Jump to content
Attreidis

Τα φώτα σας γιατί σβήνουμε..

Recommended Posts

Λοιπόν έχουμε και λέμε.

Έκανα μεγάλο σέρβις στις 60.000, λάδια, φίλτρα, μπουζί, υγρά ψυγείου, καδένα χρονισμού, τεντωτήρα, ρύθμιση βαλβίδων. Ο μηχανικός κατά τος σέρβις μου είπε ότι ο ένας πόλος της μπαταρίας είχε σκουριάσει και ήθελε προσοχή να μην κοπεί οπότε μου πρότεινε να αλλάξω μπαταρία σύντομα και να την έχω το νου μου γενικά.

Ξεκινάω ταξίδι πριν μία βδομάδα έχοντας 64.500 χλμ και μου κάνει στα ξαφνικά κάτι πολύ κουλό. Είμαι στις πρέσπες και ενώ κατεβαίνω επαρχιακό δρόμο με πολύ κοφτές στροφές, σε κατέβασμα από 3η σε 2α, σβήνει η μηχανή έχοντας πατημένο τον συμπλέκτη. Με το που το παίρνω χαμπάρι αφήνω συμπλέκτη και παίρνει ξανά σκαστή. Σταματάω, σβήνω, ξανανάβω όλα κομπλέ.

Συνεχίζω την διαδρομή, μετά από μερικές στροφές πάλι το ίδιο, πάλι σε κατηφόρα. Δοκιμάζω σε ευθεία κατά την αλλαγή ταχύτητας να αφήσω να πέσουν οι στροφές στο ρελαντί και το κρατάει μία χαρά. Σε ανήφορα επίσης κανένα πρόβλημα.Περνάνε μερικές μέρες και μου το ξανακάνει πάλι σε κατηφόρα και κοφτές στροφές με λίγα χλμ.

Τι μπορεί να είναι?

 

Υ.Γ. Επίσης να σημειώσω χωρίς να ξέρω αν παίζει ρόλο ότι μετά το σέρβις είδα αξιοσημείωτη αλλαγή στην κατανάλωση προς το καλύτερο. Σε ταξίδι σε μικτό επαρχιακό δρόμο και εγνατία, φορτωμένος δικάβαλος είχε σταθερή κατανάλωση 5λίτρα/100 κάτι που δεν είχα ξαναδει ποτέ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

θες να μου εξηγήσεις τί είναι αυτό ακριβώς γιατί στο google δεν έβγαλα άκρη..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιωργο μαλλον εννοεις βαλβιδα σταντ, να απεμπλεκεται στιγμιαια, και να σβηνει.. Ναι παιζει κατι τετοιο.

 

Αλλα επειδη ολο αυτο μου θυμισε μια δικη μου αντιστοιχη περιπτωση, με αντιστοιχη μειωση της καταναλωσης κατα 1-1.5λ/100, θεωρω οτι ειναι φτωχο το μειγμα σου.

Εμενα ρυθμιζοντας το μειγμα, εστρωσε.

Τσεκαρε ομως και τον πολο που σου ειπε ο μαστορας, αν ειναι σε ευκολα προσβασιμο σημειο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πως γίνεται να ξερυθμίστηκε το μείγμα?

Επίσης η ρύθμιση γίνεται από μάστορα ή μπορώ να το προσπαθήσω μόνος?

Αύριο τσεκάρισμα την μπαταρία και την βαλβίδα του σταντ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ή βενζινη, ή switchaki του σταντ ή μειγματα, εκτος αν κανει κανενα κουλο το tps 

Εχεις κανει καυσαναλυση στο σερβις?

Η μπαταρια γιατι επιασε αλατα? ( δεν νομιζω οτι εχει σκουριασει)  Δεν εχεις μπαταρια τζελ?

Τελος παντων αν οντως παιζουν τοσα αλατα, τοτε εκτος απο μπαταρια να κοιταξεις και το καλωδιο που κουμπωνει στον πολο. 

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καυσανάλυση δεν πρέπει να έκανε, δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο.

Μπαταρία είχα βάλει την φτηνή των 40 ευρώ οπότε φαντάζομαι δεν ήταν τζελ.

Άρα το καλύτερο είναι να πάω yamaha να βγάλω άκρη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πιθανότατα ο μηχανικός θα έκανε και συγχρονισμό στα σώματα ψεκασμού(?). Μήπως έγινε εκεί κανένα λαθάκι? Έχει μια ωραία μόντα το μηχανάκι σου που βγάζει 4 λαστιχάκια για την μέτρηση της υποπίεσης χωρίς να ξηλώσεις το μισό μηχανάκι. Είναι εύκολο να ξεχάσει κάποιος μια από τις τάπες τους.

Μήπως η μπαταρία σου είναι στα τελευταία της? Μπορεί να γυρίζει το μοτέρ, παρόλα αυτά να έχει πρόβλημα.

Αν θυμάμαι σωστά ο έλεγχος του TPS γίνεται πολύ ευκολα στο συγκεκριμένο μοντέλο, οπότε δεν χάνεις κάτι να το ελέγξεις.

Αν σου σβήνει μόνο με κλειστό γκάζι τόσες φορές, πρέπει να σου έχει παίξει απίθανο παιχνίδι η τύχη για να είναι διακόπτης σταντ. Του πούστη, θα έσβηνε και στο άνοιγμα. Δεν την ενδιαφέρουν οι στροφές. Είναι αδίστακτη και χωρίς έλεος!:_devil:

Ότι και να λέμε το καλύτερο είναι να πάς στον μάστορα που σου έκανε την δουλειά, να το ελέγξει. Δεν έσκασες και λίγα για τόσο μεγάλο σέρβις φαντάζομαι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άν ρύθμισε βαλβίδες (καλύτερη καταναλωση γιαυτό το λέω) ίσως να ρύθμισε προς το κάτω όριο (κλειστές) τις εισαγωγής.

Βεβαια παίζουν και όλα τα παραπάνω.

Διαφορά στην απόδοση (τελικές) είδες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και εμένα κατά την διάρκεια μεγάλου ταξιδιού η μηχανή μου έκανε κάτι κουλά (έσβηνε ο κινητήρας με νεκρά όπως εσένα). 

ήμουν σε φάση ψηλό υψόμετρο (βουνό), μόλις είχα κάνει σέρβις και δυστυχώς μου κόστισε (τούμπα, τι άλλο?).

νομίζω ότι το πρόβλημα σου δεν είναι άξιο σημασίας αν η λειτουργία της σήμερα, σε κανονικές συνθήκες, έχει επανέλθει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να πάω στον ίδιο μάστορα γιατί το σερβις το έκανα στην Αθήνα και τώρα είμαι πάλι Θεσ/νικη.

Έγραψα ρύθμιση βαλβίδων, χωρίς να αναφέρω (λάθος μου) ότι τελικά ήταν τσεκάρισμα γιατί δεν ήθελαν ρύθμιση, ήταν μέσα στα όρια.

Πιθανότατα ο μηχανικός θα έκανε και συγχρονισμό στα σώματα ψεκασμού(?). Μήπως έγινε εκεί κανένα λαθάκι? Έχει μια ωραία μόντα το μηχανάκι σου που βγάζει 4 λαστιχάκια για την μέτρηση της υποπίεσης χωρίς να ξηλώσεις το μισό μηχανάκι. Είναι εύκολο να ξεχάσει κάποιος μια από τις τάπες τους.

Μήπως η μπαταρία σου είναι στα τελευταία της? Μπορεί να γυρίζει το μοτέρ, παρόλα αυτά να έχει πρόβλημα.

Αν θυμάμαι σωστά ο έλεγχος του TPS γίνεται πολύ ευκολα στο συγκεκριμένο μοντέλο, οπότε δεν χάνεις κάτι να το ελέγξεις.

Αν σου σβήνει μόνο με κλειστό γκάζι τόσες φορές, πρέπει να σου έχει παίξει απίθανο παιχνίδι η τύχη για να είναι διακόπτης σταντ. Του πούστη, θα έσβηνε και στο άνοιγμα. Δεν την ενδιαφέρουν οι στροφές. Είναι αδίστακτη και χωρίς έλεος!:_devil:

Ότι και να λέμε το καλύτερο είναι να πάς στον μάστορα που σου έκανε την δουλειά, να το ελέγξει. Δεν έσκασες και λίγα για τόσο μεγάλο σέρβις φαντάζομαι...

Δεν θυμάμαι να αναφέρθηκε κάτι όσον αφορά τον ψεκασμό. Νομίζω κατάλαβα ποια λαστιχάκια εννοείς, θα την ανοίξω λίγο να τα τσεκάρω και να ξαναδω και την μπαταρία.

Σειρά έχει η Yamaha για τσεκ το tps.

και εμένα κατά την διάρκεια μεγάλου ταξιδιού η μηχανή μου έκανε κάτι κουλά (έσβηνε ο κινητήρας με νεκρά όπως εσένα). 

ήμουν σε φάση ψηλό υψόμετρο (βουνό), μόλις είχα κάνει σέρβις και δυστυχώς μου κόστισε (τούμπα, τι άλλο?).

νομίζω ότι το πρόβλημα σου δεν είναι άξιο σημασίας αν η λειτουργία της σήμερα, σε κανονικές συνθήκες, έχει επανέλθει. 

Όντως σε οδήγηση μέσα στην πόλη δεν έχει κάνει κιχ αλλά πάνω σε εκείνες στις στροφές με τρόμαξε αρκετά.

καάτι άλλο που παρατήρησα είναι λίγο αυξημένο σκορτσάρισμα στις χαμηλές στροφές..δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου βέβαια..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα σβησιματα που σου εκανε εκτος απο οταν παταγες συμπλεκτη ειχε σβησει ποτε ενω τσουλας με ανοιχτο γκαζι? Τι συμπεριφορα ειχε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να καταλάβεις, έκανα 1300χλμ επαρχιακό, εγνατία, στροφές, ανηφόρες, κατηφόρες, χωματόδρομους τα πάντα όλα και μου το έκανε 4-5 φόρες μόνο σε πολύ αργή ταχύτητα σε κατέβασμα από 3η σε 2α πάντα σε κατηφόρα. Όλη την υπόλοιπη διαδρομή δεν έκανε κιχ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τσέκαρε το ρελαντί για αρχή. Μπορεί να το χαμήλωσε ο μάστορας στο σερβις και να χρειάζεται λίγο ανέβασμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ήρεμο σβήσιμο. Απλά πατώντας τον συμπλέκτη για να αλλάξω ταχύτητα, τον κράτησα αρκετά και έπεσαν οι στροφές στο ρελαντί και απλά έσβησε. 

Όταν έκανα την αλλαγή και δεν άφηνα να πέσουν οι στροφές δεν έσβηνε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυσκολη περιπτωση και μαλλον απιθανο να βγαλεις μονος σου ακρη.

Το TPS στα fazer 2006 λεει ειχε βγει σε ανακληση, το δικο σου ποιας χρονιας ειναι? μαλιστα στο fazer club υπαρχειμθεμα  που θυμιζει εντονα το προβλημα σου. Για δες εδω μηπως και βοηθηθεις.

Ακομα καλυτερα και περισσοτερα εδω σχετικα με το τιπιες:yes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βασικα, σωστα ειπε ο τεληχρηστος...

Απο ρελαντί πως πας? Νομιζω εσενα ειναι 1500 ζεστο....  για κανε εναν ελεγχο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τσεκάρισε λίγο το ρελαντί σου, πρέπει  να είναι κοντά στις 1500 στροφές.

Εαν είναι χαμηλώτερο ανέβασε το λίγο απ΄την βίδα στην αριστερή πλευρά της μηχανής.

Καλό είναι πάντως να τσεκάρεις και το καλώδιο που είναι στο αριστερό στάντ ( ρίξε του λίγο καθαριστικό) και δές μήπως κουνάει κάτι εκεί.

Η κατανάλωση σου είναι νορμάλ μιας και εγώ έχω μόνιμα τέτοια κατανάλωση χωρίς πρόβλημα.

Φτιάξε πάντως και τον πόλο της μπαταρίας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πες οτι εισαι κουλομαρια ρε Γιωργο χαχαχα

 

ελπιζω να το βρεις το προβλημα...

παντως ειδες καταναλωση καλυτερη ε; χμμμμ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πες οτι εισαι κουλομαρια ρε Michael χαχαχα

 

ελπιζω να το βρεις το προβλημα...

παντως ειδες καταναλωση καλυτερη ε; χμμμμ

αλλαξα το ονομα...ακου γιωργος χαχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μου έκανε και μένα κάτι σβησίματα από το πουθενά (μη φανταστείς, 2-3-4 φορές το μήνα) και εν τέλει ήθελε καθαρισμό η μπεκιέρα μου είπε. Την καθάρισε, τέλος. Τσέκαρέ το.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα κάποια στιγμή με έκανε σβησίματα η πήγαινε να σβήσει εντελώς όταν άλλαζα ταχύτητα και πατούσα συμπλέκτη. τελικά ήθελε ρύθμιση το ρελαντί ήταν πολύ χαμηλό το σωστό είναι καμία 1200 στροφές στο μοντέλο μας αλλά πολλές φορές το έχουν ακόμα και στης 900 στροφές όπως εμένα παλιότερα,  τώρα το έχω καμιά 1100 και δεν ξαναδημιούργησε πρόβλημα από τότε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν το ρελαντι μου είναι όντως στις 900 στροφές, θα το ανεβάσω άμεσα.

Χτες το βράδυ κατέβηκα να την πάρω βόλτα και είχα πατήσει μία ταβανόπροκα ΝΑ με το συμπάθειο, τέζα το λάστιχο (φουιτ που λένε εδώ τα παιδιά).

Πήγαμε σήμερα με τον κύριο της ιντεραμερικαν να το φτιάξω και με πήγε σε μα΄στορα οπότε ρώτησα επί τη ευκαιρία.

Αυτός μου είπε για λίγο οξυγόνο πάνω στα βουνά και γι αυτό και το σβήσιμο. Επίσης πως ίσως χρειάζεται καθαρισμό τα μπεκ (80 ευρώ) οπότε αφού δεν μου το έχει ξανακάνει από τότε το ξεχνάω.

Ρύθμιση ρελαντί γίνεται εύκολα?

πες οτι εισαι κουλομαρια ρε Michael χαχαχα

 

ελπιζω να το βρεις το προβλημα...

παντως ειδες καταναλωση καλυτερη ε; χμμμμ

αλλαξα το ονομα...ακου γιωργος χαχα

δεν σχολιάζω το γιώργος...

κουλομαρία τέρμα ρε, δεν έχω μάθει ακόμα να αλλάζω ταχύτητες και μου σβήνει :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...