Jump to content
pitapola

EJK fuel controller. Το Power Commander του φτωχού;

Recommended Posts

Το προϊόν δεν είναι καθόλου γνωστό στην πατρίδα μας αλλά σε ξένα φόρουμ για τη μηχανή μου (MT07) το συναντάω συνέχεια.

Βασικά από τα λίγα που διάβασα πρόκειται για μια μέση λύση για όποιον θέλει να κάνει κάποιες αλλαγές στην τροφοδοσία καυσίμου αλλά δεν ζητάει την απόλυτη παραμετροποίηση του PC και των δυναμομετρήσεων. Ο εγκέφαλος έχει κάποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις τις οποίες παραμετροποιείς κβαντισμένα (0-10). Επίσης στο σάιτ τους δίνουν κάποιες προτεινόμενες ρυθμίσεις για διάφορους συνδιασμούς μοντέλων/ εξατμίσεων, φίλτρων, κτλ (αντίστοιχα των προγραμμάτων κονσέρβα του PC).

Στην Ελλάδα ως αντιπρόσωπος φαίνεται η motostuff.gr. Επικοινώνησα μαζί τους αλλά δεν ξέραν να μου απαντήσουν για τη μηχανή μου (μου είπα πως κυρίως ασχολούνται με ATV και απλά επειδή συνεργάζονται με την εταιρία τους έχουν ως αντιπροσώπους εδώ λόγω έλλειψης εναλλακτικής). Περιμένω ενημέρωση για το αν μπορούν να μου φέρουν το EJK και σε ποιά τιμή. Στις ΗΠΑ πάντως πουλιέται στα 250$. Όπως ανέφερα και παραπάνω στα αμερικάνικα φόρουμ ακούγεται πολύ (λογικό μιας και είναι αμερικάνικο προϊόν) και έχω διαβάσει μόνο καλά πράγματα.

 

¨Εχουμε καμιά εμπειρία με το συγκεκριμένο γκάτζετ; Κανένας κάτοχος ίσως;

 

Και μερικά links:

http://www.electronicjetkit.com/default.asp

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To power commander του φτωχού ή η "φτώχεια" του power commander?

 

Τροποποιήθηκε από τον JK

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οντως και γω που διαβαζω ξενα site για το δικο μου ( honda cb 500x) το προτεινουν αρκετοι. δεν ξερω αν αξιζει η οχι. αλλα εχεις δικιο. στο εξωτερικο φοριεται πολυ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποση οικονομική διαφορα εχει το pcv? Δεν μπορει στο συγκεκριμένο να γινει χαρτογράφηση στην ecu?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποση οικονομική διαφορα εχει το pcv? Δεν μπορει στο συγκεκριμένο να γινει χαρτογράφηση στην ecu?

Το θέμα είναι πως η αγορά του pc ουσιαστικά έχει νόημα μόνο αν σκοπεύεις να το ρυθμίσεις πάνω στη μηχανή σου με δυναμομέτρηση. Αν το βάλεις και του περάσεις κονσέρβα πρόγραμμα είναι σαν να έχεις ράψει  κοστούμι σε ράφτη χωρίς να σε μετρήσει, περιγράφοντάς του από το τηλέφωνο το σωματότυπό σου. 

 

Για το πώς λειτουργεί μπορείς να διαβάσεις το πρώτο link που έχω αναρτήσει. Το αρνητικό είναι πως οι παράμετροι που ρυθμίζονται είναι μόνο έξι(άρα δεν μπορείς να πετύχεις την ακρίβεια λειτουργίας του pc), αλλά αυτό είναι και το θετικό του, ότι δλδ μπορείς και μόνος σου εμπειρικά σιγά σιγά να φέρεις αυτές τις λίγες ρυθμίσεις στα μέτρα τις μηχανής σου, πράγμα αδύνατο για το pc.

 

Ο jk πιο πάνω είπε το αστείο του, αλλά για μένα που δε σκοπεύω να ξοδέψω άλλα 600-700€ για να βάλω το pc και να το ρυθμίσω σωστά, αλλά απλά θέλω να βοηθήσω τη μηχανή μου να δουλεύει καλύτερα με την εξάτμιση και το φίλτρο που έβαλα, νομίζω πως μάλλον κάτι τέτοιο είναι η χρυσή τομή.

Αν από την άλλη σε κάποιον περισσεύουν τα 700 προφανώς το pc είναι καλύτερη επιλογή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για το πώς λειτουργεί μπορείς να διαβάσεις το πρώτο link που έχω αναρτήσει. Το αρνητικό είναι πως οι παράμετροι που ρυθμίζονται είναι μόνο έξι(άρα δεν μπορείς να πετύχεις την ακρίβεια λειτουργίας του pc), αλλά αυτό είναι και το θετικό του, ότι δλδ μπορείς και μόνος σου εμπειρικά σιγά σιγά να φέρεις αυτές τις λίγες ρυθμίσεις στα μέτρα τις μηχανής σου, πράγμα αδύνατο για το pc.

Και κάπως έτσι παίρνεις τα πιστόνια στο χέρι. Τι εννοείς εμπειρικά; Τι σε κάνει να πιστεύεις πως μπορείς να πειράξεις τους παραμέτρους ενός προγράμματος και να μην κάνεις ζημιά; Με τι θα λογκάρεις για να δεις τι αλλαγές χρειάζεται;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και κάπως έτσι παίρνεις τα πιστόνια στο χέρι. Τι εννοείς εμπειρικά; Τι σε κάνει να πιστεύεις πως μπορείς να πειράξεις τους παραμέτρους ενός προγράμματος και να μην κάνεις ζημιά; Με τι θα λογκάρεις για να δεις τι αλλαγές χρειάζεται;

Η μαλακια ειναι πως κανεις δεν μπαινει στον κοπο να διαβασει το link και γραφει ο,τι θελει... :dry:  

Δεν ξερεις πώς λειτουργει, δεν ξερεις τι εννοω εμπειρικα, αλλα ξερεις πως θα παρω τα πιστονια στο χερι. ΟΚ.

 

Η εταιρια δινει καποιες ρυθμισεις με βαση μηχανες που εχει δυναμομετρησει (οπως οι κονσερβες του pc) για διαφορους συνδιασμους εξοπλισμων. Βλ link πχ για τη μηχανη μου.

Ξεκινας με βαση αυτο και μετα μπορεις να κανεις μικρορυθμισεις αν νιωθεις πως χρειαζονται (της ταξης του 0,5 απο τα 10). Πχ αν η βαση ειναι 5 και νιωθεις πως η μηχανη μπουκωνει καπως το πας στο 4,5. Καποιος που ξερει λιγο καλυτερα τη μηχανη του μπορει να ασχοληθει με μια τετοια επιπλεον παραμετροπιηση. Καποιος που δεν ξερει καλυτερα οχι. Ετσι κι αλλιως θα δουλευει καλυτερα απ'ο,τι θα δουλευε η μαμα ecu με την εξατμιση, φιλτρο, κτλ. Τωρα αν εισαι μαλακας και το πας στο 1 ή στο 9 εννοειται μπορεις να κανεις ζημια, αλλα σε αυτην την περιπτωση δε χρειαζοσουν το ejk για να την κανεις τη μαλακια, θα τα καταφερνες και μονος σου.

 

edit: Ο λογος που ανοιξα το θεμα ειναι για να μοιραστει καποιος κατοχος την εμπειρια του με το συγκεκριμενο μηχανημα και να μαθουμε απο πρωτο χερι κι εμεις τι ακριβως ρολο βαραει. Το να ανοιξω θεωρητικη συζητηση με καθε μηχανικο του καναπε δε με ενδιαφερει και δεν εχω να κερδισω τπτ απολυτως απο αυτο. Στη θεωρια τα ξερω κι εγω, οπως και οποιος εχει υπολογιστη και ιντερνετ στο σπιτι του. Και μαλιστα εχω κατσει και μια δυο μερες διαβαζοντας υλικο online και δεν εβγαλα συμπερασμα απλα διαβαζοντας τον τιτλο ενος post στο mybike. Οποτε σας παρακαλω, αν εχει καποιος να προσφερει καποια χρησιμη πληροφορια ας το κανει. Προσωπικα ουτε αντιπροσωπος της ejk ειμαι ουτε ποσοστα παιρνω. Απλα δε σκοπευω να ξοδεψω 600-700€ για το PC, that's all.

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Juice Box και καθάρισες για ψιλοπειράγματα. 

Το κατασκεύαζε η Dynojet για την TwoBrothers...και πλέον τα δικαιώματα πώλησης τα έχει η ίδια η Dynojet. 

Πάντως για να το σετάρεις σωστά θες πολύ χρόνο και χρήμα για να φτάσεις σε ένα 70-80%. 

Αλλά και πάλι σε όλα αυτα τα μπλιμπλίκια λείπουν πολλάααααααααα πράγματα που κάνουν το ρύθμισμα να υστερεί σε σχέση με το μαμα. 

Αν θες όντως να ασχοληθείς σοβαρά με αυτό πρέπει να παρεις εξιδεικευμένα πράγματα...και το PC για το πέος έιναι σε γενικές γραμμές

Τροποποιήθηκε από τον lavazutra

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Juice Box και καθάρισες για ψιλοπειράγματα. 

Το κατασκεύαζε η Dynojet για την TwoBrothers...και πλέον τα δικαιώματα πώλησης τα έχει η ίδια η Dynojet. 

Πάντως για να το σετάρεις σωστά θες πολύ χρόνο και χρήμα για να φτάσεις σε ένα 70-80%. 

Αλλά και πάλι σε όλα αυτα τα μπλιμπλίκια λείπουν πολλάααααααααα πράγματα που κάνουν το ρύθμισμα να υστερεί σε σχέση με το μαμα. 

Αν θες όντως να ασχοληθείς σοβαρά με αυτό πρέπει να παρεις εξιδεικευμένα πράγματα...και το PC για το πέος έιναι σε γενικές γραμμές

 Αυτό πάλι πρώτη φορά το ακούω. Ενδιαφέρον φαίνεται, αντίστοιχης λογικής. Να ψάξω τώρα τι παίζει για τη μηχανή μου μ'αυτό.

 

 Έχουμε καμία προσωπική εμπειρία;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μονο με τελικο και φιλτρο,δε χρειαζεσαι ρυθμισμα.

Λιγα θα κερδισεις απο αυτο που σκεφτεσαι να κανεις,οποτε μη προχωρησεις καν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μονο με τελικο και φιλτρο,δε χρειαζεσαι ρυθμισμα.

Λιγα θα κερδισεις απο αυτο που σκεφτεσαι να κανεις,οποτε μη προχωρησεις καν.

Δεν νομίζω ότι μπορείς να το λες τόσο εύκολα αυτό. τι τελικό;(ξετάπωτο/νορμαλ) φίλτρο ή φιλτροκούτι; σε τι μηχανάκι;

πολλά μηχανάκια είναι ήδη φτωχά από μαμά, πόσο να ανταπεξέλθει και αυτή η Ecu?

η αρχική μου ερώτηση στον φίλο @pitapola αν στο συγκεκριμένο μηχανάκι μπορεί να γραφτεί η ECU. Αν όχι, για να κανείς ΕΣΤΩ σοβαρή δουλειά με οποιοδήποτε μπλιμπλικι (pc5, rapid bike, EJK) κλπ κλπ θέλεις τουλάχιστον καυσαναλυση πριν και μετά από κάθε αλλαγή. Εμπειρικά απλά κανείς μια τρύπα στο νερό.

Been there done that..καλύτερα μάζευε λεφτά να το κανείς σωστά.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε νομιζω να εβαλε φιλτροχοανες η κανα μπουρι η ολοσωμη.

Μιλαω για το κλασσικο συνδυασμο φιλτρο-με μια νορμαλ επωνυμη εξατμιση.

Εφοσον εχει και λ και θα κανει και μια μικροδιορθωση απο μονο του,δεν ειναι απαραιτητο να βαλει κατι εξτρα.

Ας το επιβεβαιωσει και με ενα ελεγχο στα μπουζι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μηχανή έχει ολόσωμη(με τάπα αλλά χωρίς καταλύτη) και φίλτρο ελευθέρας. Αυτό που με μπριζωσε να ψαχτώ είναι ότι στην επιβράδυνση μου κάνει σκασίματα, τα οποία είναι μεν απολαυστικά αλλά από τα λίγα που ξέρω δείχνουν πως δεν γίνεται σωστή καύση.

 

Κατά τ'άλλα βέβαια το εργαλείο πυροβολάει και έτσι όπως είναι. 

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα σκασιματα δεν ειναι απαραιτητα απο αυτο.

Το δικο μου πχ εχει συστημα που εβαζε αερα στην εξαγωγη για να περναει προδιαγραφες.

Με τις μαμα εξατμισεις εκανε σκασιματα αλλα δε τα ακουγες.

Με τις αφτερ ακουγονται.

Τωρα εφοσον εχεις ολοσωμη,τοτε ναι ισως να θελει ενα ρυθμισμα.

Και εγω παντως θα ελεγα οτι εαν σηκωνει επαναπρογραμματισμο ο μαμα εγκεφαλος,να εκανες αυτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μονο με τελικο και φιλτρο,δε χρειαζεσαι ρυθμισμα.

Λιγα θα κερδισεις απο αυτο που σκεφτεσαι να κανεις,οποτε μη προχωρησεις καν.

man ξέρεις πόση αλλαγή είχε το δικό μου? μέχρι και τρύπα έκανε σε κάποιο εύρως στροφών. 

Για αυτό και πήρα το juicebox......και κάπου κάπουυ σκεφτομαι να τα ξηλώσω όλα και να το ξανακάνω μαμα μαμα......

Και έχω και 3 3 custom χάρτες ρυθμισμένους στο δρόμο με wideband 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε νομιζω να εβαλε φιλτροχοανες η κανα μπουρι η ολοσωμη.

Μιλαω για το κλασσικο συνδυασμο φιλτρο-με μια νορμαλ επωνυμη εξατμιση.

Εφοσον εχει και λ και θα κανει και μια μικροδιορθωση απο μονο του,δεν ειναι απαραιτητο να βαλει κατι εξτρα.

Ας το επιβεβαιωσει και με ενα ελεγχο στα μπουζι.

συμφωνούμε , απλά δεν είναι καλό να γενικεύουμε κ βγαίνουν λάθος συμπεράσματα.  Τα μπουζί μπορούν να σου δείξουν μια γενική κατάσταση αλλά δεν μπορούν να σου δείξουν σε πιο φάσμα γίνεται τι..

τωρα στο συγκεκριμένο, εχει ολόσωμη ΜΕ λ ή χωρίς; στη θέση σου θα έκανα μια καυσαναλυση να δω που βρίσκομαι κ μετά θα αποφασιζα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

συμφωνούμε , απλά δεν είναι καλό να γενικεύουμε κ βγαίνουν λάθος συμπεράσματα.  Τα μπουζί μπορούν να σου δείξουν μια γενική κατάσταση αλλά δεν μπορούν να σου δείξουν σε πιο φάσμα γίνεται τι..

τωρα στο συγκεκριμένο, εχει ολόσωμη ΜΕ λ ή χωρίς; στη θέση σου θα έκανα μια καυσαναλυση να δω που βρίσκομαι κ μετά θα αποφασιζα

 Με

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τωρα στο συγκεκριμένο, εχει ολόσωμη ΜΕ λ ή χωρίς; στη θέση σου θα έκανα μια καυσαναλυση να δω που βρίσκομαι κ μετά θα αποφασιζα

Εισαι σιγουρος οτι η καυσαναλυση θα βγαλει σωστα αποτελεσματα....ετσι οπως ειναι το μηχανακι? :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εννοείς την ολόσωμη; θα προτιμούσα από λαιμούς...αλλά από το τίποτα..γιαυτο ρώτησα αν εχει υποδοχή για λ

Τροποποιήθηκε από τον xaotikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ολόσωμη = λαιμόι + τελικό aftermarket

Και λ να μην έχει πας σε ένα μηχανουργό και σου κάνει μια τρυπα με σπιρωμα να μπει ο λ, δεν ειναι τίποτα. 

Αν δεν εχει λ και πρέπει να τον καταργήσεις σώνει και ντε θα πρέπει να κλείσεις και το κυκλωμα του λ με ανταπτωράκι (lamda eliminator) αλλιώς ο εγκέφαλος θα τον ψάχνει και θα κάνει ότι ναναι. 

Γνώμη μου...μην μπλέξεις....δεν πρόκειτε ποτέ να το τελειοποιήσεις και πάντα θα ψάχνεσε...άστο μαμα. Για να κάνεις σωστή δουλεια ξαναλέω θέλει πολλάααααα λεφτα...και μηχανολογικές εργασίες τίγκα...όχι ένα μπλιμπλικι με 150 ευρω και νομίζουμε ότι κερδίσαμε κάτι....κλαιν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο ότι βλέπω το mt07 δεν έχει PAIR valve system οπότε δεν σου σκαει γιαυτο.

απο την στιγμή που έχουν τρύπες για λ οι λαιμοί μπορεις να πας σε ενα δυναμόμετρο και να δεις με εναν wideband πως ειναι το μειγμα. Αν δεν ειναι πολυ φτωχο μπορεις να το αφησεις ετσι.

Αν παντως θελεις να το διορθωσεις θα πηγαινα σε καποιον να μου κανει απευθειας χαρτη στην ecu και να τελειώνω χωρις εξτρα μπλιμπλικια και απο οτι βλεπω γινεται και για το mt07 στην Αθήνα. Αν θες πληροφοριες με πμ.

Τέλειο δεν θα γινει ενα μηχανακι ποτε απλα θα γινει πιο σωστό για τις μοντες και τα καυσιμα που εχουμε, πολυ καλυτερο απο το να μεινει με τον μαμα χαρτη ή με κονσερβα.

 

Τροποποιήθηκε από τον xaotikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

Αν παντως θελεις να το διορθωσεις θα πηγαινα σε καποιον να μου κανει απευθειας χαρτη στην ecu και να τελειώνω χωρις εξτρα μπλιμπλικια και απο οτι βλεπω γινεται και για το mt07 στην Αθήνα. Αν θες πληροφοριες με πμ.

 

Για Θεσσαλονίκη δεν έχουμε κάτι να φανταστώ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

50$ ακομα και παιρνεις power commander...

δεν εχουν και πολυ μελλον πλεων οι παραλληλοι. 

οι περισσοτεροι βελτιωτες κανουν δουλεια στον εργοστασιακο εγκεφαλο (γινεται στα περισσοτερα μηχανακια). πολλες φορες (αναλογα και το μηχανακι) η δουλεια στον στοκ εγκεφαλο ειναι πολυ καλυτερη...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μαλακια ειναι πως κανεις δεν μπαινει στον κοπο να διαβασει το link και γραφει ο,τι θελει... :dry:  

Δεν ξερεις πώς λειτουργει, δεν ξερεις τι εννοω εμπειρικα, αλλα ξερεις πως θα παρω τα πιστονια στο χερι. ΟΚ.

 

Η εταιρια δινει καποιες ρυθμισεις με βαση μηχανες που εχει δυναμομετρησει (οπως οι κονσερβες του pc) για διαφορους συνδιασμους εξοπλισμων. Βλ link πχ για τη μηχανη μου.

Ξεκινας με βαση αυτο και μετα μπορεις να κανεις μικρορυθμισεις αν νιωθεις πως χρειαζονται (της ταξης του 0,5 απο τα 10). Πχ αν η βαση ειναι 5 και νιωθεις πως η μηχανη μπουκωνει καπως το πας στο 4,5. Καποιος που ξερει λιγο καλυτερα τη μηχανη του μπορει να ασχοληθει με μια τετοια επιπλεον παραμετροπιηση. Καποιος που δεν ξερει καλυτερα οχι. Ετσι κι αλλιως θα δουλευει καλυτερα απ'ο,τι θα δουλευε η μαμα ecu με την εξατμιση, φιλτρο, κτλ. Τωρα αν εισαι μαλακας και το πας στο 1 ή στο 9 εννοειται μπορεις να κανεις ζημια, αλλα σε αυτην την περιπτωση δε χρειαζοσουν το ejk για να την κανεις τη μαλακια, θα τα καταφερνες και μονος σου.

 

edit: Ο λογος που ανοιξα το θεμα ειναι για να μοιραστει καποιος κατοχος την εμπειρια του με το συγκεκριμενο μηχανημα και να μαθουμε απο πρωτο χερι κι εμεις τι ακριβως ρολο βαραει. Το να ανοιξω θεωρητικη συζητηση με καθε μηχανικο του καναπε δε με ενδιαφερει και δεν εχω να κερδισω τπτ απολυτως απο αυτο. Στη θεωρια τα ξερω κι εγω, οπως και οποιος εχει υπολογιστη και ιντερνετ στο σπιτι του. Και μαλιστα εχω κατσει και μια δυο μερες διαβαζοντας υλικο online και δεν εβγαλα συμπερασμα απλα διαβαζοντας τον τιτλο ενος post στο mybike. Οποτε σας παρακαλω, αν εχει καποιος να προσφερει καποια χρησιμη πληροφορια ας το κανει. Προσωπικα ουτε αντιπροσωπος της ejk ειμαι ουτε ποσοστα παιρνω. Απλα δε σκοπευω να ξοδεψω 600-700€ για το PC, that's all.

Τι να σου πω ρε φίλε, εγώ δεν ήμουν ούτε αγενής ούτε ήθελα να σε προσβαλω, και εσύ ξαφνικά γυρνάς και αρχίζεις και λες ότι σου κατέβει. Όταν λοιπόν εμπειρικά θα δεις ότι η μηχανή σου θα μπουκώνει στις 3.000 στροφές επειδή μπορεί το μείγμα να είναι 12.5 και θα ανεβάσεις το κανάλι 2 κατά μια μονάδα (γιατί όπως είπες δεν είσαι και μαλάκας να το πας τέρμα) θα δεις ότι το μηχανάκι σου θα σκοτώνει. Το μείγμα λοιπόν που πάει αναλογικά, γιατί δεν έχει ειδική παραμετροποίηση, ψηλά μπορεί να φτάσει το 16 πως θα το καταλάβεις εμπειρικά αφού το μηχανάκι θα συνεχίσει να τραβάει και μάλιστα καλύτερα από πριν; Ρητορικό το ερώτημα μην μου απαντήσεις.

Υ.Γ. Δεν κατηγόρησα το μηχάνημα ούτε τους χάρτες που δίνει έτοιμους η εταιρία η οποία έκανε ένα σκασμό δοκιμές για να τους φτιάξει και σίγουρα θα δουλεύουν.

Υ.Γ.2 Όταν ανοίγεις ένα θέμα και πραγματικά θες να μάθεις κάτι και όχι απλά να το παίξεις έξυπνος ακούς τι έχουν να σου πουν οι υπόλοιποι τους ρωτάς α έχεις αμφιβολίες για την πηγή των γνώσεων τους και μετά κρινεις.

Δεν πρόκειται να ξαναπαντήσω αφού από οτι φαίνεται οι γνώσεις και η εμπειρία μου δεν σου χρειάζονται.

Με εκτίμηση ένας μηχανικός του καναπέ που το κανονικό του επάγγελμα είναι προγραμματιστής μηχανοκίνητων οχημάτων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...