Jump to content
CrazyTsach

Honda xr 250 (Γενικό)

Recommended Posts

Χαίρετε, μιας και στο θέμα που άνοιξα στα ευχάριστα για το xr μου ( http://www.mybike.gr...1%CE%B1-xr-250/ ) είδα κάποια "tips" γενικά για τη μηχανή και μιας κι όταν έψαχνα στο φόρουμ, δεν βρήκα κανένα γενικό θέμα, που να μπαίνουν όσοι έχουν xr και να γράφουν αλλαγές, προσθήκες, εμπειρίες, απορίες, προβλήματα είπα να ανοίξω αυτό να μαζευτούμε και να τα μαζέψουμε όλα εδώ.

Οπότε οι xrολόγοι, χωθείτε..

Ειδικά για καρμπυρατέρ, κατάλαβα ότι έχετε πολλά να πείτε κάποιοι..

Ας ποστάρω και μια φώτο από το δικό μου, μιας και δεν έχουμε εμπειρίες ακόμα μαζί :blush2: .

BJxv9DVh.jpg

Τροποποιήθηκε από τον CrazyTsach

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπερα!

Εχουν περασει διαφορα μηχανακια απο τα χερια μου (κυριως μεγαλα) το xr ομως ειναι κατι αλλο κατι διαφορετικο κατι σαν αυτο που λενε ''μια κατηγορια μονο του''

Ολα ξεκινησαν οταν ενα παπι που ηταν ως καθημερινο οχημα επρεπε να αντικατασταθει διοτι τα παπια μπορει να ειναι στην κυριολεξια εργατες αλλα ειναι καπως επικινδυνα (στην δικη μου αντιληψη τουλαχιστον)

Το ολο ερεθισμα ηρθε τοτε απο το αθλο του Ηλια Βροχιδη και το ταξιδι του στα δυτικα Βαλκανια, ειπα (χωρις να εχω καμια σχεση με το xr τοτε) αφου αντεξε ενα τετοιο ταξιδι 85.000χλμ. το μηχανακι αξιζει το ενδιαφερον καποιου.

Εντελει μου το επιβεβαίωσε και με το παραπανω, αυτο το γρυλισμα, ο τροπος που βγαζει την δυναμη και η αισθηση που σου δινει μπορει να ειναι μιας αλλης εποχης, καθολου ομως ξεπερασμενης.

Για καποιον που απλα θελει να ξεκινηση την χωματινη περιπετεια ειναι ισως μια απο τις καλυτερες επιλογες, επισης ειναι και ενας καθημερινος εργατης ο οποιος θα σε παει και θα σε φερει αξιοπιστα και πολυ-πολυ οικονομικα.

Το μικροβιο της αναβαθμισης και της βελτιωσεις στα σημια θα ελεγα πως ηταν ανεκαθεν μια συνηθεια σε ολα τα μηχανακια μου, ετσι λοιπον δεν θα μπορουσε να εξαιρεθει απο αυτο το xr.

Tο ερεθισμα ηρθε για ακομη μια φορα απο τον Ηλια οποιος καπου στα βαθυ της Ανατολης εμεινε απο μεβρανη του καρμπυρατερ (το μαμα υποπιεσης) και μετα απο ενα τεραστιο Γολγοθα βρηκε και εβαλε μηχανικο αλλα απο το xlr αυτο με την αντλια στο κατω μερος και το τσοκ στο τιμονι.

Συνεχιζεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο "μετατροπες" ξερω μονο τα κλασσικα με την καταργηση του σιγαστηρα στην εξατμιση, αφαιρεση του snorkel στο φιλτροκουτι και ρυθμισμα στο καρμπ. Τωρα το τρυψιμο των εσωτερικων κολλησεων της εξατμισης εκει που ενωνεται με το μοτερ, αλλαγη με ποιο αγωγιμο υλικο στην πιπα και κατι τετοια δε τα θεωρω οτι κανουν κατι. Μεχρι 280 κυβικα εχω ακουσει απο "παλιοτερους" οτι ειναι η καλυτερη τομη αποδοσης-αξιοπιστιας.

Προσωπικα πιστευω για το χαρακτηρα και το προσανατολισμο του μοτο, οι καλυτερες βελτιωσεις που μπορεις να κανεις ειναι σερβις αναρτησεις (οπως και καθε μηχανακι αυτης της ηλικιας, ποσο μαλλον οταν ειναι χωματινο ή ημιχωματινο).

Να κρατας το μοτερακι σε αριστη κατασταση. Προσωπικα, αλλαζω συχνα λαδακια, ανα 2 αλλαγες αλλαζω και φιλτρο και τσεκαρισμα βαλβιδων ακομα πιο σπανια.

Θα πω και το σκελετο γιατι το δικο μου ειχε θεμα.. χοντρο θεμα.. ελεγχος για σκουρια εκει που εχει τις τρυπες για την απορροη των νερων, στο κατω μερος του σκελετου. Απο οσα εχω διαβασει απο τη μερια του σταντ ειναι η πιο συχνη εμφανιση σκουριας, εαν και οταν. Επισης ενα σπασιμο στο υποπλαισιο που διαβασα αρκετες ακομα περιπτωσεις. Αμα βγαλεις τη σελα προς το πισω μερος εχει ενα κομματι που ενωνει τα πλαινα κομματια του υποπλαισιου, σε αυτο αναφερομαι.

Βελτιωση της λαμπας σιγουρα! Αναλογα και με τη χρηση ίσως χρειαστει να αλλαξεις μασκα, να βαλεις led, δεν ξερω τι και αν το χρειαστεις...

Πραγματακια οπως τιμονι, πατηρακια κτλ, ρυθμιση αναρτησεων δε νομιζω να σε απασχολησουν καν αν δεν πας προς το χωμα μερια..

Προσωπικα θα ηθελα καλυτερα φρενα.

Αν θες καποια στιγμη πες μας τη γνωμη σου σε σχεση με το ΧΤ που ειχες και πως αυτη αλλαζει -αν αλλαζει- καθως προχωραει η σχεση σου με το xrακι.. Γιατι προσωπικα δεν εχω βρει τοσο διασκεδαστικο μηχανακι, μιλωντας γενικα. Και πολλα στοιχεια που ειναι πραγματικα ασχημα οπως οι ελαστικοτητες του πιρουνιου-πλαισιου ή το σχετικα ασθενικο μοτερ και πολλα αλλα, τα εχω συνδιασει τοσο με το χαρακτηρα της μοτο και ειναι στοιχεια που με δενουν ακομα περισσοτερο και κατα καποιον τροπο μαθαινω να τα χρησιμοποιω προς οφελος μου..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετα απο αρκετη ερευνα μηνων βρεθηκε το υποψηφιο xr που αξιζει να παω να το δω....και ναι ειναι ενα Baja XR 250 III T MD 30 σε αρκετα καλη κατασταση, οταν ομως λεμε καλη κατασταση αυτο προϋποθέτει πληρη αποσυρναμολογηση ολων των περιφεριακων συντηρηση-αντικατασταση οτι μπορει να χρειαστει (κατι που θα επρεπε να γινετε στα συνεργειο αλλα....) γιατι συνηθως υπαρχουν μερη μιας μοτο που παιρνουν συντηρηση αλλα κανενας ποτε δεν βαζει χερι για πολλους και διαφορους λογους.

Στην προκειμενη περιπτωση τα φρενα δεν ειχαν αισθηση ουτε δυναμη, ολα τα κινητα μερη ηταν στεγμα, ολα τα ρουλεμαν ειχαν παραδωσει χρονια πριν, η μπροστινη αναρτηση απλα δεν δουλευε και αλλα πολλα που δεν θυμαμαι πλεον.

Η μπροστινη αναρτηση στο s εχει cartridge με ενα 10άρακι λαδι και την προσθηκη ενος αποστατη 2cm απο τεφλον το αποτελεσμα δικαιώνει ισως και τον πιο απαιτητικο.

Ενα απο τα τρωτα σημεια της περιφερειας ειναι αυτο των ρουλεμαν του ψαλιδιου αλλα και του μοχλικου, παρολο που η honda εχει κανει φοβερη δουλεια στις τσιμουχες προστασιας συνηθιζεται το πιεστικο για ευκολια αλλα και γρηγορο πλυσιμο, στα χερια καποιου που δεν ξερει να δουλευει πιεστικο, ρουλεμαν, τσιμουχες και οτι εχει γρασσο κινδυνεύουν αμεσα....

Μια λυση ειναι γρασαδορακια στρατηγικα τοποθετημένα ωστε ολα να δουλευουν παντα με φρεσκο γρασσο προδιαγραφον και τυχων υγρασια να βρισκει την εξοδο διαφυγης.

http://31_zpsvzvwcuwj.jpg

http://042_zps4pgqv7xj.jpg

028-1_zpsysmd7zqu.jpg

οι φωτο ειναι δανεισμένες απο το net.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κι εγώ ευτυχής κάτοχος ενός XR 250 BAJA MD30 εδώ και περίπου 10 μήνες.. Το μηχανάκι το πήρα σε μέτρια εξωτερική κατάσταση και λίγο παραμελημμένο αλλά σε άριστη κατάσταση μηχανολογικά, αναρτησιακά και πλαισιακά. Μπορούμε να κουβεντιάσουμε πολλά εδώ και ενδιαφέροντα πιστευω.

Το δικό μου την ημέρα που το πήρα..

IMAG0364_zps647a4f12.jpg

Και έπειτα απο κάποια περιποίηση

-βαψίματα, μαζέματα

-αλλαγή ρουλεμάν λαιμου

-καθάρισμα γρασσάρισμα μοχλικού

-καθαρισμα καρμπυρατέρ

-βελτίωση σέλας και θέσης και αλλαγή υλικού

αλλαγή τιμονιού

-χούφτες

-ποδιά

-λάστιχα ΜΧ και σαμπρέλες MX Και κόντρες

-συντήρηση σύστημα πέδησης

-μετάδοση στο 13/39 για χρήση enduro

κλπ (τελευταία είπα να το κάνω λίγο ADV για πιο μακρυνά χωμάτινα ταξίδια και επανέφερα το μαμά γρανάζωμα, μπηκε ζελατίνα Rallye (χαχα) και λάστιχα 50/50 που δεν φαίνονται στη foto

DSCN1344_zpsbfda6410.jpg

Το μηχανακι έχει χρησιμοποιηθεί κατα κόρον σε εντουράδες, εδώ σε ένα τελευταίο enduro meeting στα Μεγαρα

10394500_10205503685855601_3897322756571482438_n_zpsfbedb5ca.jpg

Δεν μου λείπει τίποτα στο μηχανάκι, το γουστάρω, ίσως ένα XR 400 να είναι πιο πλήρες και χορταστικό στο γκάζι αλλά δεν με χαλάει, ο χαρακτήρας της μηχανής είναι αυτός.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 400 εχει αρκετο παραπανω γκαζι απο το 250, το θεμα ειναι οτι αν πας σε δυσκολα και σφιχτα μονοπατια δεν το χρησημοποιεις, σε φλαταδουρες το ανοιγεις ανετα αλλα μαζευει γρηγορα χιλιομετρα και αν δεν κανεις παρεμβαση στα φρενα δε σταματαει.

Με ενα σετ αυτοκολλητα των 40 ευρω απο το ebay αλλαζει εμφανησιακα ολο το μηχανακι και δεν χρειαζεται να ανησυχεις για το χρωμα και γρατζουνιες στα side panel και πισω φτερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετα την συντηρηση σειρα ειχε να ερθει το μηχανακι στα μετρα μου, οι αλλαγες που εγιναν ηταν σε ψηλοτερο τιμονι, ρυθμιζομενες μανετες για δυο δαχτυλα και αντικατασταση μεγαλυτερης αντλιας μπροστα φρενου 16άρα.

Με το στημενο πλεον μπροστινο και την μεγαλυτερη αντλια φρενου η αισθηση αλλα και η δυναμη του μποστα φρενου ειναι εκπληκτικη!!

Καπου εδω και αφου εχω γραψει αρκετα χλμ. αρχιζει το διαβολακι της αναβαθμισεις να ερχετε σαν σκεψη ολο και πιο συχνα, καθε φορα που πρεπει να γινει μια προσπεραση ή καθε φορα που χρειαζομαι την αμεσοτητα στο γκαζι κυριως σε χωμα η σκεψη ερχετε ακομα συχνοτερα.

Ξεκιναει η ερευνα στο νετ και προς μεγαλη εκπληξη δεν βρισκω καμια εφαρμογη σε καρμπυρατερ απο το R, συζητησεις πολλες γυρω απο το θεμα αλλα κανενας δεν το εχει τολμησει.

Ολοι λενε πως δεν χωραει οτι και να χωρουσε δεν θα δουλευε σωστα λογο του tps ή της εισαγωγης που ηταν μεγαλυτερης κ.λ.π

Η fcr βγαζει μια ετοιμη λυση αλλα το κοστος ηταν απαγορευτικό 700€ (αν θυμαμαι καλα) οποτε ξεκιναει το project με μεγαλο ρισκο να χασω 80-100€

Η ερευνα στο net κρατησε καιρο μεχρι να βρεθει κατι καλο και τελικα το καρμπυρατερ βρεθηκε Αμερικη και πηρε το ok για το μεγαλο ταξιδι προς Ελλαδα μερια.

Θα μου πει καποιος και γιατι δεν εψαχνες Ελλαδα?

Εκτος οτι την εποχη που εψαχνα ηταν δυσεύρετα στο net, οσα βρηκα στα μεταχειρισμενα ζητούσαν παραλογες τιμες και μαλιστα τα καρμπυρατερ ηταν σε αθλια κατασταση. (θα ηθελα να γραψω περισσοτερα για το θεμα αυτο αλλα θα παρεκτραπω και δεν θα ηταν σωστο)

Το καρμπυρατερ απο Αμερικα εντελει ηταν στα χερια μου και το μονο που με ενοιαζε ηταν μονο αν χωραει και αν οχι τι μπορει να γινει ωστε να χωρεσει, ναι εντελει χωραει, οριακα μεν αλλα χωραει και θα χρειαστουν αρκετες μετατροπες και μερικα ακομα εξαρτηματα του R.

Συνεχιζεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να φανταστω οτι το baja με το r εχουν διαφορετικες σχεσεις στο σασμαν; Γιατι μαμα γραναζια στο r ειναι 13/48...

Τωρα οσο αφορα το 250 vs 400, δεν ξερω αν εχεις οδηγησει και 400ρι, αλλα μια φορα οδηγησα σε φλαταδουρα. Η εξτρα δυναμη ειναι τελεια, αλλα μου φανηκε, βαρυ στις αλλαγες κατευθυνσεων, που στη φλαταδουρα σημαινε εν μερη σταθεροτητα + παιχνιδι/οδηγηση με το γκαζι.

Προσφατα ξαναοδηγησα σε μονοπατι. Μου αρεσε που μπορουσα να κρατησω μια ταχυτητα μεσα και να κινηθω πιο αποδοτικα. Αντιθετως στο 250 θα πρεπει να παιζω με το σασμαν ή αν "πρεπει" να μεινω σε μια ταχυτητα κουμπωμενη με περιοριζει. Επισης μου αρεσε σε μερικα κομματια που επρεπε να παρω φορα με το 250 για να περασω/σκαρφαλωσω, το 400 τα περνουσε πολυ πιο ανετα. Ομως ειχα συνεχως την εντυπωση οτι καβαλουσα ενα δυσκινητο ογκο απο σιδερο, σε σχεση με το 250 που ειναι σαν ποδηλατακι. Αντιστοιχη αισθηση οταν ανεβαινω στο δικο μου μετα απο καποιο 125 διχρονο..

Αν θυμαμαι καλα πιο πριν ειχες klx 250, απο τα καινουρια μοντελα με το νεο ψαλιδι και injection. Μιας και ειναι σε παρομοια κατηγορια θες να πεις μερικες εντυπωσεις;

Καταθετω τη δικη μου:

Στα klx μου αρεσει το πλαισιο καιτο μπροστινο συστημα που μου φαινεται πιο στιβαρο. Δυναμη ψηλα και ψηλοτερα. Διαβαζα οτι χαμηλα το xr τραβαει πολυ καλυτερα, αλλα δε μου φανηκε τοσο χαωδης η διαφορα. Ισως γιατι ουτως η αλλως χρησιμοποιω πολυ συμπλεκτη. Μου δινει την αισθηση οτι εχω καλυτερο ελεγχο του πισω μερους, οποτε σε στροφες που εχει καποιο μπερμ για παραδειγμα, μπορω να το τοποθετησω καλυτερα ή σε παρατεταμενες δεν κανει το κλασσικο κουνημα που σου φευγει μια ο μπροστα και μια ο πισω τροχος.

Προτιμω το xr γιατι μου δινει την αισθηση οτι ειναι πιο ελαφρυ, πιο γρηγορο και πιο ευκολο να το χωσεις σε στροφη. Επισης μου φαινεται οτι απο πολυ κατσαρο εδαφος περναει με περισσοτερα κουνηματα και ασταθεια, αλλα σα να διορθωνει μονο του την πορεια, ενω το klx ηταν πιο σταθερο και στιβαρο, αλλα αν κατι το ταραζε, κοπανουσε πολυ πιο ασχημα. Επισης σε κατι αποτομα κατηφορικα ή ανηφορικα νιωθω οτι με το xr μπορω να φορτισω πολυ καλυτερα τον μπροστα ή τον πισω τροχο αντιστοιχα και μεγαλυτερη ευελιξια οταν χρειαστει να αλλαξω κατευθυνση και να το κουμανταρω σε τετοια κομματια που πολλες φορες παμε με ελαχιστη ταχυτητα.

Ελπιζω να εγινα κατανοητος γιατι ουσιαστικα αποτυπωνω εμπειριες και στιγμιοτυπα, οπως τα εχω στο μυαλο μου..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετα την συντηρηση σειρα ειχε να ερθει το μηχανακι στα μετρα μου, οι αλλαγες που εγιναν ηταν σε ψηλοτερο τιμονι, ρυθμιζομενες μανετες για δυο δαχτυλα και αντικατασταση μεγαλυτερης αντλιας μπροστα φρενου 16άρα.

Με το στημενο πλεον μπροστινο και την μεγαλυτερη αντλια φρενου η αισθηση αλλα και η δυναμη του μποστα φρενου ειναι εκπληκτικη!!

Καπου εδω και αφου εχω γραψει αρκετα χλμ. αρχιζει το διαβολακι της αναβαθμισεις να ερχετε σαν σκεψη ολο και πιο συχνα, καθε φορα που πρεπει να γινει μια προσπεραση ή καθε φορα που χρειαζομαι την αμεσοτητα στο γκαζι κυριως σε χωμα η σκεψη ερχετε ακομα συχνοτερα.

Ξεκιναει η ερευνα στο νετ και προς μεγαλη εκπληξη δεν βρισκω καμια εφαρμογη σε καρμπυρατερ απο το R, συζητησεις πολλες γυρω απο το θεμα αλλα κανενας δεν το εχει τολμησει.

Ολοι λενε πως δεν χωραει οτι και να χωρουσε δεν θα δουλευε σωστα λογο του tps ή της εισαγωγης που ηταν μεγαλυτερης κ.λ.π

Η fcr βγαζει μια ετοιμη λυση αλλα το κοστος ηταν απαγορευτικό 700€ (αν θυμαμαι καλα) οποτε ξεκιναει το project με μεγαλο ρισκο να χασω 80-100€

Η ερευνα στο net κρατησε καιρο μεχρι να βρεθει κατι καλο και τελικα το καρμπυρατερ βρεθηκε Αμερικη και πηρε το ok για το μεγαλο ταξιδι προς Ελλαδα μερια.

Θα μου πει καποιος και γιατι δεν εψαχνες Ελλαδα?

Εκτος οτι την εποχη που εψαχνα ηταν δυσεύρετα στο net, οσα βρηκα στα μεταχειρισμενα ζητούσαν παραλογες τιμες και μαλιστα τα καρμπυρατερ ηταν σε αθλια κατασταση. (θα ηθελα να γραψω περισσοτερα για το θεμα αυτο αλλα θα παρεκτραπω και δεν θα ηταν σωστο)

Το καρμπυρατερ απο Αμερικα εντελει ηταν στα χερια μου και το μονο που με ενοιαζε ηταν μονο αν χωραει και αν οχι τι μπορει να γινει ωστε να χωρεσει, ναι εντελει χωραει, οριακα μεν αλλα χωραει και θα χρειαστουν αρκετες μετατροπες και μερικα ακομα εξαρτηματα του R.

Συνεχιζεται.

Αν σου είναι εύκολο γράψε και τον τύπο του καρμπυρατέρ, σε ποιό μοντέλο δηλαδή έμπεινε, πως το αναζήτησες στο ebay.

Φαντάζομαι στη συνεχεια θα γράψεις λεπτομέρειες και πως το προσάρμοσες.

Να φανταστω οτι το baja με το r εχουν διαφορετικες σχεσεις στο σασμαν; Γιατι μαμα γραναζια στο r ειναι 13/48...

Τωρα οσο αφορα το 250 vs 400, δεν ξερω αν εχεις οδηγησει και 400ρι, αλλα μια φορα οδηγησα σε φλαταδουρα. Η εξτρα δυναμη ειναι τελεια, αλλα μου φανηκε, βαρυ στις αλλαγες κατευθυνσεων, που στη φλαταδουρα σημαινε εν μερη σταθεροτητα + παιχνιδι/οδηγηση με το γκαζι.

Προσφατα ξαναοδηγησα σε μονοπατι. Μου αρεσε που μπορουσα να κρατησω μια ταχυτητα μεσα και να κινηθω πιο αποδοτικα. Αντιθετως στο 250 θα πρεπει να παιζω με το σασμαν ή αν "πρεπει" να μεινω σε μια ταχυτητα κουμπωμενη με περιοριζει. Επισης μου αρεσε σε μερικα κομματια που επρεπε να παρω φορα με το 250 για να περασω/σκαρφαλωσω, το 400 τα περνουσε πολυ πιο ανετα. Ομως ειχα συνεχως την εντυπωση οτι καβαλουσα ενα δυσκινητο ογκο απο σιδερο, σε σχεση με το 250 που ειναι σαν ποδηλατακι. Αντιστοιχη αισθηση οταν ανεβαινω στο δικο μου μετα απο καποιο 125 διχρονο..

Αν θυμαμαι καλα πιο πριν ειχες klx 250, απο τα καινουρια μοντελα με το νεο ψαλιδι και injection. Μιας και ειναι σε παρομοια κατηγορια θες να πεις μερικες εντυπωσεις;

Καταθετω τη δικη μου:

Στα klx μου αρεσει το πλαισιο καιτο μπροστινο συστημα που μου φαινεται πιο στιβαρο. Δυναμη ψηλα και ψηλοτερα. Διαβαζα οτι χαμηλα το xr τραβαει πολυ καλυτερα, αλλα δε μου φανηκε τοσο χαωδης η διαφορα. Ισως γιατι ουτως η αλλως χρησιμοποιω πολυ συμπλεκτη. Μου δινει την αισθηση οτι εχω καλυτερο ελεγχο του πισω μερους, οποτε σε στροφες που εχει καποιο μπερμ για παραδειγμα, μπορω να το τοποθετησω καλυτερα ή σε παρατεταμενες δεν κανει το κλασσικο κουνημα που σου φευγει μια ο μπροστα και μια ο πισω τροχος.

Προτιμω το xr γιατι μου δινει την αισθηση οτι ειναι πιο ελαφρυ, πιο γρηγορο και πιο ευκολο να το χωσεις σε στροφη. Επισης μου φαινεται οτι απο πολυ κατσαρο εδαφος περναει με περισσοτερα κουνηματα και ασταθεια, αλλα σα να διορθωνει μονο του την πορεια, ενω το klx ηταν πιο σταθερο και στιβαρο, αλλα αν κατι το ταραζε, κοπανουσε πολυ πιο ασχημα. Επισης σε κατι αποτομα κατηφορικα ή ανηφορικα νιωθω οτι με το xr μπορω να φορτισω πολυ καλυτερα τον μπροστα ή τον πισω τροχο αντιστοιχα και μεγαλυτερη ευελιξια οταν χρειαστει να αλλαξω κατευθυνση και να το κουμανταρω σε τετοια κομματια που πολλες φορες παμε με ελαχιστη ταχυτητα.

Ελπιζω να εγινα κατανοητος γιατι ουσιαστικα αποτυπωνω εμπειριες και στιγμιοτυπα, οπως τα εχω στο μυαλο μου..

Το BAJA έχει άλλη μετάδοση απο το R, το μαμα γρανάζωμα είναι όντως 13/39. Για εντούρο κάνει πολύ καλά το 13/43 και το μαμά γρανάζωμα είναι μια χαρά για τα υπόλοιπα.

Το KLX Που είχα το ψεκαστό 2009 ήταν λιγότερο enduro απο το XR 250.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του ήταν το υγρόψυκτο μοτέρ που του μείωνε αρκετά λόγω κάρτερ την απόσταση της κοιλιάς απο το έδαφος (clearance). Αυτό γινόταν τεράστιο πρόβλημα σε χρήση enduro Καθώς η μηχανή έβρισκε σε πολύ δύσκολα σημεία στα μαρσπιέ, στη κοιλιά κλπ.

Με το Xr 250 ΠΟΥΘΕΝΑ δεν έχω βρει και πουθενά δεν έχει κολώσει σε σχέση με ένα καθαρό enduro σε δυνατότητα διέλευσης (πολύ πολύ σημαντικό)

Απο εκεί και έπειτα συμφωνούμε σε γενικές γραμμές. Πράγματι οι αναρτήσεις του KLX είναι πιο απότομες στα εγκάρσια και γενικά δίνουν την αίσθηση πως η μηχανή σχεδιαστηκε όντως για πιο ασφάλτινη χρήση και φαίνεται αυτό.

Φρένα καλύτερο το KLX, γκάζι παρόμοια πράγματα, ίσως λίγο καλύτερο ψηλά το KLX αλλά μικροδιαφορές.

Προτιμάω με 1000 το XR, δεν το συζητάω, πιο ικανό στο χώμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστω για τον κοπο που εκανες να τα γραψεις!

Αυτο παντως με την αποσταση με το εδαφος, εγω εχω παραπονο απο το xrακι μερικες φορες, γιατι εχω βρει σε κομματια συγκρινομενο, τοσο με exc 250 και tm 125 οσο ακομα και το husqy wre 125. Να ειναι καλα η ποδια, η οποια μιας και το εφερε η κουβεντα πρεπει να ειναι απο ΧΤ αν θυμαμαι καλα και εχει ταιριαξει γαντι..

Ενας χρησιμος συνδεσμος που εχω χρησιμοποιησει κατα καιρους ειναι:

http://www.rickramsey.net/XR250R.htm

και

για το γραναζωμα:

http://www.sprocketcalculator.com/

Εχω και το manual για το xr250r '96- '04 οποιος το θελει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τί να σου πω περίεργο μου φαίνεται, έχω κάνει πολλές εντουράδες, μεταξύ αυτών και 2 Enduro meeting και μοναχα στο τελευταίο enduro meeting στους Αγ.Θεοδώρους σε κάτι κοτρωνο-μονοπάτια ακούμπησε πρώτη φορά η ποδιά.

Το KLX σίγουρα ήταν χειρότερο σε αυτό το τομέα. Σαφώς και ένα EXC έχει και λίγο μεγαλύτερο clearance έτσι και το λέω εις γνώση καθ΄πως είχα 450

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

IMAG0581.jpg

Και οταν λεμε χωραει οριακα βλεπετε τι εννοω, ωστόσο το νεο προβλημα που προεκυψε ηταν με την γκαζιερα, οι ντιζες και στα δυο μοντελα εχουν το ιδιο part number αλλα με την γκαζιερα του S οι ντιζες δεν φταναν να συνδεθουν στο καρμπυρατερ οποτε ξανα μανα αναζητηση γκαζιερας.

Ολα πηραν το δρομο τους, η γκαζιερα βρεθηκε πολυ ευκολα και μαζι βρηκα και το κολαρο της εισαγωγης του αερα R γιατι του S δεν κουμπωνει επειδη εχει πολυ μεγαλυτερη διαμετρο.

το καρμπυρατερ καθαριστικε και ρυθμιστικε συμφωνα με το servise maniual και αφου τοποθετουνται ολα εκτος απο τις αναθυμιασεις του μοτερ ειμαι ετοιμος για δοκιμη.

Με μια περιστροφη του μοτερ ο κινητηρας πηρε μπροστα και αμεσως καταλαβα απο τον ηχο οτι κατι αλλαξε, οι νοχελικες πιστονιες του ρελαντι αντικατασταθηκαν απο πιο δυνατες και στο ανοιγμα του γκαζιου το μοτερ εδειχνε πιο αποφασιστικο και προθυμο.

Το tps του προηγουμενου καρμπυρατερ καταργηθηκε χωρις αυτο να δημιουργησει καποιο προβλημα στην υγιες λειτουργια του κινητηρα αλλα και των καυσαεριων κατι που το επιβεβαιωσα και στο ΚΤΕΟ που περασε αργοτερα η μοτοσυκλετα με επιτυχια.

Το επομενο βημα ηταν οι αναθυμιασεις του κινητηρα, στον κεντρικο σωληνα του πλαισιου και κατω ακριβως απο το τεποζιτο υπαρχει ενα πολυ μικρο φιλτροκουτάκι οπου εκει καταληγει η εκπνοή της μεμβρανης του παλιου καρμπυρατερ υποπιεης, ξηλωμα και επειδη η βαση-ελασμα που το κραταει ενοχλει το νεο καρμπυρατερ ελαφρος στραβωμα.

Το κυκλωμα των αναθυμιασεων ειναι τελειως διαφορετικο στις δυο μοτοσυκλετες, στο S ανακυκλωνεται μεσα στο κολαρο της εισαγωγης του αερα και ξανα περναει μεσα στο θαλαμο καυσης ενω στο R οι αναθυμιασεις απελευθερωνονται στην ατμοσφαιρα.

Εδω ειναι οι αναθυμιασεις του R

Untitled_zps8wpohrkf.png

Εδω ειναι του s οπου φαινεται ξεκαθαρα που συνδεονται πανω στο κολαρο εισαγωγης του αερα, επισης βλεπουμε και το και το φιλτροκουτι (Νο 15) που καταργουμε.

Untitled%201_zpsni1lbbex.png

Συνεχιζεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετα την συντηρηση σειρα ειχε να ερθει το μηχανακι στα μετρα μου, οι αλλαγες που εγιναν ηταν σε ψηλοτερο τιμονι, ρυθμιζομενες μανετες για δυο δαχτυλα και αντικατασταση μεγαλυτερης αντλιας μπροστα φρενου 16άρα.

Με το στημενο πλεον μπροστινο και την μεγαλυτερη αντλια φρενου η αισθηση αλλα και η δυναμη του μποστα φρενου ειναι εκπληκτικη!!

καλησπερα!

εχω ενα xlr 250,και η τρομπα μου ειναι χαλια.δεν ειναι μαμα ,και το μονο που ξερω ειναι οτι ειναι 11αρα.

σε περιπτωση που βαλω τρομπα μεγαλυτερη πχ 16αρα,να περιμενω οντως αλλαγη στο φρεναρισμα,η πρεπει να το συνδυασω και με κατι αλλο(πχ μαρκουτσια,η δαγκανα;);

εσυ απο τι μοντελο εβαλες;

σε χωρεσε κανονικα;

γενικα οι μεγαλυτερες τρομπες προσφερουν καλυτερο φρεναρισμα ακομα κι αν δεν εχουμε αλλαξει τα υπολοιπα μερη του φρενου;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καλησπερα!

εχω ενα xlr 250,και η τρομπα μου ειναι χαλια.δεν ειναι μαμα ,και το μονο που ξερω ειναι οτι ειναι 11αρα.

σε περιπτωση που βαλω τρομπα μεγαλυτερη πχ 16αρα,να περιμενω οντως αλλαγη στο φρεναρισμα,η πρεπει να το συνδυασω και με κατι αλλο(πχ μαρκουτσια,η δαγκανα;);

εσυ απο τι μοντελο εβαλες;

σε χωρεσε κανονικα;

γενικα οι μεγαλυτερες τρομπες προσφερουν καλυτερο φρεναρισμα ακομα κι αν δεν εχουμε αλλαξει τα υπολοιπα μερη του φρενου;

Η τρομπα που εβαλα ηταν για το xr 400 χωρις διακοπτη stop για το κωλοφαναρο αλλα με 16άρι εμβολο, η παραγγελια εγινε απο Αυστραλια οπου εκει βρηκα ενα τυπο που σου φτιαχνει οτι θες οπως το θες.

Η μεγαλυτερη Αντλια σε συνδιασμο με σωληνακι υψηλης σου προσφερει καλυτερη αισθηση (ελαστικοτητα στη μανετα) και φυσικα αφου πρεσαρεις μεγαλυτερο ογκο υγρου με λιγοτερη δυναμη στη μανετα υπαρχει και πιο δυνατη πέδηση.

Βεβαια επειδη η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη ειδικα στο χωμα πρεπει να προσαρμοστης στα νεα δεδομενα αλλιως τα μπλοκαρισματα ερχονται πιο ευκολα.

Για να εχεις ξανα στοπ βαζεις μια βιδωτη βαλβιδα πανω στο ρακορ της αντλιας και θα εισαι μια χαρα.

δλδ. κατι σαν αυτο

1_zpsuloxcl1d.jpg

Τροποποιήθηκε από τον Bretsos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχα και γω θεμα με το μπροστινο φρενο, αντικατεστησα την οτι να ναι που φορουσε με μια απο CRF450 του 04, εβαλα σωληνακι ηψιλης πιεσης, και ειδα φως, δεν εχω ιδεα τι τρομπα φοραει το CRF, οποιος ξερει ας μου πει.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχα και γω θεμα με το μπροστινο φρενο, αντικατεστησα την οτι να ναι που φορουσε με μια απο CRF450 του 04, εβαλα σωληνακι ηψιλης πιεσης, και ειδα φως, δεν εχω ιδεα τι τρομπα φοραει το CRF, οποιος ξερει ας μου πει.

φοραει 14άρα της nissin και ειναι οντως πολυ-πολυ καλη!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστω πολυ για την πληροφορια, ειδα αρκετη διαφορα στο φρεναρισμα με αρκετα χιλιομετρα ταχυτητας, εκει ηταν και ο φοβος μου οταν παλευα απο στροφη σε στροφη με τους φιλους μου που εχουν οι περισσοτεροι YZ125, αυτοι σταματουσαν τελευταια στιγμη ενω εγω επρεπε να αφησω το γκαζι πιο νωρις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πιεσεις στο χωμα = 1 bar ._ (14psi μπρος πισω)

Γενικοτερα στην ασφαλτο μην ξεπερασεις τα 25 psi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο φίλος μου πριν το πάρω είχε φορέσει τα metzeler enduro 1, υπάρχει κανείς που θέλει ανταλλαγή (ελαστικών) κι έχει τίποτα πιο ασφάλτινο να στρίβω και λίγο; Δεν έχουν χλμ πάνω τους.

Εξάλλου εξοπλισμό για χώμα δεν έχω ακόμα για να μπω :blush2: .

(Για t63 βασικά ενδιαφέρομαι κυρίως.)

Τροποποιήθηκε από τον CrazyTsach

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια χαρα καρα-ασφαλτινο ειναι το enduro 1, μην το αλλαξεις. Τα t 63 ειδικα ειναι πολυ πιο χωματινα σε σχεση με τα enduro 1. Trust me, I know ! :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια χαρα καρα-ασφαλτινο ειναι το enduro 1, μην το αλλαξεις. Τα t 63 ειδικα ειναι πολυ πιο χωματινα σε σχεση με τα enduro 1. Trust me, I know ! :winking:

Για να το λες..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εμ....απλα κοιτα τα

Enduro 1

end1_2.jpg

T 63

Michelin_T63_Reifen_Enduro_Tire_pneu_renkaat.jpg

Αντε καλα στριψιματα με τα Μετζελερια σου. Πιες τους το αιμα μεχρι να μαρτυρησουν !!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...