Jump to content
Sign in to follow this  
NUKE

600cc Enduro 1500 ευρω?

Recommended Posts

Γεια σας.

Εχω μεινει 2 χρονια τωρα με ενα παπακι και αποφασισα να ξαναπαρω καποιο φτηνο 600αρι. Παλιοτερα ειχα το Versys ενα ΧΤ250 και ενα ΤΤR250. 

95% απο τις διαδρομες θα ειναι μεσα στην αθηνα. Οποτε σκεφτομουν πως προς το παρον δεν ξαναπαω σε καποιο βαρυ και καλυτερα να παρω καποιο φτηνο μηχανακι. Αλλα η ιδεα ειναι αν θελω να παω μεχρι τον πειραια η την Νεα Μακρη να μην ειναι κολλημενο το γκαζι οπως στο παπακι. 

Οποτε κοιταγα γενικα για κανα XT600, TT600, FMX . Τι αλλα μηχανακια κυκλοφουν σε τετοια κατηγορια? Εχει σημασια φανταζομαι να μην εχει πολλα χιλιομετρα αλλα ποσα ειναι τα πολλα χιλιομετρα? Και ουτως η αλλως αφου πειραζουν τα κοντερ εχει μεγαλο νοημα να κοιταω τα χιλιομετρα? Ενας μηχανικος που θα το ακουσει 2 λεπτα θα καταλαβει αν ειναι τελειως χρεπι το μηχανακι?

Τι καταναλωσεις να περιμενω? Πιστευω πως θα κανω 7000 χιλιομετρα τον χρονο τουλαχιστον οποτε ειναι σημαντικο αυτο Και αν βγαινω στην εθνικη με τι ταχυτητα θα λεω οτι πηγαινει κομπλε?

Αν μου την βαρεσει και θελω να παω μεχρι το Βολο θα φτασω ποτε η θα καει το μονοκυλινδο? 

Τελος σε τι τιμες κυκλοφορουν τωρα σχετικα κομπλε μηχανακια? Ειναι και καλοκαιρι και φανταζομαι οτι θα ειναι 100-200 ευρω πιο ακριβα...

 

Ευχαριστω πολυ.

 

Εχω προβημα με τα ubuntu και δεν μπορω να βαλω τονους προς το παρον...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πρώτος. λοιπόν κοιτά και το suzuki freewind τιμή χώμα, γκάζια ελαφρώς παραπάνω από τα άλλα που είπες (εκτός ττ).  ναι έχει νόημα να κοιτάς τα χμ, εγώ ας πούμε δεν τα γυρνάω. Θα έλεγα πως 60000 είναι καλά 85+ είναι επίφοβο, και 100κ+ μάλλον στα τελευταία του. Μην κοιτάς μόνο τα χμ κοιτά και φθορές ας πούμε στα μαρσιποφόρα γι αν κόβεις τι παίζει. ο μάστορας αν είναι κάλος θα το ακούσει.

 

καταναλώση πιστεύω θα δεις μέσα γύρω στα 6-7 λίτρα έξω λίγο λιγότερα.  

αναλογα που μένεις, αν πχ μένεις στο κατμαντου δεν σε βλέπω να φτάνεις βόλο. Αν μένεις εντός Ελλάδας θα πας μια χαρά.

 

με 1500 παίρνεις σχετικά προσεγμένο μοτορι, αν δεν βιαζεσαι και κάνεις καλή ερευνά αγοράς. freewind sto 1000, xt600e 1000-1500m, tt λιγο πιο πανω. 

παιζουν και κλρ και δρ και αλλα. 

Τροποποιήθηκε από τον TheSainOne
ορθογραφια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου!

Το Freewind δεν μου αρεσει και τοσο πολυ. Μοιαζει πιο χοντρο και βαρυ. Το ΤΤ μου αρεσει αλλα δεν κυκλοφορουν και πολλα και μαλλον το ΧΤ ειναι πιο γενικης χρησης.

Κοιταω οντως και για KLR αλλα παλι δεν βλεπω πολλα στο car

Με βλεπω για XT λοιπον που ειναι κλασσικο και γνωστο.

 

Με την ευκαιρεια, τωρα με τα capital controls τι παιζει? Αν δεν υπαρχουν μετρητα κανω μεταβιβαση και στελνω τα χρηματα με ebanking? Η δεν το δεχονται οι πωλητες αυτο. Γιατι φοβαμαι λιγο να στειλω χρηματα χωρις να εχω το μηχανακι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου!

Το Freewind δεν μου αρεσει και τοσο πολυ. Μοιαζει πιο χοντρο και βαρυ. Το ΤΤ μου αρεσει αλλα δεν κυκλοφορουν και πολλα και μαλλον το ΧΤ ειναι πιο γενικης χρησης.

Κοιταω οντως και για KLR αλλα παλι δεν βλεπω πολλα στο car

Με βλεπω για XT λοιπον που ειναι κλασσικο και γνωστο.

 

Με την ευκαιρεια, τωρα με τα capital controls τι παιζει? Αν δεν υπαρχουν μετρητα κανω μεταβιβαση και στελνω τα χρηματα με ebanking? Η δεν το δεχονται οι πωλητες αυτο. Γιατι φοβαμαι λιγο να στειλω χρηματα χωρις να εχω το μηχανακι...

KLE?? πας παντου τα κανει ολα και σε τιμη χωμα!!!!!!!!!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ θα έλεγα όχι για το KLR, γιατί αν και αξιόπιστο, σκυλί χωρίς να βγάζει προβλήματα, δεν είναι μηχανή για Αθήνα και για βόλτες σε Εθνική, έχει πολύ μέτρια πρόσφυση και φρένα, μέτρια προς υψηλή κατανάλωση (στο 250αρι εμένα έχει κοντά στο 6, ίσως και παραπάνω), απο τελική λίγα πράγματα (max με ασφάλεια θα έλεγα γύρω στα 130-140) και απο βάρος, όχι ιδιαίτερα ελαφριά.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν λέω ότι δεν κάνει ή ότι ο ανταγωνισμός σε αυτά τα χρήματα είναι κλάσεις ανώτερος, απλά θεωρώ ότι η μηχανή διαπρέπει στη χρήση σε επαρχεία, σε διακοπές σε νησιά με χωματόδρομους και σε ταξίδια σε σκατόδρομους με on-off χρήση. Σε πόλη ή σε βόλτες, πιστεύω ότι δεν είναι τόσο διασκεδαστική και ίσως φτάνει σε σημείο να κουράζει λιγάκι (με μια επιφύλαξη όλα αυτά μιας και έχω οδηγήσει την 650 ελάχιστα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το KLE δε μου αρεσει καθολου.

Υπαρχει εν τω μεταξυ ενα KLR εδω στην περιοχη μου, μοιαζει ομορφο και σχετικη ευκαιρεια. Αλλα αυτο που λεει ο Awaker με ξενερωνει λιγο γιατι θα οδηγαω συνεχεια στην Αθηνα ουσιαστικα και οδηγαω λιγο νευρικα γενικα.

ΧΤ με βλεπω λοιπον.

 

Σας ευχαριστω πολυ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

Οποτε κοιταγα γενικα για κανα XT600, TT

 

ΧΤ με βλεπω λοιπον.

Σας ευχαριστω πολυ.

Πάλι καλά που ήρθες με μια Α γνώμη και κατέληξες στην Β

Πλάκα κάνω :yahoo:

Καλοτάξιδη και να την ευχαριστηθείς με το παραπάνω!!!

Επίσης έχω μια εντύπωση πως θες Super Motard και όχι Enduro. Ίδιο στυλ είναι απλά τα super motard είναι για πόλη και τα άλλα για χώμα.

Νομίζω, δεν είμαι σίγουρος μπορεί να λέω και μαλακία :kaaaala:

Ας το επιβεβαιώσει κάποιος που ξέρει xD

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν εισαι πιο πολύ σε ανοιχτό δρομο με υψηλές ταχύτητες κοίτα καλύτερα κατι υδρόψυκτο.

Αν είναι για κοντινές και συντομες περισσότερο, τότε οσο πιο ελαφρύ και απλό τόσο καλύτερα. 

Ζυγισε τα, εσυ ξερεις καλύτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάλι καλά που ήρθες με μια Α γνώμη και κατέληξες στην Β

Εχεις δικιο! Αλλα ηδη πηρα πολλες πληροφοριες απο εδω :)

Ας το παμε αλλιως λοιπον. Πειτε μου γιατι να μην παρω XT! :D

Μου αρεσουν παρα πολυ και τα enduro και το motard. Γουσταρω περισσοτερο enduro αλλα επειδη ειχα παλιοτερα 2 250αρια με χωματινα λαστιχα ξενερωσα λιγο με το γεγονος οτι επεφτα κατω αν ειχαν πεσει 2 σταγονες νερο. Για αυτο τωρα ψηνομαι περισσοτερο για motard φαση οντως.

Οποτε κοιτωντας τις αγγελιες παιζουν κυριως motard και on/off. Τα on/off ειναι πιο βολικα ειδικα αν βαλω κανεναν αλλον πανω. Αλλα motard ειναι 10 φορες πιο ομορφα ρε γαμωτο.

Παω για αεροψηκτο. Θελω κατι ελαφρυ με την ελπιδα οτι δεν θα παρει φωτια αν κανω μια φορα μερικα παραπανω χιλιομετρα.

BTW ειχα δει ενα ομορφο μηχανακι την παρασκευη και το πηραν ηδη φαινεται...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχεις δικιο! Αλλα ηδη πηρα πολλες πληροφοριες απο εδω :)

1)Ας το παμε αλλιως λοιπον. Πειτε μου γιατι να μην παρω XT! :D

Μου αρεσουν παρα πολυ και τα enduro και το motard. Γουσταρω περισσοτερο enduro αλλα επειδη ειχα παλιοτερα 2 250αρια με χωματινα λαστιχα ξενερωσα λιγο με το γεγονος οτι επεφτα κατω αν ειχαν πεσει 2 σταγονες νερο. Για αυτο τωρα ψηνομαι περισσοτερο για motard φαση οντως.

Οποτε κοιτωντας τις αγγελιες παιζουν κυριως motard και on/off. Τα on/off ειναι πιο βολικα ειδικα αν βαλω κανεναν αλλον πανω. 2)Αλλα motard ειναι 10 φορες πιο ομορφα ρε γαμωτο.

Παω για αεροψηκτο. Θελω κατι ελαφρυ με την ελπιδα οτι δεν θα παρει φωτια αν κανω μια φορα μερικα παραπανω χιλιομετρα.

BTW ειχα δει ενα ομορφο μηχανακι την παρασκευη και το πηραν ηδη φαινεται...

 

1->ΩΡΑΙΟΟΟΟΟΣΣΣ

2)Και εγω προτιμώ motard από on/off

Για το xt λοιπόν, καταρχήν είναι όντως αξιόπιστο, αρκετά δεν αντιλέγω, από θέμα επιδόσεων δεν είναι κορυφή αν και με after-market και φίλτρο μπορεί να βελτιωθεί.

Για πόλη είναι πάρα πολύ καλό επίσης, αλλά για ταξίδι το θεωρώ κακό λόγω ίππων και ανύπαρκτης προστασίας.

Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη, δεν σημαίνει ότι είσαι και σωστή...

Πιθανώς να λέω πάλι απλά  :kaaaala:ίες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν οι μακρινες σου βόλτες ειναι μια στο τόσο δεν θα εχεις κανενα θεμα με το XT.

Αντι για αυτό ομως, εγω σου προτείνω το FMX. Πιστεύω οτι ειναι καλύτερο και μάλλον θα βρεις και κάτι πιο φρέσκο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ θα έλεγα ένα Duke2 640*

Βέβαια παίζει πάνω από όλα άμα σαρέσει, και μετά αν αξίζει, τουλάχιστον εγώ αυτό σκέφτομαι, γιατί δεν μπορεί να έχεις μια μηχανή που δεν σαρέσει πόσα χρόνια, γιατί έτσι δεν πρόκειται να την αγαπήσεις ποτέ,

 

 

*Κάτι τέτοιο δηλαδή: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8278856/

Τροποποιήθηκε από τον VR_46

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχεις δικιο! Αλλα ηδη πηρα πολλες πληροφοριες απο εδω :)

Ας το παμε αλλιως λοιπον. Πειτε μου γιατι να μην παρω XT! :D

Μου αρεσουν παρα πολυ και τα enduro και το motard. Γουσταρω περισσοτερο enduro αλλα επειδη ειχα παλιοτερα 2 250αρια με χωματινα λαστιχα ξενερωσα λιγο με το γεγονος οτι επεφτα κατω αν ειχαν πεσει 2 σταγονες νερο. Για αυτο τωρα ψηνομαι περισσοτερο για motard φαση οντως.

Οποτε κοιτωντας τις αγγελιες παιζουν κυριως motard και on/off. Τα on/off ειναι πιο βολικα ειδικα αν βαλω κανεναν αλλον πανω. Αλλα motard ειναι 10 φορες πιο ομορφα ρε γαμωτο.

Παω για αεροψηκτο. Θελω κατι ελαφρυ με την ελπιδα οτι δεν θα παρει φωτια αν κανω μια φορα μερικα παραπανω χιλιομετρα.

BTW ειχα δει ενα ομορφο μηχανακι την παρασκευη και το πηραν ηδη φαινεται...

 

Μην παρεις χτ:

1) πολυ κοινο

2)τα κλεβουν για ανταλακτικα

3)αργο και ψοφιο

 

 

DR?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

DR?

Αν εννοείς το 650 δεν παίζει να βρει σωστό με κάτω από 2Κ €. Είναι σκαπανικό εργαλείο πάντως.

ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΕΞΤΙ ΓΙΑΤΙ:

 

  1. Είναι Yamaha
  2. Το ΑΧ-1 μου ήταν πιο fun to drive, σήκωνε δευτέρα με συμπλέκτη, το ΧΤ για να το σηκώσεις με 2α πρέπει να πατήσεις τραμπολίνο
  3. Είναι Yamaha
  4. Δεν είναι Honda
  5. Tόσο ψόφιο που μυρίζει σαν κάδος στο Μενίδι 
  6. Πάρε ΤΤ είναι λίγο πιο ελαφρύ και πιο μάχιμο
  7. πάρε FMX που είναι πιο φρέσκο αν και το μοτέρ του είναι λίγο πιο παλιό από τον μηχανισμό των Αντικυθήρων, το φόραγε το XR650L και το Dominator 650 αλλά με καρμπυρατέρ και εξάτμιση μπορείς να ξαφνιάσεις ΚΤΜ χωρίς να έχεις τις απαιτήσεις στη συντήρηση ενός ΚΤΜ.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΙΠΑ ΝΑ ΞΑΦΝΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΟΒΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπον, σε KTM δεν θελω να παω αν και μου αρεσει για διαφορους γνωστους λογους. DR δεν νομιζω οτι κυκλοφορει κατι πουθενα κοντα στα 1500.

Τωρα, ψηθηκα αρκετα για FMX αν και ειναι 500 ευρω παραπανω τουλαχιστον. Μετα αρχιζει η φαση του γιατι να μην βρω ενα φτηνο XTX. Τεσπα διαβασα αρκετα για το FMX. Μου αρεσαν αυτα που ειδα. Και μου αρεσει πολυ σαν μηχανακι. Οποτε το κοιταω.

Νομιζω πως τωρα εχω καταληξει στην εξης φαση. Να παρω ειτε μια ευκαιρεια ΧΤ600 max 1500 ευρω ειτε ενα FMX καπου στα 2000.

Συνεχιζω να κοιταω αγγελιες :)

Σας ευχαριστω πολυ για ολες τις απαντησεις μεχρι τωρα! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έλα τώρα με το πτώμα το FMX μόνο μόστρα είναι και σε περνάνε DT και Modenas Dynamic σαν σταματημένο. Πάρε μια ΧΤάρα με 1500 βρήσκεις καλά. Χτύπα και ένα σετάκι ζαντολάστιχα και θα έχεις 2 σε ένα να κάνεις ότι γουστάρεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 Θα έλεγα πως 60000 είναι καλά 85+ είναι επίφοβο, και 100κ+ μάλλον στα τελευταία του.

87.500+ το μονοκύλινδρο μου και μόλις γύρισα απο 2,500κμ σε 5 μέρες με 9 ωρες οδήγηση την μέρα, στάσεις μονο για βενζίνη και συνέχιζα. να περιμένω το μπάμ δηλαδή απο μέρα σε μέρα? πολλοί ευρωπαίοι bikers δεν πίστευαν οτι ειναι ενα μηχανάκι 10 ετών...
όλα ειναι στον άνθρωπο που το έχει και πως το φροντίζει. δηλαδή αν εγώ αύριο το πουλήσω και το μηχανάκι ειναι στην πένα όλα πάνω του ο επόμενος θα φοβάται μην του σκάσει στα χέρια?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν εννοείς το 650 δεν παίζει να βρει σωστό με κάτω από 2Κ €. Είναι σκαπανικό εργαλείο πάντως.
ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΕΞΤΙ ΓΙΑΤΙ:

 

  1. Είναι Yamaha
  2. Το ΑΧ-1 μου ήταν πιο fun to drive, σήκωνε δευτέρα με συμπλέκτη, το ΧΤ για να το σηκώσεις με 2α πρέπει να πατήσεις τραμπολίνο
  3. Είναι Yamaha
  4. Δεν είναι Honda
  5. Tόσο ψόφιο που μυρίζει σαν κάδος στο Μενίδι 
  6. Πάρε ΤΤ είναι λίγο πιο ελαφρύ και πιο μάχιμο
  7. πάρε FMX που είναι πιο φρέσκο αν και το μοτέρ του είναι λίγο πιο παλιό από τον μηχανισμό των Αντικυθήρων, το φόραγε το XR650L και το Dominator 650 αλλά με καρμπυρατέρ και εξάτμιση μπορείς να ξαφνιάσεις ΚΤΜ χωρίς να έχεις τις απαιτήσεις στη συντήρηση ενός ΚΤΜ.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΙΠΑ ΝΑ ΞΑΦΝΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΟΒΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ.

ρε μαγγες στο καρ εχει 35 dr τα 5 εχουν πανω απο 1500(ζηταν οχι τι θα παρουνε) απο τα αλλα 30 κανενα δεν λεει?

5. ηαηαηαηαηαηαηα

6. μαζι σου

7. μονο ξεφιμοτο. επισεισ παρε και δυο βαπορια λαδι να τουβαζεις.

:rotfl::rotfl::rotfl:

χεχχεεχχεχε

Λοιπον, σε KTM δεν θελω να παω αν και μου αρεσει για διαφορους γνωστους λογους. DR δεν νομιζω οτι κυκλοφορει κατι πουθενα κοντα στα 1500.

Τωρα, ψηθηκα αρκετα για FMX αν και ειναι 500 ευρω παραπανω τουλαχιστον. Μετα αρχιζει η φαση του γιατι να μην βρω ενα φτηνο XTX. Τεσπα διαβασα αρκετα για το FMX. Μου αρεσαν αυτα που ειδα. Και μου αρεσει πολυ σαν μηχανακι. Οποτε το κοιταω.

Νομιζω πως τωρα εχω καταληξει στην εξης φαση. Να παρω ειτε μια ευκαιρεια ΧΤ600 max 1500 ευρω ειτε ενα FMX καπου στα 2000.

Συνεχιζω να κοιταω αγγελιες :)

Σας ευχαριστω πολυ για ολες τις απαντησεις μεχρι τωρα! 

Ομορφο το φμχ αλλα πιο ταφος δεν παει στα 650.

Έλα τώρα με το πτώμα το FMX μόνο μόστρα είναι και σε περνάνε DT και Modenas Dynamic σαν σταματημένο. Πάρε μια ΧΤάρα με 1500 βρήσκεις καλά. Χτύπα και ένα σετάκι ζαντολάστιχα και θα έχεις 2 σε ένα να κάνεις ότι γουστάρεις. 

Στην κατηφορα τα πατας λογο βαρους.

ρε γιωργο γιατι ν μην παρει ΤΤ αντι ΧΤ? εχεις αποκλειστικοτιτα?

87.500+ το μονοκύλινδρο μου και μόλις γύρισα απο 2,500κμ σε 5 μέρες με 9 ωρες οδήγηση την μέρα, στάσεις μονο για βενζίνη και συνέχιζα. να περιμένω το μπάμ δηλαδή απο μέρα σε μέρα? πολλοί ευρωπαίοι bikers δεν πίστευαν οτι ειναι ενα μηχανάκι 10 ετών...όλα ειναι στον άνθρωπο που το έχει και πως το φροντίζει. δηλαδή αν εγώ αύριο το πουλήσω και το μηχανάκι ειναι στην πένα όλα πάνω του ο επόμενος θα φοβάται μην του σκάσει στα χέρια?

φίλτατε, να το προσέξεις ειναι ετοιμο να σκορπίσει, επισπεύσε να λαδώσεις αλυσίδα (ααα και σχεδον σου εχσει λυθει μια βιδα στην εξάτμιση που το δα).  Σύμφωνα με την ελάχιστη μου εμπειρια σε μεταχ. στο ελλαντα αυτα ισχειουν ΧΟΝΤΡΙΚΑ (παγκαλος στυλε) τώρα θα παίζουν και σχολαστικά παλικάρια σαν και του λογού σου αλλα ειστε η εξαιρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. 

 

τι λαστιχα φορας και πωσ σου φενονται? εχουμε το ιδιο νουμερακι

Τροποποιήθηκε από τον TheSainOne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα ΑΝΑΚΕΕ ΙΙΙ φοράω και μου φαίνονται εξαιρετικά. κοίτα εγώ γνωρίζω πολλούς μερακλήδες κατόχους που όταν πάρεις κατι απο αυτούς ξέρεις οτι ειναι στην πένα. Αλλά συνήθως τα σωστά μηχανάκια εχουν τιμή κοντά στον μέσο όρο και προς τα πάνω. αν π.χ ενα μοντέλο εχει μ.ο 1500 ευρώ και εσύ εχεις 1200 θα πάρεις κατι που θέλει μαζέματα. λογικό ειναι. 

π.χ το παιδί που αγόρασα την μηχανή μου το μηχανάκι το είχε τσίλικο όταν το πήρα απλά γύριζες το κλειδί και έφευγες ταξίδι κυριολεκτικά. μέχρι και φουλάρισμένο ήταν. 

η π.χ του θείου Ναυτίλου το πηγασάκι με πάνω απο 100+ χιλιάδες χιλιόμετρα αν για κάποιο λόγο το πουλούσε ξέρεις οτι το μηχανάκι δεν εχει το παραμικρό. απλά τα καλά μηχανάκια πολλές φορές φεύγουν και μέσα στην παρέα απο στόμα σε στόμα. οχι οτι δεν υπάρχουν ομως σωστά μηχανάκια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...