Jump to content
Mr.Slow

On/off, street κι ένα διήμερο σε camping

Recommended Posts

Που λέτε, αποφασίζω να πάω ένα διήμερο για camping. Και εφόσον υπάρχει η transalp που φορτώνεται πολύ πιο άνετα απ'το virago, επιλέγω αυτή. Ο δρόμος λίγος, γύρω στα 100 χιλιόμετρα, τα περισσότερα των οποίων ασφάλτινο στροφιλίκι με τελείωμα 200 μέτρα "μεικτού" χωματόδρομου. Συνθήκες, θαρρώ, που αντιπροσωπεύουν πολύ μοτοσυκλετιστικό κόσμο (90% on, 10% off).

Ξεκινάμε λοιπόν φορτωμένοι, με αρκετούτσικο βάρος στην μπαγκαζιέρα, κι ακόμα παραπάνω πάνω απ'την μπαγκαζιέρα. Όλο πίσω. Με... ημι-κλασμένες (σχωράτε μου την έκφραση, είναι μάλλον η καταλληλότερη) αναρτήσεις το ΤΑ καθώς και την γυναίκα στην θέση του συνεπιβάτη. Ότι πρέπει δηλαδή για να γίνει ο ήδη "ανάλαφρος" 21" εμπρός εντελώς σύννεφο. Και άντε, περνάμε χαλαρά μέχρι κάποιο σημείο, και μετά αρχίζουν οι στροφές κι αρχίζουν κάπου εκεί και τα γλέντια και τα τραγούδια.

Πρώτη "καλή" στροφή, μπαίνω πιο δυναμικά ωσάν 9χρονος Ρόσσι, ρίχνω κορμί μέσ'την στροφή και πλαγιάζω το θεριό. Κι αρχίζει τον Καλαματιανό ο μπροστινός πάνω στην κλίση και έχει φύγει καφετί στην κάλτσα, ευτυχώς χωρίς ν'αφήσουμε τίποτα δικό μας στην άσφαλτο και χωρίς ν'αγοράσουμε χωραφάκι στην Εύβοια. Όλα καλά, όλα ανθηρά λέω και συνεχίζω παναγίας με την ψυχή στο στόμα σε κάθε στροφή, αφού "κυνηγούσαν" κι οι από πίσω σε πολύ ενοχλητικό-επικίνδυνο σημείο.

Φτάνουμε που λέτε στο τέλος του δρόμου, κι αρχίζει το χωματάκι. Χαλαρό το περισσότερο, κάτι χαντάκια και κοτρωνωτά (sic) σημειάκια, όπου το μοτόρι έλαμψε. Εκεί παίζει να'δωσα περισσότερο γκάζι απ'την άσφαλτο, ακόμα και φορτωμένος καλοπέρασα είναι η αλήθεια.

Ξεφορτώνουμε λοιπόν, στήνουμε, βουτάμε, πίνουμε τα μπυρόνια μας, ψήνουμε κιόλας για να κλείσουμε πανηγυρικά και μετά τον ύπνο, ξεκινά η επόμενη μέρα, όπου έχει μικρή στριφτερή διαδρομούλα ξανά, αυτή την φορά αλαφρωμένο παντελώς το μοτόρι κι ελεύθερος να το στρίψω όσο γουστάρω. Αμ δε. Σε κάθε στροφή κάτι πήγαινε λάθος. Όλο και θ'άνοιγα στο άλλο ρεύμα, όλο και θα'ριχνα τραγικά τις ταχύτητες, μια στροφή την κατάφερα και την πήρα σωστά.

Ε κι έρχομαι ο άνθρωπας και συγκρίνω. Ρε δεν γίνεται με το βιραγκάκι, το τσοπεράκι το κούτσικο να πηγαίνω πιο ρουκετέ (ναούμ) στις στροφές και μ'αυτό να κουλάθηκα εντελώς. Δεν είναι και το πρώτο on/off που οδηγάω άλλωστε. Τι διάολο; Όλα έτσι ήταν και το δεν το κατάλαβα; Τις πταίει; Να'ναι το 21" μπροστά; Και σιγά, το τσοπερίδι 18" έχει. Και το kle 21" είχε. Να'ναι το βάρος; Έλα τώρα μπζηλέ, βαραδέρο καβαλούσες, το τρανσάλπι σε χάλασε που'ναι ποδηλατάκι; Τις πταίει τελικά ρε παιδιά;

Το γενικό συμπέρασμα. Δύσκολο το κόβω να ξαναπηγαίνω για on/off. Τα χώματα διασκεδαστικά, αλλά θα τα περάσω και με χόρνετ ξέρω γω στο χαλαρούλι, θα στήσω σκηνούλα και θα την παλέψω. Γιατί να περιοριστώ με κάτι ψηλό και "δύστροπο" στον δρόμο για ένα 10, άντε 20% ευχαρίστησης στο χώμα; Αποκαλύψεις που λέτε, εσωτερική αναζήτηση, namaste και ρίχνουμε Χ στα on/off.

Χώρια δε που το νταν όρθιο με πέθανε τη μέση, κι αυτή η ζελατίνα κάνει το κεφάλι μου να πηγαίνει σαν τα σκυλάκια-παιχνίδια στο ταμπλώ μετά τα 80. Δεν πολυαγαπήθηκαν κι ο πισινός μου με την σέλα, πολύ σύντομο το ρομάντζο. Κι ας είναι η γυναίκα πιο άνετη πίσω, κι ας φορτώνεται πιο εύκολα. Δεν βολεύει ο 21" στον δρόμο λέμεεεεε!

Αυτά.

Εξκιούζ μι για το άνοιγμα νέου θέματος, δεν ήμανε σίγουρος αν θα ταίριαζε κάπου αλλού. Αν βρείτε που ταιριάζει, κολλήστε το ελεύθερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1. Πόσα λίτρα καυσίμου, ειχε μεσα το τεπόζιτο ?

2. Τι ελαστικά φορά το ΤΑ ?

3. Τι πίεση είχαν ?

4. Πόσες στροφές ειχε το μοτέρ, όταν έστριβες ή οταν εγινε καφε η κάλτσα ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1. Φουλαρισμένο παρά κάτι. Ας πούμε 17 λίτρα.

2. Scorpion trail. Καθαρά ασφάλτινα, ούτε ίχνος τακουνιού. Και φρεσκότατα.

3. Μόλις τα'χα ελέγξει από πιέσεις, κομπλέ για δικάβαλο και φόρτωμα.

4. Δεν θυμάμαι ακριβώς, να'ταν γύρω στις 4.5-5k;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατι αλλο πηγε λαθος φιλτατε δε φταιει το on-off ουτε ο 21 μπροστα.
Και μονο που οι αναρτησεις σου θελουν δουλεια, εχεις ενα σοβαρο λογο.

Μην ανησυχεις και με χαρχαλο στριτ μια χαρα παει το καφε εκει που ειναι να παει.

Επισης σημερα το εκανες αυτο? Επειδη σημερα με τον αερα που ειχε ουτε με το ΚΤΜ δεν εστριβα σαν ανθρωπος.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατι αλλο πηγε λαθος φιλτατε δε φταιει το on-off ουτε ο 21 μπροστα.
Και μονο που οι αναρτησεις σου θελουν δουλεια, εχεις ενα σοβαρο λογο.

Μην ανησυχεις και με χαρχαλο στριτ μια χαρα παει το καφε εκει που ειναι να παει.

Επισης σημερα το εκανες αυτο? Επειδη σημερα με τον αερα που ειχε ουτε με το ΚΤΜ δεν εστριβα σαν ανθρωπος.

τρου, τρου αλλά επιβεβαίωσα και σε προηγούμενες, επίσης πρόσφατες εμπειρίες με διάφορες μηχανές, ο 21" μπροστά δεν μου πάει καθόλου! Φαίνεται πως τα πάω χειρότερα κι από σκούτερ, κι είμαι παντελώς άχρηστος πάνω σε σκούτερ.

Και όχι, δεν το'κανα σήμερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεκτο. Δεν εχω εμπειριες με 21 περα απο το 640 εντουρο που ειχα.

Το συγκεκριμενο εστριβε τρενο, εριχνα και σε μοταρντ αναλογα με τον οδηγο, αλλα πραγματικα ΠΟΛΥ σπαστικο.
Χανεις σε ευκινησια και χανεις σε αμεση αποκριση στις εντολες σου = χανεις σε διασκεδαση.
Επισης μεσα στην κινηση στριβεις το τιμονι και νιωθεις οτι στριβεις τανκερ.

Εχω(σχεδον) μοταρντ τωρα και ησυχασα. Στο χωμα μπαινει οπως πρεπει.
Ναι προφανως φοβασαι λιγο παραπανω πεζοδρομια/σκαλια/κοτρωνες, αλλα νομιζω αξιζει τη θησεια γι' αυτα που σου προσφερει στο δρομο.

Στριτ δε ξερω αν ειναι καλη ιδεα απο τη στιγμη που δε μπορεις να αντισταθεις στο χωμα.
Ναι μεν θα παει και το στριτ, αλλα αλλο να κοπανιεσαι μεσα και να χαιρεσαι και αλλο να δακρυζεις με καθε μπαμ που κανει η αναρτηση ή καθε φορα που βρισκει κατω η μηχανη.

Απο την αλλη λες οτι σου δημιουργει θεμα με τη μεση σου. Το κοπανημα του στριτ σε καθε λακουβα και κακοτεχνια δε θα σου δημιουργει προβλημα? Ειναι περιπλοκη η φαση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλό το χώμα αλλά εφόσον δεν είναι παραπάνω από ένα χαλαρό 10 άντε 20% τι να το κάνω με 21" μπροστά όταν στον δρόμο απλά με κρατάει πίσω; Όταν πλουτίσουμε (χαχααχαχα) θα πάρω κι ένα τέτοιο!

Για τη μέση τώρα, με το virago παραδόξως είμαι οκ, αν κι αυτό την πρώτη φορά με ενόχλησε. Με τα ελαφρώς σκυφτά έως και κλιπονάτα είμαι ακόμα πιο άνετα, επίσης παραδόξως. Αν και ούτε κλιπονάτο θα'παιρνα.

Τέλος πάντων, δεν είναι θέμα αναζήτησης μηχανής ούτε έχω σκοπό να πάρω άλλη, απλά ένα συμπέρασμα που έβγαλα, προς συζήτηση. Δατ ιζ ολ. :)

Τροποποιήθηκε από τον Mr.Slow

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά, στις μοτοσυκλέτες,η μέση ταλαιπωρείται πιο πολύ στην όρθια στάση παρά στη σκυφτή.

Στη δεύτερη υπάρχει μια σημαντική βοήθεια από τα χέρια στο κλιπ ον,ενώ στην πρώτη οι οσφυϊκοί Ο1,Ο2 κλπ δέχονται όλο το βάρος του κορμού μαζί με τις ανωμαλίες του δρόμου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παντως, και γω ο ασχετος, με το κλε και τις πεθαμενες αναρτησεις, νομιζα οτι φταει η κουλαμαρα μου και μονο.

τωρα μετα απο εστω κ 4.000 χλμ και τα χιλια απο αυτα εκτος πολης, και μετα το test ride event του μοτο, αρχιζω και πιστευω οτι φταει ο 21 " μπροστα.Προφανως και οι αναρτησεις.

 

Προσεξα οτι σε σφιχτες στροφες πετυχαινω στο περιπου το σημειο εξοδου που θελω..  μια στις 4. Λες και δε στριβει, η λες και ειναι τανκερ που ειπε και ο Mr slow..

ενω ακομα και με την tiger την explorer που ειναι θηριο ημουν πολυ καλυτερα.. δε μιλαμε για το tripl, αλλα αυτο μου επεφτε μικροοο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικά, ο 21ας απο μόνος του δεν κάνει τόσο τραγική διαφορά...Σίγουρα με μεγάλη διάμετρο μπροστά, θες άλλα σεταρισματα/στήσιμο πίσω, κυρίως στην ανάρτηση, επειδή λογικά θα έχεις 17αρι, αντε 18αρι πίσω, οπότε είναι θέμα κατανομής βάρους...

Αναλόγως και τα ελαστικά, καθώς υπάρχουν αξιολογότατα ασφάλτινα ελαστικά σε 90/90 21, με λιγότερο πλάτος βέβαια απο ένα 110-120, αλλά και πάλι η διαφορά αν είναι καλό το λάστιχο δεν είναι τραγική...

Εκεί που υπάρχει τραγική διαφορά είναι στην δύναμη/προσπάθεια που χρειάζεται για να "πέσει" στην στροφή το μηχανάκι (να πλαγιάσει, οχι να πέσει κάτω :crazy:) ...Χρειάζεται πολύ περισσότερη δύναμη προς την αντίστροφη κατεύθυνση της στροφής (αυτο το...counter steering που λένε και οι επιστήμονες)

Και κυρίως αν έχεις συνηθίσει σε 17 ή έστω 19...σου δίνει την αίσθηση οτι κάτι εμποδίζει την ρόδα να στρίψει και τη μηχανή να "πέσει..."

Κι όμως τελικά θα πέσει, αλλά θέλει "αφύσικα" περισσότερη δύναμη και απότομη κίνηση σε σχέση με τις μικρότερες διαστάσεις

 

Τροποποιήθηκε από τον KOSTASAG

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εμενα παντως με tr 91 που εχω μια χαρα μου φαινεται οτι στριβει.το διπλο σταντ που εχω βρισκει μερικες φορες κατω αναλογα βεβαια και με την ασφαλτο.πριν ειχα διαφορα street οπως r6.μπορει να φταινε οι αναρτησεις σου για να εχεις τοση ασαφεια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1. Φουλαρισμένο παρά κάτι. Ας πούμε 17 λίτρα.

2. Scorpion trail. Καθαρά ασφάλτινα, ούτε ίχνος τακουνιού. Και φρεσκότατα.

3. Μόλις τα'χα ελέγξει από πιέσεις, κομπλέ για δικάβαλο και φόρτωμα.

4. Δεν θυμάμαι ακριβώς, να'ταν γύρω στις 4.5-5k;

Γενικά, οι 21'' θελουν κατι παραπανω σε αποφασιστικότητα στην άσφαλτο. Δεν πολυσυμπαθάνε ''το περίπου'' ή αλλαγές μεσα στη στροφή...

Πολλά καύσιμα τα 17 λιτρα. ''Καθεται'' κατω η ΤΑ μεν, αλλά ΔΕΝ ακούει ευκολα στις αλλαγες διεύθυνσης.

Το βαρος πίσω παιζει το ρόλο του, αλλά ειχες θεμα και ξεφόρτωτος, οπότε ''παιζει'' και η αναρτηση το ρόλο της.

Ο V της Honda, θελει λίγο ''πάτημα'' πιο ψηλά, και ισως να ηταν και καλύτερο να εχεις μία κατω στο κιβώτιο. Αν στριβεις με 5η ή 4η και 60-80 χλμ, ξενερίζει.

Κατι το οποίο παίζει ρόλο (και δεν φαίνεται), ειναι το τιμόνι. Οι γωνίες του + η κλίση του. ΑΝ δεν το'χεις φερει στα μέτρα σου, θα σε παιδεύει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παίζουν ρόλο όλα αυτα, άλλα έχω δει και αναβάτες με αυτα τα χαρακτηριστικά μοτοσυκλετών που λέτε να πηγαίνουν τάπα και με ξεραμένα λάστιχα μάλιστα και οι 17ριδες τροχοί να μένουν πίσω σε κάθε στροφή

παίζει λίγο και το αντίληψη / ικανότητα δε νομίζετε? δε φταίνε τα άμοιρα, αγαπήστε τα ότι και να σημαίνουν για σας

 

υ.σ.παναγιώτη γιατι το πουλάς ρε φιλε το εργαλείο?καπου το πέτυχα, θελω αναλυτική αποψη και ριβιου:baby: 

Τροποποιήθηκε από τον doctoras9

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ντόκτορα, λίγο περίεργο να'μαι άμπαλος στα ψηλά με τους 21" ενώ με άλλα να'μαι μια χαρούλα, δεν είναι; Για τις αναρτήσεις συμφωνώ, το ανέφερα απ'το πρώτο post άλλωστε, και σίγουρα kle, TA, Tenere και λοιπές αρχαιότητες να'χανε κλασμένες αναρτήσεις, αλλά και μ'ένα 990 πάλι στα ίδια ήμουνα πάνω-κάτω. Μάλλον δεν εμπνέομαι, ξέρω γω. Κρίμα γιατί στα χωμάτινα σημεία τα καραδιασκεδάζω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και μ'ένα 990 πάλι στα ίδια ήμουνα πάνω-κάτω.

Εχω πολυ σοβαρες ενστασεις πανω σε αυτο :_devil:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειναι καθαρα θεμα αναρτησεων.  και μονο που αναφερεις οτι  ησουν τεζα φορτωμενος, αλλα περα απο αυτο η πισω ανατηση ειναι κλασμενη τελιωνει εδω η κουβεντα. 

Επισης κατι μου λεει οτι δεν δουλευεις καθολου σωστα το counter steering.  Σε ον οφφ ειναι γελοιο ( δεν θελω να σε προσβαλω)  να βγαζεις σωμα.. Γενικα δνε χρειαζεται πουθενα, εκτος αν εισαι σε πιστα με ss  και πηγαινεις ταπα !!!

αλλά και μ'ένα 990 πάλι στα ίδια ήμουνα πάνω-κάτω.

Σορρυ φιλος αλλα κατι κανεις λαθος. επειδη εχω κανει πολλα χλμ , φουλ στριφτερα με 990 μπορω να σου πω οτι δεν εχει υπαρχξει αλλο μηχανακι που εχω παει τοσο τερμα ταπα τεζα μπαλαντεζα. 

δεν φταιει καν ο 21 τροχος.. Ναι οκ θελει λιγο παιδεμα παραπανω, αλλα αν το κατεχεις δεν εχεις κανενα θεμα.. 

 

Επισης, το οτι την δευτερη μερα,  που ησουν πιο ελαφρυς και ειχες το ιδιο προβλημα, ειναι κατα την γνωμη μου, καθαρα θεμα ψυχολογιας επειδη ειχες σπαστει-προβληματιστει την προηγουμενη

Σιγουρα  θα ειχε καλυτερη συμπεριφορα η μο/τα, απλα ο ''φοβος'' σου ( δικαιολογημενος) δεν σε αφηνε να χαλαρωσεις και να κανεις σωστους χειρισμους

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι να πω, ίσως έχω καλομάθει από πιο steetοστημένα μηχανάκια που έχω καβαλήσει τελευταία και μου κακοφαίνεται. Πιθανολογώ πως ίσως και η απόσταση απ'το έδαφος που ξεσυνήθισα να με ξενίζει ελαφρώς, σα να "εντείνει", τρόπον τινά, την κλίση που παίρνει το μηχανάκι, σε συνδυασμό με τον ψηλότερο εμπρός τροχό. Το cs εύκολο είναι σε όλα, το'χεις-δεν το'χεις όλα έτσι στρίβουν, αλλά σώμα έχω επίσης συνηθίσει να βγάζω σε όλα. Τώρα σωστό-λάθος δεν μπορώ να ξέρω 100% αλλά βγαίνει φυσικά. Στο βιράγκο π.χ. κάνει θαύματα, παραδόξως.

Όσο για το 990, δεν είπα ότι δεν πάει-στρίβει, μην τρελαθούμε κιόλας, απλά με ξένισε σε σχέση με διαφορετικά στημένα μηχανάκια. Πριόνι είναι γενικώς αλλά από οδήγηση δεν με βόλεψε όσο άλλα. Ρε λες να φταίει το ύψος τελικά;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ύψος της θέσης οδήγηση δημιουργεί σίιιιγουρα αίσθηση ανασφάλειας. Θέλει συνήθεια η αλήθεια είναι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

....και σίγουρα kle, TA, Tenere και λοιπές αρχαιότητες να'χανε κλασμένες αναρτήσεις, αλλά και μ'ένα 990 πάλι στα ίδια ήμουνα πάνω-κάτω. Μάλλον δεν εμπνέομαι, ξέρω γω.

Κρίμα γιατί στα χωμάτινα σημεία τα καραδιασκεδάζω.

Χμμμ...

Το ανάποδο συμβαίνει συνηθως. Αν το πας στα χωματα (οπως να'ναι, δεν εχει σημασία), ΤΟΤΕ στην άσφαλτο θα'πρεπε να λαχταρας να βγεις + να ''χώσεις''.

Ο Ηλίας σωστα το εντόπισε παραπανω, σαν ψυχολογία. Το σωμα εξω όσο κι αν σου βγαινει φυσικά, καταστρεφει την ισορροπία στο στρίψιμο με ψηλόφτερο.           Όπου κι αν κανεις την κινηση με το σωμα, ο σκελετός και η ανάρτηση το ''ακούνε'' σαν ταλάντωση. Οι μεγάλες διαδρομές πηρουνιού ''γραφουν'' πόντους κίνησης εκεινη την στιγμή, και πάει περίπατο το στρίψιμο.

Υπάρχει και ο παράγοντας του μεταξόνιου, όπου στα ον-οφφ ξεπερνα το 1.5 μ. και ειναι μακρυνάρια. Αποζητούν εμπιστοσύνη απο την μεριά του αναβάτη, ωστε να μην φοβηθεί να πλαγιάζει σαν ενα σωμα πάνω τους, κεντραρισμένος.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...