Jump to content
Sign in to follow this  
r3negade

BMW F650GS Single (?)

Recommended Posts

Ο πατερας μου, ο οποιος μεχρι πριν 1-1.5 χρονο κινουταν με το ΧΤ μου, απηυδησε (το ειδα σε αλλο θεμα πως γραφεται :P ) με το αμαξι, και ψαχνει ξανα μοτοσικλετα.

Η χρηση ειναι καθημερινη, πολη κυριως, οχι κεντρο ομως. Γενικα γυροβολιες εντος Πειραια/Αθηνας, αντε και αν εχει καλο καιρο καμια βολτιτσα κοντινη.

Στην αρχη κοιτουσε για κανα 125, αλλα παραεινα μικρα, και σε δρομους τυπου Εθνικης/Βουλιαγμενης/Συγγρου/Παραλιακη που κινειται συχνα θα τον ταλαιπωρησουν, αρα ειπαμε να κοιταξουμε λιγο πιο πανω. Αποκλειστικα και μονο μοτισκλετα ομως. Απεχθανεται τα σκουτερ!!!

Ετσι σκεφτηκα και του προτεινα το F650GS, το διμπουζο, απο 2004-2007, το οποιο απο οσο ξερω ειναι αστερι στην καταναλωση, εχει μπολικο εξοπλισμο, το βρισκεις και σε καλα λεφτα. Αλλα δεν ξερω πολλα πραγματα απο αυτα. Για αρχη, το διμπουζο ή το μονομπουζο καλυτερα; Αξιζει τα εξτρα λεφτα το facelift δλδ? 

Προβληματακια; Συντηρηση; Κανει για καθημερινη κινηση σε πολη; Ενας γνωστος μου ειπε οτι ειναι ο,τι πρεπει γι αυτες τις δουλειες, και οτι θα τον βολεψει καλυτερα και απο το ΧΤ, λογω ανωτερης ποιοτητας κυλισης, ευελιξιας κλπ...

Για πειτε οι κατοχοι, αξιζει;

Αλλιως τι προτεινουμε Με τα παρακατω ζητουμενα:

Budget 2.5-3k αυστηρα

Καταναλωση <= 5λ/100.. Παραπανω ζοριζει το πραγμα.

ABS. 

Φθηνη και λογικη συντηρηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραιος ο πατερας...κατ αρχην το xt μεσα στην πολυ καιει κατω απο 5λτ?! Στην ιδια φαση με τον πατερα σου ειμαι κ εγω βγαινω Αττιμη οδο αλλα κ χαλανδρι παραλιακα κλπ και τα 125 κυβικα του cbf με κουρασαν... και ετσι μετα απο 50000χλμ πηρα ενα ιναζουμα 250 κ ειναι αυτο που εψαχνα.Στην πολη καιει κατω  απο 4λτ οταν το cbf ηταν στα 2.5, αλλα ταξιδευει με 120 χωρις ζορι ειναι δικυλινδρο με απλωμενη δυναμη παντου ακουει δηλ απο τις 3000 πραγμα πολυ βολικο για την πολη.Αν του αρεσει σαν φατσα(το μονο μειον για μενα αλλα οι φωτογραφιες το αδικουν) εχει πλεον καινουργιο 3600 και αν εξαιρεσεις τις επιδοσεις εχει ανεση οπως το er5 που ειχαμε στην σχολη.

Οι επιλογες σε μτχ ειναι γενικα παρα πολλες και θελει πολυ ψαξιμο να βρεις κατι καλο, αν δεν βαριεσαι ομως βρισκεις ευκαιριουλες...το gs δεν θα το επαιρνα για καθημερινο μηχανακι να τρωει ξυλο αν κ ειναι πολυ ωραιο φοβαμαι τα σερβις κ τα ανταλακτικα. Αλλα γενικοτερα για καθημερινη χρηση Αθηνα πανω απο 250 νομιζω δεν χρειαζεται.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσωπικα θα πηγαινα σε CB500 και suzuki GS500 η και καβασακι ER5.Με μετρημενο γκαζι πιστευω οτι μπορουν να παιζουν στα 5-5,5 στα 100.Μοτερ σκυλια,με 1500 ευρω βρισκεις αξιολογα και σου μενουν και ρεστα.Και πανω απο ολα διαστασεις παπιου στην κυριολεξια,ο,τι πρεπει για κινηση μεσα στην πολη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To XT oχι δεν εκαιγε κατω απο 5λιτρα μεσα στην πολη. Δυσκολα. Επαιζε κυριως γυρω στο 5.5, και καμια φορα αγγιζε τα 6λ/100. Οποτε ενα λιτρο κατω σε καταναλωση βοηθαει πολυ.

Το Ιναζουμα το σκεφτηκα, αλλα το γ@μημενο δεν βλεπεται! Ειδικα το φτερο μπροστα και ο κωλος ειναι πολυ ατσουμπαλα. Δεν το αποκλειω, αλλα μπαινει χαμηλα σε σειρα προτεραιοτητας! 

@Roadrash  αν τα Πηγασακια υπηρχαν με ABS θα πηγαιναμε εκει δαγκωτο. Αν και ειναι λιγο φαγανα τα ατιμα.

Προσωπικα θα πηγαινα σε CB500 και suzuki GS500 η και καβασακι ER5.Με μετρημενο γκαζι πιστευω οτι μπορουν να παιζουν στα 5-5,5 στα 100.Μοτερ σκυλια,με 1500 ευρω βρισκεις αξιολογα και σου μενουν και ρεστα.Και πανω απο ολα διαστασεις παπιου στην κυριολεξια,ο,τι πρεπει για κινηση μεσα στην πολη.

Το μετρημενο γκαζι ειναι δεδομενο, αλλα μιλας για μηχανακια περασμενων δεκαετιων. Μου φαινεται και παραπανω θα καινε, και δεν ξερω ποσα και τι θα αρχιζουν να ζητανε σιγα σιγα... Βεβαια δεν τα ειχα σκεφτει καθολου, οποτε δεν χανω τιποτα να τους ριξω μια ματια.

 

Βεβαια, περιμενω ακομα κατοχους BMW να κανουν την εμφανιση τους, μπας και μαθουμε καμια λεπτομερια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To XT oχι δεν εκαιγε κατω απο 5λιτρα μεσα στην πολη. Δυσκολα. Επαιζε κυριως γυρω στο 5.5, και καμια φορα αγγιζε τα 6λ/100. Οποτε ενα λιτρο κατω σε καταναλωση βοηθαει πολυ.

Το Ιναζουμα το σκεφτηκα, αλλα το γ@μημενο δεν βλεπεται! Ειδικα το φτερο μπροστα και ο κωλος ειναι πολυ ατσουμπαλα. Δεν το αποκλειω, αλλα μπαινει χαμηλα σε σειρα προτεραιοτητας! 

@Roadrash  αν τα Πηγασακια υπηρχαν με ABS θα πηγαιναμε εκει δαγκωτο. Αν και ειναι λιγο φαγανα τα ατιμα.

Το μετρημενο γκαζι ειναι δεδομενο, αλλα μιλας για μηχανακια περασμενων δεκαετιων. Μου φαινεται και παραπανω θα καινε, και δεν ξερω ποσα και τι θα αρχιζουν να ζητανε σιγα σιγα... Βεβαια δεν τα ειχα σκεφτει καθολου, οποτε δεν χανω τιποτα να τους ριξω μια ματια.

 

Βεβαια, περιμενω ακομα κατοχους BMW να κανουν την εμφανιση τους, μπας και μαθουμε καμια λεπτομερια

πανω απο 500 κυβικα να παιζει κατω απο 5 λιτρα πρεπει να εχει πολυ ελαφρυ χερι ο οδηγος , ισως καλυτερα να κοιταξεις σε 250 αλλα με abs δυσκολα 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

Το Ιναζουμα το σκεφτηκα, αλλα το γ@μημενο δεν βλεπεται! Ειδικα το φτερο μπροστα και ο κωλος ειναι πολυ ατσουμπαλα. 

φτερακι για μπροστα υπαρχει after market με 60$ κ ισως το αλλαξω το πισω εμενα δε με χαλαει καθολου ισα ισα μου θυμιζει hornet. Το προβλημα για μενα ειναι το φαναρι ειναι καθαρα ασιατικης αισθητικης αν ειχε ενα κλασικο στρογγυλο κ μικρο φτερακι μπροστα θα ηταν κουκλι...Βεβαια απο την στιγμη που θα ειναι του πατερα σου ισως δεν τον πειραζει το εμφανισιακο τοσο πολυ....ή μηπως καποια σκεφτεσαι να το κανεις τραμπα με το XT :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μία από τις καλύτερες και ολοκληρωμένες αξιολογήσεις για το F650gs που είχα βρει σε ελληνικά και ξένα forum όταν έψαχνα την δική μου είναι αυτό http://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=8602 .

Εγώ θα σου πω να μην έχεις στο μυαλό σου το δίμπουζο ή το μονομπουζο αλλά όποιο βρεις σε καλύτερη κατασταση να το πάρεις.

Οι διαφορές είναι πραγματικά αμελητέες.

Καλές ψάξιμο και αγορές!

Τροποποιήθηκε από τον dimitris_nik

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αξιζει το f650gs, διμπουζο (το προτιμω) ή μονομπουζο. Η καταναλωση λογικα παει ευκολα κατω απο 5λτ εντος πολης. Ηταν η πιο οικονομικη μοτοσυκλετα, που γνωριζω, μεχρι την αφιξη του NC.

Εχει σελαρα, πολυ καλα φρενα, αρκετο γκαζακι μεχρι τα 140, παπι στην πολη, ταξιδιαρα εκτος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσωπικα θα πηγαινα σε CB500 και suzuki GS500 η και καβασακι ER5.Με μετρημενο γκαζι πιστευω οτι μπορουν να παιζουν στα 5-5,5 στα 100.Μοτερ σκυλια,με 1500 ευρω βρισκεις αξιολογα και σου μενουν και ρεστα.Και πανω απο ολα διαστασεις παπιου στην κυριολεξια,ο,τι πρεπει για κινηση μεσα στην πολη.

Συμφωνω!!!

 

Υ.γ.Ενας θειος μου ειχε παλιοτερα bmw 650 κατι κομπλερ μιζας,τρυπημα ψυγειου,κραδασμοι ε ηταν και πανακριβα τα ανταλλακτικα καθοτι bmw το εστηλε στον αγυριστο και πηρε transalp και ακομα με αυτο ειναι...χαχαχαχα

Τροποποιήθηκε από τον Karavidas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο πεθερος μου ηταν πολυ ευχαριστημενος με το διμπουζο που ειχε, μετα πηρε Vstrom1000 και μετανιωσε, τωρα εχει F650GS (800cc) και βρηκε παλι την υγειά του.

Το δικο του 650 δεν του ειχε βγαλει τιποτα, το ειχε σαν κυριο μεσο μετακινησης καθημερινα, ο λογος που το εδωσε ηταν επειδη ο μαστορας του ειπε οτι αρχισαν να ψιλοσκουριαζουν τα μπροσινα καλαμια σε ενα σημειο και οτι αργοτερα θα χρειαζοταν αλλαγη, ισως να ειπε και παπατζα αλλα τον εκανε και το εδωσε, χαμηλη καταναλωση πολυ καλο ABS αλλα οποιος δεν εινα μαθημενος σε μονοκυλινδρα του κακοφαινεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συμφωνω!!!

 

Υ.γ.Ενας θειος μου ειχε παλιοτερα bmw 650 κατι κομπλερ μιζας,τρυπημα ψυγειου,κραδασμοι ε ηταν και πανακριβα τα ανταλλακτικα καθοτι bmw το εστηλε στον αγυριστο και πηρε transalp και ακομα με αυτο ειναι...χαχαχαχα

Καποια στιγμη ολοι καταληγουν με Χοντα!Οσο πιο συντομα τοσο πιο καλα για την τσεπη τους!:tooth:

Παντως και το GS500 που ανεφερα απο οσο ξερω ηταν σκυλι και παρα πολυ οικονομικο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειναι μηχανακιa αξιοπιστα και οικονομικα συντηρηση - καταναλωση και επειδει ειναι δικυλινδρα βολταρουν ωραια και ησυχα και ειναι και δυνατοτερα φυσικα απο το bmw-xt...Μια προταιρεοτητα δινω στο cb500 αλλα αποτι καταλαβα ο ανθρωπος θελει κατι σε On-off μαλλον..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν δεν χρειαζετε πραγματικα ονοφι, μηπως ειναι καλυτερα κατι σε μοτοσυκλετα δρομου?

Συνηθως οι "παλιοι" τα street κοιταζουν και βολευονται. Εκτος αν εχει μποι και γουσταρει ονοφι.

Θα προτεινα ενα KouLouRi 650. Τσαμπα, ασπαστο και οικονομικο

 

ΥΓ

Εμενα παντως ο δικος μου ο Φαδερ εχει παρει ενα Bandit 650 (60 χρονων, ο Φαδερ οχι το Μπαντιτ:laugh:) και καραγουσταρει.

Ουτε να τα δει δεν ηθελε τα ψιλοτιμονα ονοφ  (21-17/18 ή 19-17 και ολα τα σχετικα). Μονο με 17αρες μπρος πισω και χαμηλο κοιτουσε για να το παταει ανετα.  Οδηγουσε καποτε και το ΤΑ 650 που ειχα, αλλα δεν υπαρχει λογος να τεντωνεται και να ζοριζεται με το δικο του.

Τροποποιήθηκε από τον peterpan

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα τοσο παλια (cb er5 gs500) δεν τα σκεφτομαστε καν. 

Σκεφτηκα πως ενα Bandit 650, ή ενα CBF 600 C-ABS θα του καθοταν πολυ καλα και θα του αρεσε πολυ, αλλα οταν του το προτεινα, καταληξαμε οτι εφ'οσον θα κινειται κατα 95% πολη ας πουμε, δεν υπαρχει λογος για τοσο μεγαλο και τοσο πολυκυλινδρο μηχανακι.

Η αληθεια ειναι πως αν επαιρνε μια μοτοσυκλετα μονο επειδη την γουσταρει και δεν κοιτουσε κοστη/χρηστικοτητα, θα επαιρνε κατι του στυλ Bonneville/ W650/800 Κλπ. Αλλα δυστυχως μπαινουν διαφοροι παραγοντες στην μεση. 

Τα περι τρανσαλπ μονο σαν κακο αστειο μου φαινονται, το 650 καιει τον κωλο του για την αποδοση που εχει. Μεσα σε αστικο κυκλο θα καιει χαλαρα 7λ/100.

Δια της εις ατοπον απαγωγης, βλεπω πως το BMW ειναι το καλυτερο Value for money. Αυτα που προσφερει ειναι πολυ περισσοτερα απο αυτα που ζηταει. Το κακο ειναι, οτι κατι σκουριες που εμφανιζει σε δισκοπλακες, κατι κιτρινισματα σε ζελατινες, δεν μπορουν να με πεισουν για το ποσο ποιοτικη θα ειναι. (Ανεξαρτητα με την ενδεχομενως καλη αξιοπιστια της). 

 

@dimitris_nik Σε ευχαριστω για το πολυ χρησιμο Λινκ. Εσυ εισαι καιρο κατοχος του BMW? Η γνωμη η δικη σου, ταυτιζεται με του παιδιου απο το μπεμβεδοφορουμ; Γραψε λιγα λογια αν θςε και για την δικη σου συμβιωση!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@dimitris_nik Σε ευχαριστω για το πολυ χρησιμο Λινκ. Εσυ εισαι καιρο κατοχος του BMW? Η γνωμη η δικη σου, ταυτιζεται με του παιδιου απο το μπεμβεδοφορουμ; Γραψε λιγα λογια αν θςε και για την δικη σου συμβιωση!

Περίπου 6 μήνες είναι στην κατοχή μου και όσα γράφονται στο παραπάνω λινκ είναι ακριβέστατα με όσα έχω διαπιστώσει.

Η κατανάλωση πρέπει να προσπαθήσεις πάρα πολύ για να ξεπεράσει τα 5 λίτρα,είναι ευκολοδήγητο, με χαμηλή σέλα και σίγουρο πάτημα ακόμα και για μετρίου αναστήματος αναβάτες,έχει ανύπαρκτη ανεμοκάλυψη με την εργοστασιακή ζελατίνα.

Τα θέματα που έχει είναι στάνταρ και συνοψίζονται στο αξονάκι της φτερωτής της τρόμπας νερού (καθε 30-40 χιλ. χμ έλεγχος-αλλαγή σύμφωνα με εξουσιοδοτημένα ),το σώμα του injection που χρειάζεται καθάρισμα λόγω θέσης συγκεντρώνει επικαθίσεις όποτε ανοίξεις για βαλβίδες.

Τα ανταλλακτικά του υπάρχουν παντού από ebay γνήσια και ιμιτασιον μέχρι την aprilia με τιμές καθόλου απαγορευτικές ακόμα και για μαζικό συμμάζεμα και αλλαγές στα πάντα όλα μόλις το πάρεις στα χέρια σου .Οδηγοί για DIY υπάρχουν για όλα τα μέρη της μηχανής και αν πιάνουν τα χέρια σου λάδια-φίλτρα-μπουζί-υγρά είναι αστεία υπόθεση (μια δυσκολία έχει η αφαίρεση των μπουζί στο διμπουζο).

Κάνε την ψαχτική σου σε ανταλλακτικά- αναλώσιμα να δεις αν οι τιμές είναι αυτές έχεις στο μυαλό σου συγκριτικά με προηγούμενα μοτο σου μιας και δεν είχα προηγούμενη εμπειρία από μηχανή μεσαίου κυβισμού.

Καλές επιλογές να έχεις και να πάρει ο father σου ότι του αρέσει περισσότερο να γουστάρει που καβαλάει!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρόταση δική μου: Καλή επιλογή είναι και το δικύλινδρο F 650 GS (που φοράει τον κινητήρα των 800 κυβικών αλλά με ηπιότερους εκκεντροφόρους σε σχέση με το αδελφό F 800 GS). Ευέλικτο, ευκολοοδήγητο, απίστευτα ελαφρύ και ιδανικό για περιαστική χρήση.

F650_GS.jpg

 

Είχα γράψει παλαιότερα ένα κείμενο για τις εντυπώσεις μου με το συγκεκριμένο μηχανάκι, το οποίο έκανα test ride. Τις μεταφέρω αναλυτικά από το παλιό μου μήνυμα.

 

Από τον τίτλο καταλαβαίνετε ότι μιλάω για το δικύλινδρο F650GS των 800 κυβικών εκατοστών. Πλέον το παλιό μονοκύλινδρο F650GS ονομάστηκε G650GS και (μετά από μια μικρή παύση) συνεχίζει να παράγεται στην Κίνα.

 

Εδώ όμως μιλάμε για το δικύλινδρο GS, το οποίο έχει 800 κ. εκ. (82Χ75,6 διάμετρος Χ διαδρομή), 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Ο κινητήρας είναι κατασκευή της αυστριακής Rotax και φοριέται τόσο στο F650GS όσο και στο F800GS. Και τα δύο μηχανάκια έχουν τον ίδιο κινητήρα με τις εξής όμως διαφορές: Το 800άρι έχει μεγαλύτερο βύθισμα των βαλβίδων (πιο "άγριους" εκκεντροφόρους και διαφορετική χαρτογράφηση στην ανάφλεξη), με αποτέλεσμα να αποδίδει 85 ίππους αντί 71 που αποδίδει το "650"άρι. Επίσης το 800άρι έχει upside down πιρούνι και 21 ιντσών μπροστινό τροχό (έναντι 19'' που έχει το 650). Τέλος οι τροχοί του 800 είναι με ακτίνες για αντοχή σε δύσκολα χωμάτινα σημεία ενώ το 650 έχει χυτές ζάντες αλουμινίου. Διαφορές υπάρχουν και στη σέλα (ψηλότερη για το 800), στο τιμόνι (ποιότητα υλικού) και στη ζελατίνα (ψηλότερη για το 800).

 

Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε το F650GS twin είπα ότι αυτό είναι ένα μηχανάκι που "με ενδιαφέρει". Και έψαχνα να βρω σε ποιό μαγαζί το δίνουν για Test Ride. Κάποια στιγμή που βρέθηκα περαστικός από Αθήνα, έψαξα και βρήκα διαθέσιμο για "τεστάκι".

Πάμε αναλυτικά λοιπόν:

Ξεκινώντας από τα "απέξω", από την εμφάνιση, το "μάτι" έχει πολλά να χαζέψει. Το μηχανάκι έχει έντονη προσωπικότητα, αφού και άσχετος να είσαι δεν το μπερδεύεις με κανένα άλλο. "Φωνάζει" BMW, που λέμε. Για όμορφο δεν θα το έλεγα με τη μία. Μάλλον θέλει συνήθεια η φάτσα του. Αλλά σίγουρα είναι ιδιαίτερο. Κάθησα επάνω του και το παρατήρησα για λίγη ώρα πριν το βάλω μπροστά. Με τον κατήφορο που έχει πάρει η ποιότητα των υλικών στα περισσότερα μηχανάκια (και το "δικό μου" βάζω μέσα), το F650 φαίνεται αρκετά ποιοτικό. Σίγουρα άνω του μέσου όρου. Υλικά + Βαφή σε πείθουν ότι τα λεφτά που θα σκάσεις, αν το επιλέξεις, θα πιάσουν τόπο. Το μέγεθος της μοτοσικλέτας είναι συγκρατημένο, χωρίς πολλά και ογκώδη πλαστικά και μόνο το τεράστιο τελικό της εξάτμισης φαίνεται κάπως ξεκάρφωτο, αλλά οι προδιαγραφές Euro 3 επιβάλλουν δυστυχώς εξατμίσεις - μπαζούκας. Η σέλα μου φάνηκε κάπως "λίγη" και θα την ήθελα πιο ανατομική και άνετη, δεδομένου ότι το μηχανάκι αυτό προορίζεται και για ταξίδια. Η εργονομία είναι αρκετά καλή αλλά οι γνωστές παραξενιές της BMW με τα κουμπιά των φλας και της μίζας είναι παρούσες και ξενίζουν όσους δεν είχαμε ποτέ μοντέλα της βαυαρικής εταιρίας και απαιτούν μια μικρή περίοδο προσαρμογής. Τους καθρέφτες τους βρήκα καλούς (αν και είναι μικροί) και δεν έδειξαν να συντονίζονται με τους κραδασμούς του κινητήτα. Η ζελατίνα (ανεμοθώρακας) όμως είναι σαφές ότι θέλει αλλαγή με μεγαλύτερη για να κάνεις άνετο ταξίδι και πιστεύω ότι το μέγεθός της υπαγορεύτηκε από αισθητικά κριτήρια.

 

Γυρνάω το κλειδί, πατάω τη μίζα και είμαι περίεργος να ακούσω και να νιώσω το δούλεμα των 2 παράλληλων κυλίνδρων του νέου κινητήρα της Rotax. Παιδιά, ο ήχος του είναι μπάσος αλλά με ρυθμό και θυμίζει ήχο από Boxer. H εξήγηση βρίσκεται στο χρονισμό της ανάφλεξης, η οποία ευθύνεται για την "ηχητική ομοιότητα" με τη μεγάλη boxer αδελφή R1200GS. Μηχανικούς θορύβους δεν παρατήρησα και ο ήχος μου φάνηκε γεμάτος και "υγιής". Κουμπώνω την πρώτη στο κιβώτιο και φεύγω. Το κιβώτιο είναι πολύ θετικό και οι ταχύτητες μου κούμπωναν μια χαρά ενώ εξίσου εύκολα "έβρισκα" τη νεκρά όταν σταματούσα σε φανάρι. Εκείνο όμως που για τα δικά μου οδηγικά γούστα είναι πρωτεύον είναι η ΡΟΠΗ. Και από τέτοια το GS έχει μπόλικη και από χαμηλές στροφές. Εκείνο που απεχθάνομαι σε ένα μηχανάκι είναι το να σκορτσάρει και να απαιτεί από εσένα να αλλάζεις διαρκώς σχέσεις στο κιβώτιο. Και μόλις είδα ότι η ροπή και η ελαστικότητα του κινητήρα του GS εξασφαλίζουν απουσία σκορτσαρίσματος είπα "εδώ είμαστε". Ετσι πρέπει να είναι ένα μηχανάκι για να είναι "χαλαρό" και εύχρηστο. Και αυτά τα δύο στοιχεία είναι που χαρακτηρίζουν τη φιλοσοφία του νέου GS. Μιλάμε για ένα μηχανάκι βολτατζίδικο, που γουστάρεις να το οδηγείς χαλαρά αλλά δεν θα σε ακολουθήσει αν το ζορίσεις. Και η εξήγηση κρύβεται την επιλογή της BMW να "πάρει" από τα 800 κυβικά λιγότερη ιπποδύναμη προς όφελος της ροπής και της ελαστικότητας. Και αυτή η επιλογή σε άλλους αρέσει (όπως σε εμένα) ενώ σε άλλους θα φανεί βλακώδης. Οδηγικές προτιμήσεις. Τί να κάνουμε.

 

Οι δρόμοι της Ελλαδας (πέρα από μάπα πρόσφυση) είναι συνήθως γεμάτοι λακούβες - μπαλώματα - καπάπια υπονόμων που εξέχουν κλπ. Εκεί μου με ένα SS βλαστημάς ή προσεύχεσαι (αναλόγως πεποιθήσεων :P ), με ένα on-off μπορεί ακόμη και να το διασκεδάσεις. Αυτό έκανα κι εγώ με το GS για να δω τί ψάρια πιάνει στους ελληνικούς καρόδρομους. Λοιπόν το αμορτισέρ έχει πολύ ποιοτικό δούλεμα (κοπανάει λιγότερο από το δικό μου στο Transalp) και πολύ το γούσταρα. Το πιρούνι όμως είναι αρκετά μαλακό και αυτό σημαίνει δύο πράγματα: Οταν απλώς περνάς από μικροανωμαλίες, τις "διαβάζει" άνετα αλλά όταν φρενάρεις απότομα, βυθίζεται πιο πολύ από όσο θα ήθελες και τότε, αν συναντήσει λακούβα ή μπάλωμα, τα βρίσκει λίγο σκούρα.

 

Πάμε τώρα στα φρένα, που είναι η αδυναμία μου. Οταν εγώ λέω "καλά φρένα" δεν εννοώ απλώς "δυνατά". Εννοώ έναν συνδυασμό προοδευτικής πέδησης και καλής αίσθησης. Το μπροστινό δισκόφρενο με άφησε αρκετά ικανοποιημένο ως προς την αίσθηση αλλά έχω έναν άλλο ενδοιασμό: η όψη του μονού δίσκου στον μπροστινό τροχό του F650GS σε ξενίζει και σε κάνει να απορείς μάλιστα, τη στιγμή που όλος ο δικύλινδρος ανταγωνισμός (V-Strom, Transalp, Versys) αλλά ακόμη και μονοκύλινδρα με ανάλογο βάρος (π.χ. νέο Tenere) έχουν δύο δίσκους μπροστά. Αν μάλιστα σκεφτεί κανείς ότι το F650GS είναι 800 κυβικά και οι επιδόσεις του είναι ανώτερες όλων των 650αριών ανταγωνιστών του (71 ίππους), συμπεραίνει ότι ο μονός δίσκος μπροστά θα τα βρει σκούρα σε δύσκολες περιπτώσεις. Το δοκίμασα σε ελεγχόμενο απότομο φρενάρισμα και ένιωθα να στρεβλώνεται ελαφρώς το πιρούνι (τυπική αδυναμία του μονού δίσκου). Δεν ξέρω αν σε επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα με φορτίο μειώνεται η απόδοσή του αλλά σε ένα μηχανάκι των 7.900 ευρώ (9.700 με πλήρη εξοπλισμό +ABS) δε δικαιολογείται η απουσία του δεύτερου δίσκου. Το πίσω φρένο το βρήκα μέτριο σε αίσθηση και το ABS έμπαινε πιο συχνά σε λειτουργία είτε με λόγο (απουσία πρόσφυσης) είτε καμιά φορά και χωρίς λόγο (σαμαράκια). Πάντως σε γενικές γραμμές τα φρένα του GS τα κρίνω επαρκή για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας αλλά βέβαια δε φτάνουν την κορυφή (την οποία για μένα κατέχει το σύστημα συνδυασμένης πέδησης της Honda που έχω την τύχη να το απολαμβάνω στο δικό μου μηχανάκι). Α, να μην το ξεχάσω: Κάτι άλλο που μου προξένησε "οπτική" απορία ήταν και το γεγονός ότι ο μπροστινός δίσκος του GS δεν είναι πλευστός. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να ήταν για λόγους υπερθέρμανσης.

 

Στο τέλος της βόλτας - δοκιμής παρατήρησα ότι η θερμοκρασία καθόλου δεν ανέβηκε επικίνδυνα, παρά την αφόρητη ζέστη του Ιουλίου (πέρσι έκανα το test), και δεν μπήκε σε λειτουργία ούτε μία φορά το βεντιλατέρ, κάτι που πολύ θα ήθελα να συμβαίνει και στο δικό μου Transalp 700, που ζεσταίνεται σα διάολος τώρα το καλοκαίρι και πολύ με έχει εκνευρίσει :angry: . Και ξέρεται πού οφείλεται αυτό το "δροσερό" δούλεμα του BMW; Αφενός στο τεράστιο ψυγείο που έχει και αφετέρου στον εντελώς γυμνό κινητήρα του που δεν καλύπτεται καθόλου από πλαστικά. Κατά συνέπεια το F650GS είναι από τα πλέον κατάλληλα μηχανάκια της κατηγορίας για χρήση μέσα στην πόλη και σας δηλώνω 100% ότι για μέσα στην πόλη είναι ίσως το πιο ευχάριστο on-off της μεσαίας κατηγορίας που έχω οδηγήσει.

 

Καταλήγοντας: Ποιός είναι ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας; Ποιά είναι η "φιλοσοφία" της;

Το F650GS twin εμένα πιο πολύ μου φέρνει σε ένα ήπιων τόνων on-off καθημερινό μηχανάκι, το οποίο στοχεύει σε αυτούς που θέλουν μια μοτοσικλετα για να τα κάνουν όλα. Δε ζητούν κορυφαίες επιδόσεις, ούτε κορυφαίο στήσιμο, ούτε συμπεριφορά καθαρόαιμου σε χωμάτινο τερέν. Ζητούν έναν καλό συμβιβασμό, μια τίμια πρόταση, μια ποιοτική μοτοσικλέτα καθημερινής χρήσης, ικανή και για μεγάλα ταξίδια αλλά και για ήπιους χωματόδρομους.

 

Ο αγοραστής του νέου F650GS είναι ο ίδιος που χρόνια τώρα επέλεγε Transalp 650 (και τώρα 700) για τη φιλικότητά του, την καθημερινή ευκολία του, τη διαχρονική αξία του, αδιαφορώντας για τα γενικώς μέτρια τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτο. Τώρα έχει μια ακόμη ενδιαφέρουσα επιλογή. Και εφόσον τα χρόνια αποδείξουν ότι το μηχανάκι είναι αξιόπιστο, πιστεύω ότι θα το προτιμήσει ο κόσμος και το θεωρώ μια ενδιαφέρουσα επιλογή για κάποιον που θέλει ένα ποιοτικό μηχανάκι για καθημερινή χρήση, ευέλικτο αλλά και ικανό για παραέξω.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Α ρε Πότη,λίγο πιο πάνω να διέθετε θα σου έφερνα πάνω το ΧΤ μου.:shades:

(και θα γύρναγα πίσω με το Κατέμι) :whistling:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πουλάει ο πατέρας του κολιτου μου αυτό που είναι σε άριστη κατάσταση και με προίκα

καλη φαση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Αιγαιοπλόος Κωστα, αν εφταναν το Budget τοσο ψηλα, θα ηταν απο τις πρωτες επιλογες, αλλα παιζουν κοντα στο ταληρο αυτα.

@flaskas Δεν το ειχα δει, φαινεται πολυ καλο. Θα του το δειξω, και ισως εχεις νεοτερα συντομα!!

 

@karellen To χα σκεφτει και το δικο σου, και μαλιστα πριν λιγο καιρο χαζευα την αγγελια, αλλα δυστυχως και αυτο ξεφευγει.. Προσπαθουμε οσο γινεται να περιορισουμε το Budget κοντα στα 2.5 γιατι δυστυχως δεν ξερεις τι σου ξημερωνει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...