Jump to content
Sign in to follow this  
Gollas

GSR 600 πρόβλημα κοντέρ;

Recommended Posts

Έχω πάρει εδώ και κάνα μήνα ένα gsr 600, k8 με 30κ περίπου. Και έχω ένα θεματάκι με το κοντέρ, εκεί που όλα έιναι κομπλέ, χάνονται όλα τα στοιχεία από το κοντέρ, ταχύτητα, χιλιόμετρα και το ταχύμετρο και μετά από λίγο επανέρχονται, σαν όταν την βάζω μπροστά, ανάβουν όλα τα στοιχεία κάνει τον κύκλο τη βελόνα του ταχύμετρου και επανέρχονται οι ενδείξεις στην ταχύτητα κτλ. Το φως του ταμπλό και τα φλας, φώτα λειτουργούν συνέχεια.

Αυτά γινόντουσαν πριν μερικές μέρες. Προχθες μόλις πήγα να την βάλω μπροστά, ενώ είχα οδηγή σει πριν κανα 10λεπτο, άναβαν όλα στο κοντέρ αλλά η μηχανή δεν έκανε check και φυσικά δεν έπαιρνε μπροστά, έβγαλα-έβαλα τους πόλους τις μπαταρίας και πήρε μια χάρα. Σήμερα την πήγα στον μάστορα, αλλάξαμε μπαταρία, έβαλε μια GK (πριν είχε μια άγνωστη) φύσηξε/καθάρισε λίγο τα καλώδια από το κοντέρ μου είπε, το κυκλοφόρησε δεν είχε κάποιο θέμα. Μόλις πήγα να την πάρω, εκεί που την έβαλα μπροστά, πάλι οι ενδείξεις στο κοντέρ δεν άναψαν, η μηχανή όμως έπερνε μπροστά, μετά από κανα λεπτό επανερχόντουσαν. Και μου είπε ότι καλό ειναι να την βάλουμε να την διαβάσουμε, αυτός δεν έχει για suzuki.

Τέλος πάντων μετά που την κυκλοφόρησα, την άφησα για λίγο, ξάνα δεν έκανε check, πάλι βγάλε-βαλε πόλους, μετά από λίγο ήταν οκ. Άρα δεν ήταν θέμα μπαταρίας αλλά ας το καταπιούμε και αυτό, και τώρα στον γυρισμό με παρατήρηση, είδα πως το πρόβλημα με το κοντέρ συμβαίνει όταν είμαι στις 4.500 στροφές, χώρις βέβαια να είναι απόλυτο αυτό, γιατί τόσο καιρό δεν είχα σκεφτεί να το παρακολουθήσω αν συμβαίνει σε στάνταρ σημεία. Μόλις ανεβαίνουν/κατεβαίνουν οι στροφές από τις 4.5Κ επανερχόταν.

 

Τέλος πάντων, καλό παραμύθι έγραψα, μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα τι παίζει; Να πω πως το μηχανάκι ήταν μέσα στα Suzuki που είχαν γίνει ανάκληση για ανορθωτή, το είχε αλλάξει ο προηγούμενος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μήπως κάποιο καλώδιο ή φύσα του κοντέρ δεν κάνει καλή επαφή/έχει σκιστεί;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τσεκαρε ασφλαλιες, μπορει καποια να παιζει η να ειναι καμενη. επισης αυτο ετσι που το λες ειναι σχεδον 100% οτι καποιο καλοδιο κανει και δεν κανει επαφη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο που θα παρατηρουσα εγω εαν ημουν στην θεση σου ...

ειναι την ωρα που δεν κανει το check η την ωρα που σβηνουν,

να προσπαθησεις να κουνησεις λιγο τις φισες.

Εαν κουνοντας το κουμπωμα δεις οτι επανερχονται στιγμιαια τοτε σχεδον 100% ειναι θεμα επαφης - τρανταγμων κτλ !!!

 

Εαν δεν επανερθουν τοτε πας στα πιο "βαθια" ...

 

Βασικα ... σκεψη νο2

Οταν ειναι νεκρο το κοντερ ... το στροφομετρο, ενδειξη βενζινης δουλευει ??? η νεκρωνουν ολα γενικως

Τροποποιήθηκε από τον Andreas KTM

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχαμε παθει το ιδιο θεμα με σενα στο yamaha ενος φιλου.....

Μολις ανοιγε και ταυτοχρονα αυξανονταν οι κραδασμοι, στιγμιαια εκοβε λιγο η δυναμη και το κοντερ εκανε reset μονο του....

Χαλαροι πολοι μπαταριας ηταν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχαμε παθει το ιδιο θεμα με σενα στο yamaha ενος φιλου.....

Μολις ανοιγε και ταυτοχρονα αυξανονταν οι κραδασμοι, στιγμιαια εκοβε λιγο η δυναμη και το κοντερ εκανε reset μονο του....

Χαλαροι πολοι μπαταριας ηταν.

εγω στο χτ παθενε απότομα σταμάτηματα και καπάκι σκασημο πυροβολισμο από εξάτμιση. Ιδικά σε αποτομους κραδασμους του στυλ λακουβα.  Τελικά έλυσε το σύστημα της κλειδαριας του κληδιου του κινητήρα δες και αυτό 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βασικα ... σκεψη νο2

Οταν ειναι νεκρο το κοντερ ... το στροφομετρο, ενδειξη βενζινης δουλευει ??? η νεκρωνουν ολα γενικως

Όχι όλα είναι νεκρά, η βελόνα του στροφομετρου κολλάει στην μέση πχ. Δουλεύουν μόνο τα φλάς, και τα φώτα. Όπως και το φώς του ταμπλό είναι αναμμένο, αλλά χάνονται όλα τα άλλα. Βενζίνες, χιλιόμετρα σβηστά.

Σκέφτηκα για να μην κάνει Καλή επαφή κάτι, και με λακκούβες κτλ ναι χάνεται. Αλλά με ανησύχησε τώρα 2 φορές που δεν έκανε τσεκ η μηχανή και ότι σήμερα ειπα να παρατηρήσω αν όντως το κάνει στις 4.500 στροφές πάντα. Εκεί λέω μήπως είναι κάτι άλλο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όταν σου κολλάει εν κινήσει, ο κινητήρας δουλεύει κανονικά, έχει την ροπή όπως την είχε, την δύναμη όπως την είχε ή χάνει ιπποδύναμη όσο μπερδεύει το κοντέρ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άρα δεν είναι γενικό ηλεκτρικό πρόβλημα. Είναι κάτι που συμβαίνει ΜΟΝΟ στο κοντέρ. Βρήσκεις το καλώδιο που τροφοδοτείται με ρεύμα το κοντέρ, και εγκαθιστάς ένα βολτόμετρο κάπου να το βλέπεις εν κινήσει. Μόλις στο κάνει εν κινήσει, δες τι κάνει το βολτόμετρο, αν πέφτει η τάση, το κόψιμο είναι κάπου εκεί κοντά.

Αν δεν βρεθεί ποτέ και πουθενά στην καλωδίωση τέτοιο πράγμα, τότε έχει θέμα η ίδια η πλακέτα του κοντέρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχα παρομοιο προβλημα με το Βαραντερο! Τελικα δεν ηταν ουτε κομμένο καλωδιο ουτε πολοι μπαταριας! Μεσα στο κοντερ εκει που κουμπωνει η φυσα ειχε δημιουργηθει ψυχρη κολληση! Βρες εναν ηλεκτρονικο να στο τσεκαρει κ αυτο! Σου πεταει μα καινουρια κολληση κ ειναι κομπλε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι όλα είναι εντάξει, σαν να μην συνέβη τίποτα. 

Ετσι οπως το περιγραφεις τοτε ... θα συμφωνησω και εγω με τους απο πανω !!!

Ειναι κατι που συμβαινει μονο στο κυκλωμα του κοντερ ...

Δες φισες, τρανταγμους κλτ, ρευμα + γειωση, και εαν ολα αυτα ειναι ok,

τοτε κανε εναν κοπο βγαλε το καντραν στο χερι και εαν πιανουν λιγο τα χερια σου ανοιξε το να δεις την πλακετα / κολλησεις κτλ ...

εαν οχι παντο σε κανεναν ηλεκτρονικο να στο checkαρει !!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι ο σκοπός είναι να μπορέσω να προσδιορίσω αν φταίει το κοντέρ ή κάτι άλλο στην καλωδίωση, απλά πρέπει να ξεκινήσω να δω πιο συγκεκριμένα και όχι στα τυφλά. Θα δω αν μπορέσω να κάνω αυτό που είπε ο flying με το βολτόμετρο.

Απλά τώρα θέλω να τσεκάρω σίγουρα αν όντως το κάνει πάντα στις 4.500 στροφές και αν ξαναγίνει το να μην κάνει check η μηχανή, γιατί αν είναι αποκλειστικά θέμα κοντερ θα μπορούσε να δημιουργεί πρόβλημα και στο check;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν χρειαζετε να τα κανεις εν κινηση.....αν μπορεις να λυσεις οσα εμποδιζουν απο το να τσακοσεις τα καλωδια της πλεξουδας και βαλε το το κλιδι στο ον και αρχισε να πειραζεις οτι καλοδια βλεπεις ... αν στα κουνηματα δεις διακοπες τοτε κατσε και δες λεπτομερος απο ποιο σειμιο γινετε το προβλημα

Ναι ο σκοπός είναι να μπορέσω να προσδιορίσω αν φταίει το κοντέρ ή κάτι άλλο στην καλωδίωση, απλά πρέπει να ξεκινήσω να δω πιο συγκεκριμένα και όχι στα τυφλά. Θα δω αν μπορέσω να κάνω αυτό που είπε ο flying με το βολτόμετρο.

Απλά τώρα θέλω να τσεκάρω σίγουρα αν όντως το κάνει πάντα στις 4.500 στροφές και αν ξαναγίνει το να μην κάνει check η μηχανή, γιατί αν είναι αποκλειστικά θέμα κοντερ θα μπορούσε να δημιουργεί πρόβλημα και στο check;

αν δεν κανει τσεκ η μηχανη, μπορει να ειναι και το ρελε του εγκεφαλου να ξερεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κοντερ σου θα τσεκαρα πρωτο μαν.Το μηχανακι το πηρες απο εμπορο?

Τσεκαρε πρωτα τη φυσα του κοντερ αν ειναι καλα κουμπωμενη κι αν τυχον εχει σκουπιδια

σκουριες μεσα.Ξεκουμπωστην δλδ και ξανακουμπωσε την.Αν ειναι οκ η φυσα,τοτε 90% εχει

ανοιχτει το κοντερ σου και εχει γινει καποια κολληση μεσα και δεν κρατησε.πηγαινε σε καποιο καλο

ηλεκτρολογο μηχανων να το δει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι δεν το πήρα από έμπορο, από ιδιώτη. Θα τον πάρω κάνα τηλ μπας και είχε γίνει τίποτα και πιο παλιά.

Άκυρο αυτό που είπα για τις 4.500 στροφές, το έκανε και σε άλλες στιγμές. Οπότε θα κοιτάξω πρώτα το κοντέρ και βλέπουμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε δεν είχα απαντήσει εδώ; Γιατί νόμιζα πως το χα κάνει, τέλος πάντων, για αρχειακούς λόγους  να απαντήσω τώρα.

Το πρόβλημα διορθώθηκε χωρίς να καταλάβω ακριβώς τι μπορεί να έφταιγε, λίγο καθαρίστηκε πίσω το κοντέρ και μπήκε καλύτερα η φύσα. Μάλλον όταν είχε αλλάξει ρουλεμάν ο προηγούμενος τα είχαν ανοίξει και δεν το είχαν βάλει καλά, δεν ξέρω. Δεν έχω θέμα τώρα οπότε  όλα κομπλέ. Ευχαριστώ όσους ενδιαφέρθηκαν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...