Jump to content
duke 640

προβλημα με ktm duke 640

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια ..

Ειχα δημιουργησει προηγουμενο θεμα για το συγκεκριμενο μηχανακι πριν 1 μηνα περιπου και με βοηθησατε ολοι πολυ και αυτο ελπιζω να γινει και τωρα.

Λοιπον,εχουμε και λεμε

Σημερα πηγα να βαλω μπρος το μηχανακι με μιζα και στην αρχη ενω μιζαρα για 10 δευτερολεπτα περιπου δεν επαιρνε μπρος με τιποτα(το τσοκ το ειχα ανοοχτο βεβαια),μετα δοκιμασα πολλες φορες με μανιβελα και παλι τιποτα,τελικα μετα απο αρκετη προσπαθεια το μηχανακι πηρε μπρος το αφησα λιγο να δουλεψει αλλα ειδα οτι το ρελαντι του ειναι λιγο ασταθες και πατησα λιγο το γκαζι.

Εκει παρατηρησα οτι με το που εδινα λιγο γκαζι ειτε επεφταν οι στροφες κατω απο 500 και ηταν ετοιμο να σβησει η εσβηνε πταν το ξαναδοκιμασα αργοτερα...

Οταν δινω γκαζι νοιωθω οτι ειναι σαν να μην δινω και το μηχανακι σβηνει,

Στην αρχη φανταατηκα οτι ειναι το μπουζι γτ ακριβως το ιδιο πραγμα μου εκανε το ινοβα αλλα μου το εκανε επειση ειχε φαει πολυ βροχη και ειχε μπει το νερο μεσα

Αλλα το κτμ ηταν σκεπασμενο νε 2 κουκουλες και μεσα σε γκαραζ οποτε το απεκλεισα..

Να σημειωσω οτι βενζινη εχω κανονικα και το το διακοπτακι της ρεζερβας διχνει κανονικα προς τα κατω..

Περιμενω απαντησεις μηπως και το σκαλισω λιγο την κυριακη και εχει κουνηθει κατι και την γλιτωσω..

Αλλιως παιρνω την οδικη για να το αφησω συνεργειο

Ευχαριστω εκ των προτερων και συγνωμη για το τοσο μεγαλο κειμενο απλα προσπαθησα να γινω οσο πιο λεπτομερης γινεται

Καλησπερα παιδια ..

Ειχα δημιουργησει προηγουμενο θεμα για το συγκεκριμενο μηχανακι πριν 1 μηνα περιπου και με βοηθησατε ολοι πολυ και αυτο ελπιζω να γινει και τωρα.

Λοιπον,εχουμε και λεμε

Σημερα πηγα να βαλω μπρος το μηχανακι με μιζα και στην αρχη ενω μιζαρα για 10 δευτερολεπτα περιπου δεν επαιρνε μπρος με τιποτα(το τσοκ το ειχα ανοιχτο βεβαια),μετα δοκιμασα πολλες φορες με μανιβελα και παλι τιποτα,τελικα μετα απο αρκετη προσπαθεια το μηχανακι πηρε μπρος, το αφησα λιγο να δουλεψει αλλα ειδα οτι το ρελαντι του ειναι λιγο ασταθες και πατησα λιγο το γκαζι.

Εκει παρατηρησα οτι με το που εδινα λιγο γκαζι ειτε επεφταν οι στροφες κατω απο 500 και ηταν ετοιμο να σβησει η εσβηνε οταν το ξαναδοκιμασα αργοτερα...

Οταν δινω γκαζι νοιωθω οτι ειναι σαν να μην δινω και το μηχανακι σβηνει,

Στην αρχη φανταστηκα οτι ειναι το μπουζι γτ ακριβως το ιδιο πραγμα μου εκανε το ινοβα αλλα μου το εκανε επειδη ειχε φαει πολυ βροχη και ειχε μπει το νερο μεσα

Αλλα το κτμ ηταν σκεπασμενο με 2 κουκουλες και μεσα σε γκαραζ οποτε το απεκλεισα..

Να σημειωσω οτι βενζινη εχω κανονικα και το  διακοπτακι της ρεζερβας διχνει κανονικα προς τα κατω..

Περιμενω απαντησεις μηπως και το σκαλισω λιγο την κυριακη και εχει κουνηθει κατι και την γλιτωσω..

Αλλιως παιρνω την οδικη για να το αφησω συνεργειο

Ευχαριστω εκ των προτερων και συγνωμη για το τοσο μεγαλο κειμενο απλα προσπαθησα να γινω οσο πιο λεπτομερης γινεται

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η ετεροχρονισμένη απώλεια λαδιού σε συνδυασμό με την υποθάλπτουσα δομική αντιπαλότητα της συγκλίσουσας ενεργοποίησης του αναφλεκτήρα, προκαλούν μία διαφορά δυναμικού που ωθεί το έντονο προβληματισμό στα χέρια του συνεργείου. Πολλώ δε μάλλον αν συνυπολογίσουμε την μη αδιάλειπτη τροφοδοσία ένεκα λανθασμένων ενεργειών και/ή λειτουργιών του εξαερωτήρα.

Η δε απορία είναι σαφής.

Γιατί γίνεται χρήση διπλού προφυλακτικού στο μη ενεργό και μάλιστα εντός κι επί τ' αυτά?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

Φαινεται οτι προσεχεις πολυ την υγρασια δυο κουκουλες οταν βρεχει στο μοτορι κλπ...αλλα μαλλον εχει παρει νερα ο εγκεφαλος σου κ ρεταρει...δεν πας σε κανα νευρολογο καλου κακου??

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Οι σχέσεις των δύο προβλημάτων που περιγράφεις φίλε υπάρχουν μέσα σε ένα πλαίσιο αισθητικής ανάληψης των ιδεών περί μηχανικής χωρίς να υπάρχει αυτή η αντίστιξη της μεταφορικής εννοίας που δίνουν μία τάση ΡΟΗΣ στην έκφραση του θέματος που αντιμετωπίζεις και χωρίς να υπάρξει αυτή η υπόθεση προσφυγής της μεταφυσικής έννοιας της μοτοσυκλέτας που δίνει μια ολοκληρωτική μετάβαση, Διότι πολύ απλά η μηχανολογία είναι μια έκφραση μεταφορικής κυρίως έννοιας χωρίς αυτήν την προσαρμοστικότητα των ρόλων ( μηχανικού και πελάτη ) που ενδιάμεσα και φαινομενικά μετατίθενται χωρίς κανένας από τους ιδίους να θέλει να δώσει την τάση εκείνη η οποία πραγματικά μορφοποιεί την εικόνα της μηχανής χωρίς όμως κανείς από τους δύο να κατορθώσει αυτό το οποίο στην περίπτωσή σου ναι μεν φαίνεται αλλά δεν προσδίδει ούτε ΡΟΠΗ , ούτε ΤΑΣΗ , ούτε ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΒΛΑΒΗΣ χωρίς κανένας από τους δύο να μπορεί να καταλάβει -  και περισσότερο εσύ - ποια είναι η αρχή, ποιο το μέσο και ποιο το τέλος του προβλήματος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βάλε το μπρος να δουλεψει.  Υγρασία και κρύο.  Εκεί είναι το θέμα σου. Άστο να ζεσταθει καλά και μετά βγες εθνική και δωσε του λίγο να καθαρίσει. Ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις αυτές τις μέρες με τόση υγρασία είναι να το κουκουλιασεις κρατάει μέσα την υγρασία όλη στο κτμ σου. Τσεκαρε μπουζοπιπα επισης

Τροποποιήθηκε από τον hraklis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βάλε το μπρος να δουλεψει.  Υγρασία και κρύο.  Εκεί είναι το θέμα σου. Άστο να ζεσταθει καλά και μετά βγες εθνική και δωσε του λίγο να καθαρίσει. Ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις αυτές τις μέρες με τόση υγρασία είναι να το κουκουλιασεις κρατάει μέσα την υγρασία όλη στο κτμ σου. Τσεκαρε μπουζοπιπα επισης

σε ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου..

Το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να το παρω βολτα γτ οταν δινω γκαζι οι στροφες πεφτουν και σβηνει,

Θα το βαλω σε λιγο και θα το αφησω να δουλεψει και θα δω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το έχεις σε κλειστό ή ανοιχτό γκαράζ; 

Αν είναι σε κλειστό δλδ δύσκολο να έχει πάρει νερά/υγρασία..

 

Εγώ σε αντίστοιχο πρόβλημα που είχα (Tenere 660 '91) ήταν σε ανοιχτό γκαράζ και είχε φάει βροχή 2-3 ημερών, χωρίς κουκούλα..

Πήρε μπρος μια χαρά αλλά μετά από 1-2 λεπτά & απόσταση ούτε 200μ άρχισε να κόβει να μην ανεβάζει στροφές μέχρι που έσβησε..

Το άφησα 2-3 μέρες να στεγνώσει και όλα καλά μετά.

 

 

Δώσε πάντως όσο πιο πολλες λεπτομέρειες για το θεμα που κάνει γιατι δεν βγάζει νόημα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σε ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου..

Το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να το παρω βολτα γτ οταν δινω γκαζι οι στροφες πεφτουν και σβηνει,

Θα το βαλω σε λιγο και θα το αφησω να δουλεψει και θα δω

Αρχικά κλείσε το ρουμπινέτο  στο off ,ξεβίδοσε λιγω την βιδα υπερχείλισης του ποτηριου του καρμπ να αδειάσει μέσα από νερά βενζίνη από το σωληνάκι κάτω που θα βάλεις κάτι να το μαζέψεις .... οταν σδιασει τελιως το καρμπ βιδωσε την καλά και ξαναγιρνα το στο ον το ρουμπινετο.  Μετά να το αφήσεις στο ρελαντι αρκετή ωρα να ζεσταθει καλά.  Μετά αφού πιάσει θερμοκρασία λειτουργειας 4 γραμμες άνοιγε γκάζι στο ρελαντι λίγο και σταθερό να πετάξει ότι μαλακια νερα και υγρασία. Αν δεις ότι ανταπόκρινετε πάρτο βόλτα και δώστο να καταλάβει. 

τσεκαρε το κολαρο του καρμπ που το κρατάει κεφαλή και δες μπουζοπιπα και μπουζοκαλωδιο για υγρασία.  Η υγρασία καταπολεμάτε με wd40.

επίσης αν το βαλεις μπροστά με τσοκ ελπιζω όταν ζεσταθει λιγω να το κλείνεις το τσοκ .

τ καρμπ έχεις το μαμα?

δώσε και μια καλή φόρτιση στην μπαταρία.  Τα κρύα την ρίχνουν και μετά με τις πολλες μιζιες την πατωνεις 

Τροποποιήθηκε από τον hraklis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το έχεις σε κλειστό ή ανοιχτό γκαράζ; 

Αν είναι σε κλειστό δλδ δύσκολο να έχει πάρει νερά/υγρασία..

 

Εγώ σε αντίστοιχο πρόβλημα που είχα (Tenere 660 '91) ήταν σε ανοιχτό γκαράζ και είχε φάει βροχή 2-3 ημερών, χωρίς κουκούλα..

Πήρε μπρος μια χαρά αλλά μετά από 1-2 λεπτά & απόσταση ούτε 200μ άρχισε να κόβει να μην ανεβάζει στροφές μέχρι που έσβησε..

Το άφησα 2-3 μέρες να στεγνώσει και όλα καλά μετά.

 

 

Δώσε πάντως όσο πιο πολλες λεπτομέρειες για το θεμα που κάνει γιατι δεν βγάζει νόημα..

το εχω σε ανοιχτο γκαραζ,δηλαδη ειναι εξω στην αυλη αλλα απο πανω εχει σκεπαστρο οποτε δεν βρεχεται,μονο υγρασια κλπ

Ειχα το ιδιο προβλημα με το παπι επειδη ειχε βραχει πολυ και ειχε μπει νερο μεσα στο μπουζι και στο καρμπυρατερ αλλα στο κτμ δεν εγινε κατι τετοιο

το εχω σε ανοιχτο γκαραζ,δηλαδη ειναι εξω στην αυλη αλλα απο πανω εχει σκεπαστρο οποτε δεν βρεχεται,μονο υγρασια κλπ

Ειχα το ιδιο προβλημα με το παπι επειδη ειχε βραχει πολυ και ειχε μπει νερο μεσα στο μπουζι και στο καρμπυρατερ αλλα στο κτμ δεν εγινε κατι τετοιο

χθες παντως πηρε 2 με 3 φορες μπρος και μου εκανε το ιδιο οπως εσενα.

Σημερα δεν πηρε καθολου και το αφησα

Αρχικά κλείσε το ρουμπινέτο  στο off ,ξεβίδοσε λιγω την βιδα υπερχείλισης του ποτηριου του καρμπ να αδειάσει μέσα από νερά βενζίνη από το σωληνάκι κάτω που θα βάλεις κάτι να το μαζέψεις .... οταν σδιασει τελιως το καρμπ βιδωσε την καλά και ξαναγιρνα το στο ον το ρουμπινετο.  Μετά να το αφήσεις στο ρελαντι αρκετή ωρα να ζεσταθει καλά.  Μετά αφού πιάσει θερμοκρασία λειτουργειας 4 γραμμες άνοιγε γκάζι στο ρελαντι λίγο και σταθερό να πετάξει ότι μαλακια νερα και υγρασία. Αν δεις ότι ανταπόκρινετε πάρτο βόλτα και δώστο να καταλάβει. 

τσεκαρε το κολαρο του καρμπ που το κρατάει κεφαλή και δες μπουζοπιπα και μπουζοκαλωδιο για υγρασία.  Η υγρασία καταπολεμάτε με wd40.

επίσης αν το βαλεις μπροστά με τσοκ ελπιζω όταν ζεσταθει λιγω να το κλείνεις το τσοκ .

τ καρμπ έχεις το μαμα?

αυτα που μου ειπες θα τα τσεκαρω αυριο το πρωι μαζι με ενα φιλο που ασχολειται..

Χθες παντως πηρε 3 φορες μπρος ασχετα που μετα ξαναεσβησε.

Σημερα δεν πηρε ουτε μια,και προσπαθησα και με μιζα και με μανιβελα

Το τσοκ παντα το κλεινω οταν ζεσταθει και ναι εχω το μαμα καρμπυρατερ..

Παντως νερα αποκλειεται να εχει παρει

Υγρασια μπορει

Σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια θα γραψω νεα αυριο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η ετεροχρονισμένη απώλεια λαδιού σε συνδυασμό με την υποθάλπτουσα δομική αντιπαλότητα της συγκλίσουσας ενεργοποίησης του αναφλεκτήρα, προκαλούν μία διαφορά δυναμικού που ωθεί το έντονο προβληματισμό στα χέρια του συνεργείου. Πολλώ δε μάλλον αν συνυπολογίσουμε την μη αδιάλειπτη τροφοδοσία ένεκα λανθασμένων ενεργειών και/ή λειτουργιών του εξαερωτήρα.

Η δε απορία είναι σαφής.

Γιατί γίνεται χρήση διπλού προφυλακτικού στο μη ενεργό και μάλιστα εντός κι επί τ' αυτά?

 

Ρε συ Γιάννη νόμισα ότι διαβάζω την τελική αγόρευση δικηγόρου λίγο πρίν τα πεί στο δικαστήριο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είπαμε ότι έχει λίγο υγρασία η ατμόσφαιρα αλλά εσείς θα μας πείσετε ότι έπεσε στο ποτάμι ο άνθρωπος!

Φίλε κατά 99% δεν επανέρχεται το τσοκ στην αρχική του θέση γι αυτό και τα μπερδέματα-αρρυθμίες.Κλασσικό παράδειγμα των μονοκύλινδρων με καρμπυρατέρ,εκεί να εστιάσεις.

Έχω πρόσφατο προσωπικό παράδειγμα,ολόιδιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είπαμε ότι έχει λίγο υγρασία η ατμόσφαιρα αλλά εσείς θα μας πείσετε ότι έπεσε στο ποτάμι ο άνθρωπος!

Φίλε κατά 99% δεν επανέρχεται το τσοκ στην αρχική του θέση γι αυτό και τα μπερδέματα-αρρυθμίες.Κλασσικό παράδειγμα των μονοκύλινδρων με καρμπυρατέρ,εκεί να εστιάσεις.

Έχω πρόσφατο προσωπικό παράδειγμα,ολόιδιο.

το κακο ειναι οτι τωρα δν παιρνει μπρος με τιποτα..

Αλλα θα το ψαξω οπως και να χει αυριο το πρωι.

Ευχαριστω πολυ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να βγάλετε μπουζι να το καθαρίσεις και να δώσεις αρκετές καλές μίζες να πετάξει έξω βενζινες από τον κυλινδρο. Παίζει από τις πολλές προσπάθειες να παρει μπρος να το μπουκοσατε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βαλε μπρος, ανεβα πανω και βαλε 1η με συμπλεκτη στο χερι δωσε απαλα γκαζιες μεχρι να καψει την βενζινη (με συμπλεκτη και 1η.. αν δεν δουλεψει αστο να τσουλησει και λιγακι) μεχρι να φυγει η βενζινη που εχει μεσα το καρμπ, επειτα βγαλτο σε εναν ανοιχτο δρομο και δωστου γκαζι να το καθαρισεις λιγακι.. ετσι μου ειχε παθει και εμενα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βαλε μπρος, ανεβα πανω και βαλε 1η με συμπλεκτη στο χερι δωσε απαλα γκαζιες μεχρι να καψει την βενζινη (με συμπλεκτη και 1η.. αν δεν δουλεψει αστο να τσουλησει και λιγακι) μεχρι να φυγει η βενζινη που εχει μεσα το καρμπ, επειτα βγαλτο σε εναν ανοιχτο δρομο και δωστου γκαζι να το καθαρισεις λιγακι.. ετσι μου ειχε παθει και εμενα!

γιατί με συμπλεκτη και πρώτη ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σας ευχαριστω πολυ ολους παιδια το προβλημα λυθηκε..

Εκλεισα το ρουμπινετο στο off και ξεβιδωσα το βιδακι που εχει πανω στο καρμπυρατερ.Στην αρχη εβγαινε νερο και μετα βενζινη..

Το αφησα να αδιασει και μετα το βιδωσα παλι,εβαλα το διακοπτακι στο  on και το εβαλα μπρος και το αφησα κανα 5αλεπτο ρελαντι να ζεσταθει,

Εκανα γυρω στα 5 χιλιομεττα χαλαρα και μετα βγηκα εθνικη να ξεμπουκωσει.

Τωρα ολα καλα

Το μονο προβλημα που παραμενει ειναι οτι η μικρη σκαλα στα φωτα δεν δουλευει και η μεγαλη ειτε θα αναβοσβηνει συνεχεια και χωρις εντονο φως η δεν δουλευει καθολου

Σας ευχαριστω και παλι ρε μαγκες ειλικρινα με βοηθησατε πολυ και σιγα σιγα μαθαινω να το σκαλιζω και μονος μου

Τροποποιήθηκε από τον duke 640

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μην ξεχάσεις να αλλάξεις και το μπουζί σου, το γιατί θα το καταλάβεις μόλις το βγάλεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μην ξεχάσεις να αλλάξεις και το μπουζί σου, το γιατί θα το καταλάβεις μόλις το βγάλεις.

ενταξει φιλε απο δευτερα θα το παω. Σε ευχαριστω πολυ 

Τροποποιήθηκε από τον duke 640

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όλα καλά μπράβο.  Και εγώ. Στην αρχή όταν το πείρα το κτμ νόμιζα ότι δεν μπορώ να βάλω χέρι τώρα το φτιάχνω μονος. Όσο ασχολησε τοσο θα το μαθενεις......

Είδες που σου είπα να αδιασεις το καρμπ? Να τα προσέχεις τα νερά γιατί μετά θα μάθεις τι είναι το hydro lock και δες θες. Άλλαξες πιστονι ? Χαλαρά στο στροσημο μαν μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε Ηρακλή πως από το νερό στο καρμπ πήγες σε υδραυλική μόνο εσύ ξέρεις....Μην παραπληροφορείς και τρομοκρατείς τον κόσμο. Φιλικά στο λέω γιατί το κάνεις συστηματικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε Ηρακλή πως από το νερό στο καρμπ πήγες σε υδραυλική μόνο εσύ ξέρεις....

εδω απο μηχανακι σκεπασμενο με δυο κουκουλες και κατω απο υποστεγο βγαλαμε νερα απο το καρμπ κι εσυ κολλας σε αυτο ρε Γιωργη? Καλαμπουρι κανεις??? :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι βενζίνη racing με 20%  νερό για να ανεβάζει τη συμπίεση του μείγματος στα ψηλά:laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...