Jump to content

Recommended Posts

Καλημέρα,

έχω σκοπό να το πάω το μεσημέρι το μηχανάκι μου στο συνεργείο για να βγάλω μια άκρη. Απλά ήθελα να ρωτήσω με βάση τι πρόβλημα έχω, εάν μπορείτε να μου πείτε τι φταίει, ώστε πηγαίνοντας στο συνεργείο να το διατυπώσω σωστά και να ξέρω ότι θα μου κάνει σωστά την δουλειά μου.

Είχα λίγες μέρεςπου έβλεπα ότι όταν άνοιγα το μηχανάκι στην νεκρά δεν άναβε το λαμπάκι το πράσινο ή τα φλας δεν είχαν την ίδια δύναμη, όπως και η κόρνα ακουγόταν σαν χαλασμένη.

Δεν πρόλαβα να το πάω και σήμερα το πρωί, δεν έχω καθόλου ένδειξη στο κοντέρ για φλας, νεκρά, ταχύτητες(φωτάκια), δείκτης βενζίνης και καθόλου κόρνα. Πήρε μπρος με την μανιβέλα. Τα φώτα ανοίγουν.

Το χειμώνα είχα αλλάξει την μπαταρία (τουλάχιστον έτσι μου είπε ο μηχανικός), και την μικρή ασφάλεια νομίζω που μου είχε καεί.

Θεωρείται ότι είναι μπαταρία; Ή κάτι άλλο όπως ασφάλεια;

Να μην ξεχάσω ότι ήδη είχα πρόβλημα, δεν είχα μίζα εδώ και καιρό (δεν έπαιρνε μπρος) το είχα πάει σε 2 μάστορες δεν έβγαλα άκρη. Αλλάζοντας μπαταρία, ασφάλεια, και στην μίζα μέσα κάτι άλλαξε δεν θυμάμαι πως το λένε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα και σε σένα.

Εκτιμώ ότι είναι η μπαταρία αλλά δυστυχώς όχι μόνο αυτή.

Κάτι δεν πρέπει να πηγαίνει καλά και με την φόρτισή της.

Οπότε κατά τη γνώμη μου πρέπει να τους πεις να ελέγξουν πρώτα τα πηνία (σύστημα φορτίσεως) και τον ανορθωτή του.

Η μπαταρία είναι σίγουρα νεκρή αλλά με μία καλή φόρτιση πολύ πιθανόν να σώνεται αλλά και να φορτίσει σε φορτιστή θα δώσει ότι αμπερώρια έχει και μετά θα αδειάσει πάλι εφόσον δεν φορτίζεται σωστά.

Πόσα χλμ έχει συνολικά για στατιστικούς λόγους ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι μεταχειρισμένο και το έχω 1 χρόνο εγώ. Απ' ότι μου είπε ο μηχανικός το κοντέρ ήταν μηδενισμένο και τώρα γράφει 19537. Οπότε έχει κάνει πολλά χλμ.

Επίσης ξέχασα να πω ότι κάποιες φορές βλέπω να στάζει λάδια. Δεν ξέρω νιώθω ότι το μηχανάκι τελικά έχει αρκετά προβληματάκια.

Για να καταλάβω μπορεί όντως να άλλαξα μπαταρία και επειδή δεν φορτίζει σωστά, την τελειώνει; Και αυτό είναι θέμα πηνίων ή ανορθωτή; Αν τα αλλάξω αυτά μαζί με μπαταρία, θεωρείς ότι θα λυθεί το θέμα;

Το πρόβλημα μου είναι βέβαια και το κόστος μια και που αυτές τις μέρες όλα είναι πολύ δύσκολα. Θέλω τουλάχιστον να μπορώ να το κινώ χωρίς πρόβλημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι μεταχειρισμένο και το έχω 1 χρόνο εγώ. Απ' ότι μου είπε ο μηχανικός το κοντέρ ήταν μηδενισμένο και τώρα γράφει 19537. Οπότε έχει κάνει πολλά χλμ.

Επίσης ξέχασα να πω ότι κάποιες φορές βλέπω να στάζει λάδια. Δεν ξέρω νιώθω ότι το μηχανάκι τελικά έχει αρκετά προβληματάκια.

Για να καταλάβω μπορεί όντως να άλλαξα μπαταρία και επειδή δεν φορτίζει σωστά, την τελειώνει; Και αυτό είναι θέμα πηνίων ή ανορθωτή; Αν τα αλλάξω αυτά μαζί με μπαταρία, θεωρείς ότι θα λυθεί το θέμα;

Το πρόβλημα μου είναι βέβαια και το κόστος μια και που αυτές τις μέρες όλα είναι πολύ δύσκολα. Θέλω τουλάχιστον να μπορώ να το κινώ χωρίς πρόβλημα.

Όπως το είπες ακριβώς.

Ναι θα λυθεί διότι δεν υπάρχει κάτι άλλο στο σύστημα φορτίσεως - αποθηκεύσεως της ηλεκτρικής ενέργειας στο μηχανάκι, αυτά είναι όλα.

Έχεις απόλυτο δίκιο,όντως είναι πολύ δύσκολα για όλους μας.

Δυστυχώς έχω χάσει την επαφή με τα παπάκια από το 1992 πούχα το τελευταίο και δεν ξέρω που κυμαίνονται οι τιμές τους στα ανταλλακτικά αλλά δεν χάνεις να κάνεις μία επικοινωνία τηλεφωνική με τη Χόντα και να ρωτήσεις πόσο κάνουν για να μη σου λένε ιστορίες για αγρίους οι διάφοροι τυχόν επιτήδειοι.

Ψάξτο και λίγο στο νετ και θα βρείς πιστεύω όπως εδώ : http://www.nkmoto.gr/pinioforos-supra-aspira ή εδώ : http://www.car.gr/parts/view/5335968/ (τα πηνία δεν πρέπει νάναι μάνα αλλά ιμιτασιόν).

Και είναι φθηνά, δεν θες να ακούσεις σε μεγαλύτερα πόσο πάνε......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οπότε μιλάμε για αλλαγή μπαταρίας κανένα 15€ +πηνιοφόρος 40€; + ανορθωτής 24€ = 79€ + πληρωμή μάστορα.

Δύσκολο το βλέπω, δεν ξέρω εάν μπορώ να κάνω κάτι πρόχειρο γιατί δυστυχώς δεν υπάρχουν τέτοια λεφτά τώρα. Γιατί μιλάμε για 100€, εάν έχω καταλάβει καλά.

Βλέπω τώρα ημιτασιόν ανορθωτής 12-13€, πηνιοφόρος είδα με 25€-40€ + μπαταρία.

Οπότε η σκέψη είναι να αλλάξω μπαταρία 20€+ ανορθωτή (κινέζικο) που είδα φθηνό με 5€+ μάστορας να βγει 40-50€ και αυτό θα ζοριστώ. Και βλέπω για πηνία για αργότερα. Γιατί απ΄οτι διάβασα συνήθως τα πηνία δύσκολα χαλάνε.

υ.γ. Σόρρυ με τιμές και έτσι αλλά υπολογίζω για να ξέρω. Τουλάχιστον να πάω στον μάστορα να δω τι θα μου πει και να του έχω μια απάντηση στο τι να μου φτιάξει.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Σάββα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά κάνεις και τα υπολογίζεις.

Μπαταρία μην είσαι σίγουρη ότι θα χρειαστεί, μπορεί να τη γλυτώσεις.

Κάνε ένα καλό φόρτισμα πρώτα, δοκίμασέ την πόσο θα αντέξει και μόνο αν δεν αντέχει ή η μέτρησή της δείξει βραχυκυκλωμένο στοιχείο, μόνο τότε αλλαγή.

Στα άλλα πρώτα τον ανορθωτή έλεγχο και τελευταία τα πηνία γιατί όντως δυσκολότερα να χαλάσουν τα πηνία από τον ανορθωτή αν και τίποτα δεν αποκλείεται.

Νάσαι καλά, ελπίζω να βοήθησα και να πάνε όλα καλά....να ρωτήσω κιόλας άμα υπάρχει κάποιος να πιάνουν τα χέρια του να γλυτώσεις τα εργατικά?

Ξέρεις και ο ανορθωτής μετριέται και τα πηνία με ένα πολύμετρο και βλέπεις τι φταίει και μετά η αλλαγή τους είναι σχετικά εύκολη.

Μη μπας και γλυτώσετε τουλάχιστον τα εργατικά γιαυτό το λέω, αν όχι ελπίζω να έχεις κάποιο λογικό τεχνίτη να πάρει το πολύ ένα εικοσάρικο για αυτά.

Με το καλό λοιπόν να φτιαχτεί και να το ευχαριστηθείς - κάνεις τη δουλειά σου. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

50€ εργατικα για αλλαγη μπαταριας και ανορθωτη μου φαινονται πολλα.

Ο ανορθωτης ειναι στην αριστερη πλευρα λιγο πιο μπροστα απο το πισω φαναρι. Για να βγει πρεπει να βγαλεις το μεγαλο πλαϊνο πλαστικο και μετα 2 βιδες εχει ολες και ολες και μια φισα. Αν εχεις καποιον που ξερει 1-2 βασικα το κανετε μπαμ μπαμ.

Επισης μπαταρια, βγαζετε το δεξι μικρο πλαστικο (αυτο απο τη μανιβελα διπλα εννοω) και μετα θα βγαλετε τη μπαταρια προς τα εξω. Ξεβιδωνετε τους πολους, βγαζετε την παλια κ βαζετε την καινουργια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχώς, είμαι all by my self (δλδ ολομόναχη) οπότε γι' αυτό ρωτώ εδώ ώστε να βελτιώσω τις μικρές μου γνώσεις πάνω στο μηχανάκι μου. Οπότε πηγαίνοντας στον μάστορα να "δείξω" ότι γνωρίζω περί τείνος πρόκειται γιατί είχα φάει πολύ δούλεμα κατά γενική ομολογία.

Ο τελευταίος που πήγα, 3ος στην σειρά μου έφτιαξε την αλυσίδα, τα τακάκια που ήθελαν άλλαγμα και ήταν πολύ πιο οικονομικός όπως ότι μου φάνηκε πιο τίμιος.

Οπότε του λέω για αρχή να μου φορτίσει μπαταρία, αλλαγή ανορθωτή και βλέπουμε!

50€ εργατικα για αλλαγη μπαταριας και ανορθωτη μου φαινονται πολλα.

Ο ανορθωτης ειναι στην αριστερη πλευρα λιγο πιο μπροστα απο το πισω φαναρι. Για να βγει πρεπει να βγαλεις το μεγαλο πλαϊνο πλαστικο και μετα 2 βιδες εχει ολες και ολες και μια φισα. Αν εχεις καποιον που ξερει 1-2 βασικα το κανετε μπαμ μπαμ.

Επισης μπαταρια, βγαζετε το δεξι μικρο πλαστικο (αυτο απο τη μανιβελα διπλα εννοω) και μετα θα βγαλετε τη μπαταρια προς τα εξω. Ξεβιδωνετε τους πολους, βγαζετε την παλια κ βαζετε την καινουργια.

Το είπα χοντρικά μπορεί να κάνω και λάθος. Δεν έχω κανέναν να μου το κοιτάξει ρε συ για να το κάνω. Εντάξει αυτό που έχω κάνει είναι μόνο να αλλάξω μόνη μου τα λάδια που είναι και εύκολο. Τώρα για αυτά που μου λες μου φαίνονται βουνό! Βοήθεια δεν έχω, εκτός εάν ξέρει κανείς κανέναν από Βόλο. Αλλά εντάξει να μην λέω ψέμματα δεν θέλω να φορτωθώ σε κανέναν άνθρωπο που δεν γνωρίζω καν το όνομά του. Η λύση μου είναι μόνο ο μάστορας για να ολοκληρώσω την σκέψη μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κρίμα να μην υπάρχει κάποιος σύντροχος γνώστης εκεί κοντά να σε βοήθαγε......

Ζαφείρα να του πεις να μετρήσει τον ανορθωτή και τα πηνία με πολύμετρο και να σου πει αν είναι εντάξει.

Μόνο αυτό θα πεις και δεν θα επεκταθείς σε συζήτηση.

Θα πάρει πολύμετρο και θα τα μετρήσει και θα δει τι παίζει.

Μετά ξέρεις τις τιμές οπότε ανάλογα πράττεις και του λες τι θα αλλάξει.

Ο ανορθωτής αλλάζεται για πλάκα, δύο βίδες υποθέτω είναι και μια φύσα να βγεί και να κουμπώσει του καινούργιου οπότε χρόνος ελάχιστος.

Τα πηνία εντάξει θέλουν λίγο δουλίτσα και αυτό είναι η πληρωμή του.

Για ένα μισάωρο ένα εικοσάρικο μια χαρά είναι.

Αν θες να μάθεις περισσότερα περί ανορθωτή κλπ κάνε ένα κόπο και διάβασε εδώ : http://www.sxelectronics.gr/el/p3.html

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εφοσον αλλαζεις λαδια μονη σου, το να βγαλεις τα πλαστικα θα ειναι παιχνιδακι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μην προσπαθείς να μάθεις από δω 5-6 πράματα άρπα κόλλα και μετά πας στο μάστορα και να δείξεις ότι τα ξέρεις,γιατί θα τα κάνεις χειρότερα.

Πιάστον από την αρχή και πες του '' Έχω αυτό κι αυτό το πρόβλημα,τι είναι και πόσο θα μου κοστίσει? ''Εξήγηση ειλικρινής και από την αρχή.

Από κει κι ύστερα κρίνεις.

Τροποποιήθηκε από τον karellen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχεις και άδικο σειρούλα μου γιατί μπορεί να στραβώσει ο μάστορας και να έχουμε άλλα μετά και άντε να υποστηρίξει τη γνώμη της.

Σωστός. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κρίμα να μην υπάρχει κάποιος σύντροχος γνώστης εκεί κοντά να σε βοήθαγε......

Ζαφείρα να του πεις να μετρήσει τον ανορθωτή και τα πηνία με πολύμετρο και να σου πει αν είναι εντάξει.

Μόνο αυτό θα πεις και δεν θα επεκταθείς σε συζήτηση.

Θα πάρει πολύμετρο και θα τα μετρήσει και θα δει τι παίζει.

Μετά ξέρεις τις τιμές οπότε ανάλογα πράττεις και του λες τι θα αλλάξει.

Ο ανορθωτής αλλάζεται για πλάκα, δύο βίδες υποθέτω είναι και μια φύσα να βγεί και να κουμπώσει του καινούργιου οπότε χρόνος ελάχιστος.

Τα πηνία εντάξει θέλουν λίγο δουλίτσα και αυτό είναι η πληρωμή του.

Για ένα μισάωρο ένα εικοσάρικο μια χαρά είναι.

Αν θες να μάθεις περισσότερα περί ανορθωτή κλπ κάνε ένα κόπο και διάβασε εδώ : http://www.sxelectronics.gr/el/p3.html

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες και πάλι, το διάβασα και έχω γνώση, θα πάω εκεί σε κανέναν μισάωρο να δω τι θα γίνει.

Εφοσον αλλαζεις λαδια μονη σου, το να βγαλεις τα πλαστικα θα ειναι παιχνιδακι.

Δεν αντιλέγω ότι θα είναι δύσκολο το πλαστικό καπάκι να το βγάλω. Το θέμα είναι το υπόλοιπο, εφόσον δεν έχω αλλάξει ποτέ κάτι τέτοιο. Επίσης είναι εργαλείο για την δουλειά μου και μετακινούμαι επί καθημερινής βάσης πρωί-απόγευμα. Επείγει δηλαδή να το φτιάξω σήμερα-αύριο.

Οκ παιδιά, δεν του λέω τίποτα, απλά ότι έχω το τάδε πρόβλημα και πόσο θα μου κοστίσει. Δεν είμαι για να νευριάζω κανέναν!

edit: Θα ενημερώσω το απόγευμα, ευχαριστώ.

Τροποποιήθηκε από τον Ζαφείρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν καεί πηνίο, δεν δουλευει τιποτα.

Μενεις.

τσεκαρε μπαταρία, οπως ειπαν τα παιδιά.

Υπάρχουν συμφορουμιτες απο Βόλο / Λάρισα, στειλε τους πμ, αν θελουν να σε κατευθυνουν τουλαχιστον σε σωστο συνεργείο.

μην αλλαζεις μαστόρους συνεχεια, ειναι κοστοβόρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το πήγα στο συνεργείο. Φορτίσαμε την μπαταρία, αλλά τελικά δεν έγινε τίποτα. Δεν δούλευε μου είπε ότι έδειχνε 6V, αν το είχα φέρει πιο νωρίς ίσως να σωζόταν. Έτσι, δεν μπορούσε να ελέγξει εάν έφταιγε ο ανορθωτής.

θα πάω αύριο να βάλω καινούργια με 20€ και μετά να ελέγξουμε εάν έχω πάλι πρόβλημα, τότε θα αλλάξουμε ανορθωτή μου είπε. Για πηνία δεν μου ανέφερε τίποτα.

Όσο για τον μάστορα, συστημένος είναι από την δουλειά, φαίνεται καλός.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

6V είναι όντως νεκρή με βραχυκυκλωμένα στοιχεία δυστυχώς οπότε ότι σου είπε. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν και έχουν πει αρκετη γνώμη θ πω και εγω λίγα πραγματα.

1) Καταρχάς κοιτάμε μήπως δεν χρειαζόμαστε περιττά εξοδα και υλικα. Ψάχνουμε τ καλώδια που βγαίνουν από την πηνιοφόρο πως πάνε σε ανορθωτή και μήπως κάποια πλεξούδα απο τις κόλες των ταινιών που έχουν λιώσει απο την ζεση (καλοκαιρι τωρα ;) ) δεν κάνουν καλη επαφή. Αρα με ένα πολύμετρο μετραμε τάσεις.

2) Ελεγχουμε την μπαταρια. Αφου την φορτησουμε πρέπει να έχει ταση 12+ βολτ. Αν δεν έχει η πεφτει γρήγορα (απλα ανοιγουμε τ φωτα με το γυρισμα του κλειδιου ολο δεξιά) τότε θελουμε μπαταρια. Αμα η μπαταρία ειναι οκ βαζουμε μπρος το μηχανακι και μετραμε την ταση της .Οταν δίνουμε αρκετο γκαζι πρεπει να μετραμε τάση πάνω απο 13-14 βολτ. Εαν δεν συμβαίνει αυτο τότε εχουμε μεγαλες πιθανότητες για ανορθωτη.

3) Μια μπαταρια απο σπυρου πατσι με περπατημα λιγο για συγκιση τιμών έχει 15 ευρω. Ενας ημιτασιον ανορθωτης κάτω απο 5 και ημιτασιον σετ βολαν-πηνιοπλακα απο λιφαν κατω απο 25 ευρω.

Πηνιοπλακα επειδη ειναι το πιο δυσκολο σε δουλεια σε σχεση με τ υπολοιπα θα το αφηνα στο τελος.

Το πιο πιθανο ειναι να ηθελες εναν ανορθωτη η απλα ενα τσεκ τ καλωδια.

Τα συνεργεια αντι να κανουν το ελεγχο απο αυτο που ειναι πιο οικονομικο για σενα η πιο πιθανη ζημια κοιτανε να κανουν οτι ειναι πιο γρηγορο και βολικο για αυτους αναλογα ποση δουλεια εχουν η ποσα λεφτα τους λειπουν. Αρα τα αποτελεσματα ειναι να αλλαζουμε μπαταριες και απλα να τις ξαναχαλαμε η να αλαζουμε πηνια για να παρουν το 50αρι εργατικα και δουλεια να μην γινεται.

Ειμαι παθών και τ λεω αυτα...

Τροποποιήθηκε από τον Makis91

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μάκη μια χαρά τα λες αλλά δεν ξέρει η κοπέλα να τα κάνει αυτά τα πράγματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

επισης δεν ειναι ολα τα λιφαν ιδια με το σουπρα στα πηνεια.

το δικο μου ειχε μονο 2 μεγαλες μπομπινες και το μηχανακι με νεκρη μπαταρια (ακομα και αν ολα δουλευαν σωστα) δεν επαιρνε μπρος! ετσι ηταν απο την παραγωγη του.

υπαρχουν και λιφαν με μπομπινες μικρες και περισσοτερες απο 2 που ειναι ιδιες με του σουπρα (αν θυμαμαι καλα)

βεβαια οπως σωστα ειπε και ο θειος Σαββας, απο τη στιγμη που η ζαφειρα δεν εχει τις απαραιτητες γνωσεις και τα εργαλεια για κατι τετοιο, ο μαστορας ειναι μονοδρομος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

επισης δεν ειναι ολα τα λιφαν ιδια με το σουπρα στα πηνεια.

το δικο μου ειχε μονο 2 μεγαλες μπομπινες και το μηχανακι με νεκρη μπαταρια (ακομα και αν ολα δουλευαν σωστα) δεν επαιρνε μπρος! ετσι ηταν απο την παραγωγη του.

υπαρχουν και λιφαν με μπομπινες μικρες και περισσοτερες απο 2 που ειναι ιδιες με του σουπρα (αν θυμαμαι καλα)

βεβαια οπως σωστα ειπε και ο θειος Σαββας, απο τη στιγμη που η ζαφειρα δεν εχει τις απαραιτητες γνωσεις και τα εργαλεια για κατι τετοιο, ο μαστορας ειναι μονοδρομος.

Οι μπομπινες ειναι λιγοτερες και στο ρελαντι δν θα εχεις καλή ένταση στα φωτα αλλα αμα το παρεις σετ με το βολαν δν εχεις θέμα και ειναι μια αρκετα οικονομικη λυση να κανεις την δουλεια σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...