Jump to content
spyrosk42

Δίλημμα για αναρτήσεις CBF1000

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,

Θέλω εδώ και καιρό να βελτιώσω τις αναρτήσεις στην χοντρούλα γιατί είναι αρκετά μαλακές για το βάρος που σηκώνει (η καημένη :tongue:) και θα ήθελα την γνώμη σας ως προς τα που να κινηθώ.

Η χρήση είναι 70% δικάβαλο (~185 kg), 15% δικάβαλο ταξίδι με βαλίτσες (~210 kg :scared:) , 15% μόνος (~115 kg) και τα προβλήματα που έχω είναι ότι το μπροστά βυθίζεται υπερβολικά σε φρεναρίσματα και "σηκώνεται" γρήγορα μόλις μπαίνεις στην στροφή (αυτά τα παρατηρώ και μονός σε "δυναμικές" βόλτες) και ότι το πίσω αγκωμαχά όταν είμαστε φορτωμένοι.

 

Μίλησα με γνωστό βελτιωτή στην Αθήνα ο οποίος μου είπε ότι για το μπροστά αλλάζουμε ελατήρια/λάδια και για το πίσω υπάρχουν 2 δρόμοι:

1) Service και αλλαγή ελατηρίου με προοδευτικό, κόστος χοντρικά γύρω στα 350-400.

2) Αλλαγή αμορτισέρ (Hyperpro ή Ohlins), κόστος 1000+

 

Με την πρώτη λύση, όπως μου εξήγησε ο άνθρωπος, θα έχω μία γενικότερη βελτίωση σε όλους τους τομείς, αλλά θα είναι μια πιο μέση κατάσταση χωρίς να πετύχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα ξεκάθαρα σε κάποια κατηγορία χρήσης, ενώ με την δεύτερη, όπου επιλέξουμε να εστιάσουμε εκεί θα πάρουμε τα μέγιστα πίσω, αλλά θα υστερεί στις υπόλοιπες κατηγορίες χρήσης.

 

Έτσι  όπως το βλέπω, μάλλον για τη πρώτη λύση με βλέπω να κινούμε γιατί δεν είναι ότι τρέχω σε πίστες ή ότι θέλω ένα απόλυτο μηχανάκι (αλλιώς δεν θα είχα και το cbf), είναι και το κόστος, αλλά είπα να ρωτήσω εδώ για καμία παραπάνω γνώμη.

 

Επίσης για πίσω κοιτάζω μόνο για τα "ακριβά" μοντέλα αμορτισέρ γιατί με την τοποθέτηση που έχει στο CBF αναγκαστικά χρειάζεται ξεχωριστή υδραυλική προφόρτιση γιατί αλλιώς θα πρέπει να λύσεις όλη την ουρά όποτε είναι να κάνεις κάποια προσαρμογή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και εγω σε ελατηρια μπρος πισω θα κινηθω οταν θα ερθει η ωρα για το δικο μου CBF.

Σιγουρα χρειαζετε επισκευη πισω το αμορτισερ σου ομως? Ποσα χλμ εχει η μηχανη?

Μεγαλη κουβεντα και αναζητηση επισης τα γραμμικα και τα προοδευτικα ελατηρια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και εγω σε ελατηρια μπρος πισω θα κινηθω οταν θα ερθει η ωρα για το δικο μου CBF.

Σιγουρα χρειαζετε επισκευη πισω το αμορτισερ σου ομως? Ποσα χλμ εχει η μηχανη?

Μεγαλη κουβεντα και αναζητηση επισης τα γραμμικα και τα προοδευτικα ελατηρια

Είναι στα 32000 km αυτή τη στιγμή.

Μία άλλη πρόταση που μου την συνέστησε ο @doctoras9 ήταν και η hagon αλλά δεν γνωρίζω καθόλου τι λέει σαν αποτέλεσμα σε σύγκριση με απλά ελατήρια ή αμορτισέρ Hyperpro/Ohlins (καλά για το 2ο φαντάζομαι θα είναι χειρότερα αλλά ξεφεύγει πάρα πολύ το ποσό).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δες αμα παίζει Hyperpro streetbox για το δικό σου

Kοντα στα 600 παίζει μπροστινά ελατήρια λάδια και πίσω αμορτισέρ κομπλέ με προοδευτικά έλατήρια 

Τροποποιήθηκε από τον lavazutra

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δες αμα παίζει Hyperpro streetbox για το δικό σου

Kοντα στα 600 παίζει μπροστινά ελατήρια λάδια και πίσω αμορτισέρ κομπλέ με προοδευτικά έλατήρια 

Παίζει, αλλά δυστυχώς δεν βγαίνει με εξτρα υδραυλική προφόρτιση οπότε δεν θα μπορώ να το ρυθμίζω χωρίς να λύσω όλο το πίσω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

http://hyperpro.com/shocks/

το 460 έχει το streetbox

τι εννοείς να λύσεις όλο το πίσω για να το ρυθμίσεις? :_unsure:

Τροποποιήθηκε από τον lavazutra

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

http://hyperpro.com/shocks/

το 460 έχει το streetbox

τι εννοείς να λύσεις όλο το πίσω για να το ρυθμίσεις? :_unsure:

Επειδή η ρύθμιση της προφόρτισης σε αυτά τα Hyperpro είναι από την πάνω πλευρά, μόλις τοποθετηθεί δεν έχεις πρόσβαση για να την πειράξεις χωρίς να βγάλεις την ουρά.

Δεν το έχω δει από κοντά, απλά έπεφτε πολύ γκρίνια για αυτό στο CBF1000.com και όλοι λένε να μην πάρεις χωρίς εξωτερική υδραυλική προφόρτιση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή η ρύθμιση της προφόρτισης σε αυτά τα Hyperpro είναι από την πάνω πλευρά, μόλις τοποθετηθεί δεν έχεις πρόσβαση για να την πειράξεις χωρίς να βγάλεις την ουρά.

Δεν το έχω δει από κοντά, απλά έπεφτε πολύ γκρίνια για αυτό στο CBF1000.com και όλοι λένε να μην πάρεις χωρίς εξωτερική υδραυλική προφόρτιση.

αααααα λέω και εγώ. Νομίζω με +70 ευρώ σου δίνει αντάπτορα για να το κάνεις με το χέρι, δες το Link εχει λίστα με τα add on για κάθε μοντέλο.  

Δεν ειμαι σίγουρος για την τιμή βέβαια. 

Τροποποιήθηκε από τον lavazutra

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αααααα λέω και εγώ. Νομίζω με +70 ευρώ σου δίνει αντάπτορα για να το κάνεις με το χέρι, δες το Link εχει λίστα με τα add on για κάθε μοντέλο.  

Δεν ειμαι σίγουρος για την τιμή βέβαια. 

Ναι δεν ξέρω, εδώ έχω μπερδευτεί γιατί στον κατάλογο της η HP δεν το έχει σαν optional extra για το δικό μου, αλλά μόνο για το προηγούμενο μοντέλο (06-09). Τώρα ο βελτιωτής μου είπε ότι υπάρχει, οπότε δεν γνωρίζω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

6 κατομπαλα  για ελατηρια λαδια και ολόκληρο πισω με το ελατήριο του?!!

Φακσιτ! Γιατι μου φαίνεται χαρισμα?!?! Το αφεντικό τρελάθηκε? !?!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

6 κατομπαλα  για ελατηρια λαδια και ολόκληρο πισω με το ελατήριο του?!!

Φακσιτ! Γιατι μου φαίνεται χαρισμα?!?! Το αφεντικό τρελάθηκε? !?!

Απλά είναι χωρίς τη υδραυλική προφόρτιση και αυτό σημαίνει πρόβλημα στις ρυθμίσεις, αν και νομίζω για το δικό σου (αν θυμάμαι καλά είναι το Mk1) πρέπει να υπάρχει σαν εξτρα.

 

Έστειλα και στην Hagon γιατί κάπου εκεί παίζει σε λεφτά, να δω τι θα μου πούνε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με καινούργια ελατήρια μπρος πισω στα απαιτουμενα κιλα και σερβις αν χρειάζεται δεν θα ειναι εντάξει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με καινούργια ελατήρια μπρος πισω στα απαιτουμενα κιλα και σερβις αν χρειάζεται δεν θα ειναι εντάξει?

Ναι δεν ξέρω, για αυτό ρωτάω. Ουσιαστικά το ερώτημα είναι:

Θα έχει  τόσο μεγάλη διαφορά στη συμπεριφορά η λύση του πλήρους καινούργιου αμορτισέρ που να αξίζει το επιπλέον κόστος; Η πχ το 80-90% είναι θέμα ελατηρίων ούτως η άλλως οπότε δεν αξίζει να δώσει κανείς τα υπερδιπλάσια χρήματα για αυτό  το υπολοίπον 10-20%; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι δεν ξέρω, για αυτό ρωτάω. Ουσιαστικά το ερώτημα είναι:

Θα έχει  τόσο μεγάλη διαφορά στη συμπεριφορά η λύση του πλήρους καινούργιου αμορτισέρ που να αξίζει το επιπλέον κόστος; Η πχ το 80-90% είναι θέμα ελατηρίων ούτως η άλλως οπότε δεν αξίζει να δώσει κανείς τα υπερδιπλάσια χρήματα για αυτό  το υπολοίπον 10-20%; 

Αναλόγα την ανάρτηση που φοράς. Συνήθως τα "απλά/φτηνά" μοντέλα σχεδόν όλων των εταιριών (ιαπωνίας :p ) έχουν αναρτήσεις μέτριες προς κακές...οπότε σε aftermarket ακόμα και η μη full ρυθμιζόμενη δουλεύει καλύτερα.

Δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι να πας σε full ρυθμιζόμενο να σκάσεις τα 700-800+ μόνο για το πίσω....εκτός και αν το πας στα όρια του, θες να μπεις καμιά μπίστα κτλ κτλ.

Και είναι και σεταρισμένες βάσει των εργοστασιακών ρυθμίσεων. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοιτα η αποψη μου στο θεμα στο θεμα αναρτηση ειναι βαλε οσο καλυτερη μπορεις να πληρωσεις !!!

Δεν ειναι θεμα το παω τεζα-ξυνω γονατο και αλλα τετοια. Οποιος εχει κανει βελτιωσεις στις αναρτησεις του ή και ακομα απλο σερβις καταλαβαινει την διαφορα !

Διαφορα σε ολο το στησιμο και κυληση της μοτο, στα φρενα και στην ασφαλεια που αποπνεει.

 

 

600 ευρωπαικα για φουλ σερβις το μπροστινο και καινουργια πισω αναρτηση ακουγεται παρα πολυ δελεαστικο !!!

Εγω στην θεση σου παντως δεν θα κολουσα στο γεγονος οτι δεν εχει υδραυλικη προφορτηση (φυσικα αν μπορεις οικονομικα να παρεις και με  υδραυλικο ρυθμιστη.....αλλα επανερχομαι παλι στην αρχικη μου διατυπωση !)  Αλλωστε ποσες φορες νομιζεις οτι θα παιξεις με το set up ??? Μερικες δοκιμες θα κανεις μεχρι να ερθει εκει που το θελεις !

 

Βρες εναν καλο μαστορα εξειδικευμενο στο θεμα αναρτηση, εν αναγκη πανε και Αθηνα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοιτα η αποψη μου στο θεμα στο θεμα αναρτηση ειναι βαλε οσο καλυτερη μπορεις να πληρωσεις !!!

Δεν ειναι θεμα το παω τεζα-ξυνω γονατο και αλλα τετοια. Οποιος εχει κανει βελτιωσεις στις αναρτησεις του ή και ακομα απλο σερβις καταλαβαινει την διαφορα !

Διαφορα σε ολο το στησιμο και κυληση της μοτο, στα φρενα και στην ασφαλεια που αποπνεει.

 

 

600 ευρωπαικα για φουλ σερβις το μπροστινο και καινουργια πισω αναρτηση ακουγεται παρα πολυ δελεαστικο !!!

Εγω στην θεση σου παντως δεν θα κολουσα στο γεγονος οτι δεν εχει υδραυλικη προφορτηση (φυσικα αν μπορεις οικονομικα να παρεις και με  υδραυλικο ρυθμιστη.....αλλα επανερχομαι παλι στην αρχικη μου διατυπωση !)  Αλλωστε ποσες φορες νομιζεις οτι θα παιξεις με το set up ??? Μερικες δοκιμες θα κανεις μεχρι να ερθει εκει που το θελεις !

 

Βρες εναν καλο μαστορα εξειδικευμενο στο θεμα αναρτηση, εν αναγκη πανε και Αθηνα

Ευχαριστώ για την απάντηση (και σε όλους του υπόλοιπους επίσης).

Με το setup θα παίξω σίγουρα αρκετά στην αρχή και μετά θα το έχω στο standard δικάβαλλο, αλλάζοντας στις ρυθμίσεις για εμένα μόνο ή full φόρτωμα περίπου κάθε 1 με 2 φορές την εβδομάδα το καλοκαίρι (βάση της χρήσης που είδα ότι κάνω), αραιώνοντας το χειμώνα.

 

edit: Και ναι, με Αθήνα μιλάω.

Τροποποιήθηκε από τον spyrosk42
.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δες αμα παίζει Hyperpro streetbox για το δικό σου

Kοντα στα 600 παίζει μπροστινά ελατήρια λάδια και πίσω αμορτισέρ κομπλέ με προοδευτικά έλατήρια 

 

6 κατομπαλα  για ελατηρια λαδια και ολόκληρο πισω με το ελατήριο του?!!

Φακσιτ! Γιατι μου φαίνεται χαρισμα?!?! Το αφεντικό τρελάθηκε? !?!

Ξέρει τι λέει ο Lava... Το streetbox για το Versys τόσο βγαίνει... :baby::wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

Ξέρει τι λέει ο Lava... Το streetbox για το Versys τόσο βγαίνει... :baby::wub:

550 για την ακρίβεια από Ελλάδα, από έξω άντε να βγει κάνα 20ρικο φτηνότερο.......με βλέπω να το τσιμπάω :D 

Μετά πάς στην αμέσως ακριβότερη λύση αλλά με γραμμικά σε Wilbers μοντελάκι 640. Από εξωτερικο μπρος πίσω παίζει στα 600-650 όλα μαζί. 

Υ

Γ.Υπόψη η Hyperpro δίνει 1000 χιλιόμετρα εγγύηση για το αμορτισέρι της (δεν σπάει....σερβις θέλει και καλά κάθε 30000).....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ρε μαστόρια, η hyperpro το απλό με το υδραυλικης προφόρτισης έχει διαφορά 250ευρώ

δείτε εδώ τις διαφορές στα set-up για το παλαιότερο μοντέλο http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/62404

 

2013-honda-cbf1000f-1w.jpg

το μηχανάκι εκεί που έχει το αμορτισερ σε αφτερμαρκετ πρέπει να αφαιρείς την σέλα αναβάτη για να προφόρτισεις,  το μαμα αμορτισερ το έχει γυρισμένο ανάποδα για να το κάνεις

μονοδρομος η υδραυλική προφόρτιση

 

τώρα είδα οτι έβγαλε η hagon και για το δικό σου μοντέλο https://www.hagon-shocks.co.uk/catalog/partdetail.aspx?partno=M61106H

D81_2935a1.jpg

ρωτα αυτόν εδώ http://www.hagon.gr/ ποσο μπορεί να σου το δώσει

και επίσης για όλα τα αμορτισερ σε ρωτάνε το βάρος αναβάτη εάν είναι πάνω ή κάτω απο 90kg, στην δική σου περίπτωση το ελατήριο θα είναι πιο ενισχυμένο εφόσον είσαι ανω των 90

Στη δική μου περίπτωση όλα μαζί αμορτισέρ / μπροστινά ελατήρια με τα λάδια τους και μεταφορικά τα πήρα 600 πριν 2-3 χρόνια 

 

εάν τα έχεις τα φράγκα βαλε ohlins αλλά θέλει 1250 το πισω μονο

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Arghh... Θα με τρελάνουν, πάνω που είχα σχεδόν αποφασίσει!

 

Λοιπόν τα νεότερα είναι Hagon στα 700 περίπου (περιμένω επίσημη προσφορά αν και κοιμούνται λίγο) και 1100 για Ohlins :blink: (με τα πάντα, λάδια, ελατήρια και αμορτισέρ με έξτρα υδραυλική προφόρτιση).

Δεν ήμουν για τόσα, αλλά από την άλλη με 400 ευρώ διαφορά να πάω στο βέλτιστο είναι δελεαστικό..

 

Επίσης να κάνω και μία ερώτηση για όσους γνωρίζουν, εάν βάλω σαν μέσο όρο βάρους φορτώματος της μηχανής τα 160 kg περίπου, θα είναι τραπέζι όταν θα είμαι μόνος μου και θα κάθεται στο φόρτωμα, ή θα μπορώ να παίξω αρκετά με την προφόρτιση για να έρθει εκεί που θέλω ανάλογα με το μονός/διπλός/full;

 

ΥΓ: Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις!

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ειναι τοσο δυσκολο να βγαζεις σελα για την προφορτηση?

 

τα κιλα τα δικα σου θα βαλεις και οτα το φορτωνεις θα πεζεις με ρυθμισεις

Τροποποιήθηκε από τον ibar132

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ειναι τοσο δυσκολο να βγαζεις σελα για την προφορτηση?

 

τα κιλα τα δικα σου θα βαλεις και οτα το φορτωνεις θα πεζεις με ρυθμισεις

Είναι πολύ μανούρα μωρέ (πρέπει να βγουν πλαινά καπάκια, σέλα, πινακίδα και η βάση της ουράς) και επειδή με ξέρω, θα το κάνω 1 άντε 2 φορές και μετά θα βαρεθώ. Συν ότι θα χρειάζομαι και 2ο άτομο να κρατάει για να μην αποσυνδέω τελείως συναγερμούς κτλ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ειδα και το ποστ σου στο CBF1000.com, ωραιος!

Γιατι τοσα πραγματα να βγουν? Στο δικο μου (mark I) για να βγει η σελα του αναβατη πρεπει απλα να βγαλω του συνεπιβατη πρωτα.

Τι παιζει με το mark II ?!?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ειδα και το ποστ σου στο CBF1000.com, ωραιος!

Γιατι τοσα πραγματα να βγουν? Στο δικο μου (mark I) για να βγει η σελα του αναβατη πρεπει απλα να βγαλω του συνεπιβατη πρωτα.

Τι παιζει με το mark II ?!?

Παναγιώτη, δεν είναι το θέμα η σέλα, αυτή βγαίνει εύκολα.

Το πρόβλημα είναι ότι για να φτάσεις το πάνω μέρος του αμορτισέρ, θα πρέπει να βγάλεις τα πάντα για να χωρέσει να περάσει το χέρι με το κλειδί. Αυτό αναφέρουν στο CBF1000.com.

Δες στη φωτογραφία του @doctoras9 πόσο χωμένο είναι για να καταλάβεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...