ChristosZ 305 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2016 Λίγο το ότι γυρνάω με το κτελ και βαριέμαι,λίγο το ότι οποτε έχω βρεθεί σε αναζήτηση μηχανής σχεδόν ποτέ δεν βρήκα κάτι που να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες στο 100% και πάντα έκανα κάποιους συμβιβασμούς θα ήθελα να ρωτήσω και εσάς..Ποια θα ήταν η τέλεια μηχανή για σας σήμερα..? Αν απλά λέγατε σε μια εταιρία να φτιάξει μια μηχανή μόνο για εσάς σήμερα με την οδηγική εμπειρία που έχετε τώρα πως θα ηταν?Και ξεκινάω εγώ..Με την τωρινή οδηγική μου εμπειρία θα ήθελα να είναι:-2κ V ή σε σειρά -με μαξ 70 άλογα τροχό και 6.5 κιλά ροπής -περιφερειακά λίγο πιο φιλικά από ss -180 κιλά γεμάτο Μαξ -φερινγκ -θέση οδήγησης στυλ supersport (clip ons-ψηλά και πίσω τα ποδιστρια) -180 πίσω λάστιχο (πέρα από άλλους λόγους δείχνει όμορφο τι να κάνουμε) Ουσιαστικά ένα μηχανάκι για εισαγωγικό βήμα στα ss μιας και από τα rc390-ninja 300-r3 θεωρώ πως δεν υπάρχει κάποιο μεταβατικό στάδιο προς αυτή την κατηγορία και από τα 40 άλογα στα 120 είναι μεγάλο άλμα. .Βγάλτε τώρα και εσείς τα απωθημένα σας.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ghostkon 8.431 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2016 για εμενα ενα SS ειναι μονοδρομος για τα θελω και τα γουστα μου εσυ περιγραφεις σχεδον στο 100% ενα Suzuki SV 650S 5 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ChristosZ 305 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2016 Το ξέρω..αλλά η χρονολογία, ο μικρός αριθμός μεταχειρισμένων και η ποιότητα των περιφερειακών δεν με έκαναν να το διαλέξω όσο είχα την δυνατότητα. .επίσης έχω ψάξει τα πάντα για τις μοντες με μπροστινά από gsxr κτλ αλλά μπα. .δεν είμαι για τέτοια αυτήν την στιγμή. .μακάρι το καινούριο να είναι καλύτερο. . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.968 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2016 Φίλε πάρε ένα VFR να βρεις την ησυχία σου! Πλην του μοτερ και της ισχύος έχει ότι ζητάς. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ChristosZ 305 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2016 (τροποποιήθηκε) Προς το παρόν δεν θα πάρω τίποτα. .θα μείνω με το νιντζακι μου μέχρι να τελειώσω σχολή και στρατό και μετά βλέπουμε. .το θέμα το άνοιξα πιο πολύ για μπλα μπλα για να πει ο καθένας τον πόνο του.. Τροποποιήθηκε Μάιος 2 , 2016 από τον ChristosZ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CafeRacer 379 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2016 Δυστυχως δεν γινεται να υπαρχει τελειο μηχανακι αν καπου ειναι πολυ καλο θα υστερει καπου αλλου ειναι θεμα φυσικης...Για μενα πολυ κοντα στις αναγκες μου αυτη την στιγμη θα ηταν ενα ΜΤ07 με upside down μεγαλο τιμονι και μια ακραπα. Οικονομικο αξιοπιστο βγαζει γουστα παει ταξιδι αλλα δεν λεει οχι στην πολη για καθε μερα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Wolf1138 2.923 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2016 Έτσι όπως τα λες ψάχνεις περίπου τα παλιά ξυράφια 400-500αρια SS της δεκαετίας του 90.Δεν ξέρω αν πλέον βρίσκεις κάτι αξιόλογο στην κατηγορία. Ίσως να έβγαζε η ΚΤΜ κάτι λίγο πάνω από το RC390 να ήσουν κομπλέ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BabisStinson 928 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2016 @ChristosZ: Η μηχανή που θέλεις φτιάχτηκε, FZ-07R: http://www.fz07r.com/#home-sectionΠαίρνεις ένα μεταχειρισμένο ΜΤ-07, κάνεις ένα τηλέφωνο στον κ. Andy Palmer: http://www.apmotoarts.com/#andyapmotoartscom , παραγγέλνεις τα πράγματα και ξεκινάς να το συναρμολογείς:http://fz07.org/thread/4650/fz-07ss-racebike-build-2κ V ή σε σειρά Check-με μαξ 70 άλογα τροχό και 6.5 κιλά ροπής Check-περιφερειακά λίγο πιο φιλικά από ss Check-180 κιλά γεμάτο Μαξ Check-φερινγκ Check-θέση οδήγησης στυλ supersport (clip ons-ψηλά και πίσω τα ποδιστρια) Check-180 πίσω λάστιχο (πέρα από άλλους λόγους δείχνει όμορφο τι να κάνουμε) CheckΠαρακολουθώ ανελλιπώς το Θέμα στο FZ07.org, μερικά κομμάτια τα σκέφτομαι και για το δικό μου.. 7 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
c.l.a.b. 1.084 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2016 η τέλεια μοτοσυκλέτα για μένα ειναι αυτη που έχει την εμφανιση του benelli leoncino τον κινητήρα,υο κιβωτιο κ τον αποθηκευτικο χωρο του Honda nc750x dct,τον άξονα μεταδοσης του crosstourer(αντε κ του Deauville). 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
leosake 1.089 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2016 η τέλεια μηχανή είναι μια RSV4 με λίγο μεγαλύτερο μεταξώνιο και θέση συνεπιβάτη... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Χ 3.048 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2016 Aυτη: 21 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ste7ios 1.738 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2016 Η τέλεια μοτοσικλέτα είναι κάτι σαν τον ταυτόχρονο οργασμό... Τον έχουμε ακουστά αλλά τον έχουν ζήσει ελάχιστοι! Γενικά φαίνεται να ισχύει ο παρακάτω τύπος:Τέλεια Μηχανή = n + 1Όπου n ο αριθμός των μηχανών που έχουμε Που μεταφράζεται στο post του X! 7 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tasos polymeneas 274 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2016 triple Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Di_Manolio 2.481 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2016 Αυτη που εχει καθεις, αρκει να εχει χρονο και χρημα για βενζινη. 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
hraklis 493 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2016 Δεν υπάρχει τέλεια μηχανή . Και - Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ChristosZ 305 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2016 Αυτό που εννοούσα είναι πως θα ήταν η τέλεια μηχανή για εσάς..όχι για όλους ταυτόχρονα. .Κάποιοι το καταλαβανε το τι εννοούσα (ghostkon, c.l.a.b. κα)..Αυτό που για εμένα θα ήταν τέλειο δεν θα ήταν για όλους προφανώς. . Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lavazutra 2.890 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2016 ένα super duke 1290 με bikini fering και λίγο πιο άνετη σέλα, αλλά 750αρι..... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
leosake 1.089 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2016 ένα super duke 1290 με bikini fering και λίγο πιο άνετη σέλα, αλλά 750αρι.....bikini fairing είναι του SV ας πούμε? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lavazutra 2.890 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2016 bikini fairing είναι του SV ας πούμε?Ω ναι παρόμοια φάση. SV / Bandit / fazer ..... Veloche 800 :p κάτι να κόβει το αέρα μπροστά Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Φρανκι 3.262 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2016 Ένα ΜΤ-07 tracer πιστεύω. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ax_ena_honda 15.751 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2016 Ένα CBR 1100 τουρμπάτο μετατροπή σε εντούρο 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 6.082 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2016 το τελειο μηχανακι για μενα? χμμ υπαρχει ηδη δε χρειαζεται να το φανταστω (λιγο ομορφοτερο σε σχεδιο να ηταν μονο. αλλα και ετσι δε με χαλαει καθολου) 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ChristosZ 305 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2016 (τροποποιήθηκε) @ChristosZ: Η μηχανή που θέλεις φτιάχτηκε, FZ-07R: Στις χώρες που υπάρχουν οι κατηγορίες supertwins βλέπεις ακραίες μετατροπές σε er6,sv650 και πλέον και σε mt07.. Το πρόβλημα?1.Με αυτά πάνω το μηχανάκι δεν μπορεί να έχει πινακίδα.2.Μεγάλες αλλαγές στην θέση οδήγησης σε σχέση με την εργοστασιακή..άλλα θα υπάρχουν και διαφορές στην συμπεριφορά ως ένα βαθμό..θετικές ή αρνητικές δεν ξέρω.Αν έρχεσαι από μηχανή Α2 και θες να πας σε supersport 600 οι ενδιάμεσες επιλογές είναι τα μεσαία naked συν τα φαιρινγκάτα αδερφάκια τους(er6n-f,cb600f-cbr600f)..Το sv650s και εμένα μου αρέσει αλλά πλέον είναι 10 χρονών μηχανάκι.. Τροποποιήθηκε Ιούνιος 3 , 2016 από τον ChristosZ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolai 404 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2016 Η τελεια μηχανη ειναι ενα 4κ sv650 με καλυτερα περειφερειακα και λιγα πραπανω αλογατα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BabisStinson 928 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2016 Στις χώρες που υπάρχουν οι κατηγορίες supertwins βλέπεις ακραίες μετατροπές σε er6,sv650 και πλέον και σε mt07.. Το πρόβλημα?1.Με αυτά πάνω το μηχανάκι δεν μπορεί να έχει πινακίδα.2.Μεγάλες αλλαγές στην θέση οδήγησης σε σχέση με την εργοστασιακή..άλλα θα υπάρχουν και διαφορές στην συμπεριφορά ως ένα βαθμό..θετικές ή αρνητικές δεν ξέρω.Αν έρχεσαι από μηχανή Α2 και θες να πας σε supersport 600 οι ενδιάμεσες επιλογές είναι τα μεσαία naked συν τα φαιρινγκάτα αδερφάκια τους(er6n-f,cb600f-cbr600f)..Το sv650s και εμένα μου αρέσει αλλά πλέον είναι 10 χρονών μηχανάκι..Τα προβλήματα που αναφέρεις τα σκέφτομαι κι εγώ:1. Για να βγάλει πινακίδα θέλει φως μπροστά, πινακίδα (το εύκολο) και φλας. Για το φως μπροστά ίσως αν κοτσάρεις 2 projectoρακια μπροστά σε στυλ R1 2016 είναι ωραίο..http://www.yamaha-motor.com.au/sites/yamaha-motor/files/imagecache/lightbox/2015_YZF-R1_Image_EUR_IMG_0101_0.jpg2. Αν δεν ανέβεις δεν μπορείς να ξέρεις. Όλα ρυθμίζονται πάντως..Ένα supertwin SS με 70-80 άλογα για μένα θα ήταν η ιδανική μηχανή πάντως, εξ ου και οι σκέψεις για το FZ-07R στο μέλλον..Όταν λέω ιδανική εννοώ αυτή που θα μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά, θα μπορώ να την κουμαντάρω, θα έχει γκάζι ανθρώπινο για τα κυβικά, τις ικανότητές μου και τα θέλω μου. Θα μπορεί να κυκλοφοράει πόλη χωρίς να "καίγεται" στην κίνηση, δεν θα καίει τον πάτο της, δεν θα έχει πολύ ακριβή συντήρηση, κ.α. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες