Jump to content
ChristoforosVer

Bandit 650 SA ή όχι;

Recommended Posts

Καλησπέρα από έναν τόπο, άτοπο και άχρονο, καυτό, με υψηλή υγρασία και ένα αεράκι βάλσαμο.

 

Μετά από ένα "από απόσταση" προξενιό που δεν ευδοκίμισε με ένα cbf 600 (2005 - καρμπυρατέρ, 6 ταχύτητες), αποφάσισα να μετακινηθώ προς το Bandit Κ8.

(Για να δώσω την πρώτη εικόνα είμαι 1,75 και 75 κιλά)

Ερχόμενος από ένα τίμιο, καθημερινό cbf 250, που με πήγαινε καθημερινά για 2 χρόνια σπίτι-δουλειά και καμμιά βόλτα στο κέντρο με το μωρό, που δεν ζήτησε τίποτα πέρα από τα βασικά αναλώσιμα, και όταν τα ζητούσε είχα την επόμενη να πάω για ένα ποτό, θα λέγαμε ότι είχα καλομάθει. Γι αυτό και ήθελα να μείνουν οι κύλινδροι σε 1-2.

Ήθελα λοιπόν το στρογγυλό όσο τίποτε, ήθελα όμως και ABS.

Στην αρχή είπα, δεν πειράζει το στρογγυλό, άστο.

Κοίταζα για Versys. Το οδήγησα, αλλά δεν μου έκανε το κλικ. Κάτι το ντάπα ντούπα, κάτι το ότι το βρίσκω ψιλο-άσχημο, δεν.

Μετά κοίταξα το ΒMW G650GS από το 10 και μετά, γιατί τα προηγούμενα τα βρίσκω πολύ άσχημα. 
Δεν το οδήγησα, αλλά από το ψάξιμο και το διάβασμα είδα ότι δεν το θέλω λόγω του ενός κυλίνδρου.

Μετά πήγα προς το v-stom αλλά είδα ότι είναι πολύ βαρύ και δυσκίνητο για το καλούπι μου. Αλλά δεν μου άρεσε κιόλας.

Πολύ ψάξιμο για καιρό, ταλαντεύτηκα μεταξύ του "θέλω στρογγυλό-δεν θέλω στρογγυλό" αλλά τελικά ένα απόγευμα κατέληξα στο ότι "αν η μηχανή μου δεν έχει στρογγυλό, ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ."

Και τι κακό που είναι να μην σου αρέσει η μηχανή σου, ε;

Οπότε είπα, άσε το ABS, πάμε στο dream bike, να κοιτάξουμε για monster. 

Γούσταρα τρελά, αλλά όσο σκεφτόμουν ότι δεν έχει ABS κάτι μέσα μου μου έλεγε "Μη".

Με τα πολλά, είπα να δοκιμάσω να ανέβω κυλίνδρους και το κόστος συντήρησης τι να κάνουμε, θα το βολέψουμε. Αλλά το ABS πρέπει να μείνει. 

Αρχικά, το πρώτο θέμα που με νοιάζει είναι το ABS, και το δεύτερο το αισθητικό. (Πρώτα η ασφάλεια και μετά η ομορφιά)
Όμως οι επιλογές που να παίζουν εκεί είναι ελάχιστες. Και το cbf 600 που χα βρει τις κάλυπτε, αλλά όπως είπα δεν έκατσε.

Για να τα συμμαζέψω λίγο έχουμε: 

             - Ότι έχει ABS δε μ'αρέσει φουλ

             - Ότι μ'αρέσει φουλ, δεν έχει ABS.

Άρα πίσω πρέπει να μείνει το αισθητικό. 

 

Στο Bandit νομίζω βρήκα μια χρυσή τομή. 

- ABS

- Σύγχρονο (2008+)

- Ψεκασμό

- 6 ταχύτητες

- Αξιόπιστο μοτέρ

- Για κραδασμούς δεν το συζητώ καν

- και τουριστικό μηχανάκι που θα κάνει το ταξιδάκι 400χλμ αβίαστα

Στα αρνητικά του θα βάλω:

- Το βάρος μέσα στην πόλη 

- το ότι δεν έχει στρογγυλό (αλλά δεν πειράζει - ίσως γίνει όπως το έκανε και ένας συμφορουμίτης)

 

Και το θέμα είναι το εξής: 

 

Είμαι σε ένα κάμπινγκ, όπου από τον δρόμο μέχρι την είσοδο είναι συνεχόμενα κατηφορικό. το πρώτο κομμάτι είναι με σπασμένη ,σαν ξεραμένη έρημο, άσφαλτο, και μετά ένα χωματόδρομο της πλάκας αλλά με ψιλο μεγάλες πέτρες. 

Στο κάμπινγκ υπάρχουν μία v-strom, ένα ΚΛΕ 500, ένα Daytona Sprinter (μάλλον 50άρι) που ήρθε μόλις άρχισα να γράφω για να πουλήσει μέλι, και πέρυσι ήταν εδώ ένα mt-07.

Και λέω τώρα εγώ.

Είμαι τύπος που γουστάρει κάμπινγκ.

Άμα πάρω το bandit ποια λέτε να είναι τα όριά του στο χωματόδρομο; Περισυ ήμουν Λευκάδα, και χαθήκαμε για λίγο σε χαλικόδρομο με κυρίως χοντρο χαλίκι(με αμάξι).

Θα αντέξει εκεί ο ληστής; Θα θέλει άλλα λάστιχα; 

Το κάτω σημείο της μηχανής είναι πολύ χαμηλό. Θα έχω πρόβλημα; 

Και με τα πεζοδρόμια- στάθμευση στο κέντρο τι θα γίνει;

 

Μπήκα σε σκέψεις σοβαρές, εκεί που η απόφαση ήταν αμετάκλητη.

 

Δεν μιλάω για χώμα,  μιλάω για να πεις "μάγκα δεν πάει εκεί ο ληστής, ξέχνα το. Θα χουμ' άλλα"

Το v-strom που ανεβήκαμε ένα βράδυ μαζί, εγώ με το αμάξι από πίσω του, ήταν κύριος.

 

Συγγνώμη για το σεντόνι, έχω πολύ χρόνο, και είπα να γράψω όλες τις σκέψεις μου.

Έχω μεγάλο νταλκά, και αλήθεια σας λέω είμαι σε συνεχείς σκέψεις.

 

Καλά μπάνια, καλές διακοπές, και μπύρες να πίνετε για συνεχή ενυδάτωση εκ των έσω! 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ίσως λίγο άσχετο αλλα το μονστερ έχει φρενάρες κατα την ταπεινή μου άποψη το 620 του '03 που έχω οδηγήσει. τα νεότερα μονδέλα δεν βγαίνουν με ΑΒΣ?η δεν φτάνει το μπάτζετ?

ενας φυσιολογικός χωματόδρομος δεν σε κάνει να θές αλλα λάστιχα. όπως είπε νομίζω και ο ντόκτορας σταματας για λίγο να κρυώσουν και τον περνάς μια χαρά κούτσα κούτσα. όπου πάει ενα αυτοκίνητο σιγά σιγά θα πάς και εσύ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

fazer το γυμνο.

 

http://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&condition=Καινούριο&condition=Μεταχειρισμένο&offer_type=sale&category=226&make=270&variant=fazer&make1=&variant1=&make2=&variant2=&price-from=&price-to=&registration-from=&registration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&gearbox_type=&kteo=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&features=50

 

Σε καλυπτει σε ολα αυτα που ζητας αλλα δυστυχως υπαρχουν πολυ λιγα κομματια.

Το bandit ειναι γαμω τα μηχανακια αλλα δεν νομιζω να μπορεσεις να το φερεις βολτα ευκολα λογω βαρους, για τους χωματοδρομους που λες κοιταξε ολα τα μηχανακια μπαινουν αλλα μηχανακια στρηταδικα με χαμηλες αναρτησεις ζοριζουν αρκετα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με το fazer 600 έχω περάσει σε χωματόδρομο που αν τον δεις θα πεις εδώ μόνο καθαρό μπορεί να περάσει. Μιλάω για κατσάβραχα στην Ευρυτανία. Με λίγη προσοχή δε θα έχεις πρόβλημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα από έναν τόπο, άτοπο και άχρονο, καυτό, με υψηλή υγρασία και ένα αεράκι βάλσαμο.

 

Μετά από ένα "από απόσταση" προξενιό που δεν ευδοκίμισε με ένα cbf 600 (2005 - καρμπυρατέρ, 6 ταχύτητες), αποφάσισα να μετακινηθώ προς το Bandit Κ8.

(Για να δώσω την πρώτη εικόνα είμαι 1,75 και 75 κιλά)

Ερχόμενος από ένα τίμιο, καθημερινό cbf 250, που με πήγαινε καθημερινά για 2 χρόνια σπίτι-δουλειά και καμμιά βόλτα στο κέντρο με το μωρό, που δεν ζήτησε τίποτα πέρα από τα βασικά αναλώσιμα, και όταν τα ζητούσε είχα την επόμενη να πάω για ένα ποτό, θα λέγαμε ότι είχα καλομάθει. Γι αυτό και ήθελα να μείνουν οι κύλινδροι σε 1-2.

Ήθελα λοιπόν το στρογγυλό όσο τίποτε, ήθελα όμως και ABS.

Στην αρχή είπα, δεν πειράζει το στρογγυλό, άστο.

Κοίταζα για Versys. Το οδήγησα, αλλά δεν μου έκανε το κλικ. Κάτι το ντάπα ντούπα, κάτι το ότι το βρίσκω ψιλο-άσχημο, δεν.

Μετά κοίταξα το ΒMW G650GS από το 10 και μετά, γιατί τα προηγούμενα τα βρίσκω πολύ άσχημα. 
Δεν το οδήγησα, αλλά από το ψάξιμο και το διάβασμα είδα ότι δεν το θέλω λόγω του ενός κυλίνδρου.

Μετά πήγα προς το v-stom αλλά είδα ότι είναι πολύ βαρύ και δυσκίνητο για το καλούπι μου. Αλλά δεν μου άρεσε κιόλας.

Πολύ ψάξιμο για καιρό, ταλαντεύτηκα μεταξύ του "θέλω στρογγυλό-δεν θέλω στρογγυλό" αλλά τελικά ένα απόγευμα κατέληξα στο ότι "αν η μηχανή μου δεν έχει στρογγυλό, ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ."

Και τι κακό που είναι να μην σου αρέσει η μηχανή σου, ε;

Οπότε είπα, άσε το ABS, πάμε στο dream bike, να κοιτάξουμε για monster. 

Γούσταρα τρελά, αλλά όσο σκεφτόμουν ότι δεν έχει ABS κάτι μέσα μου μου έλεγε "Μη".

Με τα πολλά, είπα να δοκιμάσω να ανέβω κυλίνδρους και το κόστος συντήρησης τι να κάνουμε, θα το βολέψουμε. Αλλά το ABS πρέπει να μείνει. 

Αρχικά, το πρώτο θέμα που με νοιάζει είναι το ABS, και το δεύτερο το αισθητικό. (Πρώτα η ασφάλεια και μετά η ομορφιά)
Όμως οι επιλογές που να παίζουν εκεί είναι ελάχιστες. Και το cbf 600 που χα βρει τις κάλυπτε, αλλά όπως είπα δεν έκατσε.

Για να τα συμμαζέψω λίγο έχουμε: 

             - Ότι έχει ABS δε μ'αρέσει φουλ

             - Ότι μ'αρέσει φουλ, δεν έχει ABS.

Άρα πίσω πρέπει να μείνει το αισθητικό. 

 

Στο Bandit νομίζω βρήκα μια χρυσή τομή. 

- ABS

- Σύγχρονο (2008+)

- Ψεκασμό

- 6 ταχύτητες

- Αξιόπιστο μοτέρ

- Για κραδασμούς δεν το συζητώ καν

- και τουριστικό μηχανάκι που θα κάνει το ταξιδάκι 400χλμ αβίαστα

Στα αρνητικά του θα βάλω:

- Το βάρος μέσα στην πόλη 

- το ότι δεν έχει στρογγυλό (αλλά δεν πειράζει - ίσως γίνει όπως το έκανε και ένας συμφορουμίτης)

 

Και το θέμα είναι το εξής: 

 

Είμαι σε ένα κάμπινγκ, όπου από τον δρόμο μέχρι την είσοδο είναι συνεχόμενα κατηφορικό. το πρώτο κομμάτι είναι με σπασμένη ,σαν ξεραμένη έρημο, άσφαλτο, και μετά ένα χωματόδρομο της πλάκας αλλά με ψιλο μεγάλες πέτρες. 

Στο κάμπινγκ υπάρχουν μία v-strom, ένα ΚΛΕ 500, ένα Daytona Sprinter (μάλλον 50άρι) που ήρθε μόλις άρχισα να γράφω για να πουλήσει μέλι, και πέρυσι ήταν εδώ ένα mt-07.

Και λέω τώρα εγώ.

Είμαι τύπος που γουστάρει κάμπινγκ.

Άμα πάρω το bandit ποια λέτε να είναι τα όριά του στο χωματόδρομο; Περισυ ήμουν Λευκάδα, και χαθήκαμε για λίγο σε χαλικόδρομο με κυρίως χοντρο χαλίκι(με αμάξι).

Θα αντέξει εκεί ο ληστής; Θα θέλει άλλα λάστιχα; 

Το κάτω σημείο της μηχανής είναι πολύ χαμηλό. Θα έχω πρόβλημα; 

Και με τα πεζοδρόμια- στάθμευση στο κέντρο τι θα γίνει;

 

Μπήκα σε σκέψεις σοβαρές, εκεί που η απόφαση ήταν αμετάκλητη.

 

Δεν μιλάω για χώμα,  μιλάω για να πεις "μάγκα δεν πάει εκεί ο ληστής, ξέχνα το. Θα χουμ' άλλα"

Το v-strom που ανεβήκαμε ένα βράδυ μαζί, εγώ με το αμάξι από πίσω του, ήταν κύριος.

 

Συγγνώμη για το σεντόνι, έχω πολύ χρόνο, και είπα να γράψω όλες τις σκέψεις μου.

Έχω μεγάλο νταλκά, και αλήθεια σας λέω είμαι σε συνεχείς σκέψεις.

 

Καλά μπάνια, καλές διακοπές, και μπύρες να πίνετε για συνεχή ενυδάτωση εκ των έσω! 

 

Βασικά τελείωνε, γιατι μου χρωστάς μια βόλτα! 

 

Το Bandit ειναι απο τις μεγάλες μου συμπάθειες, αν παιζει να κανεις και τη μοντα απο ντυμενο να το κανεις γυμνο κάντο.
Αν και δε θα σε χαλάσει και το φερινγκ, στανταράκι.. . Αλλά πάρε ντε κατι!!!! :_devil:
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οπου παει ενα vstrom ή ενα βερσους, παει και ενα gsxfa, απλα με λιγοτερα χιλιομετρα για να μην πληγωσεις πλαστικα και ελαστικα.

Ειναι μηχαναρα. Αμα τη γουσταρεις, παρε τη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν θελεις να περνας χωματοδρομο αβιαστα πρεπει να στραφεις αλλου.Ειδικα με τετρακυλινδρο θα ταλαιπωρηθεις φιλε και θα ταλαιπωρησεις το μηχανακι...πολυ υψηλες θερμοκρασιες οταν κινεισαι με 15-20km.

Πρεπει να πας σε δικυλινδρο κατα τη γνωμη μου.Εγω προσωπικα εχω βολευτει με ενα NC700 με το οποιο εχω μπει σε σημεια που αρκετοι με πιο off ισως εκαναν αναστροφη

 

 

 

σκεψου το και αυτο το μηχανακι πραγματικα θα σε βολεψει.Καλα τα τετρακυλινδρα αλλα πολυ περιορισμενης χρησης.Αν παρατηρησεις τι ακριβως γινεται στο βιντεο αντιλαμβανεσαι οτι εναν βατο χωματοδρομο τον περνας πολυ χαλαρα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το bandit όντως είναι από τα πιο βαριά στην κατηγορία του,ίσως και το πιο βαρύ.

Εγώ που είμαι 1,70 και 62 κιλά λίγες φορές είχα θέμα με το βάρος του, κυρίως σε μανούβρες  όταν ο δρόμος είχε μεγάλη κλίση. 

Προφανώς και το βάρος φαίνεται μόνο στατικά.

Στο ταξίδι που πήγα πέρυσι στην Ρουμανία(μαζί με ακόμα έναν ληστή) κάναμε μπόλικα χιλιόμετρα σε "δρόμους" με παρόμοια "ποιότητα" όπως στο video που έβαλε πιο πάνω ο φίλος. 

Θέμα δεν είχα κανένα ούτε εγώ, ούτε ο άλλος ληστής. Παρόλα αυτά αν πω πως δεν το λυπήθηκα το μηχανάκι (ή δεν έριχνα καντήλια όλη την ώρα) θα είναι ψέμα.

Μιας και είμαστε Ελλάδα, έχω ξανακάνει "εντούρο" για να φτάσω σε παραλίες κτλ. Πρόβλημα δεν είχα σε καμία περίπτωση αλλά μην ξεχνάμε πως η δουλειά του δεν είναι αυτή. 

Στα πεζοδρόμια με "μέσο" ύψος δεν έχει θέμα.

 

σσ όλα τα παραπάνω για gsf 650s, αλλά δεν νομίζω να παίζει κάποιο ρόλο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε συγνωμη αλλα μαλλον δεν ειδες καλα το βίντεο αν πιστεύεις οτι μπορείς να κινηθεις με bandit σε τέτοια κροκαλα.

Υπάρχει βίντεο δικο σας να συγκρίνουμε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφού σου αρέσει το Bandit μια χαρά θα σου κάνει τη δουλειά, και εξηγούμαι:

Το μοτέρ του είναι βολικό και τα κάνει όλα... Θα σε πάει στη δουλειά κάθε μέρα χωρίς να καίει το κώλο του και χωρίς να έχεις άγχος για τη συντήρηση του. Θα σε πάει βόλτες με το κορίτσι άνετα και ωραία καθώς και δύναμη έχει και σελάρα έχει. Διακοπές? Μια χαρά και εκεί... και φορτώνεται εύκολα με τριβάλιτσο, και δε θα πει όχι να πατήσει και έναν χωματόδρομο να σε πάει μέχρι την παραλία που θες (το 80% των καθημερινών μοτοσυκλετών το κάνουν αυτό). 

 

Και κάτι ακόμα... Στα μεταχειρισμένα βρίσκεις Bandit 650 σε πολύ καλές τιμές λόγω και της σχετικά χαμηλής μεταπώλητικής αξίας τους αλλά και λόγω της χαμηλής αρχικής τιμής. Επίσης το προφίλ του μέσου ιδιοκτήτη Bandit δεν είναι αυτό του σιδεροφάγου και του σπάστη οπότε βρίσκεις εύκολα και μοτό σε καλή κατάσταση!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε συγνωμη αλλα μαλλον δεν ειδες καλα το βίντεο αν πιστεύεις οτι μπορείς να κινηθεις με bandit σε τέτοια κροκαλα.

Υπάρχει βίντεο δικο σας να συγκρίνουμε?

Ναι το είδα το βίντεο. Οκ δεν είδα και τα 50 λεπτά αλλά το προχώρησα μπροστά σε διάφορα σημεία για να δω όλα τα κομμάτια και εμμένω στο προηγούμενο μου σχόλιο.

Δεν έγραψα ποτέ ότι το πέρασα όσο άνετα το περνάς εσύ. Με 2α σχεδόν ρελαντί πήγαινα και αυτό γιατί δεν είχα την επιλογή να γυρίσω πίσω. Το έγραψα και πιο πάνω, η δουλειά του ληστή δεν είναι αυτή. Απλά στην ανάγκη θα περάσει χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα.

Ή τουλάχιστον, εγώ πέρασα σε πάνω απο μια περιπτώσεις και δεν έχω κάποιο λόγο να γράψω ψέμματα για αυτό.

Βίντεο δυστηχώς δεν έχω γιατί ήμουν αφοσιωμένος στην οδήγηση και στο να μην ξαπλωθώ κάτω οπότε ήταν το τελευταίο πράγμα που μου περνούσε από το μυαλό. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε λεω οτι λες ψέμματα αδερφε,μονο οτι δεν πρόσεξες καλα.

Και επιμενω επειδή στο βίντεο ειμαι εγώ και ειχα παρόμοιο μηχανάκι με το δικο σου αλλα γυμνο και μαλλον ελαφρύτερο..,στα 500 μέτρα θα ειχα γυρισει πισω.

Τεσπα δεν είναι αυτο το θεμα,εναν βατο χωματοδρομο τον περναει ο ληστης,και λιγο χειρότερος να ειναι.απλα ειναι ταλαιπωρία για οδηγο και μηχανάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια παρατήρηση μόνο: το Bandit είναι σαφώς πιο βαρύ και δυσκίνητο από το V-Strom. Τουλάχιστον αυτή την αίσθηση είχα εγώ όταν το είχα οδηγήσει. Το V-Strom δεν το λες και πούπουλο, το βάρος του όμως συνηθίζεται εύκολα και δεν είναι τόσο φοβερό όσο δείχνει. Για τον συνδυασμό των αναγκών που περιγράφεις, πιστεύω ότι το V-Strom είναι καλύτερο. Τώρα βέβαια, αν δεν σου αρέσει, άλλη ιστορία...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφου σου αρεσει παρε το Bandit... Ποσο συχνα πια θα το βαζεις σε χωμα; Τσουκου τσουκου παντου θα σε παει...

Απο την αλλη αν εισαι ριψοκινδυνος παρε κατι που ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι δεν σου αρεσει αλλα θα σε βαλει πιο ανετα στο χωμα... Ποιος ξερει, ισως ανακαλυψεις διαμαντι...

Και να εχεις στα υποψη οτι το παν στο χωμα ειναι το λαστιχο...ειτε με bandit ειτε με v-strom ειτε με nc ειτε με GS, αν εχεις ασφαλτινα το ιδιο (πανω κατω) θα δυσκολευτεις.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συμφωνώ με τον από πάνω.

Να έλεγες ότι θες να περνάς συχνά από χώμα και ότι είναι ανάγκη οκ..

Αλλά λες για καμπινγκ-παραλίες κάθε καλοκαίρι φαντάζομαι..Αν η μηχανή σου αρέσει δεν υπάρχει λόγος να σε περιορίζει αυτό..Όπως είπαν και παραπάνω..Θα σταματάς λίγο να κρυώσουν τα λάστιχα και θα περνάς σιγά σιγά..Θα ταλαιπωρηθείς παραπάνω σε σχέση με ένα πιο ψηλό δικύλινδρο,θα βρίσεις πολύ περισσότερο αλλά θα φτάσεις..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πεζοδρόμια ανεβαίνεις. Σίγουρα.

Χωματόδρομο πατημένο πας, σίγουρα. Χωματόδρομο και με φαγώματα και καμιά πέτρα, ΠΑΕΙ ΜΕΝ αλλά μιλάς για ταχύτητες 20χαω το πολυ. 

Υπ'όψιν δεν είναι μόνο ζήτημα αναρτήσεων και γλυστρήματος αλλά και το τι πέτρα τρώει το μηχανάκι στο ψυγείο/εξατμίσεις αλλά και ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ. Γκαπα γκουπα με 50 σε πετρες θα λυθεί μόνο του για σέρβις.

Χοντρό και ΒΑΘΥ χαλίκι (δλδ πατας πανω σε χαλίκι όχι σε χώμα τελικά) = nono. Θα πάει, με τα πόδια κάτω σαν την πάπια, αλλά πολύ αργά, με τεράστια προσοχή επειδή η σαβούρα καραδοκεί.

 

Θα μετανιώσεις την αποχώρηση από τη μαμά Χόντα προδότη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν καταλήξεις σε Bandit, έχε υπόψιν ότι παρήχθη και στρογγυλοφάναρο, δεν χρειάζεται να το μετατρέψεις εσύ.

2007_GSF650_top1_1000.jpg

Ομοίως και το CBF600N (δεν κατάλαβα αν το συγκεκριμένο που είδες δεν ήταν σε καλή κατάσταση ή αν ως μοντέλο εν τέλει δε σου κάνει)

CBF600N.jpg

Τέλος, αν αποφασίσεις οτι μπορείς να ζήσεις χωρίς ABS, το SV650 ίσως είναι μια ενδιαφέρουσα -στροφφυλοφάναρη- πρόταση.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν θελεις να περνας χωματοδρομο αβιαστα

Μιλάμε για μόνο καλοκαίρι σε κανα νησί, προς κάμπινγκ-παραλία.. Νομίζω ο δρόμος του βίντεο είναι αρκετά "βαρύς" για τα γούστα μου.

Το bandit όντως είναι από τα πιο βαριά στην κατηγορία του,ίσως και το πιο βαρύ. Το σκέφτομαι το κομμάτι του βάρους, στην τελική θα αρχίσω γυμναστήριο :P

Μιας και είμαστε Ελλάδα, έχω ξανακάνει "εντούρο" για να φτάσω σε παραλίες κτλ. Πρόβλημα δεν είχα σε καμία περίπτωση αλλά μην ξεχνάμε πως η δουλειά του δεν είναι αυτή. 

Στα πεζοδρόμια με "μέσο" ύψος δεν έχει θέμα.

Και εγώ έτσι νομίζω, εδώ ss βλέπεις πάνω σε πεζοδρόμια.

 

Αφού σου αρέσει το Bandit μια χαρά θα σου κάνει τη δουλειά, και εξηγούμαι:

Το μοτέρ του είναι βολικό και τα κάνει όλα... Θα σε πάει στη δουλειά κάθε μέρα χωρίς να καίει το κώλο του και χωρίς να έχεις άγχος για τη συντήρηση του. Θα σε πάει βόλτες με το κορίτσι άνετα και ωραία καθώς και δύναμη έχει και σελάρα έχει. Διακοπές? Μια χαρά και εκεί... και φορτώνεται εύκολα με τριβάλιτσο, και δε θα πει όχι να πατήσει και έναν χωματόδρομο να σε πάει μέχρι την παραλία που θες (το 80% των καθημερινών μοτοσυκλετών το κάνουν αυτό). 

 

Και κάτι ακόμα... Στα μεταχειρισμένα βρίσκεις Bandit 650 σε πολύ καλές τιμές λόγω και της σχετικά χαμηλής μεταπώλητικής αξίας τους αλλά και λόγω της χαμηλής αρχικής τιμής. Επίσης το προφίλ του μέσου ιδιοκτήτη Bandit δεν είναι αυτό του σιδεροφάγου και του σπάστη οπότε βρίσκεις εύκολα και μοτό σε καλή κατάσταση!

Πολύ την χάρηκα την απάντησή σου φίλε funk !

Μια παρατήρηση μόνο: το Bandit είναι σαφώς πιο βαρύ και δυσκίνητο από το V-Strom. Για το 1,75 αμφιβάλω!

Τώρα βέβαια, αν δεν σου αρέσει, άλλη ιστορία... Μα καθόλου όμως!

 

τελικά nono ή θα πάει; Με μπέρδεψες! 

Θα μετανιώσεις την αποχώρηση από τη μαμά Χόντα προδότη. Ελπίζω να μην το μετανιώσω!

Εσύ πάτησες καθόλου ΜΗ άσφαλτο?

 

Αν καταλήξεις σε Bandit, έχε υπόψιν ότι παρήχθη και στρογγυλοφάναρο, δεν χρειάζεται να το μετατρέψεις εσύ.

Ωρέ παρήχθει, και η συγκεκριμένη εικόνα είνια αποθηκευμένη στο λάπτοπ πολύ καιρό, αλλά δεν ερεύθει! Δεν βρίσκω κάτι στο car, και γενικά νομίζω Ελλάδα δεν ήρθε.

Ομοίως και το CBF600N (δεν κατάλαβα αν το συγκεκριμένο που είδες δεν ήταν σε καλή κατάσταση ή αν ως μοντέλο εν τέλει δε σου κάνει)

Ούτε το CBF600N ήρθε και ακόμα χειρότερα το μοντέλο στη φωτογραφία που είναι του 08+ με injection.

Τέλος, αν αποφασίσεις οτι μπορείς να ζήσεις χωρίς ABS, το SV650 ίσως είναι μια ενδιαφέρουσα -στροφφυλοφάναρη- πρόταση.

Μπα όχι, το ABS είναι must.

 

Παιδιά σας ευχαριστώ για το χρόνο και τις συμβουλές!

:cheers:  

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν θες να εχεις κ φρενα μαζι με το αβς,τοτε ξανακοιτα cbf..αν θες απλα αβς,τοτε κ το μπαντιτ τελειο ειναι..:laugh:

αν θες να εχεις κ φρενα μαζι με το αβς,τοτε ξανακοιτα cbf..αν θες απλα αβς,τοτε κ το μπαντιτ τελειο ειναι..:laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια παρατήρηση μόνο: το Bandit είναι σαφώς πιο βαρύ και δυσκίνητο από το V-Strom. Τουλάχιστον αυτή την αίσθηση είχα εγώ όταν το είχα οδηγήσει. Το V-Strom δεν το λες και πούπουλο, το βάρος του όμως συνηθίζεται εύκολα και δεν είναι τόσο φοβερό όσο δείχνει. Για τον συνδυασμό των αναγκών που περιγράφεις, πιστεύω ότι το V-Strom είναι καλύτερο. Τώρα βέβαια, αν δεν σου αρέσει, άλλη ιστορία...

Έχει δίκιο ο φίλος. Είχα Bandit γυμνο (λατρεια στα γυμνα) του 05 και εχω παει σε βουνα και λαγκαδια. δεν μασαει, αλλα μασας εσυ για προφανεις λογους απο ενα σημειο και μετα. Εγω παει Σαλιαρα στην Θασο δικαβαλος φορτομενος(ψαξε να δεις κολοδρομο). ΝΑΙ με πηγε και με γυρισε, ΑΛΛΑ δεν θα επελεγα να το ξανακανω. Και ακριβως οπως ειπε ο ΤΚΜ για τον συνδιασμο αυτων που λες αγορασα ενα Strom. Αν τα βαλω διπλα διπλα και παλι γυμνο Bandit σε ομορφια αλλα η ευκολια που τα καταφερνει το Vstrom σε κερδιζει μερα με την μερα. 

Και οπως ανφερθηκε για τα φρενα δεν ξερω το Κ8 τι λεει αλλα το 05 απλα δεν εχει φρενα...

Τροποποιήθηκε από τον kathlos
Προσθηκη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφου σου αρεσει παρε το Bandit... Ποσο συχνα πια θα το βαζεις σε χωμα; Τσουκου τσουκου παντου θα σε παει...

Απο την αλλη αν εισαι ριψοκινδυνος παρε κατι που ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι δεν σου αρεσει αλλα θα σε βαλει πιο ανετα στο χωμα... Ποιος ξερει, ισως ανακαλυψεις διαμαντι...

Και να εχεις στα υποψη οτι το παν στο χωμα ειναι το λαστιχο...ειτε με bandit ειτε με v-strom ειτε με nc ειτε με GS, αν εχεις ασφαλτινα το ιδιο (πανω κατω) θα δυσκολευτεις.

 

 

δυστυχως δεν ισχύει αυτο παιζουν πολλα αλλα πραγματα ρολο (εκτος αν μιλαμε για λασπες οπου εκεί θες τακουνι οντως) οπως διαδρομη αναρτησεων ,κεντρο βαρους,αποσταση απο το εδαφος,ομαλη απόδοση χαμηλα και χωρίς βηξιμο οπως το βερσυς πχ.και φυσικά ομαλο συμπλέκτη γιατι σε κάποιο ανηφορικό μπορει να κολλήσεις σκάβοντας η να σου φύγει το πισω και να σαβουριαστεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δυστυχως δεν ισχύει αυτο παιζουν πολλα αλλα πραγματα ρολο (εκτος αν μιλαμε για λασπες οπου εκεί θες τακουνι οντως) οπως διαδρομη αναρτησεων ,κεντρο βαρους,αποσταση απο το εδαφος,ομαλη απόδοση χαμηλα και χωρίς βηξιμο οπως το βερσυς πχ.και φυσικά ομαλο συμπλέκτη γιατι σε κάποιο ανηφορικό μπορει να κολλήσεις σκάβοντας η να σου φύγει το πισω και να σαβουριαστεις.

Ναι για σοβαρές εντουράδες και για χωματόδρομους που δεν ξέρεις που καταλήγεις, τα κοιτάς και αυτά...Για απλές διελέυσεις από χώμα (πχ να κατέβεις σε καμμια παραλία)πιστεύω οτι ότι μηχανάκι και αν έχεις θα σε πάει (ωστε δεν χρειάζεται να κάνεις συμβιβασμούς σε αυτό που θέλεις). Το λάστιχο θα σου δώσει παραπάνω σιγουριά και αν η μηχανή είναι ελαφριά ακόμα πιο καλά....Θα σου πώ οτι με την virago που είχα, είτε το πιστεύεις είτε οχι, στο χώμα έμπαινα πιο εύκολα και πιο σίγουρα από οτι με το NC αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που σε ίδιο χωματόδρομο με την virago έκανα την ίδια ευχή(και τον σταυρό μου) που έκανα και με το NCακι....Να έχω χωμάτινο λάστιχο (γλυστρημα σε κατηφόρα με κροκάλες και χαλαρό χαλίκι η οποία κατέληγε σε φουρκέτα στην άκρη γκρεμού). Άσε που με έπιανε πανικός να μην σχήσω λάστιχο όταν κέντραρα κοφτερό φυτεμένο βράχο για να μπορέσω να σταματήσω.

Αλλά το NCακι μου άρεσε όχι η virago...

 ΟΚ...για απλή διέλευση μιλάμε....

Πάντως ο παρακάτω δεν θα πήγαινε εκέι που πήγε χωρίς τα TCK80 (έτσι για να διαφημίσουμε το δικό μας) αλλά μάλλον δεν έκανε απλή διέλευση...

http://advrider.com/index.php?threads/morocco-2015-nc750x-enduro.1058871/

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
 

 

Εάν ο δρόμος ΕΧΕΙ χαλίκι, οκ.

Εάν ο δρόμος ΕΙΝΑΙ χαλίκι, πρόβλημα.

Εμείς όχι δεν πατήσαμε καθόλου χώμα, κάναμε 200-300χλμ τις ημέρες που καβαλούσαμε και δεν έπαιζε να πάμε με 10χαω από χώμα. Α και τα μηχανάκι θα αυτοαναφλεγόντουσαν στους 46υπό σκιά με τέτοια ταχύτητα, ίσα-ίσα που την έβγαλαν από εθνικές :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι για σοβαρές εντουράδες και για χωματόδρομους που δεν ξέρεις που καταλήγεις, τα κοιτάς και αυτά...Για απλές διελέυσεις από χώμα (πχ να κατέβεις σε καμμια παραλία)πιστεύω οτι ότι μηχανάκι και αν έχεις θα σε πάει (ωστε δεν χρειάζεται να κάνεις συμβιβασμούς σε αυτό που θέλεις). Το λάστιχο θα σου δώσει παραπάνω σιγουριά και αν η μηχανή είναι ελαφριά ακόμα πιο καλά....Θα σου πώ οτι με την virago που είχα, είτε το πιστεύεις είτε οχι, στο χώμα έμπαινα πιο εύκολα και πιο σίγουρα από οτι με το NC αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που σε ίδιο χωματόδρομο με την virago έκανα την ίδια ευχή(και τον σταυρό μου) που έκανα και με το NCακι....Να έχω χωμάτινο λάστιχο (γλυστρημα σε κατηφόρα με κροκάλες και χαλαρό χαλίκι η οποία κατέληγε σε φουρκέτα στην άκρη γκρεμού). Άσε που με έπιανε πανικός να μην σχήσω λάστιχο όταν κέντραρα κοφτερό φυτεμένο βράχο για να μπορέσω να σταματήσω.

Αλλά το NCακι μου άρεσε όχι η virago...

 ΟΚ...για απλή διέλευση μιλάμε....

Πάντως ο παρακάτω δεν θα πήγαινε εκέι που πήγε χωρίς τα TCK80 (έτσι για να διαφημίσουμε το δικό μας) αλλά μάλλον δεν έκανε απλή διέλευση...

http://advrider.com/index.php?threads/morocco-2015-nc750x-enduro.1058871/

 

 

το βιραγκο ειναι χαμηλο , βαζεις ποδια και πας,με ψηλοτερα μηχανακια σιγουρα δυσκολευει και χρειάζεται και ενας αλφα σωματοτυπος στα δυσκολα.για αυτο ενα σοβαρό χωμάτινο μηχανημα ειναι πούπουλο!

Στο Μαρόκο εννοείται βαζεις κοντινενταλ δεν το συζητάμε.εδω στην Ελλάδα θα τα φας τζάμπα μεχρι να φτασεις στο χωμάτινο κομμάτι και θα πηγαινεις οπως καποιοι με ktm adventure με 100 στην εθνικη.δεν αξίζει πιστεύω οποτε μπαινεις με τα ασφαλτινα με προσοχή και κανεις τη διέλευση σου.εγω τουλάχιστον αυτο εφαρμόζω και ευχαριστιεμαι την ασφαλτο μεχρι να μπω στο χώμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...