Jump to content
nikolai

Σπαζοκεφαλια για σπορ τουριγκ

Recommended Posts

Λοιπον μιας και το cb1 με τα την δυσκολια ανευρεσης ανταλακτικων και τα ψιλοπροβληματα απο δω και απο κει (27 χρονων μοτορι γαρ) παμε για την επομενη (η παλια θα γινει ανακατασκευη ωπος της αξιζει αυτη τη φορα οχι αρπα κολα γυφτιες ωπος ο προηγουμενος) 

Θελουμε να εχει

 

cc απο 600 εως 786

Να εχει μια καποια ανεμοκαλυψη το γυμνο σε πολυωρο ταξιδι το κανεις δε λεω αλλα ειναι λιγο σπαστικο καμια φορα

Κατα προτιμηση τετρακυλινδρο 

Λογικη καταναλωση οταν πας με ρυθμους χελωνας 80 100 σταθερα οταν το ανοιγεις ας καιει τον αχορταγο ετσι και αλλιως τοτε ολα καινε

Δεν θελω μαστοδοντα τυπου βστρομ κλπ

Να εχει ενα αρκετα σπορτιφ χαρακτηρα αμα εχει και κλιπ ον ακομα καλυτερα με οτι αυτο συνεπαγεται για τη θεση οδηγησης 

Να μπορει να ειναι καταληλη και για χρηση πολης (ναι ξερω ζηταω κτ σε πολυεργαλειο)

Να περνει φορτωμα, ναι θελω να πηγαινω τοσο ταξιδι οσο και λαικη με αυτην 

Να ειναι σχετικα καινουργια για να μπορω να τη βρω σε αριστη κατασταση ανακατασκευη θα κανω την αλλη δεν βγαινω και για δευτερη ανακατασκευη

Δε μας πειραζει η ζεστη στα ποδια το καλοκαιρι

Το κλασικο δε σπαει δε χαλναει

Να μην φοβαμαι που θα την παω για σερβις

Μπατζετ εως 5000 αν και κτ πιο φτηνο δε θα με χαλναγε

Μεχρι στιγμης εχω σκεφτει για φαζερ 600 και gsxf650 με επιφυλαξη για την μεταπωληση του το δευτερο

Για ριχτε καμια αλλη ιδεα μαγκες (καπου μακρια στην ακρη του μυαλου μου υπαρχει και μια μικρη ιδεα για vfr αλλα εχω ακουσει οτι ειναι λιγο παπορι στην πολη)

Αμα ξερετε και καποια καλη να παω να τη δω στειλτε μου την αγγελια 

 

Συγνωμη που εχω γραψει σε λαθος κατηγορια αλλα ειμαι απο κινιτο και δε μπορω να βρω τη σωστη (χ vs y κλπ) αν πειραζει παρακαλουνται οι συντονιστες να το μεταφερουν στη σωστη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

vfr800

Προσωπικα εμενα μου αρεσει οπτικα παρα πολυ. Φυσικα μιλαω για το παλιοτερο μοντεολο που ηταν σαν stealth ναουμ (ενω το τελευταιο που ειχα δει  προσωπικα δε μου αρεσε)

Ειναι ομορφο , ειναι ωραιο δεμενο (καλα γενικα ολα τα vfr γαμανε απο ποιοτητα) εχει ποιο σπορ θεση αλλα τα ταυτοχρονα ανετη , και εχει και πολυ ανετη σελα. Παρολαυτα η θεση οδηγησης ειναι υποκειμενικο πρεπει να δεις πως εφαρμοζεις εσυ επανω δηλαδη (κατι που το καταλαβαινεις αφου εχεις αγορασει το μηχανακι δηστυχως)

Παρολαυτα με 80 100 θα καιει.Ταξιδι για καλη οικονομια 120 με 140 150..Ποιο πολυ και ποιο λιγο θα καις περισσοτερο σε ταξιδι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια χαρά είναι τα μηχανάκια που έχεις βάλει στο στόχαστρο. Το Suzuki είναι πιο τούρινγκ σπορ τούρινγκ, ενώ το yamaha πιο σπορ σπορ τούρινγκ...

Αν σε κουράζει η ανάγκη του μικρού-μεσαίου τετρακύλινδρου να ανεβάζει στροφές για να κινηθεί αξιοπρεπώς και χαλαρά ταυτόχρονα, τότε το Suzuki είναι καλύτερο.

Στη θέση σου μάλιστα θα έπαιρνα το ημίγυμνο (bandit) που είναι πιο στυλάτο και διαχρονικό.

To vfr είναι πιο πολύπλοκο και ακριβό στη συντήρηση από τα δύο που σκέφτεσαι.

Τροποποιήθηκε από τον Naruse Mikio

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To gsxf θες. 

Απο μηχανικα αψογο, απο γκαζακι καλο απαλο χωρις να φοβιζει , ταξιδι πας ανετα , εγω φετος εβαλα σαμαρια μπαγκαζιερα και tank bag και απο καταναλωση θα σου πω οτι στο ταξιδιμε ταχυτητες 80-130 φουλαρα ενω ειχα κανει 280 χλμ και εβαλα 16 λιτρα μεσα. Ειχε ακομα δηλαδη 2-3 λιτρα.

Οχι ομως οτι το bandit το γυμνο ειναι πιο στυλατο ρε παιδια....

Το θεμα ειναι να σου αρεσει εσενα πανω απο ολα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ER-6f?
Το ποιο οικονομικο απ'ολα σε καταναλωση και ταξιδευεις ανετα με 120-140 ενω στο δρομο τσουλαει σαν τετρακυλινδρο. Και για χρηση πολης ειναι αψογο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε 2Κ er 6f και αν και παλιό sv650s..

Σε 4Κ gsxf vfr800 fazer600 Και αν και Πιο παλιό δες και το cbr600f(Όχι το sport μιας και θες φόρτωμα. .)

Σκέψου πόσο sport ή πόσο touring θες να έχει προσανατολισμό το μηχανάκι σου ζυγισε τα και με την τσέπη σου και δες..

My 2 cents. .περαιτέρω πληροφορίες ψάξε net Και θα πούνε και κάτοχοι. .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Z750S

Κάνει τα πάντα, είναι άσπαστο κυριολεκτικά, οικονομικό σε καύσιμο, ανταλλακτικά και στα περίπτερα (οικονομικά), άνετη θέση οδηγού και συνεπιβάτη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια ειναι η ουσια, κοιτα αυτο bmw f800st, ή bmw f800s.

Σου δειχνω και τη δικια μου

https://www.dropbox.com/s/hu41q18rkecbrp8/20150627_103425.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/ewp66an0q1ssqrg/20150627_103138.jpg?dl=0

 

Καταναλωσεις που θα σε εκπληξουν μπορεις να δεις εδω http://www.fuelly.com/motorcycle/bmw/f800st.

Ειναι δικυλινδρο περιπου 87 αλογα.

Εχει abs.

Εχει ιμαντα που θελει αλλαγη καθε 40.000 km (συμφωνα με το βιβλιο)

Λαδια θελει καθε χρονο ή καθε 10.000 km συμφωνα με το βιβλιο.

Εχει δυναμη παντου σε ολο το ευρος των στροφων του. 

Εχει καλα φρενα.

Αμα βρεις τις βαλιτσες της μανας του να ξερεις οτι ειναι επεκτασιμες, ανοιγουν δηλαδη οσο θελεις. Και ενα αλλο πλεονεκτημα ειναι οτι αν δε τις εχεις απανω στη μηχανη τις βαλιτσες, οι βασεις ουτε που φαινονται.

Εγω εχω παρει και ενα tankbag, οποτε 2 βαλιτσες + tank bag + top case ειναι πολυς ο χωρος.

Ειναι το sport touring που δεν ηξερες......

Τροποποιήθηκε από τον nisidotatos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

είπε ότι δεν θέλει να τον αγχώνει που θα το πάει για service. .τα service της bmw τσούζουν γενικα. .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άντε με το καλό!

Suzuki GSX 650 GSX650F *ABS* '15 - 5.800 (Συζητήσιμη)

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7669574/

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αγγελία ξαδέρφου...

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6622269/

Παλιός μηχανόβιος από κούνια, το είχε ακριβώς για τη δουλειά που λες (ψώνια, ταξίδια) και για πήγαινε έλα δουλειά. Τώρα θέλει αμάξι και το δίνει.... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άντε με το καλό!

Suzuki GSX 650 GSX650F *ABS* '15 - 5.800 (Συζητήσιμη)

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7669574/

 

με 900 κατοσταρικα ακομα παιρνεις καινουριο.

πιστευω μια τιμη μεταξυ 5000 - 5200 θα ηταν πιο σωστη. ο καθενας βεβαια εχει δικια του γνωμη γι αυτο που πουλαει.αν και λεει συζητισιμη.

Τροποποιήθηκε από τον spiros!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

VFR 800 Fi. Μονόδρομος για όσα περιγράφεις, τα περί κατανάλωσης είναι κουβέντες του καφενέ από κάποιον που άκουσε κάποιον άλλον που του είχαν πει.......... Βρες ένα καλοσυντηρημένο και θα σου κάψει όσο ακριβώς θέλει ο καρπός σου, θα είναι κάτω από το όριο που έβαλες, με μια στοιχειώδη φροντίδα θα βλέπεις το συνεργείο με το κυάλι και θα έχεις μηχανάκι που και σε δέκα χρόνια ακόμα θα σε ταξιδεύει άνετα. Δεν είναι τυχαίο πως το συγκεκριμένο μηχανάκι θεωρείται "η καλύτερη έκδοση της καλύτερης μηχανής που φτιάχτηκε ποτέ"http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/vfr800/1998/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

VFR 800 Fi. Μονόδρομος για όσα περιγράφεις, τα περί κατανάλωσης είναι κουβέντες του καφενέ από κάποιον που άκουσε κάποιον άλλον που του είχαν πει.......... Βρες ένα καλοσυντηρημένο και θα σου κάψει όσο ακριβώς θέλει ο καρπός σου, θα είναι κάτω από το όριο που έβαλες, με μια στοιχειώδη φροντίδα θα βλέπεις το συνεργείο με το κυάλι και θα έχεις μηχανάκι που και σε δέκα χρόνια ακόμα θα σε ταξιδεύει άνετα. Δεν είναι τυχαίο πως το συγκεκριμένο μηχανάκι θεωρείται "η καλύτερη έκδοση της καλύτερης μηχανής που φτιάχτηκε ποτέ"http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/vfr800/1998/

To αυτό. Και πουλιώνται για ένα κομμάτι ψωμί, και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ VFR κινητήρας γραναζωτός (το τελευταίο πραγματικό), και αν είναι λίγο προσεγμένο (που συνήθως είναι, όσοι τα πήρανε, ήταν το κοινό του τέτοιο που δεν τα βασανίζανε) δεν θα χρειαστεί σοβαρά πράγματα για ... δεκαετίες. Και εύκολος στην συντήρηση, φτάνεις στα καπελώτα να ρυθμίσεις διάκενο βαλβίδων πολύ πιο εύκολα από τους απανταχού εν σειρά που πρέπει να λύσεις την μισή μοτοσυκλέτα (προσοχή στις κουβέντες καφενείου ''α είναι δύσκολα αυτά'', ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ και όπου ακούσεις να λένε τέτοια, πάρε δρόμο, έχεις πέσει σε άσχετο).

 

Και όμορφο, πραγματικά όμορφο, και σαν σχήμα και σαν μηχανολογία από μέσα, όχι σαν τα φτηνομηχανάκια που το συγκρίνουνε σε αυτό το ποστ.

 

Κι αυτός ο ήχος, σαν δύο V2 μαζί...

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εδώ διαβάζουμε ενδιαφέροντα πράγματα, όπως ότι ο έλεγχος και η ρύθμιση στις βαλβίδες του VFR δεν απαιτεί τη διπλάσια δουλειά από τα εν σειρά τετρακύλινδρα. Υποψιάζομαι πως και τα συνδυασμένα φρένα θα είναι πιο εύκολα στη συντήρηση από τα συμβατικά. Μάλλον θα έχει να κάνει που τα HONDA δεν απαιτούν να ξεβιδωθούν 10 εκατομμύρια βίδες και 3 εκατομμύρια πλαστικά και πλαστικούλια για την πιο απλή εργασία σε σχέση με τα Kawasaki ή τα Yamaha... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

vfr 800

Τώρα το γρανάζι ή το vtec, όποιο σου αρέσει, ζύγισέ τα. Το vtec έχει abs.

ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΘΕΣ. ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ CB1 ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΤΕΡΟΥΓΑ - ΟΧΙ ΕΔΩ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ

Μια χαρά είναι η μηχανή, δε θα σου βγάλει ποτέ τίποτα. Οι βαλβίδες ρυθμίζονται πιο δύσκολα στο vtec γιατί υπάρχει ο αυτός μηχανισμός. Κάθε 100.000 θα θες τεντωτήρες καδένας (στο vtec). Όμως... έχεις vtec, οι άλλοι δεν έχουν :_devil: Επίσης έχει φώτα που κάνουν τη νύχτα μέρα, φρένα άγκυρες, σταθερότητα στο δρόμο που δεν έχω ξαναδεί, πανέμορφο μονοψάλιδο πίσω, απίστευτη θέση οδήγησης που δε ξέρω πως καταφέρανε κια τη φτιάξανε στη χόντα! ότι θες κάνεις! σκυφτός, όρθιος... όπως θες οδηγάς!

Και ναι εντάξει, καίει, αλλά και ποιό δε καίει. Αφού δε πας ποτέ με λιγότερα από 120 με αυτό το μηχανάκι. Δε γίνεται, σκορτσάρει. Και δε καίει ΤΟΣΟ πολύ όσο λένε.

Κατά τα άλλα λάδια βενζίνα λάστιχα. Για πάντα!

Τροποποιήθηκε από τον chiliplayer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εδώ διαβάζουμε ενδιαφέροντα πράγματα, όπως ότι ο έλεγχος και η ρύθμιση στις βαλβίδες του VFR δεν απαιτεί τη διπλάσια δουλειά από τα εν σειρά τετρακύλινδρα. Υποψιάζομαι πως και τα συνδυασμένα φρένα θα είναι πιο εύκολα στη συντήρηση από τα συμβατικά. Μάλλον θα έχει να κάνει που τα HONDA δεν απαιτούν να ξεβιδωθούν 10 εκατομμύρια βίδες και 3 εκατομμύρια πλαστικά και πλαστικούλια για την πιο απλή εργασία σε σχέση με τα Kawasaki ή τα Yamaha... 

Ξέρεις κάτι περισσότερο από εμένα και τα γράφεις αυτά; Έχεις κάνει ρύθμιση βαλβίδων ο ίδιος με τα χέρια σου και χρειάστηκε να λυθούν πολλά πράγματα; Πες και σε εμένα , δείξε μου, γιατί εγώ που το έχω κάνει, φέρινγκ στο 800Fi ΔΕΝ χρειάζεται να βγουν. Ντεπόζιτο σηκώνεις, παραμερίζει κάποια εξαρτηματάκια πάνω από την πίσω κεφαλή και την έχεις φάτσα, παραμερίζεις το ψυγείο λαδιού και κάποια πραγματάκια μπροστά και έχεις φάτσα και την μπροστά. Ψυγεία είναι στο πλάι, δεν εμπλέκονται. 4 παξιμαδόβιδες σε κάθε κάλυμα κεφαλής και βγαίνουν, και είσαι έτοιμος να βάλεις φίλερ και να κάνεις μέτρηση.

Εκκεντροφόρος βγαίνει απλά λύνοντας καβαλέτα, καδένες και τεντωτήρες να πρέπει να λάβεις υπόψη σου στις κινήσεις σου, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.

Αλλά εσύ ξέρεις, έχεις τα μαθηματικά μαζί σου, ''έχει δύο κεφαλές, άρα διπλάσιος κόπος''. Πες μου και ενα full fairing τετρακύλινδρο εν σειρά με κατηγορίας deltabox πλαίσιο οποιασδήποτε εταιρίας, που φτάνεις να βάλεις φίλερ στα διάκενα, με τον μισό κόπο από τα παραπάνω αν θέλεις. Έστω τον ίδιο κόπο. Άιντε επειδή είμαι άπλας και λίγο παραπάνω, το δέχομαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να προσθέσω κάτι ως πρώην κάτοχος VFR και πλέον ΧΧ.  Καλό χρυσό κάνει τα πάντα... αλλά μέσα στην πόλη δεν είναι το καλύτερο του λόγω θερμοκρασιών... δεν θα πάθει κάτι απλά έτσι δουλεύει και δεύτερον όποιο μα όποιο και να δεις.... να κάνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΛΕΓΧΟ στα ηλεκτρικά του. Έχουν παρουσιαστεί κάτι λιωμένα καλώδια - φίσες κτλ. Αν αυτά είναι οκ... τότε το μηχανάκι αξίζει με 1.000.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για να καταλάβω...προτείνετε να δώσει ενα μηχανάκι 27 χρονών....και να ανανεωθεί με ενα που ειναι 18 χρονων....:worshippy::worshippy:


καλή διαφορά ηλικίας...και ανανέωση αλλα όχι για μοτοσυκλέτα...αει θίνκ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατί ρε Κλεάνθη, σε χαλάνε οι 18άρες???

Πάντως, στα σοβαρά, εάν θα μου έδιναν ένα μοντέρνο 4Κ σπορτουρινγκ μεσαίου κυβισμού (πόσα είναι αυτά πλέον, και πόσο τούρινγκ είναι?) και μου έδιναν και ένα vfr800fi, θα προτιμούσα σίγουρα το δεύτερο, μιας και αγοράζω πολλή περισσότερη μοτοσυκλέτα, με λιγότερα από τα μισά χρήματα. 

Ανώτερος κινητήρας, ανώτερη ποιότητα, ανώτερα περιφερειακά, ανώτερες επιδόσεις, ανώτερες τουριστικές δυνατότητες.

Βασικά, δεν βγάζουν σπορ τούρινγκ μηχανές, στα μεσαία κυβικά, πλέον. Βγάζουν μηχανές με συμβατικά περιφερειακά, τις λεγόμενες street, και τους βάζουν ένα φέρινγκ, και τις βαφτίζουν τουριστικές...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...