Jump to content
xx1100

MITAS SPORT FORCE

Recommended Posts

Καιρο τωρα ημουν στην διαδικασία να αλαξο λαστιχα στο χχ οποτε ακολουθεί σεντόνι

πάντα σε ολα τα μηχανάκια μου εινα μόνο γεφυροπετρα -bridgestone- για πολλους και διάφορους λόγους αλλα η κυριότεροι ηταν οτι τα θεωρώ για μένα και το στυλ οδηγήσεις μου πολυ καλά εως κορυφαία και ο αλλος λόγος προτιμώ να ξέρω μια μάρκα πολύ καλά που ειναι δυνατή αλλα και που πάσχει για να μην εχω εκπλήξεις και χάσιμο χρονου και χρημάτων .

εως τώρα εχουν περάσει απο το χχ 4 ζευγάρια bt-014 , ενα ζευγάρι bt-021- ενα ζευγάρι bt-023, και το τελευταίο ενα ζευγαρι bt-016 .

Oλα τους πολύ καλά λάστιχα για της απαιτήσεις που ειχα της δεδομένες στιγμές -εκτος ισως απο το bt-021 που ηταν μάλλον μέτριο οποτε αλλάχτηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα - ολα τους έλειωσαν στα χερια μου πράγμα που μας φερνει στον τριτο λογο που μου αρέσει η γεφυροπετρα ,διατηρει τα χαρακτηριστικά του το λάστιχο μέχρι τέρμα

Αλλα επειδή θεώρησα και θεωρώ οτι είναι απαράδεκτο η τιμες τον ελαστικόν να έχουν τιμές που ίσχυαν πριν 5 χρονια άρχισα το ψάξιμο

τα bt-016 ειδικά το μπροστινό ειχε παραδώσει πνεύμα και ειχε αρχίσει να γίνετε επικίνδυνο

φωτο

IMG_20150519_130043_zpstzd0plnf.jpg

IMG_20150519_130152_zpsjugmbjxz.jpg

ωπος βλέπετε το λάστιχο ειχε σκασει στα πλαγια και ειχε τετραγωνίσει !!!!!! το μπροστινό επαναλαμβάνω , το λάστιχο αυτο ειναι εκπληκτικό απλα δεν κάνει για τοσο βαριά μηχανάκια οπως το χχ συν του οτι ο οδηγός του ειναι λιγο κανίβαλος στα φρένα αλλα δεν με πούλησε ποτέ και πουθενά

φωτο απο το πισω

IMG_20150519_130111_zpsxemli6xe.jpg

σαφως σε καλύτερη καταστασει φθαρμένο μεν και λιγο ξερο αλλα οχι στα χαλια που εχει το μπροστινό

συνολο χιλιομετρον 12000 χιλιόμετρα

Αυτα για απερχομενα παμε στα καινούρια τωρα

Μετα απο πολυ ψαξιμο και πολυ διάβασμα κυριως σε site του εξωτερικο και ειδικα για το δικο μου μηχανακι η μπιλια έκατσε στα MITAS SPORT FORCE ξέροντας οτι η mitas ειναι μια εταιρία με καλο ονομα στα χωματερα λαστιχα και ειδικα στα λαστιχα ειδικών χρήσεων

η συγκρισει θα γινει θα ειναι σκληρη αλλα και πιστευω δικαιοι

φορεθηκαν λοιπον και οπως παντα η πρωτη εντυπωσει ειναι καθοριστική , πολυ καλή λοιπον η πρωτη εντυπώσει

το λάστιχο βουτάει πολυ εύκολα στην στροφή διατηρει την πορεια που εχεις σημαδέψει αλλα σε σχεσει με το 16αρι θελει λιιιιιγο περισσότερη δυναμη ,στην σφαλιαρα οχι τιποτα τραγικο απλα λιγο περισοτερη δυναμη και λιγο πιο αποφασιστικό τιμονιασμα απο την αλλη δεν εχει την ξυραφια του 16αριου που οδηγει μερικες φορες σε πολυ ελαφρια ταλαντωσει η διαφορα ισως ειναι στο σχημα της κορωνας , αλλα το λαστιχο κραταει καλα και τα περιθωρια κλισεις ειναι μεγαλα πολυ περισσοτερα απο τα δικα μου ορια .

Το πισω στην βουτιά της στροφης ειναι οπως πρεπει να ειναι , ουδέτερο δεν σε απασχολει καθολου και δινει την αισθησει οτι οσο και να ανοιξεις το γκαζι δεν θα εχει προβλημα ,πραγμα το οποιο φυσικα και δοκιμασα ακομα και σε δρομα σαπουνι , βραχος

Σε μια περιπτωσει σε ανηφορικη στροφη παρατεταμενη και ασφαλτο χαλια πολυ χαλια ομως , ανοιξα λιγο πιο ζωηρα το γκαζι , πριν την κορυφη της στροφης η αντιδρασει ηταν ωραια ,ελαφρυ διωξιμο της ουρας αλλα το μπροστινο εκει που ηθελα να ειναι, πολυ καλα λοιπον .

τα 16αρια αλλα και τα 14αρια ειχαν την ιδια συμπεριφορα ισως λιγοτερη εντονη .

στα πολυ δυνατα φρενα αψογα ουτε ταλαντωσεις ουτε τιποτα αλλες τραγικες εως αστειες καταστασεις

Στης παρατεταμενες πολλων χιλιομετρων κανενα προβλημα

στο σφικτο ορεινο κανενα θεμα μονο η λιγο παραπανω κουρασει -βλεπετε παραπανω -

η αποσβεσει ανωμαλιών πολυ καλυτερη απο τα 16αρια αλλα οχι τοσο κορυφαια οσο τα 23αρια

Ζεστενονται γρηγορα αυτην την εποχη ,σε 8 με 10 χιλιομετρα ειναι οκ των χειμωνα θα δειξει .

αυτο που παρατηρησα εναι οτι ζεσταίνονται γρηγορα αλλα αργουν να κρυωσουν ,σε μια σταση ας πουμε πραγμα πολυ βολικο .

ΔΕΝ τους αρεσουν ασπρες διαχωριστικες καθολου ομως , σε σχεσει με ολες τς γεφυροπετρες η διαφορα εινα χαοτικη , οσο ειναι κρυα καλυτερα να αποφεύγονται αμα ζεσταθουν το πραγμα καλυτερεύει παρα πολυ αλλα σε μια γρηγορη στροφη με ζωηρο γκαζι στην εξοδο ενα κουνημα το τρως οχι τιποτα τρομερο ειδικα αμα το περιμενης αλλα δεν βγαζει και το απολυτο αισθημα ασφαλειας αλλα ομολογώ οτι ωρες ωρες ειναι και διασκεδαστικο .

Στην βροχη ειχαμε και μπολικες οποτε τα συμπερασματα ειναι ασφαλει , κραταει καλα , καλο ειναι με της ασπρες διαχωριστικες να κραταμε αποστασεις σε μια περιπτωσει με πολυ νερο ομως και παταγα σε ασπρη ,σε φαναρι , στην μαραθωνος , με λιγο πιο ζωηρο ανοιγμα γκαζιου το χχ πεταξε κωλο , μαλιστα αιφνιδιαστικα , αλλα μολις επιασε ασφαλτο ισιωσε, προσοχη λοιπον στης γραμμες εδω χανουν απο ολες της γεφυροπετρες

Μετα απο βροχη ξερετε με ολα τα καλα στον δρομο , πετρες, χωματα , λακουβες με λασπη κανενα προβλημα , ακομα και πετραδακια στην στροφη να βρει κραταει

Ειναι λιγο πιο ευαίσθητα στης πιεσης 2 psi κατω και το καταλαβαινης, σε σχεση με τα 16αρια που ηθελες 4 psi κατω και με τα 23αρια 5-6 psi κατω

δυο περιστατικα που τα εκτιμησα

μπλοκαρισμα μπροστινου νουμερο 1

μολις τα εχω βαλει, με καινουρια τακακια, δρομος σαπουνι πανω σε παγο , κυρια μπροστα μιλαει στο κινητό, την ωρα που δινω κλισει και γκαζη να περασω παταει φρενο, ηταν και κατηφορα ,μποκαρισμα στο μπροστινο ακαριαιο , το τιμονι διπλωσε λιγο ,στο 16αρι θα διπλωνε περισσοτερο αφημα μανετας ολα καλα πληροφορησει αψογη και ηταν και αστρωτα με μολις 16 χιλιομετρα στον δρομο.

Μπλοκαρισμα νουμερο 2

δρομος σαπουνι ,χαλαρη αδηγησει που σημαινη στο χχ εκτη και σχεδον σβηστος οποτε δεν εχουμε φρενο κινητηρα , σκυλακος συμπαθεστατος ,αποφασισε να περασει απεναντι ,φρενα -τσαρουχομα - μπλοκαρισμα ,στριγκλισμα , τιμονι δεν διπλωνι το χχ σερνετε μερικα μετρα αφιμα μανετας ολα καλα , το 16αρι θα διπλωνε το τιμονι αυξανοντας την πιθανοτητα πεσιματος με το 23αρι θα ειχα πεσει.

χιλιομετρικη αποδωσει δεν ειναι δυνατον να την υπολογισω αλλα το ενστικτο μου λεει γυρω στης 10000 χιλιομετρα ,ο χρονος θα δειξη ποσο θα κρατησουν και κυριως αν εχουν και την ιδια αποδοσει .

εν κατακλειδη ενα πολυ καλο λαστιχο εφαμιλο με πολυ ακριβοτερα , εχει της ιδιοτροπίες του αλλα οχι σε μεγαλο βαθμο ειδικα αν σκεφτης οτι στην δικη μου διαστασει φορεμενα εχουν 190 ευρω το οποιο δινει την δυνατοτητα να εχεις ενα καλο λαστιχο σχεδον καθε χρονο .

αυτα .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν και θα αργησω να αλλαξω λαστιχα,σκοπευω απο περιεργια να τα δοκιμασω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εχει καλες κριτικες εξω.στο δικο μου τα φορανε κατα κορον.το θεμα ειναι στους δικους μας δρομους.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φανταζομαι απο κατι τουριστικα εχει καλυτερο κρατημα.

οι ιταλοι ειναι ευχαριστημενοι αρκετα και βγαζουν αρκετα χλμ για το δικο τους οδικο δικτυο.

εδω τι κανουμε....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως έβαλα Bridgestone S20 στα 220€. Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο η διαφορά. Ποσο να κάνουν δηλαδή τα Mitas για το CBF? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως έβαλα Bridgestone S20 στα 220€. Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο η διαφορά. Ποσο να κάνουν δηλαδή τα Mitas για το CBF? 

190 ευρωπουλα οπως ειπε και ο Σπυρος απο την Honda στη Ν Μακρη Μεχρι να ερθει η στιγμη ομως (που δεν αργει) θα το σκεφτω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως, η εμπειρία που είχα με mitas λέει οτι σε ένα ΧΤΧ 660 που είχα αγοράσει με αυτά τα λάστιχα πάνω, απο το πίσω λάστιχο φεύγαν κομμάτια ολόκληρα εώς και 2-3 εκατοστά, και δεν ήταν ούτε πολυκαιρισμένα ούτε τίποτα. Και σιγά την δύναμη που έχει το ΧΤΧ! Πάραυτα, μπήκα και καρτοπίστα με δαύτα με την λογική ΄΄πίστα είναι, ΟΛΑ κρατάνε΄΄ και ναι μεν κρατούσαν όμως όταν τελείωσε η μέρα, ΚΑΙ το μπροστινό είχε αρχίσει να την ΄΄κάνει΄΄ σε δόσεις...

Οχι, για 20 ή 30 €, δεν ρισκάρω λάστιχο τέτοιου είδους. Η ασφάλεια στη μηχανή είναι λαστιχα - αμορτισερ - φρενα και με οποιοδήποτα απο αυτούς τους παράγοντες, δεν μου αρέσει να ΄΄παίζω΄΄ Δεν μπορώ να έχω και απαιτήσεις σε κρατήματα, φρένα, αξιοπιστία και μακροζωία ή έστω και σε 2 μόνο απο αυτά τα κριτήρια (οποια να΄ ναι) και να περιμένω να ικανοποιηθώ και φθηνα. Αν έχω κριτήριο την φθήνια, οκ, να τα βάλω όμως να μην έχω κι απαιτήσεις.

Προσωπική μου γνώμη πάντα...!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως, η εμπειρία που είχα με mitas λέει οτι σε ένα ΧΤΧ 660 που είχα αγοράσει με αυτά τα λάστιχα πάνω, απο το πίσω λάστιχο φεύγαν κομμάτια ολόκληρα εώς και 2-3 εκατοστά, και δεν ήταν ούτε πολυκαιρισμένα ούτε τίποτα. Και σιγά την δύναμη που έχει το ΧΤΧ! Πάραυτα, μπήκα και καρτοπίστα με δαύτα με την λογική ΄΄πίστα είναι, ΟΛΑ κρατάνε΄΄ και ναι μεν κρατούσαν όμως όταν τελείωσε η μέρα, ΚΑΙ το μπροστινό είχε αρχίσει να την ΄΄κάνει΄΄ σε δόσεις...

Οχι, για 20 ή 30 €, δεν ρισκάρω λάστιχο τέτοιου είδους. Η ασφάλεια στη μηχανή είναι λαστιχα - αμορτισερ - φρενα και με οποιοδήποτα απο αυτούς τους παράγοντες, δεν μου αρέσει να ΄΄παίζω΄΄ Δεν μπορώ να έχω και απαιτήσεις σε κρατήματα, φρένα, αξιοπιστία και μακροζωία ή έστω και σε 2 μόνο απο αυτά τα κριτήρια (οποια να΄ ναι) και να περιμένω να ικανοποιηθώ και φθηνα. Αν έχω κριτήριο την φθήνια, οκ, να τα βάλω όμως να μην έχω κι απαιτήσεις.

Προσωπική μου γνώμη πάντα...!

μιλας για το συγκεκριμενο μοντελο της MITAS ή καποιο αλλο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παντως στο ΧΧ του Γιωργου με ταχυτητες ανω των 200χιλ δεν φαινεται να εχει καποιο προβλημα το λαστιχακι. Βεβαια μιας κ φευγει για τα ξενα δεν θα μαθουμε ποτε αν αρχισουν να φευγουν κομματια η κατι αλλο.

Τροποποιήθηκε από τον Peiraiwths

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν ηταν θα το ειχε δει οταν το περασμενο Σαββατο ανοιγε με 280. Δεν μπορει να του ειχε ξεφυγει τετοιο πραγμα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μιλας για το συγκεκριμενο μοντελο της MITAS ή καποιο αλλο?

Οχι. δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο μοντέλο. Για μένα, οποιαδήποτε εταιρεια και να ήταν, αν έβλεπα τέτοιο πράμα, θα έτρωγε άκυρο. Πόσο μάλλον μια εταιρία που πουλάει φθηνά...!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετ  από  σχεδόν  6000  χιλομετρα  η   αρχικες  εντυπώσεις  εχουν  αλλαξει  λιγακι προς  το  καλυτερο   εστω  και  λιγο  το  κρατημα  στο  στεγνο  εχει  καλυτερεψει  σε  μια  προσφατη  βολτα  στο   πορτο  γερμενο  τα  ζορισα  παρα  πολύ  σχεδόν  στα  ορια  μου  τα  λάστιχα  ηταν   πολύ  πιο  πανω  από  τα  δικ  μου  ορια  κ  υτο  εινι  καλο

στην  εθνικη    με  ταχύτητες  εκτελεστικου  αποσπάσματος   ηταν   αψογα  ακομα  κι  σε  στροφες  220+  με  υγρασεια  ηταν  εξαιρετικα 

δεν  ξερω  σε  αλλα  μηχανάκια τι  κανουν  και  πως  συμπεριφερονται   αλλα   σε  εμενα  εινι  καλα  ακομα  και  σε  βρεγμενο   εχουν   βελτιωθεί  πολύ   και  το  φαινομενο  της  ασπρης   γραμμης   τεινη  να  εξαφανιστη   πραγμα  που  σημααινη  ότι  το  λαστιχο  ακομα  στρωνει  και  εχει  και  αλλα  να  δωσει.

φυσικα  δεν  εχω  δει  αποκολησεις  πελματος  και  αλλα  τετοια   περιεργα

η  διαφορα  τιμης  σε  εμενα   δεν  εινι  20-30  ευρω  αλλα 130-150  ευρω  και  δεν  είναι  μικρη  συν  το  γεγονως  ότι  δεν  μου  προξενουν  πουθενα  ανασφαλεια

αυτά   παω  για  μια  γρηγορη  βολτα  τωρα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

 

IMG_20150519_130043_zpstzd0plnf.jpg

 

μου κανει εντυπωση το πως εγινε ετσι το μπροστινο σε 12κ χλμ....

γιαυτα που εβαλες δεν ξερω τιποτα (δεν εχω οδηγησει μηχανακι με αυτα), αν σε ικανοποιουνε παω πασο. εχει υποψιν και τα metzeler m5 (τοποθετημενα στα 250 ευρω, ζευγαρι). τα βαζουν πολυ σε busa, zx12-14 και γενικα βαρια μηχανακια. βγαζουν αρκετα χλμ. :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...