Jump to content
Μανούσος

C50 ή κάτι πιο καινούριο?

Recommended Posts

Για σας παιδιά και κύριοι. Πρώτα απο όλα θα ήθελα να ξέρετε πως δεν είμαι κανένας καγκουρας που θέλει να κανει μαγκιες με το μηχανάκι του στα 16 του γιατί τόσο είμαι. Θέλω απλα να πάρω το δίπλωμα μου και μετά να πάρω ενα αξιοπρεπές μηχανάκι που να πηγαινει εκεί που θέλω μέσα στην πόλη. Είμαι γιός μηχανικού μοτοσυκλετών και αυτό σας το λέω για να μην νομίζετε οτι λέω ψέματα. Για την ακρίβεια και εγώ μηχανικός θα σπουδασω οπότε η "τανζανιες" στα μηχανάκια μου την δίνουνε λίγο. Τελως πάντων, ο πατέρας μου πουλάει ενα c50 στο συνεργείο του το οποίο είναι σε αρκετά καλη κατάσταση. Και σκέφτομαι καλό θα ηταν να πάρω εκείνο που είναι και Honda ή μήπως να έπαιρνα ενα πιο καινούριο αλλά μεταχειρισμένο πάλι Daytona η κάτι τέτοιο στα 50cc. Δεν πάω αμέσως σε καινουριο γιατί δεν ξερω τιμές. Πείτε μου την γνώμη σας και ενημερώστε με αν γνωρίζετε σχετικά με τις τιμές και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

(1oν, προλαβα)

2ον τιμες μεταχειρισμενων θα δεις στο car.gr . Ο πατέρας σου δε μπορει να σε βοηθησει να βγεις απο το διλλημα;  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση σου. Μπήκα στο car αλλά θέλω να μάθω τιμες καινούριων ποσο κάνουν. Ο πατέρας μου με βοήθησε λίγο αλλά δουλειά του είναι να φτιάχνει μηχανάκια όχι να ξέρει πιο είναι πιο άξιο για τα λεφτά του ιδικά μιλώντας για καινούρια μηχανάκια που δεν έχει και τόση εμπειρία γιατί είναι ειδικός στα πιο παλιά. Είναι 60 χρονών για να καταλάβεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Στο car υπάρχουν και οι τιμές των καινούργιων.Μια χαρά είναι το c50,αθάνατο και το ανακατασκευάζεις και σχετικά φθηνά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα