Jump to content
chmavr

Αυτόματο choke????

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

ψαχνω και δεν βρίσκω ακρη οποτε είπα να ρωτήσω.

Η μηχανή (ΧΤ 660Ρ) οταν είναι εντελώς κρύα μαζι με την μίζα θέλει και γκάζι. Ειδικά στο κρύο πρεπει λίγο να το κρατάω ψηλά. Ενω το καλοκαιρι ή οταν εχει ζέστη αρπάζει κατευθεαιν.

Εχουν τσεκαριστεί όλα (μπουζι βαλβίδες εγιναν πριν 7κ χλμ), μπαταρία είναι εντάξει.

Κοιταξα μεσω της οθονής CO και ειδα οτι ρελαντι οταν είναι κρύο εχει 1200rpm αλλα οσο περναγε η ωρα ανέβαζε στροφές εφτασε 1300. Θα το κοιταξω οταν εχω αρκετο χρόνο γιατι νομίζω οτι θέλει λιγο ανέβασμα το ρελαντι (το μανιουαλ δίνει 1300-1500).

Το αυτόματο τσοκ πως μπορω να το τσεκάρω - ρυθμίσω - καθαρίσω??

Γιατι οπως πάει αν καθε μερα θελω 2-3 παρατεταμένες μιζίες με γκάζι κατιθα παρω στην μασχαλη σε λιγο καιρο......

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχω δει κάπου στο service manual να επεμβαίνεις στο τσοκ.

Δοκίμασε να σηκώσεις το ρελαντί 100 στροφές για αρχή,τεστάρησέ το κανά δυο μέρες και βλέπεις.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και εγω αυτο εψαχνα αλλα δεν βρήκα κατι.

Μου κάνει εντύπωση ομως γιατι δεν το ειδα και πουθενα στο μανιουαλ.

Χαζη ερώτηση : Να πειραξω την βίδα ενω δουλευει το μοτέρ???

Τροποποιήθηκε από τον chmavr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

 ερώτηση : Να πειραξω την βίδα ενω δουλευει το μοτέρ???

Ναι , μονο ετσι γινεται , αλλα να ειναι ζεστο το μοτερ , δλδ οχι στα 2 λεπτα λειτουργειας , στα πχ 5-10 λεπτα τυπου μια συντομη διαδρομη .

Η ρυθμιση του ρελαντι , σε ολα , γινεται με τον κινητηρα ζεστο , αν αρχισεις να του ανεβαζεις απο λιγο - μολις εχει αναψει ενω ηταν κρυος τοτε οταν ζεσταθει θα εχεις ενα ρελαντι στο θεο..!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχα σκοπο να το ζεστάνω οπως πηγαίνω σπίτι, να το βάλω στο CO με το που φτάσω και απο εκει να γυρναω βίδα και να βλέπω.

Παντως μου κανει πολυ εντύπωση που δεν μπορώ να βρώ καν που είναι το choke, ή το πως ρυθμίζεται στην αρχή ο αέρας.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν υπάρχει τσοκ όπως το ξέρουμε από τα καρμπ. ούτε βιδούλες να ρυθμίσεις.Η ECU λαμβάνει δεδομένα θερμοκρασία μοτέρ και περιβάλλοντος και δίνει την ανάλογη εντολή στον ψεκασμό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεθάβω το θέμα, γιατι το πρόβλημα παραμένει, τα νευρα μου τσιτώνουν και δεν θέλω να κανω καινουργιο θέμα με αλλο τίτλο (που επρεπε να ειχα κανει εξ αρχης).

Ανέβασα ρελάντι, για 2 φορές λύθηκε το θέμα μετα το πρόβλημα ξαναεμφανιστηκε.

Αλλαξα μπαταρία και το πρόβλημα είναι το ιδιο.

Θέλει πάντα γκάζι η μηχανή για να πάρει μπροστά. Δλδ 2 μιζίες τουλαχιστον καθε φορα, αρα τουλαχιστον 4 την ημέρα. Κάτι θα πάρω στο χέρι σύντομα (μίζα?Μπαταρία?κομπλέρ?).

Τι μπορεί να είναι ρε παιδια?

Να μην εχουν γίνει οι βαλβίδες και να πρέπει να ξανα ρυθμιστούν ή να ρυθμιστούν σωστά?

Να φταίει το μπουζί? Υποτίθεται οτι είναι καινούργιο.

Ο μαστορας μου , μου λέει γκάζακι λίγο θέλει, δεν είναι κατι.

Στη yamaha που το πήγα μου λένε απλα θέμα συντήρησης, μην ανυσηχεις.

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον chmavr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θεωρητικά και πάλι ναι. Απο το μενου το τσέκαρα, οσο ανοιγω την μανέτα ο εγκέφαλος το βλέπει κανονικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτά τα μηχανάκια έχουν θέμα με το TPS στο γκάζι αλλά δεν έβγαζαν πρόβλημα στο ρελαντί αλλά σε αλλαγές ταχυτήτων ή απότομο κλείσιμο του γκαζιού.

Εκτός από το χούφτωμα που έριξες, σε κάνα μάστορα πήγες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πήγα στην Yamaha και στον μάστορα μου.

Η πρώτη μου είπε ότι ειναι απλα θεμα συντήρησης (αλλα οχι κατι συγκεκριμένο), ο δέυτερος οτι απλα θέλει λιγο γκάζι και οτι δεν χρειάζεται τπτ.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπαρχει πιθανότητα αυτο να οφείλεται σε κλειστές βαλβίδες??

Σκέφτομαι να πάω να δώσω πάλι χρήματα για ρύθμιση...που δεν εχω ρε γαμώτο....

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα παιδιά. 

Όπως είπα και στον φίλο από το OP επειδή μου έστειλε πμ η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα από όσο ξέρω έχει fast idle που δουλεύει με τη θερμοκρασία του παραφλού. Είναι μια βαλβίδα στο κάτω μέρος του σώματος του injection. Αν έχει ρυθμιστεί το TPS είναι το επόμενο που πρέπει να τσεκαριστεί. 

Στο συγκεκριμένο μηχανάκι έχουμε κάνει αρκετά τεστ για προϊόντα μας οπότε το έχω δει αρκετές φορές λυμένο. Τσέκαρε το και στείλε πάλι αν θέλεις βοήθεια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!

Το ειχα δει στο μανιουαλ αλλα δεν τοαναφέρει αναλυτικά ρε γμτ....

Να τσεκάρω δλδ αν τα σωληνάκια είναι φραγμένα??Η να το λύσω ολο και να το καθαρισω??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίταξε στο manual για το πως τσεκάρεις τη συγκεκριμένη βαλβίδα. Τσέκαρε στάθμη παραφλού η και αν είναι φραγμένο. Το θέμα είναι αν είναι πρόβλημα της βαλβίδας που ανοίγει στη χαμηλή θερμοκρασία για να περάσει περισσότερος αέρας.

Εγώ θα τσέκαρα και σε κανένα ξένο φόρουμ αν είναι κάποιο συνηθισμένο πρόβλημα στο συγκεκριμένο μηχανάκι και αν κάποιος έχει λύσει το θέμα. :_thumbsup:

Το καλό είναι η μοτοσικλέτα σου έχει σχετικά εύκολη πρόσβαση στο σημείο και μπορείς να το τσεκάρεις εύκολα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε ευχαριστώ και πάλι.

Αν και στο μανιουαλ που κοίταξα δεν είδα κάτι, αλλα ουτε και σε φορουμ του εξωτερικού αλλα θα συνεχίσω να ψάχνω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Mπορείς να μου πείς τι γράφει το manual σχετικα με το μηχανισμο του fast idle? μπορείς να ανεβασεις ένα print screen?

Λογικά είναι μια βαλβίδα που μένει ανοικτή όταν η θερμοκρασία του παραφλού είναι χαμηλή και επιτρέπει να περνάει επιπλέον αέρας απο κάποια δίοδο απο σώμα του injection στην εισαγωγή. Μετά απο μία θερμοκρασία θα κλείνει οπότε και θα περνάει αέρας κανονικά μόνο απο την πεταλούδα.

Δεν έχω γνώση για τη λειτουργία της αλλά άν είναι κλειστός μηχανισμός που δέν ρυθμίζεται μπορείς να τσεκάρεις αν υπάρχει θέμα στο σημείο που περνάει το παραφλού. Επίσης θα τσέκαρα όλα τα σωληνάκια που φεύγουν απο το σώμα του injection

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

xtx2.jpg

 

xtx1.jpg

Αναφέρει πολλές φορές τον όρο fast idle το μάνιουαλ,με μια αναζήτηση τις βρίσκεις.Λογικά θέλουν έλεγχο τα σωληνάκια ή η βαλβίδα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ακριβως αυτά που γράφει ο karellen.

Τα εχω βρεί με τις αναζητήσεις αλλα δεν εχει καποια εικόνα ούτε καποιο κειμενο με την λειτουργεία. Μονο μεσα στα πινακάκια υπάρχει οπως ακριβώς το βλέπεις.

Λογικά πρέπει να τσεκάρω τα σωληνακια, και οπως το κόβω χρειάζεται και κατεβασμα το σώμα και καλό μπάνιο σε πετρέλαιο....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...