Jump to content
TheSainOne

Τι μου προτείνετε από αυτά τα μοτοσακα

τι να παρω?  

41 ψήφοι

  1. 1. Τι να πάρω και γιατί?

    • YAMAHA TDM 850
      4
    • TRIUMPH TIGER 900(885)
      7
    • KAWASAKI ZR-7
      5
    • HONDA CBR 600F 3-4
      8
    • HONDA HORNET
      8
    • SUZUKI SV650
      6
    • MZ BAGHIRA
      2
    • TTR600
      1


Recommended Posts

Συντρέχουν και συντρόxισσες,

Μέτα από απουσία κάποιων μηνών λόγο ενός ατυχήματος που είχα με το σουτζουκάκι, νιώθω πως ήρθε ο καιρός να επιστρέψω στην δίτροχη φάση. Για το ατύχημα ίσως γράψω αργότερα μπας και συνετιστεί κανένας νεότερος (γλαροσουπα). Επειδή η επιλογή μότο είναι προσωπική και σε ένα βαθμό υποκειμενική να πω τρία πράγματα για έμενα ως οδηγό και άνθρωπο για να εξηγηθούν τα κριτήρια μου. 

1,88 80 κιλά, δίπλωμα μηχανής εδώ και 7-8 χρονιά. 150-200 κ χιλιόμετρα Ελλάδα Ευρώπη με αμάξι και 30-40 κ χιλιόμετρα με μηχανή μόνο Ελλάδα. Είχα ένα κλε 250 για 3 χρονιά και μετά ένα σουτζούκι Ντάργουιν για άλλα 3. Έχουν περάσει από τα χεριά μου, πάπια, κάτι λίγα σκούτερ, ένα χορνετ, ένα κάβα μοταρντ 650, και λίγα ακόμα. Δεν είμαι χερας αλλά ούτε και κουλός.

Πιάνουν τα χεριά μου στα βασικά, μου αρέσει το αίσθημα της αξιοπιστίας στα μηχανήματα. Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το γκάζι στην πράξη αλλά μου αρέσει να το έχω. Δεν κάνω ιδιαίτερα χιλιόμετρα σε σχέση με αρκετό κόσμο, άντε 10 κ το χρόνο. Επισης το γραφείο μου ειναι ομόνοια μέρος που βουτάνε μηχανάκια αρκετά. 

Το μπάτζετ μου είναι 1000-1600 ευρώ βαριά και έχω εξοπλισμό. Μην μπλέξουμε στο κανε υπομονή να μαζέψεις παραπάνω δεν τελειώνει ποτέ αυτό.  Έχω υπομονη δεν βιάζομαι και δεν είμαι κακός στα παζάρια. Ιδανικά θα ήθελα ένα μοτοσακό που να είναι ενα τικ πιο σβέλτο από το φρεεγουιντ για χρήση δρόμου πόλης κατά βάση, που ν α το αφήνω σχεδόν οπού να ναι και να μην το βουτάνε, και να μην ζητάει πολλά από συντήρηση και να έχει τουλάχιστο αξιοπρεπή φρένα. 

Στην δημοσκόπηση παραθέτω μοτορια που νομίζω πως ταιριάζουν στα κριτήρια, αν κάνω λάθος διορθώστε με. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

SV θα σου πρότεινα αλλά δυστυχώς υπάρχει μόνο ένα στο budget σου, είναι το S και μπορεί να σε ζορίσουν

τα clip on μετά το τελείως όρθιο Freewind. Το πρώτης γενιάς που είχα εγώ για 3 χρόνια δεν νομίζω ότι αξίζει,

καίει αρκετά για το γκάζι του λόγω carbs. https://www.car.gr/9151379-suzuki-sv-650-s

Σε παρόμοιο στυλ σαν δεύτερη επιλογή θα έβαζα το ZR7, υπάρχει ένα με όμορφο μασκάκι στο car,

ρώτα και τον Γαβριήλ που το έχει https://www.car.gr/8644415-kawasaki-zr-7

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

SV θα σου πρότεινα αλλά δυστυχώς υπάρχει μόνο ένα στο budget σου, είναι το S και μπορεί να σε ζορίσουν

τα clip on μετά το τελείως όρθιο Freewind. Το πρώτης γενιάς που είχα εγώ για 3 χρόνια δεν νομίζω ότι αξίζει,

καίει αρκετά για το γκάζι του λόγω carbs. https://www.car.gr/9151379-suzuki-sv-650-s

Σε παρόμοιο στυλ σαν δεύτερη επιλογή θα έβαζα το ZR7, υπάρχει ένα με όμορφο μασκάκι στο car,

ρώτα και τον Γαβριήλ που το έχει https://www.car.gr/8644415-kawasaki-zr-7

 

Μην βλεπεις μονο ποσό το εχουν βάλει στο car. Ο μέσος πωλητής θα πέσει άνετα 10-15% όποτε μέχρι 1800 κανονική 1950 συζητήσιμη κοιτάω. Όταν λες καει αρκετά? Ολα σχεδον απο οσα κοιτάω ειναι καρμπιρατερατα. Δεν κάνω και τα τρελα κμ οποτε η κατανάλωση δεν είναι στης προτερεοτητες μου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν καεί πολύ αλλά αρκετά για τα άλογά του, η χαμηλότερη που έχω δει είναι 5.2 όπου πήγαινα βόλτα με

μια Vespa, χαλαρά σε επαρχιακό έκαιγε 6-6.5, σε αυτοκινητόδρομο γύρω στα 7 με 140χαω και εντός πόλης

8 ίσως και παραπάνω αν έχει κίνηση. Το δεύτερης γενιάς θα καίει περίπου 1.5 λίτρο κάτω, λίγο παραπάνω

από V-Strom, το ίδιο μοτέρ με 6 άλογα παραπάνω είναι.

Τροποποιήθηκε από τον bihlas87

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είσαι ψηλός για κανονικό street. Εκτός κι αν είσαι αθλητικός, ξέχνα τα κανονικά στριτ (CBR, SV, ίσως και το Hornet), και κοίτα για κάτι πιο ψηλό.

Από τα ψηλά που έβαλες, δεν ξέρω να σου πω, το TDM είναι ένα υπεράθλιο κατασκεύασμα, και τα δυο μονοκύλινδρα στο τέλος σε περιορίζει η περιορισμένη απόδοση του μονοκύλινδρου σε δύναμη-διάρκεια πράγμα που σε νοιάζει αν θα βγεις εκτός πρωτεύουσας, το Triumph ίσως είναι το πιο λογικό σαν γενική επιλογή αλλά τι να το κάνεις άμα το έχεις για Ομόνοια...

Άβυσσος. Εγώ θα έπαιρνα ένα VFR800Fi για ταξίδια, και ένα μικρό μηχανάκι για πόλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν καεί πολύ αλλά αρκετά για τα άλογά του, η χαμηλότερη που έχω δει είναι 5.2 όπου πήγαινα βόλτα με

μια Vespa, χαλαρά σε επαρχιακό έκαιγε 6-6.5, σε αυτοκινητόδρομο γύρω στα 7 με 140χαω και εντός πόλης

8 ίσως και παραπάνω αν έχει κίνηση. Το δεύτερης γενιάς θα καίει περίπου 1.5 λίτρο κάτω, λίγο παραπάνω

από V-Strom, το ίδιο μοτέρ με 6 άλογα παραπάνω είναι.

Χοντρικά τόσο έκαιγε το σουζουκι. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είσαι ψηλός για κανονικό street. Εκτός κι αν είσαι αθλητικός, ξέχνα τα κανονικά στριτ (CBR, SV, ίσως και το Hornet), και κοίτα για κάτι πιο ψηλό.

Από τα ψηλά που έβαλες, δεν ξέρω να σου πω, το TDM είναι ένα υπεράθλιο κατασκεύασμα, και τα δυο μονοκύλινδρα στο τέλος σε περιορίζει η περιορισμένη απόδοση του μονοκύλινδρου σε δύναμη-διάρκεια πράγμα που σε νοιάζει αν θα βγεις εκτός πρωτεύουσας, το Triumph ίσως είναι το πιο λογικό σαν γενική επιλογή αλλά τι να το κάνεις άμα το έχεις για Ομόνοια...

Άβυσσος. Εγώ θα έπαιρνα ένα VFR800Fi για ταξίδια, και ένα μικρό μηχανάκι για πόλη.

14% λιπος welterweight mma me 20+ χρονιά στην πλάτη προπονήσεις. Οριακά με λες και αθλητικό.  Άλλα δεν θέλω να επιβαρύνω μια χρονιά φλεγμονή στη ωμοπλάτη λόγο σκυψίματος. Έκτος Αθηναΐς αντε να βγω 2-3 φορες το χρονο, και αυτα για εκδρομη αντε κανα νησακι. Το cbr ειναι μεσα στην λιστα λογο του οτι προσοπικα μου αρεσει πολυ και θεωριτικα ειναι ασπαστο μοτερ. 

Τροποποιήθηκε από τον TheSainOne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολλές κ περίεργες επιλογέ ς,φιλαράκι ................που δεν εχουν καμιά σχέση μεταξύ τους ..............

 

Αν ημουν στην θέση σου .........θα διάλεγα κάτι ........εκτός λίστας .........κλασικό κ ιδανικό για Ελλάδα .........

ΧΤΖ 660 ENDURO ............

H πλάκα ειναι ...........το ΜΖ εδάκι ...........που το ειδες ?

Εχω ενα με 13.000 χλμ κόκκινο μοτάρ για τυχερό αναβάτη ,προς πώληση .......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολλες επιλογες και η καθε μια σε διαφορετικη κατηγορια.

budget 1600ε για μοτοσυκλετα βολικη στην πολη?

καλοταξιδο το xt600 :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σουζούκι Ντάργουιν είχες; Ποιο είναι αυτό; Το Freewind εννοείς; Δύσκολα μας βάζεις πάντως, οι μηχανές που έχεις επιλέξει για να διαλέξουμε, είναι πολύ διαφορετικές μεταξύ τους. 

Αν ήμουν εγώ ή το Hornet  ή το ZR 7 θα έπαιρνα από όλες αυτές, όμως τι σχέση έχει το Hornet με το MZ ας πούμε;

 

Τροποποιήθηκε από τον TKM

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

TDM 850 Ουτε για πλακα.

Triumph Tiger 900. Παλια αγάπη. Ναι αν υπαρχει γνωσιακη βαση και ανταλλακτικα. Οχι αν το παρεις και εισαι "μονος"

Kawasaki ZR 7 Αν και γυμνο...δεν 'ν' κακο, αλλα ειναι μοντελο "γαμου". Πολιτικου και θρησκευτικου μαζι...

Honda CBR 600 F3-4 Αειθαλες στο χρονο, ασπαστο στη χρηση. Ανταλλακτικα με το κιλο, γνωσιακες βασεις απιστευτες. Αφου αυτο θα παρεις τελικα.

Hornet Γυμνο μεν, αλλα τουλαχιστον εχει ενα καλυτερο ονομα απο το kawasaki και αμα το βαρεθεις/δεν σου αρεσει θα φυγει πιο ευκολα...

Suzuki SV 650 Ελαφρυ με επιθετικο στησιμο, ασπαστο μοτερ χωρις προκλητικη ιπποδυναμη. Αν εισαι "του γαμου" ναι.

MZ Baghira Εεεε? Κατσε να δω στο google..

ΤΤ600 Εκτος απο το να ξυπναει τον κανιβαλο μεσα σου, ξυπναει και τον κανιβαλο του απλου κλεφτρονιου :_devil: Κατα τα αλλα πολυ καλο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ψηφίζω χτ600

είναι ένα γαϊδουράκι που τα κάνει όλα, δεν παθαίνει τίποτα, δεν ξοδεύεις χρήμα για συντήρηση αρκεί να μην έχεις μεγάλες απαιτήσεις ταχύτητας

αλλιώς ένα πόρτνετ καλύπτεις μεγαλύτερη γκάμα, αλλά εκεί θα βγεις εκτός μπάτζετ

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

TDM 850 Ουτε για πλακα.

Triumph Tiger 900. Παλια αγάπη. Ναι αν υπαρχει γνωσιακη βαση και ανταλλακτικα. Οχι αν το παρεις και εισαι "μονος"

Kawasaki ZR 7 Αν και γυμνο...δεν 'ν' κακο, αλλα ειναι μοντελο "γαμου". Πολιτικου και θρησκευτικου μαζι...

Honda CBR 600 F3-4 Αειθαλες στο χρονο, ασπαστο στη χρηση. Ανταλλακτικα με το κιλο, γνωσιακες βασεις απιστευτες. Αφου αυτο θα παρεις τελικα.

Hornet Γυμνο μεν, αλλα τουλαχιστον εχει ενα καλυτερο ονομα απο το kawasaki και αμα το βαρεθεις/δεν σου αρεσει θα φυγει πιο ευκολα...

Suzuki SV 650 Ελαφρυ με επιθετικο στησιμο, ασπαστο μοτερ χωρις προκλητικη ιπποδυναμη. Αν εισαι "του γαμου" ναι.

MZ Baghira Εεεε? Κατσε να δω στο google..

ΤΤ600 Εκτος απο το να ξυπναει τον κανιβαλο μεσα σου, ξυπναει και τον κανιβαλο του απλου κλεφτρονιου :_devil: Κατα τα αλλα πολυ καλο.

 

+1 από μένα στα παραπάνω. Προσωπικά ψήφισα το Kawasaki καθώς το θεωρώ πολύ τίμιο και υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να βρεις ενα καλό στο οικονομικό πλαίσιο που κινείσαι. Κατά τ'άλλα CBR600F ειναι πολύ ωραία all-around μοτοσυκλέτα.

Θα μπορούσες να βάλεις στη λίστα σου και κανά δυο άλλα...

Suzuki Bandit 600/650 (το αεροελαιόψυκτο) και Yamaha Fazer 600 (το πρώτο με το ατσάλινο πλαίσιο - ο ορισμός του commuter!).
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συντρέχουν και συντρόxισσες,

Μέτα από απουσία κάποιων μηνών λόγο ενός ατυχήματος που είχα με το σουτζουκάκι, νιώθω πως ήρθε ο καιρός να επιστρέψω στην δίτροχη φάση. Για το ατύχημα ίσως γράψω αργότερα μπας και συνετιστεί κανένας νεότερος (γλαροσουπα). Επειδή η επιλογή μότο είναι προσωπική και σε ένα βαθμό υποκειμενική να πω τρία πράγματα για έμενα ως οδηγό και άνθρωπο για να εξηγηθούν τα κριτήρια μου. 

1,88 80 κιλά, δίπλωμα μηχανής εδώ και 7-8 χρονιά. 150-200 κ χιλιόμετρα Ελλάδα Ευρώπη με αμάξι και 30-40 κ χιλιόμετρα με μηχανή μόνο Ελλάδα. Είχα ένα κλε 250 για 3 χρονιά και μετά ένα σουτζούκι Ντάργουιν για άλλα 3. Έχουν περάσει από τα χεριά μου, πάπια, κάτι λίγα σκούτερ, ένα χορνετ, ένα κάβα μοταρντ 650, και λίγα ακόμα. Δεν είμαι χερας αλλά ούτε και κουλός.

Πιάνουν τα χεριά μου στα βασικά, μου αρέσει το αίσθημα της αξιοπιστίας στα μηχανήματα. Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το γκάζι στην πράξη αλλά μου αρέσει να το έχω. Δεν κάνω ιδιαίτερα χιλιόμετρα σε σχέση με αρκετό κόσμο, άντε 10 κ το χρόνο. Επισης το γραφείο μου ειναι ομόνοια μέρος που βουτάνε μηχανάκια αρκετά. 

Το μπάτζετ μου είναι 1000-1600 ευρώ βαριά και έχω εξοπλισμό. Μην μπλέξουμε στο κανε υπομονή να μαζέψεις παραπάνω δεν τελειώνει ποτέ αυτό.  Έχω υπομονη δεν βιάζομαι και δεν είμαι κακός στα παζάρια. Ιδανικά θα ήθελα ένα μοτοσακό που να είναι ενα τικ πιο σβέλτο από το φρεεγουιντ για χρήση δρόμου πόλης κατά βάση, που ν α το αφήνω σχεδόν οπού να ναι και να μην το βουτάνε, και να μην ζητάει πολλά από συντήρηση και να έχει τουλάχιστο αξιοπρεπή φρένα. 

Στην δημοσκόπηση παραθέτω μοτορια που νομίζω πως ταιριάζουν στα κριτήρια, αν κάνω λάθος διορθώστε με. 

Δε διαφωνώ με τιποτα απο οσα σου είπαν τα παιδιά... 


Το Cbr f3-f4 το αγαπάω πολύ, μη σου πω θα το παιρνα κι όλας αν μπορουσα, αλλα εγω με το 1.83 μου αν εκανα μεγάλες βολτες ισως πιανομουν.. Εσυ θα εισαι λιγο πιο σκυφτός.. 

Το χορντετ το αγαπάω αν και δε το εχω  οδηγησει μετα το διπλωμα ξανά. 

Το zr7 το εχω απο το καλοκαιρι που μας πέρασε, και νομιζω στα λεφτά που (δεν) ειχα και εγω, κατω απο 2χιλιαρικα δλδ, ειναι οτι καλυτερο μπορουσα να πάρω.. Πιθανότατα το εχω παντρευτεί (εκτος κι αν το δωσω πολυ φτηνα αν το πουλησω) αλλα δε ξέρω καν αν θα το πουλούσα ποτε. Θα το χα να το μαστορευω μονος μου..
Για μένα κάνει οσα θέλω και με το παραπάνω, δεν εχω σκοπο να το δωσω καθολου αμεσα.  
Η μονη του μ@λακια ειναι οτι θεωρητικα θελει βαλβιδες καθε 10.000 χλμ ... 

Το sv κι αυτο πολύ συμπαθητικο... 

Τα υπολοιπα που γράφεις δε μου καθονται καλα ουτε μενα, κυριως για τη χρηση που λες. 

Βέβαια με τα χρηματα που εχεις , δε ξερω αν βρισκεις καλο hornet η cb....  οποτε παιζει μπαλα και το zr, αν σου αρεσει και αν ξερεις τι πας να παρεις .. (αερόψυκτο, 5ταχυτο, γυμνο <3 <3 ) 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν ξερεις τι πας να παρεις .. (αερόψυκτο, 5ταχυτο, γυμνο <3 <3 ) 

Και γ@μω τους ήχους!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολλές κ περίεργες επιλογέ ς,φιλαράκι ................που δεν εχουν καμιά σχέση μεταξύ τους ..............

 

Αν ημουν στην θέση σου .........θα διάλεγα κάτι ........εκτός λίστας .........κλασικό κ ιδανικό για Ελλάδα .........

ΧΤΖ 660 ENDURO ............

H πλάκα ειναι ...........το ΜΖ εδάκι ...........που το ειδες ?

Εχω ενα με 13.000 χλμ κόκκινο μοτάρ για τυχερό αναβάτη ,προς πώληση .......

Ο κοινος παρονομαστης ειναι οτι ειναι ολα μηχανακια που θα μπορουσα να δω τον εαυτο μου απανω, και ειναι και στο budget μου. 

Χτζ δεν ειναι ασχημη επιλογη απλα δεν εχω δει κανενα. Το mz ισως ειδα και το δικο σου. Γιατι το πουλας, παει καθολου? Τι λεει γενικα?

πολλες επιλογες και η καθε μια σε διαφορετικη κατηγορια.

budget 1600ε για μοτοσυκλετα βολικη στην πολη?

καλοταξιδο το xt600 :winking:

Καλητερα να παω τρεχοντας, δεν περνω χτ. Γενικα δεν θελω κατι πιο ψοφιο απο αυτο που ειχα. Επισεις ΠΟΥ ζειτε πλεον υπαρχουν υποκατοτατοι μισθοι κλπ. Τα 1600 ειναι 3 και βαλε μινιατικα παιρνει καποιος πολλα gs650 το καινουργιο με αυτα τα χρηματα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το ΜΖ εχει πάνω απο κατασκευαστή ..............ολα τα καλά ...........

WHITE POWER ,ACERBIS ,MARZOCCHKI ,MAGURA ................που δεν τα βρίσκεις πουθενά με αυτά τα λεφτά.........

το κλασσικό μοτέρ του YAMAHA 660 ΧΤΖ ,τετραβάλβιδο ,αξιόπιστο .

Ανταλλακτικά εχει ο πρώην αντιπρόσωπος ,πλαστικούρα κλπ .

Αξίζει να το δεις ..........

Το κόκκινο με την εξάτμιση ειναι το δικό μας ......με 13.000 χλμ πραγματικά ..........

Πουλάνε κ εντούρο ζάντες κ παίζεις κ μοτάρ κ εντούρο.............

Με την τιμή που παιζει ,αξίζει πιστεύω κ το τελευταίο ευρώ .

Δεν το κυκλοφοράμε λόγω ηλικίας μας για καθημερινή χρήση .

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Arispeed

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σουζούκι Ντάργουιν είχες; Ποιο είναι αυτό; Το Freewind εννοείς; Δύσκολα μας βάζεις πάντως, οι μηχανές που έχεις επιλέξει για να διαλέξουμε, είναι πολύ διαφορετικές μεταξύ τους. 

Αν ήμουν εγώ ή το Hornet  ή το ZR 7 θα έπαιρνα από όλες αυτές, όμως τι σχέση έχει το Hornet με το MZ ας πούμε;

 

από τα βραβεία νταργουιν. βασικα ορθογραφικο αλλα το λεει και με γκρι γραματακια πανω.  Στις επιλογες σου το συν και πλην θα εβαζες?

TDM 850 Ουτε για πλακα.

Triumph Tiger 900. Παλια αγάπη. Ναι αν υπαρχει γνωσιακη βαση και ανταλλακτικα. Οχι αν το παρεις και εισαι "μονος"

Kawasaki ZR 7 Αν και γυμνο...δεν 'ν' κακο, αλλα ειναι μοντελο "γαμου". Πολιτικου και θρησκευτικου μαζι...

Honda CBR 600 F3-4 Αειθαλες στο χρονο, ασπαστο στη χρηση. Ανταλλακτικα με το κιλο, γνωσιακες βασεις απιστευτες. Αφου αυτο θα παρεις τελικα.

Hornet Γυμνο μεν, αλλα τουλαχιστον εχει ενα καλυτερο ονομα απο το kawasaki και αμα το βαρεθεις/δεν σου αρεσει θα φυγει πιο ευκολα...

Suzuki SV 650 Ελαφρυ με επιθετικο στησιμο, ασπαστο μοτερ χωρις προκλητικη ιπποδυναμη. Αν εισαι "του γαμου" ναι.

MZ Baghira Εεεε? Κατσε να δω στο google..

ΤΤ600 Εκτος απο το να ξυπναει τον κανιβαλο μεσα σου, ξυπναει και τον κανιβαλο του απλου κλεφτρονιου :_devil: Κατα τα αλλα πολυ καλο.

 

Γνωσιακη βαση οσον αφορα τα μηχανολογκα η την οδηγηση η και τα δυο? Ανταλλακτικά για το τιγρη υπαρχουν? Το χορνετ απο οτι εχω καταλαβει υπερτερει ττου ζρ7 σε ισχυ και λιγο σε φρενα. Το ζρ σε αξιοπιστία και κοστος συντήρησης. Ειναι κατι αλλο που μου διαφευγει?

Δεν γνωριζα οτι τα βουτανε τα ττρ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

50 αλογα μηχανάκι ,μοταρ με ολα τα καλούδια της αγοράς κ YAMAHA κινητήρα με τιμή θάνατο ...........πιστεύω αξίζει [το ΜΖ ].

Με τα ΧΤ που λέει ο φίλος παραπάνω ,εχει σωθεί κόσμος κ κυκλοφορεί κάθε μέρα για μεροκάματο κ βόλτες .........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

+1 από μένα στα παραπάνω. Προσωπικά ψήφισα το Kawasaki καθώς το θεωρώ πολύ τίμιο και υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να βρεις ενα καλό στο οικονομικό πλαίσιο που κινείσαι. Κατά τ'άλλα CBR600F ειναι πολύ ωραία all-around μοτοσυκλέτα.

Θα μπορούσες να βάλεις στη λίστα σου και κανά δυο άλλα...

Suzuki Bandit 600/650 (το αεροελαιόψυκτο) και Yamaha Fazer 600 (το πρώτο με το ατσάλινο πλαίσιο - ο ορισμός του commuter!).
 

ληστης ναιιι και ελεγα τι εχω ξεχασει, σωραιος. Το φαζερ δεν μου αρεσει οπτικα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε διαφωνώ με τιποτα απο οσα σου είπαν τα παιδιά... 


Το Cbr f3-f4 το αγαπάω πολύ, μη σου πω θα το παιρνα κι όλας αν μπορουσα, αλλα εγω με το 1.83 μου αν εκανα μεγάλες βολτες ισως πιανομουν.. Εσυ θα εισαι λιγο πιο σκυφτός.. 

Το χορντετ το αγαπάω αν και δε το εχω  οδηγησει μετα το διπλωμα ξανά. 

Το zr7 το εχω απο το καλοκαιρι που μας πέρασε, και νομιζω στα λεφτά που (δεν) ειχα και εγω, κατω απο 2χιλιαρικα δλδ, ειναι οτι καλυτερο μπορουσα να πάρω.. Πιθανότατα το εχω παντρευτεί (εκτος κι αν το δωσω πολυ φτηνα αν το πουλησω) αλλα δε ξέρω καν αν θα το πουλούσα ποτε. Θα το χα να το μαστορευω μονος μου..
Για μένα κάνει οσα θέλω και με το παραπάνω, δεν εχω σκοπο να το δωσω καθολου αμεσα.  
Η μονη του μ@λακια ειναι οτι θεωρητικα θελει βαλβιδες καθε 10.000 χλμ ... 

Το sv κι αυτο πολύ συμπαθητικο... 

Τα υπολοιπα που γράφεις δε μου καθονται καλα ουτε μενα, κυριως για τη χρηση που λες. 

Βέβαια με τα χρηματα που εχεις , δε ξερω αν βρισκεις καλο hornet η cb....  οποτε παιζει μπαλα και το zr, αν σου αρεσει και αν ξερεις τι πας να παρεις .. (αερόψυκτο, 5ταχυτο, γυμνο <3 <3 ) 

Οταν λες μεγαλες βολτες, ενοεις πανω απο ωρα? Εγω το πολυ να κανω πατισια σουνιο, σε περιπτοση μεγαλύτερης κανουμε και σταση.

Πρακτικα καθε 20κ θελέι βαλβιδες? εχεις γραψει βιο και πολιτεια? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ZR-7 είχε στην εποχή του τις καλύτερες κριτικές. Επειδή όμως είναι παλιό μοντέλο, θέλει πάρα πολύ μεγάλη προσοχή σε τι κατάσταση θα το βρεις, τι έχει κάνει ο προηγούμενος ή οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες κλπ. Είναι και σχετικά λίγα που κυκλοφορούν, οπότε η αναζήτηση θα είναι πιο δύσκολη.

Αντίθετα, Hornet κυκλοφόρησαν αρκετά περισσότερα και είναι νομίζω πιο εύκολο να βρεις ένα σε πολύ καλή κατάσταση, αν και τότε μάλλον θα πρέπει να πας από τα 1.600 ευρώ στα δυο χιλιάρικα πάνω-κάτω ή 2.200, κάπου εκεί, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρχει και κάποια ευκαιρία. Το είχα ψάξει κι εγώ κάποια στιγμή, είχα σκεφτεί για παλιό Hornet, δεν το αποφάσισα τελικά όμως...

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το ΜΖ εχει πάνω απο κατασκευαστή ..............ολα τα καλά ...........

WHITE POWER ,ACERBIS ,MARZOCCHKI ,MAGURA ................που δεν τα βρίσκεις πουθενά με αυτά τα λεφτά.........

το κλασσικό μοτέρ του YAMAHA 660 ΧΤΖ ,τετραβάλβιδο ,αξιόπιστο .

Ανταλλακτικά εχει ο πρώην αντιπρόσωπος ,πλαστικούρα κλπ .

Αξίζει να το δεις ..........

Το κόκκινο με την εξάτμιση ειναι το δικό μας ......με 13.000 χλμ πραγματικά ..........

Πουλάνε κ εντούρο ζάντες κ παίζεις κ μοτάρ κ εντούρο.............

Με την τιμή που παιζει ,αξίζει πιστεύω κ το τελευταίο ευρώ .

Δεν το κυκλοφοράμε λόγω ηλικίας μας για καθημερινή χρήση .

 

 

πος στελνω πμ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οταν λες μεγαλες βολτες, ενοεις πανω απο ωρα? Εγω το πολυ να κανω πατισια σουνιο, σε περιπτοση μεγαλύτερης κανουμε και σταση.

Πρακτικα καθε 20κ θελέι βαλβιδες? εχεις γραψει βιο και πολιτεια? 

Δε το εχω εγω, αλλα εχω οδηγησει φιλου αρκετες φορες.. Ναι νταξει, για ταξιδια λεμε... τωρα για πατισια σουνιο πας και με minimoto που λεει ο λογος!! 

Βιο και πολιτεια δεν εχω γραψει ακομα, τωρα εκλεισα τις 10.000... Αλλα ρωτα με οτι θες με Pm

Για το αν θα ειναι 15.000 η 20.000 οι βαλβιδες θα μιλησω με μηχανικο... 

 

Συμφωνω με τα αποπανω του ΤΚΜ. Το δικο μου βεβαια επειδη φαινεται οτι βγηκε οκ, το προτιμω απο το χορνετ, κυριως λογω οτι ειναι πιο μεγαλη και σαφως πιο ταξιδιαρα (γυμνη) μοτο.. 

 

Το ZR-7 είχε στην εποχή του τις καλύτερες κριτικές. ..

 

 

 

Που ηταν αυτες οι κριτικές, εγω μονο θαψιμο απο παντου βρηκα!! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...