Jump to content
javaneze

Βελτιώσεις για ΧΤ 600 ... (help needed)

Recommended Posts

Απο κουβεντα που ανοιξε σε αλλο τοπικ, μου δημιουργηθηκαν ενα σωρο αποριες γυρω απο το θεμα των αναρτησεων...

Ενα μελος ανεφερε οτι αλλαζοντας τα λαδια που περιεχονται μεσα στα καλαμια του πηρουνιου βελτιωνεται η συμπεριφορα της μοτο.

Θα ηθελα τις συμβουλες σας, προκειμενου να αντιληφθω τι ακριβως "παιζει" με τις αναρτησεις.

Φεριπιν εχω ακουσει οτι οι WP ειναι οι καλυτερες και ακριβοτερες. Αλλα περαν απο τη γνωση τουτου, δεν εχω καθολου υπ'οψιν μου τι ειναι αυτο που τις ξεχωριζει ως καλυτερες.

Δυστυχως επισης, δεν εχω οδηγησει αλλο ΧΤ ή παρομοιο εντουροειδες, για να εχω ιδεα και να κανω τις συγκρισεις μου...

Θα προσπαθησω οσο γινεται, να περιγραψω την συμπεριφορα των δικων μου αναρτησεων για να βγαλετε τα συμπερασματα σας και να μου πειτε αν χρειζω βελτιωσεων και τι ακριβως θα μπορουσα να κανω.

Οι αναρτησεις μου γενικα μαλλον θα χαρακτηριζονταν "μαλακες". Σε ανωμαλιες δρομου, λακουβες, σαμαρακια κτλ, δεν καταλαβαινω τιποτα. Χοροπηδαει ολη η μηχανη αλλα εμενα δεν με εχει ενοχλησει ποτε και τιποτα στην οδηγηση. Εκεινο που προβληματιζει ιδιαιτερα, ειναι πως καθε φορα που παταω μπροστινο φρενο, "γονατιζει" ολη η μηχανη. Κανει κανονικα βουτια. Σου δινει την αισθηση οτι κανεις εντο, παρολο που η πισω ροδα δεν ανασηκωνεται καθολου. σε φρενα πανικου ειναι ειδικα εκνευριστικο, γιατι προκειμενου να μην μπλοκαρει το μπροστινο, στανταρ "παιζω" με την μανετα του φρενου, πατωντας-αφηνοντας-πατωντας-αφηνοντας, με αποτελεσμα η μηχανη να κανει τραμπολινο...

Τωρα μην με κραξετε, γιατι δεν ειχα ασχοληθει μεχρι σημερα, κατα κυριο λογο γιατι δεν με απασχολησε ποτε ιδιαιτερα μιας και δεν εχω κανει ποτε σερι αποσταση μεγαλυτερη των 60 χλμ, συν του οτι δεν τρεχω/ντριφταρω/σουζαρω/"μπαινω" σε στροφες/και αλλα καγκουριλικια. Ομολογω ομως οτι νιωθω μια ανασφαλεια καθε φορα που στριβω και γενικα δεν πλαγιαζει πολυ η μηχανη... :blush:

Θα ηθελα προτασεις και συμβουλες για φτηνες λυσεις, και οχι λυσεις των πεντακοσιων ευρω (βλεπε WP,Ohlins)

Ευχαριστω. ;) :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Den tha elega oti prepei na mpeis sta exoda gia anartisi (ap ti stigmi pou skeftese na to pouliseis), pane se ena sinergeio na tin tsekaroun. To pos tin thelei kathenas kai pos ton voleuei (skliri/malaki) exartatai kathara apo auton. :)

Tora gia tis "vouties" pou les autes tis eixa kai ego kai alloi katoxoi XT, klasikes "voutes" XT :D !

Oso gia to plagiasma, ta mixanakia auta den einai gia tetoia, to oti exeis motard lastixa den leei kati, diladi i fisi kai i geometria tou den sou epitrepoun plagiasmata megala opos gia paradeigma ena "mamisio" motard pou exei xalara plagiasma se 45 moires!

Mporeis omos na to plagiaseis se sindiasmo me ti thesi tou somatos sou. :winking:

To diko mou plagiasma (metro sigkrisis) gia na katalaveis simainei xisimo marsipie stin asfalto (k@vl@) idios an einai kali i asfaltos! :tease:

Τροποποιήθηκε από τον Sarevock

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

java εχω ρωτησει για σετ WP σε συνεργειο και μου ειπε ~250ευρω...

Εχω διαβασει (και ακουσει) πως αλλάζει πολύ (προς το καλυτερο) το ΧΤ με WP...το σκεφτομαι... :_shifty::_shifty:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τhemata αν ηταν για 250 ευρω καλα ακουγεται...

Αν δεις εδω ομως http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=277 ο τυπακος ειχε πει 580...

Γι αυτο μιλησα για πιο φτηνες λυσεις... Αυτο με την αλλαγη λαδιων και ελατηριων απλα, ακουγεται καπως καλυτερο αρκει να εχει αποτελεσμα...

(Ο cyberpunk δεν εχει ξυπνησει ακομα; :P )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τhemata αν ηταν για 250 ευρω καλα ακουγεται...

Αν δεις εδω ομως http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=277 ο τυπακος ειχε πει 580...

Γι αυτο μιλησα για πιο φτηνες λυσεις... Αυτο με την αλλαγη λαδιων και ελατηριων απλα, ακουγεται καπως καλυτερο αρκει να εχει αποτελεσμα...

(Ο cyberpunk δεν εχει ξυπνησει ακομα; :P )

<{POST_SNAPBACK}>

javaneze η τιμή του σετ που σου αναφερω είναι για ελατήρια-λάδια...όχι USD!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Loipon paideia tha sas doso ta fota mou (oso boro) gia to sygekrimeno thema mias kai prin 1-2 mines asxolithika eksoloklirou me tin rithmisi ton anartisewn sto XT mou.To diko einai modelo 86-87, liges omos diafores exei se themata anartisis kai elatiriwn apo te teleftaia XTakia.Loipon arxika ayto pou ekana itan na valo piso ena WP to opoio to eixe agorasei enas filos gia to diko tou XT (alla den prolave na to valei pano giati to trakare kai telika mou to xarise) den gnorizo loipon poso kanei kainourgio alla pistevo gyto sta 300 eyropoula. Apo tin stigmi loipon pou evala piso to elatirio eida megali diafora,alli aisthisi kai kyrios meiothikan poly ta kounimata pou ekane to mixanaki se taxytites 120 kmh kai pano (ta opoia eixan idi meiothei mono kai mono me tin metatropi se motard). Apo kei kai pera teleionodas gia piso thelo na anafero oti to service tou wp paei gyro sta 60 eyropoula (allagi ladion boukalas+rythmisma elatiriou),eno yparxei kai i epilogia na pareis kai na valeis aplos ena elatirio wp stin anartisi pou idi exeis (to opoio kostizei 150 eyro) pou nai men tha deis diafora alla oxi tosi gia ta 150 pou tha doseis.

Pame tora sto allo kommati. Ola kala ola oraia me to piso, to thema omos einai oti molis nioseis tin veltiosi piso katalavaineis se ti athlio xali einai to brostino. Ego amesos to enotha na tremei, oti einai poly elafri sta xosimta stis strofes klp klp. To pio aplo kai pio ftino pou boreis na kaneis einai na allakseis ladaki stis boukales sou kai na valeis ena pio paxy. Kai pali omos mikri diafora tha deis.H kalyteri lysi einai ena zeygari elatiria WP ta opoia kostizoun 110 peripou eyro kai se syndiasmo me ladaki paxy WP (peripou 40 eyro ). Meta kai apo ayto to mixanaki einai pragmatika traino. Akomi kai se ypsiles taxytites den kounaei katholou, strivei, franarei, kanei ta pada. Episis diorthonetai kai poly aytods pou les gia tin malakotita ton elatirion tou xt mias kai ta WP einai poly sklirotera apo ta mama.

Souma

kainourgia anartisi WP 300 euro ( me epifylaksi)

elatirio piso sxeto (xoris boukala) WP 150euro

zeygari elatiria brosta WP 105-110 euro

Ladi gia boukales WP 40 euro peripou

Elpizo na voithisa ...........

post-317-1127233193_thumb.jpg

post-317-1127233365_thumb.jpg

Τροποποιήθηκε από τον pulsewidth

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τhanx φιλε, ναι βοηθησες αρκετα! :_thumbsup:

Αυτο που αναφερεις οτι μονο με αλλαγη λαδιων στις μπουκαλες, βλεπεις μικρη διαφορα, το λες εκ πειρας και για σιγουρο? :/

Την λυση για το πισω, την ξεχναω ... too much τα μπικικινια

Επομενη ερωτηση. Γνωριζει κανεις, αν τα προαναφερομενα καλουδια, διατιθενται φθηνοτερα απο την OHLINS (που τα εισαγει και η Μοτοδυναμικη) ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

sta brostina elatiria nomizo oti i diafora me ta ohlin einai gyro sta 10 eyro, opote tipota ousiastiko. Gia piso den ksero, nomizo omos pos einai pio akrivo......

Ek piras me allagi ladion mono brosta apo ta apla se ladaki wp xodro vlepeis mia mikri diafora, oxi kai tipota spoudaio omos......Episis an thesna min einai toso malako to brostino, otan allakseis ta ladia, vale poly ligo parapano apo oti leei h yamaha gia to XT, etsi sklirainei perissotero. Min valeis omos poly parapano giati paizei na sta petaksei.......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

javaneze tha sou pw kai egw th dikh mou apopshmgia na ftiakseis ta amortiser thelei poly doulia arketo diavasma kai polla lefta (emena mou pigan olla girw sta 900euro kai akoma thelei 2-3 pragmatakia)

ayto pou mporeis na kaneis einai to eksis. Na allakseis ta elatiria mprosta kai na valeis kai ligo pio xontro ladi (to ladi paizei rolo gia thn taxitita pou to mprostino katevenei kai epanaferei)

ta elatiria pou sou protinw gia to XT einai WP ohlins kai hyperpro

apo oti thimame to Xt den exei rithmish profortishs opote isws xriastei na pekseis me apostates sta mprostina (rodeles pou ousiastika piezoun to elatirio oste na mhn "kathete" perisotero apo oti prepei)

ayto gia na to kaneis prepei na ksereis na rithmiseis to legomeno sag pou einai ousiastika h apostash pou kaliptei to amortiser me to pou aneveis panw, genika sta SM einai 35-40mm

mpros pisw

pisw ena elatirio idias markas me ayta pou tha dialekseis gia mprosta

o genikos kanonas gia mia swsth rithmish sto amortiser sou einai na matheis thn olikh diadromh ths anartishs na to diereseis me to 3 kai na katafereis

to 1/3 ths diadromhs na to xrisimopiei to varos sou (me to pou aneveis na kathete to 1/3 ths diadromhs ths)

na douleyei sto 2/3 gia genikh xrish kai na ftanei sto 3/3 se lakouves anomalies ktl

(an thes pinoume cafe na sta eksigisw kalitera)

epidi to mixanaki sou den exei rithmiseis aposveshs epanaforas simpieshs ktl menw edw

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βασιλη καλυτερα μεινε εκει .... γιατι ηδη εχω διαβασει 2 φορες το ποστ σου και εχω ψιλοχασει την μπαλα ! :lol:

Τι θελω και ρωταω ο μλκς! :D

Σιγουρα η συντροφια ενος δυνατου φραπε να κανει πιο ανετη την κατανοηση ;)

Α, και btw ρε παιδια, δεν προκειται να κανω τπτ μονος μου ε... εννοειται οτι σε συνεργειο θα παω, οταν παω, οποτε pulsewidth φανταζομαι κατι θα ξερει και ο μηχανικος για την ποσοτητα του λαδιου :/

Τωρα αν εσυ εμεινες ευχαριστημενος απο τον δικονε σου, στειλε κανενα ΠΜ για το που βρισκεται ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

javaneze o kshock einai kalos gia tetia pragmata http://www.k-shock.gr/

gia thls dieythinseis ktl kai mporw na se stilw se ayton pou paw to sv (suzuki yamaha eksousiodotimeno) pou einai episeis kalos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

o k-shock einai odos kallos alla einai ligo ston kosmo tou. Merikes fores alla tou les kai alla kanei. An thes na vreis lysi mia kai ekso pigaine to mixanaki ston Tasouli (EXTRA PRODUCTS) adiprosopos tis WP einai stin kallirois. O typos einai koryfi kai an tou eksigiseis ti ginetai kai ti thes tha se ftiaksei swsto, to kako einai oti einai ligo kopsokolis.....

Ayto pou leei o filos cyberpank einai para poly swsto oti marka valeis pisw to idio tha valeis kai brosta, tha diafonisw omws me tis hyper pro. Exoun genika kala elatiria kyriws gia brostina, alla gia pisw tis exw dokimasei kai den emeina ikanopoiimenos (toulaxiston se sxesi me WP), vevaia einai fthinoteres.

File cyber ayto pou les me tous apostates ksereis pws to xa diorthosei se palio mou dt???

pira elatiria idias diametrou alla 5 podous makrytera apo allo modelo, ta kopsame kai ta afisame 2 podous sxedon makrytera apo ta mama......

:secret:

File java o mixanikos pou leo einai stin kypseli drosopoulou kai lesvou gonia. An ton xreiasteis pote steile mou pm.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

pulsewidth (o tasoulis kalos alla den prokite na tou valei tipota panw kai to pisw elatirio prepei na tou pas to amortiser gia na to valei einai ligo paketo)

gia tous apostates to kserw oti paizei kai ayto, episeis paizei elatirio apo valvides (papiou or something) apla exei to mionektima oti prepei na pataei akrivos to ena me to allo gia na mhn diplosei to mikro elatirio kai to oti den ksereis telika poso to exeis profortisei, enw me tis rodeles ksereis oti evala 7mm rodeles kai to mixanaki einai ok

to pio swsto einai otan vreis to setup pou sou kanei na peis thelw na profortisw kata 14mm ta mprostina na pas sto torno kai na ftiakseis ena zeygari apo apostates alouminenious me to megethos pou thes kai apo panw na einai flat kai katw na thilikonei to elatirio gia na mhn exei mposika ,sto GS eixa kanei tetia doulia (alla meta ta evgala giati to ithela akoma pio skliro mias kai egw paxina)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια απορια εχω ακομα ...

pulsewidth πως και ασχοληθηκες πρωτα με τις πισω αναρτησεις και μετα με τα μπροστινα?

Θελω να πω, εμενα πιο λογικο θα μου ακουγοτανε να φτιαξεις πρωτα τα πηρουνια μιας και η πισω αναρτηση ψιλο-ρυθμιζεται...

(και απορω, γιατι εγω σαν απειρος που ειμαι, δεν νιωθω καποια ενοχληση/ελλειψη απο το πισω... το προβλημα μου δλδ ειναι με αυτο το βυθισμα του μπροστινου...)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

otan ekana to mixanaki motard katalava meta apo ligo kairo odigisis oti epasxa apo anartiseis . Logo omos sfodris oikonomikis krisis stin opoia vriskomoun (opws kai twra allwste... ) :wallbash: den borousa na akolouthiso tin lysi tou wp. Etsi ayto pou ekana tote itan apo mia kavatza enos filou na allaksw elatiria brosta alla na valo pali mama aplos kainourgia, kai piso na allakso aplos to elatirio tis anartisis kai apo kavazta pali na valo ena hyper pro. Meta apo ligo kairo omos to hyper pro arxise na kanei ta dika tou. Se simeioto mixanaki na kounaei trela se olo to fasma ton strofwn se tetoio simeio pou na dyskolevomai na odigisw. pasxnomoun na to allakso kai tote ekatse i fasi pou sou eipa me ton kollito pou mou edwse to wp. e molis to evala piso ektos apo to oti eida treli diafora, katala oti kai brosta eimaste gia ton poulo. kai etsi...........

file cyberpank se vriskw swsto...... :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Απο κουβεντα που ανοιξε σε αλλο τοπικ, μου δημιουργηθηκαν ενα σωρο αποριες γυρω απο το θεμα των αναρτησεων...

Ενα μελος ανεφερε οτι αλλαζοντας τα λαδια που περιεχονται μεσα στα καλαμια του πηρουνιου βελτιωνεται η συμπεριφορα της μοτο.

Θα ηθελα  τις συμβουλες σας, προκειμενου να αντιληφθω τι ακριβως "παιζει" με τις αναρτησεις.

Φεριπιν εχω ακουσει οτι οι WP ειναι οι καλυτερες και ακριβοτερες. Αλλα περαν απο τη γνωση τουτου, δεν εχω καθολου υπ'οψιν μου τι ειναι αυτο που τις ξεχωριζει ως καλυτερες.

Δυστυχως επισης, δεν εχω οδηγησει αλλο ΧΤ ή παρομοιο εντουροειδες, για να εχω ιδεα και να κανω τις συγκρισεις μου...

Θα προσπαθησω οσο γινεται, να περιγραψω την συμπεριφορα των δικων μου αναρτησεων για να βγαλετε τα συμπερασματα σας και να μου πειτε αν χρειζω βελτιωσεων και τι ακριβως θα μπορουσα να κανω.

Οι αναρτησεις μου γενικα μαλλον θα χαρακτηριζονταν "μαλακες".  Σε ανωμαλιες δρομου, λακουβες, σαμαρακια κτλ, δεν καταλαβαινω τιποτα. Χοροπηδαει ολη η μηχανη αλλα εμενα δεν με εχει ενοχλησει ποτε και τιποτα στην οδηγηση. Εκεινο που προβληματιζει ιδιαιτερα, ειναι πως καθε φορα που παταω μπροστινο φρενο, "γονατιζει" ολη η μηχανη. Κανει κανονικα βουτια. Σου δινει την αισθηση οτι κανεις εντο, παρολο που η πισω ροδα δεν ανασηκωνεται καθολου. σε φρενα πανικου ειναι ειδικα εκνευριστικο, γιατι προκειμενου να μην μπλοκαρει το μπροστινο, στανταρ "παιζω" με την μανετα του φρενου, πατωντας-αφηνοντας-πατωντας-αφηνοντας, με αποτελεσμα η μηχανη να κανει τραμπολινο...

Τωρα μην με κραξετε, γιατι δεν ειχα ασχοληθει μεχρι σημερα, κατα κυριο λογο γιατι δεν με απασχολησε ποτε ιδιαιτερα μιας και δεν εχω κανει ποτε σερι αποσταση μεγαλυτερη των 60 χλμ, συν του οτι δεν τρεχω/ντριφταρω/σουζαρω/"μπαινω" σε στροφες/και αλλα καγκουριλικια. Ομολογω ομως οτι νιωθω μια ανασφαλεια καθε φορα που στριβω και γενικα δεν πλαγιαζει πολυ η μηχανη... :blush:

Θα ηθελα προτασεις και συμβουλες για φτηνες λυσεις, και οχι λυσεις των πεντακοσιων ευρω (βλεπε WP,Ohlins)

Ευχαριστω.  ;)  :_thumbsup:

<{POST_SNAPBACK}>

μια φτηνη και αξιοπιστη λυση θα ηταν η αντικατασταση των ελατηριων και των λαδιων της μπροστινης αναρτησης με αλλα επωνυμα.

οσο για πισω

αντικατασταση του ελατηριου με ενα -παλι-επωνυμο ..

και δεν θα ηταν ασχημο να πηγαινες το αμορτισερ σου στα παιδια στο K-SHOCK (ραγκαβη 27 αν θυμαμαι καλα τηλ 2106468349)και να του εκανες ενα καλο σερβις και σεταρισμα παραλληλα ...

ειναι οτι καλυτερο για την χρηση που αναφερεις και πολυ φθηνο σε κοστος..

οτι αλλο χρειαστεις νικολα :yes::yes:

απλα ελα απο δω η παρε τηλ... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εντελώς μπακαλίστικη λύση home made:

1ον)Αλλάζεις τα λάδια τις κάθε μπουκάλας με παχύτερα. Οταν την αδειάζεις μαζευε τα σ ενα δοχείο για να ξέρεις περίπου την ποσότητα που πρέπει να ξαναβάλεις. Επίσης έχε το νου σου μη φύγει κανένα εσωτερικό εξάρτημα απο το εσωτερικό της μπουκαλας και σου πεσει μέσα στο δοχείο..

Παραπάνω ποσότητες κλπ δεν συστηνονται.Μ αυτά παίζει ο κατασκευαστής και οι ψαγμένοι..

2ον)Εκει που ακουμπάνε τα ελατήρια πάνω μέρος της μπουκάλας. Αγοράζεις κάμποσες ροδέλες στην διάμετρο του ελατηρίου και τις τοποθετείς εν είδη τάκου μεταξύ ακρου ελατηρίου και σημείου επαφής με την μπουκάλα (όχι απο την μεριά που είναι το λάδι και οι βαλβίδες..) Αυτό αναγκάζει το ελατήριο να μένει κατα ένα ποσοστό συσπειρωμένο (τα ελατήρια όσο συσπειρώνονται τόσο σκλήραίνουν) και είναι αυτό που λένε προφόρτιση. Οπότε τα ίδια ελατήρια σου θα είναι κάπως σκληρότερα.

3ον)Δένεις τις μπουκάλες κατα τι ψηλότερα στην πλάκα τους. Δηλαδή χαμηλώνεις λίγο το μπροστινό ύψος όπότε δεν έχεις τόσο μεγάλη βουτιά.

Μπακαλίστικες μέθοδοι αυτες ξαναλέω, αλλά απ ότι κατάλαβα κάτι τέτοιο ζητούσες...

Το σωστότερο όπως είπαν και πολλά παιδιά παραπάνω είναι σε πρώτο στάδιο νέα ελατήρια και λάδια, σε δεύτερο ψάξιμο στο σετάρισμα σε μάστορα και revalving και σε τρίτο (και ακριβότερο) αντικατάσταση του μπροστινού με καινούργιο.

Ελπίζω να βοήθησα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τζαπαν εχει αλλαξει φιλος αναρτησεις μονο ελατηρια και λαδια προς πισω με περιπου 200-250ε για ρωτα πρωτα να μαθεις τη γινετε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Εντελώς μπακαλίστικη λύση home made:

1ον)Αλλάζεις τα λάδια τις κάθε μπουκάλας με παχύτερα. Οταν την αδειάζεις μαζευε τα σ ενα δοχείο για να ξέρεις περίπου την ποσότητα που πρέπει να ξαναβάλεις. Επίσης έχε το νου σου μη φύγει κανένα εσωτερικό εξάρτημα απο το εσωτερικό της μπουκαλας και σου πεσει μέσα στο δοχείο..

Παραπάνω ποσότητες κλπ δεν συστηνονται.Μ αυτά παίζει ο κατασκευαστής και οι ψαγμένοι..

Ελπίζω να βοήθησα..

<{POST_SNAPBACK}>

να ρωτησω γιατι το 1 είναι μπακαλίστικη λύση? το είχα συζητήσει με ενα συναδελφο και μου το είχε προτείνει ως καλή φτηνη λύση για το ΧΤακι μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σ'ευχαριστω Ty. :_thumbsup:

(Aν και, τωρα που μας ανακοινωθηκαν οι αυξησεις στην δουλεια, και ειδα οτι πηρα απο τα 3 το μακρυτερο, και μαλλον "kiss it goodbye" για το dreambike μου, αν ειναι να ασχοληθω σοβαρα με το ΧΤ, θα το κανω σωστα ... :/ )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αναρτήσεις ..

μια διαβολεμένη αποκρυφιστική ιστορία που θέλει ατελείωτες ωρες ψαξίματος

ειναι πολύ σημαντικό το να καταλάβει κανένας πως δουλευουν αυτες οι ρημάδες ,,

αρκεί να ξέρει τι ζητάει απο αυτές..

για μένα το α και το ω μαις μηχανής ξεκινάει απο το στησιμο δηλ ρύθμιση αναρτήσεων εμπρός πίσω , λάστιχα συνδιασμός ανάλογα με την προοριζόμενη χρήση

και τέλος μικροεπεμβάσεις στη γεωμετρία της μηχανής που μπορεί να μας κάνουν να αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε ποιά ειναι τα περιθώρια της.

για τις αναρτήσεις τα βασικά λενε ως γνωστόν οτι με τον αναβάτη επάνω και σε κατάσταση λειτουργίας δηλ ενώ οδηγάμε πρέπι να δουλεύουν περίπου στη μέση της διαδρομής τους,.

και έχουμε τα στατικά σαγκ τα δυναμικά και δεν μας παρατάτε με τα παιλο μπλεξίματα..

οχι ομως ειναι πολύ ενδιαφέροντα ολα αυτα γιατι επηρεάζουν απόλυτα τη συμπεριφορά ειδικά στις στροφές.

χοντρικά με τον αναβάτη επάνω να κάθεται κατά το 1/3 ..αυτος ειναι βασικός κανόνας..

ειδκά για περιπτώσεις που θέλουμε να ξαναζωντανέψει το καλό μας όπως το χτακι σου νομίζω οτι θα πρέπει να αποφασίσεςι να επενδύσεις σε ενα ζευγάρι εμπρός άσπρης δύναμης..

μαζί με τα ελατήρια που σημειωέον θα νομίζεις οτι οδηγάς άλλη μηχανή αν φορέσεις wp στο χτ πετάς τους αποστάτες μέσα απο την μπουκάλα γιατι to wp εκμεταλεύεται ολη τη διαδρομή ..και βάζεις και λάδι wp..

σε παλιότερο χτ έχω κάνει την αλλαγή (σημειωτέον οταν αλλάζουμε λαδια πλένουμε με βενζίνη τη μπουκάλα να φύγουν τα παλιά καμένα λάδια) και πραγματι ξετρελάθηκα...

οδηγούσα άλλη μηχανή...

πίσω τώρα..

η καλύτερη λύση και πιο φτηνη βέβαια γιατι αμαμ ήταν να σου ρίξε χρήμα ..ξέρουμε όλοι ..

ενα μεταχειρισμένο αμορτισέρ απο τα γνωστά μαγαζιά που μαζεύουν πλήθος ανταλλακτικών..

απλά και ωραί με καμιά τρακοσαριά βρίσκεις οτι μπουκάλα θές με προφόρτιση ή με δοχείο αέρα..

που εισαι το παλιό ΙΤ 490 απ όπου είχα φορέσει στο δικό μου μηχάνημα το μπροστινο και το πίσω είχε τίς αναρτήσεις...

αλλα το βρίσκω κομμάτι δύσκολο να τα βρείς τώρα..

ωχ πήρα φόρα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Free σ'ευχαριστω και σενα ... :_thumbsup:

Μου αρεσε πολυ το "σημειωτέον" σου! :D

Λες και οταν θα το αποφασισω να ασχοληθω, θα τα κανω μονος μου ...

Φιλε μου δυστυχως (για μενα) δεν ξερω που παν τα 4 οσον αφορα τα μηχανολογικα ... :/

οποτε οπως καταλαβαινεις οτα θα ερθει εκεινη η ωρα, θα ζητησω ... professional help. :blush:

Ασε λοιπον πρωτα να δω αν θα κανω κατι με τα μπροστινα, και επειτα θα ενοχλησω περισσοτερο για το πισω...

:bye:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@javaneze

Μη στεναχωριέσαι!

Εσύ τουλάχιστον έχεις ΧΤ!

Εγώ παίζω ακόμη με σκουτεράκι!!

Λές να το κάνω κι εγώ καμιά βελτίωση?

Να του πετάξω κινητήρα απο R1 επάνω?Έχω ακούσει οτι κουμπώνει κουτί! Στις εργοστασιακές βάσεις!! :D :D :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι μου φαινεται και γω καπου το εχω ακουσει αυτο ... :D

:lol: :thumbsup: :lol: :thumbsup: :lol: :thumbsup: :lol:

Ναι μου φαινεται και γω καπου το εχω ακουσει αυτο ... :D

:lol: :thumbsup: :lol: :thumbsup: :lol: :thumbsup: :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...