Jump to content
TKM

Τα κινεζορετρό εξαπλώνονται! Ιδού και η κινεζο - Jawa 350!

Recommended Posts

Με κινητήρα Shineray, όπως η SWM 440!

Εδώ:

35894.jpg

Πληροφορίες προς το παρόν υπάρχουν μόνο στα τσέχικα, εκτός από αυτό το φόρουμ που βρήκα. Εδώ: https://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=317998

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον TKM

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι είναι αυτά ρεεεε, τετράχρονα και μ@λακίες :smile:

 

Αυτό θέλουμε, που με ένα πρόχειρο γκουγκλάρισμα φαίνεται ότι παράγεται ακόμα!

 

60-JAWA-350-typ-6401R-2013.jpg

 

Ορίστε, νεο-ρετρό και βλακείες, πιστό αντίγραφο μηχανακίου του σιδηρού παραπετάσματος, με μία τιμούλα ανταγωνιστική του κινέζικου, (έτσι κι αλλιώς το σχέδιο το ίδιο είναι από το '60) μία χαρά!

 

Έντιτ: Νταξ, λέει ότι τα δίχρονα είναι not for EU οπότε άκυρο. Αλλά αυτό με άρεσε εμένα!

Τροποποιήθηκε από τον exppii
Προσθήκη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
 

 

Με κινητήρα Shineray, όπως η SWM 440!

Εδώ:

35894.jpg

Πληροφορίες προς το παρόν υπάρχουν μόνο στα τσέχικα, εκτός από αυτό το φόρουμ που βρήκα. Εδώ: https://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=317998

 

 

 

Για μένα η Jawa παραμένει ο μεγάλος έρωτας! Και πως να μην παραμένει όταν σε Jawa έμαθα να οδηγώ. Ούτε παπια ούτε βεσπακια ούτε τπτ. Ήμουν 16 και κάτι όταν πήγαινα στις αλάνες να οδηγήσω το 350! Θυμάμαι ότι ακόμη και οι μανετες μου φαίνονταν τεράστιες... Οι "οδηγίες"  ήταν σαφείς. "Αριστερά στο χέρι συμπλεκτης και στο πόδι οι ταχύτητες. 1η κάτω οι άλλες επάνω.. Δεξιά στο χέρι το γκαζι, το εμπρός φρένο και στο πόδι το πίσω φρενο. Απαλές κινήσεις και πρόσεχε μην πέσεις. Σε αφήνουμε μόνο τώρα..". 

Πόσες φορές μου έσβησε την πρώτη φορά και εγώ να έχω μάθει να δουλεύω το λεβιέ ταχυτήτων που ήταν και η μανιβέλα χωρίς να κατεβαίνω απο το 350. Ο ήχος του διχρονου, δικυλινδρου με το ένα καρΜπουρατερ - διάταξη ιδιαίτερα σπάνια - εθιστικος, ιδιαίτερα με χαμηλομενο ρελαντί που καθε μια βόλτα απο τα πιστόνια νόμιζες ότι θα ήταν και η τελευταία... 

Το 4αρι σαζμαν έφτανε και περισσευε...  Το 350 ξεκινούσε χαλαρά με 2α και δύο άτομα ενώ μπορούσε να ρολαρει με 4η και 30 χλμ χωρίς κοπο... Πόσο μου άρεσε αυτή η μηχανή... Είναι κρίμα που η Ευρωπαϊκή γελοία νομοθεσία έχει βάλει ταφόπλακα στα 2χρονα. 

Το νεο πάντως απ ότι βλέπω είναι και e4. Αλλιώς δεν θα έπαιζε το abs... 

 

Τροποποιήθηκε από τον jawaforever

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι είναι αυτά ρεεεε, τετράχρονα και μ@λακίες :smile:

 

Αυτό θέλουμε, που με ένα πρόχειρο γκουγκλάρισμα φαίνεται ότι παράγεται ακόμα!

 

60-JAWA-350-typ-6401R-2013.jpg

 

Ορίστε, νεο-ρετρό και βλακείες, πιστό αντίγραφο μηχανακίου του σιδηρού παραπετάσματος, με μία τιμούλα ανταγωνιστική του κινέζικου, (έτσι κι αλλιώς το σχέδιο το ίδιο είναι από το '60) μία χαρά!

 

Έντιτ: Νταξ, λέει ότι τα δίχρονα είναι not for EU οπότε άκυρο. Αλλά αυτό με άρεσε εμένα!

Εγώ πριν καμιά 25αρια περίπου χρόνια, είχα πάθει έρωτα με το Jawa tramp 350.

https://www.google.gr/search?q=jawa+tramp+350&oq=jawa+tramp&aqs=chrome.1.69i57j0l3.6075j0j4&client=tablet-android-alcatel&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=islVkmiXZYLTTM:

Τα οικονομικά μου όμως τότε ήταν ελεεινά και τρισαθλια και το tramp πήγε περίπατο... 

Όταν επιτέλους ήμουν σε θέση να αγοράσω το tramp, η Jawa είχε κατεβάσει ρολά... Τουλάχιστον για την Ευρωπαϊκή αγορά. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Edit... 

Διατηρεί πάντως και τη μανιβέλα για τους παραδοσιακους... 

Τροποποιήθηκε από τον jawaforever

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το σαιτ της Ευρωπαικής Jawa.

Πέρα απο το 2χρονο 350 που είναι διαθέσιμο σε χώρες εκτός Ευρώπης, υπάρχει το 350 ohc με κινητήρα shineray που έχει και abs, αλλά υπάρχει και το φοβερό sportard 660 (με τον αειθαλή κινητήρα της minarelli) αλλά και το 660, που είναι όπως το 350 ohc αλλά φοράει τον κινητήρα της minarelli και έχει διπλούς δίσκους εμπρός, αριστερά και δεξιά ψηλά τοποθετημένα μπουριά και ένα απλό αλλά όμορφο πίνακα οργάνων!

http://jawa.eu/motorcycles

http://jawa.eu/jawa-660-sportard--2

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γ@μω τα διπλοτριπλοποσταρισματα και τα κωλληματα του σαητ

Τροποποιήθηκε από τον Στέργιος Βήχος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απο τα παραπανω site η φωτο...

δε ξερω αν ειναι και τα επισημα.

αλλα ελπιζω να μην βγαινει με την "αερογραφια" :puke: στο πλαινο καπακι απο το εργοστασιο..

5-JAWA-660Spotrard-Adenium.jpg

το αλλο 660 παντως ειναι ταμαμ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Galerie-660-3.jpgΤο 660 πολύ καλό, μικρό λασπωτηρα μπροστά, αφαίρεση τελείως του πίσω με ένα μικρό στρογγυλό φαναράκι και δύο βιντατζ τελικά θα τα σπάει. 

Τροποποιήθηκε από τον elprimerozen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 660 Vintage μοιάζει σαν συγκόλληση αταίριαστων μεταξύ τους κομματιών. Δεν ταιριάζει η εμφάνιση του κινητήρα αυτού στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα! Το 350 όμως τα σπάει από εμφάνιση, είναι τέλειο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι αλλα ο 350 ειναι λίγος για να θεωρηθεί ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα, αυτος ο 660 ειναι πραγματικά καλός. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα   αρχισω να σιχαινομαι τα στρογγυλοφαναρα μου φαινεται, θα γινει σουπα το πραγμα οπως παει... 

και γω ειχα μαθει να οδηγαω σε 2χρονη java 350, καλη η 600ρα! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα   αρχισω να σιχαινομαι τα στρογγυλοφαναρα μου φαινεται, θα γινει σουπα το πραγμα οπως παει... 

και γω ειχα μαθει να οδηγαω σε 2χρονη java 350, καλη η 600ρα! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι αλλα ο 350 ειναι λίγος για να θεωρηθεί ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα, αυτος ο 660 ειναι πραγματικά καλός. 

Δεν διαφωνώ ως προς την απόδοση του κινητήρα, για το θέμα της εμφάνισης μιλάω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν διαφωνώ ως προς την απόδοση του κινητήρα, για το θέμα της εμφάνισης μιλάω.

Ναι,  δεν διαφωνώ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχει φίλος 350 JAWA ,αυτό το παλιό το γυφτοτσόπερ με 120.000 χλμ εδω κ 25 χρόνια ..............κ εχω συχαθεί να το βλέπω κάθε νμέρα το μπουρδέλο ..............δεν χαλάει με τίποτα .........................

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχει φίλος 350 JAWA ,αυτό το παλιό το γυφτοτσόπερ με 120.000 χλμ εδω κ 25 χρόνια ..............κ εχω συχαθεί να το βλέπω κάθε νμέρα το μπουρδέλο ..............δεν χαλάει με τίποτα .........................

Επειδή σε ΑΥΤΟ έμαθα και αυτή ήταν η πρώτη μου μηχανή (Jawa 350 chopper), έχω να πω ότι με τα σχεδιαστικά δεδομένα εκείνης της εποχής - 25+ χρόνια πριν - ήταν μια χαρά! Ασε που ήταν πολύ πιο άνετο, ευρύχωρο και ταξιδιάρικο απο τα πατίνια virago και rebel που μόνο αν ήσουν μέχρι 1.65 ένιωθες βολικά πάνω τους... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ιδιάιτερος ηχος 2τ κ ντουμάνι κάργα αλλα΄αθάνατο ................

το εχω κ εγω βαρεθεί να το ακούω κ να το βλέπω ..........

τίμιο ανατολικό μηχάνημα με ευρωπαϊκά μέταλλα !!!!!!!!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ιδιάιτερος ηχος 2τ κ ντουμάνι κάργα αλλα΄αθάνατο ................

το εχω κ εγω βαρεθεί να το ακούω κ να το βλέπω ..........

τίμιο ανατολικό μηχάνημα με ευρωπαϊκά μέταλλα !!!!!!!!!!!

Οι εξατμίσεις των Jawa 350 2T πρέπει να καθαρίζονται εσωτερικά κάθε κάποια χλμ. Καθε 20 χιλιάδες χλμ καλό είναι να  καθαρίζονται απο κατάλοιπα λαδιού. Είναι δουλειά που την κάνει και ο ιδιοκτήτης μόνος του. Αλλιώς πέρα απο το λάδι της αντλίας καίνε και τα λάδια που έχουν μείνει στις εξατμίσεις. Γι αυτό και το ντουμανι. Οι Jawa 350 2Τ είναι κατασκευές που δεν βλέπουν συνεργείο ούτε για πλάκα. Λαδι, βενζίνη και γυρνάνε τον πλανήτη χωρίς να κάνουν τσαφ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και ναι, η JAWA είναι alive and kicking!!!!

To τετράχρονο 350 κυκλοφορεί ήδη στους Ευρωπαικούς δρόμους!

 

Εντύπωση μου κάνει - όπως και στο προηγούμενο βίντεο - το πόσο εύκολα κατεβαίνει η μανιβέλα...

Επιπλέον πέρα από το μαύρο, βγαίνει και σε άλλα χρώματα και σε έκδοση με φιλέτα στο ρεζερβουάρ, όπως αυτή του  βίντεο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Διάβασα στο MOTO ότι στην Τσεχία κοστίζει λιγότερο από 4.000 ευρώ!

Άραγε θα φιλοτιμηθεί κανείς να τη φέρει εδώ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...