Jump to content
Sign in to follow this  
leosake

Bosch WaterBoost

Recommended Posts

 

Ειναι να μην το δει κανας διευθυνταρας απο το VAG group δεν καιει βενζινη νερακι καιει  :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ερώτηση
δηλαδή αυτό το σύστημα τι παραπάνω έχει απο τα water injection συστήματα που βάζουν πολλοί σε πειραγμένα turbo?
γιατί αυτό που περιγράφει είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα (ps. water injection έχει η τρέχουσα m3/m4 απο το εργοστάσιο)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ερώτηση
δηλαδή αυτό το σύστημα τι παραπάνω έχει απο τα water injection συστήματα που βάζουν πολλοί σε πειραγμένα turbo?
γιατί αυτό που περιγράφει είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα (ps. water injection έχει η τρέχουσα m3/m4 απο το εργοστάσιο)

απ ότι κατάλαβα αυτό ακριβώς είναι το σύστημα.... Δεν αποκλείεται να είναι της Bosch στην M3/M4

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δηλαδή για να καταλάβω αυτό ψεκάζει νερό μέσα στον θάλαμο καύσης?μαζί με το μείγμα αέρα και βενζίνης?αυτό δεν ειναι σαν αν προσπαθείς να σβήσεις την φλόγα?και πρέπει να συμπληρώνεις απιονισμένο νερό όποτε αυτό τελειώνει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ριχνει λιγο νερακι σε μορφη νεφους δεν πεταει χυμα το νερο και δουλεει ενα πραμα σαν ιντερκουλερ.Και ναι δουλεει ενα πραμα σαν adblue που καθε τοσο το ξαναγεμιζεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γενικά το water injection έχει νόημα σε πολύ "πουσαρισμένους" και υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.
Πρακτικά κρυώνει το μείγμα με αποτέλεσμα να μπορείς να "σηκώσεις" έξτρα πιέσεις (aka άλογα) χωρίς να έχεις προανάφλεξη(knock ή απλα πυράκια) που είναι καταστροφικά για οποιοδήποτε κινητήρα.

Παντώς γενικά η κατάσταση καταντά εκνευριστική , απλά και μόνο διότι όσο πιο πολύπλοκο είναι κάτι , τόσο πιο πιθανό είναι να χαλάσει κάτι(χοντρικά πάντα)

Απο εκεί που κάποιος τσέκαρε λαδια/paraflu/υγρα φρένων και ήταν ok
τώρα θα κοιτάμε και το water injection, το adblue και σίγουρα θα βρούνε και τίποτε άλλο
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρακτικά κρυώνει το μείγμα 

Εγώ από τα λίγα που ξέρω, το να ρίξεις την θερμοκρασία δεν σημαίνει ότι χάνεις έργο; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν δεν θυμάμαι λάθος όχι
ακόμη και στην θεωρητική μηχανή carnot , "θέλουμε" όσο το δυνατόν χαμηλότερη θερμοκρασία εισόδου ,
η αναφορά στο "κρυώνει" το μείγμα είναι πριν την καύση(ή στην χαμηλή θερμοκρασία σε κύκλο carnot)

Αλλά επειδή ο κόσμος δεν είναι ιδανικός,
όσο μεγαλύτερη θερμοκρασία εισόδου, τόσο μικρότερη πυκνότητα αέρα στο μείγμα (άρα λιγότερη μάζα αέρα για δεδομένο όγκο, αφού όλλες οι μηχανές εσωτερικής καύσης είναι αντλίες επί της ουσίας)
που πάει να πει τόσο λιγότερη η ποσότητα καυσίμου που μπορείς να κάψεις ανά κύκλο λειτουργίας(για δεδομένο λόγο αέρα καυσίμου πάντα), που πάει να πει μικρότερη απόδοση του κινητήρα
μην βάλουμε μέσα στο παιχνίδι και θέματα με ρύπων (nox,sox)

ps. αυτό που όλοι οι κατασκευαστές ψάχνουν δεν είναι το μεγιστο έργο αλλά την μέγιστη απόδοση(ενεργειακά πάντα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε άνθρωποι, την συμπίεση του μίγματος αυξάνει η εισαγωγή του νερού...

Το νερό με την μορφή πολύ μικρών υγρών σφαιρών, καταλαμβάνει χώρο. Επειδή το νερό ως υγρό είναι ασυμπίεστο, αν για παράδειγμα σε ένα κύλινδρο 100 κυβικών, με 110 κυβικά μέγιστο όγκο θαλάμου καύσης, και ελάχιστο 10 στο τέρμα πάνω, αυτό δίνει συμπίεση 11 (=110/10)

 

Αν τώρα, έχουμε και x κυβικά που καταλαμβάνονται από νερό, ο λόγος συμπίεσης του καύσιμου μίγματος , πάει στο (110-x) /(10-x).

Πολύ εύκολα βλέπει κανείς ότι όσο μεγαλώνει αυτό το x,  τόσο αυξάνεται και ο λόγος.

 

Π.χ. για x=1 έχουμε 109/9=12.111, για x=2 έχουμε 108/8=13.5 κ.ο.κ. Είναι πολύ μεγάλα παραδείγματα τα 1 και 2 κυβικά εκατοστά, αλλά καταλαβαίνετε πως δουλεύει η διάταξη.

Πρακτικά, με την εισαγωγή νερού, μπορούμε να έχουμε ένα μοτέρ, με μεταβλητή συμπίεση, πολύ εύκολα από μηχανολογική άποψη, που διαφορετικά, με μηχανικές μεθόδους, θα χρειαζόταν κάρτερ-μπλοκ κυλίνδρων μεταβλητής γεωμετρίας για παράδειγμα, κάτι πολύ πιο πολύπλοκο.

Οι πιο παρατηρητικοί, θα το έχετε προσέξει, στην λειτουργία του μοτέρ σας, μια μέρα με βροχή, άρα και πολύ εισερχόμενη υγρασία στον θάλαμο καύσης: Δεν δουλεύει πιο γλυκά το μοτέρ σας;

Η εισαγωγή νερού σε μοτέρ, έχει δοκιμαστεί σε πάρα πολλές εφαρμογές, εδώ και πολλά χρόνια, δεν είναι κάτι νέο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει αυτό με τη μεταβλητή συμπίεση γιατί τη στιγμή που δουλεύει το μοτέρ έχει περίπου 500° - 800° βαθμούς στον θάλαμο καύσης, δεν υπάρχει περίπτωση να ρίξεις νερό και να μην εξαρθρωθεί. Το ρίχνουν καθαρά για μείωση θερμοκρασίας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κανει κατι σαν το νιτρο,διασπαται σε υδρογονο και οξυγονο και ριχνει και θερμοκρασια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...