Jump to content
Sign in to follow this  
taktak

σκασιματα σε xtx660 μετα απο service

Recommended Posts

καλησπέρα

μετά από μικρό service στην μηχανή , φίλτρα λάδια μπούζι, οχι βαλβίδες

έχει ξεκινήσει η εξάτμιση να κάνει σκασίματα, μαμισια εξάτμιση ,όχι κάτι πολύ έντονο , άλλα 2-3 σκασίματα όταν κλείνω το γκάζι, αυτό το διαπίστωσα απο την μέρα που το πηρα απο το συνεργείο

και πριν έκανε απο κανένα αλλα μόνο σε μεγάλη κατηφόρα , οταν έκοβα απότομα , αλλα τωρα στο παραμικρό φρενάρισμα η κατεβαίνοντας κατηφόρα με κλειστό το γκαζι σκάει συνέχεια.

Επίσης , μπορεί να νε και απλή αίσθηση σε αυτό δεν είμαι σίγουρος, οτι η μηχανη εχει χάσει την δύναμη της, δεν έχει το ιδιο νεύρο προπαντός όταν είμαι με λίγα χιλιόμετρα, αφού μερικές φορες νομίζω οτι εχω βάλει μεγαλύτερη ταχύτητα, δεν ξέρω αν συνδέονται αυτά τα δυο μαζί, τα σκασιματα και τα και ότι δεν εχει την εκρηκτκότητα η μηχανη.

ένας φίλος μου ειπε πως παίζει να ειναι το μπουζί για τα σκασιματα ,

υπάρχει περίπτωση?

μίλησα με το μαστορα μου πε να την παω απο εκει να την ξαναδει αλλα δεν μπορώ γιατι το συνεργείο του λειτούργει τις ωρες που δουλεύω και εγω οπότε πρεπει να πάρω αδεια να πάω ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φτωχο μιγμα μαλλον εχεις αυτο δειχνει το σκασιμο στο κλ3ισιμο του γκαζιου και επειδη δουλευεις φτωχα δεν τραβαει και η μηχανη.. Υπαρχει και μια περιπτωση να θες ρυθμιση βαλβιδων.. Ποσα χλμ εχεις κανει??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συνήθως πειράζουνε τα μίγματα (απο την ρύθμιση του κοντερ). Μπες μεσα και δες τι τιμή εχει το C1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εχω καποιες αγνωστες λεξεις...

παμε στα βασικα εκανα ρυθμιση βαλβιδων στα 50000 χλμ και τωρα εχω κοντα 65000

οταν ρωτησα τον μαστορα για ρυθμιση βαλβιδων μου πε δεν χρειαζεται

αν καταλαβα φτωχο μιγμα εννοουμε στην βενζινη?

παντα απο ενα συγκεκριμενο βενζιναδικο βαζω

θεωρητικα φιλτρο αερα μου αλλαξε, πρεπει να το ανοιξω να το δω

υπαρχει ρυθμιση στο κοντερ που μιλαει για μιγματα ?

σορρυ για τις πολλες αποριες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν φίλε κοίτα επειδή σε βλέπω παιδεύεσαι μέρες με το θέμα βαλβίδες κάνεις έλεγχο κάθε 12.000 δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα θέλουν και ρύθμιση αλλά αν θέλουν αλλάζει ο ήχος της μηχανής ( κοπανάνε σαν αργαλειός).Οταν λέμε φτωχό μείγμα εννωούμε ότι δεν έχεις αρκετή βενζίνη. Αυτό δικαιολογεί το μειωμένο τράβηγμα και τα σκασίματα. Τώρα εδώ έχει θέμα που λέει πως να σκαλίζεις τα μείγματα μέσω του κοντέρ. Δεν μπορείς να κάνεις τεράστιες αλλαγές απλά το έχει η εταιρία για να προσαρμόζεις την μηχανή στις συνθήκες θερμοκρασίας-υψομέτρου-ποιότητας βενζίνης.Το παλιό φίλτρο σε τι κατάσταση ήταν? Πείραξε αυτός που το πήγες μείγματα? Αν το παλιό ήταν τέρμα βουλωμένο ο προηγούμενος παίζει να είχε κόψει καύσιμα και τώρα που εσύ έβαλες καθαρό να θέλει πάλι ρύθμιση. Έχει στο θέμα και τις ρυθμίσεις τις μανίσιες και πως γίνονται και τι κάνει η κάθε μία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλτρο αέρα, το φίλτρο λαδιού δεν έχει σχέση με την τροφοδοσία. Όταν λέω θέμα εννοώ ποστ, γράψε στο google ΧΤΧ660 και mybike.gr και θα στο βγάλει, διάβασέ το όλο λέει πολλά πραγματα που σε ενδιαφέρουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...