Jump to content
ExTaCy1337

Hornet 250 - Προβλημα στην εκκινηση (Μπουκωμα?) στις χαμηλες στροφες

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια, λοιπον εχω ενα Hornet 250 και ψαχνω εδω και κατι μηνες να στρωσω ενα προβλημα που εχω στα χαμηλα αλλα δεν βρισκω ακρη :p.

Οταν πηρα το μηχανακι δουλευε 3κυλινδρο και ξαφνικα αρπαζε στις ψηλες στροφες αλλα το εφτιαξα.

Αλλα αυτο το προβλημα στις χαμηλες στροφες παραμενει.

Το συστημα καυσιμου ειναι by gravity δεν εχει αντλια και εχει ρουμπινετο.

Το ρουμπινετο δουλευει σωστα, εχω λιγη σκουρια στο τεποζιτο .

Το πρωτο πραγμα που εκανα ητανε να λυσω τα καρμπυρατερ και να τα καθαρισω παντου.
Τσεκαρα και τα ηλεκτρονικα και ολα φαινονται ενταξει.

 

Παμε στο προβλημα. απο σταση οταν παω να ξεκινησω με την πρωτη, κανει λες και εχω 2α-3α , ανοιγεις το γκαζι και δεν ακουει το μηχανακι σαν να μπουκωνει, σαν να μενει απο βενζινη αλλα χωρις τα κοψιματα, απλα αργει παρα πολυ να ανεβασει στροφες . Μετα τις 3-3,5 χιλιαδες σαλ αρπαζει και οση ωρα κανει να παει απο 1600 σε 3500 , περιπου τοσο κανει να κοφταρει η πρωτη, μπορει και λιγοτερο.


Υποψιν οτι εχω ρελαντι καπου στις 1600 στροφες, και κοφτες στις 17000.

Επισης εχω παρατηρησει οτι αν τσουλαω κ ανοιξω το γκαζι μια τριχα, και το κρατησω εκει σαν να μπερδευει να κανει σκασιματα και ετσι . (Φτωχο μειγμα?)

Καρμπυρατερ το συγκεκριμενο φοραει τα Keihin VP, και ειναι 4κυλινδρο.

Εχω κανει στο περιπου ενα συγχρονισμο αλλα το εργαλειο που εχω ειναι για 2 κυλινδρους καθε φορα και δεν ξερω αν ειμαι ακριβως, παντως ειμαι πολυ κοντα.


Σε τι μπορει να οφειλεται αυτο? Το μηχανακι παει σχετικα καλα , δηλαδη αν ξεκινησει δεν μου κανει χαζα οσο το δινω, δηλαδη με το που μπει η 2α δεν κανει χαζα ακομη και με λιγο γκαζι, διοτι οταν θα μπω στην 2α θα πεσουν οι στροφες αλλα θα ειναι πανω απο 3-3,5 χιλιαδες.

 

Το προβλημα φαινεται εντονα στις ανηφορες, under load δηλαδη, στο δικαβαλο ακομη πιο δυσκολα τα πραγματα :p.

Ελπιζω να το εξηγησα καλα, ευχαριστω! :)

Τροποποιήθηκε από τον ExTaCy1337

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

περνω σαν δεδομενο οτι τα καρμπ ειναι ολοκαθαρα

εχεις ελεγξει μηπως περνει αερα απο τα λαστιχα της εισαγωγης???  (αν και τα συμπτωματα σε αυτην την περιπτωση ειναι διαφορετικα)

βαλβιδες κλπ παλι ειναι σωστα ρυθμισμενες??

υποψιαζομαι κακορυθμισμενο καρμπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος nikolai έγραψε:

περνω σαν δεδομενο οτι τα καρμπ ειναι ολοκαθαρα

εχεις ελεγξει μηπως περνει αερα απο τα λαστιχα της εισαγωγης???  (αν και τα συμπτωματα σε αυτην την περιπτωση ειναι διαφορετικα)

βαλβιδες κλπ παλι ειναι σωστα ρυθμισμενες??

υποψιαζομαι κακορυθμισμενο καρμπ

Qyoo0qr.jpg

DowySqC.jpg

Τα ειχα κανει βιδες και τα ειχα καθαρισει, αν και ητανε αρκετα καθαρα μπορω να πω.Ειχαν μια κοκκινιλα? Απο προσθετα 100αρας?

Τα καρμπς εχουνε 3 main jet #88 και ενα #90 , καποιος τα ειχε μπερδεψει, τα εβαλα οπως τα λεει η μαμα honda, και ρυθμισα 2,5 στροφες οπως βλεπω οτι ειναι το μαμα ρυθμισμα στην βιδα.

Τοτε φορουσα μανισιο παλιο φιλτρο, τωρα εβαλα ενα BMC καινουργιο, δεν ειδα καποια διαφορα. Φοραει και ενα τελικο Leovince SBK. Ισως χρειαζομαι rejet? Αλλα σιγουρα την εξατμιση την φοραει χρονια, τουλαχιστον απο το 2011, θα ειχανε και οι προηγουμενοι το προβλημα και ισως το ειχανε jettarei αλλα εχει τα μανισια ακομη πανω.

 


Εντωμεταξυ την μεγαλυτερη διαφορα στην λειτουργεια παιζει να την ειδα οταν καθαρισα λιγο το τεποζιτο και το ρουμπινετο απο εκει που δουελευε 3κυλινδρο και δεν μπορουσα να το δουλευω σε χαμηλες στροφες γιατι μπουκωνε, και μονο στα ψηλα αρχιζε να αρπαζει κτλ αρχισε να δουλευει σωστα.

 

Εχθες εβγαλα το φιλτροκουτι και το ενα λαστιχο που πιανει στα καρμπ ειναι σκισμενο, το πεταξα μια σιλικονι πανω, σκισμενο ειναι εκει που πιανει το τσεμπερι δεν νομιζω να επαιρνε και πολυ αερα. αλλα και παλι τωρα τιποτα. Εχω δοκιμασει με σπρει καρμπ να ριξω εκει στα λαστιχα κτλ, και δεν αλλαξαν οι στροφες.

 

Βαλβιδες δεν εχω τσεκαρει , παιζει να θελουν ρυθμισμα, παιζει να ειναι απ'αυτο;
Το κραταω για το τελος γιατι ειναι λιγο ακριβο, ειναι με καπελωτα. Και δεν εχω ιδεα που να το παω κιολας, γιατι δεν εμπιστευομαι και πολυ, γιατι τετοιο μανικι που ειναι παιζει να μην κανει τιποτα ο αλλος και να μου το δωσει πισω ετσι. Ισως δοκιμασω να κανω την πρωτη μου ρυθμιση μονος καποια στιγμη, αλλα μονο στα χαμηλα θα ειχα αυτο το προβλημα? Ειναι πολυ περιεργο προβλημα και εχω flat spot σε συγκεκριμενες χαμηλες στροφες ενω φαινεται οτι η μηχανη αρπαζει κανονικα σε ολο το υπολοιπο φασμα , γι'αυτο προσπαθω να αφησω το μοτερ τελευταιο.
 

Λοιπον αγορασα προχθες ενα συμπιεσομετρο να δω τι παιζει..

Καθε φορα μου δειχνει αλλες μετρησεις αλλα χαμηλες σε ολους τους κυλινδρους.... Καλα ενταξει και η μπαταρια δεν ξερω πως ειναι σε τετοιες μηχανες, 6Ah ειναι,  στα 30 δευτερολεπτα φορτισμενη η μπαταρια τα εχει κλασει με την μιζα.

 

Σε P.S.I.

1 Μου εδειχνε 130κατι, δοκιμασα να ριξω λιγο λαδι μεσα, μετρησα ξανα, πηγε στα 18κιλα η πιεση καπου στα 250 Psi αρκετα γρηγορα?? Το σταματησα, μετα ξαναδοκιμασα και δεν μου ανεβαινε η συμπιεση , πανω απο 2-4 κιλα. Εχθες με κρυο μοτερ, ητανε καμια 138 Psi.. δεν εχω ιδεα τι παιζει και πως καταφερα να φτασω 18+ Κιλα συμπιεση με το λαδι που εριξα μεσα. Μηπως εριξα πολυ?

 


2 138
3 135
4 139 (148 κρυο την επομενη μερα που μετρησα και το No 1 στα 138 την ιδια στιγμη)...

 

 

Οι μετρησεις ειναι ολες χαμηλες ισως φταιει το εργαλειο? Καινουργιο το πηρα, αλλα παντως επειδη εκανα πολλες μετρησεις ολες ητανε κοντα μεταξυ τους, εκτος απο το νουμερο 4 που ανεβηκε 10 psi με κρυο μοτερ σε σχεση με το No1 που τα μετρησα μαζι. Δεν ξερω καθε φορα διαφορετικα μου βγαζει.

 

Υ.Γ. Αν ειμαι σε καμια πολυ δυσκολη ανηφορα και το βλεπω οτι δεν τραβαει, παει δηλαδη με 2-2500 στροφες και δεν ανοιγει με τιποτα, αν το πατινιαρω και ανεβουν οι στροφες αρχιζει και τραβαει μολις αφησω τον συμπλεκτη.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 22 λεπτά, το μέλος Karavidas έγραψε:

Kokkinila mallon apo tin skouria sto tepozito...

Αυτό εχεις..?

 

 

 

Αλλα οσο και αν το καθαριζα η κοκκινιλα αυτη δεν εφευγε.

ebBH5Vm.jpg

 

Ωχ ναι φιλε, ακριβως αυτο το hornet επεσε στα χερια μου !!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες


Και ενα βιντεακι να δειτε τι ακριβως κανει.

Λες και παω να ανεβω με 2α κανει... Μολις περασει τις 3 , 3 και κατι, αρπαζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε δοκίμασε να κατεβάσεις τις βελόνες μια σκάλα.

Δες τί θα κάνει. Αν χειροτερέψει ανέβασέ ταις 2. Αν πάλι δεν κάνεις δουλειά βίδωσε μισή στροφή τη βίδα του αέρα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα ηλεκτρικά του, πως είναι ?

Ανορθωτής - πηνία ?

Τα μπουζί, δίνουν καλό σπινθήρα ή ειναι ξεψυχισμένος ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Φίλε δοκίμασε να κατεβάσεις τις βελόνες μια σκάλα.

Δες τί θα κάνει. Αν χειροτερέψει ανέβασέ ταις 2. Αν πάλι δεν κάνεις δουλειά βίδωσε μισή στροφή τη βίδα του αέρα. 

Φιλε μου αν δεν κανω λαθος δεν ειχε ρυθμιση στην βελονα, μονο με ροδελες αν κανω κατι?

Επισης η βιδα που εχει απ'οσο εχω ψαξει δεν πρεπει να ειναι αερα, πρεπει να ειναι καυσιμου.

πριν 2 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τα ηλεκτρικά του, πως είναι ?

Ανορθωτής - πηνία ?

Τα μπουζί, δίνουν καλό σπινθήρα ή ειναι ξεψυχισμένος ?

Καπου εχω γραμμενο οτι εβγαζε 14.2 volt η μπαταρια, αλλα δεν θυμαμαι στις ποσες στροφες.

Οταν η μπαταρια μου φλαταρει, αν βγω μια βολτα 5-10χλμ το σβησω η μιζα βαραει παλι καλα.
Τα ειχα δει καλο μου φανηκε αλλα δεν ξερω τωρα, εχω βαλει και ιριδιου μπουζια.
Εχω τσεκαρει μπουζοκαλωδια και πιπες και πολλαπλασιαστη και οι μετρησεις ητανε ιδιες σε ολα, φαινοντουσαν ενταξει.


Ειναι λες και παω να ανεβω με φρενο, αλλαξα τακακια μπρος πισω, αν και πριν τα αλλαξω παλι το ιδιο θεμα ειχα, και οταν ειναι σβηστη η μηχανη ακουγεται ηχος απο τις ροδες, που το εψαξα λενε οτι ειναι λογικο να ακουμπανε τα τακακια ισα ισα στην δισκοπλακα και να κανει θορυβο, but I am not sure :p.

 

Η μηχανη φαινεται να πηγαινει ενταξει στο υπολοιπο φασμα, αυτες οι χαμηλες εχουνε θεμα δεν ξερω γιατι, αν ειχα προβλημα με την αναφλεξη μονο εκει θα το ειχα?

Και αλλο ενα βιντεακι που φαινεται το προβλημα περισσοτερο, φαντασου τωρα με δικαβαλο τι ειχε να γινει....θα επρεπε να παιξω συμπλεκτη. Σαπιλα. :p

 

Εχει επιλογη 1080p

 

Και φωτο απο ενα μπουζι μια φορα και ενα καιρο που τα ειχα βγαλει (τοτε τα 2 απο τα 4 ειχανε μαυρισει και δουλευε σκατα, τα καθαρισα και μετα ητανε κομπλε)

2asToeR.jpg

Τροποποιήθηκε από τον ExTaCy1337

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανοίγεις απότομα το γκάζι. Δοκίμασε να το ανοίξεις λιγότερο. Το ξέρω ότι είναι βενζίνης η βίδα. Κόψε λίγο καύσιμο στα χαμηλά γιατί το μπουκώνεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Ανοίγεις απότομα το γκάζι. Δοκίμασε να το ανοίξεις λιγότερο. Το ξέρω ότι είναι βενζίνης η βίδα. Κόψε λίγο καύσιμο στα χαμηλά γιατί το μπουκώνεις.

Παιζει στο βιντεο να το εδωσα παραπανω για να δειτε τι ακριβως κανει σε full extend :P.

Αλλα γενικα αυτο το θεμα το εχω, και σημερα εγινε ακομη πιο εντονο απο εχθες :\.

Στα χαμηλα πως θα το κοψω; με την βιδα; Σιγουρα ειναι απο πλουσιο μειγμα και οχι απο φτωχο? Γιατι την βιδα την εχω 2,5 στροφες οπως λεει η Honda, και το μηχανακι εχει πιο ελευθερο φιλτρο και καλα, BMC, και το τελικο το Leovince. Γι'αυτο δεν ξερω.

Τροποποιήθηκε από τον ExTaCy1337

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ότι ανοίγεις το γκάζι σε τόσο χαμηλές στροφές ρίχνει πολύ την μειώνει την ταχύτητα του αέρα στο βεντούρι με αποτέλεσμα να μην ανεβαίνει βενζίνει από το ζιγκλέρ.

Όσο κρατάς ανοικτό γκάζι επιδεινώνεις το φαινόμενο. Η αντλία των fcr αυτό το πρόβλημα λύνει. Επειδή εσύ έχεις κανονικο καρμπ για αυτό κόβει. Στις χαμηλές άνοιγε το γκάζι λιγότερο και μόλις πιάνεις 3 με 4 χιλιάδες τότε τερμάτισέ το. Η βίδα επηρρεάζει τη λειτουργεία στο ρελαντί και λίγο παραπάνω. Κόψε λίγο καύσιμο. Αν ήταν φτωχό θα έσκαγε αλλιώς η εξάτμιση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Το ότι ανοίγεις το γκάζι σε τόσο χαμηλές στροφές ρίχνει πολύ την μειώνει την ταχύτητα του αέρα στο βεντούρι με αποτέλεσμα να μην ανεβαίνει βενζίνει από το ζιγκλέρ.

Όσο κρατάς ανοικτό γκάζι επιδεινώνεις το φαινόμενο. Η αντλία των fcr αυτό το πρόβλημα λύνει. Επειδή εσύ έχεις κανονικο καρμπ για αυτό κόβει. Στις χαμηλές άνοιγε το γκάζι λιγότερο και μόλις πιάνεις 3 με 4 χιλιάδες τότε τερμάτισέ το. Η βίδα επηρρεάζει τη λειτουργεία στο ρελαντί και λίγο παραπάνω. Κόψε λίγο καύσιμο. Αν ήταν φτωχό θα έσκαγε αλλιώς η εξάτμιση.

Νομιζω πως μου το κανει και με λιγο γκαζι, αναλογα το ποσο μεγαλη ανηφορα ειναι κτλ. Σταματημενος εχω προβλημα μεγαλο , οταν τσουλαω το κανει σπανια.

Θα δοκιμασω να παιξω με την βιδα, αν δεν κανω λαθος πρεπει να βγαλω φιλτροκουτι και η χαζομαρα ειναι οτι δεν θα μπορω να ρυθμισω με το μοτερ να δουλευει.

Θα κατσω απο δευτερα λογικα να το παω στις 2 στροφες απο 2,5 να δω πως παει και βλεπουμε. Αλλιως μετα θα βγαλω το τεποζιτο να το καθαρισω λιγο απο σκουρια (Γιατι οταν το καθαρισα προχειρα εγινε αλλο μηχανακι, εβγαλα και το φιλτρο που ειχε βαλει ο αλλος πανω στην γραμμη και αλλαξα το φιλτρο στο ρουμπινετο με καινουργιο), και θα ξανα λυσω καρμπυρατερ, θα φανει :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στις φωτό, δεν φαίνεται να έχει λυθεί όλο το καρμπυρατερ.

Λύθηκαν οι βίδες ρελαντί + μίγματος ? Θέλουν καλό καθάρισμα οι μύτες τους και οι αυλοί όπου βιδώνουν. Μαζί και τα ελατήρια.

Και φύσημα, ωστε να καθαρίσουν οι αυλοί.

Πόσων ετών είναι το αεριωθούμενο?    :biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 57 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Στις φωτό, δεν φαίνεται να έχει λυθεί όλο το καρμπυρατερ.

Λύθηκαν οι βίδες ρελαντί + μίγματος ? Θέλουν καλό καθάρισμα οι μύτες τους και οι αυλοί όπου βιδώνουν. Μαζί και τα ελατήρια.

Και φύσημα, ωστε να καθαρίσουν οι αυλοί.

Πόσων ετών είναι το αεριωθούμενο?    :biggrin:

Το αυτό.

Προσοχή, είναι η ίδια η βίδα, έχει ένα ελατήριο, ένα μεταλικό ροδελάκι, και ένα λαστιχένιο oring, μικροσκοπικά όλα αυτά. Η προσοχή χρειάζεται στο φύσημα, γιατί συνήθως το oring μένει μέσα στο carb όταν βγάζεις την βίδα, και άμα φυσήξεις χωρίς να ξέρεις ότι έχει μείνει εκεί, παίζει να το χάσεις και να γίνει όλη η συμπεριφορά χάλια μετά, από αυτό και μόνο το μικροσκοπικό oring.

Επίσης δεν θέλει μόνο φύσημα τα εξαρτήματα, θέλει καθάρισμα και τα περάσματα των ρευστών, μέσα στο ίδιο το σώμα του carb. Ειδικά στην περίπτωσή σου, το πέρασμα αέρα του ρελαντί. Κάποιο ίσως έχεις βουλωμένο. Πρέπει να φυσάς με τον αέρα εκεί που μπαίνει η βίδα, και να νοιώθεις με το δάκτυλο, τον αέρα να βγαίνει από την τρυπούλα μέσα στον αυλό, κάτω από την πεταλούδα. Είναι και στα 4 καρμπς η ίδια αίσθηση; Οι βίδες αέρα-βενζίνης, είναι στις στροφές που λέει το manual;

Ρίχνοντας λάδι στον θάλαμο καύσης, είναι λογικό να αυξάνει το νούμερο πίεσης που διαβάζεις. ¨Οσο το λάδι που έχεις ρίξει, τείνει από κάτω, στον όγκο του θαλάμου καύσης στην άνω θέση, η πίεση τείνει στο άπειρο. Παραπάνω, δεν γυρνάει καν το μοτέρ. Στοιχειώδη πράγματα. Πόσο λέει το μάνιουαλ ότι πρέπει να μετράς φυσιολογικά;

Εννοείται πρέπει να κάνεις σωστές τις βαλβίδες. Δεν έχει καν ιδιαίτερο νόημα ο συχρονισμός καρμπς, με διάκενα βαλβίδων λάθος. Μπορείς εύκολα να τα μετρήσεις έστω, ένα σετ φιλερ χρειάζεται όλο κι όλο. Κι αν βρεις αποκλίσεις από τις σωστές τιμές, το δίνεις σε μηχανικό, και για να σιγουρευτείς μετά ότι σου έκανε δουλειά, μετράς αν είναι όντως σωστά τα διάκενα. Ή όπως έχω ξαναγράψει πολλάκοις, να ζητάτε σε ρύθμιση βαλβίδων, το χαρτί μετρήσεων που έκανε ο μηχανικός, για να ξέρει ότι γνωρίζει ο πελάτης και δεν τον παίρνει να μην κάνει την δουλειά.

Με προβληματίζει και αυτό το ''με 30'' μιζάρισμα ξεψυχάει η μπαταρία''. Δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση τόσο σύντομα. Μπας και έχεις θέμα μπαταρίας; Μπουζόπιπες, μπουζοκαλώδια, φις πολλαπλασιαστών, γείωση πυρήνα πολλαπλασιαστών , όλα καλά;

Τελευταίο: Δεν έχεις βγάλει κάποιο πλαστικό πάνελ ή λαστιχένιο, από το πλαίσιο, ειδικά κάτι πλαστικά πίσω και πάνω από το ψυγείο, μέσα από τις δοκούς ε; Είναι καθοριστικής σημασίας για την στρωτή λειτουργία.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Στις φωτό, δεν φαίνεται να έχει λυθεί όλο το καρμπυρατερ.

Λύθηκαν οι βίδες ρελαντί + μίγματος ? Θέλουν καλό καθάρισμα οι μύτες τους και οι αυλοί όπου βιδώνουν. Μαζί και τα ελατήρια.

Και φύσημα, ωστε να καθαρίσουν οι αυλοί.

Πόσων ετών είναι το αεριωθούμενο?    :biggrin:

Χμμ? Αφου ολα λυμμενα ειναι, 2 ζιγκλερια και η μια βιδα μιγματος, διαφραγματα βελονες τα παντα. Τι δεν φαινεται λυμενο στις φωτο; γιατι εχω βαλει αρκετες και απλα στην μια τα εχω ολα πανω :p.

Για το ρελαντι εχει μια βιδα εξω απο την τετραδα, η οποια παταει εκει που τραβαει και η ντιζα, οποτε ανοιγει τις πεταλουδες, δεν ειναι οπως στα παπακια που ειναι μεσα στο σωμα.

 

Ειχα φυσηξει και ειχα ξοδεψει αν θυμαμαι καλα 2 σπρει καρμπυρατερ για την ολη δουλεια. νομιζω το ενα το ξοδεψα μονο για μεσα, και μετα πηρα και ακομη ενα για εξωτερικα.

Το εργαλειο? του 98 γραφει η αδεια, αλλα μαλλον ειναι η εισαγωγη στην Ελλαδα. Δεν ξερω, το παλικαρι που την ειχε παλια, εδω στο φορουμ εγραφε 99, δεν ξερω γιατι. αλλα ειναι το ιδιο μηχανακι που ειχε κανει το 11 ανακατασκευη οπως λεει και το πουλησε και τωρα κατεληξε σε μενα :p.

πριν 8 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Το αυτό.

Προσοχή, είναι η ίδια η βίδα, έχει ένα ελατήριο, ένα μεταλικό ροδελάκι, και ένα λαστιχένιο oring, μικροσκοπικά όλα αυτά. Η προσοχή χρειάζεται στο φύσημα, γιατί συνήθως το oring μένει μέσα στο carb όταν βγάζεις την βίδα, και άμα φυσήξεις χωρίς να ξέρεις ότι έχει μείνει εκεί, παίζει να το χάσεις και να γίνει όλη η συμπεριφορά χάλια μετά, από αυτό και μόνο το μικροσκοπικό oring.

Επίσης δεν θέλει μόνο φύσημα τα εξαρτήματα, θέλει καθάρισμα και τα περάσματα των ρευστών, μέσα στο ίδιο το σώμα του carb. Ειδικά στην περίπτωσή σου, το πέρασμα αέρα του ρελαντί. Κάποιο ίσως έχεις βουλωμένο. Πρέπει να φυσάς με τον αέρα εκεί που μπαίνει η βίδα, και να νοιώθεις με το δάκτυλο, τον αέρα να βγαίνει από την τρυπούλα μέσα στον αυλό, κάτω από την πεταλούδα. Είναι και στα 4 καρμπς η ίδια αίσθηση; Οι βίδες αέρα-βενζίνης, είναι στις στροφές που λέει το manual;

Ρίχνοντας λάδι στον θάλαμο καύσης, είναι λογικό να αυξάνει το νούμερο πίεσης που διαβάζεις. ¨Οσο το λάδι που έχεις ρίξει, τείνει από κάτω, στον όγκο του θαλάμου καύσης στην άνω θέση, η πίεση τείνει στο άπειρο. Παραπάνω, δεν γυρνάει καν το μοτέρ. Στοιχειώδη πράγματα. Πόσο λέει το μάνιουαλ ότι πρέπει να μετράς φυσιολογικά;

Εννοείται πρέπει να κάνεις σωστές τις βαλβίδες. Δεν έχει καν ιδιαίτερο νόημα ο συχρονισμός καρμπς, με διάκενα βαλβίδων λάθος. Μπορείς εύκολα να τα μετρήσεις έστω, ένα σετ φιλερ χρειάζεται όλο κι όλο. Κι αν βρεις αποκλίσεις από τις σωστές τιμές, το δίνεις σε μηχανικό, και για να σιγουρευτείς μετά ότι σου έκανε δουλειά, μετράς αν είναι όντως σωστά τα διάκενα. Ή όπως έχω ξαναγράψει πολλάκοις, να ζητάτε σε ρύθμιση βαλβίδων, το χαρτί μετρήσεων που έκανε ο μηχανικός, για να ξέρει ότι γνωρίζει ο πελάτης και δεν τον παίρνει να μην κάνει την δουλειά.

Με προβληματίζει και αυτό το ''με 30'' μιζάρισμα ξεψυχάει η μπαταρία''. Δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση τόσο σύντομα. Μπας και έχεις θέμα μπαταρίας; Μπουζόπιπες, μπουζοκαλώδια, φις πολλαπλασιαστών, γείωση πυρήνα πολλαπλασιαστών , όλα καλά;

Τελευταίο: Δεν έχεις βγάλει κάποιο πλαστικό πάνελ ή λαστιχένιο, από το πλαίσιο, ειδικά κάτι πλαστικά πίσω και πάνω από το ψυγείο, μέσα από τις δοκούς ε; Είναι καθοριστικής σημασίας για την στρωτή λειτουργία.

Ελα φιλε μου, επειδη πρωτη φορα εβλεπα τετραδα καρμπυρατερ στην ζωη μου ποσο μαλλον να λυσω κιολας (Μονο απο παπι ειχα λυσει) , ειχα λιωσει στο youtube οποτε γνωριζα για την βιδα του μειγματος, και προσεκτικα τα εβγαλα και δεν εχασα ουτε o-ring ουτε ροδελες αν και τα o-ring με βασανισαν λιγο οταν ξεχνιοντουσαν μεσα :p.
Φυσουσα μεσα απο τις τρυπες επισης και εβλεπα οτι εβγαινε αερας απο της αλλες, το ιδιο εκανα κ με τα ζιγκλερ, και εβλεπα και απο μεσα :p.

Τωρα αν ειχανε την ιδια αισθηση δεν το θυμαμαι ακριβως αλλα λογικα εκεινη την ωρα κατι θα καταλαβαινα, γιατι τα ειχα δοκιμασει ολως τυχαιως.

Manual για το συγκεκριμενο εχει ενα Japan το οποιο το εχω με google translate φαση, και δεν λεει και πολλα, δουλευω manual CBR250RR που ειχε το ιδιο μοτερ, και ψαχνω στα φορουμ, 2.5 στροφες λενε τα παιδια και τα εβαλα ολα εκει.

Οταν το ελυσα καποιο μαστορι παλια ειχε βαλει λαθος τα Main jets, γιατι ειναι 3 ιδια και ενα μεγαλυτερο, και το ειχε βαλει σε λαθος κυλινδρο. Το εστρωσα και αυτο, γιατι εχω ενα part list για το μοντελο μου δειχνει που παει τι. (Αλλα ειναι μονο για τα parts, δεν λεει για ρυθμισεις).

 

Ναι γνωριζω οτι οσο μικραινω τον θαλαμο καυσης ανεβαζω την συμπιεση αλλα μαλλον εριξα παραπανω λαδι, γιατι διαβαζω στο ιντερνετ για wet test για να δεις αν φταινε ελατηρια. Μαλλον εριξα πολυ :p.

 

Θελω να προβω σε αυτο το βημα να τις τσεκαρω και να δω μετα απο εκει πως θα προχωρησω, απλα το θεμα μου ειναι οι φλατζες που θα χρειαστω, να δω που θα τις βρω, δεν ειναι και τοσο ευκολα προσβασιμες και δεν ξερω αν εχω και τα καταλληλα εργαλεια για τις ολες δουλειες, δηλαδη εχω καστανια σετ των 5-10 ευρω... Αν και πηρα ενα γαλλικο τν 30 τωρα :p, σιγα σιγα θα γινουν ολα.

 

Ναι? Εγω νομιζα οτι επειδη ειναι 6A , οτι ειναι λιγο λογικο, μπορει να εχει θεμα και η μπαταρια αλλα δεν ξερω , 14.2 volt Μου εβγαζε με το μοτερ σε λειτουργεια.

Παιζει να θελει και αλλαγη, καποιος σιγουρος τροπος για τεσταρισμα εκτος απο τα Volt που βγαζει? αλλα χρειαζομαι αλυσιδα γραναζια λαστιχα, και ολααα αυτα, και δεν ξερω που να αρχισω που να τελειωσω και αν αξιζει διοτι θελω να στρωσει πρωτα η λειτουργεια του μην τα αλλαξω ολα και στο τελος μου σκασει το πιστονι και μεινω ετσι.
 

Μπουζοκαλωδιο εχω παρει χυμα σιλικονης 7mm ενω το μαμα ειναι 8mm, τα ειχε δει ενας ηλεκτρολογος αυτοκινητων που ειχα παει να αγορασω και μου λεει δεν θελουν αλλαγμα, αλλα που ξερει χωρις να δει μεσα μπορει να εχει σπασει το καλωδιο. αν και εχω κοψει λιγακι τις ακρες σε μερικα. Απο ρευματα νομιζω ειμαι ενταξει αφου με 5-10 χιλιομετρα με φλατ μπαταρια την φορτιζει στο ιδιο επιπεδο με τον φορτιστη του lidl που εχω στο σπιτι :P.

 

Πολλαπλασιαστες ειχα μετρησει για αντισταση ειχανε την ιδια και οι δυο πολλαπλασιαστες στα περιπου, και με μια ερευνα στο ιντερνετ γιατι δεν εβρισκα κατι για τους συγκεκριμενους οι μετρησεις πανω κατω εκει ητανε. αν και σε καθε μηχανακι ειναι διαφορετικα πηρα κατι σαν μεσο ορο.

 

Μπουζοπιπες πηρα απο ιντερνετ ηρθαν και ειναι "λιγο" ημιτασιον

QyRxkT1.jpg

Αριστερα το μανισιο με αντισταση, και δεξια το αλλο.
Δεν εχει αντισταση, προς το παρων επειδη ειχα σπασει μια μπουζοπιπα, στον νουμερο 1 κυλινδρο εχω βαλει ενα απο τα ημιτασιον, επισης ειχα βαλει ενα απο hornet 600 το οποιο δεν κουμπωνε καλα προσωρινα τοτε, αλλα διαφορες δεν ειχα ολα δουλευαν το ιδιο.

 

Λες να τα βαλω ετσι χωρις αντισταση και να τα αλλαξω ολα ? Απ'οτι ειδα λενε οτι δημιουργει παρεμβολες σε ραδιοφωνα κτλ. Τι εχει το hornet που μπορει να μου δημιουργησει προβλημα χωρις αντισταση?

 

Αδερφε αυτα τα πλαστικα και λαστιχενια πανελ που λες τι εννοεις;

Γιατι τα μαστορια που το ειχαν πριν, εχουν βγαλει αρκετα πραγματα...


Σιγα σιγα οσο φτιαχνω το μηχανακι τα βλεπω, αλλαξα μπρος πισω τακακια + καθαρισμα την προηγουμενη βδομαδα, στα πισω τακακια λειπει το λεγομενο Shim που λεμε, η πλακετα που καθεται στην πλατη απο το τακακια, για να μην τριζει (δεν ξερω ομως τι γινεται που εχει μειωθει η αποσταση, ανοιγει παραπανω το εμβολο, αν και ενταξει το πισω το τακακι θελει αιωνες να λιωσει).

 

Επισης απο τον νο 2 κυλινδρο που βαζεις το σωληνακι για το κενο στο ρουμπινετο το εχουν βαλει στον νο 1 (δεν νομιζω να παιζει προβλημα?)

 

Εχει ενα Air cleaner οπως το λεει στο ιντερνετ,

3.jpg

 

Αυτο εδω, δεν ειχε τιποτα μεσα, εκοψα ενα σφουγκαρι το κιτρινο και το εβαλα μεσα.

Για αυτα τα πανελ που λες μηπως μπορεις να με διαφωτησεις με καμια κομματι φωτογραφια ή κατι τετοιο? Δεν μπορω να καταλαβω ποια λες.

 

 

 

Υ.Γ. οσο για την συμπιεση στο CBR250RR manual γραφει στα τεχνικα,
Compression pressure 13.0Kg/cm² - 400 RPM.

 

Το CBR250RR Που βλεπω ειναι 45 αλογα, ενω το δικο μου 40. Απ'οτι λεει το παιδι στο τοπικ οταν ειχε κανει την ανακατασκευη αγορασε απο Σαρακακη καινουργιο μοτερ CBR250RR γιατι ειναι ιδιο εκτος απο εκκεντροφορους & ηλεκτρονικη, και απ'οτι ελεγε τοτε με μια ηλεκτρονικη θα γινοταν ιδιο.

Οντως εχω κοφτες 17.000 αντι για 19.000 που ειχε το RR.

 

Τροποποιήθηκε από τον ExTaCy1337

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μπαταρία, ΣΩΣΤΑ πρέπει να την πας να στην μετρήσει ένας μπαταριάς, να σου πει αν έχει ακόμα ικανότητα να κρατάει φορτίο, ΠΡΑΚΤΙΚΑ πρέπει να ξεθυμαίνει η μιζιά μετά από κανά 3 λεπτο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ που μιζάρεις. Τόσο λίγο που σου κρατάει μιζάρισμα εσένα, δείχνει μπαταρία που μάλλον έχει χάσει την ικανότητα να κρατάει φορτίο, δλδ από 6Ah έχει πέσει π..χ. στο 1Ah.

Εσύ έχεις μοτέρ CBR αλλά έχεις ηλεκτρονική Hornet ε; Κι αυτό παίζει να σου δημιουργεί κάποια δυσαρμονία, γιατί εκτός που έχουν αλλού τον κόφτη όπως είδες, ΙΣΩΣ δουλεύει και με άλλο avance που είναι υπολογισμένο για τα δεδομένα του μοτέρ του συγκεκριμένου, και στο άλλο μοτέρ που έχει λίγο άλλο εκκεντροφόρο, λίγο άλλη συμπίεση, λίγο το ένα, λίγο το άλλο, δεν δουλεύει καλά.

Παίζει επίσης οι 2.5 στροφές να μην είναι το σωστό στο δικό σου, για τον ίδιο λόγο. Έχει πρόσβαση στις βίδες αυτές με τα καρμπς στην θέση τους και ενώ δουλεύει το μοτέρ; Υπάρχει τεχνική που βρήσκεις τις σωστές στροφές, για αυτό ρωτάω.

Μέτρα βαλβίδες, αν εκεί είσαι εκτός ορίων, δεν έχει νόημα να ψάχνεσαι αλλού. Άμα έχεις τις βαλβίδες σωστές, έχεις μια βάση να πατήσεις για να ψάξεις άλλα πράγματα.

Και τα πάνελ που σου είπα, τα Honda ειδικά, έχουν συνήθως, στην περιοχή του ''λαιμού'' του πλαισίου, ένα λαστιχένιο ή πλαστικό κάλυμα, που κλείνει την περιοχή πάνω και κάτω από ψυγείο και carbs, έτσι ώστε αφενός ο ζεστός αέρας του ψυγείου να ΜΗΝ πηγαίνει στην εισαγωγή στο φιλτρόκουτο και αφετέρου ρυθμίζει την ροή του αέρα γενικώς. Αν αυτό βγει, χωρίς κάποια άλλη διορθωτική επέμβαση, γίνονται κουκουρούκου οι αναλογίες μετά και το μοτέρ μπερδεύει σε κάποιες στροφές ή σε συγκεκριμένες στροφές και ταχύτητα οχήματος π.χ. με 3η στα 120 κολλάει μέχρι να πάει 130. Αν εσένα σου λείπει κάτι από εκεί, να γιατί ΜΠΟΡΕΙ επίσης να έχεις μπερδέματα στις χαμηλές στροφές.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 5/6/2017 at 5:26 ΜΜ, το μέλος GavriilVet έγραψε:

(τι ηχος :wub: )

:wub: ερωτας ειναι γαμωτο... :mB_kalo_e:

 

Την 5/6/2017 at 5:40 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Η μπαταρία, ΣΩΣΤΑ πρέπει να την πας να στην μετρήσει ένας μπαταριάς, να σου πει αν έχει ακόμα ικανότητα να κρατάει φορτίο, ΠΡΑΚΤΙΚΑ πρέπει να ξεθυμαίνει η μιζιά μετά από κανά 3 λεπτο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ που μιζάρεις. Τόσο λίγο που σου κρατάει μιζάρισμα εσένα, δείχνει μπαταρία που μάλλον έχει χάσει την ικανότητα να κρατάει φορτίο, δλδ από 6Ah έχει πέσει π..χ. στο 1Ah.

Εσύ έχεις μοτέρ CBR αλλά έχεις ηλεκτρονική Hornet ε; Κι αυτό παίζει να σου δημιουργεί κάποια δυσαρμονία, γιατί εκτός που έχουν αλλού τον κόφτη όπως είδες, ΙΣΩΣ δουλεύει και με άλλο avance που είναι υπολογισμένο για τα δεδομένα του μοτέρ του συγκεκριμένου, και στο άλλο μοτέρ που έχει λίγο άλλο εκκεντροφόρο, λίγο άλλη συμπίεση, λίγο το ένα, λίγο το άλλο, δεν δουλεύει καλά.

Παίζει επίσης οι 2.5 στροφές να μην είναι το σωστό στο δικό σου, για τον ίδιο λόγο. Έχει πρόσβαση στις βίδες αυτές με τα καρμπς στην θέση τους και ενώ δουλεύει το μοτέρ; Υπάρχει τεχνική που βρήσκεις τις σωστές στροφές, για αυτό ρωτάω.

Μέτρα βαλβίδες, αν εκεί είσαι εκτός ορίων, δεν έχει νόημα να ψάχνεσαι αλλού. Άμα έχεις τις βαλβίδες σωστές, έχεις μια βάση να πατήσεις για να ψάξεις άλλα πράγματα.

Και τα πάνελ που σου είπα, τα Honda ειδικά, έχουν συνήθως, στην περιοχή του ''λαιμού'' του πλαισίου, ένα λαστιχένιο ή πλαστικό κάλυμα, που κλείνει την περιοχή πάνω και κάτω από ψυγείο και carbs, έτσι ώστε αφενός ο ζεστός αέρας του ψυγείου να ΜΗΝ πηγαίνει στην εισαγωγή στο φιλτρόκουτο και αφετέρου ρυθμίζει την ροή του αέρα γενικώς. Αν αυτό βγει, χωρίς κάποια άλλη διορθωτική επέμβαση, γίνονται κουκουρούκου οι αναλογίες μετά και το μοτέρ μπερδεύει σε κάποιες στροφές ή σε συγκεκριμένες στροφές και ταχύτητα οχήματος π.χ. με 3η στα 120 κολλάει μέχρι να πάει 130. Αν εσένα σου λείπει κάτι από εκεί, να γιατί ΜΠΟΡΕΙ επίσης να έχεις μπερδέματα στις χαμηλές στροφές.

 

Λοιπον εχω update.
Για την μπαταρια που λες μαλλον ναι κατι τετοιο πρεπει να παιζει. Απο charging system ειμαι καλα, τσεκαρα κ εχθες ανορθωτη, μου εβγαζε σε ολες τις φασεις ιδιες τιμες περιπου, και στις αλλες 0 σε ολα.


Η μπαταρια ειχε 12,6V σβηστο,

11.9v με το κλειδι στο on και φωτα (ψοφια λιγακι η μπαταρια).

Στο ρελαντι εχω 14.2V, και ανεβασα στροφες κ εφτασε καμια 13.8V.

 

Οσο γι'αυτο που λες μου φαινεται λιγο περιεργο, διοτι ο τυπος που το ειχε το πουλουσε 2200 special τιμη στα members του φορουμ , φανταζομαι κατι παραπανω στο car.

Δεν θα το πουλουσε καν τοσο αν πηγαινε ετσι δεν νομιζω τουλαχιστον..

Πληροφοριες περνω απο ενα αγγλικο φορουμ που εχει αρκετα ατομα με 250αρια εκει, ολοι 2,5 στροφες λενε, κανεις δεν εχει το manual του hornet 250.

Ακομα και βαλβιδες ρυθμιζουν βαση του cbr250rr...και δεν εχουν θεματα (λογικα, αλλιως κατι θα ελεγαν :p).

 

Προσπαθησα αδερφε με σβηστο το μηχανακι να ρυθμισω, μετα απο μιση ωρα καταφερα 1 2 και 4 , το νο 3 επειδη δεν εχεις προσβαση απο την δεξια πλευρα απο την αριστερη ειναι πολυ μακρυα και απιστευτα δυσκολο, οποτε εβγαλα φιλτροκουτι και μπηκα απο κατω. Ισως με κανα μικρο κατσαβιδι να καταφερω να μπω με το φιλτροκουτι επανω αλλα δεν ξερω αν θα χωρανε τα χερια μου γιατι ειναι λιγο στενα.

Παιζει η βαλβιδες να ειναι αρυθμιστες, γιατι ακουω κατι τικ τικ στα χαμηλα.

Κατι τετοιο σε πανελ δεν εχω δει φιλε μου και απο βιντεακια και τετοια και φωτογραφιες επισης δεν εχω δει κατι στο συγκεκριμενο μοντελο, ουτε εχει πεσει κατι στο ματι μου στο Part list αρχειο που εχω.

Η εισαγωγη ειναι πισω, δεν ειναι οπως το RR που την εχει κατω απο το τεποζιτο. Οποτε δεν παει ουτως η αλλως ο ζεστος αερας εκει.

Ειχε κατι φυσες μπροστα στην εισαγωγη της εφερα πιο κατω.

1Hk8dUR.jpg

 

0lBRoQ5.jpg

 

Και παμε στο θεμα μας τωρα, δοκιμασα να παω την βιδα 2 στροφες, τιποτα τα ιδια, σαν να μου φανηκε οτι η εξατμιση ειχε λιγοτερο μπασο απο πριν? Δεν ξερω.
Παλι τα ιδια προβληματα ομως εως τις 3500 στροφες.

Σημερα τεσταρα στις 3 στροφες την βιδα, τα ιδια μεχρι τις 3500 στροφες.
Αυτο ισως μας λεει κατι ? Διαφορες εγω δεν καταλαβα παντως :|. Αν και νομιζω οτι στις 3 στροφες πηγαινε πολυ ελαχιστα καλυτερα.

Πολυ μικρες η διαφορες για να τις καταλαβω.


Anyway, και τις δυο φορες οταν πηγα απο 2,5 -> 2 και απο 2 -> 3, χρειαστηκε να αυξησω το ρελαντι για να κρατησει οταν το εβαζα μπρος. Γιατι ξεκινουσε με 1000 στροφες (και εσβηνε αν αφηνα γκαζι) , και συνηθως με ρυθμισμενο στις 1600 που το εχω κρυο ξεκιναει 1200 ρελαντι οποτε η βιδα ακουει στις αλλαγες λογικα.

Βοηθανε καθολου αυτα στο να βρουμε τι φταιει ? Δεν ξερω τι να πρωτο κανω, θελει λαστιχα, αλυσιδα-γραναζια, μπαταρια, ρυθμισμα βαλβιδες, και δεν ξερω και γω τι αλλο :p.
Το πηρα μπας και την βγαλω φτηνα αλλα το βλεπω να ξεφευγω :p.

Γνωριζει κανεις το κοστος για ρυθμισμα με καπελωτα? (Θεσσαλονικη) και κανεναν καλο μαστορα να το παω? Ειχα βρει εναν καλο που εδω στο φορουμ εχει καλα σχολια το πηγα και μου ειπε οτι δεν το πιανει γιατι δεν εχει ευκολα προσβασιμα ανταλλακτικα.

Στο εξωτερικο που βλεπω βγαζουν τα παλια και τα κανουν τραμπα με αλλο size, δεν ξερω αν γινεται αυτο στην Ελλαδα, μην σου βγαζουν κανα τιμολογιο 10-20 ευρω το καπελωτο και ετσι, και κρατανε και τα παλια τα δικα σου... Κατι για 300 ευρω βλεπω και ακουω και δεν ξερω μην στο τελος εχω θεμα με πιστονι. (Αν και ρε παιδια δεν βλεπω να καιει ουτε σταγωνα λαδι και το δουλευω στα ψηλα συνηθως, και μετα τις 3500 το μηχανακι πεταει, εχθες με ειπε να τα πατησουμε ενας με ενα Translalp ή κατι τετοιο, και χαζεψε, 2καβαλο ημασταν και οι δυο, στα 400 τον εδινα ανετα :P ) ...:yeahright:

 

Απλα λεω που βρηκα 9-10 κιλα πιεση στους κυλινδρους και ητανε πανω κατω ιδια σε ολους (Λες τωρα, ολα τα εμβολα ειναι εκτος; Ολες οι βαλβιδες βγηκαν εκτος οριων μαζι? ή φταιει το συμπιεσομετρο?) . Μαλακ***μαι τωρα, πρεπει να δω τις βαλβιδες, δεν βρισκω ομως στο ιντερνετ ιδια συμπτωματα... αλλα δεν βοηθησε και πολυ και το συμπιεσομετρο που πηρα :(.

Τροποποιήθηκε από τον ExTaCy1337

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλαρακι τελικα ειχες δικαιο για την μπαταρια, 2 μερες μετα το ποστ με αφησε, πατουσα την μιζα και βαρουσε το ρελε σαν τρελο. Μετραω, 11.6 volt, βαζω φορτιστη, σε μισο λεπτο 12.6 Volt. Πανω στο μηχανακι γυρνας το κλειδι 11.6 παλι .. χαχαχα. τα εβγαλε τα λεφτα της ξεζουμιστηκε εντελως...
Πηρα καινουργια μπαταρια (δεν αλλαξε κατι ).


Εβγαλα το τεποζιτο σημερα και ειδα μεσα οτι η σκουρια ειναι ελαχιστη, χαχαχα παιζει να την εκαψα ολη δεν εχω ιδεα τι εγινε.

Εβαλα 16 λιτρα ξυδι μεσα και θα το αφησω λιγο να καθαρισει, θα ριξω και λιγο white spirit να βγαλω την μπογια που το μαστορι απο πανω που ειχε κανει την ανακατασκευη εβαψε μεσα το τεποζιτο.... και σιγα σιγα σκαει. αν και δεν νομιζω να ειναι απ'αυτο στα χαμηλα.

 

Btw δοκιμασα επισης σημερα να ψεκασω σπρει καρμπυρατερ στα λαστιχα κτλ, και δεν ειχε διαφορα (δηλαδη να εχω vacuum leaks) οποτε ειμαι καλα απο αυτα.


Θα ξαναβγαλω τα καρμπυρατερ αυτες τις μερες για ενα καθαρισματακι, αν συνεχιζει πιστευω ειναι απο μοτερ. Βαλβιδες κτλ, θα δουμε και θα ενημερωσω, ευχαριστω :)

 

Σκεφτομαι να παρω ενα Jet Kit καποια στιγμη μπας και, 6 Sigma Jet kit λεγεται στο eBay, εχει κανεις ιδεα για αυτους? Dynojet δεν βρισκω κατι για το μοτερ μου.

Τους λες στο eBay τι μοντιφιες εχεις κανει και σε τι υψομετρο παιζεις και σου φτιαχνουν σετακι.

Τροποποιήθηκε από τον ExTaCy1337

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

EDIT: Παιζει να εκανα βλακια με το Manual... Μια ερωτηση, οταν τα εκκεντρα ειναι ετσι το εμβολο ειναι στο ΑΝΣ?

Και εδω ειναι που μετραω Εισαγωγη και εξαγωγη? Γιατι κατι παιζει με το manual του CBR250RR, και εχει 100 μοντελa απο το 250αρι, και την μια σε λεει να τα μετρησεις ολα στον No 1 π.χ. και στην Αλλη το πας στο σημαδι και μετρας Intake απο No 1 και No 3 και παει λεγοντας..

gO374he.png

 

 

Τροποποιήθηκε από τον ExTaCy1337

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν πρόσεξε. Η σειρά ανάφλεξης είναι 1-3-4-2. Το σημάδι δείχνει το άνω νεκρό του πρώτου κυλίνδρου. Όμως μπορεί να πέσεις σε 2 περιπτώσεις. Η μία είναι στο ΑΝΣ και σε συμπίεση και η άλλη είναι στο ANΣ και εξαγωγή. Για να ρυθμίσεις- μετρήσεις πρέπει να είσαι σε συμπίεση. 

Τώρα πως θα το καταλάβεις πότε είναι που. Βάλε το σημάδι στο βολάν και γύρνα τη μηχανή λίγο δεξιά αριστερά. Αν οι βαλβίδες του πρώτου κυλίνδρου κινούνται τότε είσαι στην εξαγωγή και πρέπει να γυρίσεις την μηχανή μια στροφή δηλαδή 360 μοίρες. Εκεί έχεις τον πρώτο σε συμπίεση και μετράς τα διάκενα. Στην συνέχεια γυρνάς 180 μοίρες τη μηχανή και κάνεις το ίδιο στον 3. Μετά 180 και πας στον 4 και τέλος στον 2.

Δηλαδή για να ολοκληρώσουν όλοι οι κύλινδροι τις 4 φάσεις τους η μηχανή γυρνάει 2 φορές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Λοιπόν πρόσεξε. Η σειρά ανάφλεξης είναι 1-3-4-2. Το σημάδι δείχνει το άνω νεκρό του πρώτου κυλίνδρου. Όμως μπορεί να πέσεις σε 2 περιπτώσεις. Η μία είναι στο ΑΝΣ και σε συμπίεση και η άλλη είναι στο ANΣ και εξαγωγή. Για να ρυθμίσεις- μετρήσεις πρέπει να είσαι σε συμπίεση. 

Τώρα πως θα το καταλάβεις πότε είναι που. Βάλε το σημάδι στο βολάν και γύρνα τη μηχανή λίγο δεξιά αριστερά. Αν οι βαλβίδες του πρώτου κυλίνδρου κινούνται τότε είσαι στην εξαγωγή και πρέπει να γυρίσεις την μηχανή μια στροφή δηλαδή 360 μοίρες. Εκεί έχεις τον πρώτο σε συμπίεση και μετράς τα διάκενα. Στην συνέχεια γυρνάς 180 μοίρες τη μηχανή και κάνεις το ίδιο στον 3. Μετά 180 και πας στον 4 και τέλος στον 2.

Δηλαδή για να ολοκληρώσουν όλοι οι κύλινδροι τις 4 φάσεις τους η μηχανή γυρνάει 2 φορές.

Ελα φιλε ευχαριστω για την απαντηση, το 1-3-4-2 που το βρηκες ? εγω βρισκω 1-2-4-3.
Επισης δεν φοραω το μαμα το μοτερ απο το πρωτο Hornet 250 που εχω, το ειχε αλλαξει οπως ειπε το παιδι που το ειχε εδω στο φορουμ.

Ειναι MC14E-125, κατι το οποιο δεν βρισκω απο ποιο μοντελο ειναι! MC14E-150 ειχε το δικο μου μαμα. για CBR250RR βρισκω MC14E-140 και MC14E-100 και ειδα και ενα MC14E-115 καπου.... :\


Αν δεις στην φωτογραφια που ανεβασα τα εκκεντρα, εμενα μου λενε οτι ειναι κλειστες ολες οι βαλβιδες.

Και τα 2 εκκεντρα Intake ειναι στην ιδια θεση, επισης και τα exhaust, ολα κοιτανε πανω στο πλαι οταν επαιρνα τα διακενα, απλα σε σχεση με το manual εκει που μου λεει πως θα βρω τον #2 εγω βρισκω τον #3 και το αντιθετο. Εκτός αν παω με την λογική οτι στο σημαδι μετραω #1 & #3 intake και παει λεγοντας. Δεν το δοκιμασα.
Αλλα ετσι οπως το εκανα εγω παντα ητανε τα εκκεντρα μου ετσι. και στους 4 κυλινδρους.

 

Απλα νομιζω οτι τα σημαδια στα γραναζια ειναι ετσι ωστε να τα βρισκεις μονο σε φαση συμπιεσης και να μετρας. γιατι οσες φορες τα πηγα στο ιδιο σημειο τα εκκεντρα ητανε ετσι.


αντιμετωπισα κατι περιεργο , στο μανουαλ ελεγε για να βρω το TDC του No 2 πρεπει να κοιταει στο γραναζι το IN Επανω και το EX κατω.
Και στο No 3 το IN Κατω και το EX Επανω. Εμενα ητανε αντιθετα.

Ενω το #1 που λεει το να κοιταει IN εξω και το EX εξω για το #1 ητανε τα εκκεντρα μου επανω και οταν αυτα κοιτανε μεσα βρισκω το #4 εκει ητανε τα εκκεντρα μου επανω.

Σιγουρα εχει γινει παρεμβαση πιο πριν για ρυθμιση γιατι εχει σημαδια στα γραναζια, λες να εβαλαν λαθος τον εκκεντροφορο και να μου ερχεται το #2 και το #3 αντιθετα? Γινεται κατι τετοιο?

 

 

Τροποποιήθηκε από τον ExTaCy1337

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι εκκεντροφόροι δεν γίνετε να μπουν λάθος. Αν μπουν δεν δουλεύει τίποτα. 

Τώρα το πρόβλημά σου δεν κατάλαβα ακριβώς ποιο είναι με τους εκκεντροφόρους. Ακόμα και να διαφέρει η σειρά ανάφλεξης η διαδικασία μέτρησης είναι όπως σου περιέγραψα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να σου δωσω να καταλαβεις τι λεει το μανουαλ και τι βρηκα εγω.
Και λεω μηπως εγινε καμια χαζομαρα απο καποιον παλιοτερα. Εδω το 1 απο τα 4 ζιγκλερια ειναι μεγαλυτερο και το ειχανε βαλει σε λαθος κυλινδρο.
Πφ με τα καπελωτα ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα, με rocker arms που εχω δει ρυθμιση σε μεγαλες μηχανες ητανε ευκολακι, τα κουνουσες και εβλεπες αν πατανε ή οχι.. θα κατεβω σημερα να δω, πως ακριβως θα δω αν κουνησω την μηχανη αν ανοιγουν οι βαλβιδες? απο το διακενο?

Διοτι εχω και αλλο προβλημα, την ταπα που εχεις προσβαση στον στροφαλο την ειχανε διαλυσει, απο 10mm Allen εγινε 10,8 mm εχει καταστραφει και δεν μπορω να το βγαλω, οποτε πηγαινω με την πισω ροδα σε 6ή , και καπου διαβασα οτι για κανεναν λογο δεν γυρνας την μηχανη αναποδα :\

bOSDXGy.png
Εαν το εκανα σωστα αυτα ειναι τα διακενα που βρηκα, με βαση το Manual οπου

Intake = 0.13 - 0.19mm

Exhaust = 0.20 - 0.26mm εγω εχω


IN: 0.13 - 0.19mm

EX: 0.20 - 0.26mm

No 1
IN Α/Δ = ΟΚ/ΟΚ

EX Α/Δ = 30mm+/ΟΚ

No 2
IN Α/Δ = ~25/25+

EX Α/Δ = OK/28

Νο 3
IN Α/Δ = 20-25mm/OK

EX Α/Δ = 10-15mm/15-20mm

No 4
IN Α/Δ = 20-24mm/23mm

EX Α/Δ = 15-16mm/OK

 

Οι εισαγωγης μου αυξανουν διακενο ολες, ενω η μια εξαγωγης αυξηθηκε στα 30mm και οι αλλες μειωθηκαν? Δεν επρεπε ολες να μειωνουν το διακενο απο τις φθορες?

Τροποποιήθηκε από τον ExTaCy1337

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...