Jump to content
duke 640

service σε ktm duke 640

Recommended Posts

Παιδια καλησπερα,Θελω να παω το μηχανακι σε μαστορα για ενα γενικο σερβις

Λαδια,φιλτρα,μπουζι,ρυθμιση βαλβιδων,τεντωμα και λαδωμα αλυσιδας καθως και οτι αλλο χρειαζεται,επισης το μηχανακι καιει αρκετο λαδι και θα πω στον μαστορα να δει τι ειναι και αυτο(ελπιζω να μην ακουσω τα χειροτερα..)

και τελος οταν φρεναρω αποτομα η ειμαι σε κατηφορα το μηχανακι σβηνει αν δν δωσω γκαζι(για το φρεναρισμα θα σας προλαβω και σας λεω οτι το κανει και οταν ειμαι συμπλεκταρισμενος) και ετσι αναγκαζομαι να οδηγαω και να παταω σχεδον συνεχεια πατημενο συμπλεκτη και να δινω γκαζι οταν ειμαι εντος πολης με φαναρια,στενα κλπ. καθως δν μπορω να εχω το γκαζι σταθερο συνεχεια.

Ακομα αναγκαζομαι να ειμαι ολη την ωρα με ανοιγμενο το τσοκ γιατι αν το κλεισω το μηχανακι παλι σβηνει...

Αν καποιος καταφερει και διαβασει ολο αυτο ας μου πει απο τι μπορει να δημιουργειται το καθε προβλημα ξεχωριστα καθως και ενα κοστος περιπου για ολα αυτα και να μου προτεινει καποιον καλο και τιμιο μαστορα να το παω..

ΥΓ. Για καποια απο τα προβληματα οπως το σβησιμο της μηχανης μπορει να οφειλωνται τα ξενον γιατι καμια φορα ειμαι εν κινηση και αναβοσβηνει η λαμπα μονη της και νομιζουν ολοι οτι τους παιζω τα φωτα(χθες ελυσα τη μασκα να δω μηπως βρω καποια ακρη με τα ξενον και διαπιστωσα οτι ολα τα καλωδια ειναι μπερδεμενα και καποιες φυσες δεν κανουν καλη επαφη και γενικα οταν κουνουσα τα καλωδια τα φωτα μια αναβοσβηναν και μια οχι και πολλες φορες  αναβοσβηνε και το κωλοφαναρο

Ευχαριστω εκ των προτερων μαγκες και σορρυ που εγραψα τοσα πολλα απλα προσπαθησα να περιγραψω τα προβληματα ενα-ενα  για να καταλαβετε καλυτερα

 

Τροποποιήθηκε από τον duke 640

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το θέμα σου μου κάνει για τρόμπα βενζίνης όσον αφορά το 1ο σκέλος και αρύθμιστο/βρώμικο καρμπυρατέρ όσον αφορά το 2ο. Και τα 2 διορθώνονται αρκετά φθηνά, εάν όντως είναι έτσι. Εγώ και το 640 που είχα και το 990 τώρα τα πηγαίνω στον Χάρη στη Φραντζή, δεν είχα ποτέ παράπονο, όπως και πολλοί με ktm.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το θέμα σου μου κάνει για τρόμπα βενζίνης όσον αφορά το 1ο σκέλος και αρύθμιστο/βρώμικο καρμπυρατέρ όσον αφορά το 2ο. Και τα 2 διορθώνονται αρκετά φθηνά, εάν όντως είναι έτσι. Εγώ και το 640 που είχα και το 990 τώρα τα πηγαίνω στον Χάρη στη Φραντζή, δεν είχα ποτέ παράπονο, όπως και πολλοί με ktm.

μακαρι φιλαρακι μακαρι γιατι δεν ειμαι για πολλα τον τελευταιο καιρο..

Ευχαριστω πολυ που ασχοληθηκες να σαι καλα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια καλησπερα,Θελω να παω το μηχανακι σε μαστορα για ενα γενικο σερβις

Λαδια,φιλτρα,μπουζι,ρυθμιση βαλβιδων,τεντωμα και λαδωμα αλυσιδας καθως και οτι αλλο χρειαζεται,επισης το μηχανακι καιει αρκετο λαδι και θα πω στον μαστορα να δει τι ειναι και αυτο(ελπιζω να μην ακουσω τα χειροτερα..)

και τελος οταν φρεναρω αποτομα η ειμαι σε κατηφορα το μηχανακι σβηνει αν δν δωσω γκαζι(για το φρεναρισμα θα σας προλαβω και σας λεω οτι το κανει και οταν ειμαι συμπλεκταρισμενος) και ετσι αναγκαζομαι να οδηγαω και να παταω σχεδον συνεχεια πατημενο συμπλεκτη και να δινω γκαζι οταν ειμαι εντος πολης με φαναρια,στενα κλπ. καθως δν μπορω να εχω το γκαζι σταθερο συνεχεια.

Ακομα αναγκαζομαι να ειμαι ολη την ωρα με ανοιγμενο το τσοκ γιατι αν το κλεισω το μηχανακι παλι σβηνει...

Αν καποιος καταφερει και διαβασει ολο αυτο ας μου πει απο τι μπορει να δημιουργειται το καθε προβλημα ξεχωριστα καθως και ενα κοστος περιπου για ολα αυτα και να μου προτεινει καποιον καλο και τιμιο μαστορα να το παω..

ΥΓ. Για καποια απο τα προβληματα οπως το σβησιμο της μηχανης μπορει να οφειλωνται τα ξενον γιατι καμια φορα ειμαι εν κινηση και αναβοσβηνει η λαμπα μονη της και νομιζουν ολοι οτι τους παιζω τα φωτα(χθες ελυσα τη μασκα να δω μηπως βρω καποια ακρη με τα ξενον και διαπιστωσα οτι ολα τα καλωδια ειναι μπερδεμενα και καποιες φυσες δεν κανουν καλη επαφη και γενικα οταν κουνουσα τα καλωδια τα φωτα μια αναβοσβηναν και μια οχι και πολλες φορες  αναβοσβηνε και το κωλοφαναρο

Ευχαριστω εκ των προτερων μαγκες και σορρυ που εγραψα τοσα πολλα απλα προσπαθησα να περιγραψω τα προβληματα ενα-ενα  για να καταλαβετε καλυτερα

 

λοιπόν σερβισακι να κάνεις λάδια φίλτρα βαλβιδες. Μαζί με τα υλικά ένα 90-100 ευρώ τα θες. Αυτά επιβάλλεται να τα κάνεις κάθε 3000 λάδια φίλτρα και κάθε 5000 βαλβιδες εκτός αν κάνεις καίτηση βαλβιδες με τα λάδια όπως εγώ ακόμα καλύτερα αλλά ποιο πολύ λευτα .

όλο αυτό με το φρεναρησμα και το τσοκ φίλε καρμπ ειναι 100%. Καταρχάς ανέβασε λίγο το ρελαντί και δόσε και μισή στροφή ξεσφηγμα στην βίδα του ρελαντί στο καρμπ σου. Εφόσον το μηχανάκι θέλει τσοκ και κρύο και ζεστό αλλιώς σβήνει θέλει μεγαλύτερο ρελαντί και περισσότερο βενζίνη κάνε αυτά που είπα.  Όταν φρενάρει πέφτουν οι στροφές πολύ και σβήνει λογικό. 

τα ξενον είναι λίγο μυστήρια. Εγώ τα έχω με ρεύμα και διακόπτη κατευθιαν από την ασφαλιοθηκη και κανένα πρόβλημα 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μενω αμφιαλη φιλε.

Κερατσινι αν ξερεις 

sthn αναπαυσευως ειναι ο ηρακλης , hercules ...husabergaκιας ,παλιος μηχανικος ...καλος μηχανικος αλλα με τις ιδιοτροπιες του ...πηγαινε και κοψε φατσα...

 

αν δεν εχεις θεμα να κανεις ταξιδι ,χαχαγιας στη λαυριου στα γλυκα νερα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λοιπόν σερβισακι να κάνεις λάδια φίλτρα βαλβιδες. Μαζί με τα υλικά ένα 90-100 ευρώ τα θες. Αυτά επιβάλλεται να τα κάνεις κάθε 3000 λάδια φίλτρα και κάθε 5000 βαλβιδες εκτός αν κάνεις καίτηση βαλβιδες με τα λάδια όπως εγώ ακόμα καλύτερα αλλά ποιο πολύ λευτα .

όλο αυτό με το φρεναρησμα και το τσοκ φίλε καρμπ ειναι 100%. Καταρχάς ανέβασε λίγο το ρελαντί και δόσε και μισή στροφή ξεσφηγμα στην βίδα του ρελαντί στο καρμπ σου. Εφόσον το μηχανάκι θέλει τσοκ και κρύο και ζεστό αλλιώς σβήνει θέλει μεγαλύτερο ρελαντί και περισσότερο βενζίνη κάνε αυτά που είπα.  Όταν φρενάρει πέφτουν οι στροφές πολύ και σβήνει λογικό. 

τα ξενον είναι λίγο μυστήρια. Εγώ τα έχω με ρεύμα και διακόπτη κατευθιαν από την ασφαλιοθηκη και κανένα πρόβλημα 

 

καταρχας σε ευχαριστω που ασχοληθηκες αδερφε

Αυτο με το ρελαντι οντως θα το ψαξω αν και καλυτερα να το παω με την μια σε μαστορα γιατι το μηχανακι απ οτι βλεπω καιει και πολυ λαδι

Και δεν βγαζει καπνα απο πισω ρε γαμωτο και ουτε καποια διαρροη εχω... 

Τι να πω μπορει να θελει τσιμουχακια

Επισης αυτο με το φρεναρισμα γινεται σε πολυ μεγαλο βαθμο ακομα και αν εχω πατημενο συμπλεκτη 

sthn αναπαυσευως ειναι ο ηρακλης , hercules ...husabergaκιας ,παλιος μηχανικος ...καλος μηχανικος αλλα με τις ιδιοτροπιες του ...πηγαινε και κοψε φατσα...

 

αν δεν εχεις θεμα να κανεις ταξιδι ,χαχαγιας στη λαυριου στα γλυκα νερα

ενταξει φιλε μου σε ευχαριστω παρα πολυ θα το ψαξω 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...