Jump to content
Volgaris

ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Recommended Posts

Σας χαιρετω ολους.Ειμαι νεος εδω και ενας κατοχος καινουργιου SYM Wolf 250 απο το 2013.Ολα τα μηχανακια που ειχα μεχρι τωρα,μικρα και μεγαλα,τα ειχα στα πουπουλα,σερβις στο χρονο τους και τα λοιπα....Για το μηχανακι αυτο εχω να πω οτι ειναι πολυ τιμιο σε σχεση με την τιμη του και αυτα που προσφερει σαν συνολο.Απο την αγορα του δεν ειχα κανενα προβλημα απολυτος.Περυσι αλλαξα ελαστικα,ειχε ακομα τα γνωστα maxxim (αν τα θυμαμε καλα).Εβαλα Metzeler Lasetec στις ιδιες διαστασεις,στην αρχη επαιξα πολυ με τον αερα στα ελαστικα γιατι αλλα μου ελεγε το συνεργειο και αλλα μου ελεγαν διαφοροι,να πω εδω οτι αργοτερα το προσεξα (γιατι αλλος ανελαβε να βαλει τα ελαστικα - τελος παντον) οτι τα λαστιχα ειναι διαφορετικα εμπρος και πισω (απο θεμα πελματος) και δεν καταλαβα το λογο γιατι λογω σχεσης δεν το προχωρησα το θεμα.Εδω και 6 μηνες περιπου εχει αλλαξει τελειως η συμπεριφορα της μηχανης.Δεν υπαρχει σαμαρακι,λακουβιτσα και οτι αλλο στο δρομο που να μην το νιωθω στο τιμονι,ασε που σε μερικες λακουβες ερχετε και το χτυπημα επανω στα οργανα και λες οτι κατι εχει χαλαρωσει και χτυπαει και τριζει.Εκει που οδηγω με 40-60 χλμ νιωθω ενα φτερουγισμα - παιξιμο στο μπροστινο τροχο και η μηχανη παει αριστερα,με τις ιδιες χαμηλες ταχυτητες η μηχανη "διαβαζει" ολες τις ανωμαλιες του δρομου,σε στροφη ανοικτη με τσιμπιμα του πισω φρενου μπλοκαρει ο τροχος.Το βυθισμα στο εμπρος αμορτισερ μου φαινεται να ειναι αρκετα βαθυ και γενικως νιωθω οτι ολα ειναι στον αερα και αυτο μου προκαλει ανασφαλεια.Το πηγα στο μηχανικο μου και τα ειδε ολα φυσιολογικα,τακακια οκ,δισκοπλακες οκ,αερας στα ελαστικα οκ,αμορτισερ οκ.......ετσι ειναι μου ειπε αυτα τα μηχανακια.Ελπιζω να μην κουρασα αλλα τελικα ψαχνω να βρω τι φταει και εχει αλλαξει ετσι,τα αμορτισερ?τα ελαστικα?τα φρενα?......οποιος θελει μπορει να απαντησει

Ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα,

Τα συμπτώματα που περιγράφεις εμένα μου θυμίζουν ρουλεμάν τιμονιού κατά κύριο λόγο και δευτερευόντως ελαστικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα ρουλεμαν τιμονιου τα καταλαβαινεις απο τα 8αρια που κανει στην ευθεια,απο το κοσκινισμα οταν αφηνεις το τιμονι απο το γκαπ οταν φρεναρεις και οταν εισαι σταματημενος μαγκωνει στην κεντρικη θεση το τιμονι σαν να ειχες εναν αορατο σταμπιλαιζερ.

Αυτα που περιγραφει ο φιλος ειναι περισοτερο ψυχολογικα παρα υπαρκτα ειδικα αν το εχει παρει βολτα μαστορας..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα ρουλεμαν τιμονιου δεν τα ειχα σκεφτει,απλα με παραξενευει αυτη η αλλαγη στη συμπεριφορα της μηχανης,φοβαμαι να φρεναρω,να στριψω,να γκαζωσω,νιωθω συνεχως το μηχανακι να ειναι πανω σε παγο.Ο μαστορας δεν ειδε κατι παραξενο αλλα δεν με ησυχασε με το να μου λεει ετσι ειναι αυτα τα μηχανακια.Αν ανοιξω ταχυτητα και ειμαι με 100-120 και χρειαστει να φρεναρω καπως αποτομα πρεπει να ριξω αγκυρα για να σταματησω.Με απασχολει και πολυ αυτη η αλλαγη πορειας που κανει ξαφνικα αλλα και τα φρενα,τακακια λεει μου βαζει τα καλυτερα,εξαερωση δεν θελει,οι δισκοπλακες ειναι οκ.....Καλος και ο μαστορας φιλε Cafe racer αλλα  καθε αλλο παρα ψυχολογικα τα νιωθω ολα αυτα.Να αρχιζω να αλλαζω πραγματα μεχρι να βρω τι φταιει?........Δεν ηταν ετσι το μοτορι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μηπως απλα εχουν "γυαλισει" τα λαστιχα? Παρε ενα σφουγγαρι και σαπουνι και τριψτα καλα με την πρασινη πλευρα να καθαρισουν αν παλι εχει θεμα τοτε αλλαξε λαστιχα εκει ειναι το προβλημα αν γλυστραει στο φρεναρισμα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε CafeRacer , δεν μου φαινονται γυαλισμενα,1,5 χρονων λαστιχα ειναι,το πελμα το βλεπω καλο,σκασμενα δεν ειναι πουθενα,απλα δεν εχω καταλαβει γιατι ειναι διαφορετικο το εμπρος με το πισω στο πελμα,αλλες χαραξεις εχει το εμπρος και αλλες το πισω,πως γινεται αυτο?ετσι ειναι τα Metzeler Lasertec?Τωρα εχω δοκιμασει αερα 32 psi και στα δυο να δω πως θα παει,με του κατασκευαστη την πιεση δεν παιζει τιποτε....διαστασεις  110/70-17 - 140/70/17.....αντε και ειναι τα λαστιχα....να δωσω αλλα τοσα για να βαλω αλλα και αν δεν ειναι?.....λαδι αλλαγη τα αμορτισερ δεν θελουν ειπε ο μαστορας.....δουλευουν μια χαρα αν και εγω βλεπω αρκετο βυθισμα......ετσι για το γαμωτο το ψαχνω ακομα να δω τι δεν παει καλα......το μηχανακι το εχω βιτρινας.........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βάλε κατ' αρχάς τις πιέσεις που συνιστά Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΉΣ ΤΟΥ ΜΟΤΟ και πες μας τι παρατηρείς.

Έλεγξε τα βελάκια των ελαστικών (δείχνουν φορά κινήσεως) και δες μήπως έχουν τοποθετηθεί ανάποδα?

Έλεγξε τα λάστιχα αν το μπροστινό γράφει FRONT USE ONLY και το πίσω REAR USE ONLY.

Έλεγξε αν οι ζάντες σου έχουν βαρίδια πράγμα που θα υποδεικνύει αν τα ζυγοσταθμίσανε ή όχι.

Ξεκίνα από αυτά, ενημέρωσέ μας και μετά βλέπουμε τα άλλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν ψάξεις πάντως για Metzeler Lasertec θα δεις ότι πράγματι έχουν διαφορετική χάραξη...

Συνεπώς δεν είναι εκεί το πρόβλημα!

Φιλικά

Α

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ναι vagelat...το ειδα και αυτο.....απλα δεν καταλαβαινω γιατι ειναι διαφορετικα σε σχεση παντα με αλλα που βλεπω.....οχι οτι παω να ριξω το φταιξιμο στα λαστιχα γιατι και σε αλλα μηχανακια 400cc -600cc που ειχα παντα αυτα εβαζα....ακομα και στα παπια που ειχα εβαζα τα ΜΕ22

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κι εγώ θα σου έλεγα να κοιτάξεις τα ρουλεμάν τιμονιού... Είχα κάποτε παρόμοια συμπτώματα και όντως είχαν θέμα τα ρουλεμάν. Πάντως μην σου φανεί χαζό αυτό που θα σου πω, όταν νοιώθουμε ότι το μηχανάκι έχει κάποιο θέμα, πολλές φορές λόγω ανασφάλειας το μεγενθύνουμε στο μυαλό μας το πρόβλημα και νομίζουμε ότι έχουμε μηχανάκι που αλλού πατά και αλλού πηγαίνει. Ψυχολογικό καθαρά δλδ. Ο μάστορας σου το έκανε βόλτα; Φίλος σου ή κάποιος τρίτος; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

barmanx......το εκανε βολτα ο μαστορας που το εχει απο καινουργιο,δεν το εχω παει αλλου.....τι να πω.....θα κανω ενα καλο ελεγχο σε ολα.....θα δοκιμασω παλι καμια αλλη πιεση στα λαστιχα και βλεπουμε......τα ρουλεμαν του τιμονιου αν ηταν δεν θα τα εβλεπε ο μαστορας?υπαρχει καποιος αλλος τροπος να το τσεκαρω?να κανω και καμια ζυγοσταθμιση παλι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δες αυτά που σου έγραψε ο Σάββας και αν είναι όλα οκ κάνε και ζυγοστάθμιση.

Πάντως προσωπικά πιστεύω πως το πρόβλημα είναι υπαρκτό και όχι στο μυαλό σου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για πολλή πίεση στα ελαστικά μου κάνει εμένα. Όσο λέει ο κατασκευαστή και καλύτερα λιγότερο.  Όχι παραπάνω πάντως... ψάξε μήπως είναι και κανένα ελαστικό ελαττωματικό. Με καρούμπαλο εννοώ αν και δεν ταιριαζει πολυ με τα συμπτώματα. Το έχω πάθει πάντως. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

barmanx......το εκανε βολτα ο μαστορας που το εχει απο καινουργιο,δεν το εχω παει αλλου.....τι να πω.....θα κανω ενα καλο ελεγχο σε ολα.....θα δοκιμασω παλι καμια αλλη πιεση στα λαστιχα και βλεπουμε......τα ρουλεμαν του τιμονιου αν ηταν δεν θα τα εβλεπε ο μαστορας?υπαρχει καποιος αλλος τροπος να το τσεκαρω?να κανω και καμια ζυγοσταθμιση παλι?

Ναι υπάρχει. Πρέπει να κάνεις τα εξής : 

-Γύρνα το τιμόνι σου δεξιά αριστερά σιγά σιγά. Σκαλώνει κάπου? Αν 'οχι είναι εντάξει αν ναι τότε θες πάνω ρουλεμάν.

-Πιάσε τις μπουκάλες με τα χέρια σου, το μοτό στο διπλό και κούνα τις μπρος - πίσω με προσοχή μη πέσει το μοτό από το σταντ. Νιώθεις κούνημα - τζόγο? Έχεις θέμα το κάτω ρουλεμάν αν δεν υπάρχει τζόγος είσαι εντάξει.

Υ.Γ. Εννοείται ότι έχεις κάνει ζυγοστάθμιση αλλά δεν απάντησες σε τίποτα από αυτά που σε ρώτησα οπότε πώς να σε βοηθήσουμε σύντροχε ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ημερομηνιες που λενε επανω τα ελαστικα??

 

ΥΓ

Μη βαζετε Metzeler μαμω τους Γερμαναραδες μεσα!!!:rtfm::ranting3::ranting: Τοσες μαρκες υπαρχουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποιούς Γερμαναράδες Παναγιώτη μου ? Έχει πουληθεί δεκαετία και βάλε στην Πιρέλι και τώρα ακούγεται και η Πιρέλι ολόκληρη πλειοψηφικό πακέτο Τσάινα Τάουν ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΣΑΒΒΑΣ......απαντω .....Τα βελακια τω ελαστικων δειχνουν σωστη φορα κινησεως,οι ζαντες δεν εχουν βαριδια επανω,front kai real ειναι σωστα.........το ταμπελακι επανω στο ψαλιδι και στο manual λεει πιεση ελαστικων 28 εμπρος και πισω για ενα ατομο.......28 εμπρος και 32 πισω για 2 ατομα.......την πιεση στο εμπρος δεν την αλλαζει......ο μαστορας ειχε βαλει 32 εμπρος πισω οπως μου ειπε ειναι σωστο........εγω σημερα εβαλα 28 εμπρος και 30 πισω.......για τα υπολοιπα 3-4 χλμ που ειχα να κανω ενιωσα το μηχανακι να παταει καπως καλυτερα στο δρομο...οκ λογικο......θα το δουλεψω με αυτον τον αερα μερικες μερες και θα δω.......αυτο που περιγραφεις με το τιμονι και τα αμρτισερ μου το εχει κανει ο μαστορας μπροστα μου και δεν ενιωσα και εγω κατι......

 

 

 

 

Για πολλή πίεση στα ελαστικά μου κάνει εμένα. Όσο λέει ο κατασκευαστή και καλύτερα λιγότερο.  Όχι παραπάνω πάντως... ψάξε μήπως είναι και κανένα ελαστικό ελαττωματικό. Με καρούμπαλο εννοώ αν και δεν ταιριαζει πολυ με τα συμπτώματα. Το έχω πάθει πάντως. 

το ταμπελακι επανω στο ψαλιδι και στο manual λεει πιεση ελαστικων 28 εμπρος και πισω για ενα ατομο.......28 εμπρος και 32 πισω για 2 ατομα...καρουμπαλο δεν εχει πουθενα

Τροποποιήθηκε από τον Volgaris

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΣΑΒΒΑΣ......απαντω .....Τα βελακια τω ελαστικων δειχνουν σωστη φορα κινησεως,οι ζαντες δεν εχουν βαριδια επανω,front kai real ειναι σωστα.........το ταμπελακι επανω στο ψαλιδι και στο manual λεει πιεση ελαστικων 28 εμπρος και πισω για ενα ατομο.......28 εμπρος και 32 πισω για 2 ατομα.......την πιεση στο εμπρος δεν την αλλαζει......ο μαστορας ειχε βαλει 32 εμπρος πισω οπως μου ειπε ειναι σωστο........εγω σημερα εβαλα 28 εμπρος και 30 πισω.......για τα υπολοιπα 3-4 χλμ που ειχα να κανω ενιωσα το μηχανακι να παταει καπως καλυτερα στο δρομο...οκ λογικο......θα το δουλεψω με αυτον τον αερα μερικες μερες και θα δω.......αυτο που περιγραφεις με το τιμονι και τα αμρτισερ μου το εχει κανει ο μαστορας μπροστα μου και δεν ενιωσα και εγω κατι......

 

 

 

 

το ταμπελακι επανω στο ψαλιδι και στο manual λεει πιεση ελαστικων 28 εμπρος και πισω για ενα ατομο.......28 εμπρος και 32 πισω για 2 ατομα...καρουμπαλο δεν εχει πουθενα

Πολύ ωραία.

Λοιπόν προσωπικά θα έβαζα τις πιέσεις που προβλέπονται από τον κατασκευαστή για ένα άτομο. 

Όσο αφορά τα βαρίδια που λείπουνε εφόσον άλλαξες τα λάστιχα οδηγούν τη σκέψη μου οτι δεν έγινε ζυγοστάθμιση οπότε προτείνω να πας και να τα ζυγοσταθμίσεις γιατί τέλεια εφαρμογή λάστιχου και ζάντας τέτοια που δεν χρειάζεται βαρίδια προσωπικά κοντά 4 δεκαετίες καβάλα δεν έχω δει και εφόσον τα ρουλεμάν τιμονιού και όλα τα άλλα είναι σωστά εγώ εκεί λέω ότι βλέπω το μόνο παράξενο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΣΑΒΒΑΣ .....εχω τωρα 28 εμπρος και 30 πισω να δω πως θα παει....θα παω και για ζυγοσταθμιση να μου φυγει και η απορια........και εμενα μου εκανε εντυπωση να μην εχει βαλει καθολου βαριδια.....ευχαριστω για τις απαντησεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...