nikolai 404 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Εχουμε και λεμε ας πουμε οτι εχουμε ενα χ χιλιομετροφαγο οδηγο που ξεκιναει να κανει βολτα και καταληγει να κανει 1500 κμ μεσα στη βδομαδα απο αποψη κοστος συντηρησης αν βγαλουμε στην απεξω βενζινες και λαστιχα μιας και ο χιλιομετροφαγος οδηγος μας στο ταξιδι ειναι σχετικα ηπιος , συμφερει καλυτερα μια μεσαιων κυβικων μηχανη 600-800 κυβικα η κατι 1000+ με μεγαλυτερο χιλιομετρικο διαστημα αναμεσα στα σερβις αλλαγες λαδιων στις 12000 πχ και τα συναφη σε σχεση με τα μικροτερα κυβικα και γτ ???? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Wolf1138 2.924 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Στην οικονομία καυσίμου μεσαία σίγουρα. Και δεν αλλάζει κάτι στα σέρβις κτλ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
barticiani 1.034 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BLoR 126 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Θέμα γούστου είναι από την στιγμή που και με τα 2 πας 2κάβαλος και φορτωμένος (ανάλογα τύπο μηχανής) για μένα το 1000άρι περισσεύει. Αν ήθελα το κάτι παραπάνω, ρεπριζ, τελική, γκάζι, επιτάχυνση τότε 1000άρι…. Αλλιώς δεν βρίσκω τον λόγο. Αν μιλούσαμε για 300/400άρι εκεί ναι θα έλεγα ότι υπάρχουν διαφορές βασικές Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
efkola 7.502 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Ίσως είναι καλύτερα να το προσεγγίσεις λίγο διαφορετικά, να μην "τσουβαλιάσεις" δηλαδή όλα τα 1200άρια ή όλα τα 650ρια σαν να ειναι ένα πράγμα αλλά να σκεφτείς ξεχωριστά για κάθε μηχανή που σ'ενδιαφέρει.Αν δηλαδή κάνω 5 με 6 χιλιάδες χλμ το μήνα χρειάζομαι "οπωσδήποτε" sport touring (ή άνετο on/off) μηχανάκι. Μου αρέσει πχ το FJR, το vstrom 650 και το versys. Ποιο με συμφέρει πιο πολύ, ποιο είναι πιο ξεκούραστο,με ποιο δε θα τρέχω κάθε λίγο στο συνεργείο, ποιο έχει τα λιγότερα λειτουργικά κοστη και σαφώς ποιο με εξιτάρει πιο πολύ να το καβαλάω..Ε και κάπως έτσι τα ζυγίζεις και.......δεν αποφασίζεις ποτέ 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lavazutra 2.890 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Αν πάρεις το 1000+ θα σου λείπουν τα + του 650.....Αν πάρεις το 600 θα σου λείπουν τα + του 1000.... Καργιόλες μηχανές......δεν φτάνει μόνο μία. (εκτός και αν έχεις ένα versys 750 3κύλινδρο με στήσιμο SD990 και κατανάλωση modenas) 9 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
barticiani 1.034 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Η λύση είναι απλή (αλλά όχι φτηνή), παίρνεις αυτό: Και αυτό: και καθάρισες 5 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CafeRacer 379 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Νομιζω το μεγαλυτερο κοστος ειναι η απαξιωση της μηχανης...με 5000 6000 χλμ τον μηνα το μηχανακι σε 5 χρονια θα εχει 300000+ χλμ τι μεταπωληση να εχει κ ποσα ακομα να βγαλει? Αρα για χιλιομετροφαγα χρηση παρε το φθηνοτερο οχημα που μπορεις σε συνδιασμο με την χαμηλοτερη καταναλωση...Δηλαδη ενα δικυλινδρο 500αρι.Αν ομως θες να βγαζεις κ γουστα...τοτε παιρνεις οτι σου αρεσει κ το πληρωνεις αντιστοιχα.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hraklis 494 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 όλα πάνε ανάλογα με το πόσο χοντρό πορτοφόλι έχεις .... αν έχει χρήματα δέν μπένεις στην διαδικασία να σκευτείς τα κυβικά εννοείτε πέρνεις το καλήτερο 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mr.Slow 5.568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Το'χα ξαναγράψει σε κάποιο θέμα αλλά δεν πειράζει.Η διαφορά του varadero και του virago ήταν ελάχιστη. Η διαφορά του varadero με το kle ή την TA ακόμα μικρότερη. Καθαρά σαν έξοδα.Αλλά εκτός απ'τα έξοδα υπάρχουν χίλιοι άλλοι παράγοντες. Αν μου'λεγες τώρα να επιλέξω με το πιστόλι στον κρόταφο ανάμεσα στο varadero και το virago θα σκάλωνα άσχημα. Γιατί το θηρίο ναι μεν ήταν πιο γρήγορο αλλά για μένα πιο κουραστικό εκτός εθνικής και εντός πόλης. Απ'την άλλη, το βιράγκο ήταν ποδήλατο και, παρά το, επιεικώς ελλιπές στήσιμό του, ήταν fun μηχανάκι που όμως του έλειπαν πολλά. Τα μεσαία μπορώ να πω με ξενέρωναν παραπάνω, γιατί ούτε τόσο ελαφριά και μανιτζέβελα ήταν αλλά ούτε και τόσο γρήγορα (τα συγκεκριμένα on/off λέω, μην πιάσουμε 600άρια I4).Αν τα χρήματα υπήρχαν, εγώ θα'παιρνα ένα "λογικό" χιλιάρι. Δηλαδή ένα σχετικά ελαφρύ, επαρκώς γρήγορο και άνετο μηχανάκι που θα'ταν οκ σε όλες τις καταστάσεις. Αν ήμουν ντεμί στα φράγκα θα'μουν μια χαρούλα και μ'ένα δικύλινδρο 650άρι. Αν πάλι το'ψαχνα τόσο με την οικονομία, προφανώς θα'βαζα άλλα πράγματα στην άκρη.Στην τελική όμως, αν δεν το γουστάρεις το ρημάδι που καβαλάς, όσο λίγο και να καίει, τσάμπα το'χεις. 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
exppii 302 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Τα μεγαλύτερα έξοδα στο μηχανάκι είναι α) απαξίωση, β)καύσιμα γ)συντήρηση. Σε γενικές γραμμές είναι ακριβό χόμπι, χιλιόμετρο για χιλιόμετρο το (γιαπωνέζικο) μηχανάκι μου κοστίζει τα διπλά (και βάλε) για συντήρηση σε σχέση με το (ευρωπαϊκό) αμαξάκι μου.Πάμε τώρα στα επί μέρους. Η απαξίωση μειώνεται κατά πολύ αν πάρεις μεταχειρισμένο. Πήρα με τέσσερα παρά χιλιάρικα (βάζω μέσα και τα συμμαζέματα για να γίνει κούκλα) χιλιάρι μηχανάκι. Άμα έπαιρνα εξακοσάρι της ίδιας κατηγορίας δεν θα γλίτωνα τίποτα ιδιαίτερο. Ίσα ίσα που θα έβγαινε και πιό ακριβό γιατί έχουν πιό πολύ ζήτηση απ'ότι κατάλαβα. Θα του πιώ το αίμα για 2-3-4-5 χρόνια ή μέχρι να το βαρεθώ, να μου το κλέψουν, να πάρει φωτιά κτλ. Στο πιθανότερο σενάριο να το πουλήσω γιατί το βαρέθηκα, ε, στην ξεφτίλα 2 χιλάρικα θα πιάσει, οπότε 2 χιλιάρικα απομείωση αξίας σε 5 χρόνια πχ, δεν είναι και κάτι τραγικό. Αυτά πάντα στην περίπτωση μεταχειρισμένου.Το μεγάλο ζήτημα είναι αν αξίζει μεταχειρισμένο... Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, και είναι καλύτερο να κρίνεται κατά περίπτωση. Εγώ πάντως δεν έφτανα οικονομικά μηχανάκι αυτής της κατηγορίας καινούριο, οπότε συυμβιβαζόμαστε με το παλιό. Το peace of mind όμως και η ξεγνοιασιά ότι ξέρεις πώς δουλεύτηκε, πώς στρώθηκε και το ιστορικό δεν είναι αμελητέα ποσότητα Πάμε παρακάτω: Καύσιμα. Έχω κατανάλωση (με ελάχιστη πόλη) 6 λίτρα στα 100. Με ένα 600άρι πόσο παρακάτω; 5,5; βαριά 5; Στα 10000 που κάνει ένας μέσος αναβάτης το χρόνο είναι 100 λίτρα διαφορά. Ήτοι 150 ευρώ πες το χρόνο. Δεν θα το έλεγα και deal breaker.Συντήρηση: 3 λίτρα λάδια vs 2? Ανά 5000 χιλιόμετρα να είμαστε και μερακλήδες; Μικρή η διαφορά. Βαλβίδες/ρουλεμάν τιμονιού/φρένα πχ; Μιά από τα ίδια. Λάστιχα; Ίδια διάσταση, πιό πολύ παίζει ρόλο το χέρι.Λοιπά έξοδα: οκ, τα τέλη τσούζουν λίγο, η ασφάλεια ίδια με το 650αρι που είχα πριν, πες +100 ευρώ το χρόνο.Οπότε το μικρό ή μεγάλο έχει διαφορά ~300 ευρώ το χρόνο. Αν αξίζει το ξέρει ο πληρώνων Πάντως άπαξ και φύγεις από την κατηγορία παπιοσκούτερ και μπεις σε μηχανές μεσαίων κυβικών και βάλε, μικρές οι διαφορές. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
damianos 458 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Ε και κάπως έτσι τα ζυγίζεις και.......δεν αποφασίζεις ποτέ ουφ....γιατί νόμιζα πως εγώ έχω το πρόβλημα που δεν μπορώ να αποφασίσω κάτι μήνες τώρα..τελικά οι μηχανές φταίνε! 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolai 404 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 η αληθεια ειναι οτι γουσταρω τρελα το vfr 1200 και τα φραγκα να το παρω τα εχω τα φραγκα για να το συντηρησω με φοβιζουν και γιαυτο σκεφτομαι να παρω κτ στα 600-800 cc οτι και να παρω παντα μιλαμε για 4κ η εστω v4 Η λύση είναι απλή (αλλά όχι φτηνή), παίρνεις αυτοειναι στις επιλογες ειναι η αληθεια για δευτερο θα κρατησω το cb που εχω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ax_ena_honda 15.751 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 η αληθεια ειναι οτι γουσταρω τρελα το vfr 1200 και τα φραγκα να το παρω τα εχω τα φραγκα για να το συντηρησω με φοβιζουν και γιαυτο σκεφτομαι να παρω κτ στα 600-800 cc οτι και να παρω παντα μιλαμε για 4κ η εστω v4 VFR 800, και καθάρισες. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolai 404 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 VFR 800, και καθάρισες.ακριβο το καινουργιο και δεν υπαρχει καπου σε μεταχειρησμενο δεν μου αρεσει καθολου εξωτερικα το παλιο , το γραναζωτο καθως και το 750 ειναι ερωτας αλλα παω για restore το cb1 και το ταμιο θα βγει πολυ μειον αν κανω και δευτερο προτζεκτ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gouky7 8.591 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Η ερώτηση λοιπόν είναι αν είναι φθηνή η συντήρηση μιας μηχανής που κοστίζει κοντά στα είκοσι χιλιάρικα κούτα ; 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GavriilVet 2.796 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 η αληθεια ειναι οτι γουσταρω τρελα το vfr 1200 και τα φραγκα να το παρω τα εχω τα φραγκα για να το συντηρησω με φοβιζουν και γιαυτο σκεφτομαι να παρω κτ στα 600-800 cc οτι και να παρω παντα μιλαμε για 4κ η εστω v4 ειναι στις επιλογες ειναι η αληθεια για δευτερο θα κρατησω το cb που εχωΔηλαδη είσαι στην ευτυχή θέση να εχεις τα φράγκα να το πάρεις, και ανησυχείς αν θα έχεις τα χρήματα για συντήρηση; Και ποσο πια διαφορετικά έξοδα νομιζεις οτι θα εχει το 800ρι σε σχέση με το 1200ρι; Νομιζω οτι τζάμπα διυλίζεις τον κώνωπα 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolai 404 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 (τροποποιήθηκε) Η ερώτηση λοιπόν είναι αν είναι φθηνή η συντήρηση μιας μηχανής που κοστίζει κοντά στα είκοσι χιλιάρικα κούτα ;κτ τετοιο πλεον κανει γυρω στα 13 χιλιαρικα παντωςΔηλαδη είσαι στην ευτυχή θέση να εχεις τα φράγκα να το πάρεις, και ανησυχείς αν θα έχεις τα χρήματα για συντήρηση; Και ποσο πια διαφορετικά έξοδα νομιζεις οτι θα εχει το 800ρι σε σχέση με το 1200ρι; βασικα αυτη ειναι η απορια μου γτ το 400αρι εχει μικρα εξοδα συντηρησης (αλλα μεγαλα εξοδα βλαβων busa να εβαζα καθε μερα πιστα λιγοτερα παιζει να ξοδευα)Νομιζω οτι τζάμπα διυλίζεις τον κώνωπα το θεμα δεν ειναι να τα μαζεψεις αργα αργα και με μπολικα οσπρια καθε μερα θα μαζευτουνε , αλλα το να κανεις τα χιλιομετρα σου οσο πιο ξεγνιαστα γινεται Τροποποιήθηκε Ιούνιος 15 , 2016 από τον nikolai Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ax_ena_honda 15.751 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Πάρε βρε χρουσέ μου ένα 600F4 σε καλή κατάσταση και θα κοντράρεις τον Highlander 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gouky7 8.591 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Πάρε βρε χρουσέ μου ένα 600F4 σε καλή κατάσταση και θα κοντράρεις τον HighlanderΑν ο Χαιλάντερ είναι με τα πόδια... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.279 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2016 Τη μαγεία, την ποιότητα κύλισης, επιδόσεων, περιφερειακών ενός κορυφαίου μεγάλου, δε θα τι ζήσεις με ΚΑΝΕΝΑ μικρότερο.Αν έχεις 13Κ κασέρι, κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και ΜΗ πάρεις VFR1200 (IMHO πάντα)Πάρε ένα καλό μεγάλο μεταχειρισμένο (με το 55-60% των χρημάτων σου) και λύθηκε αυτομάτως και η αγωνία σου για συντήρηση, τουλάχιστον για μια 5ετία. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Thanos89 328 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2016 Η λύση είναι απλή (αλλά όχι φτηνή), παίρνεις αυτό:Κρυμμένο περιεχόμενο Και αυτό:Κρυμμένο περιεχόμενο και καθάρισεςΤο πρώτο το έχω, ελπίζω μέχρι τον Νοέμβριο να έχω και το δεύτερο 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αιγαιοπλόος 1.661 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2016 (τροποποιήθηκε) Σε ταξίδι φορτωμένος (αναβάτης - συνεπιβάτης - τριπλέτα βαλίτσες - tank bag) πιστεύω ότι ένα μεσαίο δικύλινδρο μηχανάκι 650 κυβικών παίζει να καίει το ίδιο με ένα μεγάλο επίσης δικύλινδρο μηχανάκι 1200 κυβικών εκατοστών. Ισως μάλιστα να βρεθεί πιο οικονομικό το 1200άρι !!Ο λόγος;Το 1200άρι ταξιδεύει πιο άνετα και σε χαμηλότερους ρυθμούς περιστροφής.Φυσικά, στην πόλη ή σε χαλαρή βολτούλα το μεσαίου κυβισμού μηχανάκι θα κάψει λιγότερο. Όλα είναι θέμα του τι χρήση θα κάνεις στο μηχανάκι... Τροποποιήθηκε Ιούνιος 16 , 2016 από τον Αιγαιοπλόος 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες