Jump to content
Sign in to follow this  
maiko

Αγορα enduro για νεοπα

Recommended Posts

Χαιρετώ τους συμφορουμίτες μου μετά από αρκετό χρόνο αποχής από το φόρουμ.Εδω και 2 χρόνια τωρα σκεφτομαι την ενασχοληση μου με το εντουρο.Ξαναέκανα και παλαιοτερα θέμα αλλα καποιες απροσδοκητες δυσκολίες μπλόκαραν την οποια επιλογη ειχα κανει και ετσι βρισκομαι να ξαναγραφω εδω,ξαναζητώντας τη βοηθεια σας.

Αρχικα,1,84 ύψος,80-85 κιλα(καλοκαιρι-χειμωνας αντιστοιχα).Εμπειρία σε μοτοσυκλέτα μηδενικη(με συμπλεχτη εννοω).Μοτοσυκλετα εχω οδηγησει σαφως,αλλα δε νομιζω πως θεωρειται εμπειρια οι δυο,τρεις,τεσσερεις βολτουλες που εκανα με μοτοσυκλετες φιλων.

Κριτηρια για την αγορα μου ειναι τα εξης:χρηση εντουρο,ερασιτεχνικο,εκδρομικο,χομπιστικο.Μπατζετ που κυμαινεται απο 1500 εως 2500.Δεν έχω θεμα αν θα είναι 2τ ή 4τ,αυτό που θέλω είναι τα χαμηλοτερα δυνατα εξοδα ΣΥΝΟΛΙΚΑ(κόστο αγορας+κοστος συντηρησης +κοστος καυσιμων++++).Το κυριοτερο ερωτημα παιδια για εμενα ειναι το ποσο περιριζονται οι επιλογες μου απο το τελευταιο κριτηριο(οικονομικος προϋπολογισμος).Δηλαδη το κοστος ενος xr250r θα ειναι σιγουρα μικροτερο απο ένα wrf250,exc125,200,250,400 κτλ άλλα θα αξιζει να περιοριστω,χανοντας ετσι σε  στησιμο και σε επιδωσεις;

Στις επιλογες μου λοιπον ειναι xr250r,xr400r,ttr250,wr125,wre125,te250,exc125,exc200,exc250f,exc400f,drz,ccm,wr200,crm,rmx.Τι προτεινεται;Αν εχεται να προσθεσεται κατι ακομα;

Βάζω και μερικες προχειρες αγγελιες,να ΄χουμε να λέμε.

http://www.car.gr/8971799-honda-xr-250

http://www.car.gr/8774716-honda-xr-250r

http://www.car.gr/8702100-husqvarna-te-250

http://www.car.gr/9123723-yamaha-wr-wr200r-dt200wr-yz125

http://www.car.gr/8976604-ktm-200-exc-200-exc

http://www.car.gr/8664431-ktm-125-e-xc-exc-125

http://www.car.gr/8944189-ktm-125-exc

http://www.car.gr/9112026-yamaha-wr-250f

http://www.car.gr/8844916-yamaha-wr-250f

http://www.car.gr/8908171-husqvarna-wr-125-factory

υ.γ:το dreambike τα λεει ολα,αλλα δε βρισκω κατι καλο εκτος απο αυτο: http://www.car.gr/8972726-honda-xr-400-r :2funny: άκου 3900.

Οφφ τοπικ:δειτε κι αυτο http://www.car.gr/7971395-yamaha-ttr-250 :2funny:

Σας ευχαριστω εκ των πρωτερων.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε αυτο τι δεν σου αρεσει π.χ. (1800 ευρωπουλα)

http://www.car.gr/8632038-honda-xr-400-g400

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απ'τη στιγμη που βαζεις και εκδρομικο εντουρο στην εξισωση, καλυτερα να αποφυγεις τα διχρονα, ειδικα τα μικρου κυβισμου. Επισης απο οτι καταλαβα δεν θες κατι σκληροπυρινικο και αφου θα εισαι και πρωταρης σε μηχανη με συμπλεκτη δεν νομιζω οτι θα αξιοποιησεις τα καλυτερα περιφερειακα και το γκαζι ενος καθαροαιμου στο χωμα. Συν το οτι βαζεις και το οικονομικο μεσα, στη θεση σου θα κοιτουσα τα ccm 404, xr400, drz με αυτη τη σειρα για εκδρομικο εντουρο, xr250 και ttr250 επισης αξιολογες επιλογες. Βεβαια δεν μπορω να σου πω εγω αν αξιζει να θυσιασεις επιδοσεις για την οικονομια, αυτο ειναι δικο σου θεμα. Προσπαθησε να βρεις κανενα για test drive και να εχεις στο νου σου οτι το πολυ γκαζι κουραζει στο βουνο. Καλες αγορες, μην αφησεις τον εξοπλισμο στην απ'εξω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρχικά το μηχανάκι θα το έχεις μόνο για enduro ή και για καθημερινό. Αν το θες και για κάθε μέρα νομίζω είναι καλύτερα να δεις κάτι σε τετράχρονο!

Εμπειρία σε μοτοσυκλέτα μηδενικη(με συμπλεχτη εννοω).Μοτοσυκλετα εχω οδηγησει σαφως

Φαντάζομαι έχεις το ανάλογο δίπλωμα!

 

Ρίξε μια ματιά και εδώ:

http://www.mybike.gr/forums/topic/82652-αρχάριες-χωμάτινες-σκέψεις/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Mάζεψε κάνα φράγκο παραπάνω να πάρεις κάνα πιο καινούργιο 2008 ,WRF 250 καλά πας κ ΚΤΜ 200 2Τ οπως κ ΚΤΜ 250 4τ .

Τα πολύ παλιά παλιά που αναφέρεις με το καλημέρα θέλουν 500 ευρώ............

 

Πας με φίλο που ξέρει να ελέγξει πριν αγοράσεις ...............κ υπολόγισε κ 300-400 ευρώ στολή μαζί............

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όντως δε ζητω κατι σκληροπυρηνικό.Τον εξοπλισμο τον έχω στα υποψην μου,κρανος εχω.

Νικολακη θελω τη γνωμη σου για τα hysky,τοσο για αυτο που εχεις,είχες,όσο και για το te.

Δίπλωμα βγαζω το Α2,αν και η χρηση όπως ειπα ειναι καθαρα για enduro.Πιστεύεται πως ενα 2τ θα με βγει φθηνοτερο απο ενα 4τ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όντως δε ζητω κατι σκληροπυρηνικό.Τον εξοπλισμο τον έχω στα υποψην μου,κρανος εχω.

Νικολακη θελω τη γνωμη σου για τα hysky,τοσο για αυτο που εχεις,είχες,όσο και για το te.

Τα χασκυ ειναι απ'τα πιο αξιολογα χωματινα (ανεξαρτητου κυβισμου) απο τα πιο σταθερα σκαρια, απο τα πιο αξιοπιστα και δυνατα μοτερ, με μειονεκτημα ομως τη μεταπωληση και το οτι δεν παιρνεις ανταλλακτικα απο περιπτερο της γειτονιας σου. Επειδη μιλας για εκδρομικο εντουρο ασε απ'εξω τα 125 και γενικα προτιμησε 4χρονα καθως ειναι πιο ξεκουραστα και πιο σταθερα σε μεγαλες ταχυτητες (ενοω τα πολυ ανοιχτα μονοπατια και τους χωματοδρομους), καινε λιγοτερο και φυσικα δεν χρειαζεται να κουβαλας λαδι μαζι σου καθε φορα που θα πας βενζιναδικο. 
Οπως εγραψα πιο πανω, μιας και πρωταρης, μιας και η οικονομια ειναι σημαντικος παραγοντας για σενα και μιας και δεν ζητας κατι σκληροπυρηνικο πηγαινε στα πιο πολιτικα ccm/drz/xr/ttr, και στο λεω γιατι θα εισαι πιο ξενοιαστος να γραψεις χιλιομετρα χωρις να σκαφτεσαι την επομενη αλλαγη λαδιων καθε φορα που βγαινεις βολτα και και ποσο ψωμι εχει ακομα το πιστονι σου. Επισης ειναι πιο ξεκουραστα στα μη σκληροπυρηνικα (πιο φιλικες αναρτησεις και μοτερ), λιγο πιο βαρια αλλα δεν θα σε νοιαξει γι αυτα τα πραγματα. Μην νομιζεις οτι και με αυτα δεν θα χορτασεις μπαντα και σουζα στο χωμα. Ξεκινα ετσι κι αν αργοτερα αν δεις οτι θες να μπεις στα πιο δυσκολα/επιθετικα/τεχνικα το δινεις και παιρνεις ενα καθαροαιμο αφου εχεις ηδη μια εμπειρια απο χωμα και εχεις καταληξει στο οτι αξιζει να ασχοληθεις με την παραπανω συντηρηση. 

 

Δίπλωμα βγαζω το Α2,αν και η χρηση όπως ειπα ειναι καθαρα για enduro.Πιστεύεται πως ενα 2τ θα με βγει φθηνοτερο απο ενα 4τ;

Αυτο ειναι πολυυυυυυυυυυυυυυ υπεραπλουστευενο, αλλα ας πουμε ναι. (μιλωντας για καθαροαιμα)
Αν μιλαμε για πολιτικα, οχι. (Εκτος αν παρεις χρεπι 4χρονο που θελει καμια ολικη επισκευη οπου θα χρειαστει να βαλεις το χερι στην τσεπη για τα καλα.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεκιναω λεγοντας οτι ολα τα μεταχειρισμενα εχουν ενα ποσοστο ρισκου, ειδικα τα παλια, το θεμα ειναι να μπορεσεις να περιορισεις οσο περισσοτερο γινεται αυτο το ποσοστο.

Τα 3900 για το ΧR400R που ζηταει στην αγγελια ειναι για να γελας, δεν γινεται να παρεις στα σοβαρα αυτη την τιμη, για ενα τετοιο μηχανακι, επειδη εχω κανει μερικη ανακατασκευη και γενικτερα αναπαλαιωση στο δικο μου θεωρω οτι μια λογικη τιμη για ενα άριστο XR400R ειναι γυρω στα 2,5Κ.

Αφου βαζεις την εκδρομουλα πας για 4Τ, για μενα καλα κανεις και κοιτας XR250/400 και ΤΤR250, θα σε καλυψουν στο 100%, ακομα και σε αγωνα μπορεις να τρεξεις με αυτα τα μηχανακια απλα ειναι πολυ πιο κουραστηκά σε σχεση με τα σύγχρονα εντουρο, αν δεν πας για θεση και απλα για συμμετοχη ειναι οκ.

Τωρα για τα χηματα που θελεις να διαθεσεις βρισκεις ΧR και TTR σε πολυ καλη εως αριστη κατασταση, βεβαια θελει να τσεκαριστει απο καποιον που γνωριζει για το Car εχει πολλες μουφες που τα πουλανε για καλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ παιδια για τις απαντησεις σας.Σα να ξεδιαλύνεται το πράγμα.

Ερωτησεις:Τι λέτε για την αγορα drz sm με ροδες enduro;Το ρωταω αυτο επειδή τα περιφερειακα του μου φενονται καλυτερα και έχει και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις,νομίζωΣυγκριτίκα πάντα με το drz e.

Το wrf δε είναι κάπως  πιο κοντα στα drz,xr,ttr,ccm;

Οσό αφορά τα xr παιδια είναι απο τους μεγάλους έρωτες,απλα η κατάσταση των περοσσοτέρων με φρενάρει.Ο μπάσος τους ήχος,που μόνο τα αερόψυχτα έχουν,ειναι...τι να λέμε τώρα.Μαζί με τα drz,ttr και wrf είναι οι κοντινότερες μου επιλογες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατί όχι ένα klx 250? Έχω ακούσει καλά γιαυτό το μηχανάκι.

Το klx το 300αρι ίσως να είναι καλή περίπτωση,το είχα ξεχάσει,αλλά είναι δυσέβρετο,όπως και το klx250r.Το κοινο klx είναι κάτι σαν το xr250l,on-off δηλαδή και όχι enduro.Νομίζω πως έχω δίκιο.Μπορεί να κάνω και λάθος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το klx το 300αρι ίσως να είναι καλή περίπτωση,το είχα ξεχάσει,αλλά είναι δυσέβρετο,όπως και το klx250r.Το κοινο klx είναι κάτι σαν το xr250l,on-off δηλαδή και όχι enduro.Νομίζω πως έχω δίκιο.Μπορεί να κάνω και λάθος.

Πλεον συλλεκτικό ...το 300 r ............δεν εχει μίζα ,βαρύ ............πάρε D-TRACKER k ρόδες εντούρο μα ανάλογα γραναζώματα ...........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Omg υπαρχει klx 450r?! :dribble:

Πωωω ειναι κ@υλααα

 

 

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχει και ειναι και αρκετα ελκυστικο: https://www.car.gr/7710858-kawasaki-klx-450-r

Άλλα μάλλον θα είναι κάτι σαν crf450x.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΞΕΚΙΝΑ  ΜΕ ΚΑΤΙ ΕΥΚΟΛΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ..................Κ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 Σε ολα συμφωνω με τα παιδιά στο μόνο που διαφωνώ  ειναι το ccm 404

Το μηχανακι δεν..... ειδικα αν κανεις την μλκια και το βαλεις σε μονοπάτι τοτε θα κλαψεις

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 Σε ολα συμφωνω με τα παιδιά στο μόνο που διαφωνώ  ειναι το ccm 404

Το μηχανακι δεν..... ειδικα αν κανεις την μλκια και το βαλεις σε μονοπάτι τοτε θα κλαψεις

 

Σχετικα με ένα drz δηλαδή σε τι ύστερει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στη γεωμετρία.  Βασικα δεν εχω παρει το drz αν θυμαμαι καλα σε μονοπάτι  αλλα επειδη εχω δει τι κάνει  το drz στα χερια του tzoutz που βολταραμε μαζι,πιστευω πως ειναι καλυτερο απο το ccm.

Το ccm που το ειχε o renegade και το έπαιρνα  θυμαμαι οτι παντα με αδειαζε το μηχανακι στα δυσκολα.

Και ο renegade ποτε δεν ενθουσιαστηκε με την γεωμετρια του

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετα απο εναν και πλεον μηνα επανερχομαι στο θεμα καπως πιο κατασταλλαγμενος.

https://www.car.gr/9357627-honda-xr-400-r-xr400r

https://www.car.gr/8971799-honda-xr-250

https://www.car.gr/9221355-yamaha-ttr-ttr250efkeria

https://www.car.gr/9080055-suzuki-dr-250-s

https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/9349761/

Ακουω τις αποψεις σας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετα απο εναν και πλεον μηνα επανερχομαι στο θεμα καπως πιο κατασταλλαγμενος.

https://www.car.gr/9357627-honda-xr-400-r-xr400r

https://www.car.gr/8971799-honda-xr-250

https://www.car.gr/9221355-yamaha-ttr-ttr250efkeria

https://www.car.gr/9080055-suzuki-dr-250-s

https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/9349761/

Ακουω τις αποψεις σας.

Για το klx που εβαλες, αν ειναι αυτο μου νομιζω, ειναι του Arispeed που εχει γραψει και παραπανω. Το μηχανακι το εχω οδηγησει λιγακι σε φλατ και σε μονοπατι και προσωπικα μου αρεσε πολυ. Δε μου φανηκε στραβο, σαπιο, αναρτησεις φαινοντουσαν να δουλευουν σωστα κτλ. Αν θυμαμαι καλα ο Αρης το εχει χωρις πινακιδα, δεν ξερω αν μπορει να βγαλει και γενικα αν σε ενδιαφερει αυτο το κομματι. Αν τα βρειτε, σου αρεσει κτλ, αλλα προσπαθησει να σε αποτρεψει απο το να το αγορασεις επειδη δεν εχει μιζα, αγνοησε τον και παρτο. Μαλλον θα εχει αρχισει να το μετανιωνει που το δινει. :P

Περα απο την πλακα, ειναι πολυ ωραιο μηχανακι εμενα μου αρεσε. Τραβαει απο χαμηλα μεχρι ψηλα πολυ ωραια.

Για τα xr400 εμενα προσωπικα δε μου κλικαρουν, μου βγαζει πιο μαουνα αισθηση και προτιμω τη λιγοτερη δυναμη και το πιο παιχνιδι των μικροτερων κυβικων. Το 250 προσωπικα μου φαινεται παιχνιδι μπροστα στο 400.

tt και dr δεν εχω οδηγησει. Γενικα θα σου ελεγα, μη το ψηριζεις και πολυ. Παρε αυτο που σου εχει κλικαρει στο ματι περισσοτερο. Οποιο απο αυτα τα μηχανακια και να παρεις, χαρουμενο θα σε κανει. Και απο αυτα που εβαλες δε νομιζω να γυρισεις και να πεις κριμα που πηρα το ενα αντι για καποιο αλλο απο τη λιστα. Οταν φτασεις σε αυτο το σημειο, μαλλον απλα θα πας σε κατι πιο καινουριο και σε αλλη κατηγορια γενικοτερα. Παρτο οσο πιο συντομα μπορεις, κανε τις βολτες σου, φλατ, μονοπατια ο,τι σου αρεσει.Αντε, πριν πιασουν οι ζεστες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πανε τσεκαρε πρωτα το 400R και αν δεν καιει πολυ λαδι και εχει σωστες αναρτησεις παρτο, ειναι λιγο πιο βαρυ σε σχεση με ενα 250R αλλα εχει και 15 αλογα παραπανω τροχο που θα σε κανουν να χαμογελας στα φλατ κομματια, με το 400 κανεις παιχνιδι μονο με το γκαζι αλλα θελει προσοχη διοτι ολα τα XR (250-400-600) εχουν τα ιδια φρενα, και το 400 μαζευει γρηγορα τα χιλιομετρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα κ καλή χρονιά !!!!!!!

το 300 R λέμε εχει 34 άρι καρμπυρατέρ βελτιωμένο ,πλαστικό ρεζερβουάρ 9,8 λίτρα με αυτονομία ντακάρ κ ειναι οτι πρέπει για εντουρόβολτες κ χωματοπεριηγήσεις .Ανταλλακτικά υπάρχουν ενα κάρο κ το θέμα κεφαλής που πάσχουν στο 300 λύνεται με χρησιμοπόιηση κεφαλής απο 250 κ ανεβάζει συμπίεση στα υψη ........οπως λένε τα αμερικανάκια ........

Σαν πρώην ευχαριστημένος   κάτοχος klx 250 sr ,βρήκα την υγειά μου με το 300 ρ .........

3-4 αλογα παραπάνω τροχό ,μια ταχύτητα πάνω  κ ωραία αισθηση με αναρτήσεις APO VGR ........

Πιστέυω ειναι κατάλληλο για κάποιον που ξεκινάει τώρα με χαμηλό προυπολογισμό.........

Σίγουρα στην ηλικία μου θα ηθελα μίζα κ κάτι πιό σύγχρονο ..........

Πάντως στα ENDUROMEETING K ENDUROFESTIVAL οπως στο φιλικό εντούρο στα Κιούρκα το μηχανάκι εβγαλε τις διαδρομές με την υπερπροσπαθεια του αναβάτη παρά την ηλικία του ,τα κιλά του κ την απροπονησιά , χωρίς μηχανικά προβλήματα .

Προσωπικά το δίνω γιατί δεν χρησιμοποιώ λόγω βαρεμάρας μόνιμα το τρέιλερ κ βγαίνω κ ασφαλτο χωρίς πινακίδα .......κ δεν πρέπει στην ηλικία μου .........

θα αγοράσω ενα KXF -E εντουράκι για 10 βόλτες τον χρόνο κ για τα ENDUROMEETINGFESTIVAL ,φιλικά κλπ κ για λίγα χρόνια ακόμη οσο μπορώ .

Ευχομαι σε ολους καλές βόλτες κ αγώνες με ασφάλεια προπαντός !!!!!!!!!!!!!!!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πανε τσεκαρε πρωτα το 400R και αν δεν καιει πολυ λαδι και εχει σωστες αναρτησεις παρτο, ειναι λιγο πιο βαρυ σε σχεση με ενα 250R αλλα εχει και 15 αλογα παραπανω τροχο που θα σε κανουν να χαμογελας στα φλατ κομματια, με το 400 κανεις παιχνιδι μονο με το γκαζι αλλα θελει προσοχη διοτι ολα τα XR (250-400-600) εχουν τα ιδια φρενα, και το 400 μαζευει γρηγορα τα χιλιομετρα.

Σαν πολλα δεν ειναι τα 15 περισσοτερα αγολα τροχο που λες φιλε Τασο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

19,5 με 21 εχει τροχο το μαμα 250R, και 32-34 το 400R, αν του κανεις και τις Gordon's mods τοτε τα εχεις τα 34 τροχο, τα εχεις καβαλησει και ειδες οτι η διαφορα ειναι μικρη? εγω παντως εχω βολταρει 250R, 250S, 400R, 600R και εχω πληρη εικονα, πολλοι κοιτανε στα Site με τα χαρακτηριστηκα μοτοσυκλετων οτι τα 250R εχουν 28 αλογα και τα 400R 34, Το ενα τα εχει μοτερ και το αλλο στη ροδα, σε πραγμαικες συνθηκες δεν εχουν καμια απολυτως σχεση.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...