Jump to content
Dts

Yamaha xt 600 vs Honda fmx 650

Recommended Posts

Χαιρετώ όλα τα μέλη! Είμαι χρόνια στο φόρουμ και έχω διαβάσει πολλά και χρήσιμα πράγματα αλλά είναι η πρώτη φορά που γράφω δικό μου θέμα οπότε συγχωρέστε με για τυχόν λάθη! 

Στο θέμα μας λοιπόν, είμαι φοιτητής και έχω την τύχη να δουλεύω εδώ και οπότε τα καταφέρνω κάπως με τα έξοδα μου, χωρίς αυτό να σημαίνει όμως ότι μας περισσεύουν κιόλας :) 

Σκέφτομαι να κάνω το βήμα και να αγοράσω ένα από τα εν λόγω μηχανάκια και ενώ έχω διαβάσει αρκετά και για τα δύο δεν ξέρω ποιο να επιλέξω. Εμφανισιακά μου αρέσουν και τα δύο αν και το fmx μου αρέσει λίγο περισσότερο, δυστυχώς όμως δεν έχει τύχει να οδηγήσω κανένα από τα δύο για να έχω μια πιο προσωπική γνώμη για το καθένα για αυτό και σκέφτηκα να ανοίξω ένα θέμα. Παίζουν στο ίδιο μπατζετ και τα δύο μηχανάκια (πανω κάτω 2k ευρώ δηλαδή) για αυτο και η σύγκριση γίνεται μεταξύ αυτών των δύο! Ξέρω υπάρχουν αρκετά καλύτερες επιλογές σε αυτή την κατηγορία (αυτό το Drz είναι ερωτας) αλλά ανεβαίνει πολύ το μπατζετ.. Η χρήση θα είναι καθημερινή στους δρόμους της Αθήνας,κάνα μπανακι τώρα που ανοίγει ο καιρός κλπ. 

Από θέμα εμπειρίας οδηγώ εδώ και χρόνια κυρίως παπια και scooter (τώρα έχω ένα sym symphony 150) αλλά θέλω πλέον μια μηχανή. Δίπλωμα έχω το Α2 και σύντομα θα γίνει απεριόριστο. 

Από έξοδα συντήρησης κλπ απ ότι έχω καταλάβει και τα δύο είναι στα ίδια επίπεδα αν και το fmx  έχει ακριβότερα αναλώσιμα λόγω του ότι δεν πούλησε και τόσο πολύ μάλλον.. Βέβαια το ένα είναι μηχανάκι 15ετιας και βάλε ενώ το άλλο είναι αρκετά πιο πρόσφατο σχετικά. 

Ποιο θα προτείνατε γενικότερα και αν υπάρχουν άτομα που τα έχουν οδηγήσει και τα δύο θα με ενδιέφερε να ακούσω τις απόψεις σας! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Kαλσπέρα φίλε. Από εμένα μην το σκέφτεσαι καν, χτύπα ΧΤάρα! Με 2.000 παίρνεις πιπίλα και μοταρντ έτοιμο. Αλλιώς με 1500 ένα εργοστασιακό και είσαι κύριος. Για τη δουλειά που το θες είναι ιδανικό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παντως στα χαρτια να διαφερουν 4-5 αλογα. Το κακο με τα xt ειναι πως εχουν βιαστει απο καγκουρες. ενοω πως ειναι δυσκολο να βρεις ενα καλο-συντηρημενο που να ειναι προσεγμενο χωρις να εχει μπει χερι πανω του. Οπου και να γυρισεις xt βλεπεις, ενω το fmx δεν φαινεται να εχει κυκλοφορισει και πολυ αρα ισως να υπαρχουν μεγαλυτερες ελπιδες για να βρεις καποιο "παρθενο". Το παν δεν ειναι το γκαζι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οφειλω να ομολογησω οτι ηταν πολυ γρηγορες απαντησεις σας!! :worshippy:

Αρχικα freedriver ευχαριστω για τα λινκς αν και τους ειχα ριξει μια ματια πριν λιγες μερες!

Η αληθεια ειναι οτι οντως δεν μιλαμε για κατι γκαζιαρικο..ενα μεσω μετακινησης χρειαζομαι σε αυτη τη φαση! Ισχυει οτι xt  βλεπεις παντου (χωρις αυτο βεβαια να με ενοχλει ιδιαιτερα) σε αντιθεση με το fmx που ειναι πιο σπανιο.

Κυριως το γεγονος οτι τα xt εχουν φαει σκίσιμο σε αντιθεση με το fmx που δεν κυκλοφορησε και τοσο  (ενω ειναι και πιο καινουριο ) ειναι που μου δημιουργει το διλημμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά άλλη καραμέλα τα ΧΤ είναι σκισμένα. Αθήνα που ήμουν για 2 μληνες το χειμώνα έβλεπα κάθε μέρα 2-3 μανίσια τελείως, ούτε τα φλας δεν είχαν αλλαγμένα. Υπάρχουν πολλά καλά ΧΤ να βρεις απλά ότι είναι να πάρεις να το δει κάποιος που ξέρει και εμπιστεύεσαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δηλαδη δεν ισχυει οτι ειναι σκισμενα τουλαχιστον αυτα που πωλουνται, γιατι δεν νομιζω ο ανθρωπος που το εχει μαμα και ωραιο να το πουλαει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατά την άποψή μου, xt600 δαγκωτό!!! Το fmx είναι ψόφιο, θα το βαρεθείς γρήγορα:winking:

Το FMX ειναι ψοφιο ενω το XT βαζει φωτια σην ασφαλτο... Προχθες καβαλησα ενα και απογοητευτηκα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θα ελεγα αν δεν σκοπευεις να πας χωμα να παρεις το FMX. Σιγουρα πιο  διασκεδαστικο στο δρομο, το ιδιο αν οχι πιο αξιοπιστο και λογω  καρμπυρατερ ευκολα το ζωηρευεις.  

Τροποποιήθηκε από τον sorips

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

if i were you που λένε και στο χωριό μου θα έπαιρνα το fmx. ανάποδο μπροστινό ελαφρύ σχετικά εύκολο στο να αλλάζεις τα λαδάκια που θέλει σχετικά συχνά. και δεν ειμαι και κανένας χοντάκιας. (αν και μου αρέζουν αρκετά χόνδα το ομολογώ!)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

FMX, οκ το παλιο μοτερ οπως τα ΧΤ αλλα σαν στησιμο ειναι '05 σε σχεση με τα ΧΤ500/600 που ουσιαστικα εβαγαινε ιδιο(ναι το '95-'96 αλλαξε λιγο το υποπλαισιο πισω δεξια και μπηκε νεο κουστουμι..) απο το 1990..

Απο αλογα παντως, τουλαχιστον σε δυναμομετρησεις που ειχα δει σε περιοδικα τοτε, τα ιδια αλογα βγαζαν στον τροχο, στα 32-33 παιζαν και τα 2 μαμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

FMX και αν βρεθεί με το κιτακι που εδινε ο Σαρακακης με nikko τελικα και αλλο φιλτρο και ζιγκλερ, ελατε να μου πειτε μετά. Πιο "φρεσκο" μηχανακι οπως πολυ σωστά ειπε και ο Smias, και αν παρεις ΧΤ παντα θα λιγουρευεσε το αναποδο μπροστινό του FMX συν το εργοστασιακο στησιμο motard. 

Η βασικότερη διάφορα βέβαια για μενα (μιλώντας για ενα φτηνο μεταφορικο μέσο και οχι το αντικείμενο του πόθου μου) ειναι οτι θα φοβόμουν πολυ περισσότερο το ΧΤ μην μου το "φανε".

Εχω την εντύπωση οτι το FMX το κοιτάζουν λιγότερο τα κλεφτρονια σε σχέση με το ΧΤ, χωρις να ειμαι και απόλυτα σίγουρος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω απο την αλλη θα σου ελεγα να στιψεις το budget να παρεις ενα xtx 660 που ειναι καλυτερο και απο τα 2.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πιτσιρικάς φίλος του κουμπάρου μου με fmx ούτε 10 χιλιάδες χιλιόμετρα +το κίτ που δίνει τα παραπάνω και εξατμίσεις (νομίζω σύνολο έβγαινε +1500 ευρώ) πήγε και το σκότωσε σε έμπορα και έδωσε και λεφτά έξτρα για να πάρει το 660 ενω το είχε φτάσει το fmx να έχει συνολικά καλύτερο στήσιμο! τι να πεί κανείς όταν το μάρκετινγκ κάνει θαύματα!

λές ΧΤ και η γκόμενα σΕ κάθεται αμέσως!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

λές ΧΤ και η γκόμενα σΕ κάθεται αμέσως!

Nαι για αυτό καρφώνω όλη μέρα:kaaaala:( σε εμένα πάει όχι σε εσένα:winking:)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το xtx μου αρέσει και αυτό αρκετά απλά θα πρέπει να περιμένω περισσότερο για να μεγαλώσω και λίγο το μπατζετ και επίσης είναι και λίγο γκρίζα ζώνη με το α2 που έχω τώρα.. Έτσι έχω ακούσει τουλάχιστον, μια βλέπω καλύπτεται μια όχι αλλά όπως και να έχει το δίλημμα ήταν  κυρίως μεταξύ του πιο παλιού xt και του fmx γιατί πλέον παίζουν περίπου στα ίδια λεφτά.. 

Αν είχα μεγαλύτερο μπατζετ μάλλον θα πήγαινα για drz που το έχω άχτι πάρα για χτχ :mB_kalo_e:

Πιο πολύ η αλήθεια είναι έχω ψηθεί για το fmx έτσι όπως τα βλέπω τα πράγματα.. Αυτό το ανάποδο μπροστινό είναι πολύ ωραίο όπως και γενικότερα όλο το μηχανάκι.. Όχι ότι το χτ δεν είναι ωραίο, αλλά το honda έχει αυτό το κάτι :blush:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

  Πληροφοριακά  :

Το κιτάκι Remus - Dynojet - K&N για το FMX πάει γύρω στα 800€ και το μηχανάκι μεταμορφώνεται..... :_devil:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κιτάκι Remus - Dynojet - K&N για το FMX πάει γύρω στα 800€ και το μηχανάκι μεταμορφώνεται..... :_devil:

Αν ειναι να δωσει +800 ας δωσει και κατι παραπανω να παρει κατευθειαν ktm, οταν βγαλει απεριοριστο.
 

Ή κανα pegaso strada.

Αλλιως fmx χωρις πειραγματα κτλπ. και οταν/αν τελικα θελησει κατι παραπανω βλεπουμε

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχεις ήδη δώσει απάντηση μόνος σου και δεν το έχεις καταλάβει :) Οι επιλογές σου λοιπόν είναι και πάλι δυο!

Αφού ανάμεσα στα δύο αυτά, σου αρέσει περισσότερο το fmx το οποίο είναι και πιο καινούργιο, αν έχεις την δυνατότητα οδήγησε τα και αγόρασε οποίο σε ικανοποίησε πιο πολύ οδηγικά και εμφανισιακά. Δηλαδή το fmx. :)

Μετά το σκούτερ, σε όποιο και από τα δύο να καταλήξεις θα σου είναι υπεραρκετή η ιπποδύναμη, δεν χρειαζεσαι καμία αλλαγή!

Ή άλλη επιλογή είναι υπομονή. Υπομονή και οικονομία να πάρεις το drz που ανεφερες 2-3-4 φορές για να μην το κοιτάς μετά στο δρόμο και νιώθεις μετανιωμενος!! Χεχεχ 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...