Jump to content
Chris1981

Βλάβη στα 900Χλμ! Βοήθεια!!!

Recommended Posts

Είμαι πολύ απογοητευμένος! Έκανα την καθημερινή μου βολτίτσα χαλαρά, και κάποια στιγμή ξαφνικά, μου κάνει ένα μπούκωμα η μηχανή, και μου σβήνει! Την κάνω στην άκρη, και διαπιστώνω, πως ο κινητήρας όταν γυρνάω το κλειδί δεν κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο, ώστε να είναι έτοιμος να πάρει μπροστά! Όλα είναι νεκρά! Απλώς στο κοντέρ μου φαίνονται οι ενδείξεις όπως όταν έχω πατημένο το δεξιό κόκκινο κουμπί. Γυρίζω ξανά και ξανά το κλειδί αλλά τίποτα! Κοιτάζω τα λάδια και φαίνονται εντάξει. Ακουμπάω τον κινητήρα, και δεν φαίνεται και τόσο ζεστός. Επίσης βγάζω τη σέλα, και τσεκάρω τις φίσες μήπως κάτι έφυγε από τη θέση του. Παίρνω τηλέφωνο τους δικούς μου να μου φέρουν τα χαρτιά της οδικής βοήθειας, μήπως και χρειαστεί να πάρω τηλέφωνο στη suzuki. Στο διάστημα αυτό, ο κινητήρας καταφέρνει να πάρει ξανά μπροστά, και όλα λειτουργούν όπως πριν! Η ένδειξη στην θερμοκρασία από τις 3 γραμμές, είχε πέσει στις 2. Φθάνοντας στο σπίτι ύστερα από 5χλμ απόσταση δηλαδή, ισιώνω τη μηχανή και κοιτάζω το ψυγείο. Τα υγρά του είναι κάτω από την ένδειξη Low!!!

Αν τα υγρά στο ψυγείο λαδιού δεν είναι σωστά ή ακόμη και το λάδι του κινητήρα, η αντιπροσωπία πρέπει να μου δώσει εξηγήσεις! Κατά την παραλαβή της μηχανής, έβαλα τον υπάλληλο να μου δείξει αν τα λάδια βρισκόντουσαν στην σωστή ένδειξη, τα οποία βρισκόντουσαν ακριβώς στο όριο, και επίσης μου επιβεβαίωσε πως η μηχανή πέρασε από έλεγχο, πριν πάω να την παραλάβω! Δεν μου πέρασε απο το μυαλό να τσεκάρουμε και τα υγρά του ψυγείου! Εγώ σαν πελάτης, εμπιστεύτηκα την ίδια την αντιπροσωπία για να αγοράσω την μηχανή, επειδή παλιά έπεσα σε απατεώνα, και δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να περάσω τα ίδια!

Τροποποιήθηκε από τον Chris1981

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα! Φαντάζομαι το σπάσιμο αλλά είναι σημαντικό να το πάρεις ψύχραιμα. Πρώτον έλεγξε αν οι πόλοι στην μπαταρία είναι σωστά βιδωμένοι. Διάβασε στο εγχειρίδιο πως γίνετε ο έλεγχος ττων υγρών, δηλαδή με κρύα ή ζεστή μηχανή, στο πλάγιο σταντ ή οριζόντια.

Υπερθέρμανση πολύ δύσκολα να έπαθες αφού αυτό που περιγράφεις δεν συμβαίνει από υπερβολική θερμοκρασία. Επιπλέον θα το έβλεπες και στον δείκτη θερμοκρασίας αν υπήρχε πρόβλημα. Πιθανολογώ πως κάποιο σκουπίδι στην βενζίνη μπλόκαρε κάποιο σωληνάκι. 

Παρόλα αυτά να πας στην αντιπροσωπεία να το ελέγξεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα. 

Εγκυκλοπεδική ερώτηση: με τα λάδια που το παρέλαβες από το τελωνείο είναι ή του έβαλαν άλλα πριν το παραλάβεις;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα πάντως δεν μου μοιάζει που σχετίζεται με τα υγρά του ψυγείου ή τα λάδια. Άν ήταν το ενα από τα δυο ο κινητήρας θα ζεματούσε.

Πιο πολύ για θέμα ηλεκτρικό ή τροφοδοσίας μου μοιάζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χρήστο, ρώτα στη suzuki αν το μηχανάκι έχει αισθητήρα κλίσης που απενεργοποιεί το μοτέρ αν παει κάτω ή έστω βρεθεί σε έντονη κλίση.

Αν πχ ο αισθητήρας δεν είναι βιδωμένος σωστά μπορεί άνετα να σου έσβησε το μοτέρ. Κ μετά να άφησε να ξαναξεκινήσει.

Επίσης πόλοι μπαταρίας είναι πιθανοί φταίχτες, όπως πολύ σωστά είπε ο Γιώργος πιο πάνω.

Όπως και σκουπιδάκι από τη βενζίνη.

 

Εννοείται πως πας αντιπροσωπία.

Αλλά μην αγχώνεσαι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χρήστο, ρώτα στη suzuki αν το μηχανάκι έχει αισθητήρα κλίσης που απενεργοποιεί το μοτέρ αν παει κάτω ή έστω βρεθεί σε έντονη κλίση.

Αν πχ ο αισθητήρας δεν είναι βιδωμένος σωστά μπορεί άνετα να σου έσβησε το μοτέρ. Κ μετά να άφησε να ξαναξεκινήσει.

Επίσης πόλοι μπαταρίας είναι πιθανοί φταίχτες, όπως πολύ σωστά είπε ο Γιώργος πιο πάνω.

Όπως και σκουπιδάκι από τη βενζίνη.

 

Εννοείται πως πας αντιπροσωπία.

Αλλά μην αγχώνεσαι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το δεν κάνει τίποτα η μηχανή στο πάτημα ενός κουμπιού, δεν έχει και πολύ σχέση με το αν έχει λάδια ο κινητήρας. Το ένα είναι ηλεκτρικό θέμα, το άλλο είναι μηχανικό.

Εσύ δεν λες έκανε τπτ ηλεκτρικό για λίγη ώρα, πράγμα που δείχνει ΚΑΤΙ στο ηλεκτρικό κύκλωμα. Ούτε φώτα, ούτε λαμπάκι νεκράς, ούτε κόρνα ούτε τπτ δούλευε; Για διευκρινισέ το αυτό.

Παμπαρακάτω.

Το φυγείο έχει ΝΕΡΟ (με αντιπηκτικό, οκ) μέσα του, οχι λάδι. Τι είναι αυτό που γράφεις για στάθμη λαδιού στο ψυγείο;;;;;;; 

ΕΠΙΣΗΣ, το ψυγείο νερού, δεν έχει στάθμη low και high. Το δοχείο εκτόνωσης έχει τέτοιο πράγμα. Το αν έχει νερό το ψυγείο μέσα, ΔΕΝ έχει άμεση συνάρτηση με την στάθμη στο δοχείο εκτόνωσης, αυτά τα δύο επικοινωνούν μεν, όχι άμεσα δε. Το ότι ήταν κάτω από το low η στάθμη στο δοχείο ΔΕΝ σημαίνει σχεδόν τπτ για το ψυγείο. Και πάλι, το ότι είχε μια ψιλοέλλειψη νερού το δοχείο, δεν βγάζει εκτός το ηλεκτρικό κύκλωμα.

Κάτι ΆΛΛΟ συμβαίνει, λάδια και νερά δεν έχουν σχέση.

 

ΌΛΑ τα παραπάνω, προς μορφωσή σου. Για τι πράξη θα κάνεις: εγγύηση έχεις, ότι κρίνεις περίεργο, πας αντιπροσωπεία να το δούνε.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! Όπως καταλαβαίνετε έχω αγχωθεί πολύ με αυτό το θέμα! Τους πόλους της μπαταρίας τους τσέκαρα, και είναι κάλα σφιγμένοι. Για τον αισθητήρα κλίσης θα τους ρωτήσω! Δεν είχα υπόψιν μου πως μπορεί να έχει η μηχανή κάτι τέτοιο! Όσον αφορά για τα υγρά στο ψυγείο λαδιού που έγραψα, πρόκειται για δικό μου λάθος, εξαιτίας της ανησυχίας μου!

Δεξιά στο τιμόνι η μηχανή έχει ένα κόκκινο κουμπί, με το οποίο αν το πατήσεις κάτω, ετοιμάζεται ο κινητήρας για την εκκίνηση, και φαίνονται όλες οι ενδείξεις στο κοντέρ όπως θερμοκρασία κινητήρα, σχέση ταχυτήτων, στάθμη βενζίνης κλιπ, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει αν δεν είναι πατημένο! Αν απλώς γυρίσω το κλειδί και δεν είναι πατημένο αυτό το κουμπί, απλώς ανοίγουν τα φώτα και το κοντέρ, αλλά δεν φαίνονται οι ενδείξεις που προανέφερα. Σε αυτό που έπαθα, ειχα ακριβώς αυτή τη συμπεριφορά, αν και το κουμπί ήταν πατημένο! Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω, είμαι άσχετος με τα καινούρια μοντέλα! Μονό παπάκια είχα στην κατοχή μου μέχρι τώρα!

Την Δευτέρα το πρωί, έχω κλείσει ραντεβού για το πρώτο της σέρβις, οπότε θα τους μιλήσω σχετικά με αυτό που μου συνέβη για να δούμε τι έφταιξε Το κακό είναι πως επειδή είναι αργία σήμερα, δεν τους ειδοποίησα ήδη! Ελπίζω να είναι κάτι μηδαμινό και να πάψω να ανησυχώ! Την πήγα ακόμη μια βόλτα 20+χλμ και δεν παρουσίασε το παραμικρό! Για να δούμε...

Τροποποιήθηκε από τον Chris1981

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κόκκινο που λες είναι το kill switch, το οποίο ανοίγει και κλείνει το ρεύμα στα κυκλώματα ανάφλεξης και τροφοδοσίας του μοτέρ.

Το δικό σου είναι ελαφρά διαφορετικό από αυτά που ξέραμε μέχρι σήμερα.

Αυτά που ξέραμε μέχρι σήμερα, το μπουτον της μίζας δίνει ρεύμα στην μίζα, όσο το κρατάς πατημένο. Αν το πατήσεις μισό δευτερόλεπτο, η μίζα θα προσπαθήσει να περιστρέψει τον κινητήρα για μισό δευτερόλεπτο, αν το πατήσεις 30 δευτερόλεπτα θα προσπαθεί για 30 δευτερόλεπτα η μίζα. Είναι στην κρίση του οδηγού δλδ, να αφήσει το κουμπί και να σταματήσει να μιζάρει, μόλις το μοτέρ πάρει μπροστά.

Το δικό σου διαφέρει, στο πόση ώρα θα γυρίσει η μίζα, το ελέγχει ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα ελέγχου. Εσύ πατάς το κουμπί μία φορά και το αφήνεις, και ΑΥΤΟ αποφασίζει πόση ώρα θα γυρίσει τον κινητήρα η μίζα. Δεν το ελέγχει ο οδηγός δλδ, μόλις πάρει μπροστά το μοτέρ, σταματάει το μιζάρισμα μόνο του. Αν έχεις ταχύτητα χωρίς πατημένο συμπλέκτη, σταντ κατω με ταχύτητα χωρίς πατημένο συμπλέκτη, το κουμπί-κύκλωμα ελέγχου ΔΕΝ δίνει εντολή στην μίζα.

Τώρα τι σου έφτιαξε και 1) έσβησε 2) δεν έπαιρνε για λίγη ώρα, αυτό θέλει ψάξιμο από την αντιπροσωπεία.

Το μοτέρ σβήνει φυσιολογικά, από τις εξής καταστάσεις: κλείσιμο από κλειδί ή kill switch,  στάντ κάτω ΚΑΙ ταχύτητα , αισθητήρας πτώσης (τον έχουν όλα τα ψεκαστά για να σβήνει και να μην δουλεύει πεσμένο στο πλάι)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτά που ξέραμε μέχρι σήμερα, το μπουτον της μίζας δίνει ρεύμα στην μίζα, όσο το κρατάς πατημένο. Αν το πατήσεις μισό δευτερόλεπτο, η μίζα θα προσπαθήσει να περιστρέψει τον κινητήρα για μισό δευτερόλεπτο, αν το πατήσεις 30 δευτερόλεπτα θα προσπαθεί για 30 δευτερόλεπτα η μίζα. Είναι στην κρίση του οδηγού δλδ, να αφήσει το κουμπί και να σταματήσει να μιζάρει, μόλις το μοτέρ πάρει μπροστά.

Το δικό σου διαφέρει, στο πόση ώρα θα γυρίσει η μίζα, το ελέγχει ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα ελέγχου. Εσύ πατάς το κουμπί μία φορά και το αφήνεις, και ΑΥΤΟ αποφασίζει πόση ώρα θα γυρίσει τον κινητήρα η μίζα. Δεν το ελέγχει ο οδηγός δλδ, μόλις πάρει μπροστά το μοτέρ, σταματάει το μιζάρισμα μόνο του. Αν έχεις ταχύτητα χωρίς πατημένο συμπλέκτη, σταντ κατω με ταχύτητα χωρίς πατημένο συμπλέκτη, το κουμπί-κύκλωμα ελέγχου ΔΕΝ δίνει εντολή στην μίζα.

Eτσι για το τρολαρισμα περι της συμπαθειας σου της Ducati.. Αυτα που ΕΣΕΙΣ οι χονταιοι τα ξερατε μεχρι σημερα...

Το Multistrada του 2003 (και μπορει και μερικα πιο παλια μοντελα) ειχε αυτοματη μιζα δεκατεσσερα (!!) χρονια πριν!! 

Και, ναι, δουλευε το 2014-2015 που το ειχα εγω ακομα! :tooth:

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωωωωωωωωωω τι μουπεεεεεεε ο ντουκατάάάάκιαςςςςςς

:worshippy:

 

(καμιά φορά παραδούλευε βέβαια όπως θυμάμαι ενός φίλου στα Γιάννενα, που δεν...σταμάταγε, μέχρι που άδειασε την μπαταρία)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Nαι στα πρωτα μοντελα αν δεν επαιρνε μπροστα συνεχιζε ακαταπαυστα.. Και αναγκαζοσουν και εκλεινες Kill switch ή διακοπτη. 

Στα πιο μετα μοντελα εχω την εντυπωση οτι μετα απο 2-3-4 δευτερολεπτα σταματουσε μονο του αν δεν ειχε παρει.

 

Οπως και να 'χει ηταν καλη γκατζετια για τοτε! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η αλήθεια είναι και να με συγχωρείς ότι κάποια μακακια από μέρος σου είναι. Λίγο το άγχος της νέας μηχανής λίγο παραπάνω όταν έσβησε μόνη της. Σου έσβησε όταν κατέβαζες με συγχρονισμό για να σταματήσεις σε φανάρι ή στην πορεία με σταθερές rpm? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το δεν κάνει τίποτα η μηχανή στο πάτημα ενός κουμπιού, δεν έχει και πολύ σχέση με το αν έχει λάδια ο κινητήρας. Το ένα είναι ηλεκτρικό θέμα, το άλλο είναι μηχανικό.

Εσύ δεν λες έκανε τπτ ηλεκτρικό για λίγη ώρα, πράγμα που δείχνει ΚΑΤΙ στο ηλεκτρικό κύκλωμα. Ούτε φώτα, ούτε λαμπάκι νεκράς, ούτε κόρνα ούτε τπτ δούλευε; Για διευκρινισέ το αυτό.

Παμπαρακάτω.

Το φυγείο έχει ΝΕΡΟ (με αντιπηκτικό, οκ) μέσα του, οχι λάδι. Τι είναι αυτό που γράφεις για στάθμη λαδιού στο ψυγείο;;;;;;; 

ΕΠΙΣΗΣ, το ψυγείο νερού, δεν έχει στάθμη low και high. Το δοχείο εκτόνωσης έχει τέτοιο πράγμα. Το αν έχει νερό το ψυγείο μέσα, ΔΕΝ έχει άμεση συνάρτηση με την στάθμη στο δοχείο εκτόνωσης, αυτά τα δύο επικοινωνούν μεν, όχι άμεσα δε. Το ότι ήταν κάτω από το low η στάθμη στο δοχείο ΔΕΝ σημαίνει σχεδόν τπτ για το ψυγείο. Και πάλι, το ότι είχε μια ψιλοέλλειψη νερού το δοχείο, δεν βγάζει εκτός το ηλεκτρικό κύκλωμα.

Κάτι ΆΛΛΟ συμβαίνει, λάδια και νερά δεν έχουν σχέση.

 

ΌΛΑ τα παραπάνω, προς μορφωσή σου. Για τι πράξη θα κάνεις: εγγύηση έχεις, ότι κρίνεις περίεργο, πας αντιπροσωπεία να το δούνε.

μου λείψανε αυτά... 

Θα τη βρεις την άκρη Χρήστο, μη στεναχωριεσαι ...  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πονταρω οτι κατι εκανες με το πλαινο σταντ οταν εσβησε.Ειχες ισως ταχυτητα μεσα

και κατεβασμενο το σταντ κ δε σου εβγαζε τις ενδειξειςΗ η αλλη περιπτωση,αν εχεις συναγερμο

που κλεινει κ την αντλια κατι να παιζει εκει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οτι μαλακια και να εγινε, θα παει στην αντιπροσωπεια, θα στην μπριζαρουν στο διαγνωστικο και θα βρουνε τι εγινε και εσβησε. Μη μασας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Xρήστο, μετα απο 3-4 χρόνια αναζήτησης, καλα που πήρες Sutzuki και έβγαλε το "πρόβλημα" γιατί...δεν θέλω καν να φανταστώ τι θα είχε γινει/γραφτεί εδω μέσα στη περίπτωση που ειχες πάρει Ducaudi.

Tα Ιαπωνικά δεν παθαίνουν ποτέ τίποτα είπαμε, ιδίως τα καινούργια :grin:

On topic : Μη μασάς, οτι και να είναι θα καλυφθεί απο την εγγύηση φίλε (στη περίπτωση που χρειαστεί), προσωπικά ποντάρω σε στιγμιαίο ηλεκτρονικο-gremlin συν αυτο που αναφέρει ο φίλτατος Elprimerozen.

Μην ανησυχείς

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωωωωωωωωωω τι μουπεεεεεεε ο ντουκατάάάάκιαςςςςςς

:worshippy:

 

(καμιά φορά παραδούλευε βέβαια όπως θυμάμαι ενός φίλου στα Γιάννενα, που δεν...σταμάταγε, μέχρι που άδειασε την μπαταρία)

Απλά, Ducati+Γιαννενα.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χρήστο καλησπέρα
Μιας και έχω παρόμοια μηχανή με εσένα έχω να σου πώ τα εξής
Είναι κάτι το οποίο μου το έχει κάνει απο τους πρώτους μήνες και εμένα.
έχοντας το kill switch ετοιμο για να πάρει μπροστά πατάς μίζα και 
γυρνάει χωρίς να παίρνει.
όπως περίπου ανέφερες ανάβουν τα φώτα και λοιπα αλλά δεν ακούγεται η τρόμπα βενζίνης ούτε ο δείκτης στροφών κάνει την συνηθισμένη περα δώθε κίνηση.
Αν παρατηρήσεις όταν έχεις αυτά τα συμπτώματα σου έχει ανάψει ένα κόκκινο λαμπάκι FI = fault indicator

Αυτό σημαίνει ότι τα διαγνωστικά τεστ δεν ήταν επιτυχή και για αυτό αναψε η ένδειξη
όσες φορές και να πατήσεις τη μίζα δεν θα πάρει.. επίσης και το kill switch να ανοιγοκλήσεις δε βοηθάει,
Στην δικιά μου πρέπει να γυρίσω το κλειδί off---on θα ξανακάνει τα τέστ και πάντα θα δουλέψει μετά απο 5 χρόνια.

Καλά έκανες και πήρες καινούρια μηχανή .έχω αλλαξει 12 μηχανές και έμαθα ότι τα μεταχειρισμένα είναι ωρολογιακές βόμβες.
5 χρόνια την έχω δεν έχω πάει ούτε μία φορα συνεργείο..ακόμα και τα πρώτα 2 χρόνια που είχε εγγύηση
Κάνω όλα τα σερβις μόνος μου . αυτό είναι και το ωραίο με το καινούριο.. θέλει μόνο τα προληπτικά και απαραίτητα
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χρηστο εισαι λιγο νουμπας και ψαρωσες.............κανα σκουπιδακι στην μπενζινα θα ταν και απλα εσβησε...........και το αμαξι μου το εκανε στα πρωτα 20χλμ μια φορα και απο τοτε απλα δεν το ξαναπαρουσιασε..............................νεο μοτορι ειναι ρε......στα σπαργανα...................ολα καλα μην αγχωνεσαι.............

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κάποια στιγμή ξαφνικά, μου κάνει ένα μπούκωμα η μηχανή, και μου σβήνει! Την κάνω στην άκρη, και διαπιστώνω, πως ο κινητήρας όταν γυρνάω το κλειδί δεν κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο,

Πιθανοτατα αντλια βενζινης...αν εχει θεμα θα στο ξανακανει ανεφερε μονο αυτο στο σερβις μην τους καψεις τον εγκεφαλο με τα λαδια και τα υγρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα! Και μάλιστα έχω κάνει ήδη άλλα 500χλμ από τότε! Μάλλον εγώ κάτι έκανα και μου έσβησε, άλλωστε θυμήθηκα πως είχα ξεχάσει να βάλω νεκρά, και όταν την έκανα πιο πέρα τη μηχανή, κατάλαβα πως είχα αφήσει την ταχύτητα μέσα, οπότε όταν έβαλα τη νεκρά για να τη μετακινήσω, όταν ξαναδοκίμασα πήρε αμέσως! Τώρα το γιατί μου έσβησε δεν είμαι σίγουρος.

Τροποποιήθηκε από τον Chris1981

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εχουμε και τρομερες βενζινες..............ολα καλα μην αγχωνεσαι το μοτορι ειναι αλεξισφαιρο..................

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χρηστάρα, τα Σουτζούκια όταν έχεις μέσα ταχύτητα (με σβηστό το μοτέρι) και πας ν' ανοίξεις τον διακόπτη, έτσι κάνουν. Κουνιώνται μόνο οι δείκτες (αν έχει πχ αναλογικούς) χωρίς τον χαρακτηριστικό θόρυβο απ' την τρόμπα βενζίνης ότι είναι έτοιμο να πάρει και σε τρομάζει.

Το έπαθα κι εγώ μια φορά στην Κρήτη με τον tweety, που το είχα παρκάρει σε ανώμαλο και κατηφορικό στενάκι με ταχύτητα μέσα. Πήγα να βάλω μπρος και έπαθα σοκ. Δεν έκανε τίποτα πλην τις δύο βελόνες στροφόμετρου / ταχύμετρου που κουνιούνταν μέχρι τέρμα και πίσω. Νόμιζα ήταν θέμα μπαταρίας ή γενικά ρεύματος κι έψαχνα τα καλώδια.

Πήρα τηλέφωνο αντιπροσωπεία Ηρακλείου και ενώ πιστεύω κατάλαβαν τί ήταν, μου ζήτησαν να τους το πάω..... "πώς να το φέρω ρε μεγάλε, αφού σου λέω ότι δεν παίρνει μπρος? Ρακιές πίνεις στο μαγαζί πρωί-πρωί"? :drunk: :laugh:

Πήρα τηλέφωνο φιλαράκι από δω μέσα και κατάλαβε / μου είπε ΑΜΕΣΩΣ τί μλκία είχα κάνει. :yes::winking:

 

Υ.Γ. Το σβήσιμο προφανώς ήταν από λάθος χειρισμό σου λόγω απειρίας με το καινούργιο μοτόρι. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...