Jump to content
Sign in to follow this  
_karaflas_

xt 600 καίει λάδια σα δίχρονο στο ζέσταμα

Recommended Posts

Γεια σας . Για να μπω κατευθείαν στο ψητό , το μηχανάκι το φτιάχνουμε με ένα φίλο ( ακόμα δεν το έχουμε μετανιώσει ) . Εχουμε αλλάξει λάδια έχουμε καθαρίσει καρμπιρατέρ έχουμε αλλάξει λαιμούς εισαγωγής , φίλτρα όλα , λάδια του έβαλα bardhal 15 50 . Με τα προηγούμενα λάδια δεν το πολυανάβαμε γιατί ήταν παραπάνω από χρόνο σε ακινησία  . Το βάζω μπροστά με τσόκ παίρνει όλα κομπλέ και ξεκινάει και καπνίζει σαν τον διάολο . Ο άλλος μου πε ότι που και που το έκανε όταν ήταν κρύο . Μόλις ζεσταθεί και αφού έχει ντουμανιάσει όλο το κόσμο σταματάει και καπνίζει πλέον μόνο στις πολύ ψηλές στροφές . Από τη μυρωδιά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι λάδια . Αν δεν είναι λάδια τι στο διάολο μπορεί να είναι ? Και γιατί όταν είναι κρύο να καίει λες και είναι δίχρονο και όταν ζεσταίνεται μόνο στις πολύ ψηλές ?

ξέχασα να πω ότι δεν καπνίζει πάντα το ίδιο . Δεν έχω παρατηρίσει αλλά μου φαίνεται ράντομ η φάση .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οταν ειναι κρυο το μοτερ παντα καιει λαδακι αλλα... οταν ειναι κρυο και πας να το βαλεις μπρος, τραβας παντα το τσοκ ή το βαζεις και χωρις τσοκ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ελατήρια εμβόλου να αλλάξετε για αρχή....στο δικό μου τα τσίμπαγε τα λαδάκια του μέχρι που τα άλλαξα μαζί με την φλατζα του ψευτοκαπακου και ηρέμησα 

Το φιλτροκούτι σου ειναι καθαρό ή είναι τιγκα στο λάδι μέσα? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τάσο τσόκ ανοιχτό τέρμα μια μιζιά και παίρνει , το αφήνω μερικά δευτερόλεπτα μόνο με τσοκ το κλείνω και φεύγω είναι η διαδικασία που ακολουθώ εφόσον είναι κρύο . Οταν είναι ζεστό χωρίς τσοκ , μισή μιζιά ακόμα και χωρίς γκάζι και το μηχανάκι παίρνει μπροστά . Επίσης το μηχανάκι έχει και γκάζι και νεύρο κτλ , δεν φαίνεται να έχει χάσει συμπίεση λόγω κακών ελατηρίων κτλ . Οσο για το φιλτροκούτι , θα πάω να το κοιτάξω πλάκα πλάκα . Οσον αφορά τα λάδια πάντος ( έχω 2-3 μέρες να τα κοιτάξω όταν δεν κάπνιζε τόσο πολύ) τα παλιά τα έβγαλα όλα και άλλαξα φίλτρο και μου έβαλε 3,2 ( 3.3 λέει το manual νομίζω) και ήταν ένα κλικ πάνω από το φουλ με το μηχανάκι ζεστό , άρα σωστά λάδια έχω βάλει .

Πάντος λέμε για ΠΟΛΥ ντουμάνι . Για να σας το περιγράψω καλύτερα ,μου θύμησε που είχα πάρει βόλτα ένα suzuki rm μπουκωμένο και μέχρι να ξεμπουκώσει είχε ντουμανιάσει όλο το τετράγωνο . Μετά ως δια μαγείας εξαφανίζεται το ντουμάνι και το βλέπεις μόνο αν ανοίξεις το γκάζι τέρμα .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ελαγα μηπως το ντουμανι οφειλεται σε πλουσιο μιγμα οταν τραβας το τσοκ αλλα αν το κλεινεις μετα απο λιγα δευτερολεπτα αφου παρει μπρος και συνεχιζει δεν παιζει να ειναι απο αυτο, επειδη δεν εχω δει κεφαλη απο XT ανοιγμενη υπαρχει περιπτωση να κραταει αρκετο λαδι και κατα τη διαρκεια που το εχεις σβηστο να περναει σιγα σιγα απο τα τσιμουχακια των βαλωιδων? μετα να το καιει οταν το πρωτοβαζεις μπρος και μετα να καθαριζει..?

Γενικα λαδι καιει απο κυλινδρο-πιστονι, τσιμουχες βαλβιδων και αν εχει κανενα περιεργο ραγισμα.

Εγω πιστευω οτι ειναι τσιμουχακια γιατι υπαρχει περιπτωση να ξεραθηκαν λογο της ακινησιας.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ελατήρια εμβόλου να αλλάξετε για αρχή....στο δικό μου τα τσίμπαγε τα λαδάκια του μέχρι που τα άλλαξα μαζί με την φλατζα του ψευτοκαπακου(?) και ηρέμησα 

 

Το ψευτοκάπακο δεν έχει φλάντζα....Αν ήταν τσιμούχες θα έκαιγε συνέχεια το ίδιο. Ελατήρια θέλεις. Όταν είσαι κρύος το διάκενο μεταξύ χιτωνίου και πιστονιού είναι μεγάλο και από εκει περνάνε λάδια. Όταν ζεσταθεί κάνει διαστολή και κλείνει κάπως αλλά στα ψηλά πρέπει να σε πηγαίνει ντουμάνι. Βγάλε ένα βίντεο θα βοηθήσει. Να ξέρεις με το τσοκ άφηνέτο κανένα λεπτό αν έχει δροσιά, αν έχει κρύο πολύ και 2 και παραπάνω μέχρι να ζεσταθούν οι λαιμοί. Και όταν ξεκινάς να πηγαίνεις κανα 2 χλμ χαλαρά και μετά άνοιγε τέρμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ψευτοκάπακο δεν έχει φλάντζα....Αν ήταν τσιμούχες θα έκαιγε συνέχεια το ίδιο. Ελατήρια θέλεις. Όταν είσαι κρύος το διάκενο μεταξύ χιτωνίου και πιστονιού είναι μεγάλο και από εκει περνάνε λάδια. Όταν ζεσταθεί κάνει διαστολή και κλείνει κάπως αλλά στα ψηλά πρέπει να σε πηγαίνει ντουμάνι. Βγάλε ένα βίντεο θα βοηθήσει. Να ξέρεις με το τσοκ άφηνέτο κανένα λεπτό αν έχει δροσιά, αν έχει κρύο πολύ και 2 και παραπάνω μέχρι να ζεσταθούν οι λαιμοί. Και όταν ξεκινάς να πηγαίνεις κανα 2 χλμ χαλαρά και μετά άνοιγε τέρμα.

Μιλάω για άλλο μηχανάκι που είχε φλάτζούλα εκει. Δεν έχει να κάνει με την βλάβη άλλα όποτε λύνω κάτι που αφορά στεγανοποίηση μοτέρ (μιας και γίνεται σπάνια) τα αλλάζω αν με παίρνει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οκ φίλε, έτσι που το είπες νόμιζα αναφερόσουν σε ΧΤ:baby:

Το κατάλαβα για αυτο το διεύκρίνησα μαν μου! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κι εμένα για κλασσικό σύμπτωμα ελατηρίων πιστονιού μου ακούγεται, αλλά γιατί δεν δοκιμάζεις και κάνα καλύτερο λάδι? motul ή bel ray ας πούμε

Τροποποιήθηκε από τον DIAMAPA

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντος λέμε για ΠΟΛΥ ντουμάνι . Για να σας το περιγράψω καλύτερα ,μου θύμησε που είχα πάρει βόλτα ένα suzuki rm μπουκωμένο και μέχρι να ξεμπουκώσει είχε ντουμανιάσει όλο το τετράγωνο . Μετά ως δια μαγείας εξαφανίζεται το ντουμάνι και το βλέπεις μόνο αν ανοίξεις το γκάζι τέρμα .

Αν είσαι σίγουρος ότι είναι λάδι το ντουμάνι και όχι βενζίνη από λάθος μίγμα, η περιγραφή σου δίνει φθαρμένα τσιμουχάκια βαλβίδων. Μάλιστα δείχνει για κλασσική περίπτωση τσιμουχακίων.

Αφού σβήσει το μοτέρ, αφήνουν το λάδι που λιμνάζει στην κεφαλή, να τρέχει μέσα από τους οδηγούς των βαλβίδων, και να στάζει μέσα στις βαλβίδες.

Έτσι μόλις βάζεις μπροστά, καίει αυτήν την ποσότητα, και αφού δουλέψει λίγο και την κάψει, καθαρίζει.

Μέχρι να το σβήσεις και με τις ώρες να ξαναγεμίσει πάλι.

Δεν είναι θέμα ζεστάματος, είναι θέμα ωρών παύσης λειτουργίας. Απλά το ένα συμβαίνει μαζί με το άλλο, και αποδίδεις την συνάρτηση του ντουμανιού με το ζέσταμα, ενώ είναι η παύση που έχει συνάρτηση στην πραγματικότητα.

Βγάλε κεφαλή και άλλαξε τσιμουχάκια βαλβίδων.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν είσαι σίγουρος ότι είναι λάδι το ντουμάνι και όχι βενζίνη από λάθος μίγμα, η περιγραφή σου δίνει φθαρμένα τσιμουχάκια βαλβίδων. Μάλιστα δείχνει για κλασσική περίπτωση τσιμουχακίων.

Αφού σβήσει το μοτέρ, αφήνουν το λάδι που λιμνάζει στην κεφαλή, να τρέχει μέσα από τους οδηγούς των βαλβίδων, και να στάζει μέσα στις βαλβίδες.

Έτσι μόλις βάζεις μπροστά, καίει αυτήν την ποσότητα, και αφού δουλέψει λίγο και την κάψει, καθαρίζει.

Μέχρι να το σβήσεις και με τις ώρες να ξαναγεμίσει πάλι.

Δεν είναι θέμα ζεστάματος, είναι θέμα ωρών παύσης λειτουργίας. Απλά το ένα συμβαίνει μαζί με το άλλο, και αποδίδεις την συνάρτηση του ντουμανιού με το ζέσταμα, ενώ είναι η παύση που έχει συνάρτηση στην πραγματικότητα.

Βγάλε κεφαλή και άλλαξε τσιμουχάκια βαλβίδων.

Θα συμφωνήσω με τον FlyingInADream, οι τσιμούχες αν είναι αρκετό καιρό αδούλευτες θα ξεραθούν, όχι αμέσως αλλα πρέπει να υπολογίσει κανείς οτι δουλέυουν σε μεγάλες θερμοκρασίες και με τα χρόνια σκληρένουν ή αλλίως χάνουν την ελαστικότητα τους και μαζί και την σταγανότητα τους,  όπως επίσης υπάρχει και ο παράγοντας φθορά λόγω λειτουργίας.

Επίσης καλά θα ήταν να ρίξεις και μια ματία στα ελατήρια γιατί καλά μιλάμε για συμπίεση , όμως το ελατήριο λαδιού έχει άλλο ρόλο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...