panagos_ 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2016 Καλησπέρα σας.Ονομάζομαι Παναγιώτης, έιμαι 34 ετών απο τη Μαγνησία και έχω στη κατοχή μου ένα c50.Είμαι νέο μέλος στη παρεα σας, αλλά διαβάζω καιρό το forum σας.Το παπί μου ένα c50 του 88,φορά ένα κινητήρα απο astrea.Πρόσφατα έκανα επισκευή (κυλινδρος-πιστόνι) και αποφάσησα να βάλω το φιτροκούτι του c50 με σωλήνα απο astrea μιας και φορώ 16mm carb με τα μαμά τα ζιγκλερ και κανονική εξάτμιση, για να πάψω να έχω θέματα με βροχές, αέρα, γενικά θέλω το μοτερ όσο πιο μαμα γίνεται.Το προβλημά που παρατήρησα μιας που είμαι στη διαδιακασία του στρωσίματος, μόλις περνώ τα 40-45χλμ το, το μηχανάκι κάνει διακοπές σαν να μπουκώνει.Έχω την εντύπωση ότι μένει απο αέρα.Θα δοκιμάσω να βγάλω εσωτερικά το φίλτρο(σκέτο φιλτροκούτι), να δω εάν θα επιρεαστεί κάπως η απόδοση,αλλιώς έχετε κάτι άλλο να προτείνετε χωρίς να απαιτείτε η αφαίρεση του φιτροκουτιού; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
panagos_ 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2016 Επίσης τα ζιγκλερ απο astrea grand 16mm γνήσιο είναι 72 και 38;Γνωρίζει κάποιος; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
andreaspetr 262 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2016 βγαλε το φιλτροκουτι και κανε μια βολτα να δεις αν αλλαξε κατι.μπορει να εχετε χασει δοντι στο χρονισμα και να μην φταιει το φιλτροκουτι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
achilleasv 773 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2016 Αλλιως μπορεις να βαλεις μια φιλτροχοανη απιντο η οποια δεν επιτρεπει στο νερο να περασει... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
panagos_ 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2016 βγαλε το φιλτροκουτι και κανε μια βολτα να δεις αν αλλαξε κατι.μπορει να εχετε χασει δοντι στο χρονισμα και να μην φταιει το φιλτροκουτι.Φίλε Ανδρέα έβγαλα το φιλτροκούτι,φόρεσα μια φιλτροχοάνι και στοπ οι διακοπές.Δοκίμασα να πάλι το φιλτροκούτι χωρίς το χάρτινο φίλτρο αέρα,χωρίς όμως αποτέλεσμα.Μόλις φτάνει στις μεσαίες στροφές ο κινητήρας κάνει κομπιάζματα. Αλλιως μπορεις να βαλεις μια φιλτροχοανη απιντο η οποια δεν επιτρεπει στο νερο να περασει...Φίλε Αχιλλέα θέλω το παπάκι αν υπάρχει δυνατότητα να το δουλέψω με φιλτροκούτι.Άλλαξα επίσης καρμπυρατέρ.Έβαλα ένα roc 16ρι, με αυτό είναι ακόμη χειρότερα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
VaggosGLX 497 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2016 Μπορεις να κοψεις τις σωληνες που εχει επανω το φιλτροκουτι και να ανοιξεις την διαμετρο στις τρυπες. Επισης και παραπανω τρυπες θα ηταν καλο να γινουν. Σωληνα βαλε καποιον αρκετα ακαμπτο γιατι μου εχει τυχει (σε αυτοκινητο βεβαια) να ρουφαει και να παραμορφωνει τον σωληνα (ευκαμπτος γαρ..) και να κανει μπουκωματα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
panagos_ 2 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2016 vaggo ευχαριστώ για τη συμβουλή σου (Μπορεις να κοψεις τις σωληνες που εχει επανω το φιλτροκουτι και να ανοιξεις την διαμετρο στις τρυπες.) ,αυτό ετοιμαζόμουν να κάνω γιατί με επιπλέον τρύπες δεν έγινε τίποτα.Ευτηχώς όμως κατάφερε ένας φίλος με λίγη πατέντα να τοποθετήσει το φιλτροκούτι απο το astrea και ο κινητήρας δουλεύει άψογα!! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
VaggosGLX 497 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2016 Για το φιλτροκουτι του ASTREA δεν εχω δοκιμασει να δω εαν μπαινει. Καλα ειναι να πας σε μια εταιρια που φτιαχνει φιλτρα (πχ DNA που ειναι και ελληνικη!) και να σου κανουν ενα flow chart (το μηχανημα ρουφαει μεσα απο το κλειστο φιλτροκουτι και σου δειχνει μεχρι τι cfm μπορει να αποδωσει). Εχουν τα μηχανηματα και την τεχνογνωσια να σου που τι ακριβως μπορεις να κανεις και να σου φτιαξουν ενα ωραιο πλενομενο φιλτρο αερος το οποιο θα καθαριζεις σε τακτα χρονικα διαστηματα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες