babisbabou 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2015 Καλησπέρα στο forum, παρότι δεν γράφω συχνά είμαι μέλος εδώ και χρόνια και παρακολουθώ το forum. Παρ' αύτα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τους υπόλοιπους 2τροχους φίλους την ΚΑΚΗ εμπειρία μου. Την περασμένη εβδομάδα έκανα ανακατασκευή στο Modenas Kriss που έχω για καθημερινή μου μετακίνηση μιας και ήταν η ώρα του! Το μοτέρ λύθηκε όλο έγινε βίδες πλύθηκε καθαρίστηκε και πήγα στο Δράκο για αλλαγή μπιέλας-πίρου ρουλεμάν στροφάλου πιστόνι και άνοιγμα του κυλίνδρου αλλαγή σε όλα τα ρουλεμάν του μοτέρ καμπάνα δισκάκια κοινώς έγινε πραγματικά καινούργιο. Όλα ωραία και καλά το δένω και κατά την παραλαβή βλέπω ότι μου έχει βάλει κινέζικο πιστόνι μάρκας Shark (που τα φτιάχνουν από λιωμένα κουτάκια αναψυκτικού...) Τέλος πάντων του λέω ότι θέλω ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ και όχι κινέζικο και το αλλάζουμε με ένα JMP made in Japan. Οπότε πάω και δίνω το νέο πιστόνι μαζί με τον κύλινδρο να γίνει έλεγχος γιατί κάθε πιστόνι είναι διαφορετικό και πρέπει να μετρηθούν οι ανοχές. Το παραλαμβάνω και τονίζω ότι το πιστόνι μπαίνει με δυσκολία μέσα ανευ ελατηρίων και μου λέει ότι είναι μετρημένο και ΟΛΑ καλά.... ΕΔΩ αρχίζει η ιστορία.... Δένω όλο το μοτέρ και μετά από 100χιλιόμετρα το λύνω να κάνω οπτικό έλεγχο γιατί τόσα χρόνια εμπειρίας δεν με άφηναν να κοιμηθώ ήσυχος και τι βλέπω το πιστόνι κώλος: Πιστόνι κώλος, κύλινδρος με σημάδια, οπότε και του το πήγα σήμερα να γίνουν τα απαραίτητα δηλαδή να δει το λάθος του, να αλλάξει το πιστόνι και να φτιάξει τον κύλινδρο, η απάντηση του ήταν ότι δεν φταίει αυτός και το λάθος δεν είναι δικό του και ήρθαν εξωγήινοι και κάτι τέτοια... Έτσι και είπα να το μοιραστώ μαζί σας μιας και τέτοια μαγαζιά που κοροϊδεύουν τον κόσμο δεν αξίζει να τους δίνουμε τα χρήματα μας γιατί είναι ακατάλληλοι για εργασίες. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Alex2T 688 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2015 Ρε φίλε αφού είσαι από μόνος σου μάστορας τι το ψάχνεις και πας αλλού; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.912 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2015 Απόδειξη παροχής υπηρεσιών ? Απόδειξη αγοράς ανταλλακτικων ? Ποιος τα αγορασε ? Γραπτή προσφορά καταστήματος? Γραπτές οδηγίες ΔΙΚΕΣ σου ? Οι φωτό ειναι οκ. Τα άλλα όμως, έγιναν ? Διοτι στο ''μιλητό'' ειναι που ξεχνιούνται πολλά.... Ο Δρακος ηταν παλιά. Εδω και αρκετά χρόνια, ειναι Δ! Εθνική.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 6.082 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2015 κυλινδρο στο δρακο το 2015? NO WAY φιλε μου! αφου εχεις τις γνωσεις γιατι δεν το δενεις μονος σου? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mitseas 265 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2015 γι αυτο αλλη φορα ρεκτιφιε μονο σους μηχαλιδες στο ν.κοσμο τοπ... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
babisbabou 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2015 (τροποποιήθηκε) Καλησπέρα παίδες, ίσως δεν το αποσαφήνισα ορθά στο πρώτο post μου όλες τις εργασίες τις έκανα εγώ ο ίδιος, στο Δράκο πήγα τον κύλινδρο για ρεκτιφιέ και να αγοράσω πιστόνι! Σωστά τα λετε Δ Εθνική και κάτωωωωωω Όσο για τις αποδείξεις ναι υπάρχουν όλα !!! Το μόνο που δεν έγινε γραπτός ήταν αυτό που έγινε και άμεσα, δηλαδή κατεβαίνω κάτω με το πιστόνι στο χέρι και τον κύλινδρο και του λέω ΜΕΤΡΑ ανοχές, αλλά η αναπηρία τους δεν περιγράφεται απλά... Τροποποιήθηκε Ιούνιος 8 , 2015 από τον babisbabou 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.866 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2015 Πιστευω οτι θα ηταν καλυτερο να αγορασεις ενα καινουριο κυλινδρο , με τις τιμες που υπαρχουν δεν αξιζει να κανεις ρεκτιφιε. Τωρα για τη δουλεια που σου εκανε δεν εχω να πω τιποτα... Τα λεει ολα η εικονα... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΚΤΜ 1.374 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2015 Εμενα γιατι κατι μου βρωμαει? Τα σημαδια που εχει ειναι απο υπερβολικες ανοχες σαν μα σκαμπιλιζε...Δεν ειναι δυνατον απο το σφυξιμο να κανει γραμμες μονο καθετα του πυρου και οχι σε ολη τι διαμετρο. Ειδες λες το σφιξιμο ενω εβαλες το πιστονι μεσα στον κυλινδρο χωρις ελατηρια,οταν το εβαλες πανω στο μοτερ με τα ελατηρια δεν ειδες οτι ειναι πολυ δυσκολο να κουνηθει? Σου φανηκε φυσιολογικο? Επισης η πρωτη μανιβελα δε σου φανηκε πολυ σκληρη? Τι να πω...Μπορει να εχεις και δικιο...Η πολυετη εμπειρεια που λες οτι εχεις αυτα θα τα ειχε για παιχνιδακι... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 6.082 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2015 καλυτερα να βαλεις ετοιμο κιτ φιλε. βγαζουν πολλες μαρκες γιαυτο το παπι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΚΤΜ 1.374 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2015 Επισης αν ο κυλινδρος σου εσωτερικα δεν ειναι αλουμινιου σωζονται οι γραμμες με καθαρο υδροχλωρικο οξυ και μπατονετα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tammy 198 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 αφου χωρις ελατηρια μπαινει τσιτα τι το ηθελες να το σφηνωσεις κ να το δεσεις. χωρις ελατηρια δοκιμασες αν κατεβαινει τερμα κατω με την ιδια δυσκολια? γιατι εμενα για λαλακια του ρεκτιφιε μου κανει κ οβαλ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikosk0 453 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 Επισης αν ο κυλινδρος σου εσωτερικα δεν ειναι αλουμινιου σωζονται οι γραμμες με καθαρο υδροχλωρικο οξυ και μπατονετα. οχι οχι οχι, ποτέ υδροχλορικό οξύ σε σίδερα βγαζει μεν τη σκουρια επιφανειακά αλλά συνεχίζει και τρώει το σίδερο επ'άπειρον, δεν μπορείς να το επαναφέρεις σε μη όξινη μορφή το μέταλο. κιτρικό οξύ η φωσφορικο (αυτό χρησιμοποιώ εγώ) υδροχλοωρικό είχα σε μπετόνια μια εποχή και καθάριζα σίδερα , μετα πλύσιμο με νερό, στεγνωμα και βούτα σε πετρέλαιο αλλα παρόλα αυτά συνέχιζαν να σκουριάζουν. ο δράκος εμένα το 2011 έκανε τα ίδια με εσένα στο YZ250 και μου άντεξε 4 χρόνια. όλη η δουλειά που είχε γίνει τότε σε εκείνο το μοτέρ ήταν μεγάλη πετηχεσιά. αλλά μόνο κακά διαβάζω οπότε δε θα τον ξαναπροτιμήσω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
babisbabou 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 Ήθελα να κρατήσω αυτόν τον κύλινδρο φίλε μου γιατί είναι aftermarket και εδώ και πολλά χιλιόμετρα αποδείχτηκε σωστός! @ΓιώργοςΚΤΜ Πολύ σωστά τα λες αλλά τι να κάνω εκτός από το να το δέσω ενώ του έχω πει ήδη ότι είναι σφιχτό ΕΠΙΤΟΠΟΥ και με διαβεβαιώνει ότι έτσι είναι μην αγχώνεσαι?? Φυσικά και μετά από 4 κολλήματα άρχισε να κάνει ηχητικό σκαμπίλισμα και ναι πήρε πολύ δύσκολα εμπρός. Το ποιο πιθανό είναι ο κύλινδρος να είναι οβαλ, το πιστόνι να έπεσε και να στράβωσε, γιατί τίποτα δεν είναι ομοιόμορφο...Δυστυχώς δεν έχω εργαλεία μηχανουργείου ούτε μπορούσα να μετρήσω τον κύλινδρο και μου λείπει μικρόμετρο για το πιστόνι. Αλουμινένιες ψύκτρες έχει και μαντέμι μέσα. @noodles καλά τα λες απλά είπα να κάνω την δοκιμή για κάτι καλύτερο ποιοτικά και ιδού το αποτέλεσμα... @tammy μπροστά του με διαβεβαίωσε ότι ΟΛΑ καλά μην ανησυχώ.... Να πω ρε παιδιά ότι πήρα ένα πιστόνι, το πέταξα στον κύλινδρο και έγινε αυτό να πω ναι είμαι άσχετος έκανα ΛΑΘΟΣ και την έπαθα, αλλά όταν πάω με πιστόνι και κύλινδρο στο χέρι και του λέω ΤΙ να κάνει, τι παραπάνω? Μετά μένει να μπω μέσα να κάνω εγώ την δουλειά... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες