Jump to content
nikolai

μεσαια η μεγαλα κυβικα και γτ?

Recommended Posts

Εχουμε και λεμε ας πουμε οτι εχουμε ενα χ χιλιομετροφαγο οδηγο που ξεκιναει να κανει βολτα και καταληγει να κανει 1500 κμ μεσα στη βδομαδα απο αποψη κοστος συντηρησης αν βγαλουμε στην απεξω βενζινες και λαστιχα μιας και ο χιλιομετροφαγος οδηγος μας στο ταξιδι ειναι σχετικα ηπιος , συμφερει καλυτερα μια μεσαιων κυβικων μηχανη 600-800 κυβικα η κατι 1000+ με μεγαλυτερο χιλιομετρικο διαστημα αναμεσα στα σερβις αλλαγες λαδιων στις 12000 πχ και τα συναφη σε σχεση με τα μικροτερα κυβικα και γτ ????

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θέμα γούστου είναι από την στιγμή που και με τα 2 πας 2κάβαλος και φορτωμένος (ανάλογα τύπο μηχανής) για μένα το 1000άρι περισσεύει. Αν ήθελα το κάτι παραπάνω, ρεπριζ, τελική, γκάζι, επιτάχυνση τότε 1000άρι…. Αλλιώς δεν βρίσκω τον λόγο. Αν μιλούσαμε για  300/400άρι εκεί ναι θα έλεγα ότι υπάρχουν διαφορές βασικές

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ίσως είναι καλύτερα να το προσεγγίσεις λίγο διαφορετικά, να μην "τσουβαλιάσεις" δηλαδή όλα τα 1200άρια ή όλα τα 650ρια σαν να ειναι ένα πράγμα αλλά να σκεφτείς ξεχωριστά για κάθε μηχανή που σ'ενδιαφέρει.

Αν δηλαδή κάνω 5 με 6 χιλιάδες χλμ το μήνα χρειάζομαι "οπωσδήποτε" sport touring (ή άνετο on/off) μηχανάκι. Μου αρέσει πχ το FJR, το vstrom 650 και το versys. Ποιο με συμφέρει πιο πολύ, ποιο είναι πιο ξεκούραστο,με ποιο δε θα τρέχω κάθε λίγο στο συνεργείο, ποιο έχει τα λιγότερα λειτουργικά κοστη και σαφώς ποιο με εξιτάρει πιο πολύ να το καβαλάω..

Ε και κάπως έτσι τα ζυγίζεις και.......δεν αποφασίζεις ποτέ :biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν πάρεις το 1000+ θα σου λείπουν τα + του 650.....

Αν πάρεις το 600 θα σου λείπουν τα + του 1000....

 

Καργιόλες μηχανές......δεν φτάνει μόνο μία. (εκτός και αν έχεις ένα versys 750 3κύλινδρο με στήσιμο SD990 και κατανάλωση modenas) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η λύση είναι απλή (αλλά όχι φτηνή), παίρνεις αυτό:

bg_16ZX1000M_40AGRNDRF3CG_C.jpg

 

Και αυτό:

honda-msx125-2013_03.jpg

 

και καθάρισες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομιζω το μεγαλυτερο κοστος ειναι η απαξιωση της μηχανης...με 5000 6000 χλμ τον μηνα το μηχανακι σε 5 χρονια θα εχει 300000+ χλμ τι μεταπωληση να εχει κ ποσα ακομα να βγαλει? Αρα για χιλιομετροφαγα χρηση παρε το φθηνοτερο οχημα που μπορεις σε συνδιασμο με την χαμηλοτερη καταναλωση...Δηλαδη ενα δικυλινδρο 500αρι.

Αν ομως θες να βγαζεις κ γουστα...τοτε παιρνεις οτι σου αρεσει κ το πληρωνεις αντιστοιχα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

όλα πάνε ανάλογα με το πόσο χοντρό πορτοφόλι έχεις .... αν έχει χρήματα δέν μπένεις στην διαδικασία να σκευτείς τα κυβικά εννοείτε πέρνεις το καλήτερο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το'χα ξαναγράψει σε κάποιο θέμα αλλά δεν πειράζει.

Η διαφορά του varadero και του virago ήταν ελάχιστη. Η διαφορά του varadero με το kle ή την TA ακόμα μικρότερη. Καθαρά σαν έξοδα.

Αλλά εκτός απ'τα έξοδα υπάρχουν χίλιοι άλλοι παράγοντες. Αν μου'λεγες τώρα να επιλέξω με το πιστόλι στον κρόταφο ανάμεσα στο varadero και το virago θα σκάλωνα άσχημα. Γιατί το θηρίο ναι μεν ήταν πιο γρήγορο αλλά για μένα πιο κουραστικό εκτός εθνικής και εντός πόλης. Απ'την άλλη, το βιράγκο ήταν ποδήλατο και, παρά το, επιεικώς ελλιπές στήσιμό του, ήταν fun μηχανάκι που όμως του έλειπαν πολλά. Τα μεσαία μπορώ να πω με ξενέρωναν παραπάνω, γιατί ούτε τόσο ελαφριά και μανιτζέβελα ήταν αλλά ούτε και τόσο γρήγορα (τα συγκεκριμένα on/off λέω, μην πιάσουμε 600άρια I4).

Αν τα χρήματα υπήρχαν, εγώ θα'παιρνα ένα "λογικό" χιλιάρι. Δηλαδή ένα σχετικά ελαφρύ, επαρκώς γρήγορο και άνετο μηχανάκι που θα'ταν οκ σε όλες τις καταστάσεις. Αν ήμουν ντεμί στα φράγκα θα'μουν μια χαρούλα και μ'ένα δικύλινδρο 650άρι. Αν πάλι το'ψαχνα τόσο με την οικονομία, προφανώς θα'βαζα άλλα πράγματα στην άκρη.

Στην τελική όμως, αν δεν το γουστάρεις το ρημάδι που καβαλάς, όσο λίγο και να καίει, τσάμπα το'χεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα μεγαλύτερα έξοδα στο μηχανάκι είναι α) απαξίωση, β)καύσιμα γ)συντήρηση. Σε γενικές γραμμές είναι ακριβό χόμπι, χιλιόμετρο για χιλιόμετρο το (γιαπωνέζικο) μηχανάκι μου κοστίζει τα διπλά (και βάλε) για συντήρηση σε σχέση με το (ευρωπαϊκό) αμαξάκι μου.

Πάμε τώρα στα επί μέρους. Η απαξίωση μειώνεται κατά πολύ αν πάρεις μεταχειρισμένο. Πήρα με τέσσερα παρά χιλιάρικα (βάζω μέσα και τα συμμαζέματα για να γίνει κούκλα) χιλιάρι μηχανάκι. Άμα έπαιρνα εξακοσάρι της ίδιας κατηγορίας δεν θα γλίτωνα τίποτα ιδιαίτερο. Ίσα ίσα που θα έβγαινε και πιό ακριβό γιατί έχουν πιό πολύ ζήτηση απ'ότι κατάλαβα. Θα του πιώ το αίμα :tooth: για 2-3-4-5 χρόνια ή μέχρι να το βαρεθώ, να μου το κλέψουν, να πάρει φωτιά κτλ. Στο πιθανότερο σενάριο να το πουλήσω γιατί το βαρέθηκα, ε, στην ξεφτίλα 2 χιλάρικα θα πιάσει, οπότε 2 χιλιάρικα απομείωση αξίας σε 5 χρόνια πχ, δεν είναι και κάτι τραγικό. Αυτά πάντα στην περίπτωση μεταχειρισμένου.

Το μεγάλο ζήτημα είναι αν αξίζει μεταχειρισμένο... Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, και είναι καλύτερο να κρίνεται κατά περίπτωση. Εγώ πάντως δεν έφτανα οικονομικά μηχανάκι αυτής της κατηγορίας καινούριο, οπότε συυμβιβαζόμαστε με το παλιό. Το peace of mind όμως και η ξεγνοιασιά ότι ξέρεις πώς δουλεύτηκε, πώς στρώθηκε και το ιστορικό δεν είναι αμελητέα ποσότητα :winking:

Πάμε παρακάτω: Καύσιμα. Έχω κατανάλωση (με ελάχιστη πόλη) 6 λίτρα στα 100. Με ένα 600άρι πόσο παρακάτω; 5,5; βαριά 5; Στα 10000 που κάνει ένας μέσος αναβάτης το χρόνο είναι 100 λίτρα διαφορά. Ήτοι 150 ευρώ πες το χρόνο. Δεν θα το έλεγα και deal breaker.

Συντήρηση: 3 λίτρα λάδια vs 2? Ανά 5000 χιλιόμετρα να είμαστε και μερακλήδες; Μικρή η διαφορά. Βαλβίδες/ρουλεμάν τιμονιού/φρένα πχ; Μιά από τα ίδια. Λάστιχα; Ίδια διάσταση, πιό πολύ παίζει ρόλο το χέρι.

Λοιπά έξοδα: οκ, τα τέλη τσούζουν λίγο, η ασφάλεια ίδια με το 650αρι που είχα πριν, πες +100 ευρώ το χρόνο.

Οπότε το μικρό ή μεγάλο έχει διαφορά ~300 ευρώ το χρόνο. Αν αξίζει το ξέρει ο πληρώνων :winking:

Πάντως άπαξ και φύγεις από την κατηγορία παπιοσκούτερ και μπεις σε μηχανές μεσαίων κυβικών και βάλε, μικρές οι διαφορές.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

Ε και κάπως έτσι τα ζυγίζεις και.......δεν αποφασίζεις ποτέ :biggrin:

ουφ....γιατί νόμιζα πως εγώ έχω το πρόβλημα που δεν μπορώ να αποφασίσω κάτι μήνες τώρα..τελικά οι μηχανές φταίνε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η αληθεια ειναι οτι γουσταρω τρελα το vfr 1200 και τα φραγκα να το παρω τα εχω τα φραγκα για να το συντηρησω με φοβιζουν και γιαυτο σκεφτομαι να παρω κτ στα 600-800 cc οτι και να παρω παντα μιλαμε για 4κ η εστω v4

 

Η λύση είναι απλή (αλλά όχι φτηνή), παίρνεις αυτο

ειναι στις επιλογες ειναι η αληθεια για δευτερο θα κρατησω το cb που εχω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η αληθεια ειναι οτι γουσταρω τρελα το vfr 1200 και τα φραγκα να το παρω τα εχω τα φραγκα για να το συντηρησω με φοβιζουν και γιαυτο σκεφτομαι να παρω κτ στα 600-800 cc οτι και να παρω παντα μιλαμε για 4κ η εστω v4

 

VFR 800, και καθάρισες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

VFR 800, και καθάρισες.

ακριβο το καινουργιο και δεν υπαρχει καπου σε μεταχειρησμενο δεν μου αρεσει καθολου εξωτερικα το παλιο , το γραναζωτο καθως και το 750 ειναι ερωτας αλλα παω για restore το cb1 και το ταμιο θα βγει πολυ μειον αν κανω και δευτερο προτζεκτ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Η ερώτηση λοιπόν είναι αν είναι φθηνή η συντήρηση μιας μηχανής που κοστίζει κοντά στα είκοσι χιλιάρικα κούτα ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η αληθεια ειναι οτι γουσταρω τρελα το vfr 1200 και τα φραγκα να το παρω τα εχω τα φραγκα για να το συντηρησω με φοβιζουν και γιαυτο σκεφτομαι να παρω κτ στα 600-800 cc οτι και να παρω παντα μιλαμε για 4κ η εστω v4

 

ειναι στις επιλογες ειναι η αληθεια για δευτερο θα κρατησω το cb που εχω

Δηλαδη είσαι στην ευτυχή θέση να εχεις τα φράγκα να το πάρεις, και ανησυχείς αν θα έχεις τα χρήματα για συντήρηση; 
 

Και ποσο πια διαφορετικά έξοδα νομιζεις οτι θα εχει το 800ρι σε σχέση με το 1200ρι; 

Νομιζω οτι τζάμπα διυλίζεις τον κώνωπα 


 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Η ερώτηση λοιπόν είναι αν είναι φθηνή η συντήρηση μιας μηχανής που κοστίζει κοντά στα είκοσι χιλιάρικα κούτα ;

κτ τετοιο πλεον κανει γυρω στα 13 χιλιαρικα παντως

Δηλαδη είσαι στην ευτυχή θέση να εχεις τα φράγκα να το πάρεις, και ανησυχείς αν θα έχεις τα χρήματα για συντήρηση; 
 

Και ποσο πια διαφορετικά έξοδα νομιζεις οτι θα εχει το 800ρι σε σχέση με το 1200ρι; 
βασικα αυτη ειναι η απορια μου γτ το 400αρι εχει μικρα εξοδα συντηρησης (αλλα μεγαλα εξοδα βλαβων busa να εβαζα καθε μερα πιστα λιγοτερα παιζει να ξοδευα)
Νομιζω οτι τζάμπα διυλίζεις τον κώνωπα 


 

το θεμα δεν ειναι να τα μαζεψεις αργα αργα και με μπολικα οσπρια καθε μερα θα μαζευτουνε , αλλα το να κανεις τα χιλιομετρα σου οσο πιο ξεγνιαστα γινεται

Τροποποιήθηκε από τον nikolai

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε βρε χρουσέ μου ένα 600F4 σε καλή κατάσταση και θα κοντράρεις τον Highlander

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε βρε χρουσέ μου ένα 600F4 σε καλή κατάσταση και θα κοντράρεις τον Highlander

Αν ο Χαιλάντερ είναι με τα πόδια...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τη μαγεία, την ποιότητα κύλισης, επιδόσεων, περιφερειακών ενός κορυφαίου μεγάλου, δε θα τι ζήσεις με ΚΑΝΕΝΑ μικρότερο.

Αν έχεις 13Κ κασέρι, κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και ΜΗ πάρεις VFR1200 (IMHO πάντα)

Πάρε ένα καλό μεγάλο μεταχειρισμένο (με το 55-60% των χρημάτων σου) και λύθηκε αυτομάτως και η αγωνία σου για συντήρηση, τουλάχιστον για μια 5ετία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η λύση είναι απλή (αλλά όχι φτηνή), παίρνεις αυτό:

Κρυμμένο περιεχόμενο

 

Και αυτό:

Κρυμμένο περιεχόμενο

 

και καθάρισες

Το πρώτο το έχω, ελπίζω μέχρι τον Νοέμβριο να έχω και το δεύτερο :shades:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ταξίδι φορτωμένος (αναβάτης - συνεπιβάτης - τριπλέτα βαλίτσες - tank bag) πιστεύω ότι ένα μεσαίο δικύλινδρο μηχανάκι 650 κυβικών παίζει να καίει το ίδιο με ένα μεγάλο επίσης δικύλινδρο μηχανάκι 1200 κυβικών εκατοστών. Ισως μάλιστα να βρεθεί πιο οικονομικό το 1200άρι !!

Ο λόγος;

Το 1200άρι ταξιδεύει πιο άνετα και σε χαμηλότερους ρυθμούς περιστροφής.

Φυσικά, στην πόλη ή σε χαλαρή βολτούλα το μεσαίου κυβισμού μηχανάκι θα κάψει λιγότερο.

 

Όλα είναι θέμα του τι χρήση θα κάνεις στο μηχανάκι...

Τροποποιήθηκε από τον Αιγαιοπλόος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...