Jump to content
Sign in to follow this  
beter_1993

Χρειαζομαι ρυσμισμα?

Recommended Posts

Αλλαξα εξατμιση στο μπομπακι και εβαλα μια motor sport οχι για ηχο ( ουτως η αλλως δεν βαβουριαζει). Απλα η αλλη ειχε κατασκουριασει και ετριζε το προστατευτικο της. Δουλευει μια χαρα το μηχανακι, απλα μου κανε κανα 2-3 σκασιματα η εξατμιση μολις την εβαλα. Αλλα στην πορεια δεν εχει ξανασκασει. Θελω ρυθμισμα στο καρμπ? Δεν πειραξα τιποτα απλα εβγαλα την παλια, κουμπωσα την καινουργια και εβαλα μπρος. Δεν μπουκβνει οταν το οδηγαω,ειτε ηρεμα ειτε αν ανοιγω λιγο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπαρχει μια περιπτωση να χανει απο το ζουαν αλλα δυσκολα. Για τα σκασιματα βιδωσε 1/4 την βισα ρυθμισης μιγματος του καρμπ και θα εξαφανιατουνε.. Αυτα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το πηγα μια βολτα 40 χιλιομετρα. Σκαει αμα εχω 4η και αφηνω το γκαζι με πολλες στροφες εσκασε 3-4 φορες. Οχι κατι τρελο αλλα στην πρωτη χεστηκα. :ρ αλλα ουτε μπουκωνει ουυε κρεμαει. Θα αλλαξω αυριο το ζουαν και βλεπουμε .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι τίποτα. Όλα τα μηχανάκια κάνουν σκασίματα, απλά με τις 'ελεύθερες' εξατμίσεις ακούγονται πολύ πιο έντονα και τα καταλαβαίνεις πιο εύκολα. Ειδικά εφόσον λες οτι το κάνει στα αφήματα του γκαζιού δεν έχει κανένα θέμα.

Τα σκασίματα προκαλούνται συνήθως απο φτωχό μίγμα. Όταν τρέχει το μηχανάκι και αφήσεις το γκάζι, ο κινητήρας συνεχίζει να ρουφάει με πολύ έντονο ρυθμό αέρα απο την εισαγωγή αλλά το κύκλωμα του ρελαντί δεν μπορεί να ανταπεξέλθει και να δώσει την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου, φτωχαίνοντας έτσι το μίγμα. Σκασίματα κάνει και όταν είναι έτοιμο να μείνει απο βενζίνη, οπότε φτωχαίνει και πάλι το μίγμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι τίποτα. Όλα τα μηχανάκια κάνουν σκασίματα, απλά με τις 'ελεύθερες' εξατμίσεις ακούγονται πολύ πιο έντονα και τα καταλαβαίνεις πιο εύκολα. Ειδικά εφόσον λες οτι το κάνει στα αφήματα του γκαζιού δεν έχει κανένα θέμα.

Τα σκασίματα προκαλούνται συνήθως απο φτωχό μίγμα. Όταν τρέχει το μηχανάκι και αφήσεις το γκάζι, ο κινητήρας συνεχίζει να ρουφάει με πολύ έντονο ρυθμό αέρα απο την εισαγωγή αλλά το κύκλωμα του ρελαντί δεν μπορεί να ανταπεξέλθει και να δώσει την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου, φτωχαίνοντας έτσι το μίγμα. Σκασίματα κάνει και όταν είναι έτοιμο να μείνει απο βενζίνη, οπότε φτωχαίνει και πάλι το μίγμα.

Αρα το αφηνω ως εχει η ρυθμιζω για πιο πλουσιο μιγμα; Ακυρο αλλα ως προς την διαφορα στο ανοιγμα του γκαζιου, εχει ωραια διαφορα. Οχι οτι κοντραρω αλλα για τις προσπερασεις με καιει πιο πολυ;-)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναί, μην πειράξεις τίποτα. Όσο για το οτι πάει καλύτερα μπορεί να είναι και η ιδέα σου, και λόγω του ήχου που κάνει τώρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναί, μην πειράξεις τίποτα. Όσο για το οτι πάει καλύτερα μπορεί να είναι και η ιδέα σου, και λόγω του ήχου που κάνει τώρα.

Καλα σιγουρα. Δεν την αλλαξα επειδη ηθελα να βαλω εξατμιση απλα η αλλη ειχε σκουριες,ετριζε ολοκληρη και εκοψε την βαση της οποτε επρεπε να αλλαξω. Και η μαμα του εξατμιση ειχε οσο ειχε η μοτορ σπορτ. Στο γκαζι νομιζω ροπιαζει λιγο καλυτερα στα χαμηλα αλλα μικρες διαφορες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...