Jump to content

Recommended Posts

Ξεκιναω κ εγω σιγα σιγα να ανεβαζω καποια τμηματα απο την ανακατασκευη που εκανα στο crf μου. Αρχικα ποσταρω το γνησιο, την αγορα του, πως το εκανα σε πρωτο σταδιο κ μετα τμηματα της ανακατασκευης του απο πλαισιο, κουστουμι, αναρτησεις, κινητηρα κ ολα τα υπολοιπα.

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Crf με τις δικες μου πινελιες..

A5tLpN9.jpg

κ ''σχεδον'' το τελικο αποτελεσμα.. προστεθηκαν καποια πραγματα (αλλα το κινητο πηγε στον τοιχο κ μεχρι να το επισκευασω ''no foto'')

για το τοπιο μην με κραξετε... ειναι στο σπιτι της γιαγιας... χααχχα

Τροποποιήθηκε από τον MarisCrf450

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μαλλον πρεπει να την κανω resize. Ναι το τουρμπισα.

την κανω resize κ την ανεβαζω παλι γιατι βλεπω οτι κολλαει. κ ξεκιναω με την βαφη του πλαισιου κ των λοιπων κομματιων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλες οι φωτογραφιες αλλα θελουμε και βιντεο, δεν συναντας τετοια μηχανακια ευκολα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν ηταν μαμα crf450 μετατροπη σε sm θα σου ελεγα τις εμπειριες που εζησα με το crf φιλου αγωνιζομενου σε supermotard και το ζορι που τρωγαν τα μετατροπιασμενα μοτοκρος στην ασφαλτο...αλλα το δικο σου project ειναι αλλη φαση.Περιμενω και γω φωτο και βιντεο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν ηταν μαμα crf450 μετατροπη σε sm θα σου ελεγα τις εμπειριες που εζησα με το crf φιλου αγωνιζομενου σε supermotard και το ζορι που τρωγαν τα μετατροπιασμενα μοτοκρος στην ασφαλτο...αλλα το δικο σου project ειναι αλλη φαση.Περιμενω και γω φωτο και βιντεο

72?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κομπλε τωρα.

Νικο, οκ θα κανω σε ενα απο τα μερη. Θα δειξω κ καποια tips που καποιοι εχουν προβλημα στο τουρμπισμα οποτε ισως βοηθησει καποιον να παρει καποια ιδεα.

Τασο, μολις τελειωσω την επισκευη των πηνιων θα παω δυναμομετρο κ εκει θελω να βγει το πρωτο Βιντεο κ φυσικα το χαρτι απο την δυναμομετρηση του. Οσο για το αν συναντας, εκανα ενα τσεκ κ ειδα οτι ειχαν φτιαξει αλλο ενα στο εξωτερικο (το οποιο τελικα ηταν το Χ κ οχι το R.. σημαντικο γιατι κ εγω αν ειχα ρευματα δεν θα εκανα ποσες πατεντες για να εχω ρευμα στα οργανα, κ πηνια για φωτα δεν βαζω, για να μην το κοψω )

Τυπικα το μηχανακι εχει 8.8cp κ ειναι για να δουλεψει αρκετα καλα στα 1 bar περιπου. μεχρι τωρα εχει παει στα 0.5 αλλα ειναι σπινιαριστρα..

Γιωργο οταν λες ζορι τι εννοεις? απλα για αν ειναι να το κανεις sm αλλαζεις κ τις ανοχες στο μοτερ. Μαμα crf R στο δρομο ειναι καπως.. λιγες ανοχες παραπανω κ ειναι πενα. εμενα ειχε 160 κοντα ωρες λιωσιμο σε δρομο κ δεν εχει βγαλει βλαβη. κ αν δεις το πιστονι, λες αποκλειεται να εχει δουλεψει τοσες ωρες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κυβικα το ανεβασες ή το αφησες στα 450? ευχομαι να εχεις το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βαψιμο σκελετου. 2 χερια ασταρι αλουμινιου, 4-5 χερια ασταρι ακρυλικο, 3 χρωμα κ 7 βερνικι αντιχαρακτικο. Αν θελησετε μπορω συντομα να φτιαξω ενα DIY με το πως βαφεις καποιο ''ανταλλακτικο'' η το οτιδηποτε. δεν ειναι δυσκολο κ για τους αρχαριους εχω κολπακι να βαφουν σαν επαγγελματιες. Επισης για οσους δεν εχουν πιστολια κ κομπρεσερ, τα χρωματα βγαινουν κ σε σπρευ (15ε το ενα κοστιζουν) κ εχουν αρκετα μεγαλη διαρκεια ζωης, καμια σχεση με του εμποριου. z1Yac3u.jpgxcoVYmk.jpg4CoQxl9.jpgT0z8fTJ.jpg

hWOFiGF.jpgIAvjd4x.jpgLGEfUL5.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κομπλε τωρα.

Νικο, οκ θα κανω σε ενα απο τα μερη. Θα δειξω κ καποια tips που καποιοι εχουν προβλημα στο τουρμπισμα οποτε ισως βοηθησει καποιον να παρει καποια ιδεα.

Τασο, μολις τελειωσω την επισκευη των πηνιων θα παω δυναμομετρο κ εκει θελω να βγει το πρωτο Βιντεο κ φυσικα το χαρτι απο την δυναμομετρηση του. Οσο για το αν συναντας, εκανα ενα τσεκ κ ειδα οτι ειχαν φτιαξει αλλο ενα στο εξωτερικο (το οποιο τελικα ηταν το Χ κ οχι το R.. σημαντικο γιατι κ εγω αν ειχα ρευματα δεν θα εκανα ποσες πατεντες για να εχω ρευμα στα οργανα, κ πηνια για φωτα δεν βαζω, για να μην το κοψω )

Τυπικα το μηχανακι εχει 8.8cp κ ειναι για να δουλεψει αρκετα καλα στα 1 bar περιπου. μεχρι τωρα εχει παει στα 0.5 αλλα ειναι σπινιαριστρα..

Γιωργο οταν λες ζορι τι εννοεις? απλα για αν ειναι να το κανεις sm αλλαζεις κ τις ανοχες στο μοτερ. Μαμα crf R στο δρομο ειναι καπως.. λιγες ανοχες παραπανω κ ειναι πενα. εμενα ειχε 160 κοντα ωρες λιωσιμο σε δρομο κ δεν εχει βγαλει βλαβη. κ αν δεις το πιστονι, λες αποκλειεται να εχει δουλεψει τοσες ωρες.

(Μακης)...Κοιτα,ισως ειναι και θεμα αγωνιστικο.Στην πιστα (ασφαλτινη) σε αγωνιστικους ρυθμους ο κινητηρας ετρωγε πολυ ζορι.Επειδη τρεχαμε εναν αγωνα και στον επομενο επρεπε να υπηρχε η σιγουρια οτι δεν θα προδωσει ο κινητηρας,επεφτε λυσιμο και δεσιμο ξανα.Μεσα στον κινητηρα φαινοταν η πραγματικη ζημια που εκαναν οι συνθηκες τις ασφαλτου και η διαφορετικη λειτουργια ενος χωματινου κινητηρα σε ασφαλτινες συνθηκες.Τελος παντων οι συνθηκες πολης με συνθηκες πιστας ασφαλτινης ειναι λιγο διαφορετικες οποτε για αυτο πιθανον να ειχες και ΜΗ αρνητικα αποτελεσματα

Παρεπιπτοντως τωρα που ειδα το βαψιμο του σκελετου με θυμησε του φιλου μου.Ιδιο χρωμα ακριβως,απλως αυτος το εβαψε σε εργοστασιο που παραγει αλουμινια κτλ με ηλεκτροστατικη

Τροποποιήθηκε από τον ger_zoym

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οχι κυβικα το αφησα 450 γι 2 λογους. 1 οτι ο κυλινδρος κ το πιστονι ηταν καινουργια, κ 2 γιατι αν βαλω κυλινδρο για μεγαλυτερο πιστονι αυτοματα μικραινει το τοιχωμα του χιτωνιου. οποτε ειναι λιγο ρισκο με την τουρμπινα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμφανισιακά το αποτέλεσμα είναι αλλού πάντως.

Με ενδιαφέρει το "βάψτο μόνος σου" που λες, μιας κι έβαψα μόνος μου το ΤΤ και γενικά νομίζω θα αρχίσω να το ψάχνω και για τα επόμενα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χαρηκα Χρηστος. Να σου πω την αληθεια ειμαι πολυ πολυ καφτης. το μηχανακι δουλευε κοφτες κ rolling burnout για χιλιομετρα στην κυριολεξια.. Μιλαμε για πολυ πολυ πολυ καψιμο.. Λιωσιμο... κ φαντασου καλοκαιρι με 40 βαθμους.. Καλος κακος εχω δει αρκετα crf που σπανε μεσα σε 3μηνο κ δυστυχως λογο του μαστορα τους... Ενα βασικο που δεν ξερουν παρα παρα πολλοι ''μαστορες'' για μενα ειναι το εξης. Το service manual το κοιταμε μεχρι κ στην βιδα της μανετας. Δεν το κανουν αρκετοι.

Να σου πω την αληθεια εγω ειχα προβλημα στο βερνικι. Γιατι αγχωνομουνα κ εβγαινε χαλια. μολις του παρεις τον αερα εισαι πενα. θα φτιαξω ενα γιατι πιστευω ειναι αμαρτια να πετιουνται λεφτα ενω να το φτιαχνει κ καποιος μονος του εχει την χαρη του..

KOv0DTl.jpg8jWPNeJ.jpg1zYeo8ll.jpgG3osjCll.jpgBRQu206l.jpg

Qtq1brpl.jpgfXUr3pll.jpgBoCkFrNl.jpgOJgOPdnl.jpg7cHQsSHl.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...