Jump to content
spyros21athens

ψυγειο λαδιου x-gear για Astrea Grand

Recommended Posts

καλησπερα στους απανταχου μηχανοβιους....σε λιγες μερες ειναι προγραμματισμενο γενικο σερβις της παπιας μου (astrea grand) καθως και αλλαγη δισκων συμπλεχτη , αλλαγη κυλινδρο-πιστονι στα 53mm και οτι αλλη μικροεργασια απαιτουν αυτες οι εργασιες...εκτος αυτου ομως στα χερια μου επεσε ενα ψυγειο λαδιου της x-gear και δεδομενου οτι καθημερινα κανω 30-35 χλμ μεσα στην αθηνα σκεφτομαι να το περασω και αυτο πανω....το ψυγειο ειναι αυτο

http://www.car.gr/parts/view/4352371/

και θελω να μου πειτε πως το περναω πανω γιατι μου φαινεται περιεργο

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πρεπει να κανεις τρυπες στην κεφαλη νομιζω. καλο να ειναι το βαλει καποιος που ξερει μη κανεις καμια βλακεια. δεν το χρειαζεσαι ομως, αεροψυκτο ειναι το παπι. B)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τρύπες στην κεφαλή?? Δεν νομίζω.. Το μόνο που με παραξενεύει είναι αν αυτή η τάπα λαδιου με το μαντζαφλαρι από πάνω είναι για ηλεκτρική τρόμπα λαδιου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

νταξει παιδια το βρηκα πως κουμπωνει....αυτη η extra ταπα λαδιου με το μαντζαφλαρι ειναι για τραβηξεις απο εκει δοχειο αναθυμιασεων.....τωρα αυτο το τελευταιο δεν μου φαινεται απαραιτητο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με ενδιαφερει και μενα το ψυγειο μιας και απο του χρονου το μηχανακι θα κανει πολλα συνεχομενα χλμ..

Για πειτε τη συνδεσμολογια λοιπον οποιος ξερει.

Ωραιο θεματακι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το innova ειναι που δε χρειαζεται ψυγειο λαδιου, κρατα τα λεφτα για βενζινη... ελαιο-αεροψυκτο παπι ειναι. ολο την ελλαδα μπορεις να γυρισεις πανω του, στις 3 το μεσιμερι. ^_^

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με ενδιαφερει και μενα το ψυγειο μιας και απο του χρονου το μηχανακι θα κανει πολλα συνεχομενα χλμ..

Για πειτε τη συνδεσμολογια λοιπον οποιος ξερει.

Ωραιο θεματακι!

δεν νομιζω να υπαρχει ψυγειο λαδιου για ιννοβα.Τουλαχιστον ψαχνωντας δεν εχει πεσει κατι στην αντιληψη μου.Επισης ειναι ασκοπο το να βαλεις ψυγειο λαδιου σε τελειως μαμα μηχανακι.

Τωρα οσο αφορα συνδεσμολογια αυτο το καπακι που εχει με τις 3 υποδοχες/τρυπες για βιδες μπαινει στο πλαι στην κεφαλη αντικαθιστοντας το δεξι καπακι που ηδη εχει με αυτο το οποιο εχει +2 υποδοχες που ειναι για να μπουν τα σωληνακια του ψυγειου λαδιου.Τωρα οι ταπες και αυτα δεν γνωριζω.Βλεπω οτι εχει καποια νικελ στηριγματακια μεσα στο σακουλακι,αυτα λογικα πρεπει να ειναι για να περασεις κατι μεσα και να στηριχτει το ψυγειακι και απο την αλλη μερια πρεπει να μπαινουν στις βιδες του φιλτροκουτιου.

Τροποποιήθηκε από τον vagoskonti

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

να κανω μια χαζη ερωτηση τωρα μη με βρισετε...το ψυγειο πρεπει στερεωθει με τα σωληνακια απο πανω σωστα ? η μπορει να στερεωθει και στα πλαγια ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το innova ειναι που δε χρειαζεται ψυγειο λαδιου, κρατα τα λεφτα για βενζινη... ελαιο-αεροψυκτο παπι ειναι. ολο την ελλαδα μπορεις να γυρισεις πανω του, στις 3 το μεσιμερι. ^_^

Οταν λες ελαιοψυκτο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

να κανω μια χαζη ερωτηση τωρα μη με βρισετε...το ψυγειο πρεπει στερεωθει με τα σωληνακια απο πανω σωστα ? η μπορει να στερεωθει και στα πλαγια ?

οπως θες εσυ το βαζεις αρκει να βρεις μερος-πιαστρακι να στηριχτει εκει που το θες.Εννοειται οσο πιο μακρυα μπαινει απο την κεφαλη τοσο πιο δροσερο θα κρατιεται αλλα θα κανει και μεγαλυτερη διαδρομη το λαδι...Επισης οσο πιο λιγο παει πανω του αερας τοσο πιο πολυ θα ζεσταινεται και το αντιστροφο.Γι αυτο θελει να μπει κανονικα σε σημειο που να το χτυπαει ο αερας αμεσα και οσο γινεται μεγαλυτερο μερος του αν οχι ολο...τουλαχιστον για να λεμε οτι το βαλα για να κανει δουλεια.Αν το βαζεις μονο για εμφανιση οκ.

@achilleas ελαιοψυκτο=λαδι-ψυχω=ψυχεται με το λαδι(και τον αερα-αεροψυκτο).

Τροποποιήθηκε από τον vagoskonti

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αααα οκ φιλε thanks....δηλαδη δεν παιζει ρολο αμα τα σωληνακια βγαινουν απο κατω η απο πλαγια...κομπλε...μακρια απο τη κεφαλη ειναι...ακριβως πανω απ το καρμπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βαλτο με τα σωληνακια απο κατω,μολις το σβηνεις να αδειαζει και μεχρι να ξαναγεμισει να δουλευει η κεφαλη στεγνη απο λαδι....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@achilleas ελαιοψυκτο=λαδι-ψυχω=ψυχεται με το λαδι(και τον αερα-αεροψυκτο).

μα το λάδι δεν είναι που ζεσταίνεται και ψύχεται από τον αέρα? Συγγνώμη για το οφ τοπικ αν θέλετε απαντήστε στο θέμα για το ινοβα μου..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αααα οκ φιλε thanks....δηλαδη δεν παιζει ρολο αμα τα σωληνακια βγαινουν απο κατω η απο πλαγια...κομπλε...μακρια απο τη κεφαλη ειναι...ακριβως πανω απ το καρμπ

απο κατω εννοεις κατω απο την κεφαλη/κυλινδρο να πηγαινουν?αν ναι τοτε ειναι προφανες οτι μια ποσοτητα λαδιου θα μενει εκει και φυσικα με το ψυγειο λαδιου θα χρειαστεις παραπανω λαδι εννοειται.Χωρια οτι για να το κανεις αυτο μπορει να εχεις θεμα με τους σωληνες,με το λυγισμα που θα χρειαστουν( πιθανο κοψιμο,μπορει να μη παιρναει λαδι) και ισως να θες και παραπανω πιεση(αλλαγη τρομπας λαδιου) αλλα και θα κανει μεγαλη διαδρομη και θα παιρνει και ολη τη ζεστη του μοτερ.Αλλωστε γι αυτο το λογω αυτα που εξεχουν απο το πλακακι κοιτανε προς τα πανω.(δεν εχουμε v strom :tooth: ).Εχει εν μερη δικιο ο Αντρεας οτι δεν ειναι σωστο(απο λειτουργικης αποψεως).Η αληθεια πριν σου γραψω μπορεις να το βαλεις παντου φανταστηκα εννοεις καπου πανω(πχ στα δεξια/αριστερα).

μα το λάδι δεν είναι που ζεσταίνεται και ψύχεται από τον αέρα? Συγγνώμη για το οφ τοπικ αν θέλετε απαντήστε στο θέμα για το ινοβα μου..

και γω ετσι οπως το εγγραψες εσυ το ξερω.Μπορει να εννοει οτι επειδη ο αερας ψυχει το λαδι αυτο με τη σειρα του ψυχει τον κινητηρα.Αλλα για να σε σιγουρος πες σε αυτον που το εγγραψε να σου το εξηγησει(σε περιπτωση που εννοει κατι αλλο).

Αυτην την εκφραση την εχω ακουσει να την λενε(τα ελαιοψυκτα-λαδοψυκτα) οταν μιλανε για μηχανακια που εχουν ψυγειο λαδιου και ειναι αεροψυκτα(πχ fx 125)

Τροποποιήθηκε από τον vagoskonti

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια τετοια με ενα φιλτρακι θα μου φανει χρησιμο για το glx ( που ερχεται μολις τελειωσουν οι εξατασεις, μην με βριζετε :P ) γιατι θα πεταει λαδια, τι λετε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω που ρωτησα τον μηχανικο μου μου ειπε οτι δεν χρειαζεται κατι τετοιο και οτι αν δεν κανεις καλη εγκατασταση και αν δεν αλλαξεις τρομπα λαδιου και αλλο ενα σωληνακι μεσα στο μοτερ(δεν θυμαμαι πως το ειπε) θα σου κολλησει το μοτερ σε μια βδομαδα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αμα εχεις αγριεμενο εκκεντροφορο και γενικα να ειναι φορτομενο μια χαρα χρειαζεσαι...

Για την αντλια παλυ δεν ξερω αν αυτω ισχυει πρεπει να ρμας πουν δοκιμασμενα πραγματα.

Τροποποιήθηκε από τον propapias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ρε φιλος εννοειτε οτι αμα ειναι φορτωμενο θα το χρειαζεται..εμεις εδω μιλαμε για τα 53 χιλιοστα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αμα βαλεις ψυγειο λαδιου με την τρομπα λαδιου που εχει τωρα θα σου τρωει τα κοκορακια και τον εκκεντροφορο αμεσως ειδικα αμα ειναι και μακρια απο την κεφαλη θα εχεις μεγαλο προβλημα μετα απο λιγο καιρο λειτουργιας.Πρεπει να αλλαξεις τρομπα και να ανοιξεις την τρυπουλα το λαδιου στο καρτερ μισο χιλιοστο πιο πολυ για να εχεις αρκετο λαδι.Γενικα θες σωστη μελετη για να δουλεψει καλα. 53mm δεν χρειαζεται ψυγειο κανονικα.Δεν εχει μεγαλη διαφορα στην θερμοκρασια :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λιγο off-topic τι διαφορα θα εχει αμα του βαλω 53mm και οχι 57mm και επισης θα αλλαξω εκκεντρφορο και αυτα εδω, θελω να το βαλω το ψυγειο, αρα πρεπει να βαλω αλλη αντλια και να ανοιξω αυτην την τρυπα η οποια βρισκεται ακριβως που?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...