Kostas-MotoLover 10.029 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 (τροποποιήθηκε) SUZUKI V-STROM 650cc μοντ. 2008, έκδοση DESERT To μοτόρι έχει κλείσει πλέον μαζί μου 5+ χρόνια και (συνολικά) 40.000 χλμ. (προσεχώς και σύντομα τα κλείνω….. επιτέλους!), από 2 ιδιοκτήτες όμως (δικά μου είναι 22.000 χλμ). Το πήρα μεταχειρισμένο με ακριβώς 18.000 χλμ τον Ιούνιο του '10. Είναι η 5η μου μοτοσυκλέτα μετά τα DT-200 ’88, XT-600 ’89, XT-600 ’99, CBF-600 ’04 (χωρίς να υπολογίζω γουρούνες - σκούτερ – παπί). Δεν ξέρω βέβαια πόσο νόημα έχει ένα review της πιο πολυφορεμένης και γνωστής μοτό στο Ελλαδιστάν, αλλά μια προσπάθεια ειλικρινούς ανασκόπησης χωρίς φόβο και πάθος, ίσως βοηθήσει πολλούς, που είναι και το ζητούμενο ενός τέτοιου θέματος. Πάμε λοιπόν αναλυτικά: Εξωτερική εμφάνιση: Εντάξει, δεν έχω ακούσει και κανέναν να είναι σφόδρα ερωτευμένος με το V-Strom, ούτε κι εγώ είμαι άλλωστε. Όταν το πρωτοείδα ως υποψήφιο, κάτι με χάλαγε εκεί μπροστά, δεν ξέρω τι ακριβώς. Τελικά ούτε που κατάλαβα τί, αλλά αργότερα το συμπάθησα αρκετά και κυρίως στο φωτεινό κίτρινο που τα σπάει (για μένα). Σε άλλα χρώματα μού είναι από απλά ωραίο έως ψιλοαδιάφορο, στο συγκεκριμένο κιτρινόμαυρο μου αρέσει ΠΟΛΥ, καθώς θεωρώ ότι κάνουν πολύ ωραία αντίθεση τα 2 αυτά χρώματα. “Κι αν ποτέ τ’ άλλαζα, πάλι σε κίτρινο θα το ‘παιρνα”. Αρέσει πολύ σε γυναίκες και ΑΕΚτζήδες (από πραγματικά παραδείγματα που έχω βιώσει). Σχεδιαστικά θα το χαρακτήριζα ισορροπημένο, χωρίς ακρότητες και υπερβολές, αλλά και χωρίς να εκπέμπει κάτι ιδιαίτερο. Το θέμα εμφάνισης πάντως είναι κάτι πολύ-πολύ προσωπικό και λίγη αξία νομίζω έχει σ’ ένα review. Ποιότητα πλαστικών: Τα πλαστικά δείχνουν πολύ ποιοτικά. Ακόμα και σήμερα αστράφτουν και δεν έχουν οποιαδήποτε ζημιά στο υλικό ή στο χρώμα. Βέβαια και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και εγώ το έχουμε σε κλειστό γκαράζ και δεν ξέρω πώς θα ήταν αν το αφήναμε τόσα χρόνια έξω…… μάλλον (και ευτυχώς) δεν θα το μάθω, στο δικό μου τουλάχιστον. Άνεση - εργονομία: Στο V-Strom κάθεσαι ψηλά χωρίς να είναι όντως τόσο. Απλά σου δίνει τέτοια εντύπωση η ντεποζιτάρα που εκτείνεται εκεί μπροστά και σου προκαλεί την 1η φορά ένα “ψιλοδέος”. Η σέλα είναι απλά αρχοντική και σε μήκος και σε πλάτος. Μαλακή χωρίς να χρειάζεται επεμβάσεις όπως σε πολλά άλλα μονδέλα. Χέρια και πόδια έχουν καλές γωνίες και η θέση οδήγησης θεωρείται “όρθια”. Για κάποιους με προβλήματα μέσης ή αυχενικά, έχω ακούσει ότι δεν ενδείκνυται. Πάντως, το θέμα σέλα έχει και άλλες παραμέτρους, όπως τον σωματότυπο του αναβάτη. Για μένα ας πούμε που θεωρούμαι αδύνατος με στενή λεκάνη, η σέλα μού πέφτει λίγο πιο φαρδιά με αποτέλεσμα να πονάω λίγο μετά από αρκετό (ευτυχώς) διάστημα ανάμεσα και κάτω στα πόδια. Για το σώμα μου θα ήταν καλύτερη λίγο πιο λεπτή. Για πιο σωματώδεις είναι ταμάμ. Οι συνεπιβάτες λένε τα καλύτερα για τη θέση τους πίσω, αν και δεν έχει τύχει να είναι ώρες ατέλειωτες και για πολλά συνεχόμενα χλμ καβάλα για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη. Μελανό σημείο η πίσω ανάρτηση που τερματίζει με δικάβαλο σε μεγάλες λακούβες / σαμαράκια ή με πολλά χιλιόμετρα. Οι διακόπτες και λοιπά χειριστήρια τυπικά Γιαπωνέζικα, δεν θα δυσκολέψουν κανέναν και είναι άριστης εφαρμογής και λειτουργίας. Το ταμπλώ είναι πλήρες και ευανάγνωστο, ενώ τα πλαστικά του μπροστά προσφέρουν και extra χώρο να προσθέσεις διάφορα καλούδια, όπως φορτιστές, gps, αναπτήρα, βολτόμετρο κλπ. Γενικώς το κάνεις νταλίκα αν θες..... Ανοίγεις τη σέλα και τσουπ, από κάτω σε όρθια θέση προβάλλει η μπαταρία με τους πόλους προς τα πάνω εύκολους για αφαίρεση. Θα μου πείτε, σιγά την εργονομία. Κι όμως, όλα μετράνε. Για έναν σαν και μένα που την έχω πολύ συχνά για καιρό ακούνητη και χρειάζεται να αποσυνδέω τον έναν πόλο και μάλιστα χωρίς να αφαιρώ καπάκια και βίδες, είναι μέγιστη διευκόλυνση. Ούτε 15’’ δε χρειάζεται η φάση. Τα φώτα του είναι απίστευτα!, τα καλύτερα που έχω δει σε μοτό. Γυρνώντας βράδυ μόνος από Ιτέα, ακόμα και με τη χαμηλή σκάλα ο φωτισμός ήταν ικανοποιητικός, ενώ με τους προβολείς γινόταν η νύχτα μέρα, επιτρέποντας διατήρηση πραγματικά υψηλών ταχυτήτων. (Ακόμα θυμάμαι τον νταλικιέρη από απέναντι, που μου αναβόσβηνε τα φώτα για να κλείσω τους προβολείς επειδή στραβώθηκε απ’ το πολύ φως, αν και η δέσμη του είναι ελεγμένη σε σωστή θέση και όχι ψηλά στο γάμο του καραγκιόζη). Ο χώρος κάτω από τη σέλα αν και μοιάζει μικρός, δεν είναι λόγω του ότι εκτείνεται σε βάθος και κάτω απ’ το πίσω φτερό και χωράει 2 disc-lock, πορτοφόλι, πανιά, εργαλεία, και άλλα μικροαντικείμενα. Αρχικά κορόϊδευα τη θέση του διακόπτη ανοίγματος της σέλας που είναι στο πίσω φτερό πάνω απ’ την πινακίδα, αλλά όταν θυμήθηκα τι τράβαγα με το CBF που ήταν πάνω στο πίσω φτερό και η σχάρα μου έκανε τη ζωή δύσκολη για να χώσω το κλειδί, αναθεώρησα και εκτίμησα την ιδέα των Σουζουκαίων να τον βάλουν εκεί. Η MRA ζελατίνα με το ανοιγόμενο φρυδάκι που είχε standard στον εξοπλισμό η έκδοση Desert, είναι εξαιρετική, στιβαρή χωρίς τρεμούλιασμα και κόβει επαρκέστατα τον αέρα αν δεν είσαι ντερέκι 2 μέτρα παλικάρι. Έχει και σκάλες ρύθμισης (με κατσαβίδι – ξήλωμα), οπότε οι περισσότεροι θα βολευτούν. Οι άλλοι βάζουν κάτι τζαμαρίες σαν από πούλμαν…. Η ενσωματωμένη σχεδόν σχάρα και η ελάχιστη υψομετρική διαφορά οδηγού – συνοδηγού, βοηθούν πολύ στο να μην υπάρχουν στροβιλισμοί απ’ την τοποθέτηση κεντρικής βαλίτσας, φαινόμενο πολύ έντονο στα 60-80 χαω σε πάρα πολλά άλλα μοντέλα, κυρίως street. Το χαμηλό κέντρο βάρους και το τιμόνι που "κόβει" αρκετά αποδεικνύονται σύμμαχοι στους επιτόπιους ελιγμούς, πέραν του αναμενόμενου αντικρίζοντάς το ως όγκο.Κινητήρας-επιδόσεις: Ο V2 κινητήρας των 70 ίππων είναι αρκούντως ικανοποιητικός για το είδος της μοτοσυκλέτας και μέχρι στιγμής (περιέργως) ακόμα κρατά νομίζω τα σκήπτρα υψηλότερης ιπποδύναμης στην κατηγορία, ανάμεσα ακόμα και σε πολύ νεότερα όπως το νέο Versys 2015. Κινεί τη μοτοσυκλέτα αξιοπρεπέστατα παντού, ενώ αν βαστάνε τα χέρια σου μπορείς να κινηθείς και πολύ-πολύ γρήγορα, ιδίως σε επαρχιακό στροφιλίκι που είναι το φόρτε του θεωρώ, όπου παρά τον υποτιθέμενο όγκο του είναι απίστευτα ευέλικτο. Με τη πρώτη μιζιά παίρνει μπρος και ο ήχος της Yoshimura που είχε η δική μου έκδοση Desert από μαμά σε προδιαθέτει όμορφα, είναι ωραίος και μπάσος αλλά σε χαμηλά ντεσιμπέλ για να μην ενοχλεί. Οι κραδασμοί αν και ελάχιστοι, δεν έχουν καμμία σχέση με 4κύλινδρο που είναι βιλούδο. Ο κινητήρας δε βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά με το 6άρι σασμάν κινεί το όχημα αρκετά γρήγορα, χωρίς ξεσπάσματα και με αυξανόμενη προοδευτικά δύναμη χωρίς να τρομάζει τον αναβάτη, ο οποίος δεν θα δυσκολευτεί να το οδηγήσει και να το μάθει εύκολα. Σε ταξίδι κινείται εύκολα μέχρι 160 χαω,, ταχύτητα στην οποία μπορείς να κινείσαι για διάρκεια, ενώ αν δοκιμάσεις να πας πιο γρήγορα οι ταλαντώσεις του τιμονιού μετά τα 170 θα σε κάνουν να το ξανασκεφτείς και να συνειδητοποιήσεις τί οδηγείς. Η τελική των 200 χαω είναι εφικτή, αλλά μόνο στιγμιαία καθώς το τιμόνι “ψαρεύει” επικίνδυνα και σε προειδοποιεί να κόψεις άμεσα. Προσωπικά δεν συστήνω νε ξεπερνάει κάποιος το 170 χαω χωρίς μποφόρ. Όλοι λένε ότι φοράει κινητήρα “διαμάντι” και μάλλον έχουν δίκιο, αφού δείχνει άσπαστος και πρόθυμος για πολλές χιλιάδες χλμ να σε γυρίσει όπου αγαπάς χωρίς προβλήματα ζημιών. “Φόρτωσέ το και ξέχνα να γυρίσεις”. Έτσι θα το χαρακτήριζα με μια φράση. On ή Off? Ας μη γελιόμαστε. Είναι κυρίως On με ικανότητα να κινηθεί Off Road με κάποιες παραδοχές και υποχωρήσεις, καθώς τα 220 κιλά και ο όγκος, αλλά και οι μαλακές αναρτήσεις του δεν επιτρέπουν καγκουριές σε πολύ ανώμαλα εδάφη. Βέβαια, με χωμάτινα λάστιχα και χέρια, κάποιοι κάνουν θαύματα εκεί πάνω στα βουνά με Stromata, αλλά δεν είναι ο κανόνας, ούτε έχει τέτοια φιλοσοφία το συγκεκριμένο. Απ’ τα “συγγενή” μοντέλα, ένα F-800 GS είναι σίγουρα προτιμότερο και πιο κατάλληλο για….. τσελιγκάδες. Τα ελατήριά του και ιδίως το μπροστινό έχουν ελαφριά και κάπως ασαφή αίσθηση, νομίζεις ότι ψαρεύει. Με αλλαγή σε aftermarket το πρόβλημα βελτιώνεται σημαντικά, δεν εξαλείφεται. Μικρή παρασπονδία ένα εκνευριστικό τακ που ακούγεται πολλές φορές σε έντονες λακούβες απ’ τα καλάμια, αν και ποτέ δεν ανακάλυψα από πού προκαλείται, ούτε μου έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Ένα χαζοκουσούρι είναι μάλλον, άνευ ουσιαστικής σημασίας από θέμα ασφάλειας.Φρένα: Εδώ η Suzuki μας τα σκάτωσε στην κυριολεξία και είναι φάουλ και με τεχνική ποινή μαζί. Τα μαμά φρένα του με τις 2πίστονες δαγκάνες της Tockico μπροστά και μονοπίστονης πίσω ήταν ανεπαρκέστατα (στο δικό μου τουλάχιστον), έως επικίνδυνα. Η δύναμή τους ανύπαρκτη και η μανέτα να τερματίζει μονίμως πάνω στο γκρίπ και το δάχτυλό μου χωρίς να έχει σταματήσει, μ' εμένα να σταυροκοπιέμαι και να σημαδεύω πού θα κάτσω πιο βολικά στο πίσω κάθισμα του προπορευόμενου αυτοκινήτου όταν εισχωρήσω βίαια πίσω. Το εντυπωσιακότερο όλων είναι ότι σε κάθε V-Strom που δοκίμασα, ένιωσα και διαφορετικά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα φρένα!!! Αυτό πώς το κατάφερε η Suzuki σε μια μοτοσυκλέτα με γραμμή παραγωγής, πολύ θα ήθελα να το μάθω.....Anyway, ας είναι καλά το vstromhellasforum και ο xristos13, που ασχολήθηκε το παλικάρι επισταμένως με το θέμα και εφάρμοσε μια μόντα με διάφορες παραλλαγές σε δαγκάνες και αποστάτες που ταιριάζουν γάντι στη μπότα αλλά και στις ανάγκες της μοτό. Η ιδανικότερη λύση – αυτή που εφάρμοσα κι εγώ – είναι 4πίστονες δαγκάνες από Ducati SS900 και αλλαγή τρόμπας από 14άρα των μοντέλων 650cc με ABS, σε 16άρα των μοντέλων 650cc χωρίς ABS ή απ’ το 1000cc, η οποία είναι ακριβώς ίδια, οπότε προσαρμόζεται τέλεια και δεν φαίνεται μετατροπή. Τα φρένα έτσι είναι αυτά που θα έπρεπε να είναι. Δυνατά, άμεσα, χωρίς να τρομάζουν και με αίσθηση απίστευτη. Τ’ ακούς κυρά Σουζούκι? Νομίζω άκουσε, μια και με τόσο κράξιμο που έφαγε γι’ αυτό το θέμα, το καινούργιο έχει βελτιωμένα φρένα πλέον, με κορυφαία εκείνα στο 1000cc. Περισσότερες λεπτομέρεις για το θέμα Μετατροπής στα φρένα, διαβάστε εδώ: http://www.mybike.gr/forums/topic/60584-κώτσος-ο-τετραμπίστονος/?page=1 Οδηγική συμπεριφορά: Ο κινητήρας και το άριστο πλαίσιο, σε συνδυασμό με το πολύ καλό ζύγισμα της μοτοσυκλέτας με το χαμηλό κέντρο βάρους, βοηθούν ώστε να κινείται εξαιρετικά σε επαρχιακό δίκτυο παρά τον όγκο και το ύψος της χωρίς να τρομάζει τον επίδοξο Rossi, ενώ στην εθνική οδό κινείται ικανοποιητικά, αλλά θα ήθελες κι άλλο γκάζι στις ατέλειωτες ευθείες. Σε έντονους αέρηδες το ύψος και ο όγκος τους θα σε υποχρεώσουν να κατεβάσεις ρυθμούς καθώς επηρεάζεται αρκετά, τόσα στρέμματα μηχανή.... Κατανάλωση: Εδώ η Suzuki ζωγράφισε. Όταν το πρωτοπήρα το 2010 και μέχρι να το καλομάθω, έβλεπα απίστευτες καταναλώσεις 3,8 !!! – 4,2 L/100 km. Λίγο αργότερα, ήμουν στο 4 - 4,5 με συνηθέστερο το 4,2 – 4,3 ενώ η υψηλότερη που έχω μετρήσει είναι 4,8 και με ταχύτητες κυριολεκτικά ξεσκίσματος. Μετά από τόσα χλμ είμαι πλέον στο 4,3 - 4,7 καθώς μια ψυχή μου είπε ότι πιθανόν να χρειάζονται κάποια ψιλορύθμιση οι πεταλούδες. Σιγά μη μπαίνω στον κόπο για να (ξανα)κατεβάσω την κατανάλωση 0,2 – 0,5 του λίτρου…. Σιγά και τα χλμ που κάνω βρε αδερφέ. Κι εδώ όμως ν’ αναφέρω ότι πάλι δεν είναι ίδια η κατανάλωση σε όλα τα V-Strom, με σημαντικές διαφορές ενίοτε. (Μα την Παναϊα, πολύ θα ήθελα να επισκεφτώ τη γραμμή παραγωγής αυτού του μοντέλου να δω τι διάολο κάνουν εκεί πέρα τα βλαμμένα τα γιαπωνεζάκια). Θέματα αξιοπιστίας: Είναι Made in Japan και φαίνεται. Όπου κι αν κοιτάξεις πάνω, η φράση βγάζει μάτι και σώζει πορτοφόλι. Παρότι το πήρα μεταχειρισμένο, μου βγήκε ΠΕΝΑ παντού. Συγκρίνοντας μάλιστα όσα μηχανάκια είχα, τολμώ να πω ότι είναι το πλέον αξιόπιστο που είχα. Δεν έχει κάψει ούτε λάμπα! τόσα χρόνια, δεν έχει κάνει κιχ πουθενά, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι από αλλαγή σε αλλαγή. Αν και έχω ακούσει από πολλούς ότι τσιμπάει λαδάκι, το δικό μου (μάλλον τυχαία) ανήκει σ’ αυτά που δε διψάνε ποτέ και από τίποτα. Μέχρι και η μπαταρία του που είναι αναλώσιμο, έχω ακόμα τη μαμά! μετά από 7 χρόνια και 9 μήνες και 40.000 χλμ….. και να δούμε πότε θα ψοφήσει. Θα το γράψω και θα τη φωτογραφίσω ως αξιοπερίεργο. Αν και σκέφτομαι ότι ίσως η τέλεια κατασκευή / απόδοση του ηλεκτρικού κυκλώματος έχει βοηθήσει να μην κλωτσήσει τόσα χρόνια, όλα παίζουν το ρόλο τους. Πραγματικά, αν έλεγα κάτι για την αξιοπιστία του, θα ήμουν πολύ αχάριστος. Δε ζητάει τίποτα το κακόμοιρο και ενδόμυχα αυτός είναι ο βασικότερος λόγος που το έχω κρατήσει και δεν πήρα το αγαπημένο μου 1000άρι cbf, που ακούγοντας κάποια προβληματάκια που βγάζει σε ηλεκτρικά (ελέω made in Italy) με αποθαρρύνει την τελευταία στιγμή.Έκδοση Desert (για το δικό μου): Τί σημαίνει? Τίποτα διαφορετικό σε αναρτήσεις, φρένα, πλαίσιο, ρυθμίσεις. Μόνο enduro λάστιχα από μαμά και εξοπλισμός (Yoshimura απ' το λαιμό ολόκληρη, καρίνα μεταλλική, χούφτες, ζελατίνα MRA, κάγκελα κινητήρα, διπλό σταντ, προστατευτικό ντεπόζιτου, βαλίτσα), πράγματα που απλά αν τα βάλεις μόνος σου θα σου στοιχίσουν παραπάνω. Απάτη? Αν έχεις αυταπάτες ναι. Συμπερασματικά: Η αγορά του μου προέκυψε κάπως βιαστικά και χωρίς να το πολυσκεφτώ. Το είδα παρκαρισμένο, με τύφλωσε απ’ την ομορφάδα του το χρώμα, το ελέγξαμε την ίδια μέρα και το ‘κλεισα επιτόπου. Τόσο βιαστικά που μετά τρωγόμουνα το βράδυ αν έκανα καλά που βιάστηκα, την ώρα μάλιστα που είχα πριν επισκεφθεί τον Σαραβαλάκη και είχα καβαλήσει εκείνη την κόκκινη ομορφούλα Εφούλα, τη χιλιάρα ντε. Είχε όμως 10.500 ενώ το V-Strom το χτύπησα τότε με 5.500, τεράστια διαφορά. (Τελικά το cbf το πήρε ο πολυλατρεμένος mybiker Peterparapan, οπότε το χάρηκα, στο σόϊ πήγε). Παρά το τυχαίο και βιαστικό όμως της φάσης, ζημιωμένος δε βγήκα ούτε κατ’ ελάχιστο. Δεν είναι τυχαίο τελικά που έχει βρωμίσει ο τόπος από δαύτα. Αν ήταν καλή αγορά? Ναι, ήταν κι ας μην το είχα αντιληφθεί τότε. Αναμφίβολα είναι αυτό που λέμε εξαιρετικό value for money. Αν θα το ξανάπαιρνα? Άνετα βάσει του προφίλ μου ως χρήστη. Όχι όμως ότι δεν γλυκοκοιτάω κι άλλα, μια και όλοι οι μηχανόβιοι έχουμε το κουσούρι να βαριόμαστε έυκολα τα μηχανάκια μας. Χαριτολογώντας καθαρά, θα έλεγα ότι το V-Strom μοιάζει με τη σίγουρη και εγγυημένη σύζυγο / νοικοκυρά που δεν θα σε προβληματίσει πουθενά και θα είναι πάντα εκεί δίπλα σου σε όλα. Άλλες μηχανές ξελογιάστρες είναι σαν τα πιπινάκια που ναι μεν τα ερωτεύεσαι και ζεις λίγο καιρό πάθους, αλλά "κλείνουν σπίτια" κάποια στιγμή. (+) Κινητήρας – πλαίσιο, αξιοπιστία μέχρι αηδίας, γελοία κατανάλωση, πολυχρηστικό, ευκολοδήγητο, άνετο σε βόλτα ή ταξίδι, φορτώνεται σαν γαϊδούρι, χωρίς ή με γνωστά και λυμένα κουσούρια. (-) Φρένα (που ευτυχώς φτιάχνονται με μια 300άρα), ασαφές μπροστινό (που βελτιώνεται πολύ με καλά ελατήρια, άλλα 150 γιούρια), δεν κοχλάζεις από αδρεναλίνη οδηγώντας το. Τροποποιήθηκε Αύγουστος 24 , 2015 από τον innova 04 Ετικέτες 36 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black sheep 565 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 ωραια αναλυση, τα ειπες ολα νομιζω. στην ποιοτητα κατασκευης να προσθεσω κατι ασχετο, αλλα που μου εχει κανει τρομερη εντυπωση. επειδη εγω το παω αρκετο χωμα, δεν ειχα ποτε προβλημα με τη χυτη του ζαντα (enkei), απιστευτα καλη ποιοτητα, οταν εβλεπα αλλα "χωματινα" με ακτινωτες να στραβωνουν.ευχομαι να το χαρεις οσο παει 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas-MotoLover 10.029 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 SUZUKI V-STROM 650cc μοντ. 2008, έκδοση DESERT.................... On ή Off? Ας μη γελιόμαστε. Είναι κυρίως On με ικανότητα να κινηθεί Off Road με κάποιες παραδοχές και υποχωρήσεις, καθώς τα 220 κιλά και ο όγκος, αλλά και οι μαλακές αναρτήσεις του δεν επιτρέπουν καγκουριές σε πολύ ανώμαλα εδάφη. Βέβαια, με χωμάτινα λάστιχα και χέρια, κάποιοι κάνουν θαύματα εκεί πάνω στα βουνά με Stromata, αλλά δεν είναι ο κανόνας, ούτε έχει τέτοια φιλοσοφία το συγκεκριμένο. .................... ωραια αναλυση, τα ειπες ολα νομιζω. στην ποιοτητα κατασκευης να προσθεσω κατι ασχετο, αλλα που μου εχει κανει τρομερη εντυπωση. επειδη εγω το παω αρκετο χωμα, δεν ειχα ποτε προβλημα με τη χυτη του ζαντα (enkei), απιστευτα καλη ποιοτητα, οταν εβλεπα αλλα "χωματινα" με ακτινωτες να στραβωνουν.ευχομαι να το χαρεις οσο παει Σε σένα αναφερόμουνα βεβαίως-βεβαίως, αν δεν το κατάλαβες. Μπορεί να μη γνωριζόμαστε από κοντά, αλλά μαθαίνω τί φτιάνεις εκείθε πάνου. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Miskin 616 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Ωραία παρουσίαση! Αν και έχεις λίγα χλμ (και λίγα χρόνια που για μένα φορτώνουν περισσότερη φθορά μια μότο από τα χλμ), συνεπώς είναι απολύτως λογικό να μη σου έχει κάνει κιχ. Μετά τα 60.000 χλμ η συντήρησή του θα πρέπει να είναι πιο προσεκτική. Ένα μεγάλο + είναι το κλειστό γκαράζ. Ο κύριος λόγος που δεν έχεις ηλεκτρολογικά θέματα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas-MotoLover 10.029 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Ωραία παρουσίαση! Αν και έχεις λίγα χλμ (και λίγα χρόνια που για μένα φορτώνουν περισσότερη φθορά μια μότο από τα χλμ), συνεπώς είναι απολύτως λογικό να μη σου έχει κάνει κιχ. Μετά τα 60.000 χλμ η συντήρησή του θα πρέπει να είναι πιο προσεκτική. Ένα μεγάλο + είναι το κλειστό γκαράζ. Ο κύριος λόγος που δεν έχεις ηλεκτρολογικά θέματα.Γι' αυτό ακριβώς αναφέρω πράγματα όπως το ότι φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ. Για να μπορούμε να βγάζουμε σωστά συμπεράσματα συγκρίνοντας όμοιες καταστάσεις και όχι ό,τι μας βολεύει. Προφανώς και δεν θα ήταν στην ίδια κατάσταση αν ήταν 7,5 χρόνια έξω στο δρόμο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kyrkyp 21 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Πραγματικά το καλύτερο review που έχω διαβάσει εδώ και καιρό! (Μήπως να πιάσεις δουλειά σε κανένα περιοδικό ή να σκεφτείς κανάλι στου youtube :P ). Μου κινήσεις το ενδιαφέρον με το κείμενο σου και την αγάπη σου γι'αυτη τη μηχανή και σαν υποψήφιος για το δίπλωμα των απεριόριστη σκέφτομαι ανάμεσα σε άλλες και την εν λόγω μηχανή. Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου να κάτσεις να γράψεις δύο πράγματα για τη μοτοσυκλέτα σου. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
doctoras9 1.755 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Πολύ ωραιο το ριβιου σου εύγε!!γιαυτο το τακ που λες οτι ακούγεται απο τα καλάμια ψάξου μήπως οφείλεται στα ρουλεμάν τιμονιού 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
moto99 1.437 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Tα είπες πολύ ωραία.Βόλτα πότε θα πάμε για να το δούμε και από κοντά? 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
George_® 3.317 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 αντε να τα κατοστησεις Βροχουλη κ παντα ορθια/ορθιος...ωραια αναφορα κ λεπτομερης! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black sheep 565 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 SUZUKI V-STROM 650cc μοντ. 2008, έκδοση DESERT.................... On ή Off? Ας μη γελιόμαστε. Είναι κυρίως On με ικανότητα να κινηθεί Off Road με κάποιες παραδοχές και υποχωρήσεις, καθώς τα 220 κιλά και ο όγκος, αλλά και οι μαλακές αναρτήσεις του δεν επιτρέπουν καγκουριές σε πολύ ανώμαλα εδάφη. Βέβαια, με χωμάτινα λάστιχα και χέρια, κάποιοι κάνουν θαύματα εκεί πάνω στα βουνά με Stromata, αλλά δεν είναι ο κανόνας, ούτε έχει τέτοια φιλοσοφία το συγκεκριμένο. .................... ωραια αναλυση, τα ειπες ολα νομιζω. στην ποιοτητα κατασκευης να προσθεσω κατι ασχετο, αλλα που μου εχει κανει τρομερη εντυπωση. επειδη εγω το παω αρκετο χωμα, δεν ειχα ποτε προβλημα με τη χυτη του ζαντα (enkei), απιστευτα καλη ποιοτητα, οταν εβλεπα αλλα "χωματινα" με ακτινωτες να στραβωνουν.ευχομαι να το χαρεις οσο παει Σε σένα αναφερόμουνα βεβαίως-βεβαίως, αν δεν το κατάλαβες. Μπορεί να μη γνωριζόμαστε από κοντά, αλλά μαθαίνω τί φτιάνεις εκείθε πάνου. ειχαμε βρεθει στην αρβανιτσα σ'ενα καφε κανα δυο χρονια πριν..Πολύ ωραιο το ριβιου σου εύγε!!γιαυτο το τακ που λες οτι ακούγεται απο τα καλάμια ψάξου μήπως οφείλεται στα ρουλεμάν τιμονιού το τακ ειναι ενα κοπανηματακι που κανει η αναρτηση στη λακουβα, συνηθισμενο στο στρομ 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Miskin 616 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 To tak εξαφανίστηκε στο δικό μου όταν άλλαξα τα ελατήρια στο μπροστινό. Από τότε δε το ξανάκουσα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
fgiannis91 35 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Ένα Τ Ι Μ Ι Ο εργαλείο. Συγχαρητήρια, το έχεις στη πένα!!! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Seirios 66 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Δυνατή ανάλυση Κώστα, εύγε!!!Στην κατάσταση που το έχεις το μηχανάκι, δεεε το δίνεις για κανένα 1000!!!Τουλάχιστον όχι τέτοιες εποχές...Ωραίο μηχάνημα για όποιον δεν αποζητά τα πολλά τα γκάζια... μηχανή για μια ζωή! 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas-MotoLover 10.029 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 (τροποποιήθηκε) Ωραία παρουσίαση! Αν και έχεις λίγα χλμ (και λίγα χρόνια που για μένα φορτώνουν περισσότερη φθορά μια μότο από τα χλμ), συνεπώς είναι απολύτως λογικό να μη σου έχει κάνει κιχ. Μετά τα 60.000 χλμ η συντήρησή του θα πρέπει να είναι πιο προσεκτική. Ένα μεγάλο + είναι το κλειστό γκαράζ. Ο κύριος λόγος που δεν έχεις ηλεκτρολογικά θέματα.Άμα περιμένω φίλτατε να συμπληρώσω 60.000 χλμ+ για να γράψω review, θα πρέπει να ποστάρω με τίτλο "Ο παππούς διαβάζει στα εγγόνια του παραμύθια για δράκους και πράσινα κίτρινα άλογα". Πραγματικά το καλύτερο review που έχω διαβάσει εδώ και καιρό! (Μήπως να πιάσεις δουλειά σε κανένα περιοδικό ή να σκεφτείς κανάλι στου youtube :P ). Μου κινήσεις το ενδιαφέρον με το κείμενο σου και την αγάπη σου γι'αυτη τη μηχανή και σαν υποψήφιος για το δίπλωμα των απεριόριστη σκέφτομαι ανάμεσα σε άλλες και την εν λόγω μηχανή. Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου να κάτσεις να γράψεις δύο πράγματα για τη μοτοσυκλέτα σου.Τα παραλές σύντροχε. Έχω δει πολύ καλύτερα και λεπτομερέστερα εδώ μέσα, αλήθεια. Πολύ ωραιο το ριβιου σου εύγε!!γιαυτο το τακ που λες οτι ακούγεται απο τα καλάμια ψάξου μήπως οφείλεται στα ρουλεμάν τιμονιού Ένα πουλάκι μου έχει πει ότι ίσως είναι απ' τους πλευστούς δίσκους. Ρουλεμάν τιμονιού δεν είναι πάντως, ξέρω να το ψάχνω.Άλλωστε είναι γνωστό θεματάκι σε όλα τα V-Strom, οπότε δεν παίζει όλα ταυτόχρονα να θέλουν ρουλεμάν τιμονιού. Tα είπες πολύ ωραία.Βόλτα πότε θα πάμε για να το δούμε και από κοντά?Αύριο μεσιέ. 20:30 στη λιμνούλα του ΣΕΦ. Κι όποιο είναι χρέπι το πετάμε μέσα να κάνει το παπάκι. ειχαμε βρεθει στην αρβανιτσα σ'ενα καφε κανα δυο χρονια πριν..Α, ναι ρε συ. Πέρσι ήτανε, 03/08. Δεν ξεχνιέται αυτή η ημερομηνία.Πολύ ωραιο το ριβιου σου εύγε!!γιαυτο το τακ που λες οτι ακούγεται απο τα καλάμια ψάξου μήπως οφείλεται στα ρουλεμάν τιμονιού το τακ ειναι ενα κοπανηματακι που κανει η αναρτηση στη λακουβα, συνηθισμενο στο στρομΈχει βρεθεί τελικά τί είναι, ή ακόμα σπάμε τα κεφάλια μας? To tak εξαφανίστηκε στο δικό μου όταν άλλαξα τα ελατήρια στο μπροστινό. Από τότε δε το ξανάκουσα.Κι εγώ όταν άλλαξα ελατήρια δεν το άκουγα για λίγο διάστημα και νόμιζα ησύχασα. Αργότερα το ξανάκουσα και δεν έχει φύγει απ' την παρέα μου ποτέ. Σπανιότερα ευτυχώς, αλλά εκεί είναι.Περισσότερο σε τρομάζει, παρά είναι κάτι με αντίκρισμα τελικά. Λες "ωχ, τό 'σπασα το καημένο στη λακούβα". Δυνατή ανάλυση Κώστα, εύγε!!!Στην κατάσταση που το έχεις το μηχανάκι, δεεε το δίνεις για κανένα 1000!!!Τουλάχιστον όχι τέτοιες εποχές...Ωραίο μηχάνημα για όποιον δεν αποζητά τα πολλά τα γκάζια... μηχανή για μια ζωή! Τελικά αυτό έχω κάνει. Παλεύει ο έρωτας κι η λογική μέσα μου, αλλά ως κλασικός ζυγός που τα ζυγίζω όλα, μέχρι τώρα έχει κερδίσει η λογική. Για πόσο ακόμα δεν ξέρω...... Μ' έπιασε η προκοπή σήμερα. Έλεγα καιρό να το γράψω, αλλά λέω "ποιός να ενδιαφέρεται για το V-Strom, θα πέσει παντόφλα". Τελικά και μόνο ένας να είναι, αξίζει τον κόπο. Τώρα που μού 'ρθε η όρεξη, μπορεί να συνεχίσω και μ' ένα για το Kymco Agility και στο τσακίρ κέφι ένα συγκριτικό μεταξύ των 2 γουρούνων που είχα. Αυτό το τελευταίο θεματάκι πολύ θέλω να το γράψω, αλλά δε βοηθάνε και τα προβλήματα με τη νέα πλατφόρμα. Τροποποιήθηκε Αύγουστος 18 , 2015 από τον Kostas-MotoLover Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Miskin 616 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Άλλαξα ελατήρια ακριβώς πριν ένα χρόνο, έχω κάνει 13000 χλμ από τότε και ο θόρυβος δεν έχει επανέλθει. Μάλιστα σκοπεύω να αλλάξω και τα λάδια το ΣΚ και παρόλο που είναι σχεδόν "νερό" ο θόρυβος δεν ακούγεται. Υ.Γ. Sorry αν κάνω κατάχρηση του χώρου σου αλλά είναι αγαπημένο θέμα το vstrom. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas-MotoLover 10.029 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Άλλαξα ελατήρια ακριβώς πριν ένα χρόνο, έχω κάνει 13000 χλμ από τότε και ο θόρυβος δεν έχει επανέλθει. Μάλιστα σκοπεύω να αλλάξω και τα λάδια το ΣΚ και παρόλο που είναι σχεδόν "νερό" ο θόρυβος δεν ακούγεται. Υ.Γ. Sorry αν κάνω κατάχρηση του χώρου σου αλλά είναι αγαπημένο θέμα το vstrom. Καμμιά κατάχρηση, αλίμονο. Το review τέλειωσε, τώρα διερευνούμε αυτό το άγνωστο ΤΑΚ. Εγώ πάντως με τα HyperPro που έβαλα, μόνο στην αρχή δεν το άκουγα. Αργότερα επανεμφανίστηκε. Με μικρότερη συχνότητα μεν, αλλά ήρθε πάλι. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.912 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Ωραίο το Desert, Κωστή ! Να το'χεις χρόνια + να σε ταξιδέψει παντού. Φωτό έχουμε κι άλλες ή θα τη βγάλουμε με 1 μεζέ μόνο ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.579 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 μηπως παιζει ρολο η ποσοτητα του λαδιου? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GavriilVet 2.796 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 ποολες πολλες βολτες να σας κανει κυριε, για πολλα χρονια ακομα! και ενω τα βε στρομια ποτε δε με τρελαναν εμφανισιακα, το δικο σου εναι κουκλι! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
moto99 1.437 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Άλλαξα ελατήρια ακριβώς πριν ένα χρόνο, έχω κάνει 13000 χλμ από τότε και ο θόρυβος δεν έχει επανέλθει. Μάλιστα σκοπεύω να αλλάξω και τα λάδια το ΣΚ και παρόλο που είναι σχεδόν "νερό" ο θόρυβος δεν ακούγεται. Υ.Γ. Sorry αν κάνω κατάχρηση του χώρου σου αλλά είναι αγαπημένο θέμα το vstrom. Καμμιά κατάχρηση, αλίμονο. Το review τέλειωσε, τώρα διερευνούμε αυτό το άγνωστο ΤΑΚ. Εγώ πάντως με τα HyperPro που έβαλα, μόνο στην αρχή δεν το άκουγα. Αργότερα επανεμφανίστηκε. Με μικρότερη συχνότητα μεν, αλλά ήρθε πάλι. Κωστή,όποτε μπορέσεις πέρνα από το σπίτι για να σου εξηγήσω τι είναι αυτό,το άγνωστο ΤΑΚ,που ακούς. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas-MotoLover 10.029 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Ωραίο το Desert, Κωστή ! Να το'χεις χρόνια + να σε ταξιδέψει παντού. Φωτό έχουμε κι άλλες ή θα τη βγάλουμε με 1 μεζέ μόνο ? Έχομεν κύριε (υπομονή ως αύριο). Θεώρησα απλά ότι η βαρύτητα πρέπει να δοθεί στο γραπτό και όχι σε φωτό που δεν έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω, πασίγνωστο απ' άκρη σ' άκρη είναι σε όλους. (Εντωμεταξύ ετοίμασα και το review για το σκούτερ! Όση ώρα έλειπα από δω έγραφα. Μεγάλη προκοπή σήμερα..... Θα ποσταριστεί αύριο πρωί). μηπως παιζει ρολο η ποσοτητα του λαδιου?Δεν το είχα σκεφτεί Λιάκο, αλλά λογικό μου ακούγεται. Πάντως, όταν αλλάχτηκαν μπήκε η προβλεπόμενη ποσότητα, αλλά παραπάνω δεν ξέρω. Λες να του συμπληρώσουμε καμμιά μπύρα αύριο? Θα καταλάβει διαφορά? ποολες πολλες βολτες να σας κανει κυριε, για πολλα χρονια ακομα! και ενω τα βε στρομια ποτε δε με τρελαναν εμφανισιακα, το δικο σου εναι κουκλι!Πάει σετ με τον ιδιοκτήτη του που είναι επίσης κουκλάκι ζωγραφιστό. Άλλαξα ελατήρια ακριβώς πριν ένα χρόνο, έχω κάνει 13000 χλμ από τότε και ο θόρυβος δεν έχει επανέλθει. Μάλιστα σκοπεύω να αλλάξω και τα λάδια το ΣΚ και παρόλο που είναι σχεδόν "νερό" ο θόρυβος δεν ακούγεται. Υ.Γ. Sorry αν κάνω κατάχρηση του χώρου σου αλλά είναι αγαπημένο θέμα το vstrom. Καμμιά κατάχρηση, αλίμονο. Το review τέλειωσε, τώρα διερευνούμε αυτό το άγνωστο ΤΑΚ. Εγώ πάντως με τα HyperPro που έβαλα, μόνο στην αρχή δεν το άκουγα. Αργότερα επανεμφανίστηκε. Με μικρότερη συχνότητα μεν, αλλά ήρθε πάλι. Κωστή,όποτε μπορέσεις πέρνα από το σπίτι για να σου εξηγήσω τι είναι αυτό,το άγνωστο ΤΑΚ,που ακούς.ΟΚ, αρκεί να μην είναι από κανά τηγάνι που θα μου πετάξεις στο κεφάλι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΚωσταςΤ 2.627 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2015 Πραγματικά το καλύτερο review που έχω διαβάσει εδώ και καιρό! (Μήπως να πιάσεις δουλειά σε κανένα περιοδικό ή να σκεφτείς κανάλι στου youtube :P ). Μου κινήσεις το ενδιαφέρον με το κείμενο σου και την αγάπη σου γι'αυτη τη μηχανή και σαν υποψήφιος για το δίπλωμα των απεριόριστη σκέφτομαι ανάμεσα σε άλλες και την εν λόγω μηχανή. Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου να κάτσεις να γράψεις δύο πράγματα για τη μοτοσυκλέτα σου.ΓΙ αυτο συνεχεια του λεω "Εκει θα μεινεις και την CBF1000 που ορεγεσαι, μονο στον υπνο σου αφου γουσταρεις τον Τουιτυ. Μεχρι και review εγραψες ρε μαστορα".Ακομα να κλεισεις τα 40000χλμ ΕΛΕΟΟΟΣ αντε να τα κατοστησεις Βροχουλη κ παντα ορθια/ορθιος...ωραια αναφορα κ λεπτομερης!Εμ βεβαια κια θα τα 100στησει Γιωργο και λιαν συντομως. Αφου δεν αφηνει ΠΣΚ για ΠΣΚ....για να φτιαξει ραφια πλακακια κλπ μερεμετια Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Miss 10 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2015 ΚαλημέραΠολύ ωραίο κείμενο. Μπράβο! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostas-MotoLover 10.029 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2015 Επειδή εσείς το ζητήσατε (που έλεγε και μια εκπομπή παλιά). Λαύριο Ανατολική Εύβοια για μπανάκι. Επιστροφή από παϊδακοκατάνυψη στη Στενή Ευβοίας. Στο βάθος η Ερέτρια κι απέναντι (αν φαινόταν) ο Ωρωπός. Έχοντας μόλις επιστρέψει από μεγάλη βόλτα. Τί μαμούνι και κακό είναι αυτό..... 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GavriilVet 2.796 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2015 Επειδή εσείς το ζητήσατε (που έλεγε και μια εκπομπή παλιά). πωπω με τι κιτρινο μωρο εχω ραντευου εγω 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες