Παναγιώτης Κ. 10.056 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2016 Πάει και το 2016............... Μπορεί να μην είχαμε την αγωνία του τίτλου που είχαμε πέρσι, είχαμε όμως μια πληθώρα νικητών, πολλούς ωραίους αγώνες, σημαντική βελτίωση των μέχρι πέρσι "δεύτερων" Ντουκάτι και Σουζούκι, ενώ ελπιδοφόρα έκλεισε και για τις Απρίλια. Καταφανής πλέον η ανάγκη της Γιαμάχα για αύξηση της ιπποδύναμης ενώ η Χόντα για άλλη μια χρονιά εξέλιξε το μηχανάκι της στην διάρκεια της χρονιάς ώστε στο τέλος να είναι μακράν το πιο ολοκληρωμένο του γκριντ. Στην δεύτερη θέση θα έβαζα την Ντουκάτι ενώ τρίτη, λίγο μπροστά από την Σουζούκι, θα έλεγα πως ήταν η Γιαμάχα.Ανακατατάξεις και στις συνθέσεις των ομάδων, αναμφισβήτητα η πιο σημαντική μετακίνηση αυτή του Λορένθο στην Ντουκάτι ενώ ο πολλά υποσχόμενος Βινιάλες θα κάνει σίγουρα δύσκολη την ζωή του Ρόσσι. Επιτέλους θέση και για τον Ζαρκό στην μεγάλη κατηγορία.Και, όπως ήθισται, το 2017 αρχίζει την επομένη του τελευταίου motoGP της χρονιάς.Πάμε λοιπόν στα τεστ της Βαλένθια: Πρώτα δύο "εικόνες" κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών Και τα τελικά των δύο ημερών:Session 1 - 15/11/2016Pos RiderTeamFastest lapLead. GapPrev. GapLapsLast lap1 VIÑALES, MaverickMovistar Yamaha MotoGP1:30.930 55 / 61 2 ROSSI, ValentinoMovistar Yamaha MotoGP1:30.9500.0200.02011 / 47 3 LORENZO, JorgeDucati Team1:31.0520.1220.10253 / 60 4 MARQUEZ, MarcRepsol Honda Team1:31.1020.1720.05033 / 53 5 DOVIZIOSO, AndreaDucati Team1:31.1310.2010.02945 / 54 6 CRUTCHLOW, CalLCR Honda1:31.1560.2260.02542 / 69 7 IANNONE, AndreaTeam SUZUKI ECSTAR1:31.1650.2350.00929 / 41 8 REDDING, ScottOCTO Pramac Yakhnich1:31.2420.3120.07764 / 71 9 BARBERA, HectorAvintia Racing1:31.2860.3560.04425 / 43 10 PEDROSA, DaniRepsol Honda Team1:31.3060.3760.02032 / 42 11 MILLER, JackMarc VDS Racing Team1:31.4770.5470.17131 / 62 12 BAUTISTA, AlvaroPull & Bear Aspar Team1:31.6740.7440.19756 / 58 13 PIRRO, MicheleOCTO Pramac Yakhnich1:32.0681.1380.39421 / 47 14 ESPARGARO, AleixAprilia Racing Team Gresini1:32.1771.2470.10933 / 61 15 BAZ, LorisAvintia Racing1:32.3151.3850.13842 / 42 16 FOLGER, JonasMonster Yamaha Tech 31:32.4501.5200.13551 / 52 17 ZARCO, JohannMonster Yamaha Tech 31:32.4621.5320.01259 / 61 18 RABAT, TitoEG 0,0 Marc VDS1:32.5781.6480.11627 / 72 19 ESPARGARO, PolRed Bull KTM Factory Racing1:32.6131.6830.03539 / 57 20 SMITH, BradleyRed Bull KTM Factory Racing1:32.8061.8760.19336 / 52 21 RINS, AlexTeam SUZUKI ECSTAR1:32.8111.8810.00569 / 71 22 LAVERTY, EugeneAprilia Test Team1:32.9352.0050.12437 / 45 23 ABRAHAM, KarelPull & Bear Aspar Team1:33.2312.3010.29649 / 59 24 LOWES, SamAprilia Racing Team Gresini1:33.3592.4290.12863 / 63 25 TSUDA, TakuyaSuzuki Test Team1:34.1103.1800.75136 / 41 26 BAGNAIA, FrancescoPull & Bear Aspar Team1:36.9406.0102.8308 / 9 Session 2 - 16/11/2016 Pos RiderTeamFastest lapLead. GapPrev. GapLapsLast lap1 VIÑALES, MaverickMovistar Yamaha MotoGP1:29.975 66 / 76 2 MARQUEZ, MarcRepsol Honda Team1:30.1710.1960.19658 / 78 3 DOVIZIOSO, AndreaDucati Team1:30.4430.4680.27233 / 61 4 IANNONE, AndreaTeam SUZUKI ECSTAR1:30.5990.6240.15647 / 51 5 PEDROSA, DaniRepsol Honda Team1:30.6860.7110.08738 / 41 6 CRUTCHLOW, CalLCR Honda1:30.7090.7340.02345 / 63 7 ROSSI, ValentinoMovistar Yamaha MotoGP1:30.7090.7340.00045 / 69 8 LORENZO, JorgeDucati Team1:30.7440.7690.03541 / 66 9 ESPARGARO, AleixAprilia Racing Team Gresini1:30.8850.9100.14145 / 61 10 FOLGER, JonasMonster Yamaha Tech 31:30.9480.9730.06362 / 63 11 ZARCO, JohannMonster Yamaha Tech 31:31.0151.0400.06755 / 61 12 MILLER, JackMarc VDS Racing Team1:31.0691.0940.05440 / 59 13 REDDING, ScottOCTO Pramac Yakhnich1:31.1181.1430.04942 / 48 14 BAUTISTA, AlvaroPull & Bear Aspar Team1:31.1861.2110.06859 / 69 15 BARBERA, HectorAvintia Racing1:31.2441.2690.05839 / 59 16 PIRRO, MicheleOCTO Pramac Yakhnich1:31.8161.8410.57237 / 40 17 ESPARGARO, PolRed Bull KTM Factory Racing1:31.8531.8780.03733 / 70 18 RABAT, TitoEG 0,0 Marc VDS1:31.9181.9430.06536 / 61 19 BAZ, LorisAvintia Racing1:32.1612.1860.24336 / 52 20 SMITH, BradleyRed Bull KTM Factory Racing1:32.5382.5630.37734 / 59 21 LAVERTY, EugeneAprilia Test Team1:32.5682.5930.03038 / 57 22 ABRAHAM, KarelPull & Bear Aspar Team1:32.6992.7240.13131 / 41 23 TSUDA, TakuyaSuzuki Test Team1:33.3053.3300.60668 / 77 24 RINS, AlexTeam SUZUKI ECSTAR1:33.7613.7860.4564 / 5 NC LOWES, SamAprilia Racing Team Gresini 5 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
davidson 905 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2016 Δεν έχω καταλάβει ακόμα με ποια κριτήρια πήρε εργοστασιακή μοτοσικλέτα ο Rins;Από τη μία αυτός και από την άλλη ο ομοσταβλος του ,τους μόνους που λυπάμαι είναι τους μηχανικούς της Suzuki. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pavlosR1 377 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2016 ειμαι πολυ περιεργος για ΚΤΜ, Vinialles, ειδικά για τον μικρό πιστεύω θα πάει για πρωτάθλημα. απο τη yamaha λενε πως καταλαβαινει και την παραμικρή αλλαγή στη μοτοσυκλέτα του. για να δουμε, μπορει να εξελίξει και τα yamaha Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sorath 1.109 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2016 Ο Vinales σίγουρα θα πάει πολύ καλά. Εδώ 4ος βγήκε με το Suzuki.Πιστεύω πως οι επικρατέστεροι διεκδικητές θα είναι ο Vinales με τον 93. Και μετά θα ακολοθούν ο Ροσσι (λόγω ηλικίας) με τον 99 (λόγω Ducati). O Pedrosa είναι μεγάλο ερωτηματικό (όχι για το αν θα πάρει πρωτάθλημα, δεν παίζει αυτό) αλλά τουλάχιστον αν θα ανέβει η απόδοσή του γιατί τα τελευταία χρόνια παραπέει.Αν όλοι δείξουν σταθερότητα και δεν έχουμε εγκαταλήψεις, θα είναι πολύ δυνατό πρωτάθλημα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παναγιώτης Κ. 10.056 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2016 Θεωρώ πως συναρπαστική θα είναι και η μονομαχία Ρόσσι - Βινιάλες για το ποιός θα έχει το "πάνω χέρι" στην ομάδα, mε το Γιατρό να παίζει το τελευταίο του χαρτί και τον Βίνι να ανυπομονεί να πάρει την θέση του στο πάνθεον.... Αν η Γιαμάχα καταφέρει να βρεί τα άλογα που της λείπουν (χωρίς βέβαια να θυσιάσει την αξιοπιστία) θα έχουμε ένα εξαιρετικό πρωτάθλημα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ChristosZ 305 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2016 Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλά ο Viniales δεν δοκίμασε καθόλου την Μ1 του '17..Μόνο του '16 χωρίς φτερά..Επίσης οι Marquez , Rossi και Dovizioso την πρώτη μέρα δοκιμάσανε ένα καινούριο μπροστινό(Λογικά γιατί ήταν οι μόνοι από τους εργοστασιακούς που γνωρίζουν την αίσθηση στην μηχανή και μπορούν να το κρίνουν).Εκπληκτικός Aleix και Aprillia..Ψηλά 30άρια πρώτη φορά στην μοτοσυκλέτα..Όπως επίσης και οι Folger , Zarco.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
xourafis 758 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2016 μα η ΓΙΑΜΑΧΑ ούτε άλογα έχει ούτε αξιοπιστία. ο μεγαλύτερος λόγος που έχασε φέτος το πρωτάθλημα ο γιατρός είναι η αναξιοπιστία της ΓΙΑΜΑΧΑ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
rtifosi 603 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2016 Ο Vinales σίγουρα θα πάει πολύ καλά. Εδώ 4ος βγήκε με το Suzuki.Πιστεύω πως οι επικρατέστεροι διεκδικητές θα είναι ο Vinales με τον 93. Και μετά θα ακολοθούν ο Ροσσι (λόγω ηλικίας) με τον 99 (λόγω Ducati). O Pedrosa είναι μεγάλο ερωτηματικό (όχι για το αν θα πάρει πρωτάθλημα, δεν παίζει αυτό) αλλά τουλάχιστον αν θα ανέβει η απόδοσή του γιατί τα τελευταία χρόνια παραπέει.Αν όλοι δείξουν σταθερότητα και δεν έχουμε εγκαταλήψεις, θα είναι πολύ δυνατό πρωτάθλημα.Γιατι πιστευεις οτι θα ειναι τοσο πισω ο Χορχε; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
elprimerozen 4.151 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2016 Maverick ViñalesΟ Πρωταθλητής του 2017.- 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sorath 1.109 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2016 (τροποποιήθηκε) Γιατι πιστευεις οτι θα ειναι τοσο πισω ο Χορχε;Διάβασες τι έγραψα; Ότι είναι διεκδικητής τίτλου, αλλά με τον 93 και Vinales να έχουν καλύτερες πιθανότητες.Που είναι το "τόσο πίσω;" Τροποποιήθηκε Νοέμβριος 22 , 2016 από τον sorath Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
klab 7.174 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2016 Ρε ας μην έβρεχε σε μερικούς αγώνες και θα σας έκανε όλους μάγκες ο ΓιώργηςΥΓ Γελάστε ελεύθερα τώρα και εγώ μαζί 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ratamahatta 544 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2016 Ελπίζω οι νέες μοτοσυκλετες των εταιρειών να είναι ανταγωνιστικες ώστε να έχουμε αρκετό θέαμα . suzuki και aprilia βελτιώνονται συνεχώς και αυτό μόνο καλό είναι για το motogp , οπως και η συμμετοχή από φέτος της ktm. Mαζι με αυτά περιμένω και την michelin να βελτιώσει με τη σειρά της τα ελαστικά που φέτος προβληματισαν αρκετά τους οδηγούς . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
rtifosi 603 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2016 Διάβασες τι έγραψα; Ότι είναι διεκδικητής τίτλου, αλλά με τον 93 και Vinales να έχουν καλύτερες πιθανότητες.Που είναι το "τόσο πίσω;" Τεσπα, το "μετα θα ακολουθουν". Ρωταω απο περιεργεια. Δεν νομιζεις οτι θα ειναι δυνατες οι Ντουκατι ή ο Χορχε δεν θα ειναι τοσο δυνατος;Γιατι φετος οι ιταλοι εδειξαν καλη δυναμικη. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παναγιώτης Κ. 10.056 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2016 Φέτος η Γιαμάχα "πατούσε σε δυο βάρκες" και έμεινε πίσω στην εξέλιξη στην διάρκεια της χρονιάς. Αν δεν κάνει το ίδιο λάθος και το '17 πιστεύω πως θα είναι η μόνη που θα μπορεί να παίξει στα ίσια την Χόντα για την πρωτιά και οι υπόλοιποι θα "λάμπουν" σε βολικές για αυτούς πίστες. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sorath 1.109 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2016 Τεσπα, το "μετα θα ακολουθουν". Ρωταω απο περιεργεια. Δεν νομιζεις οτι θα ειναι δυνατες οι Ντουκατι ή ο Χορχε δεν θα ειναι τοσο δυνατος;Γιατι φετος οι ιταλοι εδειξαν καλη δυναμικη.Το επαναλαμβάνω για 3η φορά. Θα είναι διεκδικητής τίτλου. Σαφώς τα Ducati και ο Χόρχε είναι δυνατοί. Απλώς ο Marquez έχει ένα κλικ περισσότερες πιθανότητες για τίτλο, καθώς είναι για 4η χρονιά στο ίδιο μηχανάκι και είναι σε απίστευτη φόρμα. Απο την άλλη ο Viniales όταν παίρνει την 4η θέση στο πρωτάθλημα με το Suzuki, φαντάσου τι θα κάνει με το Yamaha (ήδη έδειξε τα πρώτα σημάδια στο τεστ της Βαλένθια). Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Φρανκι 3.262 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2016 Πιστεύω ότι του χρόνου θα παιχτεί πάλι ανάμεσα στους τρεις ο τίτλος με το Ρόσσι να έχει ένα μικρό μειονέκτημα λόγω ηλικίας, τον αχώνευτο να έχει μειονέκτημα λόγω νέας εταιρίας και μοτοσυκλέτας, άλλος τύπος μοτέρ και λοιπές διαφορές ΥΑΜΑΗΑ με Ducati. Βάζω στο παιχνίδι και τον Vinales που έχει και αυτός μειονέκτημα λόγω απειρίας.Αν ο Γιατρός είναι υγιής και δεν έχει ατυχίες και εγκαταλείψεις, τότε μπορεί να ανταγωνιστεί τον Μάρκεθ που τον θεωρώ τον καλύτερο αυτή τη στιγμή Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
RoadKiller 147 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2017 Ορίστε και η παρουσίαση της Yamaha για τη σεζον 2017 . Να πω την αλήθεια δεν με ενθουσιάζει και ιδιαίτερα δίοτι ίδια χρώματα με τα περσινά είναι , απλός έχει ένα πιο βαθύ χρώμα το μπλε σε σχέση με πέρυσι και το κάτω μέρος στο λογότυπο ENEOS από άσπρο το κάνανε μπλε και της ζάντες από μπλε μαύρες . Οι περσινές ήταν καλύτερες πιστεύω... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παναγιώτης Κ. 10.056 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2017 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
stavrosdm 183 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2017 (τροποποιήθηκε) Εγω απο ροσσικος θα γινω μεγας φαν του Βινιαλες μαλλον... Δεν ξερω τον παω πολυ τον τυπο... Αν και να πω την αληθεια θα ηθελα να τον δω με το φετινο σουζουκι τι θα μπορουσε να κανει... Να θυμιθει και η σουζουκι παλιες καλες εποχες Schwantz Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 20 , 2017 από τον stavrosdm 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
RoadKiller 147 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2017 Να το και το ντουκατιιιι!!!! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sorath 1.109 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2017 Επιτέλους, έγινε πιο ανθρώπινο χωρίς τα γαμωφτεράκια. Το ειχαν παρακάνει αυτοί. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
RoadKiller 147 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2017 Τελικά από ότι είδα μάλλον άκυρη η πρώτη φώτο που ανέβασα με τη ντουκάτι , αυτή τη φώτο την βρήκα από τη σελίδα του MotoGP στο fb , άρα λογικά αυτή θα είναι η εμφάνιση της ντουκάτι και όχι η προηγούμενη.. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pitapola 3.397 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2017 (τροποποιήθηκε) Παει το φωτοστεφανο πανω απο το ενα 9αρι και μαζι και η διχρωμια στα ακρα της στολης του Γιωργου. Να πω την αληθεια, τωρα συνειδητοποιησα οτι τα δυο αυτα συνδυαζοντουσαν... Πλεον μονο κοκκινο! Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 20 , 2017 από τον pitapola Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
bousnak 91 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2017 τα φαιρινγκ δεν θα παραμεινουν ετσι , αυτο ειναι σχεδον σιγουρο κανεις δεν θα παρουσιασει τα τελικα σχεδια για την αποφυγη του ενδεχομενου να το αντιγραψει καποιος αλλος στο Qatar θα δουμε τα τελικα σχεδια των μοτοσυκλετων που βαση των κανονισμων , αν δεν κανω λαθος, θα μπορουν να ειναι διαφορετικα απο μοτοσυκλετα σε μοτοσυκλετα 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
RoadKiller 147 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2017 τα φαιρινγκ δεν θα παραμεινουν ετσι , αυτο ειναι σχεδον σιγουρο κανεις δεν θα παρουσιασει τα τελικα σχεδια για την αποφυγη του ενδεχομενου να το αντιγραψει καποιος αλλος στο Qatar θα δουμε τα τελικα σχεδια των μοτοσυκλετων που βαση των κανονισμων , αν δεν κανω λαθος, θα μπορουν να ειναι διαφορετικα απο μοτοσυκλετα σε μοτοσυκλετα Θα συμφωνήσω μαζί σου , διότι διάβασα μόλις τώρα ένα τίτλο από ένα άρθρο που έλεγε ότι "την τελική GP17 θα τη δούμε στο Κατάρ, αλλά δεν θα έχει μεγάλες διάφορες από τη μοτοσυκλέτα που είδαμε σήμερα" . Περιμένουμε λοιπόν με ανυπομονησία!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες