Jump to content
spiros113

προβλημα μπαταριας -αποφορτισης αυτης

Recommended Posts

καλημερα και χρονια πολλα με υγεια,

αν και δεν ειμαι ενεργο μελος ζητω την βοηθεια σας  ειτε λογω εμπειριας ειτε λογο γνωσης. ειμαι κατοχος ενος yamaha r12009,

εδω και αρκετο καιρο παρουσιαζει θεμα η μοτ/τα στην μπαταρια.βασικα το θεμα μου ειναι οτι οταν κανει κρυο και πατω να βαλω εμπρος τη μηχανη μετα απο ενα διαστημα το πολλυ 10 ωρων ακινησιας οταν παταω μιζα εχει ως αποτελεσμα  η ταση της μπαταριας να πεφτει ,να μου σβηνουν τα οργανα του κατραν με αποτελεσμα να ξανακανει τσεκ αλλα τελικα να παιρνει.και 2 λεπτα να δουλεψει η μηχανη μετα παιρνει  κανονικα. η μηχανη φοραει πλεον μπαταρια λιθιου 2 μηνων  ,2 μαστορια που την εχω παει μου εχουν πει οτι απωλεια δεν εχει,οτι φορτιζει κανονικα και τα σχετικα....ο τελευταιος μου ειπε οτι η μηχανη θελει μιζα και απο εκει προκυπτει το θεμα....πριν 2 ημερες που πηγα και σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο την yamaha με αυτα που του περιεγραψα μου ειπε οτι δεν ειναι θεμα μιζας για κανενα λογο.....με εναν αλλο που μιλησα μου ειπε οτι ισως ειναι θεμα γειωσεων η συναγερμου.με την προηγουμενη μπαταρια που ειχα  τον ειχα αποσυνδεσει και παλι τα ιδια...τελος να αναφερω οτι η μιζα δεν μου κανει καποιο περιρεγο ηχο και οποτε την παταω ανταποκρινεται κανονικα....

ευχαριστω εκ των προτερων....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχε υπόψη σου ότι οι μπαταρίες LiFePO4 έχουν τελείως διαφορετική συμπεριφορά απο τις μολύβδου.

Στο κρύο δεν έχει δύναμη. Πρέπει να ζεσταθεί πρώτα καταναλώνοντας κάποιο ρεύμα στην αρχή ώστε να πάρει τα πάνω της.

Το πρόβλημα είναι οτι όταν πάρει τα πάνω της δεν υπάρχουν πλέον αρκετά Ah για να δώσει το απαιτούμενο ρεύμα στη μίζα.

Και αυτό γιατί τα μεγέθη που προτείνουν (Ah) οι κατασκευαστές τους δεν αρκούν για την πραγματική ζωή. Αν ψώνισες με βάση τα PbEq Ah (ισοδύναμα Ah με μιας μολύβδου) που δίνουν τότε ισχύει λίγο πολύ το παραπάνω.

Στην πραγματικότητα η μπαταρία σου είναι κάπου στο 30-40% μικρότερη απο ότι χρειάζεται.

Έχεις κατανάλωση απο τον συναγερμό, βάλε και το κρύο, δεν είναι και τόσο περίεργο αυτό που συμβαίνει.

Για αυτό και πρέπει να κοιτάζουμε τα πραγματικά Ah μιας LFP και να αγνοούμε τα PbEq Ah / CCA που είναι και τελείως αυθαίρετα...

Κοιτάζουμε το μέγεθος της να είναι όμοιο ή και λίγο μεγαλύτερο από αυτό των προδιαγραφών του κατασκευαστή της μαμά μπαταρίας. Στη δική σου περίπτωση 8,6Ah (YTZ10S).

Επίσης πολύ προσοχή τώρα μην σου αδειάσει κατά 80% δηλ. μετράς 12,866V. Θα την πάρεις στο χέρι σχεδόν άμεσα. Θα πρέπει να μπει σε συμβατό φορτιστή. Αν έχει ενσωματωμένο BMS θα στη προστατεύσει αποκόπτοντας την απο το κύκλωμα αλλά πάλι θες φορτιστή για να ξυπνήσει το BMS.

 

Βεβαίως χωρίς να μας έχεις πει τι μπαταρία έχεις βάλει ακριβώς, και χωρίς μετρήσεις, δεν μπορούμε να κάνουμε παρά υποθέσεις με βάση τη περιγραφή σου.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ίδιο θέμα πρέπει να έχω και εγώ......

Είχα μείνει από μπαταρία στο σκούτερ(gs ήταν η μαμα) και πήγα και αγόρασα μια yuasa στα ίδια αμπερ (10ah)

Το θέμα μου είναι ότι μόλις το αφήσω 2 μέρες η τάση πέφτει στα 12.3v και για να πάρει θέλει αρκετό μιζαρισμα και γκάζι μαζί! ένω πριν με το που ακουμπαγα την μίζα  άρπαζε!!!!

Μετά από βόλτα  όταν παω να το ξαναβάλω μπρος με τάση 13.1v όπου μου δείχνει παίρνει τσακμακι με το που ακουμπάω την μίζα....

Το αποκορύφωμα προχτές όπου το είχα με συναγερμό για 3 μέρες ακίνητο και την 4η μέρα δεν έπαιρνε μπρος με τπτ,αναγκαστικά να την βάλω σε φορτιστή και την επόμενη μέρα  που δοκίμασα πάλι δεν έπαιρνε!,το άφησα 5 λεπτά  και ξανα δοκιμάζω και πήρε αμέσως....

Τι σκατα γίνεται ;.....αν βάλω μια 12ah θα εχω προβλημα?(τσάμπα τα 60€ για καινούρια μπαταρία)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ίδιο θέμα πρέπει να έχω και εγώ......

Είχα μείνει από μπαταρία στο σκούτερ(gs ήταν η μαμα) και πήγα και αγόρασα μια yuasa στα ίδια αμπερ (10ah)

Το θέμα μου είναι ότι μόλις το αφήσω 2 μέρες η τάση πέφτει στα 12.3v και για να πάρει θέλει αρκετό μιζαρισμα και γκάζι μαζί! ένω πριν με το που ακουμπαγα την μίζα  άρπαζε!!!!

Μετά από βόλτα  όταν παω να το ξαναβάλω μπρος με τάση 13.1v όπου μου δείχνει παίρνει τσακμακι με το που ακουμπάω την μίζα....

Το αποκορύφωμα προχτές όπου το είχα με συναγερμό για 3 μέρες ακίνητο και την 4η μέρα δεν έπαιρνε μπρος με τπτ,αναγκαστικά να την βάλω σε φορτιστή και την επόμενη μέρα  που δοκίμασα πάλι δεν έπαιρνε!,το άφησα 5 λεπτά  και ξανα δοκιμάζω και πήρε αμέσως....

Τι σκατα γίνεται ;.....αν βάλω μια 12ah θα εχω προβλημα?(τσάμπα τα 60€ για καινούρια μπαταρία)

Μάστορα, αν στην πρώτη μιζιά, αυτή που ΔΕΝ παίρνει, η μίζα γυρνάει όμως κανονικά και ΟΧΙ ξεψυχισμένα, τότε ΔΕΝ είναι θέμα μπαταρίας, είναι θέμα τροφοδοσίας (κάρμπ ή ψεκασμός) που δεν παίρνει.

Αν αυτό στο κάνει τώρα με το κρύο, μπας και κάποια λειτουργία τσοκ ή ψεκαστού ισοδύναμη, δεν δουλεύει;

Για κάνε ένα ξεκαθάρισμα, μην τα μπλέκουμε όλα στο ίδιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι φίλε μου έγραψα και πιο πάνω ότι όταν το βολτομετρο δείχνει 13.1v  παίρνει με την μια χωρίς γκάζι χωρίς τπτ .....

Μετά την επόμενη μέρα που δείχνει 12.3 ή 12.4 θέλει πολύ μιζαρισμα συν γκάζι για να πάρει,και αυτό γίνεται την ακριβώς επόμενη μέρα Όχι μετά από μια βδομάδα(στις 4 μέρες δεν έπαιρνε με τπτ)

Και ξαναγράφω ότι ακριβώς 2 μέρες πριν που είχα την μαμά μπαταρία δεν είχα ποτέ θέμα και άρπαζε με την πρώτη ΠΆΝΤΑ!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έγραψα τι κάνουν τα βολτ. Έγραψα αν γυρνάει κανονικά η μίζα.

Σου γυρνάει κανονικά όταν ΔΕΝ παίρνει ή γυρνάει πιο αργά από το συνήθες;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κανονικά γυρνάει 

Το θέμα μου το έγραψα εδώ Γτ είδα που ο φίλος πιο πάνω έγραψε ότι αυτές η μπαταρίες καταναλώνουν κάποιο ρεύμα για να ζεσταθούν και το συνέθεσα με αυτό που είδα ,δλδ έβαλα επάνω φορτισμένη μπαταρία και δεν έπαιρνε μπρος με τπτ!!!!, στην συνέχεια μετά από 5 λεπτά που ξανα προσπαθησα τελικά πήρε με την πρώτη

Και το ερώτημα είναι το μηχανάκι έχει από την μάνα του 10ah αν βάλω 12ah θα έχω πρόβλημα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι καθόλου το ίδιο. Μιλάμε για διαφορετικές χημείες (LiFePO4 vs PbCA) που έχουν πολύ διαφορετικές ιδιότητες και συμπεριφορές. 

Εδώ, στην εκκίνηση προσπαθείς αμέσως. Αν δεν πάρει αμέσως το αφήνεις λίγο να συνέλθει η μπαταρία και ξανά προσπαθείς.

Εσύ θα μπορούσες να έχεις θέμα με κατανάλωση απο τον συναγερμό ή να μην προλαβαίνει να φορτίσει ΠΛΗΡΩΣ απο τις βόλτες σου, οπότε φθείρεται απο θειίκωση και μειώνεται η χωρητικότητα της ή αν οι βόλτες σου επαρκούν τότε μπορεί να παίζει και θέμα με το σύστημα φόρτισης...

Η μεγαλύτερη μπαταρία χρειάζεται και αντίστοιχο σύστημα φόρτισης. Δεν βάζουμε έτσι ο,τι μας καπνίσει... Αν δεν επαρκεί, θα φθαρεί γρηγορότερα απο τη μικρότερη.

Επίσης μετράς λάθος. Δεν μετράμε ποτέ μετά απο φόρτιση. Αφήνουμε να περάσουν 1-2 ώρες ώστε να φύγουν τα επιφανειακά φορτία και να μην έχουμε λάθος μετρήσεις... Και κανονικά για να δούμε την κατάσταση της μπαταρίας μετράμε χωρίς τίποτα συνδεδεμένο πάνω της (Open Circuit Voltage).

Το ότι η μπαταρία είναι καινούργια δεν λέει τίποτα. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν φορτίζει επαρκώς θα γεράσει πριν την ώρα της...

Με 12,3 V στους 5° με 10° C η μπαταρία σου είναι γεμάτη κατά 60 - 65% περίπου (State of Charge / Κατάσταση φορτίου - αν πέσει κάτω απο το 50% δεν υπάρχει πλέον η απαιτούμενη δύναμη για να ξεκινήσει ο κινητήρας). Γεμάτη σε αυτές τις θερμοκρασίες θα πρέπει να μετράς κάπου στα 12,7 V.

 

Και εδώ φυσικά, χωρίς μετρήσεις δεν παίζει να πούμε κάτι περισσότερο για το θέμα μπαταρία ενώ κάλλιστα μπορεί να παίζει και άλλο θέμα όπως σου τονίζει ο απο πάνω...

Δες το Technical Manual της Yuasa για να καταλάβεις τι παίζει (περίπου) με τις μπαταρίες μολύβδου και σε τι αντιστοιχεί μια μέτρηση (στους 25°C).

(Μετρήσεις = Κατάσταση φορτίου μπαταρίας, Σύστημα φόρτισης, Παρασιτικά φορτία)

Τροποποιήθηκε από τον Ste7ios

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κανονικά γυρνάει 

Το θέμα μου το έγραψα εδώ Γτ είδα που ο φίλος πιο πάνω έγραψε ότι αυτές η μπαταρίες καταναλώνουν κάποιο ρεύμα για να ζεσταθούν και το συνέθεσα με αυτό που είδα ,δλδ έβαλα επάνω φορτισμένη μπαταρία και δεν έπαιρνε μπρος με τπτ!!!!, στην συνέχεια μετά από 5 λεπτά που ξανα προσπαθησα τελικά πήρε με την πρώτη

Και το ερώτημα είναι το μηχανάκι έχει από την μάνα του 10ah αν βάλω 12ah θα έχω πρόβλημα?

΄Αμα γυρνάει κανονικά, δεν έχει θέμα η μπαταρία. ΄Εχει θέμα το σύστημα καυσίμου με την εκκίνηση σε κρύες συνθήκες. Τα δε Volt που αναφέρεις δεν λένε καμία απολύτως πληροφορία.

Δεν σου παίρνει μπροστά γιατί ενώ έχει δύναμη η μπαταρία, το σύστημα εμπλουτισμού καυσίμου για κρύα εκκίνηση, δεν δουλεύει σωστά.

Μετά που λες ότι παίρνει άμα δουλέψει, και πάει 13.1 κ.ο.κ., σου παίρνει μπροστά γιατί ζεστάθηκε το μοτέρ τόσο ώστε να μην κάνει διαφορά το σύστημα για κρύα εκκίνηση

Ψάξε την τροφοδοσία καυσίμου σου, άσε τις μπαταρίες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω εχω αλλο προβλημα... Οταν βαζω το μηχανακι μου (XR400RR) καθε μερα μπρος παιρνει με 2 μανιβελιές, αν το αφησω 2-3 εβδομαδες δεν παιρνει ευκολα, θελει τουλαχιστον 20... Μηπως φταιει το ποδι μου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω εχω αλλο προβλημα... Οταν βαζω το μηχανακι μου (XR400RR) καθε μερα μπρος παιρνει με 2 μανιβελιές, αν το αφησω 2-3 εβδομαδες δεν παιρνει ευκολα, θελει τουλαχιστον 20... Μηπως φταιει το ποδι μου?

Μήπως αφού πάρει μπροστά και κάνεις 20 λεπτά βόλτα και το σβήσεις, μετά παίρνει με μισή μανιβελιά; Αν ναι, είναι που δυναμώνει το πόδι απ'την οδήγηση.

(LoL)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω εχω αλλο προβλημα... Οταν βαζω το μηχανακι μου (XR400RR) καθε μερα μπρος παιρνει με 2 μανιβελιές, αν το αφησω 2-3 εβδομαδες δεν παιρνει ευκολα, θελει τουλαχιστον 20... Μηπως φταιει το ποδι μου?

σου κραταει μουτρα που την ξεχασες 2 3 βδομαδες... βαλτης vpower να την καλοπιασεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι καθόλου το ίδιο. Μιλάμε για διαφορετικές χημείες (LiFePO4 vs PbCA) που έχουν πολύ διαφορετικές ιδιότητες και συμπεριφορές. 

Εδώ, στην εκκίνηση προσπαθείς αμέσως. Αν δεν πάρει αμέσως το αφήνεις λίγο να συνέλθει η μπαταρία και ξανά προσπαθείς.

Εσύ θα μπορούσες να έχεις θέμα με κατανάλωση απο τον συναγερμό ή να μην προλαβαίνει να φορτίσει ΠΛΗΡΩΣ απο τις βόλτες σου, οπότε φθείρεται απο θειίκωση και μειώνεται η χωρητικότητα της ή αν οι βόλτες σου επαρκούν τότε μπορεί να παίζει και θέμα με το σύστημα φόρτισης...

Η μεγαλύτερη μπαταρία χρειάζεται και αντίστοιχο σύστημα φόρτισης. Δεν βάζουμε έτσι ο,τι μας καπνίσει... Αν δεν επαρκεί, θα φθαρεί γρηγορότερα απο τη μικρότερη.

Επίσης μετράς λάθος. Δεν μετράμε ποτέ μετά απο φόρτιση. Αφήνουμε να περάσουν 1-2 ώρες ώστε να φύγουν τα επιφανειακά φορτία και να μην έχουμε λάθος μετρήσεις... Και κανονικά για να δούμε την κατάσταση της μπαταρίας μετράμε χωρίς τίποτα συνδεδεμένο πάνω της (Open Circuit Voltage).

Το ότι η μπαταρία είναι καινούργια δεν λέει τίποτα. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν φορτίζει επαρκώς θα γεράσει πριν την ώρα της...

Με 12,3 V στους 5° με 10° C η μπαταρία σου είναι γεμάτη κατά 60 - 65% περίπου (State of Charge / Κατάσταση φορτίου - αν πέσει κάτω απο το 50% δεν υπάρχει πλέον η απαιτούμενη δύναμη για να ξεκινήσει ο κινητήρας). Γεμάτη σε αυτές τις θερμοκρασίες θα πρέπει να μετράς κάπου στα 12,7 V.

 

Και εδώ φυσικά, χωρίς μετρήσεις δεν παίζει να πούμε κάτι περισσότερο για το θέμα μπαταρία ενώ κάλλιστα μπορεί να παίζει και άλλο θέμα όπως σου τονίζει ο απο πάνω...

Δες το Technical Manual της Yuasa για να καταλάβεις τι παίζει (περίπου) με τις μπαταρίες μολύβδου και σε τι αντιστοιχεί μια μέτρηση (στους 25°C).

(Μετρήσεις = Κατάσταση φορτίου μπαταρίας, Σύστημα φόρτισης, Παρασιτικά φορτία)

μικρή διευκρύνηση, εμενα και με 0 βαθμους 12.8v πέρνω χωρις συνδεδεμενο φορτίο πάνω της και ειναι 4 χρονων μπαταρία. πρέπει να είναι καποια περίεργη και οχι μολύβδου, οταν χρειαστει να την αλλαξω θα μαθω. η τάση ανοιχτου κυκλωματος δε μας λεει παντα την αληθεια, μπορει να εχει την ταση αλλα να μην εχει παντα την απαιτουμενη ενεργεια να περιστρέψει σωστά τη μίζα. δεν ξερω τους τεχνικους ορους, συγνωμη.

΄Αμα γυρνάει κανονικά, δεν έχει θέμα η μπαταρία. ΄Εχει θέμα το σύστημα καυσίμου με την εκκίνηση σε κρύες συνθήκες. Τα δε Volt που αναφέρεις δεν λένε καμία απολύτως πληροφορία.

Δεν σου παίρνει μπροστά γιατί ενώ έχει δύναμη η μπαταρία, το σύστημα εμπλουτισμού καυσίμου για κρύα εκκίνηση, δεν δουλεύει σωστά.

Μετά που λες ότι παίρνει άμα δουλέψει, και πάει 13.1 κ.ο.κ., σου παίρνει μπροστά γιατί ζεστάθηκε το μοτέρ τόσο ώστε να μην κάνει διαφορά το σύστημα για κρύα εκκίνηση

Ψάξε την τροφοδοσία καυσίμου σου, άσε τις μπαταρίες.

εδω εχω ερώτηση, εμενα αν ειναι ζεστό το μοτέρ ίσως ζοριστεί να πάρει. αν είναι κρύο με τσοκ ας εχει 2 εβδομαδες να πάρει, τσακμακάει αμέσως με μισή μιζιά

Εγω εχω αλλο προβλημα... Οταν βαζω το μηχανακι μου (XR400RR) καθε μερα μπρος παιρνει με 2 μανιβελιές, αν το αφησω 2-3 εβδομαδες δεν παιρνει ευκολα, θελει τουλαχιστον 20... Μηπως φταιει το ποδι μου?

είναι χονδα :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παύλο σωστός, η τάση είναι ενδεικτική. Ο έλεγχος φόρτου μπορεί να μας δώσει πραγματική εικόνα ή κάποια πολύ hi-tech testers που κοστίζουν μια μικρή περιουσία...

Σε ένα post όμως ούτε βρίσκω σκόπιμο να αναφερθούν τα πάντα (άσε που έχουν αναφερθεί ήδη σε διάφορα threads), και εννοείται ότι όλο και κάτι θα ξεχαστεί. Όποιος έχει όρεξη μπορεί να διαβάσει το εγχειρίδιο που παραθέτω παραπάνω, ενώ υπάρχουν πολλά ακόμη... Όρεξη να έχει κανείς...

Σε μπαταρίες μολύβδου, ελαφρώς μεγαλύτερες τάσεις δίνουν οι Yuasa, Varta και λίγες άλλες (αν και τελευταία η Yuasa το μάζεψε στο τελευταίο της εγχειρίδιο...) όπως και οι Odyssey.

Μετά πάμε στις λιθίου που πρέπει να σου δίνουν κάπου στα 13,3V με 12,8V να είναι στο όριο του άδειου...

Επίσης μην είσαι βέβαιος οτι το voltmeter σου δίνει ακριβείς μετρήσεις. Κάτι τέτοιο μπορεί να περιμένεις μόνο απο βαθμονομημένους μετρητές όπως της Fluke. Οι λιθίου μάλιστα θέλουν και voltmeter με ακρίβεια 3 δεκαδικών αλλιώς βλέπεις σχεδόν μόνο τα άκρα τους. Έχεις μια πολύ χοντρική εικόνα. Αλλά και οι μολύβδου τελικά, ειδικά όταν έχεις να αντισταθμίσεις τη θερμοκρασία. Πολλά τα λεφτά όμως...

(Τι ζητάς συγνώμη; Μηχανικός είσαι; :))

Για το άλλο που λες, αν δεν κάνω λάθος, τέτοια προβλήματα σχετίζονται με το σύστημα καυσίμου - το καύσιμο. Πιθανώς υπάρχει αυξημένη πίεση απο τους ατμούς του καυσίμου. Αλλά υπάρχουν και άλλοι λόγοι που είμαι σίγουρος ότι τους εξηγήσει ο Μιχάλης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

(Τι ζητάς συγνώμη; Μηχανικός είσαι; :))

 

Ναι. . ..  και κλαίω :P :P :P (μηχανολογος)

δεν εχω αρκετη γνωση σε ορολογιες αν και γενικα διαβαζω/ξέρω αρκετά περί όλου σχεδόν του φάσματος που εμπεριέχεται στον τομέα μου. αν πρέπει να εξειδικευτώ σε κάτι τότε το ψάχνω.

αυξημένη πίεση που λες πιστεύω θα προέρχεται από την "εξαέρωση" του μοτέρ που στέλνει τους ατμούς στο φιλτροκούτι (καίμε και λίγα λαδάκια βλέπεις)

το περίεργο είναι πως σε ταξίδι με 9-10σαλ χ 1000 δεν έκαψε σταγόνα. . . όταν το πίνω καιει 80gr ανα 100km. αν και τωρα το χειμωνα εχει σταματήσει να καίει, δεν ξέρω τι γίνεται :P :P :P της αρέσει ο χειμώνας της ρένας μάλλον

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάτι τέτοιο μπορεί να περιμένεις μόνο απο βαθμονομημένους μετρητές όπως της Fluke. Οι λιθίου μάλιστα θέλουν και voltmeter με ακρίβεια 3 δεκαδικών αλλιώς βλέπεις σχεδόν μόνο τα άκρα τους. Έχεις μια πολύ χοντρική εικόνα. Αλλά και οι μολύβδου τελικά, ειδικά όταν έχεις να αντισταθμίσεις τη θερμοκρασία. Πολλά τα λεφτά όμως...

 

20161227_165231.jpg

 

Ορίστε, φλουκε και 4 δεκαδικα ψηφια. Μας κανει? :tooth:

 

 

εντιτ: ψαχνω την τελευταια διακριβωση και δεν τη βρισκω. Καθε 2 χρονια, αν θυμαμαι καλα, ειναι.

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπερα και παλι,

το μοντελο μπαταριας που εχω βαλει ειναι το εξης

okyami

LITZ10S 12V-CCA210A

E07354

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Site κατασκευαστή δεν υπάρχει... Απο ότι καταλαβαίνω είναι φασόν κινεζιά που την φέρνει κάποιος Ιταλός εισαγωγέας στην Ευρώπη.

Πιθανώς είναι το ίδιο πράγμα με τις Haijiu και το μόνο που αλλάζει είναι το χρώμα του κουτιού.

Αν μπορούμε να πούμε κάτι για την χωρητικότητα αυτό μπορεί να βγει κατα προσέγγιση απο το βάρος. Για την ποιότητα (στοιχεία, εσωτερικές συνδέσεις, BMS, στεγάνωση) θα φανεί στη νεκροψία...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μήπως αφού πάρει μπροστά και κάνεις 20 λεπτά βόλτα και το σβήσεις, μετά παίρνει με μισή μανιβελιά; Αν ναι, είναι που δυναμώνει το πόδι απ'την οδήγηση.

(LoL)

θεος

:2funny:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...