Jump to content
Tigraniosomegas

Πρώτη μηχανή

Recommended Posts

Καλησπέρα 

Ψάχνω το πρώτο μου μεταφορικό μεσον, τη πρώτη μου μηχανή και θα εκτιμουσα μερικές συμβουλές από τους πιο έμπειρους στο άθλημα 

Τα διλήμματα τριλλημματα είναι πολλά και με τον χρόνο πολλαπλασιάζονται 

Θα αρχίσω λοιπόν δίνοντας σας μερικά στοιχεία για το άτομο μου 

Είμαι 24ων ετων, το ύψος 1,83, το βάρος 77 κιλά απολύτως μυϊκά 

Μου αρέσουν οι μηχανές τύπου naked και τα παρακλάδια τους 

Ή χρήση θα γίνεται στη πόλη με αρκετές εξορμήσεις σε κοντινους ταξιδιωτικούς προορισμούς

Προηγούμενη εμπειρία με μηχανές... Ένα παλιοφεηζερ της σχολής για τα μαθηματα και μερικές φορες ένα er6n  ενως φίλου χωρίς κανένα πρόβλημα

Μηχανές της αρεσκείας μου με τη σειρά από το πιο επιθυμητό εως το λιγότερο 

Triumph street triple, suzuki gsr abs, honda hornet abs, aprillia shiver, yamaha fz6 naked, yamaha xt660x 

Θα χρειαστει να θυσιάσω το abs για χάρη της τραηουμφ και καπως με ανησυχει αυτο...  

δεν ξερω τι αλλά στοιχεια να σας δωσω 

Α! Διαθετω έως 3500 ευρω για το μηχανάκι

Ευχαριστώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Real men go naked!Για τη χρήση που το θες είναι άψογο το γυμνό.Το τριπλάκι είναι καταπληκτικό μηχανάκι,άκρως ερωτεύσιμο κι έχει απίστευτα φρένα και στήσιμο.Μή το σκέφτεσαι για το abs και καταλήξεις αλλού εξαιτίας αυτού και μόνο του λόγου.Πρόσεχε γιατί σε κάποια μοντέλα έχει γίνει ανάκληση για ανορθωτή και κάποια άλλα μικροπραγματάκια αλλά να ξέρεις πως στα 3500, αν είναι το ταβάνι σου, ίσως δεν βρείς κάτι αξιόλογο.4500-5000 παίζουν καλά street triple.Hornet θα ήταν η επόμενη δική μου επιλογή και κατα προτίμηση 2006 κι ας μην έχει abs επίσης.Σ'αυτά τα λεφτά θα βρείς πολύ καλή μοτό αν ψάξεις λίγο.Εύχομαι να βοήθησα.Καλόβολτος και άπεφτος να είσαι με ότι αποφασίσεις τελικά να πάρεις.

Τροποποιήθηκε από τον JK

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οποιο κ να παρεις δεν ειναι κακο, απο προσωπικη εμπειρια ομως θα σε συμβουλευα να αποφυγεις τα γυμνα  κ να προτιμησεις τα ψιλοντυμενα αδερφια τους οπως το ντυμενο fz6 fazer κτλ γιατι αργοτερα μιας κ πρωτη μηχανη θα θες κ το ταξιδακι σου, μπορει κ μακαρι να σου αρεσει οποτε θα θες κ δευτερο, αντε κ τριτο μιας κ εισαι φιτ, κ μετα θα ψαχνεις μηχανη. Ενα ψιλοντυμενο νομιζω ειναι καλυτερη πρωτη αγορα μεχρι να δεις ακριβως τι χρειαζεσαι. Τα γυμνα χανουν ευκολοτερα αξια οποτε δε θα χασεις κ να πας μετα σε γυμνο.

Μιας κ το ειχα για 2 χρονια κ 57.000 εχω να πω μονο καλα λογια για το ER6N το οποιο ειναι κατα τη γνωμη μου καλυτερο απο οσα αναφερεις, οπως το αναφερεις, κυριως καθημερινη μετακινηση δλδ,  κ μιας κ το οδηγισες να στο συγκρινω με τα αλλα, ετυχε να τα οδηγισω ολα απο φιλους στη λεσχη μιας κ μαρεσουν κ εμενα τα γυμνσ αλλα... Το ER6F ακομα καλυτερα μιας κ σηκωνει για αργοτερα κ ταξιδακια ατελειωτα. Τα αλλα ειναι πιο σφιχτα μηχανακια, πιο ακαμπτα, συγχωρουν λιγοτερα λαθη δλδ κ γενικα εχουν κινητηρες που δουλευουν ψηλοτερα(εκτοα του 660 που δεν ειναι μηχανη χαχαχα μη βαρατε) ακομα κ το shiver δουλευει απο τις μεσσαες κ πανω κι ας ειναι κι αυτο δικιλινδρο. Μου κανει εντυπωση που δε κοιτας Z. Ειναι πολυ τιμιο μοτο πολυ παρεξηγημενο εξαιτιας των καγκουραιων που τα περνανε, κ τα σου συστηνα ανεπιφυλακτα το z750s (το πηρα μετα το er) που θα το βρεις κ πολυ φτηνα. Ελπιζω να βοηιησα εστω ελαχιστα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά μη κολλατε στους μυς, σας θέλω σοβαρούς 

Την τριπλέτα δεν την έβαλα τυχαία, για να βρίσκεται στις επιθυμητές μηχανές σημαίνει πως κυμαίνεται και στο μπάτζετ μου. Έχω βρει τουλάχιστον 5 αγγελιες κοντά στη μέλλουσα περιοχή μου κάτω από 4 χιλιάδες και κανά δύο απ αυτές  φαίνονται συμβιβαστικές για έως και 3 χιλιάδες ευρώ..  Με μία ματιά στο καρ θα δείτε για ποια μιλάω..

Το χορνετ αποτελεί και αυτό ένα διακαή πόθο αλλά αυτό που με ανησυχει στο πόνι αυτό είναι πως θα μου είναι μικρό από ότι έχω διαβάσει στα περίχωρα φόρουμ..

Φεηζερ ντυμένο σε καμία πείπτωση, μακραίνει πολύ και με χαλάει.. Όσο για την προστασία ή ζωή είναι μικρή για να κρυβεσαι πίσω από μία ζελατίνα 

Το ερ6 όσο κερδίζει πόντους για τον δικυλινδρο κινητήρα του χάνει άλλους τόσους και παραπάνω στην εμφάνιση..Εξαιρούνται τα μοντέλα απ το 09 και μετά τα οποία είναι ακριβά 

Ζ ή αλλιώς σκωτοστρα όπως το λέγαμε παλλια πάντα το απεφευγα... Αλλά θα ρίξω μία ματιά αφού προτείνεται για ΠΡΩΤΗ μηχανή 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά μη κολλατε στους μυς, σας θέλω σοβαρούς 

Την τριπλέτα δεν την έβαλα τυχαία, για να βρίσκεται στις επιθυμητές μηχανές σημαίνει πως κυμαίνεται και στο μπάτζετ μου. Έχω βρει τουλάχιστον 5 αγγελιες κοντά στη μέλλουσα περιοχή μου κάτω από 4 χιλιάδες και κανά δύο απ αυτές  φαίνονται συμβιβαστικές για έως και 3 χιλιάδες ευρώ..  Με μία ματιά στο καρ θα δείτε για ποια μιλάω..

Το χορνετ αποτελεί και αυτό ένα διακαή πόθο αλλά αυτό που με ανησυχει στο πόνι αυτό είναι πως θα μου είναι μικρό από ότι έχω διαβάσει στα περίχωρα φόρουμ..

Φεηζερ ντυμένο σε καμία πείπτωση, μακραίνει πολύ και με χαλάει.. Όσο για την προστασία ή ζωή είναι μικρή για να κρυβεσαι πίσω από μία ζελατίνα 

Το ερ6 όσο κερδίζει πόντους για τον δικυλινδρο κινητήρα του χάνει άλλους τόσους και παραπάνω στην εμφάνιση..Εξαιρούνται τα μοντέλα απ το 09 και μετά τα οποία είναι ακριβά 

Ζ ή αλλιώς σκωτοστρα όπως το λέγαμε παλλια πάντα το απεφευγα... Αλλά θα ρίξω μία ματιά αφού προτείνεται για ΠΡΩΤΗ μηχανή 

 

ειμαι 1,92 και μια χαρα χωραω πανω στο ντυμενο χορνετ , θα μου πεις ρε μαστορα εδω εχεις και cb1 που εισαι σαν αλογακι της παναγιας πανω και γουσταρεις , πριν το τεστ ριδε δεν ξερεις τι σε βολευει πραγματικα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν το χορνετ σου ειναι μικρο,τοτε η εισαι η επομενη εξελιξη του dwayne johnson, η θελεις αμαξι πραγματικα.

 

Λοιπον,με 3500,παιρνεις η ER6N με λιγα χιλιομετρα (προτιμοτερα μετα του 10),η FZ6n το γυμνο που ειναι μηχαναρα,η το Hornet εαν πεσεις περιπου στα 55 κιλα καθαρης μυικης μαζας,η XJ6 που ειναι λιγο πιο καινουριο αλλα πιο αδυναμο FZ6,η z750 που το βλεπεις παντου και θα προτεινα να το αφηνες γιατι ελεος.

Shiver πιστευω δεν ειναι αρκετα αξιοπιστο,και η απριλια μαμιεται με τα ανταλλακτικα της.GSR καλο αξιοπιστο αλλα καταναλωση ενα τσακ τσιμπημενη και δεν βλεπεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχει πλάκα πάντως που γράφεις πως η ζωή είναι μικρή για να κρυφτεις πίσω από μια ζελατίνα αλλά στην επόμενη παράγραφο λες ότι φοβάσαι το z για πρωτη μηχανή. 

Ότι τελικά και αν πάρεις και δεν είναι το θέμα τρολαρισμα , φρόντισε να είσαι 100 % σίγουρος για τις επιλογές σου.  Από μερικά λάθη ούτε 77 κιλά μπράτσα δε σε γλιτώνουν. Και όπως μου λέει η μάνα μου να φοράς πάντα το κράνος στο κεφάλι και όχι στο χέρι σαν ντελιβερας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν υπαρχουν διλημματα ουτε τριλημματα, η λυση ειναι μια, Hornet 600 ABS, δεν περιγραφω αλλο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aν αποφασίσεις να πάρεις με αυτό το budget triple (που εγώ θα σου πρότεινα φιλικά να μην το προσπαθήσεις καν αλλά whatever...) να σαι άπειρα προσεκτικος...!!

Τρία έχουμε στην παρέα δύο απλά ένα r και μας βγήκε η παναγία να βρούμε σωστά οι δύο με budget 4,5κ , ένα χιλιάρικο πάνω από εσένα...

Ειδικά για το δεύτερο απλό (αγοράσθηκε πριν ένα εξάμηνο) είδαμε πολλές "ευκαιρίες" που ήταν το λιγότερο για γέλια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με την λίγη ελάχιστη εμπειρία που έχεις ξεχνάς το triple (no abs)!

Τα Hornet και GSR είναι μηχανάκια τίμια και αξιόπιστα,πάρε όποιο σου κάτσει καλύτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχετε δίκιο παιδιά 

Κάτι δεν θα δουλεύει σωστά με τα τριπλ για να τα πουλάνε τόσο φθηνα.. Ωστόσο θα τους ρίξω μία ματιά από κοντά με εναν σπεσιαλιστα στο είδος μόλις βρεθώ εν αθηναι.. Μπορεί όντως να είναι ευκαιρία 

Το gsr μου αρέσει πολύ αλλά όποτε και οπουδήποτε αναφέρεται το μοντέλο σχολιάζεται έντονα ή κατανάλωση του 

Είναι το μόνο που με κρατάει σε κάποια απόσταση αλλιώς θα είχα ήδη καταλήξει 

 

Το χορνετ παίζει μόνο του στη κορυφή της λίστας πρως το παρών..

Σε κανένα μήνα θα γίνει ή αγορά 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 Και όπως μου λέει η μάνα μου να φοράς πάντα το κράνος στο κεφάλι και όχι στο χέρι σαν ντελιβερας.

Του χέστη η μανα ποτε δεν κλαίει.. 

Εγω προτείνω gsx 1400 ,απλα έρωτας. Και τις βολτουλες σου θα κάνεις και την ροπαρα του έχει 

 

Όσο για την προστασία ή ζωή είναι μικρή για να κρυβεσαι πίσω από μία ζελατίνα 

Καλα δεν ειναι αναγκη να βαλεις ασπιδα των ΜΑΤ, βαλε μια πιο μικρή :p

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα λεφτα που κοιτας Gsr abs με κλειστα τα ματια.

Αν βεβαια το +1ευρω στα 100χλμ το θεωρεις αποτρεπτικο,τοτε

fz-hornet χωρις abs.Αν μπορεις να ανεβεις στο ποσο τοτε κοιτα

για triple abs.Γνωμη μου :p

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τριπλέτα αβς δεν ανεβαίνω ποσο αλλά εκτοξευομαι

Το φεηζερ αν και κάποια στιγμή μου άρεσε τώρα μου βγάζει μία εικόνα "παλιάς μηχανής" δεν με πορονει 

Αντιθέτως με το gsr που με αναστατώνει 

Και το χορνετ μου βγάζει μία ισορροπία μία γαλήνη μία ασφάλεια 

Αυτή είναι η κόντρα λοιπον 

Gsr ή hornet 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aν βρισκεις χορνετ αβς στα ιδια λεφτα,τοτε παρε οποιο σου αρεσει

πιο πολυ.Για να καταλαβεις το σκεπτικο μου χορνετ-φζ-τζιεςαρ ειναι

πολυ κοντα σαν μηχανακια.To gsr εχει ισως λιγο πιο σπορ μοτερ και ισως

καιει 1λιτρο παραπανω απ τα αλλα στα 100.Αλλα βγηκε και 1000-1500ευρο φθηνοτερο.

Thats the deal,to triple ειναι καλυτερο και απ τα τρια και πιο ακριβο

εσυ πληρωνεις-εσυ αποφασιζεις :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μείνε μακριά από τα Fazer κατά την άποψη μου... τελείως ανοργασμικά μηχανάκια...  Ναι, ευκολοδούλευτα, φιλικά μπλά μπλά μπλά, αλλά μηδέν χαρακτήρας και κακάσχημα, είναι τα μόνα που φαίνεται η ηλικία τους! Ακόμα και το Hornet περνιέται για πιο καινούριο.... (In my humble opinion as always) 

Το ερ6 όσο κερδίζει πόντους για τον δικυλινδρο κινητήρα του χάνει άλλους τόσους και παραπάνω στην εμφάνιση..Εξαιρούνται τα μοντέλα απ το 09 και μετά τα οποία είναι ακριβά 

 

Πήγα να σου postάρω εικόνα αλλά μετά είδα το επιπλέον σχόλιο...

Ζ ή αλλιώς σκωτοστρα όπως το λέγαμε παλλια πάντα το απεφευγα...

Μηχανάκι που τα κάνει όλα.... όταν θες να το σκίσεις, αντέχει, όταν θες να πας χαλαρά πάει.... Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το αποφεύγεις...

Όσο για την προστασία ή ζωή είναι μικρή για να κρυβεσαι πίσω από μία ζελατίνα 

τώρα σε αυτό τι να πει κανείς...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συμφωνω σε όλα μαζί σου φίλε 

Ίσως να έχω παρεξηγήσει το ζ 

Το μόνο που χρειάζεται είναι να το δοκιμασω.. Εμφανισιακά πάντως ίσως να είναι το καλύτερο παντως . Εκτως του τριπλ βέβαια που είναι το απόλυτο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να σε βοηθήσω λίγο παραπάνω γιατί πριν μπήκα απλά και σου "έκοψα" τα φτερά για το τρίπλε όλα τα μηχανάκια που ανέφερες έχουν περάσει από τα χέρια μου . Άλλα για μία βόλτα στο τετράγωνο με άλλα έχω κάνει και μία βολτίτσα !! 

Για μένα από αυτά που αναφέρεις έχεις δύο επιλογές , ή κοιτάς να ανεβάσεις λίγο budget και να πάρεις triple που ναι έχει σημαντική διαφορά από όλα ή πας στο hornet (τις injection εκδόσεις με abs) 

Από άποψη μοτέρ όλα τα τετρακύλινδρα που έβαλες πιο πάνω είναι σχεδόν ίδια οπότε δεν έχει νόημα να συζητήσουμε για την δύναμη και τις ροπές , τα δυκύλινδρα και το χτ δεν τα αναφέρω καν γιατί κατά τη γνώμη μου αν εξαιρέσεις λίγο το shiver (με κάποιες επιφυλάξεις) τα άλλα δύο δεν αξίζουν με τίποτα μπροστά στα τετρακύλινδρα της σύγκρισης 

Για μένα άσε το ζ...βάρκα μεγάλη ανέβα στατικά πάνω και θα δεις ότι το μηχανάκι έχει πολλά κιλά...σε συνδυασμό με τις μετριότητες περιφερειακά που έχει πέρα από το futuristic design του δεν βλέπω κανέναν μα κανέναν άλλον λόγο να το πάρεις

Aπό gsr fz6 hornet ειδικά εφόσον μιλάς για μηχανάκι με abs το hornet αν νιώσεις καλά πάνω του (γιατί ναι , δεν είναι για ψηλούς...αν και εγώ σε ρίχνω αρκετά....:tongue:) είναι πιο ολοκληρωμένη επιλογή !! Και με το c-abs της honda τα φρένα του είναι πάρα πολύ καλά τομέας που τόσο το gsr όσο και το πρώτο gen fz6 πονάει λίγο !!

edit : επειδή κάποιος είπε και το κλασσικό τα γυμνά δεν ταξιδεύουν...είμαι 1,88 και με το triple έχω κάνει δύο φορές το Κόρινθος-βόλος (400+ χλμ) με το triple με ταχύτητες αεροπορίας μόνο με δύο στάσεις των 5- λεπτών για βενζίνη !! Δεν έχω νιώσει ποτέ κουρασμένος από τον αέρα !! Μαζί με το μηχανάκι θα πάρεις πακέτο ένα πραγματικά καλό κράνος και σώθηκες !! Πολύ πιθανό να κοιτάς για κράνος/να έχεις κράνος των 200+- ευρώ και να ναι overkill  να σκάσεις 3 4 ίσως και παραπάνω κατοστάρικα άλλα θα το πάρεις τώρα και για 5 6 χρονάκια θα είσαι τέλειος ! Μετά θα σου λένε καλά πως ταξιδεύεις με αυτό και απλά θα γελάς !!

 

Τροποποιήθηκε από τον xStefanosx

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν υπάρχει περίπτωση να βρω μέτριο gsr σε τέτοιες τιμές παιδιά ξεγραφω όλα τα υπόλοιπα 

http://www.car.gr/8313892-suzuki-gsr-600-abs-executive

Το συγκεκριμένο το πετυχαινω μπροστά μου όλο το καλοκαίρι καθώς και μερικά ακόμα έως 3000 

Πρόκειται για ευκαιρίες ή έχει πέσει τόσο ή αξία της μηχανής ;

 

Για να σε βοηθήσω λίγο παραπάνω γιατί πριν μπήκα απλά και σου "έκοψα" τα φτερά για το τρίπλε όλα τα μηχανάκια που ανέφερες έχουν περάσει από τα χέρια μου . Άλλα για μία βόλτα στο τετράγωνο με άλλα έχω κάνει και μία βολτίτσα !! 

Για μένα από αυτά που αναφέρεις έχεις δύο επιλογές , ή κοιτάς να ανεβάσεις λίγο budget και να πάρεις triple που ναι έχει σημαντική διαφορά από όλα ή πας στο hornet (τις injection εκδόσεις με abs) 

Από άποψη μοτέρ όλα τα τετρακύλινδρα που έβαλες πιο πάνω είναι σχεδόν ίδια οπότε δεν έχει νόημα να συζητήσουμε για την δύναμη και τις ροπές , τα δυκύλινδρα και το χτ δεν τα αναφέρω καν γιατί κατά τη γνώμη μου αν εξαιρέσεις λίγο το shiver (με κάποιες επιφυλάξεις) τα άλλα δύο δεν αξίζουν με τίποτα μπροστά στα τετρακύλινδρα της σύγκρισης 

Για μένα άσε το ζ...βάρκα μεγάλη ανέβα στατικά πάνω και θα δεις ότι το μηχανάκι έχει πολλά κιλά...σε συνδυασμό με τις μετριότητες περιφερειακά που έχει πέρα από το futuristic design του δεν βλέπω κανέναν μα κανέναν άλλον λόγο να το πάρεις

Aπό gsr fz6 hornet ειδικά εφόσον μιλάς για μηχανάκι με abs το hornet αν νιώσεις καλά πάνω του (γιατί ναι , δεν είναι για ψηλούς...αν και εγώ σε ρίχνω αρκετά....:tongue:) είναι πιο ολοκληρωμένη επιλογή !! Και με το c-abs της honda τα φρένα του είναι πάρα πολύ καλά τομέας που τόσο το gsr όσο και το πρώτο gen fz6 πονάει λίγο !!

edit : επειδή κάποιος είπε και το κλασσικό τα γυμνά δεν ταξιδεύουν...είμαι 1,88 και με το triple έχω κάνει δύο φορές το Κόρινθος-βόλος (400+ χλμ) με το triple με ταχύτητες αεροπορίας μόνο με δύο στάσεις των 5- λεπτών για βενζίνη !! Δεν έχω νιώσει ποτέ κουρασμένος από τον αέρα !! Μαζί με το μηχανάκι θα πάρεις πακέτο ένα πραγματικά καλό κράνος και σώθηκες !! Πολύ πιθανό να κοιτάς για κράνος/να έχεις κράνος των 200+- ευρώ και να ναι overkill  να σκάσεις 3 4 ίσως και παραπάνω κατοστάρικα άλλα θα το πάρεις τώρα και για 5 6 χρονάκια θα είσαι τέλειος ! Μετά θα σου λένε καλά πως ταξιδεύεις με αυτό και απλά θα γελάς !!

 

Στη πραγματικότητα το μπάτζετ βρίσκεται κάπου στα 4500 συμπεριλαμβανομένων ασφάλειες κράνος μπουφάν κτλπα..Οπότε μία ελαφρά υπωχορησης είναι εφικτή για τα "μάτια" της τριπλετας 

Το shiver μπήκε από σποντα επειδή είδα κάποιες ενδιαφέρουσες αγγελίες

Το χτχ είναι η εσχάτη λύση σε περίπτωση που ξυπνησω με τα μυαλά στο κεφάλι καποιο πρωινό 

Το ζ όντως μπήκα σε σκέψεις να το δοκιμασω μ αρέσει το λοοκ και οι προσιτές τιμές του 

Πραγματικά ή άνεμοκάλυψη πρως το παρών είναι το τελευταίο που με ενδιαφέρει 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το συγκεκριμενο εχει βαφτει,οχι οτι σημαινει απαραιτητα

κατι αυτο,απλα καλο ειναι να το γνωριζεις.Ο,τι και να αποφασισεις

να παρεις να το ψαξεις οσο πιο καλα μπορεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...................

Το gsr μου αρέσει πολύ αλλά όποτε και οπουδήποτε αναφέρεται το μοντέλο σχολιάζεται έντονα ή κατανάλωση του 

Είναι το μόνο που με κρατάει σε κάποια απόσταση αλλιώς θα είχα ήδη καταλήξει 

 

...................

Αν υπάρχει περίπτωση να βρω μέτριο gsr σε τέτοιες τιμές παιδιά ξεγραφω όλα τα υπόλοιπα 

http://www.car.gr/8313892-suzuki-gsr-600-abs-executive

Το συγκεκριμένο το πετυχαινω μπροστά μου όλο το καλοκαίρι καθώς και μερικά ακόμα έως 3000 

Πρόκειται για ευκαιρίες ή έχει πέσει τόσο ή αξία της μηχανής ;

 

GSR = Αμερικάνος ναύτης σε έξοδο στην Τρούμπα μετά από 5μηνο ταξίδι στους ωκεανούς. :tooth:

 

Από μένα πάντως ---> Hornet.

Προσωπικά μου αρέσει ένα παλιότερο μοντέλο (του 2004) στρογγυλοφάναρο. Πολύ μο^ναρος. :wub: Έβγαινε σε 600cc και 900cc. Παραλίγο θα έπαιρνα αυτό (το 900άρι γούσταρα πιο πολύ) αντί του CBF-600 που τελικά πήρα τότε.

HONDA-CB-600-F-Hornet-2004-2.jpg

 

Ό,τι κι αν πάρεις, ψάξτο πολύ καλά γιατί υπάρχουν πολλές φόλες στην αγορά και ζητούνται κορόϊδα......

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...