Jump to content
Tasos Pap

Brixton BX 125

Recommended Posts

Στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού MOTO υπάρχει καλό και αναλυτικό τεστ. Αν το διαβάσεις, θα σου λυθούν όλες οι απορίες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ διαφημιση του  κανουν  στην εκθεση  μοτοσυκλετας
αν  ηταν  250cc θα  πουλαγε  καλητερα  νομιζω

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Brixton-BX-125EYXARISTH-EKPLHKsH_113624.asp

Και πάλι. Θα πατήσει πολλά παπιοσκουτερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ διαφημιση του  κανουν  στην εκθεση  μοτοσυκλετας
αν  ηταν  250cc θα  πουλαγε  καλητερα  νομιζω

 

εχει και 250cc...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχει 250άρι. Θα έχει σε κάμποσο καιρό, όπως λένε. Θα ήταν ενδιαφέρον ένα συγκριτικό του Brixton 125 με το Orcal Astor 125, το οποίο είναι εξίσου όμορφο και πιο φτηνό νομίζω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν έχει κάποιος το περιοδικό MOTO τεύχος 568 , καλό θα ήταν να το σκανάρει ή να το βγάλει μια φωτό το τεστ 

του Brixton.

 

Υπάρχει γενικότερα έλλειψη ενημέρωσης για το μηχανάκι σε τεστ/review/test ride.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικα "μαπα το καρπουζι" αν κρινω απο αυτα που εγιναν τις 2 μερες που το εχω στην κατοχη μου.

Αγορα 2/7/2017 , πρωτη βολτα και καιγεται η ασφαλεια που δινει ρευμα για να παρει μπρος το μηχανακι. 

Δευτερη μερα χαλαει η τρομπα του πισω φρενου με αποτελεσμα να τρεξουν τα υγρα και το πισω φρενο να ειναι μηδενικο. 

Σημερα τριτη μερα να δουμε τι αλλο προβλημα θα βγαλει. Αν γυρνουσα 3 μερες πισω σαφως και δεν θα το αγοραζα . 

 

Απογοητευτηκα παρα πολυ :thumbsdown:

 

Καλως σας βρηκα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια οσο και να ξεγελαει το ονομα που παραπεμπει σε βρετανκο και η οψη που μοιαζει με μικρο triumph δεν παυει να ειναι μια κινεζια και αντε η αφαλεια πες ετυχε η τρομπα δειχνει ξεκαθαρα κακη ποιοτητα υλικων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα παραπανω προβλήματα τα κάλυψε τουλαχιστον η εγγύηση?  Μου ειχε αρέσει πολύ οταν το ειδα απο κοντά και σκέφτομαι να το πάρω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως αυτό το Κινεζάκι έχει ξεκινήσει καλά σε πωλήσεις. Τώρα το αν θα κρατήσει είναι άγνωστο μιας και οι πρώτες εντυπώσεις που έχουμε από ένα μέλος είναι απογοητευτικές.

ΕΛΛΑΔΑ, ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ: Ιανουάριος – Ιούλιος 2017

  1. ΥΑΜΑΗΑ MT-09 TRACER… 209 μονάδες
  2. HONDA CB 500X 106
  3. BMW R 1200GS ADVENTURE… 100
  4. SUZUKIDL 650… 86
  5. YAMAHA MT-07 TRACER 81
  6. HONDA NC 750XD 75
  7. BMW R 1200GS… 70
  8. HONDA CB 125F 51
  9. YAMAHA MT-07… 51
  10. BRIXTON BX 125 50
  11. BMW G 310R 46
  12. HONDA CRF 250L… 45
  13. YAMAHA MT-09 ABS… 41
  14. BMW S 1000R… 38
  15. HONDA NC 750XA… 37
  16. KTM 1290 SUPER ADVENTURE S… 36
  17. KAWASAKI VERSYS 650 35
  18. DUCATI MULTISTRADA 950… 34
  19. KAWASAKI VERSYS-X 300... 27
  20. BENELLI TRK 502… 27

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος jawaforever έγραψε:

Πάντως αυτό το Κινεζάκι έχει ξεκινήσει καλά σε πωλήσεις. Τώρα το αν θα κρατήσει είναι άγνωστο μιας και οι πρώτες εντυπώσεις που έχουμε από ένα μέλος είναι απογοητευτικές.

ΕΛΛΑΔΑ, ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ: Ιανουάριος – Ιούλιος 2017

  1. ΥΑΜΑΗΑ MT-09 TRACER… 209 μονάδες
  2. HONDA CB 500X 106
  3. BMW R 1200GS ADVENTURE… 100
  4. SUZUKIDL 650… 86
  5. YAMAHA MT-07 TRACER 81
  6. HONDA NC 750XD 75
  7. BMW R 1200GS… 70
  8. HONDA CB 125F 51
  9. YAMAHA MT-07… 51
  10. BRIXTON BX 125 50
  11. BMW G 310R 46
  12. HONDA CRF 250L… 45
  13. YAMAHA MT-09 ABS… 41
  14. BMW S 1000R… 38
  15. HONDA NC 750XA… 37
  16. KTM 1290 SUPER ADVENTURE S… 36
  17. KAWASAKI VERSYS 650 35
  18. DUCATI MULTISTRADA 950… 34
  19. KAWASAKI VERSYS-X 300... 27
  20. BENELLI TRK 502… 27

 

Λογικό το βρίσκω, αφού είναι το μοναδικό στην Ελλάδα για φτηνή εναλλακτική σε cafe racer- vintage μηχανή τύπου triumph Bonneville..βέβαια το 250cc θα ταίριαζε καλύτερα πάνω του στη σχέση επιδόσεις- Εμφάνιση-οικονομία..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος dinoustefanos έγραψε:

Λογικό το βρίσκω, αφού είναι το μοναδικό στην Ελλάδα για φτηνή εναλλακτική σε cafe racer- vintage μηχανή τύπου triumph Bonneville..βέβαια το 250cc θα ταίριαζε καλύτερα πάνω του στη σχέση επιδόσεις- Εμφάνιση-οικονομία..

Η αλήθεια είναι το brixton μέχρι τώρα απολάμβανε την μοναξιά του στην κατηγορία. Μένει να δούμε τώρα που θα αποκτήσει ανταγωνισμό από την DAYTONA και μάλιστα διπλό. Ήδη το DAYTONA OLD TOWN 125 είναι πάνω από 400 ευρώ φθηνότερο, ενώ και το DAYTONA ROCK 125 είναι 100 φθηνότερο. Επίσης με ενδιαφέρον αναμένουμε μέσα στο 2018 τα ανανεωμένα και προσαρμοσμένα στην νέα νόρμα, EUROMOTORS ATHENSVILLE 125/250.

Η λογική λέει ότι ενδεχόμενη πίεση (στα νούμερα πωλήσεων) από τα DAYTONA, θα αναγκάσει την ΤΕΟΜΟΤΟ να προχωρήσει σε προσαρμογή της τιμής σε χαμηλότερα επίπεδα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κοιτα να δεις τι παρτυ γινεται με αυτα....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχήν η Brixton δεν είναι μια ανεξάρτητη μοτοβιομηχανία που έχει προέλευση απο ενα αναξιόπιστο εργοστάσιο της Κίνας. 

Πρόκειται για ενα απο τα 5 brands που ανήκουν στην Αυστριακή KSR. Η KSR είναι όπως η Piaggio δηλαδή ενας μελλοντικά μεγάλος όμιλος καθώς έχει αναλάβει την κατασκευή των σκούτερ Lambretta εφοδιασμένα με ηλεκτροκινητήρες, επιπλέον είναι αυτή που υπο την ευθύνη της το brand της Generic ενω απο οτι διάβασα προσπαθεί να καλύψει όλες τις κατηγορίες ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστική. Άσχετα αν στην Ελλάδα δεν την ξέρουν τόσο καλά ενω αντιπρόσωπος της δεν υπάρχει ακόμη, η KSR προωθεί όλα της τα προϊόντα σε 60 χώρες παγκοσμίως (δεν είναι τυχαίος ο αριθμός, μάλλον αποδίδει σαν εταιρεία). Η Brixton είναι το 5ο brand που σαν ιδιαιτερότητα της είναι οι νεοκλασσικής εμφάνισης μοτοσυκλέτες. Άλλο brand έχει για γουρούνες, άλλο brand έχει για τα υπόλοιπα δίκυκλα με μοντέρνα εμφάνιση. 

Το παλαιότερο brand της είναι η Generic (ή αλλιως KSR Austria) απο το 2004. Σαν KSR Group έχει αρχίσει να αναπτύσσεται απο το 2009 ενω δεν άργησε να πιστοποιηθεί για την ποιότητα της (ISO 9001) το 2010 όταν ήταν υποψηφία για την απόκτηση της απο το 2008. 

http://www.ksr-group.com/index.php/history_ksr_en.html

Επειδή κάηκε μια ασφάλεια σε ενα νεο μηχανάκι ή επειδή είναι μια μοτοσυκλέτα μικρου κυβισμού δεν πάει να πει ότι ενα ψευτοbrand της πλάκας. Το θέμα είναι το ΤΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, όταν ο συγκεκριμένος όμιλος παράγει και άλλα προίόντα. Στην Ευρώπη δεν υπάρχει μόνο η BMW και η Triumph ή όποια άλλη είναι και άλλες εταιρείες όπως η Rieju, η Tomos (η οποία έχει επικεντρωθεί στα ηλεκτροκίνητα πλέον), η SWM (ανήκει στο ανερχόμενο Shineray Group της Shineray) η Benelli είναι ενα brand της Qianjiang απο το 2005 όπου τα προιόντα της απο οτι ξέρω φτιάχνονται στην Κίνα μαζί με αυτά της Keeway το δεύτερο brand της QJ, οπότε δεν είναι τόσο καθαρόαιμο όνομα αλλά έχοντας προιόν της QJ εδω και 3 χρόνια δεν έχω κάποιο πρόβλημα παραμόνο με την ανοδιοργάνωση του κεντρικού αντιπροσώπου. 

 

ΥΓ.: Έχουμε και ενα μεγάλο πρόβλημα: Η πλειοψηφία των αντιπροσώπων απο οτι δαιβάζω και βλέπω δεν περνάνε τα νεα τους μοντέλα απο ποιοτικό έλεγχο. Μπορεί η τρόμπα του φρένου να μην είχε δεχτεί την κατάλληλη επεξεργασία για την καλύτερη ποιότητα. Όλοι ξέρουμε οτι υπάρχουν και αυτα. Αλλά... ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι ένας σωστός και καλά έμπειρος αντιπρόσωπος όταν αναλαμβάνει κάτι τέτοιο αναλαμβάνει και τις ευθύνες του. Οπότε;; Μιλάμε για ανευθυνότητα και βολεύονται με το γεγονός οτι ο κόσμος προσέχει πολυ περισσότερο την εμφάνιση παρά το τι όνομα έχει ο αντιπρόσωπος για τα προιόντα του, τα προιόντα της εταιρείας κλπ. Η εμφάνιση δεν κάνει το μηχανάκι, η ποιότητα το κάνει. Τα πλαστικά κανονικά ή όποια εξωτερικά εξαρτήματα υπάρχουν βρίσκονται για την προστασία των εσωτερικών εξαρτημάτων όχι για να κάθεται στο μάτι μας απο θέμα μονάχα της ομορφιάς. Αυτο έχει δυο δεκαετίες που ενδυναμώνεται και σαν ιδέα και σαν πράξη. 

Τροποποιήθηκε από τον GiannisTs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Καταρχήν η Brixton δεν είναι μια ανεξάρτητη μοτοβιομηχανία που έχει προέλευση απο ενα αναξιόπιστο εργοστάσιο της Κίνας. 

Πρόκειται για ενα απο τα 5 brands που ανήκουν στην Αυστριακή KSR. Η KSR είναι όπως η Piaggio δηλαδή ενας μελλοντικά μεγάλος όμιλος καθώς έχει αναλάβει την κατασκευή των σκούτερ Lambretta εφοδιασμένα με ηλεκτροκινητήρες, επιπλέον είναι αυτή που υπο την ευθύνη της το brand της Generic ενω απο οτι διάβασα προσπαθεί να καλύψει όλες τις κατηγορίες ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστική. Άσχετα αν στην Ελλάδα δεν την ξέρουν τόσο καλά ενω αντιπρόσωπος της δεν υπάρχει ακόμη, η KSR προωθεί όλα της τα προϊόντα σε 60 χώρες παγκοσμίως (δεν είναι τυχαίος ο αριθμός, μάλλον αποδίδει σαν εταιρεία). Η Brixton είναι το 5ο brand που σαν ιδιαιτερότητα της είναι οι νεοκλασσικής εμφάνισης μοτοσυκλέτες. Άλλο brand έχει για γουρούνες, άλλο brand έχει για τα υπόλοιπα δίκυκλα με μοντέρνα εμφάνιση. 

Το παλαιότερο brand της είναι η Generic (ή αλλιως KSR Austria) απο το 2004. Σαν KSR Group έχει αρχίσει να αναπτύσσεται απο το 2009 ενω δεν άργησε να πιστοποιηθεί για την ποιότητα της (ISO 9001) το 2010 όταν ήταν υποψηφία για την απόκτηση της απο το 2008. 

http://www.ksr-group.com/index.php/history_ksr_en.html

Επειδή κάηκε μια ασφάλεια σε ενα νεο μηχανάκι ή επειδή είναι μια μοτοσυκλέτα μικρου κυβισμού δεν πάει να πει ότι ενα ψευτοbrand της πλάκας. Το θέμα είναι το ΤΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, όταν ο συγκεκριμένος όμιλος παράγει και άλλα προίόντα. Στην Ευρώπη δεν υπάρχει μόνο η BMW και η Triumph ή όποια άλλη είναι και άλλες εταιρείες όπως η Rieju, η Tomos (η οποία έχει επικεντρωθεί στα ηλεκτροκίνητα πλέον), η SWM (ανήκει στο ανερχόμενο Shineray Group της Shineray) η Benelli είναι ενα brand της Qianjiang απο το 2005 όπου τα προιόντα της απο οτι ξέρω φτιάχνονται στην Κίνα μαζί με αυτά της Keeway το δεύτερο brand της QJ, οπότε δεν είναι τόσο καθαρόαιμο όνομα αλλά έχοντας προιόν της QJ εδω και 3 χρόνια δεν έχω κάποιο πρόβλημα παραμόνο με την ανοδιοργάνωση του κεντρικού αντιπροσώπου. 

 

ΥΓ.: Έχουμε και ενα μεγάλο πρόβλημα: Η πλειοψηφία των αντιπροσώπων απο οτι δαιβάζω και βλέπω δεν περνάνε τα νεα τους μοντέλα απο ποιοτικό έλεγχο. Μπορεί η τρόμπα του φρένου να μην είχε δεχτεί την κατάλληλη επεξεργασία για την καλύτερη ποιότητα. Όλοι ξέρουμε οτι υπάρχουν και αυτα. Αλλά... ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι ένας σωστός και καλά έμπειρος αντιπρόσωπος όταν αναλαμβάνει κάτι τέτοιο αναλαμβάνει και τις ευθύνες του. Οπότε;; Μιλάμε για ανευθυνότητα και βολεύονται με το γεγονός οτι ο κόσμος προσέχει πολυ περισσότερο την εμφάνιση παρά το τι όνομα έχει ο αντιπρόσωπος για τα προιόντα του, τα προιόντα της εταιρείας κλπ. Η εμφάνιση δεν κάνει το μηχανάκι, η ποιότητα το κάνει. Τα πλαστικά κανονικά ή όποια εξωτερικά εξαρτήματα υπάρχουν βρίσκονται για την προστασία των εσωτερικών εξαρτημάτων όχι για να κάθεται στο μάτι μας απο θέμα μονάχα της ομορφιάς. Αυτο έχει δυο δεκαετίες που ενδυναμώνεται και σαν ιδέα και σαν πράξη. 

Είναι γνωστό ότι η brixton ανήκει στην ksr. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι άλλο ένα πρόβλημα, τουλάχιστον για την Ελληνική αγορά. Τι έκανε η ksr όταν έφερε τα generic στην Ελλάδα;;; Πούλησε κάποια κομμάτια , τα έσπασε με τον αντιπρόσωπο και έφυγε. Αποτέλεσμα;;; Όσοι έχουν απομείνει με κάποιο σκουτερακι generic στην κατοχή να τρέμουν για ενδεχόμενη βλάβη. Για τα δε πλαστικά δεν το συζητώ καν. Άμα τύχει και σπάσουν κάποια, θα το έχεις ρημάδι μέχρι να διαλυθεί κ το υπόλοιπο. Τρομερά ανεύθυνη και αρπακολλατζιδικη συμπεριφορά εταιρείας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα Athensville και τα Daytona φαίνονται υποδεέστερα του Brixton , με κορυφή  τα Orcal.

 

Ένα Daytona είναι ολόιδια κατασκευή με το Orcal Astor 125 , με το Orcal όμως να είναι εμφανώς πιο περιποιημένο σε βαφή

και εμφάνιση, δείχνει πιο ακριβό. 

Έχοντας το οδηγήσει, είναι και ευχάριστο στο δρόμο.

Οκ , Boneville δεν είναι κανένα, ούτε καν Yahama SR ή Kawasaki W , αλλά σε αυτά τα λεφτά είναι αδύνατο.

 

Τα Athensville πηγαίνουν Αγγλία και αλλάζουν όνομα ενώ τα περιποιούνται περισσότερο σε βαφή οι εκεί αντιπρόσωποι,

όπως επίσης οτι γενικά γίνονται αντικαταστάσεις για ελαττωματικά κομμάτια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος jawaforever έγραψε:

Είναι γνωστό ότι η brixton ανήκει στην ksr.

Αμ, δεν το βλέπω όμως... κατευθείαν επειδή έβγαλε δυο απλά προβλήματα το σταμπάρανε με την μια. Όπως είχαμε σαν λαος σταμπάρει τα Innova έτσι κάνουμε και τώρα με το Brixton και το κάθε Brixton. Τις προάλλες μιλούσα εναν που έχει το Innova 11 απροβλημάτιστα σχεδόν χρόνια. Ούτε μπιέλες, ούτε αισθητήρες ούτε τίποτα. Δηλαδή, επειδή εγω που πήρα το Target και ήταν γεμάτο λάθη πάει να πει οτι είναι μάπα σαν παπί; Όχι, αλλά αυτός που τα φέρνει είναι και πολυ μάλιστα. Το να μην έχεις βγάλει εγχειρίδια για αυτό είναι φάουλ. Επίσης, αντε να πάει στα κομμάτια αυτό: το να μην ξέρεις ΤΙ ΛΑΔΙ παίρνει... και αυτό;;; Διπλό φάουλ. Κατάλαβες; Παραδίδεις μηχανάκι με σπασμένο πλαστικό και περνας το φανάρι με χαρτοταινία;; Τρίτο φάουλ. 

 

Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι άλλο ένα πρόβλημα, τουλάχιστον για την Ελληνική αγορά. Τι έκανε η ksr όταν έφερε τα generic στην Ελλάδα;;; Πούλησε κάποια κομμάτια , τα έσπασε με τον αντιπρόσωπο και έφυγε. Αποτέλεσμα;;; Όσοι έχουν απομείνει με κάποιο σκουτερακι generic στην κατοχή να τρέμουν για ενδεχόμενη βλάβη. Για τα δε πλαστικά δεν το συζητώ καν. Άμα τύχει και σπάσουν κάποια, θα το έχεις ρημάδι μέχρι να διαλυθεί κ το υπόλοιπο. Τρομερά ανεύθυνη και αρπακολλατζιδικη συμπεριφορά εταιρείας.

 Μην αγχώνεσαι και εγω περίπου στην θέση αυτων που εχουν Generic είμαι. Ο γιωτας ο αντιπρόσωπος δεν έχει όλα τα ανταλλακτικά για την πάπια. Την ντίζα γκαζιού που την έσπασε ο προκομένος ο κάστορας την έψαξαν 15 ημέρες απο το ίντερνετ. Φλάντζα για αριστερό καπάκι πουθενά. Ανορθωτής για το παπί πουθενά. Ευτυχώς έχει εναν καλο αντιπρόσωπο εδω (όχι βέβαια της Keeway, για αυτό δεν έχω τι να πω πλέον με την αμάθεια που τους δέρνει) που έχει σχεδόν οτι γουστάρεις. Ούτε καρμπυρατέρ για την πάπια δεν έχει, αφου για να φανταστείς πρέπει να πληρώσω ενα 80άρι για να έρθει απο την Κίνα  (+τα μεταφορικά). 

 

Τροποποιήθηκε από τον GiannisTs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος GiannisTs έγραψε:

 

Το συμπέρασμα - πάντα κατά τη γνώμη μου - είναι ότι η ksr δεν είναι ικανή να ελέγξει την ποιότητα των παραγόμενων στην Κίνα δικύκλων που φέρουν την σφραγίδα της.  Ή αν θέλεις το "φασονατζιδικο" που έχει αναλάβει την παραγωγή, είναι χαμηλού επιπέδου. 

Πάντως καλά κάνεις και λες για τα χάλια του αντιπροσώπου της keeway. BTW είναι ο ίδιος που φέρνει τα πολύ ακριβότερα benelli. Φαντάσου να έχεις δώσει σχεδόν 7 χιλιάδες € για το ον-οφ της benelli και να πάθει βλάβη... 

Περαστικά σε όσους τα έχουν αγοράσει και σε όσους σκοπεύουν να τα αγοράσουν. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος jawaforever έγραψε:

Πάντως καλά κάνεις και λες για τα χάλια του αντιπροσώπου της keeway. BTW είναι ο ίδιος που φέρνει τα πολύ ακριβότερα benelli. Φαντάσου να έχεις δώσει σχεδόν 7 χιλιάδες € για το ον-οφ της benelli και να πάθει βλάβη... 

Περαστικά σε όσους τα έχουν αγοράσει και σε όσους σκοπεύουν να τα αγοράσουν. 

Το καλό είναι φίλε οτι υπάρχει και μια πολυ καλή αντιπροσωπεία της Keeway που εισάγει και το Target και αναφέρομαι στην Keeway της Αγγλίας. Οι άνθρωποι ξέρουν τι τους γίνεται και έχω παρατηρήσει στα ηλεκτρονικά παντοπωλεία ( :laugh: ) οτι έχουν ΚΑΙ ανταλλακτικά. Δεν περίμενα να μάθω νεότερα για το μοτέρ και όμως οι άνθρωποι εκεί πάνω με απάντησαν και βγήκαν αληθινοί. Ο θόρυβος που έκαναν οι βαλβίδες απο την αρρυθμία που είχαν, με τα στοιχεία που μου έδωσαν σωστά και απέκτησα περισσότερη ανταπόκριση ενω θέμα με σβησίματα κανένα. Οι δικοί μας οι γιωτάδες απο την άλλη, το μόνο που ξέρουν είναι οτι πρόκειται για αυτό το παπί, με τα εξής στοιχεία (ότι δεις στο site τους) και αυτό ήταν. Ούτε downloading manual όπως η KYMCO ούτε κατάλογος προίόντων ούτε τίποτα. Μόνο σαν Motoway λέει οτι τα έχει αλλά τιμή καμία. Η λαμογιά στο μεγαλείο τους, ε;; Άσε που δεν στα παραδίδουν μεσω κουριερ αλλά μέσω ενος άλλου μαγαζιου που πρόσεχε... ΠΡΕΠΕΙ να συνεργάζονται, αλλιώς... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 3/9/2017 at 2:43 ΜΜ, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Το καλό είναι φίλε οτι υπάρχει και μια πολυ καλή αντιπροσωπεία της Keeway που εισάγει και το Target και αναφέρομαι στην Keeway της Αγγλίας. Οι άνθρωποι ξέρουν τι τους γίνεται και έχω παρατηρήσει στα ηλεκτρονικά παντοπωλεία ( :laugh: ) οτι έχουν ΚΑΙ ανταλλακτικά. Δεν περίμενα να μάθω νεότερα για το μοτέρ και όμως οι άνθρωποι εκεί πάνω με απάντησαν και βγήκαν αληθινοί. Ο θόρυβος που έκαναν οι βαλβίδες απο την αρρυθμία που είχαν, με τα στοιχεία που μου έδωσαν σωστά και απέκτησα περισσότερη ανταπόκριση ενω θέμα με σβησίματα κανένα. Οι δικοί μας οι γιωτάδες απο την άλλη, το μόνο που ξέρουν είναι οτι πρόκειται για αυτό το παπί, με τα εξής στοιχεία (ότι δεις στο site τους) και αυτό ήταν. Ούτε downloading manual όπως η KYMCO ούτε κατάλογος προίόντων ούτε τίποτα. Μόνο σαν Motoway λέει οτι τα έχει αλλά τιμή καμία. Η λαμογιά στο μεγαλείο τους, ε;; Άσε που δεν στα παραδίδουν μεσω κουριερ αλλά μέσω ενος άλλου μαγαζιου που πρόσεχε... ΠΡΕΠΕΙ να συνεργάζονται, αλλιώς... 

Δηλαδή θα αγοράσω Κινέζικο παπί και θα ψάχνω ανταλλακτικά στην Αγγλία? Τι έχω; Σουπερκαρ αξίας 1.500.000.00 ευρώ? Για όνομα δηλαδή... Πάντως η άποψη μου από αυτά που βλέπω αριστερά και δεξιά, είναι ότι η καλύτερη αντιπροσωπεία για αυτή την κατηγορία μοτό (φθηνά Κινέζικα μηχανάκια) είναι η euromotors. Μου έχει εντύπωση ότι σε πολλά μηχανάκια τους, έχουν κάνει οι ίδιοι τέστ αντοχής! Έχουν πάρει τα JINLUN , τους έχουν φορέσει και ένα sidecar και έχουν πάει μικρά ή και μεγαλύτερα ταξιδάκια! BTW η JINLUN είναι από τις σοβαρές Κινέζικες εταιρίες! Και ναι μεν τα μοτέρ της είναι κλώνοι παλαιών HONDA, αλλά αυτό μόνο καλό είναι όταν μιλάμε για 2κύλινδρα 125άρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ακόμα και για το athensville 250 που έκαναν μια - αναμενόμενα ερασιτεχνική παρουσίαση - έγραψαν ότι είναι νωρίς ακόμα στα 1300 χλμ! Το βρίσκω αρκετά ειλικρινές! Όποιος γράψει στο youtube "EM125SC travel at KYTHNOS island" ή "EM125SC motorcycle with sidecar test" ή "ATHENSVILLE 250" πιστεύω θα συμφωνήσει!

Από ότι βλέπω στη σελίδα τους, έχουν ξεπουλήσει όλα τα athensville 125/250 που ήταν με την προηγούμενη νόρμα. Ελπίζω σύντομα να φέρουν και τα νέα euro4 ώστε όσοι ενδιαφέρονται για μηχανάκι αυτής της κατηγορίας να έχουν μια σοβαρή εναλλακτική!

Τέλος τα sidecars είναι σχεδιασμένα στην Ελλάδα!

 

Τροποποιήθηκε από τον jawaforever

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...