Jump to content
Sign in to follow this  
pavlosR1

ψαχτική για 1000αρι

Recommended Posts

ειχα καιρο να μπω γιατί κολλαγε το site και τωρα που θελω να φτιαξω θέμα έστρωσε. πολλά μπράβο, επιτέλους!

στο διά ταύτα, ήρθε η ώρα να δώσω τη ρένα (αν ενδιαφέρεται κανείς ρ1 του 2001 1500€, στην αγγλια που εβαλα αναφεροντα ολα τα θετικα και αρνητικά της, σε λιγο θα την ανεβασω και εδώ)

μετά από αυτήν τι? budget 3000-4000€ και η αγορά θα γίνει αν βρεθεί ευκαιρία, δε βιαζόμαστε, μπορεί και τον χειμώνα. το θέμα είναι, το ερώτημα δηλαδή, τι να αποφύγω? ξέρω πως κάποια CBRια (φτου φτου φτου μακρυα απο εμας αν και ειδα 2 και επαθα μουνοπλακα) καίνε λάδια. κάποιες ρένες πέφτουν οι μαγνήτες του βολάν, τα σουζούκια καίνε ανορθωτές, τα kawasakια πριν το 2009 αν δεν απατωμαι ειανι κουμουτσες.

ψάχνω μοντέλο 2005++++ και πιο καινούργιο αμα λαχει αλλα λογω budget  εστιάζουμε κυριως 2005-2007. ποια μοντέλα ήταν τα πιο αξιόπιστα εκείνα τα χρόνια? από όλα τα 1000αρια, ειτε δικυλινδρα ειτε τρικύλινδρα είτε τετρακύλινδρα.

το πιο εχει παραπανω γκάζι λίγο με απασχολεί. πρώτα αξιοπιστία, να μη βγάζει προβλήματα, μετά πλαίσιο-αναρτήσεις-στριφτερότητα και τελευταίο το γκάζι.

θελω απλα να αλλάξω μηχανάκι, δε μπορώ αλλο με αυτη τη ρενα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα φίλε μου, καλοπούλητο το εργαλείο σου. Με μια γρήγορη ματιά στο αρχείο με τα περιοδικά μου( 0-300, Μοτο) πιο γρήγορο ήταν το zx, καλύτερα φρένα το cbr αλλά overall καλύτερο έβγαινε το suzuki. 

Από προσωπική εμπειρία το cbr και το r1 της εποχής είναι μηχανάρες. Το zx δεν με βόλεψε και ένα gsxr που καβάλησα ήταν καρναβάλι και δεν προσφέρεται για εξαγωγή κάποιου συμπεράσματος.

Κανένα από τα παραπάνω μοντέλα δεν είχε κάποιο σημαντικό πρόβλημα με βλάβες.

Όσο έψαχνα πάντος στο car, στα λεφτά σου δεν βρήκα κάτι αξιόλογο. Αν θες τη γνώμη μου περίμενε να μαζέψεις λίγα χρήματα παραπάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος lefterakis έγραψε:

R1 05-07 για μένα σε αυτήν την κατηγορία...

το 05 απο το 07 ειναι διαφορετικα. το ενα 20βαλβιδο το αλλο 16βαλβιδο. νομιζω και στα 2 μοντελα πεφταν οι μαγνητες (επισκευη κοστους 500€ σαν ανταλακτικο)

πριν 3 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Καλησπέρα φίλε μου, καλοπούλητο το εργαλείο σου. Με μια γρήγορη ματιά στο αρχείο με τα περιοδικά μου( 0-300, Μοτο) πιο γρήγορο ήταν το zx, καλύτερα φρένα το cbr αλλά overall καλύτερο έβγαινε το suzuki. 

Από προσωπική εμπειρία το cbr και το r1 της εποχής είναι μηχανάρες. Το zx δεν με βόλεψε και ένα gsxr που καβάλησα ήταν καρναβάλι και δεν προσφέρεται για εξαγωγή κάποιου συμπεράσματος.

Κανένα από τα παραπάνω μοντέλα δεν είχε κάποιο σημαντικό πρόβλημα με βλάβες.

Όσο έψαχνα πάντος στο car, στα λεφτά σου δεν βρήκα κάτι αξιόλογο. Αν θες τη γνώμη μου περίμενε να μαζέψεις λίγα χρήματα παραπάνω.

βασικα το 2005+ που εγραψα ειανι σχετικο. γιατι δε με ενδιαφερει τοσο η ημερομηνια πρωτης αδεις οσο το μοντελο.

τα ρ1 04-06 ειανι τα ιδια

οπως και τα cbr 04-05

η αγορα δε θα γινει καλοκαίρι, ειναι ολα πανάκριβα :P :P υπηρχαν εποχες που εβρισκα καλα μηχανακια.

και βασικα παιζει ενα cbr εδω γυρω πολυ περιποιημενο του 05, το δινει 4000 αν δεν απατωμαι αλλα αξιζει. το θεμα με τα cbrαρια ειανι πως καποια μοντελα ηταν λαδιερες και δεν γνωριζω πια ηταν αυτα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μικρό λιθαράκι στη συζήτηση... εγώ είχα πάει για το r1 '07 μονο και μόνο γιατί απο τα 1000αρια της εποχής του θεωρώ ήταν μακράν το πιο εμφανίσιμο (και επειδή ερχόμενος απο το r6 η μαμά yamaha μου είχε φερθεί καλά απο πολλές απόψεις.)
Απο παιδικές ασθένειες, τα 07-08, έχουν βολάν και μπουζόπιπες. Και τα δύο τσούζουν ελαφρως, αν σου κάτσουν.
Το 07 απο το 05 (07-08 ηταν ίδιο μοντέλο) πάντως άλλαξε αρκετά.
That said, απο τα σπασμένα πλαίσια του gsxr και την χοντροκοψιά του zx.... χίλιες φορές το βολαν! δεν σε στέλνει αδιάβαστο.
Με 3-4k πάντως το βρίσκω εξαιρετικά χλωμό να βρεις τέτοιας χρονολογίας καλοσυντηρημένο 1000αρι. Όπως είπες όμως κοιτάς και παλιότερα απο αυτά, οπότε το post μου υπάρχει μόνο κ μονο γιατί αναφέρθηκε η χρονολογία του 07 και τα κουσούρια της.

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επίσης το 07 ενσωμάτωσε πρώτη φορά το ycct( yamaha chiped controled thortle- ηλεκτρόγκαζο) και το ycci( Yamaha chiped controled intake- μεταβλητό μήκος αυλών εισαγωγής).

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Honda 954 ..στο 3500ε-4000ε θα βρεις μηχανη της προκοπης.

Με 4000χιλιαρικα του 6-7 μοντελο πιστευω θα ειναι ενα χαλι μαυρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν ξεκαθαρισεις τι ακριβως ψαχνεις-θελεις σε ενα μηχανακι ισως μπορει να βγει μια ακρη. ειναι ολα τους διαφορετικα zx, r1, gsxr, rr. καπου υστερει το ενα και καπου υπερτερει το αλλο. 

στο budget σου απλα ξεχνας τα 07+ εκτος αν βρεις την τρελη ευκαιριαρα, πραγμα το οποιο ειναι πολυ δυσκολο.

εχω οδηγησει σχεδων ολα (εκτος απο zx 04-06) και γνωριζω τι παιζει με το καθε μοτο (τα ειχανε-εχουν φιλοι). 

αν θες σου τα αναλυω ενα-ενα η μου λες τι θελεις να σε πω τι να κοιταξεις:winking:

 

υγ. απο το λιγο που σε εχω δει, μαλλον ξεχνας το rr. 1002 καλα εχει αλλα δε κουνιεται βημα σε σχεση με τα αλλα και μαλλον θα σε ξενερωσει, δε ξερω σιγουρα ομως:biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Honda cbr 1000rr 2004-2005: Το πιο βαρύ της κατηγόριας, αλλά και τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας. Υπολείπεται σε επιδόσεις σε σχέση με τους ανταγωνιστές, αλλά έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, σε φάση που τα κάνει όλα να φαίνονται εύκολα(θέλει και προσχή γιατί αν νομίζεις ότι το χεις, θα σε δαγκώσει)

Yamaha R1 2004-2005: Έχει την πιο πολεμική θέση οδήγησης, φρένα καλά, θα μπορούσε να είχε και καλύτερα. Γκάζι αρκετό, σχετικά ελαφρύ, θέμα με τα πηνία, ίσως την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά σε πίστα και δρόμο.

Kawasaki zx10r 2004-2005: Ο επονομαζόμενος κανίβαλος. Ελαφρύ μηχανάκι και γκάζι απο χαμηλά και παντού. Θέμα με τα φρένα, μακράν τα χειρότερα από όλους τους ανταγωνιστές. Θέλει εμπειρία αυτή η μηχανή.

Suzuki gsxr k5-k6: Θέμα με το πλαίσιο, έγινε ανάκληση. Περισσότερο γκάζι απ όλους τους αντιπάλους. Φρένα στο μέσο όρο. Καλή οδική συμπεριφορά, για μένα το καλύτερο gsxr.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

+999 στον αποπανω!

 

1000rr το πιο γραμικο σε ολο το φασμα των στροφων. καλα στημενο, στριβει (οχι καλυτερα απο το κ5 βεβαια). για να σε δαγκωσει πρεπει να κανεις χοντρο λαθος κατα τη γνωμη μου. χουφτωνα γκαζι μεσα στη στροφη με hypersport λαστιχα και δε κουνιωτανε βημα, με τα υπολοιπα θα ειχα φυγει με high 10 φορες. προσωπικα δε μου αρεσει πολυ εμφρανησιακα (η εξατμιση απο κατω στην ουρα ειναι μαλακια), αλλα θα το επαιρνα γιατι με καλυπτει πληρως οδηγικα...

r1 αρκετα δυνατοτερο αλλα και πιο "ευκολο" στις αλλαγες κατευθυνσης, μεσα στην πολη, κλειστα στροφιλικια παντου, λογο της καλυτερης γεωμετριας. 

zx10  :kill::kill::kill::kill: 

κ5 πιστολι απο δυναμη. κοφτερο και αποτωμο (πιο αποτωμο απο το ρ1). στριβει μεχρι να βαρεθεις. αν καμια φορα θελεις να ξεκαυλωσεις και δε θες στροφη, βγαινεις εθνικη και το σπας. αν ειναι και λιγο βελτιωμενο, ξεχνας και το ονομα σου. υπαρχει ανακληση σε ενισχυση πλαισιο και τρομπα φρενου. βαζεις σωληνακια υψηλης και ενα καλο τακακι και εισαι αρχοντας. το καλυτερο συνολικα απο ολα, αλλα θελει συνεση στο γκαζι. οταν αποκτας εμπειρια καθε βολτα σου προσφερει πολλα χαμογελα.

 

προσωπικα μου αρεσε παρα πολυ το κ5 (ακομα και στοκ που εχω οδηγησει), αλλα ειναι αυτο το αποτομο και υπερβολικο γκαζι που εχει και δε μου καθεται καλα. βεβαια ειμαι και 60 κιλα τυπακι:laugh:

@pavlosR1 για r1 05-06 σε κοβω αδερφε:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος seatcowl έγραψε:

Μικρό λιθαράκι στη συζήτηση... εγώ είχα πάει για το r1 '07 μονο και μόνο γιατί απο τα 1000αρια της εποχής του θεωρώ ήταν μακράν το πιο εμφανίσιμο (και επειδή ερχόμενος απο το r6 η μαμά yamaha μου είχε φερθεί καλά απο πολλές απόψεις.)
Απο παιδικές ασθένειες, τα 07-08, έχουν βολάν και μπουζόπιπες. Και τα δύο τσούζουν ελαφρως, αν σου κάτσουν.
Το 07 απο το 05 (07-08 ηταν ίδιο μοντέλο) πάντως άλλαξε αρκετά.
That said, απο τα σπασμένα πλαίσια του gsxr και την χοντροκοψιά του zx.... χίλιες φορές το βολαν! δεν σε στέλνει αδιάβαστο.
Με 3-4k πάντως το βρίσκω εξαιρετικά χλωμό να βρεις τέτοιας χρονολογίας καλοσυντηρημένο 1000αρι. Όπως είπες όμως κοιτάς και παλιότερα απο αυτά, οπότε το post μου υπάρχει μόνο κ μονο γιατί αναφέρθηκε η χρονολογία του 07 και τα κουσούρια της.

ορθως υπάρχει το ποστ σου γιατι το budget παιζει να ανεβει. αλλα για την ώρα κοιτάω τα σιγουράκια. αν ανέβει το budget ξαναμιλάμε.

πριν 15 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

υγ. απο το λιγο που σε εχω δει, μαλλον ξεχνας το rr. 1002 καλα εχει αλλα δε κουνιεται βημα σε σχεση με τα αλλα και μαλλον θα σε ξενερωσει, δε ξερω σιγουρα ομως:biggrin:

κοιτα, το γκαζι της ρενας που εχω τώρα, σχεδόν μου αρκεί (θα ηθελα κατι παραπανω αλλα βολεύομαι). δε φανταζομαι να εχει λιγοτερο.

πριν 3 ώρες, το μέλος warhol έγραψε:

Honda cbr 1000rr 2004-2005: Το πιο βαρύ της κατηγόριας, αλλά και τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας. Υπολείπεται σε επιδόσεις σε σχέση με τους ανταγωνιστές, αλλά έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, σε φάση που τα κάνει όλα να φαίνονται εύκολα(θέλει και προσχή γιατί αν νομίζεις ότι το χεις, θα σε δαγκώσει)

Yamaha R1 2004-2005: Έχει την πιο πολεμική θέση οδήγησης, φρένα καλά, θα μπορούσε να είχε και καλύτερα. Γκάζι αρκετό, σχετικά ελαφρύ, θέμα με τα πηνία, ίσως την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά σε πίστα και δρόμο.

Kawasaki zx10r 2004-2005: Ο επονομαζόμενος κανίβαλος. Ελαφρύ μηχανάκι και γκάζι απο χαμηλά και παντού. Θέμα με τα φρένα, μακράν τα χειρότερα από όλους τους ανταγωνιστές. Θέλει εμπειρία αυτή η μηχανή.

Suzuki gsxr k5-k6: Θέμα με το πλαίσιο, έγινε ανάκληση. Περισσότερο γκάζι απ όλους τους αντιπάλους. Φρένα στο μέσο όρο. Καλή οδική συμπεριφορά, για μένα το καλύτερο gsxr.

τι ωραια ποσταρισματα κανατε ρε παιδιά! και οσοι δεν εκανα παράθεση.

από όσα διάβασα παμε ειτε για r1 είτε για gixxer. το gixxer μεχαλαει στο θεμα φρένων και εδω αρκεοτοι πο το εχουν οντως ολοι παραπονιουντε. το θεμα με το πλαίσιο με αγχώνει λιγάκι.

δε με βλέπω να ξεφεύγω εύκολα απο τη μαμα yamaha. εκτος και αν κάτσε Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ σε κάτι άλλο.

το budget μπορει και να ανέβει στα 5000-6000, ανάλογα την υπομονή μου και το αν θα μου κάτσει κάνα τζόκερ. γενικα με πέρνει να τα δώσω αλλά θα ζοριστώ για ένα διάστημα και δεν είμαι σε φάση να περιμένω πότε θα μαζέψω 300€ να βάλω λάστιχα ή 200€ για να πάω μια βόλτα. θέλω να το πάρω και να το σκίσω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα φρενα στο gixxer τα φτιαχνεις αν δε σου κανουν. εκτος απο σωληνακια και τακακια, βαζεις αλλη τρομπα και αν δε σε καλυπτει ουτε αυτο, βαζεις και δαγκανες (νομιζω βαζουν απο rr 08+ με 2 αποστατες μπαινουν κουτι).

αν φτανεις τα 6κ ανετα πας για r1 07-08:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για μένα πάντως που την ίδια εποχή είχα r1 2005 και ένας φίλος k5 2005 δεν μου άρεσε η θέση οδηγήσης...σαν μηχανάκι πολύ πιο δυνατό το gsxr και απότομο.αλλα το r1 Μ άρεσε πιο πολύ σαν στήσιμο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...