Jump to content
xristos9

βαζω ταχυτητα και σβηνει το astrea

Recommended Posts

γεια σας. εχω ενα astrea grand και εδω και καιρο κανει τα δικα του...παιρνει μπρος κανονικα και μολις βαλω ταχυτητα πεφτουν οι στροφες και σβηνει..αν εχω πατημενη ταχυτητα και ξεκινησω με πολλες στροφες προχωραει. αλλαξα φυγοκεντρικο και κοιταξα και την καμπανα. ολα καλα! το προβλημα παραμενει. τι μπορει να φταιει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μαλλον πρεπει να μαθεις πρωτα να ποσταρεις στες σωστες κατηγοριες. :D

Απο κει και υστερα, για το ον τοπικ, μαλλον για ρυθμιση συμπλεκτη μου φαινεται οτι θες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αλλαξες δισκακια συμπλεκτη και μετα ξεκινησε να στο κανει;

Αν ναι πρεπει να κανεις λιγη υπομονη να πατησουν τα δισκακια

Αν οχι πρεπει να κανεις καλυτερη ρυθμιση στον συμπλεκτη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οχι στα καλα καθουμενα το ξεκινησε. δεν πατιναρει καθολου αρα δεν ειναι τα δισκακια. συμπλεκωνει μια χαρα αρα ουτε ο φυγοκεντρικος. επειδη χτυπουσε λιγο το πιστονι στην κεφαλη γιατι στο astrea πρεπει να μπαινει κοντο πιστονι σκεφτομαι μηπως πηρε λιγο η μπιελα και μολις βαζω ταχυτητα που μπαινει φορτιο στη μηχανη να ζοριζετε και να σβινει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μερικες φορες ειναι το πιο απλο πραγμα αλλα δεν το σκεφτομαστε για καποιο λογο γιατι δεν κοιτας μηπως απο καπου περνει αερα το καρμπ? ;) το ειχα παθει με το παλιο παπι μου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βάλε το μηχανάκι στο διπλό σταντ. Στήριξέ το με τέτοιο τρόπο ώστε το βάρος να πέφτει μπροστά και η πίσω ρόδα να είναι στον αέρα. Βάλ' το μπροστά και κούμπωσε 1η. Λογικά θα ξεκινήσει να γυρίζει η πίσω ρόδα. Προσπάθησε να σταματήσεις τη ρόδα με το χέρι (προσοχή, είναι κάτι πολύ απλό αλλά μπορεί να σε τραυματίσει άσχημα αν δεν προσέξεις!!!), πιάνοντάς την με την παλάμη σου στο πέλμα του ελαστικού αποφεύγοντας εννοείται να πλησιάσει το χέρι σου τις ακτίνες ή το κέντρο της ζάντας, Αν αισθάνεσαι ότι είναι too risky κάνε το ίδιο με τη σόλα του παπουτσιού σου. Η δύναμη του χεριού σου υπό κανονικές συνθήκες θα πρέπει να είναι αρκετή για να σταματήσει τη ρόδα. Αν η ρόδα σταματάει εύκολα και το μοτέρ ΔΕΝ σβήνει δεν είναι από καμπάνες το πρόβλημα και ψάχνεις αλλού. Αν η ρόδα δεν σταματάει με ελαφριά πίεση με το χέρι ή το πόδι πάτα πίσω φρένο. Αν το μοτέρ σβήσει σταματώντας τη πίσω ρόδα έχεις πρόβλημα στο φυγοκεντρικό. Δοκίμασε το, 10 δευτερόλεπτα δουλειά είναι και πες μου τα αποτελέσματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν το εχω κανει τοσο λεπτομερος..σηκωνα την πισω ροδα οπως λες, εβαζα 1η και γυρνουνε..μολις ακουμπουσε κατω εσβηνε ομως..εχω αλλαξει και φυγοκεντρικο γιατι οταν το ανοιξα να δω τι εχει ηταν φαγωμενος ο δικος του..το προβλημα παραμενει..ακου τι σκεφτομαι..απο το πλαι στο καπακι εχει μια βιδα με ενα παξιμαδι. απο εκει ρυθμιζεις τον συμπλεκτη. αυτο κατι κανει σε ενα πραμα που μπαινει στο εσωτερικο ενως ρουλεμαν που ειναι πανω στην καμπανα. ειναι ομως πολυ χαλαρο μεσα στο ρουλεμαν και σχεδον πεφτει. μηπως εχει να κανει κατι με εκει? δηλαδη οταν σφιγγω την βιδα αυτο να μην ακουει λογο της χαλαρωσης του. η ετσι ειναι σε ολα τα παπια?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν εννοεις την πλακα πιεσης που εχει απο τη μεσα μερια που μπαινει επανω στο ρουλεμαν που εχει το πλακακι της καμπανας,ετσι ειναι αυτο, πεφτει...ειναι φυσιολογικο και συμβαινει σε ολα αυτα τα μοτερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μηχανάκι σου έχει μίζα? Αν έχει βάλε πρώτη με σβηστό το μηχανάκι και πάτα μίζα (καλύτερα να βγάλεις το μπουζί για να δουλεύει τελείως αβίαστα η μίζα) και μιζάροντας παρατήρησε αν το μηχανάκι προχωράει. Ή κάτσε πάνω του και πάτα πίσω φρένο κατα το μιζάρισμα και δες αν θα μιζάρει και αν ναί πώς θα το κάνει (θα είναι το ίδιο ή θα διαφέρει). Με αυτός τον τρόπο θα καταλάβεις αν το πρόβλημα προέρχεται απο κάποιο μέρος της μετάδοσης. Μην το δοκιμάσεις με τη μανιβέλα, δεν έχει νόημα, θα προχωρήσει έτσι κι αλλιώς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Xωρίς να έχω και τίποτα φοβερές γνώσεις...Εγώ σε ένα παρόμοιο περιστατικό μου έσβηνε όταν έβαζα 1η και μετα από καιρο και στο ρελαντί απλα. Τελικα και ύστερα απο ρύθμισμα καρμπ και αλλαγή τον βελόνων μέσα άλλαξα όλα το καρμπ και το πρόβλημα λύθηκε. Μήπως απλα είναι αυτο? έχει πολλα χιλιόμετρα το καρμπ ?

Τροποποιήθηκε από τον Makis91

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οχι δεν ειναι αυτο. εβαλα και το μαμα πανω και εκανε τα ιδια. δοκιμασα και κατι αλλα κυλινδροπιστονα. ολα τα εχω κοιταξει. το μονο που σκεφτομαι ειναι η καμπανα του φυγοκεντρικου να εχει κανει βαθιά αυλάκια (γιατι ηταν φαγομενος και τον αλλαξα και αυτον) και οταν ανοιγει να μην απομονώνει σωστα. αλλα μηχανικο που ρωτησα μου ειπε οτι δεν πειραζει αν εχει αυλακια...και δεν θελω να δωσω τσαμπα λεφτα παλι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν, με βάση τις πληροφορίες που μας δίνεις, φαίνεται ότι όντως ευθύνεται το φυγοκεντρικό. Θα πρέπει να το λύσεις και να δεις δυο τρία πραγματάκια. Δες αν είναι σωστά τοποθετημένες οι σιαγώνες, δες αν είναι σωστά τοποθετημένα τα ελατήρια που κρατάνε κλειστές τις σιαγώνες στις χαμηλές στροφές και επίσης δες μήπως έχει σπάσει κάποιο από αυτά ή είναι πολύ χαλαρό. Αν το πρόβλημα παρουσιάστηκε μετά από επέμβαση στη καμπάνα, έλεγξε αν οι σιαγώνες είναι το σωστό και ποιοτικό ανταλλακτικό. Υπάρχει περίπτωση να έχουν διαφορά στο βάρος από τις μαμά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το προβλημα παρουσιαστικε ξαφνικα. εκει που πήγαινα σταμάτησα και έσβησε και απο τοτε το κανει αυτο, το πρωτο πράγμα που εκανα ηταν να αλλαξω φυγοκεντρικο, ετοιμος ηταν. τον κούμπωσα απλα μεσα στην καμπανα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν μετά από παρόμοιο πρόβλημα σε μηχανάκι φίλου.

Καθαρίσαμε και ρυθμίσαμε το καρμπ και πάλι τ ίδια.

Αλλάξαμε μπουζι-πολλαπλασιαστή με πίπα και έφτιαξε σημαντικά απλά δεν μπορούσαμε ν βρούμε καλή ρύθμιση για το καρμπ (ίσως να ήταν να μπέρδευε λόγο χιλιομ και επειδή ήταν κινέζικο φθηνό) και προκειμένου να μην σβήνει είχαμε απλά λίγο πιο δυνατό το ρελαντί.

Μετά ρυθμίσαμε βαλβίδες και βάλαμε ζουάν στην εξάτμιση και στην συνεχεία αλλάξαμε όλο το καρμπ και το πρόβλημα λύθηκε εντελώς.

Οπότε επιμένω πρωτού ανοίξεις πάλι το δεξί καπάκι να αλλάξεις αρχικά πολλαπλασιαστή 3-4 ευρώ έχει κ μετα εαν δεν φτιάξει να πάρεις ενα κινέζικο καρμπ με 20 ευρώ.

Τροποποιήθηκε από τον Makis91

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το πηγα σε μηχανικο και μου ειπε οτι ηταν ο φυγοκεντρικος, το περιεργο ειναι οτι ειχα βαλει καινουριο. τελος παντων 2 μερες δουλεψε και εκαψε τα παντα στην κεφαλη. προφανος ειχε χαλασει η τρομπα λαδιου η το γραναζι. το ανοιξα και ηταν φαγωμενο το γραναζι και το αλλαξα, εβαλα και καινουρια τρομπα. πηρα μια κεφαλη cdi και ενα πιστονι faito. 3 μερες παλευα να τεριαξω καδενα γιατι η cdi εχει μεγαλο γραναζι εκκεντροφορου. αφου το τεριαξα διαπιστωσα οτι δεν συγχρονιζοταν με τον στροφαλο και ετσι εβαλα το γραναζι απο την μαμα κεφαλη. το μηχανακι πλεον δεν παιρνει μπροστα και δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει. πηρε μια δυο φορες και εκανε πολλα μπερδεματα και εσβηνε. το μονο που σκεφτομαι ειναι μηπως η cdi εχει διαφορετικο εκκεντροφορο και δεν κανει για το astrea. ξερει κανεις κατι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γεια σας. εχω ενα astrea grand και εδω και καιρο κανει τα δικα του...παιρνει μπρος κανονικα και μολις βαλω ταχυτητα πεφτουν οι στροφες και σβηνει..αν εχω πατημενη ταχυτητα και ξεκινησω με πολλες στροφες προχωραει. αλλαξα φυγοκεντρικο και κοιταξα και την καμπανα. ολα καλα! το προβλημα παραμενει. τι μπορει να φταιει?

Λοιπόν τις τελευταίες μέρες λόγο προβλήματος με το βόλαν και δοκιμών μου έσβηνε ακριβώς όπως εσενα στην αλλαγή ταχήτητας επειδή το ματάκι πάνω στο βολάν έιχε μεγάλη απόσταση απο ένα αντίστοιχο μάτάκι πάνω στην πηνιόπλακα. Μάζεψα το κενό (2 βίδες παίζεις-θα το καταλάβεις) και το πρόβλημα λύθηκε αμέσως! Μιλάμε για διαφορά χιλιοστών....

Τροποποιήθηκε από τον Makis91

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...