Jump to content
-Giorgos-

Καινουριο κρανος

Recommended Posts

Καλησπερα, μιας και πηρα μηχανη νομιζω ειναι καιρος να αλαξω και το κρανος μου, το μπατζετ ~160 +-20. Χαρακτηριστικα που θα ηθελα ειναι τα αφαιρουμενα μαξιλαρακια και ισως να ειναι και λιγο ελαφρυ, αν υπαρχει κατι σε αυτα τα χρηματα (το παλιο μου ειναι ~1500γρ). Αν εχει και τζαμακι που κατεβαινει για τον ηλιο δε θα με χαλουσε, αλλα αυτο το βαζω ως τελευταιο. Η θεση οδηγησης ειναι ορθια μιας και εχω μοταρντ, αν αυτο παιζει καποιο ρολο. Η αγορα μπορει να γινει και απο εξωτερικο, επισης αν ξερει καποιος μαγαζι στη Κοζανη να παω να δοκιμασω αυτα που θα μου προτεινετε θα με βοηθουσε πολυ. Επισης εχω διαβασει για ημερομηνια ληξης στα κρανη, υπαρχει υλικο που να μην εχει? Αυτα που εχουν ημ. ληξης ποσα χρονια κρατανε? Ευχαριστω πολυ για το χρονο σας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξερω να κανω αναζητηση, γνωμες ρωτησα για δοκιμασμενα κρανη και οχι ποια μοντελα βγαζει η Χ εταιρια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχήν πήγαινε σε ένα μαγαζί και δοκίμασε μια ποικιλία από μάρκες, ώστε να δεις ποιας το "καλούπι" ταιριάζει καλύτερα στο δικό σου κεφάλι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο εχω σκοπο να κανω γιαυτο ρωτησα αν ξερει καποιος κανενα μαγαζι στη Κοζανη αλλα νομιζω καλο θα ηταν να εχω στο μυαλο μου καποια μοντελα που αξιζουν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δοκίμασε εσύ να δεις το καλούπι και το παραγγέλνεις online να σου βγει και φθηνότερα. Ούτως ή άλλως δεν είναι πολλά τα μοντέλα που έχει η κάθε μάρκα σε αυτό το μπάτζετ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και η AGV εχει σε αυτα τα χρηματα το K3 αλλα εχω διαβασει οτι κανει πολυ θορυβο και οτι δεν εινα τοσο καλο ποιοτικα, θελω να πω πως οι περισσοτερες εχουν προταση σε αυτα τα χρηματα, το θεμα ειναι αν αξιζουν και ποσο καλα ειναι. Οποτε το Ν64 προς το παρων, στο μπατζετ μεσα ειναι και τα Ν87 και Ν86, καποια πληροφορια γι αυτα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίτα, στο budget που διαθέτεις, αν ξεπεράσεις τα 100 χλμ/ώρα ΔΕΝ πρόκειται να υπάρξει κάποιο κράνος που δε θα σε ενοχλήσει από θέμα θορύβου. Αναγκαστικά ωτοασπίδες για μεγάλες διαδρομές. Εγώ προσωπικά θα κοιτούσα αν μπορούσα να βρω κανένα ανώτερο κράνος σε προσφορά (π.χ. RPHA-10), αφού πρώτα βεβαιωθώ ότι ταιριάζει το καλούπι του στο κεφάλι μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν δε κανω λαθος το RPHA-10 εχει σταματησει να βγαινει, οποτε δυσκολα να βρω να αγορασω αλλα το πιο σημαντικο να δοκιμασω 

Επισης θελω να ξερω οτι θα αντεξει ποιοτικα, δε θελω μετα απο λιγοτερο απο 1 χρονο να ψαχνω για μαξιλαρακια.

Τροποποιήθηκε από τον -Giorgos-

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω ακούσει τα καλύτερα για το agv k3 sv.Είναι εντός budget σου και σε καλύπτει,κοίτα το.

Καλά κράνη είναι φυσικά το Nolan n64 και n86,όπως και τα hjc is17 και rpha 10,10+.

Προσωπικά δεν έχω σε μεγάλη εκτίμηση τα airoh,χωρίς ιδιαίτερο λόγο.

Τροποποιήθηκε από τον ΤάκηςΜπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω ακούσει τα καλύτερα για το agv k3 sv.Είναι εντός budget σου και σε καλύπτει,κοίτα το.

Καλά κράνη είναι φυσικά το Nolan n64 και n86,όπως και τα hjc is17 και rpha 10,10+.

Προσωπικά δεν έχω σε μεγάλη εκτίμηση τα airoh,χωρίς ιδιαίτερο λόγο.

μου αρεσει το "κοψιμο" του k3 αλλα διαβαζω οτι σε αυτα τα χρηματα παιρνεις κατι καλυτερο, σιγουρα θα του ρίξω μια ματια. Αν βρω να δοκιμασω καποιο rpha 10/+ ισως κανω μια μικρη αυξηση του μπατζετ μιας και λενε ολοι τα καλυτερα και αν δε κανω λαθος ειναι carbon/kevlar, αν και απ οτι διαβασα τα θερμοπλαστικα αντεχουν περισσοτερο σε μικροχτυπηματα επειδη το carbon/kevlar ειναι ενα κοματι συμπαγη, και οτι σε μικρες ταχυτητες δεν εχουν μεγαλη διαφορα στη προστασια, μιας και οι ταχυτητες μου θα ειναι μικρες, λογω χρησης της μηχανης σε νησι και 1-2 φορες το χρονο εκτος με λιγο μεγαλυτερες ταχυτητες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επανερχομαι, πηγα σημερα σε 2 μαγαζια, με μπατζετ στα ~200-220 δεν υπηρχε κατι, μονο με παραγγελια, δοκιμασα ενα airoh και ενα icon, το icon μου εκατσε καλα νομιζω απλα εμπαινε δυσκολα και εβγαινε πιο δυσκολα στο κεφαλι μου. Πιστευετε οτι με τον καιρο θα "ανοιξει" ? Τι γνωμη εχεται για τα icon? Νομιζω ηταν το alliance. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επανήλθα, έχω δοκιμάσει ένα Νόλαν και μου έκατσε καλά, θα πάω να δοκιμάσω και hjc, ήμουν ανάμεσα σε n87 και is17 (εφόσον μου κάτσει καλά). Μετά διάβασα για κάτι προβληματακια στο hjc και ξανάρχισα ψάξιμο, βρήκα το rpha 11 από έξω στα 300 αξίζει όσο ο προκάτοχος του? Υπενθυμίζω πως έχω μοταρντ (όχι κάλυψη από αέρα). Agv δεν μου κάθονται καλά (κ3). Τα bell τι λένε? Θα προτείνατε κάποια άλλη μάρκα για δοκιμή? Αν δεν κάτσει το rpha η δεν αξίζει, το n87 είναι καλή επιλογή?

Edit: το rpha δεν έχει εσωτερική ζελατίνα? Είναι με DD ring? Επίσης αν δε κάνω λάθος είναι fiber, για καθημερινή χρήση δε θα ήταν καλύτερα ένα θερμοπλαστικό?

Τροποποιήθηκε από τον -Giorgos-

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To rpha εχει Double D ring και είναι μάλλον το ελαφρύτερο κράνος στην οικονομική του κατηγορία.
Εσωτερική ζελατίνα δεν έχει καθότι είναι sport ο προσανατολισμός του. Εσωτερική ζελατίνα θα βρείς στο rpha ST που είναι η sport touring εκδοση του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σαν κράνος αξίζει το st? Κάποια άλλη πρόταση ? Λόγω θέσης οδήγησης της μηχανής μου μάλλον θα έβγαζα εκτός τα προσανατολισμένα σε σπορ/σκυφτή θέση οδήγησης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Bell Qualifier (ή και κάποιο ανώτερο σε κοντινά λεφτά), MT Revenge, κάνε μια δοκιμή πως σου έρχονται. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 30/1/2018 at 1:17 ΜΜ, το μέλος -Giorgos- έγραψε:

Edit: το rpha δεν έχει εσωτερική ζελατίνα? Είναι με DD ring? Επίσης αν δε κάνω λάθος είναι fiber, για καθημερινή χρήση δε θα ήταν καλύτερα ένα θερμοπλαστικό?

   Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα κράνη που αναφέρεις οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Δεν κατάλαβα όμως γιατί ένα PC κράνος να είναι καλύτερο για καθημερινή χρήση σε σχέση με ένα fiber.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν μπορείς με το budget σου να πας στο Rpha ST και σου κάθεται καλά, πας σε αυτό. Είναι με διαφορά το καλύτερο από όσα έχουν αναφερθεί μέχρι στιγμής. Και το N87 όμως είναι πολύ καλό αν δεν σου κάτσει καλά το Rpha. Το ότι το θερμοπλαστικό είναι καλύτερο για καθημερινή χρήση δεν κατάλαβα από πού ήρθε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η αληθεια ειναι πως δεν θα ηθελα ddring αλλα αποτι βλεπω τα περισσοτερα ακριβα τετοιο εχουν. Οσο για τα θερμοπλαστικα ενοουσα οτι ειναι καλυτερα απο την αποψη οτι σε χαζοπτωσεις δεν θελουν αλλαγη λογω ευκαμψιας του υλικου. Ετσι τουλαχιστον διαβασα. Σιγουρα αν ειναι πολυ καλυτερο το rpha-st απο fg-st και n87 μπορω πιστευω να κανω μια υπερβαση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν δεν απατώμαι το κράνος αν χτυπήσει είναι πλέον ακατάλληλο γιατί δεν μπορεί κανείς να σου εγγυηθεί σε τι κατάσταση είναι πλέον το υλικό και δεν παίζει ρόλο το υλικό κατασκευής.
Το double d ring το έχουν όλα τα "ακριβά" καθότι θεωρείται πιο ασφαλές.
Κατ'εμέ αυτό που καθιστά ένα κράνος "καλύτερο" για καθημερινή χρήση είναι πρώτο και κυριότερο το βάρος του, έπειτα ο εξαερισμός του, και τελευταία η αντοχή των μηχανισμών των αεραγωγών και της ζελατίνας.
Εγώ έχω δύο rpha 10 plus, ένα για καθημερινό κ ένα για ... dunno... ας πούμε βολτες... Το μόνο του μειονέκτημα θα έλεγα πως είναι ο θόρυβος σε μεγάλες ταχύτητες αλλά μιλάμε για sport κρανος οπότε ειναι αναμενόμενο κάτι τέτοιο.
Αν σκοπευεις οπότε να πάρεις κράνος με εσωτερική ζελατίνα θα σου πρότεινα να ψάξεις να δεις αν υπάρχουν περιστατικά στα οποία ο μηχανισμός εγκατέλειψε γιατί αν είσαι όλη τη μέρα με το κράνος και χραπα χρουπα τον μηχανισμό, μάλλον θα σε ενδιαφέρει το κατα πόσο αντεχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...