Jump to content
greco44

ΑΓΟΡΑ ΠΡΩΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

Recommended Posts

καλησπερα παιδια

Θελω να αγορασω την πρωτη μηχανη μου και ειμαι αναμεσα σε fz6 fazer s1 ή s2 και kawasaki versys θα ηθελα να ακουσω γνωμες απο κατοχους και μη που γνωριζουν κατι πανω σε θεματα οπως αντοχη,συντηρηση,καταναλωση,δυνατοτητες και γενικα τα παντα!

Επισης οποιος θελει να προτεινει καποια αλλη μηχανη μπορει ελευθερα :yes::yes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλως ηρθες! Εχοντας υπαρξει κατοχος 1κ, 2Κ και 4Κ μηχανων (οχι μ'αυτη τη σειρα), αν γυρνουσα το χρονο πισω στη στιγμη που διαλεγα την πρωτη μου μηχανη θα πηγαινα σε δικυλινδρο με κλειστα τα ματια. Πολυ πιο ξεκουραστα μηχανακια, δυναμη παντου χωρις να σε τρομαζει πουθενα ομως, οικονομικα σε συντηρηση και χρηση. Απο τα δυο λοιπον θα πηγαινα για το Versys αν και εμενα δε μου πολυαρεσει εμφανισιακα, αλλα αυτο ειναι θεμα γουστου.

 

Προσωπικα πανως αν αυριο αγοραζα την πρωτη μου μηχανη θα επαιρνα ενα SV650 και συγκεκριμενα:

Αυτο αν ημουν Αθηνα ή αυτο αν ημουν βορεια. 

Αλλες περιπτωσεις μηχανων τα V-Strom, suzuki gladius, kawasaki er-6. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλως ηρθες! Εχοντας υπαρξει κατοχος 1κ, 2Κ και 4Κ μηχανων (οχι μ'αυτη τη σειρα), αν γυρνουσα το χρονο πισω στη στιγμη που διαλεγα την πρωτη μου μηχανη θα πηγαινα σε δικυλινδρο με κλειστα τα ματια. Πολυ πιο ξεκουραστα μηχανακια, δυναμη παντου χωρις να σε τρομαζει πουθενα ομως, οικονομικα σε συντηρηση και χρηση. Απο τα δυο λοιπον θα πηγαινα για το Versys αν και εμενα δε μου πολυαρεσει εμφανισιακα, αλλα αυτο ειναι θεμα γουστου.

 

Προσωπικα πανως αν αυριο αγοραζα την πρωτη μου μηχανη θα επαιρνα ενα SV650 και συγκεκριμενα:

Αυτο αν ημουν Αθηνα ή αυτο αν ημουν βορεια. 

Αλλες περιπτωσεις μηχανων τα V-Strom, suzuki gladius, kawasaki er-6. 

 

Καλως σας βρηκα! Ψαχνω για κατι πιο touring απο το SV650 αν και μου αρεσει οπτικα σαν μηχανη.

V-STROM το σκεφτομουν αλλα σαν δευτερη επιλογη!

Το μπάτζετ σου ποιο είναι; Από κει ξεκινάμε.

Το μπατζετ ειναι μεχρι 3000 εκτος αν υπαρχει κατι εξαιρετικο τοτε μεχρι 3500 γιατι πρεπει να αγορασω και εξοπλισμο που εκει πιστευω θα δωσω αρκετα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι ιδιαίτερα....το er της αγγελίας είναι ή 08 ή 07 από 09 και μετά έχουν άλλη μούρη...το δίνει πολύ ακριβά για την χρονολογία του 

κατά την γνώμη μου μείνε μεταξύ versys και fz6 s2 και μεταξύ αυτόν τον δύο διάλεξε ανάλογα με το αν σε βολεύει το street ή το ψηλό street

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ούτε εγώ θα κοιτούσα την παραπάνω αγγελία, εκτός από το ότι το μηχανάκι είναι του '07, δεν έχει ούτε ABS και είναι πολύ ακριβό σε σύγκριση με άλλες μοτοσυκλέτες.
Εγώ στη θέση σου θα προσανατολιζόμουν κυρίως σε fazer/versys και θα έβαζα στην εξίσωση και το cbf600. Δεν θα κοιτούσα σε V-strom καθώς θεωρώ τις τιμές τους αρκετά τσιμπημένες (συγκριτικά πάντα).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

Όχι ιδιαίτερα....το er της αγγελίας είναι ή 08 ή 07 από 09 και μετά έχουν άλλη μούρη...το δίνει πολύ ακριβά για την χρονολογία του 

κατά την γνώμη μου μείνε μεταξύ versys και fz6 s2 και μεταξύ αυτόν τον δύο διάλεξε ανάλογα με το αν σε βολεύει το street ή το ψηλό st

Ενα δικιο το εχεις τωρα που το ξαναβλεπω.

Μαλλον για fz6 s2 πηγαινω που το θεωρω και πιο ωραιο οπτικα.

 

Ούτε εγώ θα κοιτούσα την παραπάνω αγγελία, εκτός από το ότι το μηχανάκι είναι του '07, δεν έχει ούτε ABS και είναι πολύ ακριβό σε σύγκριση με άλλες μοτοσυκλέτες.
Εγώ στη θέση σου θα προσανατολιζόμουν κυρίως σε fazer/versys και θα έβαζα στην εξίσωση και το cbf600. Δεν θα κοιτούσα σε V-strom καθώς θεωρώ τις τιμές τους αρκετά τσιμπημένες (συγκριτικά πάντα).

Γνωριζεις τιποτα παραπανω για fazer, versys και cbf?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και οι τρεις είναι τίμιες μοτοσυκλέτες. Προσωπικά, για να ευλογήσω και τα γένια μου, το fazer είναι αυτό που προσφέρει τις περισσότερες συγκινήσεις σε σχέση με τα υπόλοιπα. Τόσο από θέμα εμφάνισης, όσο και από... χαρακτήρα! Μανιτζίβελο για την κατηγορία του, σπορ, ευκολοδήγητο.
Και τα τρία είναι βέβαια αξιοπρεπή μηχανήματα, και με όλα κάποιος θα περάσει καλά. 

Βέβαια, λόγω διαθεσιμότητας σε μεταχειρισμένα, μπορείς να κοιτάξεις και σε hornet, gsr που είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με το fazer.

Ξανατονίζω, ό,τι και να πάρεις να σιγουρευτείς πώς θα έχει ABS.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και οι τρεις είναι τίμιες μοτοσυκλέτες. Προσωπικά, για να ευλογήσω και τα γένια μου, το fazer είναι αυτό που προσφέρει τις περισσότερες συγκινήσεις σε σχέση με τα υπόλοιπα. Τόσο από θέμα εμφάνισης, όσο και από... χαρακτήρα! Μανιτζίβελο για την κατηγορία του, σπορ, ευκολοδήγητο.
Και τα τρία είναι βέβαια αξιοπρεπή μηχανήματα, και με όλα κάποιος θα περάσει καλά. 

Βέβαια, λόγω διαθεσιμότητας σε μεταχειρισμένα, μπορείς να κοιτάξεις και σε hornet, gsr που είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με το fazer.

Ξανατονίζω, ό,τι και να πάρεις να σιγουρευτείς πώς θα έχει ABS.

Ευχαριστω φιλε με βοηθησες αρκετα!Κλεινω μαλλον προς fazer που ηταν και αρχικα η πρωτη επιλογη μου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστω φιλε με βοηθησες αρκετα!Κλεινω μαλλον προς fazer που ηταν και αρχικα η πρωτη επιλογη μου

Θα το ευχαριστηθείς και με το παραπάνω! Προσοχή να βρεις κάποιο αξιοπρεπές, με λίγη παραπάνω αυτοσυγκράτηση τον πρώτο καιρό που θα το έχεις, και θα είσαι τέλεια!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα το ευχαριστηθείς και με το παραπάνω! Προσοχή να βρεις κάποιο αξιοπρεπές, με λίγη παραπάνω αυτοσυγκράτηση τον πρώτο καιρό που θα το έχεις, και θα είσαι τέλεια!!

Δεν βιάζομαι οπότε θα το ψάξω καλά! 

Απο συντήρηση τι λέει αν γνωρίζεις (κόστος,συχνότητα ) και στα πόσα χλμ είναι το μεγάλο service του?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα 40000χιλ χιλιόμετρα έγινε το μεγάλο σέρβις του που περιελάμβανε ρύθμιση βαλβίδων. Τη μοτοσυκλέτα την αγόρασα μετά από αυτό, επομένως δεν ξέρω ακριβώς το κόστος.

Εγώ στα 45κ άλλαξα ελαστικά, αλυσίδα, λάδια και μπουζί για να το έχω "δικό" μου το μηχανάκι. Περίπου γύρω στα 600 ευρώ βγήκαν σύνολο...

Κατά τα άλλα με περίπου 50-60 ευρώ ανά 5κ, θα είσαι εντάξει (ή και λιγότερα εάν κάνεις τη συντήρηση μόνος σου...)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα 40000χιλ χιλιόμετρα έγινε το μεγάλο σέρβις του που περιελάμβανε ρύθμιση βαλβίδων. Τη μοτοσυκλέτα την αγόρασα μετά από αυτό, επομένως δεν ξέρω ακριβώς το κόστος.

Εγώ στα 45κ άλλαξα ελαστικά, αλυσίδα, λάδια και μπουζί για να το έχω "δικό" μου το μηχανάκι. Περίπου γύρω στα 600 ευρώ βγήκαν σύνολο...

Κατά τα άλλα με περίπου 50-60 ευρώ ανά 5κ, θα είσαι εντάξει (ή και λιγότερα εάν κάνεις τη συντήρηση μόνος σου...)

 

Ωραία λογικές τιμές φαίνονται  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ στη θέση σου θα διάλεγα ενα μηχανάκι με λίγο βάρος για να είναι πιο εύκολο στην οδήγηση μιας κ μιλάμε για πρώτη μηχανή :baby:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ στη θέση σου θα διάλεγα ενα μηχανάκι με λίγο βάρος για να είναι πιο εύκολο στην οδήγηση μιας κ μιλάμε για πρώτη μηχανή :baby:

Δηλαδή ποια μηχανή θα μου πρότεινες?  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θεωρώ ότι το versys θα κάνει τη ζωή σου πιο εύκολη μιας και μιλάμε για πρώτη μηχανή

Το ειχα στις επιλογες μου αλλα απο οτι βλεπω το fazer εχει περισσοτερες δυνατοτητες και στα κιλα βρισκω οτι:

versys 181kg

fazer 191kg(το μοντελο με abs)

ειναι οντως τοσο μεγαλη διαφορα τα 10 κιλα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επανέρχομαι και απαντάω στη θέση του φίλου

Μάθημα στη σχολή έκανα με er6n περίπου 180 κιλά αν δεν κάνω λάθος (με καύσιμα), ενώ το φειζεράκι γεμάτο είναι 200+

Προσωπικά πάντα μιας και δεν έχω δύναμη, μου φάνηκε κάπως δύσκολο στα επιτόπια ξεπαρκαρίσματα και 1-2 φορές πήγε να μου φύγει από τα χέρια, ενώ το er ήταν αέρας. Επίσης το ερ, όπως και το βέρσυς νομίζω έχουν χαμηλότερο κέντρο βάρους και άρα τα κιλά τους δεν φαίνονται τόσο. Μέχρι να το συνηθίσεις επομένως χρειάζεται αρκετή προσοχή. Εν κινήσει βέβαια νιώθω πολύ πιο σίγουρος με τη βαρύτερη μοτοσυκλέτα!

 

Συμφωνώ γενικά ότι θα το βερσάκι θα φανεί πιο εύκολο για αρχή, αλλά και το φουζουρου δεν είναι κάτι το αξεπέραστο, ούτε καν. Τα κατάφερα εγώ από ποδήλατο, με προσοχή μπορεί ο οποιοσδήποτε πιστεύω.

Συμβουλή από εμένα: Πάντα όταν την μετακινείς με τα χέρια να έχεις ανοιχτό το σταντ και να είσαι από την αντίθετη πλευρά που βρίσκεται το σταντ, ώστε εάν πάει να σου φύγει να έχεις μία ασφάλεια. Επίσης, όταν θέλεις να πας πίσω, ειδικά σε ανηφόρα, πάτημα μπροστινού φρένου και βύθισμα των καλαμιών, ώστε η εκτόνωσή τους να σε ωθήσει προς τα πίσω και να μην αγκομαχάς :biggrin:.

Τροποποιήθηκε από τον Σεκ Σαπίλ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επανέρχομαι και απαντάω στη θέση του φίλου

Μάθημα στη σχολή έκανα με er6n περίπου 180 κιλά αν δεν κάνω λάθος (με καύσιμα), ενώ το φειζεράκι γεμάτο είναι 200+

Προσωπικά πάντα μιας και δεν έχω δύναμη, μου φάνηκε κάπως δύσκολο στα επιτόπια ξεπαρκαρίσματα και 1-2 φορές πήγε να μου φύγει από τα χέρια, ενώ το er ήταν αέρας. Επίσης το ερ, όπως και το βέρσυς νομίζω έχουν χαμηλότερο κέντρο βάρους και άρα τα κιλά τους δεν φαίνονται τόσο. Μέχρι να το συνηθίσεις επομένως χρειάζεται αρκετή προσοχή. Εν κινήσει βέβαια νιώθω πολύ πιο σίγουρος με τη βαρύτερη μοτοσυκλέτα!

 

Συμφωνώ γενικά ότι θα το βερσάκι θα φανεί πιο εύκολο για αρχή, αλλά και το φουζουρου δεν είναι κάτι το αξεπέραστο, ούτε καν. Τα κατάφερα εγώ από ποδήλατο, με προσοχή μπορεί ο οποιοσδήποτε πιστεύω.

Συμβουλή από εμένα: Πάντα όταν την μετακινείς με τα χέρια να έχεις ανοιχτό το σταντ και να είσαι από την αντίθετη πλευρά που βρίσκεται το σταντ, ώστε εάν πάει να σου φύγει να έχεις μία ασφάλεια. Επίσης, όταν θέλεις να πας πίσω, ειδικά σε ανηφόρα, πάτημα μπροστινού φρένου και βύθισμα των καλαμιών, ώστε η εκτόνωσή τους να σε ωθήσει προς τα πίσω και να μην αγκομαχάς :biggrin:.

Σιγουρα στην αρχη θελει προσοχη αλλα και εγω πιστευω οτι με τον καιρο θα το συνηθισω.

Δυσκολα μου βγαζεις απο το μυαλο τωρα το fazer το εχω παρει αποφαση:biggrin::biggrin::biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...