Jump to content
Dimisglxs

Κοντύτερο γρανάζωμα σε Kymco Jetix 125cc

Recommended Posts

Γεια σας παιδια, εχω ενα jetix 125 περιπου ενα χρονο και εφτασε η ωρα να το βελτιωσω λιγακι.

Λιγα πραγματα αρχικα : με το μηχανακι ειμαι υπερευχαριστημενος τοσο σε θεματα κινησης οσο και εμφανισης.

Δεν κομπλαρει πουθενα, με μεγαλη ευελιξια και επιταχυνση. Αν και ειναι με την μαμα εξατμιση ανεβαινει ανετα

ανηφορα δικαβαλο διατηρωντας 70 χλμ στις 6μιση με 7 χιλιαδες στροφες.

Παρα ολα αυτα σκεπτομαι να αλλαξω το πισω γραναζι και να το αντικαταστησω με ενα 2-3 δοντια λιγοτερα.

Το εχουν κανει αρκετοι στο συγκεκριμενο μηχανακι και λενε οτι ο κινητηρας το αντεχει και αν γινει με σωστο αριθμο

δοντιων δινει στο μηχανακι περισσοτερο νευρο και λιγο μεγαλυτερη τελικη.

Τωρα, τα μαμα γραναζια ειναι το μπροστα 13Δ και το πισω 39Δ, διατηρουν δηλαδη την αναλογια 1 προς 3.

Τι θα μου προτεινατε οσον αφορα τον αριθμο δοντιων? (νομιζω 37 η 36 θα ειναι καλα) Και αμα λιγοστευσουν τα πισω

δοντια πρεπει αναγκαστικα να κατεβασω και το μπροστινο γραναζι ενα δοντι?(Λενε πως καλυτερα το μπροστα να μην πειραχθει

γτ μπορει να "κοψει" την τελικη). Τελος, αν καποιος γνωριζει εκ πειρας η απο απλη γνωση να μου επιβεβαιωσει τα αποτελεσματα

που θα εχει το κοντυτερο γραναζωμα στο παπι.

Ευχαριστω προκαταβολικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν, φίλε μου. Το θέμα του γραναζώματος έχει χιλιοειπωθεί. Με λίγο ψάξιμο θα βρεις πολλά πράγματα. Τέλος πάντων, θα σου απαντήσω με συντομία. Μεγαλώνεις το μπροστά γρανάζι, μακραίνει η σχέση. Μικραίνεις το μπροστά γρανάζι, κονταίνει η σχέση. Μεγαλώνεις το πίσω γρανάζι, κονταίνει η σχέση. Μικραίνεις το πίσω γρανάζι, μακραίνει η σχέση. Το αν θα πειράξεις το μπροστά ή το πίσω εξαρτάται αποκλειστικά από το αποτέλεσμα που θέλεις να πετύχεις. Αν θες δραματική αλλαγή στη σχέση, πειράζεις το μπροστά. Αν θες πιο φίνα αλλαγή στη σχέση, πειράζεις το πίσω.

Το γρανάζωμά σου είναι υπερβολικά κοντό, για 125αρι μοτεράκι κλώνο astrea. Δοκίμασε 14/36 που και πάλι είναι κοντό ή 15/36 που είναι ελαφρώς μακρύ. Γενικά, γνώμη μου, για μαμά καταστάσεις παίξε μεταξύ 14-15 μπροστά και 35-38 πίσω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελος, αν καποιος γνωριζει εκ πειρας η απο απλη γνωση να μου επιβεβαιωσει τα αποτελεσματα

που θα εχει το ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ γραναζωμα στο παπι.

Ευχαριστω προκαταβολικα.

Θα χασεις σε νευρο και θα κερδισεις τελικη...δοκιμασε 12-33 η 13-35

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν, φίλε μου. Το θέμα του γραναζώματος έχει χιλιοειπωθεί. Με λίγο ψάξιμο θα βρεις πολλά πράγματα. Τέλος πάντων, θα σου απαντήσω με συντομία. Μεγαλώνεις το μπροστά γρανάζι, μακραίνει η σχέση. Μικραίνεις το μπροστά γρανάζι, κονταίνει η σχέση. Μεγαλώνεις το πίσω γρανάζι, κονταίνει η σχέση. Μικραίνεις το πίσω γρανάζι, μακραίνει η σχέση. Το αν θα πειράξεις το μπροστά ή το πίσω εξαρτάται αποκλειστικά από το αποτέλεσμα που θέλεις να πετύχεις. Αν θες δραματική αλλαγή στη σχέση, πειράζεις το μπροστά. Αν θες πιο φίνα αλλαγή στη σχέση, πειράζεις το πίσω.

Το γρανάζωμά σου είναι υπερβολικά κοντό, για 125αρι μοτεράκι κλώνο astrea. Δοκίμασε 14/36 που και πάλι είναι κοντό ή 15/36 που είναι ελαφρώς μακρύ. Γενικά, γνώμη μου, για μαμά καταστάσεις παίξε μεταξύ 14-15 μπροστά και 35-38 πίσω

Ευχαριστω πολυ για την πληρη και συγκεντρωτικη απαντηση. Ειχα ψαξει προηγουμενως και ειχα κατανοησει πως δουλευουν τα γραναζια απλα ηθελα να το επιβεβαιωσω διοτι εβλεπα σκορπιες απαντησεις. Συμφωνω με την προταση σου για 14-36. Γενικα το μηχανακι ειναι υπερβολικα στην τσιτα. Ειναι πλεον στρωμενο με 2500χλμ και ακομη αμα κανω πως ανοιγω αποτομα την πρωτη πεταγεται αμεσως λογο κοντου γραναζωματος.

Θα χασεις σε νευρο και θα κερδισεις τελικη...δοκιμασε 12-33 η 13-35

Σορρυ αλλα η παπια μου ηδη χτυπαει κοκκινες ενδειξεις με την πρωτη γκαζια. Αν κοντυνω κιαλλο το γραναζωμα δν θα μπορω να χρησιμοποιησω την πρωτη. Ευχαριστω παντως για την απαντηση Τροποποιήθηκε από τον Dimisglxs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τωρα, τα μαμα γραναζια ειναι το μπροστα 13Δ και το πισω 39Δ, διατηρουν δηλαδη την αναλογια 1 προς 3.

Τι θα μου προτεινατε οσον αφορα τον αριθμο δοντιων? (νομιζω 37 η 36 θα ειναι καλα)

Πηγαινε σε 14αρι εμπρός.

99%, θα ταιριάξει μια χαρά σαν απόδοση.

Ειναι φθηνό, ειναι γρήγορο και ευκολο να γίνει.

Εχε υπόψην σου την αλυσίδα πάντα σε τετοια μετατροπή = με 3 λιγοτερα δοντια πισω= 36 = χρειαζεται πολυ μαζεμα ή μπορει και κοψιμο...

Με το 14αρι εμπρός, θα ερθει ελάχιστα μπροστα.

Καλοι συντελεστες ειναι απο 2.6 εως 2.8

Παιζει ρολο και η κλιμακωση του κιβωτίου, βεβαια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

περιεργο γρανάζωμα έχεις πάνω ρε φίλε.

αμα βαλεις πιο λίγα δόντια θα χασεις σε εκρηξη και θα κερδίσεις σε τελική.

αν φυσικά δε σε κρεμάσει το μοτέρ. με αυτο εννοω να μπορει το μοτερ να σηκώσει το μεγαλύτερο ουσιαστικα φορτίο που θα ζητήσει το μικρότερο πίσω γρανάζι.

όπως αναφέρθηκε κατι μεταξυ 2.6-2.8 είναι καλό για παπάκια.

αυτό που καλό θα ήταν να προσέξεις είναι η διέρεση του πίσω γραναζιού με το μπροστά (το 39/13=3) να μη σου δίνει ακέραιο αριθμό.

το ιδανικό σενάριο θα ήταν να δίνει κάτι με πολλά δεκαδικά, πχ 2.866666

παλιότερα που το έψαχνα σε ξένα φόρα κάπου είχα διαβάσει ότι ο αριθμός αυτός σου δείχνει κάθε πότε συμπίπτουν τα δόντια μεταξύ των γραναζιών.

όσο πιο πολλα δεκαδικα ο αριθμός τόσο μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της αλυσίδας.

δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλά προσωπικά το τηρώ.

πριν κράξετε ορισμένοι για το συγκεκριμενο θέμα υπενθυμίζω πως το έχω διαβάσει και σε 1-2 φιλους που ασχολούντε χρόνια και το έχω πει άρχισαν το δούλεμα.

προσωπικά όπως είπα το τηρώ και νομιζω οτι ισχύει.

κάποτε φόραγα κατι σε αναλογια 2.7 αν θυμάμαι καλά και είχαν φύγει κομμάτια από το πίσω γρανάζι. (δεν ξερω ποσα χιλιομετρα ειχαν πάνω αλλα εχει τυχει να μην αλλαξω και ποτε αλυσιδα σε ενα χρεπι που εχω)

τωρα αν ηταν συμπτωση και έφταιγε το γραναζι τι να πω

Τροποποιήθηκε από τον nikosk0

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο που σου ειπα δεν ειναι πιο κοντο ;)

Αφου 1 μπροστα αντιστοιχει σε 3 πισω (καλυτερα να βαλεις οσο το δυνατον μικροτερο μπροστα γιατι δεν ζοριζεται πολυ η μηχανη για να το σπρωξει και ενα μικρο πισω πχ. 12-32)

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με 12αρι γρανάζι μπροστά υπάρχει ο κίνδυνος να βρίσκει η αλυσίδα στα νεύρα του κάρτερ. Συν ότι οδηγεί την αλυσίδα να παίρνει πολύ κλειστές γωνίες = πρόωρη φθορά.

Σημασία στο φορτίο (το ζόρισμα) που τρώει ο κινητήρας δεν έχει το μέγεθος του μπροστά ή του πίσω γραναζιού από μόνο του αλλά ο λόγος του πίσω/μπροστά.

Για μένα δεν υπάρχει ιδανικός λόγος που να ισχύει για όλα τα παπάκια. Κάθε κινητήρας, στήσιμο και χρήση απαιτούν διαφορετικό λόγο.

Τροποποιήθηκε από τον CRX

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για σας παιδια Καλως σας βρηκα 

Εχω ενα jetix 125 και του εχω αλλαξει γραναζι .

Τωρα εχει 16" 39  με 10.000 χλμ  στην 4η κρεμαει λιγο 

Παιζει να του αλλαξω αλυσιδογραναζα σε λιγες μερες ..θα ηταν καλυτερα  αμα το εκανα  15-36  

Μαμα ειχε 13-39 και η 1η σε πεταγε 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν θέλεις επιταχύνσεις θα βάλεις μεγαλύτερο πίσω!

Αν θέλεις τελικές θα βάλεις μικρότερο πίσω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τωρα εχω μεγαλυτερη τελικη με το 16αρι  .καιει και λιγοτερο βγαζει με 4λιτρα 150 χλμ

Αλλα εχω θεματα με την αλυσιδα 

Εκανα λαθος που αλλαξα το μπρος; 

Καλυτερα το πισω;  

Οταν το αλλαξω ολο σετ με την αλυσιδα   γιατι εχει κρεμασει 

Να κανω κατι σε 14-36  14 -37  

Δεν θελω μεγαλυτερη τελικη απλα να μην σε πεταει .

με  τα μαμα 13-39  πιανει αμεσως 8-9000 

Οποιος  εχει ανεβει πανω σε jetix ξερει τι λεω 

 

Ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο κανόνας είναι αυτός που ανάφερα πιο πάνω!

Μπορείς να παίξεις!

Από εκεί και πέρα όσον αφορά την αλυσίδα προφανώς θα κρεμάει όσο αφαιρείς δόντια! Αν μιλάμε για 1-2 δόντια πας την ρόδα πιο πίσω, αλλά και αυτό έχει κάποιο όριο!

Μετά πας σε κοντύτερη αλυσίδα...

Τροποποιήθηκε από τον st3li0s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η ροδα δεν παει αλλο πισω :laugh:  

Θα βαλω 14αρι μπρος  και θα δοκιμασω 35 36 πισω 

Και βλεπουμε 

 

Ευχαριστω  καλο βραδυ !

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα στην παρέα. Για να μην ανοίγω νέο θέμα το βάζω εδώ. Έχω ένα παπάκι Kymco Jetix 50 (μοντέλο 2009) το οποίο το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2010 με μετατροπή αντιπροσωπείας από 50 σε 70 κυβικά. Το παπί είχε 7500χλμ όταν το πήρα. Γενικά δεν έχω μέχρι σήμερα θέματα με αυτό πέρα από την περιοδική συντήρηση φυσικά. Πλέον έχω φτάσει τα 21.500χλμ. Παρατηρώ λοιπόν στα τελευταία 1000χλμ περίπου ότι αρκετές φορές ακούγεται ένας θόρυβος από το μπροστινό, περίπου από το σημείο του μπροστά γραναζιού του κινητήρα που δίνει κίνηση στην αλυσίδα μετάδοσης κίνησης στον πίσω τροχό. Η αλυσίδα έχει καθαριστεί και λιπανθεί 3-4 φορές αυτά τα 8 χρόνια με τελευταία φορά πριν 1,5 μήνα και οπτικά τουλάχιστον (από άποψη σκουριών) είναι σε νορμάλ προς καλή κατάσταση. Δυστυχώς το μηχανάκι βρίσκεται όλο το χρόνο σε νησί, κι εγώ που ζω Αττική το δουλεύω όποτε κατεβαίνω στο νησί, όπου γράφω γύρω στα 1500-1800χλμ το χρόνο. Συζητώντας τις προάλλες με ένα γνωστό στην Αθήνα που ασχολείται αρκετά με μηχανές (δούλευε παλιά και σε συνεργείο για μηχανάκια και γενικά έχει μαστορέψει σε πολλά δίκυκλα) του ανέφερα το θόρυβο αυτό που ακούω και μου είπε ότι πιθανότατα είναι από φθορά της αλυσίδας, οπότε πρότεινε αλλαγή σετ αλυσίδας γραναζιών μπρος πίσω. Το μηχανάκι κινείται σχεδόν πάντα δικάβαλο κι επειδή οι δρόμοι του νησιού είναι κατά κανόνα άθλιοι τσιμεντοστρωμένοι γεμάτοι μπαλώματα, όπως καταλαβαίνετε η ανάρτηση δουλεύει υπερωρίες και αντίστοιχα είναι λογικό να ζορίζεται και η αλυσίδα, παρότι ενδεχομένως τα 21500χλμ να μην είναι τόσα πολλά που να δικαιολογούν τη φθορά της. Το ερώτημα είναι πρώτον, πόσο πιθανόν είναι όταν μεγάλωσαν τον κυβισμό του μοτέρ από 50άρι σε 70άρι να άλλαξαν και κάποιο από τα γρανάζια (μπροστά ή πίσω) και δεύτερον τι γρανάζια και αλυσίδα παίρνει κανονικά το μοντέλο μου. Από μια πρόχειρη αναζήτηση από το σάιτ τηε ελληνικής kymco, οι τιμές που δίνει μου φαίνονται πολύ υψηλές (γύρω στα 34 ευρώ αλυσίδα, γύρω στα 5 ευρώ το μπροστά γρανάζι και γύρω στα 25 το πίσω, δηλαδή γύρω στα 65 ευρώ το πακέτο συν φυσικά τα εργατικά), οπότε σκέφτομαι αν προχωρήσω τελικά σε αντικατάσταση να βάλω αφτερμάρκετ καλής ποιότητας με σημαντικά χαμηλότερο κόστος. Τι λέτε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε ένα φθηνό σετ του εμπορίου. Έχει πολλά χλμ. Το 1ο που θα κάνεις είναι η αντικατάστασή του λοιπόν ωστε να δεις αν σταματήσει ο θόρυβος!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...