Schumi 8190 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Καλησπερίζω τους απανταχού μαιμπαικιτες. Σήμερα έκατσα κι έβαλα τις χούφτες που αγόρασα και το μαξιλάρι της μπαγαζιέρας. Έγιναν οι τρύπες στην μπαγκαζιέρα, βιδώθηκε το μαξιλάρι και όλα καλά. Οι χούφτες πιάνουν σε 3 σημεία. Δύο πάνω σε ένα λαμάκι που υπάρχει και μία στο αντίβαρο. Τα έβαλα και το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο. Το θέμα είναι ότι μετά πήγα να γυρίσω το γκάζι και δεν γυρνούσε. Λέω θα έσφιξα πολύ το αντίβαρο. Το ξεβιδώνω λίγο, γυρνάει το γκριπ του γκαζιού αλλά δεν έχει επαναφορά. Το ξεβιδώνω λίγο ακόμα και όλα κομπλέ. Το θέμα μου είναι τώρα ότι είναι πολύ χαλαρό και φοβάμαι μην μου φύγει στο δρόμο. Υπάρχει κάποια λύση ή κάτι που δεν έκανα εγώ καλά; Υπάρχει κάποιος που να έχει βάλει σε Tiger χούφτες; Ευχαριστώ πολύ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΣΑΒΒΑΣ 8001 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Άμα δε το δεί κάποιος δύσκολο να απαντήσει Οδυσσέα και ίσως να σε βοηθήσει καλύτερα όποιος τόχει το εργαλείο αλλά εγώ θα προτείνω αυτόπου μούρχεται στα γρήγορα εδώ και τώρα.....κόλλα σπειρωμάτων μπλέ στη βίδα του αντίβαρου εκεί που δουλεύει σωστά το γκάζι και σίγουρα και δεν θα φύγει και θα λύσει όταν και αν χρειαστεί. Μπλέ ξαναλέω όχι κόκκινη. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Schumi 8190 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Αυτό σκέφτηκα κι εγώ Σάββα. Αν δεν υπάρχει λύση θα βάλω κόλλα σπειρωμάτων. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
karellen 11409 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 (τροποποιήθηκε) Χρειάζεσαι έναν αποστάτη να τοποθετηθεί μεταξύ τιμονιού (σωλήνα) και αντιβάρου ώστε η βίδα να σφίγγει στο μέταλλο και όχι στη χούφτα. Το ίδιο αντιμετώπισα στο ΧΤ και το σένιαρα σε 10 λεπτά.Θα βρω το ποστ και θα σου πω. Νάτο Τροποποιήθηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 από τον karellen 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zentakias 2753 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 ποια η διαφορα μπλε με κοκκινης κολλας σπειρωματων? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΣΑΒΒΑΣ 8001 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 ποια η διαφορα μπλε με κοκκινης κολλας σπειρωματων? Η μπλέ χρησιμοποιείται σε σημεία που θα ξαναλύσουμε για θέματα συντηρήσεως. Η κόκκινη (ισχυρότερη) για σημεία που δεν λύνονται για λόγους συντηρήσεως αλλά κάθε φορά που λύνονται αλλάζεται η βίδα και μπαίνει καινούργια με κόκκινη ξανά κόλλα σπειρωμάτων. Το που μπαίνει η κάθε μία το προβλέπει συνήθως το εγχειρίδιο συντηρήσεως. Οι κόλλες δε το αναφέρουν και στις οδηγίες τους. Δες Στέλιο και εδώ για μπλέ : http://www.loctiteproducts.com/p/t_lkr_blue/overview/Loctite-Threadlocker-Blue-242.htm Και εδώ για κόκκινη : http://www.loctiteproducts.com/p/t_lkr_red/overview/Loctite-Threadlocker-Red-271.htm Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zentakias 2753 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 εγω ηθελα κολλα για ενα παξιμαδι που αν το λυσω σπαω την ασφαλεια κ μετα πρεπει να δεθει με κολλα. Αν στο μακρυνο μελλον θελω να ξαναλυσω τη βιδα, τοτε μαλλον θελω μπλε ε? Ωρε γαμωτ, δε το ηξερα και οταν ζητησα κολλα σπειρωματων μου εδωσαν κοκκινη στα 15€.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Krosfala 1105 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Ξεβιδωνει ρε κι η κοκκινη μην αγχωνεσαι,απλα πιο δυσκολα. Κι αμα δεις οτι σε ζοριζει πολυ οταν ερθει η ωρα,ετσι και το επιτρεπει το σημειο με λιγο ζεσταμα θα βγει πιο ευκολα. Σουμι το γκριπ του γκαζιου μαν θελει 1-2χιλιοστα αερα για να κινειται ελευθερα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΣΑΒΒΑΣ 8001 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 εγω ηθελα κολλα για ενα παξιμαδι που αν το λυσω σπαω την ασφαλεια κ μετα πρεπει να δεθει με κολλα. Αν στο μακρυνο μελλον θελω να ξαναλυσω τη βιδα, τοτε μαλλον θελω μπλε ε? Ωρε γαμωτ, δε το ηξερα και οταν ζητησα κολλα σπειρωματων μου εδωσαν κοκκινη στα 15€.... εγω ηθελα κολλα για ενα παξιμαδι που αν το λυσω σπαω την ασφαλεια κ μετα πρεπει να δεθει με κολλα. Αν στο μακρυνο μελλον θελω να ξαναλυσω τη βιδα, τοτε μαλλον θελω μπλε ε? Ωρε γαμωτ, δε το ηξερα και οταν ζητησα κολλα σπειρωματων μου εδωσαν κοκκινη στα 15€.... Μπλέ αν θες να την ξαναλύσεις αλλά δεν ξέρω Στέλιο που αναφέρεσαι συγκεκριμένα και τι επηρεάζει αυτή η βίδα οπότε θα σούλεγα να δείς και το εγχειρίδιο σέρβις σου. 15 ευρώ πολλά είναι αλλά δεν ξέρω και πόσα ml είναι. Συνήθως αυτές που παίρνω εγώ γύρω στα 7-8 ευρώ τις παίρνω και σταγόνα σταγόνα χρησιμοποιούνται, οπότε 5-6ml φτάνουν για πολλά λυσίματα - δεσίματα. Σε μερικά θέματα δε πρέπει να αναλάβει ο κάθε ένας μας τις ευθύνες του και να πάρει τις αποφάσεις του. Παράδειγμα : Η Χόντα προβλέπει όποτε λύσεις δαγκάνα (πούχει κόκκινη κόλλα σπειρωμάτων) πρέπει μετά να βάλεις νέες βίδες πάλι με κόκκινη κόλλα. Αν δίνεις λεφτά για καινούργιες βίδες κάθε φορά που λύνεις τότε κλάφτα Χαράλαμπε... Οπότε με ευθύνη του χρήστη είτε ακολουθεί τα προβλεπόμενα και παίρνει καινούργιες και βάζει κόκκινη ή καθαρίζει την κόκκινη, χρησιμοποιεί τις ίδιες βίδες με ευθύνη του και βάζει μπλέ κόλλα. Ελπίζω να σούδωσα να καταλάβεις και να μας συγχωρέσει ο Οδυσσέας πούμαστε εκτός θέματος .....Υ.Γ Ξεβιδώνει και η κόκκινη όπως λέει ακριβώς ο φίλος παραπάνω. Απλά αναφέρω τι προβλέπεται κανονικά. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
zentakias 2753 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Κεντρικο παξιμαδι στον αξονα του αμορτισερ ειναι. Απο το εργοστασιο εχουν ασφαλεια με τσιμπλα την οποια σπαμε ξεβιδωνοντας το παξιμαδι για να λυθει το αμορτισερ εσωτερικα, και μετα συστηνεται κολλα σπειρωματων για να μην λυθει μονο του απο τυχον κραδασμους μετα απο καιρο. Ισως να χρειαζονται σερβις μια φορα στα 10 χρονια αν γινει σωστη δουλεια. off-topic τελος. (διαχειρηστες κ Οδυσσεα, ελπιζω να το θεωρησετε σαν μια παρενθεση) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Viper4 3568 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Οδυσσέα σκέφτηκες μήπως να έβαζες μια πιο μακρυά βίδα στο αντίβαρο έτσι ώστε να σου αφήνει λίγο παραπάνω ελεύθερο χώρο; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Krosfala 1105 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Κεντρικο παξιμαδι στον αξονα του αμορτισερ ειναι. Απο το εργοστασιο εχουν ασφαλεια με τσιμπλα την οποια σπαμε ξεβιδωνοντας το παξιμαδι για να λυθει το αμορτισερ εσωτερικα, και μετα συστηνεται κολλα σπειρωματων για να μην λυθει μονο του απο τυχον κραδασμους μετα απο καιρο. Ισως να χρειαζονται σερβις μια φορα στα 10 χρονια αν γινει σωστη δουλεια. off-topic τελος. (διαχειρηστες κ Οδυσσεα, ελπιζω να το θεωρησετε σαν μια παρενθεση) Κοκκινη βαλε εκει 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
peterpan 1731 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Εεεεεπ τι λετε μωρε ολοι? Κουζουλοι ειστε ?!? Με ενα τετοιο λυνεται το θεμα Δεν ειναι μπακαλιστικο Schumi, σοβαρα το γραφω. Ετσι γινεται το πραμα. Κανα τριαρι χιλιοστα το τελευταιο χειλακι του λαστιχενιου γκριπ με ενα ωραιο καθαρο κοψιμο, και "βουαλα".!!!!!! Ολα σφιγγουν εκει που πρεπει χωρις πατεντες και προσθετα. -Ευχαριστω peterpan -Παρακαλω Schumi -Καληνυχτα 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΣΑΒΒΑΣ 8001 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Όχι βρε σύ, πονάει μάτι κόβει κεφάλι λύση...ότι είπε ο Νικόλας.....Παναγιώτη......θα μας κανεις να σε φοβόμαστε.....ο δολοφόνος μοτοσακών με τη φαλτσέτα......! :rotfl: :rotfl: Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Νικολακης_Husq 6787 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Ρε σεις. Αυτο που ειπε το παλικαρι (ο δολοφονος με τη φαλτσετα). Ετσι κανουμε στα ψηλοφτερα. Ριξε κι ενα καθαρισματακι την γκαζιερα... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Schumi 8190 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2015 Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά. Μάλλον για την κόλλα με κόβω Πέτρο, πριν το αντίβαρο ήταν κολλημένο αλλά γυρνούσε κανονικά το γκριπ φίλε. Τώρα πάλι κολλημένο αλλά δεν γυρνάω αν βιδωσω τέρμα τη βίδα. Τεσπα θα το δω ξανά την Παρασκευή καλύτερα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 (τροποποιήθηκε) να πω και εγώ τη χαζαμαρούλα μ μια ροδέλα να βάλεις, δεν παίζει; πιθανόν να το έχεις και σφιχτό έτσι, οπότε δε θα σαι αγχωμένος καθόλου Τροποποιήθηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 από τον o_xlapatsas Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
peterpan 1731 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 (τροποποιήθηκε) Πως κανετε ετσι για ενα λαστιχενιο δακτυλιο των 3 χιλιοστων ρε σεις?!? Ετσι γίνονται τα πραματα ακουστε με λιγο. Αυτα που λετε με κολλες και ροδελες ειναι ολα πατεντες για να κατσει κάπου το αντιβαρο που δεν πρεπει να κάτσει. Πρεπει να βιδωσει τερμα μεσα. Εγω δεν θα γουσταρα να σκεφτομαι ποτε θα σπασει η σπιροκολλα και θα μου φυγει το αντιβαρο. Ασε που θα καθετε και πιο εξω το δεξι ετσι. Τροποποιήθηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 από τον peterpan Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Νικολακης_Husq 6787 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 Πως κανετε ετσι για ενα λαστιχενιο δακτυλιο των 3 χιλιοστων ρε σεις?!? Ετσι γίνονται τα πραματα ακουστε με λιγο. Αυτα που λετε με κολλες και ροδελες ειναι ολα πατεντες για να κατσει κάπου το αντιβαρο που δεν πρεπει να κάτσει. Πρεπει να βιδωσει τερμα μεσα. Εγω δεν θα γουσταρα να σκεφτομαι ποτε θα σπασει η σπιροκολλα και θα μου φυγει το αντιβαρο. Ασε που θα καθετε και πιο εξω το δεξι ετσι. Το αυτο... Παιδια ετσι γινεται κανονικα. Παιρνεις φαλτσετα και κοβεις καποια χιλιοστα απ'το γκριπ... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
o_xlapatsas 2920 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 ντάξει ρε παιδιά...δεν εκμηδενίσαμε και καμια λύση :P εμένα πάντως θα με πονούσε η ψυχούλα μου να κόψω από το γκρίπ... Οδυσσέα, το άκρο της χούφτας δεν είναι μεταξύ του αντιβάρου και του γκρίπ; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7510 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 Γενικα συμφωνω με σαββα και νικολα.. Αλλα και ο παναγοςπαν δεν εχει αδικο... Ετσι το εχω και εγω στο κτμ. Αρχικα λυσε ολη την γκαζιερα και δεςς αν σε παιρνει να μπει λιιιγο μεσα.. Εγω με σειρα προτεραιοτητας θα.. Εβαζα λεπιδα. Εφτιαχνα αποστατη αν ειχα τον τροπο, μηχανουργειο κλπ και μετα θα εβαζα κολλα σπειρωματων. Με ωραιο τροπο οπως λεει ο σαββας. Απλα εγω δεν συμπαθω την κολλα. Και κατα την γνωμη μου δεν χρςιαζεται να βαζεις παντου οπως κανουν αρκετοι.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Παναγιώτης Κ. 10056 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 Οδυσσέα, ούτε κόψιμο, ούτε κόλλα, χαλάρωσε λίγο το σφίξιμο στο αντίβαρο και πιάσε το γερά με το χέρι και τράβα το προς τα έξω. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
karellen 11409 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 Ενδέχεται,τραβώντας το,να μισοβγεί απ το τιμόνι το λάστιχο που διογκώνεται και να μην πατάει καλά το αντίβαρο. Σούμι σου επισυνάπτω ένα σκαρίφημα,είναι απλή δουλειά.Βρες μια ροδέλα χοντρή στη διάμετρο του τιμονιού-22χλστ?- και στα μαγαζιά να πας 0,20€ κάνει.Αλλοιώς κόψε ένα κομμάτι από μια ίδια σωλήνα με ένα σιδεροπρίονο ή τροχό.Μόνο να προσέξεις το μήκος της,να έρχεται έως τα χείλη της χούφτας και λίγο παραέξω ώστε να μην σου φρενάρει το γκάζι. ΥΓ Φτιάξτο μόνος σου ρε συ,τόσα κονέ έχεις σ'απάνου στη Φτωχομάνα! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
patapios 1697 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 Να πω να πω? Το αντίβαρο δεν χρειαζεται να σφίγγει τόσο ώστε να μην κουνιεται. Τα αντίβαρα μου γυρνάνε απο τοτε που αγόρασαν το μηχανάκι και δεν έχουν παει πουθενά....γιατί γυρίζει το αντίβαρο και όχι η βίδα απο μέσα. Για ψαχτο λίγο ...και ΑΣΕ κόλλες βίδες κοπιδια κατσαβίδια 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ravendark 6342 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2015 To grip είναι ελαστικό... μαζεύει και απλώνει... συμπίεσέ το λίγο προς τα μέσα... Θα το βγάλεις (χώσε λίγο WD μέσα) και θα το ξαναβάλεις μόνο που θα το πιέζεις σε πολλές μεριές προς τα μέσα για να συμπιεστεί λιγάκι... 2-3 χιλιοστά γίνεται... διαφορετικά κόψιμο... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες