Jump to content
NUKE

XT660X Διακοσμητικό πίσω φρένο; Και τι εξάτμηση να βάλω;

Recommended Posts

Γεια σας. 

Πήρα λοιπόν εδώ και κάποιους μήνες ενα XT του 2006 και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το μόνο πράγμα που δεν μου αρέσει καθόλου είναι το πίσω φρένο. Ο μηχανικός μου είχε πει ότι σε 1000km περίπου θα θέλει τακάκια και επίσης έχω μια εντύπωση πως τα τακάκια ήταν φτηνά οπότε ελπίζω πως με μια απλή αλλαγή θα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Αλλά έχω διαβάσει όχι και τα καλύτερα για τα φρένα το XT οπότε ανχώνομαι λιγάκι. Βασικά το πρόβλημα είναι ότι πραγματικά θέλει προσπάθεια για να κλειδώσει η πίσω ρόδα κάτι που δεν μου φαίνεται φυσιολογικό. Και επειδή οδηγάω λίγο απότομα γενικά με ενοχλεί πολύ. Αν αλλάξω τακάκια και το πρόβλημα παραμένει, και έστω ότι δεν είναι τα υγρά, τι κάνουμε μετά? Άλλη τρόμπα?

 

Έχω επίσης αρχίσει να σκέφτομαι για εξάτμιση/εξατμίσεις. Τι προτάσεις υπάρχουν μήπως και αρχίσω να το σκέφτομαι πιο σοβαρα και ποιος είναι καλός μηχανικός για να τις βάλει? Αξίζουν?

 

Ευχαριστώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημερα φιλε μου.

80% θες τακακια

Οσο για την εξατμιση εγω στη θεση αου θα εβαζα racetech μαυρες επειδη ειναι απλα τελειες σε εμφανιση και λογικα με την καταλληλη ρυθμιση απο τον μηχανικο θα σου δωσει και λιγο δυναμη παραπανω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εξασκήσουν στο  να φρενάρεις με το μπροστά, οι μηχανές σταματάνε με το μπροστινό φρένο κατά βαση γιαυτό ειναι και δυνατότερο το μπροστινό από το πίσω. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το θέμα είναι να μην κλειδώνει εύκολα η ροδα..!

 

Για εξατμίσεις βάλε όποια σου αρέσει, δεν δίνουν κάτι από μόνες τους πέρα από μείωση βάρους. 

 

Δες/Κάνε μια εγγραφή στο xt660.com ένα φόρουμ αποκλειστικά για τα xt660 & Tenere, έχει πολλές ετοιμες & ωραιες πληροφορίες.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχώς το πίσω φρένο είναι για τον π....ο. Το είχα καταλάβει και εγώ με το XTR μου από την αρχή, αλλά μια ωραία Κυριακή που είχα πάρει ένα ωραίο μονοπάτι (ψιλο-ασφάλτινο) στο βουνό, μαζί με την γυναίκα μου και βρέθηκα σε μια κατηφόρα με αρκετή κλίση, παρατήρησα ότι η δύναμη που χρειάστηκα για να φρενάρω σιγά σιγά το μηχανάκι ήταν υπερβολική και αναποτελεσματική. Εκεί είπα "ως εδώ ήταν"., άλλαξα τακάκια, υγρά και πέρασα ένα ζευγάρι σωληνάκια HELL, μπρος πίσω, που τα παρήγγειλα μέσω ΝΕΤ από Αθήνα. Στην αρχή είδα πολύ μικρότερη διαφορά από αυτό που περίμενα, σχεδόν απογοητεύτικα, αλλά μετά από μια εξαέρωση έπαθα πλάκα...τα φρένα είχαν βελτιωθεί και 10 φορές περισσότερο.

Φυσικά, όπως λένε και κάποιοι σύντροχοι εδώ μέσα, το μπροστά φρένο είναι το σημαντικότερο και αυτό ισχύει πολύ για τις ασφάλτινες διαδρομές, που σημαίνει πως θέλει προσοχή και εξάσκηση με το πίσω μιας και το ΧΤ δεν έχει ABS, για να μην το πατάς επιπόλαια και κλειδώνεις τον τροχό, πράγμα που μόνο καταστροφή θα φέρει σε ώρα πανικού, γλίτσας...αλλά για χωμάτινες και κακοτράχαλες διαδρομές θες και το πίσω φρένο να είναι παρόν και εγώ γενικά το χρησιμοποιώ πολύ.

Ελπίζω να βοήθησα έστω λίγο σε αυτό, το ξαναλέω: η εμπειρία μου είναι σε ΧΤR που κινείται συχνά και εκτός ασφάλτου και όχι σε ΧΤΧ.

Όσο για τις εξατμίσεις, όντως δεν γνωρίζω αν αλλάζοντας τελικά παίρνεις κάτι παραπάνω, αλλά προσωπικά από όσες εξατμίσεις έχω δει επάνω σε ΧΤ, καμιά δεν ξεπερνάει σε ομορφιά και αρμονία με το υπόλοιπο μηχανάκι τις μαμίσιες....μα καμιά όμως! Σε ήχο, σίγουρα...αλλά λέω και πάλι, προσωπική άποψη είναι αυτή, εγώ βαστάω μαμίσιες.

 

Τροποποιήθηκε από τον GkS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σκεψου μηπως το βαλεις μια καλυτερη αναρτηση και ασε την εξατμιση. Θα δεις τεραστια διαφορα. Εγω ετσι ειχα κανει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Την πισω ροδα, αναλογα και με τις συνθηκες, την κλειδωνεις αποφορτιζοντας τη με δυνατο φρεναρισμα και αποτομα κατεβασματα, οχι με το πισω φρενο.

Το πισω φρενο ειναι απλα βοηθητικο για να αποφορτιζεται το μπροστινο μερος οταν φρεναρεις.

Σε γλιστερο δρομο μπλοκαρει και με το φρενο η ροδα, αλλα το ταλαιπωρεις χωρις λογο κατα τη γνωμη μου. 

Αλλα ναι λογικα θες τακακια anyway.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

προτείνω γι αρχή να αλλάξεις τακάκια και αν δεις ότι πάλι δεν σε ικανοποιεί τότε αλλάζεις σωληνάκια με κάποια επώνυμα και υγρά φρένων.. Αποκλείεται να μην δεις μια βελτίωση!       όσο αναφορά τις εξατμίσεις προτάσεις υπάρχουν κάμποσες αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα για μια τέτοια βελτίωση! όπως έγραψαν και άλλα μέλη βάλε κάτι καλύτερο σε αναρτήσεις και ελαστικά, άν χρειάζεται το δεύτερο! η διαφορά πιστεύω θα είναι σίγουρα καλύτερη και αισθητή σε σχέση με μια αλλαγή εξατμίσεων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σκεψου μηπως το βαλεις μια καλυτερη αναρτηση και ασε την εξατμιση. Θα δεις τεραστια διαφορα. Εγω ετσι ειχα κανει.

Για πες καμιά παραπάνω πληροφορία......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βασικα οντως καλυτερα αναρτηση,αλλα το θεμα σ αυτα τα μηχανακια ειναι οτι ξεφευγει το κοστος.

γιατι απλα δεν μπορεις να βαλεις μονο μπροστα η μονο πισω.

βαζωντας μονο μπροστα,βελτιωμενη αναρτηση φανερωνεται ποσο σοβρακο ειναι η πισω,και αντιθετα,βαζωντας μονο πισω,φενεται ποσο σουμιες ειναι μπροστα.

οποτε θελει βαθια το χερι στην τσεπη και βαθιες ανασες για να γινει σωστη δουλεια στο θεμα αναρτηση.και αν δε τα εχεις κασερι,υπομονη και ψαξιμο.

απο την αλλη με μια οικονομικη αλλα αξιοπρεπη εξατμιση,gpr πχ,ξεμπερδευεις πιο ευκολα και κερδιζεις και τη μειωση βαρους και θερμοκρασιας που ειναι κ αυτο αρκετα σημαντικο σ αυτα τα μηχανακια.

Τροποποιήθηκε από τον Στέργιος Βήχος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το πίσω φρένο στα ΧΤ είναι βοηθητικό και μόνο,το μπροστά κάνει όλη τη δουλειά.Ψάχνοντας τρόπους να το βελτιώσεις θα το κάνεις να μπλοκάρει ευκολότερα και θα χειροτερέψεις τα πράγματα.Απλώς άλλαξε τακάκια. 

Στέργιο ούτε σε βάρος κερδίζεις (το πολύ -2 κιλά).ούτε σε θερμοκρασίες.ποτέ δεν είχαν πρόβλημα τα ΧΤ.

Οι εξατμίσεις εδώ είναι 80% μόστρα και 20% μπαμ στα χαμηλά,που όμως ενδέχεται σοβαρά να χάνει σε τελική ταχύτητα!

Τροποποιήθηκε από τον karellen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

στο ιδιο μοτερ,σε strada,με φιλτρο Κ&Ν δεν εχασε σε τελικες το μηχανακι.τα ιδια πηγαινε.

απλα δινει αισθηση λογω βρουμ οτι παει καλυτερα.

απο την αλλη ομως,η διαφορα στο βαρος ηταν τραγικη.

το μαμα τελικο ηταν λες και ειχε τσιμεντο μεσα.δεν υπερβαλλω.ηταν ασηκωτα.αντιθετως το akra τελικο ηταν πουπουλο.

και σε θερμοκρασια αισθητη διαφορα,σε φαση που και μετα απο ταξιδι,την akrapa την αγγιζες με γυμνο χερι,ενω στις μαμα,οτι ακουμπουσε πανω,εμενε εκει.

σε tenere 660 παλι με το ιδιο μοτερ επισης,χανεις ενα 5αρι kg πισω και ψηλα,(σημαντικο για το κ.β.) με το καλημερα,αλλαζωντας μονο τελικο.+ και τη θερμοκρασια που ζεματαει ο τοπος εκει πισω.

αλλα και παλι μονο σε αισθηση κερδιζεις και ιιιισως καποιες ανεπαισθητες αλλαγες στα χαμηλα που λες.

αυτα απο προσωπικη εμπειρια

συμφωνω οτι παιζει πολυυυ μεγαλο ρολο και η μοστρα εννοειται σε τετοια αλλαγη.

 

ακομα,για το φρενο που λεει ο φιλος,επειδη γενικα δεν φημιζονταν για την ποιοτητα των δισκων,ειδικα πισω,αυτα τα μηχανακια,ας τσεκαρει και το δισκο μηπως εχει κανει "νυχι" η ειναι ολο αυλακωσεις και γενικα ειναι για πεταμα ο δισκος και αλλαγη με braking να ησυχασει.

ποσα χμ εχει το μηχανακι?

Τροποποιήθηκε από τον Στέργιος Βήχος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για το θέμα του πίσω φρένου , αν έχει κάνει "νύχι" όπως γράφει και ο Στέργιος από πάνω αλλά δίσκο- τακάκια - υγρό , αν ο δίσκος είναι οκ πας για τακάκια και υγρό και μετά βλέπεις. 

Όσον αφορά στο θέμα των αναρτήσεων  , σε μηχανάκι 10+ χρονών (και σε καινούριο)  δεν έχει νόημα να ρίξεις λεφτά στις εξατμίσεις για περισσότερο θόρυβο και μικρή μείωση βάρους. Μια καλύτερη βελτίωση θα ήταν aftermarket ελατήρια στις αναρτήσεις (εμπρός-πίσω)  πχ http://www.tecnomoto.gr/gr/product/?id=7655 ή έστω μόνο στο πιρούνι πχ http://www.tecnomoto.gr/gr/product/?id=7657

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω νομιζω οτι ο φιλος θελει να κλειδωσει το πισω για να κανεις τι καγκουριες του:laugh::laugh::laugh: Για αυτο ρωταει

  Οντως το πισω φρενο δεν κανει ,οχι οτι το μπροστα κανει τιποτα και αυτο,ακομα με ποναει το ποδι μου απο την πτωση...

Δεν θα δεις διαφορες με τις εξατμισεις ,ακραπες ειχα με προγραμμα τα ιδια ηταν απλα εκανε θορυβο .Αν ειναι να βαλεις ταπα μην βαλεις καθολου ,ουτε αποδοση ουτε θορυβο θα εχεις.Γενικα μην χαλας λεφτα σε αυτο το μηχανακι για εξτρα ,δεν αξιζει.

  Παντως να ξερεις κανεις τα παντα με αυτο,στην εθνικη μονο βαρκα γιαλιο αλλα στην πολη ειναι απολαυστικο μηχανακι.

Τροποποιήθηκε από τον socratis13

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...