Jump to content
Miskin

Service vstrom 100.000 χλμ. Τα πάντα όλα.

Recommended Posts

Μωρέ μπράβο, αντέχουν τόσο δαυτα;;; :yes:
Να δω τις απαντήσεις των Χονταιων λίγο... :mB_kalo_e:
Να τα 1.000.000ησεις φίλε Miskin :winking:

Τροποποιήθηκε από τον strokt up
αιτιολογηση τροποποιησης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολυ ωραιος.

Παλι καλα που περιορισα τα χλμ γιατι με βλεπα σε 2 χρονια να πρεπει να καθομαι να κανω και εγω αυτη τη δουλεια.

Σε 3 χρονια που την εχω,εχω μαζεψει 47000χλμ.

Βαλβιδες δεν εχει χρειαστει ποτε?

Επισης εχεις ιστορικο απο τις τιμες και απο προηγουμενες φορες?

Τις εχω ελεγξει και εγω μολις μια φορα και ηταν ακριβως στη μεση.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπράβο! :cheers: 

Να επιτέλους και ένα τεχνικό θέμα που θυμίζει το παλιό καλό ΜΒ.

Άντε γιατί είχαμε πήξει με τα οφ τόπικ,τι φαΐ είχες σήμερα,η κ*λ*τρυπίδα της ημέρας,γαύροι-βάζελοι κλπ ενωθείτε και άλλα φαιδρά.:rtfm:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

Βαλβιδες δεν εχει χρειαστει ποτε?

Επισης εχεις ιστορικο απο τις τιμες και απο προηγουμενες φορες?

Τις εχω ελεγξει και εγω μολις μια φορα και ηταν ακριβως στη μεση.

 

Δεν έχω ρυθμίσει ποτέ βαλβίδες. Τις έχω τσεκάρει τρεις φορές (τη πρώτη ένας μηχανικός, τις άλλες δυο εγώ). Οι τιμές ήταν περίπου ίδιες με τώρα.

Μερακλής!

Απέχω πολύ από το να χαρακτηριστώ μερακλής! Τσαπατσούλης είμαι τρομάρα μου...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπράβο,καλή δουλίτσα. :clapping2:

Θα σταθώ στο πρώτο δίσκο του συμπλέκτη ( αυτόν που μπαίνει πρώτος-και πατάει το έλασμα,στο βάθος )που αν κατάλαβα καλά τον άλλαξες. Αυτός είναι μόνος του,ξεχωριστός και δεν μοιάζει με κανέναν από όλους τους άλλους γιατί είναι ο πιο λεπτός,γιαυτό και μπαίνει πρώτος.

Θέλω να πιστεύω,ότι το πρόσεξες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπράβο,καλή δουλίτσα. :clapping2:

Θα σταθώ στο πρώτο δίσκο του συμπλέκτη ( αυτόν που μπαίνει πρώτος-και πατάει το έλασμα,στο βάθος )που αν κατάλαβα καλά τον άλλαξες. Αυτός είναι μόνος του,ξεχωριστός και δεν μοιάζει με κανέναν από όλους τους άλλους γιατί είναι ο πιο λεπτός,γιαυτό και μπαίνει πρώτος.

Θέλω να πιστεύω,ότι το πρόσεξες.

Μα δεν έχει διαφορετικό κωδικό. Είναι ίδιος και για τους έξι δίσκους. Μιλάω για τον μεταλλικό δίσκο όχι τον φιμπερένιο. Αυτόν τον γνωρίζω ότι είναι διαφορετικός. Οι μεταλλικοί όμως είναι όλοι ίδιοι.

Ο λόγος που ο φιμπερένιος είναι πιο λεπτός, αν κατάλαβα καλά, είναι για να δίνει τη δυνατότητα στο έλασμα να πατάει στο μεταλλικό δίσκο που είναι από πίσω από τον λεπτό φιμπερένιο.

Τροποποιήθηκε από τον Miskin

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ρε φιλε γουρλωσανε τα ματια μου!!!!:blink::blink: τι εκανες εδωω??? μιλαμε το εκανες βιδες και το ξαναεστησες??πλακα μας κανεις? μιλαμε οχι σερβις εσυ του αλλαξες και τα πνευμονια:biggrin::biggrin: τρομερη δουλεια φοβερο το αρθρο ετσι οπως μας το παρουσιασες:thumbsup1::respekt::_rock-on:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μα δεν έχει διαφορετικό κωδικό. Είναι ίδιος και για τους έξι δίσκους. Μιλάω για τον μεταλλικό δίσκο όχι τον φιμπερένιο. Αυτόν τον γνωρίζω ότι είναι διαφορετικός. Οι μεταλλικοί όμως είναι όλοι ίδιοι.

Ο λόγος που ο φιμπερένιος είναι πιο λεπτός, αν κατάλαβα καλά, είναι για να δίνει τη δυνατότητα στο έλασμα να πατάει στο μεταλλικό δίσκο που είναι από πίσω από τον λεπτό φιμπερένιο.

Ναι μιλάω για τον πρώτο φιμπερένιο. Τον λόγο...όσες φορές και να το έψαξα δεν κατάφερα να καταλάβω πλήρως το γιατί,ναι γιατί όχι να είναι και αυτός,που αναφέρεις εσύ.

Ενημερωτικά η μαμά Suzuki το έχει ξανακάνει και σε άλλο μοντέλο της παλαιότερο,μιας και το πρωτοείδα εκεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι μιλάω για τον πρώτο φιμπερένιο. Τον λόγο...όσες φορές και να το έψαξα δεν κατάφερα να καταλάβω πλήρως το γιατί,ναι γιατί όχι να είναι και αυτός,που αναφέρεις εσύ.

Ενημερωτικά η μαμά Suzuki το έχει ξανακάνει και σε άλλο μοντέλο της παλαιότερο,μιας και το πρωτοείδα εκεί.

Πάντως να πω ότι με καινούργια ελατήρια και αλλαγή αυτού του σημαδεμένου δίσκου μάζεψα όλα τα μπόσικα από τον κάτω ρυθμιστή συμπλέκτη και λίγο από τον πάνω στη μανέτα. Τώρα μπορώ να ρυθμίσω πάλι τον συμπλέκτη μου χωρίς να φοβάμαι μη μου βγει η βίδα από τη βάση της μανέτας! :thumbsup:

Επίσης μπορώ και κατεβάζω πια χωρίς ξερογκαζιά. Πριν αν δεν έριχνα μια ξερογκαζιά πριν κατεβάσω, ακουγόταν σα ... ΒΜW. Τώρα κατεβάζω κανονικά. Μικρή αλλά είναι οικονομία στη κατανάλωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tα σεβη μου.

Απλα.!

παρε και αστερακι για το θεμα... οχι μονο λαικ. 

 

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως να πω ότι με καινούργια ελατήρια και αλλαγή αυτού του σημαδεμένου δίσκου μάζεψα όλα τα μπόσικα από τον κάτω ρυθμιστή συμπλέκτη .........το,σκουλήκι εννοείς...

Εάν,λέω εάν.....έχει πάρει μπόσικα το μοχλικό του ελικοειδούς σκουληκιού, και το πυράκι σου να έχει το σωστό μήκος,με μικρή πατεντίτσα το μαζεύεις μιας δια παντός και... ξενοιάζεις.

Τότε να δεις τι συμπλέκτη που θά έχεις,τύφλα νάχουν τα καινούργια.:laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εάν,λέω εάν.....έχει πάρει μπόσικα το μοχλικό του ελικοειδούς σκουληκιού, και το πυράκι σου να έχει το σωστό μήκος,με μικρή πατεντίτσα το μαζεύεις μιας δια παντός και... ξενοιάζεις.

Τότε να δεις τι συμπλέκτη που θά έχεις,τύφλα νάχουν τα καινούργια.:laugh:

Είχε πάρει και το έφτιαξα. Φαίνεται στη φώτο, το πριτσίνι το κόλλησα και έφτιαξα καινούργιο πειράκι. Αυτά πριν 1,5 χρόνο. Είδα διαφορά αλλά τώρα ήταν μεγαλύτερη.

2w3t5y8.jpg

 

edit: Όταν λέω κάτω ρυθμιστή, εννοώ αυτόν με τα δυο παξιμάδια.

Τροποποιήθηκε από τον Miskin

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κ οπως ηταν να τ αφηνες θα κανε αλλα 50000χλμ φαινεται οτι εχει δουλευτει σωστα το μηχανακι...

 

Κ μια ερωτηση ο τεντωτηρας της καδενας πως ηταν?

Τροποποιήθηκε από τον CafeRacer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απέχω πολύ από το να χαρακτηριστώ μερακλής! Τσαπατσούλης είμαι τρομάρα μου...

:plaf:πας καλα ρε αχιλλεα; μερακλης και με τονο. καμια τσαπατσουλια δεν ειδα!!!!

 

να το χαιρεσαι κι απο δω :cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κ οπως ηταν να τ αφηνες θα κανε αλλα 50000χλμ φαινεται οτι εχει δουλευτει σωστα το μηχανακι...

 

Κ μια ερωτηση ο τεντωτηρας της καδενας πως ηταν?

Έπρεπε να τσεκάρω βαλβίδες, να συγχρονίσω πεταλούδες και οπωσδήποτε να φτιάξω τις ζάντες γιατί ήταν χάλια στο δρόμο. τα υπόλοιπα μου βγήκαν στη πορεία, δε τα είχα σκοπό να τα πειράξω. Το μόνο που θα μου δημιουργούσε πρόβλημα ήταν το βουλωμένο τρυπάκι στην αντλία νερού, γιατί αν έχανε η τσιμούχα δε θα το μάθαινα ποτέ. 

Τους τεντωτήρες τους είχα τσεκάρει το καλοκαίρι. Είχα αλλάξει και το ελατηριάκι που έχουν.

:plaf:πας καλα ρε αχιλλεα; μερακλης και με τονο. καμια τσαπατσουλια δεν ειδα!!!!

 

να το χαιρεσαι κι απο δω :cheers:

"Χωρίς Γιάννη προκοπή δε κάνεις" λένε!

Οπότε δεν είσαι και από άλλο φόρουμ, είσαι κι απ' αυτό... 

Τροποποιήθηκε από τον Miskin

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω παρεξηγηθηκα παντως και δε γραφω τιποτα. :lac: :lac: :lac:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ωραιος Αχιλλεα, πολυ δουλεια και τρεξιμο αλλα σιγουρα ειχες ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια οταν τελεψε η εγχειρηση. Τα γρασσαδορακια ειναι τα πρεσαριστα ή τα βιδωτα? (περιεργεια) 

Σερβις στο μπροστινο απο ποτε εχεις να κανεις? Νομιζω ευκαιρια θα ηταν..................

Αστο για τα γρασσαδορακια, τωρα ειδα οτι το εχεις στη φρεζα και ανοιγεις σπειρωμα. Πρωι βλεπεις. :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω παρεξηγηθηκα παντως και δε γραφω τιποτα. :lac: :lac: :lac:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ωραιος Αχιλλεα, πολυ δουλεια και τρεξιμο αλλα σιγουρα ειχες ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια οταν τελεψε η εγχειρηση. Τα γρασσαδορακια ειναι τα πρεσαριστα ή τα βιδωτα? (περιεργεια) 

Σερβις στο μπροστινο απο ποτε εχεις να κανεις? Νομιζω ευκαιρια θα ηταν..................

Αστο για τα γρασσαδορακια, τωρα ειδα οτι το εχεις στη φρεζα και ανοιγεις σπειρωμα. Πρωι βλεπεις. :tooth:

:cheers:

Γιώργο έχω κάνει service στο μπροστινό (ρουλεμάν λαιμού, τσιμούχες-λάδια) πριν δυο χρόνια περίπου και το καλοκαίρι που μας πέρασε άλλαξα πάλι τα λάδια. Θέλω να αλλάξω τα θρος που έχει μέσα στα πηρούνια, θα το κάνω όταν αλλάξω πάλι τσιμούχες. 

Δεν είχα και άλλα λεφτά βλέπεις... :cry:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως 100κ χιλιόμετρα με βαλβίδες εντός ορίων δεν είναι και λίγα... Είναι γενικευμένο το φαινόμενο ή απλά έτυχε;

 

Πολύ σωστή η επέμβαση με τα γρασσαδοράκια, με κάνει να απορώ: Στον κατασκευαστή πόσο θα κόστιζε να τα βάλει εξ'αρχής; Μισό ευρώ; Ε βάλτα ρε άνθρωπε να μη παιδευόμαστε :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι γενικό το φαινόμενο στα vstrom να μη χρειάζονται ρύθμιση η βαλβίδες.

Υπάρχει μέλος εδώ με 200.000 χλμ κοντά και δεν έχει ρυθμίσει βαλβίδες. Ο Μάρκος V.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...