ΓιωργοςΤΤ 2.988 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2017 Μιας και δεν υπάρχει κάτι σχετικό ας παραθέσω την εμπειρία μου από την εν λόγω μηχανή.Είναι 125 κυβικά, δίχρονο με αυτόματη μίξη, υδρόψυκτο και έχει 24 άλογα. Ελαφρύ, πολύ γρήγορο μέχρι τα 100, στην κατηφόρα με ευνοϊκό άνεμο πιάνει και 140!Αγοράστηκε το 2004 με 2.000€. Είχε 12.000 χλμ και ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση. Στην ουσία είναι το μηχανάκι πάνω στο οποίο έμαθα να οδηγάω με αποτέλεσμα να μην γλιτώσω κάτι χαζοπτώσεις όπως να μπλοκάρω το μπροστινό σε απότομο φρενάρισμα πάνω σε σαπουνόνερα, ή να μπλεχτεί το κορδόνι του παπουτσιού στο λεβιέ ταχυτήτων....Από χρήση έκανα τα πάντα μαζί του. Καθημερινή χρήση σπίτι δουλειά, ψώνια, καφέδες, εκδρομές τέρμα φορτωμένο, ψευτοεντουράδες κλπ. Η σέλα είναι φαρδιά και άνετη τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη. Έχει και σχάρα η οποία παίρνει και μπαγκαζιέρα!Από προβλήματα πραγματικά τίποτα! Άλλαξα ένα πιστόνι μόνο γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης θεώρησε ωραίο τον ήχο που έκανε χωρίς φίλτρο αέρος. Είναι από τα μηχανάκια που είναι φτιαγμένα να αντέχουν.Σκάλισμα σηκώνει αρκετό μιας και έχει πολλές ομοιότητες με το ΥΖ της εποχής.Το προτείνω σε άτομα με μικρό δίπλωμα που θέλουν κάτι καλύτερο από πάπια, για καθημερινή χρήση ή χαλαρές βόλτες ςκτός δρόμου. 9 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tedvj23 629 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2017 Ειχε κανει και ο πιτσιρικας παρακατω κατι παρομοιο...http://www.mybike.gr/forums/topic/80808-yamaha-dt125xμια-όχι-και-τόσο-σύντομη-ανασκόπηση/ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
The Dread Rider 4.303 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2017 Κάντο motard Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pitapola 3.497 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2017 Κάντο motard Εχει το ΤΤ. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sorath 1.112 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2017 Όντως μια χαρά μηχανάκι. Πίσω στο 2000, το είχε ο κολλητός μου, κι εγώ το TDR 125R Belgarda.Το DT κέρδιζε σε αναρτήσεις και στην γλυκιά λειτουργία του μοτέρ, ενώ έχανε σε δύναμη και σε φρένα.Σίγουρα όμως πολύ πιο γρήγορο απο τα σημερινά 4χρονα 125. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.988 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2017 Ειχε κανει και ο πιτσιρικας παρακατω κατι παρομοιο...http://www.mybike.gr/forums/topic/80808-yamaha-dt125xμια-όχι-και-τόσο-σύντομη-ανασκόπηση/Είναι το επόμενο μοντέλο φίλε μου, με 15 άλογα και μίζα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.988 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2017 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Krosfala 1.107 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2017 6-7 χρονια το χα,91 μοντ.Και γαμω τα μηχανακια.Μου το κλεψανε το 2οο5....Τα παντα ολα εκανε,οπως τα πες,απο εντουραδες μεχρι διακοπες το καλοκαιρι Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
φαφαλας 30 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2017 καταναλωση? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
doctoras9 1.755 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2017 Απο αυτα που ψαξει διαχρονικα σχετικα με την διαδρομη του μοντελου εκτος απο το πρωτο liquid ypvs μοντελο '88 απο το '90 και μετα ολα τα μαμα 125 μοτερ παραγουν μεχρι 15hp για διαφορετικους λογους, το τελευταιο μοτερ 04-07 ειναι ακριβως οπως τα εγραψε ο Nippon Τωρα εαν αλλαξεις ολόσωμη εξάτμιση, μεγαλύτερο ζιγκλερ, και αφερεσεις ολους τους περιοριστες μπορει και να φθασει τα 22αλογα που μπορεί να φαίνονται ευκολα να τα εγκαταστήσεις ειναι αλλο μηχανακι δε 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.988 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2020 Έχοντας τρεις μηχανές, το DT έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα. Τελευταία φορά που το χρησιμοποίησα ήταν πριν 2 χρόνια για να περάσει ΚΤΕΟ. Τότε, βλέποντας το μέλλον του με πολύ ακινησία, το έβαλα σε κατάσταση μακράς αποθήκευσης ( φούσκωμα τα λάστιχα, λάδι στο ντεπόζιτο κλπ). Τα χρόνια πέρασαν και το DT με περίμενε καρτερικά, σαν άλλη Πηνελόπη, να το βγάλω στους δρόμους. Σήμερα το απόγευμα, το βρήκα στην παρακάτω κατάσταση: Όχι και άσχημα θα πει κάποιος. Για κάποιο λόγω δεν φαίνεται η σκόνη που έχει καθίσει επάνω του. Άδειασμα λοιπόν το μείγμα βενζίνης-λαδιού, φρέσκια βενζίνη, άνοιγμα του διακόπτη και φυσικά η μπαταρία νεκρή, αφού κανένας δεν ασχολήθηκε με αυτήν αφού έφυγα. Ανοίγω την παροχή καυσίμου και φυσικά η υπερχείλιση έτρεχε σαν ντουζιέρα. Χτύπημα με κατσαβίδι, δοκιμή ξανά, τα ίδια. Δεν το γλιτώνεις Γιώργο το λύσιμο του καρμπυρατέρ λέω από μέσα μου. Τελευταία προσπάθεια. Με κλειστή βενζίνη, προσπαθώ να βάλω μπρος. Σημάδια ζωής από την πρώτη προσπάθεια. Τρεις μανιβελιές μετά ο δίχρονος υδρόψυκτος κινητήρας ζωντάνεψε. Αφού κάηκε η βενζίνη στο ποτηράκι, άνοιξα ξανά την παροχή και τότε έγινε το θαύμα! Η διαρροή σταμάτησε. Κλασικό κόλπο, μου το είχε μάθει κάποτε ένα μάστορας που δεν γνώρισε ποτέ κινητήρα με injection. Βέβαια μετά από δύο χρόνια υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν ώστε να καταστεί η μοτοσυκλέτα ασφαλής για κυκλοφορία. Αρχικά το πίσω φρένο δεν υπάρχει. Πατάς τον μοχλό και τερματίζει χωρίς να σφίξει η δαγκάνα. Ελπίζω αύριο να λυθεί με αλλαγή υγρών και εξαέρωση. Το μπροστινό φρένο έχει κολλημένη δαγκάνα. Εύκολο στην επισκευή, θα γίνει. Η μπαταρία είναι νεκρή. Λειτουργεί και έτσι η μοτοσυκλέτα, αλλά όχι σωστά. Φυσικά έχω αγοράσει και καινούργια και φυσικά θα την ετοιμάσω αύριο. Το πίσω δεξί φλας ήταν καμένο και αντικατέστησα το λαμπάκι του. Όλα τα ηλεκτρικά του δουλεύουν σωστά. Από υγρά θα αλλάξω το παραφλου. Άλλαξα τα λάδια του σασμάν αλλά το Ipone χτυπάει πολύ. Με το Motul είχα βουτυρένιες αλλαγές αλλά δεν ήταν εύκολο να καταλάβεις που είναι η νεκρά. Θα τα δοκιμάσω και θα αποφασίσω αν μείνουν. Παρατήρησα μια διαρροή στην εξαγωγή. Ίσως οι βίδες της εξάτμισης να θέλουν λίγο σφίξιμο. Μιλώντας για εξάτμιση, είχα σκοπό να αγοράσω ένα τελικό, αλλά προέκυψαν διάφορα γεγονότα, τα οποία όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι δεν μου άφησαν πολύ μυαλό να ασχοληθώ. Θα γίνει και αυτό βέβαια, απλά όχι την δεδομένη χρονική στιγμή. Καλώς εχόντων των πραγμάτων την Πέμπτη θα περάσει ΚΤΕΟ και θα πάω και μια βόλτα στα πέριξ. 9 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.491 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2020 Ωραιος! Απο μένα, αν τα παραφλού είναι ΟΚ οπτικά, ας τα όπως είναι. Εγώ τσάμπα τ άλλαξα στην τριετία. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.988 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2020 Σήμερα ξύπνησα πρωί. Σκοπός ήταν να ολοκληρώσω τις εργασίες που απαιτούνται για να περάσει ΚΤΕΟ σήμερα, ώστε να το περάσω αύριο. Πρώτη δουλειά, να βάλω υγρά στην μπαταρία και να την φορτίσω. Η μονοπίστονη δαγκάνα καθαρίστηκε και μπήκε γράσο στην γλίστρα. Αλλάχτηκαν τα υγρά και η λειτουργία του φρένου επανήλθε. Ομοίως και για το πίσω. Το παραφλου αλλάχτηκε. Τα λάδια Ipone είναι απογοητευτικά. Δεν κάνουν ούτε για να λαδώσεις μεντεσέ από πόρτα. Θα αλλαχτούν επειγόντως. Αφού τελείωσα με όλα, είδα το ρολόι και ήταν 12. Προλαβαίνω να πάω σήμερα για ΚΤΕΟ, σκέφτηκα. Και έτσι έκανα. Τα 120 χλμ να πάω και να γυρίσω έγιναν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Μια ένσταση έχω για τα τακάκια. Είναι μεταλλικά. Αυτό ευθύνεται για το ότι δεν έχω καλό αρχικό φρένο; Να βάλω φιμπερενια? 3 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2020 Μια διευκρίνιση για μελλοντική χρήση. Υγρά στην μπαταρία βάζουμε μετά την φόρτιση όχι πριν. Τώρα αν δεν έχει καθόλου, βάζε φλας ( το γνωστό ) μέχρι την μέση-3/4 , φόρτιση έτσι και μετά πάλι υγρά (απιονισμένο) 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.928 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2020 πριν 6 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε: Μια διευκρίνιση για μελλοντική χρήση. Υγρά στην μπαταρία βάζουμε μετά την φόρτιση όχι πριν. Τώρα αν δεν έχει καθόλου, βάζε φλας ( το γνωστό ) μέχρι την μέση-3/4 , φόρτιση έτσι και μετά πάλι υγρά (απιονισμένο) Είναι νέα μπαταρία, και έχει μάλλον τα πλαστικά φιαλίδια της 1ης πλήρωσης. Χαίρομαι με τα 120 χλμ μονοκοπανιά, μεσα σ' αυτη τη ζέστη και με μοτό ακίνητο 2 έτη. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.988 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2020 @HLIAS Όπως το είπε ο Θανάσης. Έβαλα τα υγρά από τα φιαλίδια, με ανοιχτές τάπες συνέδεσα τον φορτιστή και το έβγαλα μετά από τρεις ώρες, αφού ο φορτιστής έδειχνε ότι η μπαταρία είναι πλήρης. Είναι μικρή, 3,6 Αh χωρητικότητα και φορτίζει γρήγορα. @innova 04 Η ταχύτητα μου ήταν 100χλμ/ την ώρα. Δούλευα στα 3/4 του εύρους στροφών, δηλαδή 7.500 με 8.000 στροφές. Ο δείκτης θερμοκρασίας δεν ξεπέρασε σε κανένα σημείο την μέση (αυτό έλειπε με καινούργια παραφλου). 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2020 Αααα συγνώμη. Το έχασα στην μετάφραση. Νόμιζα ότι φορτιστηκε η παλιά μπαταρία πρώτα και μετά θα έμπαινε η καινούρια πανω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 6.082 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2020 πριν 23 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε: Σήμερα ξύπνησα πρωί. Σκοπός ήταν να ολοκληρώσω τις εργασίες που απαιτούνται για να περάσει ΚΤΕΟ σήμερα, ώστε να το περάσω αύριο. Πρώτη δουλειά, να βάλω υγρά στην μπαταρία και να την φορτίσω. Η μονοπίστονη δαγκάνα καθαρίστηκε και μπήκε γράσο στην γλίστρα. Αλλάχτηκαν τα υγρά και η λειτουργία του φρένου επανήλθε. Ομοίως και για το πίσω. Το παραφλου αλλάχτηκε. Τα λάδια Ipone είναι απογοητευτικά. Δεν κάνουν ούτε για να λαδώσεις μεντεσέ από πόρτα. Θα αλλαχτούν επειγόντως. Αφού τελείωσα με όλα, είδα το ρολόι και ήταν 12. Προλαβαίνω να πάω σήμερα για ΚΤΕΟ, σκέφτηκα. Και έτσι έκανα. Τα 120 χλμ να πάω και να γυρίσω έγιναν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Μια ένσταση έχω για τα τακάκια. Είναι μεταλλικά. Αυτό ευθύνεται για το ότι δεν έχω καλό αρχικό φρένο; Να βάλω φιμπερενια? αρχικα μπορεις να βγαλεις τα τακακια και να τα τριψεις με ενα πολυ ψιλο γυαλοχαρτο. αναλογα τι τυπο τακακι εχεις βαλει, συνηθως τα "καλα" υστερουνε σε αρχικο δαγκωμα οταν ειναι κρυα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Canardo 1.294 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2020 Άρε DTάρα...ΘΗΡΙΟ! Άντε τις φώτο τις τσιγκουνέυτηκες ... λίγο ήχο να ακούσουμε...ντιγκιντιγκιντινγκιζινγκζινγκ 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
doctoras9 1.755 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2020 2Τ yamaha, απλη κατασκευή και αθάνατη, ε, και αν σου βγαλει τιποτα συναισθηματικά τερτίπια(2τ γαρ) το φτιαχνεις ευκολα και χομπιστικα 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.988 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2020 Κάλλιο αργά παρά ποτέ λέει ο λαός. Από την στιγμή που το αγόρασα, κάτι δεν μου καθόταν καλά με την εξάτμιση. Σκαλίζοντας με τα χρόνια ανακάλυψα ότι το τελικό που φοράω, είναι από άλλη μηχανή, μάλλον μεγαλύτερου κυβισμού αν κρίνω από την διατομή, σε λάθος θέση με αποτέλεσμα η μυρωδιά στα ρούχα να είναι πολύ πιο έντονη. Επίσης μαυρίζει η πινακίδα και μια φορά μου έλιωσε το πίσω δεξί φλας. Πρώτη απόπειρα να αγοράσω κάτι ήταν το 2006. Πήγα με την τσέπη γεμάτη και έφυγα το ίδιο. Δεν υπήρχε πουθενά σε όλο το Βαρδάρη εξάτμιση για την μηχανή μου. Υποτίθεται ότι θα ερχόταν μια παραγγελία με DEP. Όσο την είδατε εσείς, τόσο την είδα και εγώ. Ίντερνετ δεν υπήρχε τότε όποτε οι επιλογές ήταν πολύ περιορισμένες. Με τα χρόνια αμέλησα να ασχοληθώ, η μοτοσυκλέτα τέθηκε σε ακινησία για πολύ καιρό και γενικά οι προτεραιότητες μου άλλαξαν στο πέρασμα των χρόνων. Όμως η όψη τις άθλιας πατέντας φρόντιζε συνεχώς να μου υπενθυμίζει μια υποχρέωση μου απέναντι στην πρώτη μοτοσυκλέτα μου. Έψαξα στο ίντερνετ, ρώτησα σε διάφορα μαγαζιά μήπως υπάρχει κάτι ξεχασμένο και τελικά βρήκα! Έστω και 16 χρόνια μετά. Να πω πως η τιμή που μου έκανε ο Έλληνας έμπορος ήταν σαφώς καλύτερη από την καλύτερη τιμή που βρήκα στο ebay. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να πάρω και τον σωλήνα αντήχησης αλλά η τιμή πήγαινε πολύ ψηλά για κάτι που στην ουσία δεν είναι απαραίτητο. Ίσως στο μέλλον. Ποιος ξέρει. Μπορεί μετά από 16 χρόνια.... Όταν φορεθεί και καθαριστεί το καρμπυρατέρ θα ανέβει βίντεο. 10 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Canardo 1.294 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2020 Με γειές! Θέλουμε να ακούσουμε και ήχο 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.988 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2020 Σήμερα ξεκίνησα κάποιες εργασίες. Κυριότερη είναι ο καθαρισμός του καρμπυρατέρ και γενικά όλης της μοτοσυκλέτας. Αναλυτικό ρεπορτάζ αναμένεται προσεχώς. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.988 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2020 Όσοι παρακολουθείτε το θέμα, γνωρίζετε ότι το DT μου είναι πλήρως λειτουργικό. Παρόλα αυτά υπήρχαν κάποια θέματα τα οποία έπρεπε να λυθούν για να μπορώ να πω ότι δουλεύει άψογα. Ένα από αυτά ήταν το καρμπυρατέρ. Υπήρχε δυσκολία στην εκκίνηση, μπούκωνε, έσβηνε και γενικά υπήρχαν πολλά συμπτώματα βρώμικου καρμπυρατέρ. Σκέφτηκα να κάνω ξεχωριστό τεχνικό θέμα, αλλά αποφάσισα να ενσωματώσω το κεφάλαιο εδώ, αφού στο Youtube υπάρχουν ήδη πολύ κατατοπιστικά βίντεο με την διαδικασία αποσυναρμολόγησης και συναρμολόγησης του εν λόγω εξαρτήματος. Το DT φοράει το Μikuni TM28 με powerjet, γεγονός που καθιστά όλα τα δήθεν καρμπυρατέρ αντικατάστασης τουλάχιστον ανεπαρκή. Το συγκεκριμένο μοντέλο, για να αφαιρεθεί από την μοτοσυκλέτα, πρέπει το slide να μείνει επάνω στην ντίζα, από όπου το αφαιρούμε στην συνέχεια. Έτσι αφού βγει το καρμπυρατέρ είναι όπως στην εικόνα. Και το slide μαζί με την βελόνα και το ελατήριο. Κάποια στιγμή στο παρελθόν, προσπάθησα να το καθαρίσω. Αυτό κατέστη αδύνατο, λόγω του ότι τα κεφάλια από τις βίδες που συγκρατούν το λεκανάκι στο κυρίως σώμα, ήταν καταστραμμένα. Κάποιος πριν από εμένα προσπάθησε να τις αφαιρέσει με κατσαβίδι Phillips, προφανώς λάθος μεγέθους, με αποτέλεσμα οι σταυρωτές βίδες τύπου JIS να καταλήξουν όπως παρακάτω..... Τελικά η λύση δόθηκε από τον πάντα πιστό κάβουρα. Οι βίδες είχαν και κόλλα στα σπυρώματα. Λογικό είναι λοιπόν τα κεφάλια να κλωτσήσουν την επόμενη φορά που κάποιος πήγε να τις βγάλει. Αφού αφαιρεθεί το λεκανάκι, μπορείτε να αφαιρέσετε όλα τα εξαρτήματα, δηλαδή το φλοτερ με την βελόνα και την φωλιά, τα ζιγκλέρ και την φλογέρα. Ξεβίδώστε ότι υπάρχει μέσα. Προσοχή όμως στην παρακάτω βίδα. Είναι η βίδα που ρυθμίζει το μείγμα στις χαμηλές στροφές, δηλαδή το ρελαντί και μέχρι 1/8 του γκαζιού ανοιχτού. Πολλοί την λένε βίδα αέρα. Έμεινε από τα πρώτα καρμπυρατέρ στα οποία όντος έλεγχε την ποσότητα αέρα, αλλά στα συγκεκριμένα μοντέλα ρυθμίζει την ποσότητα της βενζίνης. Η βίδα αυτή έχει συγκεκριμένη ρύθμιση. Για να την βρείτε, μετρήστε πόσες στροφές χρειάζεται για να βιδώσει τέρμα. Έτσι όταν ξαναδέσετε το καρμπυρατερ, να την βάλετε ακριβώς στην ίδια θέση. Η ρύθμιση στο DT είναι 1 και 1/2 στροφές, αλλά αυτό που σας συμβουλεύω να κάνετε είναι την την βάλετε στις 2 και 1/2. Τα ζιγκλέρ, η φλογέρα, ο κορμός και το λεκανάκι πήγαν καθαρισμό σε πλυντήριο υπερήχων. Η συσκευή είναι αρκετά ακριβή στην αγορά για κάποιον ερασιτέχνη. Η γεννήτρια αυτή, παράγει υπέρηχους οι οποίοι καταλήγουν στην ανοξείδωτη δεξαμενή που διακρίνεται κάτω δεξιά στην φωτό. Είναι ο καλύτερος τρόπος καθαρισμού με μικρές οπές. Ταυτόχρονα όμως, καθαρίζει και την εξωτερική μπίχλα. Αποτέλεσμα είναι το καρμπυρατέρ να γυαλίζει σαν καινούργιο. Προσοχή όμως διότι ναι μεν ξεκολλάει τη βρωμιά αλλά δεν την απομακρύνει. Αυτό γίνεται αφού φυσήξουμε με αέρα όλες τις οπές του καρμπυρατέρ. Αφού το κύριο ζιγκλέρ καθάρισε καλά μπόρεσα να δω το νούμερο του, το οποίο ήταν 260. Τα μοντέλα με περιορισμό ισχύος στους 15 ίππους φοράνε 210, ενώ τα μοντέλα χωρίς περιορισμό 240 που είναι και το μέγιστο για το συγκεκριμένο μοντέλο ώστε να υπάρχει σωστή λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Το μεγαλύτερο ζιγκλέρ εξηγεί πολλά προβλήματα που είχα στις χαμηλές κυρίως στροφές με κρύο μοτέρ και την υπερβολική ακόμα και για δίχρονο κάπνα από την εξάτμιση. Παρόλα αυτά το ξαναέδεσα με το παλιό ζιγκλέρ. Όμως κάτι με ενοχλούσε. Δεν είμαι άνθρωπός που θα δώ κάτι λάθος, θα πω δεν βαριέσαι και θα το αφήσω. Έτσι πέρασα μια βόλτα από τα γνωστά καταστήματα στον Βαρδάρη, όπου βρήκα το σωστό νούμερο ζιγκλέρ. Δεξιά είναι το παλιό, το οποίο εικάζω ότι έχει ανοιχτεί και με τρυπάνι και δεξιά το καινούργιο. Σχετικά με τις βίδες, η αλήθεια είναι ότι προτίμησα να τις διορθώσω με πατέντα παρά να ψάξω για άλλες, μιας και αυτές τις μέρες η κατάσταση στην Θεσσαλονίκη είναι αποπνικτική και επιπλέον τελείωσαν τα χρήματα στο πορτοφόλι με το οποίο νοικιάζω ηλεκτρικό πατίνι για να μετακινούμαι. Αυτό που έκανα, ήταν να πιάσω τις βίδες σε μία μόρσα και να τις κόψω κάθετα με πριόνι ώστε να μπορώ να χρησιμοποιώ ίσιο κατσαβίδι. Ο φακός εστίασε στο λεκανάκι αλλά διακρίνονται οι τομές που έχουν γίνει. Όσοι ώρα το καρμπυρατέρ έκανε μπάνιο σκέφτηκα να καθαρίσω το φίλτρο αέρος. Ανοίγω το φιλτροκούτι και..... SURPRISE MATHAFAKA Το φίλτρο αέρος είχε εξαφανιστεί.... Με τα χρόνια ξεράθηκε, αποπολυμερίστηκε και η εισαγωγή το ρούφηξε για να καεί στον θάλαμο καύσης! Δεν ξέρω αν έγινε σταδιακά ή κάηκε όλο αμέσως, αλλά σίγουρα δεν το κατάλαβα.... Φυσικά αγόρασα ένα καινούργιο, το τοποθέτησα και όλα καλά. Αφού το φίλτρο κάηκε, σκέφτηκα ότι ίσως υπάρχουν κομμάτια του στην ριντιέρα την οποία έβγαλα για να καθαρίσω. Η βαλβίδα reed, ή βαλβίδα ανεπιστροφής στα ελλληνικά, ή ριντιέρα όπως έχει μείνει να την λέμε ( μαζί με το σινεμπλοκ, τον σινεφιλ και το καπακι) είναι μια κατασκευή που βρίσκεται αμέσως μετά την λαστιχένια εισαγωγή η οποία ενώνει το καρμπυρατέρ με τον στροφαλοθάλαμο. Καθώς το πιστόνι ανεβαίνει, τραβάει μείγμα από το καρμπρατέρ στον στροφαλοθάλαμο. Τα φύλλα της βαλβίδας ανοίγουν και το μείγμα εισέρχεται από εκεί που φαίνεται το δάχτυλο μου στην επόμενη φωτογραφία. Αφού το μείγμα εισέλθει στον στροφαλοθάλαμο, τα φύλλα επιστρέφουν στην αρχική τους θέση και η βαλβίδα κλείνει. Στην συνέχεια, καθώς το πιστόνι κινείται προς το ΚΝΣ, συμπιέζει το μείγμα και αυτό εισέρχεται στον θάλαμο καύσης από την θυρίδα εισαγωγής. Αν δεν υπήρχε η βαλβίδα reed, το μείγμα θα έβγαινε από το καρμπυρατέρ μέσα στο φιλτροκούτι. Στο προηγούμενο ποστ έγραψα για την άθλια εξάτμιση που φορούσα. Θαυμάστε την αθλιότητα σε όλο της το μεγαλείο.... Λάθος θέση, λάθος διατομή, κόλληση στην κόλληση και γενικά μια κατάσταση η οποία δεν αρμόζει σε μοτοσυκλέτα ιδιοκτησίας μου. Το σάπιο τελικό αφαιρέθηκε και τοποθετήθηκε στην σωστή θέση. Στην θέση του τοποθέτησα το τελικό της DEP που αγόρασα πριν μερικές μέρες. Η διαφορά σε απόδοση και ήχο είναι παραπάνω από αισθητή. Η γλίστρα του ψαλιδιού, μετά από 22 χρόνια στους δρόμους, αποφάσισε να βγεί στην σύνταξη. Παράπονο όμως δεν έχω, αφού και στην κατάσταση που ήταν, έβγαλε πάνω από 500 χλμ. Την έστειλα διακοπές παρέα με το τελικό, καθάρισα το ψαλίδι και...... SURPRISE AGAIN MATHAFAKA Το DT έχει ίδιο σκελετό και ψαλίδι με τα ΥΖ της αγαπημένης μου δεκαετίας. Το ΥΖ όμως δεν έχει πλάγιο σταντ. Έτσι λοιπόν κάποιος κόλλησε το κομμάτι που βιδώνει ο αισθητήρας του σταντ, χωρίς να φροντίσει να αφήσει αρκετό κενό ώστε η γλίστρα να αγκαλιάζει το ψαλίδι και να κουμπώνει στην θέση της.. Σε αυτό το σημείο άρχισα τα κάνω διάφορα σενάρια, όλα χρονοβόρα και δύσκολα. ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ φώναξε κάτι μέσα μου. Και την ώρα που πάω να κόψω την βάση του αισθητήρα, άκουσα πάλι μια φωνή. ΤΗ ΓΛΙΣΤΡΑ ΜΑΛΑΚΑ. Οπότε έκοψα στην γλίστρα παράλληλα τόσο ώστε να χωρίσει και να περάσει ανάμεσα από τον αισθητήρα. Έπειτα έβαλα τις βίδες αλλά από τα νεύρα μου ξέχασα να βγάλω φωτό. Όταν πέρασα και την γλίστρα, έβαλα μπρος, ρύθμισα το ρελαντί σωστά και βγήκα για δοκιμή. Με το μικρότερο ζιγκλέρ, η μοτοσυκλέτα έχει απείρως καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού. Ο ήχος είναι σωστός ενώ η τελική δεν έχει αλλάξει. Ίσως να την πιάνει πιο αργά, αλλά σε μοτοσυκλέτα τέτοιου κυβισμού, μικρή διαφορά έχει. Το σημαντικό είναι ότι έγινε πιο εύκολη στην οδήγηση εντός πόλης, δεν χρειάζεται να μαρσάρω στα φανάρια για να μην σβήσει, η εκκίνηση γίνεται με μια μανιβελιά και γενικά νιώθω ότι η μοτοσυκλέτα αναγεννήθηκε. Αφού με έπιασε η νύχτα είπα να ρυθμίσω και το φως, γιατί με την μεσαία σκάλα φώτιζα τα δέντρα και με την μεγάλη τον ουρανό. Πλέον μπορώ να λέω ότι η μοτοσυκλέτα μου δουλεύει σωστά. Χαίρομαι που την έχω σε καλή κατάσταση, διότι για εμένα είναι η προσωποποίηση των αναμνήσεων μιας εποχής νεανικότητας και ξεγνοιασιάς η οποία έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Κυριολεκτικά την έχω παραπάνω από την μισή μου ζωή. Έχοντας στην κατοχή μου σαφώς γρηγορότερες μοτοσυκλέτες, αυτό που ψάχνω δεν είναι η αδρεναλίνη της ταχύτητας αλλά μια εικόνα που να πλησιάζει σε αυτό που ήμουν κάποτε, να βλέπω την πρόοδο μου στο πέρασμα των χρόνων και τις διαφορές σε σχέση με το τότε. Το ταξίδι με το DT ξεκίνησε το 2004, 16 χρόνια μετά συνεχίζεται.... 10 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.928 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2020 Το πονάς, και το προσέχεις. Βρες βίδες άλλεν Μ4 ανοξείδωτες, απο ειδη αλιείας ή σιδηρικών, και άλλαξε τες στο λεκανακι. Εχουν, και ειναι κοντές ακριβως όσο οι παλιές. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες