Μπιλάκος 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2017 πως μπορω να χαμηλωσω ενα daytona sprinter?? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hraklis 481 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2017 Βάζεις βαρίδια των 100 κιλών αριστερά και δεξιά x4 . Με 400 κιλά το μηχανάκι θα ακουμπάει σχεδόν άσφαλτο. Και θα πάρεις και 10 άλογα...Πέρα από την πλάκα θες κοντιτερα ελατήρια πίσω αναρτήσεων και το ίδιο μπροστά Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
christaras 7 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2017 Ποσο χαμηλωμα να παιρνει το παπι; Και τι να το κανεις το χαμηλομενο παπι;Για να πουλας μουρη ή για αεροδηναμικη που δεν προκειται να δεις αλλαγη..Ασε που στην πρωτη λακουβα θα τα σπασεις ολα απο κατω..... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 5.912 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2017 απλα κατεβαζεις τις αναρτησεις απο τις βασεις τους στο σταυρο, δε θελει κατι αλλο για μπροστα. πισω βαζεις αλλη αναρτηση.δημιουργεις προβλημα στη γεωμετρια ομως=δε θα συμπεριφερεται σωστα σε στροφες και λακουβες. επισης οι μπροστινες αναρτησεις εχουν σχεδιασμενη μονο μια θεση για να κουμπωνει πανω στο σταυρο, εκει που ειναι απο το εργοστασιο.@Μπιλάκος μη το χαμηλωσεις, δεν εχει να σου προσφερει τιποτα θετικο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες