Jump to content
Schumi

Θέμα με αντίβαρα και γκαζιέρα σε Triumph Tiger 1050

Recommended Posts

Καλησπερίζω τους απανταχού μαιμπαικιτες.

Σήμερα έκατσα κι έβαλα τις χούφτες που αγόρασα και το μαξιλάρι της μπαγαζιέρας.

Έγιναν οι τρύπες στην μπαγκαζιέρα, βιδώθηκε το μαξιλάρι και όλα καλά.

Οι χούφτες πιάνουν σε 3 σημεία. Δύο πάνω σε ένα λαμάκι που υπάρχει και μία στο αντίβαρο.

Τα έβαλα και το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο.

Το θέμα είναι ότι μετά πήγα να γυρίσω το γκάζι και δεν γυρνούσε. Λέω θα έσφιξα πολύ το αντίβαρο. Το ξεβιδώνω λίγο, γυρνάει το γκριπ του γκαζιού αλλά δεν έχει επαναφορά. Το ξεβιδώνω λίγο ακόμα και όλα κομπλέ.

Το θέμα μου είναι τώρα ότι είναι πολύ χαλαρό και φοβάμαι μην μου φύγει στο δρόμο.

Υπάρχει κάποια λύση ή κάτι που δεν έκανα εγώ καλά;

Υπάρχει κάποιος που να έχει βάλει σε Tiger χούφτες;

Ευχαριστώ πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άμα δε το δεί κάποιος δύσκολο να απαντήσει Οδυσσέα και ίσως να σε βοηθήσει καλύτερα όποιος τόχει το εργαλείο αλλά εγώ θα προτείνω αυτόπου μούρχεται στα γρήγορα εδώ και τώρα.....κόλλα σπειρωμάτων μπλέ στη βίδα του αντίβαρου εκεί που δουλεύει σωστά το γκάζι και σίγουρα και δεν θα φύγει και θα λύσει όταν και αν χρειαστεί.

Μπλέ ξαναλέω όχι κόκκινη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό σκέφτηκα κι εγώ Σάββα. Αν δεν υπάρχει λύση θα βάλω κόλλα σπειρωμάτων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χρειάζεσαι έναν αποστάτη να τοποθετηθεί μεταξύ τιμονιού (σωλήνα) και αντιβάρου ώστε η βίδα να σφίγγει στο μέταλλο και όχι στη χούφτα.

Το ίδιο αντιμετώπισα στο ΧΤ και το σένιαρα σε 10 λεπτά.Θα βρω το ποστ και θα σου πω.

Νάτο

Τροποποιήθηκε από τον karellen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ποια η διαφορα μπλε με κοκκινης κολλας σπειρωματων?

Η μπλέ χρησιμοποιείται σε σημεία που θα ξαναλύσουμε για θέματα συντηρήσεως.

Η κόκκινη (ισχυρότερη) για σημεία που δεν λύνονται για λόγους συντηρήσεως αλλά κάθε φορά που λύνονται αλλάζεται η βίδα και μπαίνει καινούργια με κόκκινη ξανά κόλλα σπειρωμάτων.

Το που μπαίνει η κάθε μία το προβλέπει συνήθως το εγχειρίδιο συντηρήσεως.

Οι κόλλες δε το αναφέρουν και στις οδηγίες τους.

Δες Στέλιο και εδώ για μπλέ : http://www.loctiteproducts.com/p/t_lkr_blue/overview/Loctite-Threadlocker-Blue-242.htm

Και εδώ για κόκκινη : http://www.loctiteproducts.com/p/t_lkr_red/overview/Loctite-Threadlocker-Red-271.htm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω ηθελα κολλα για ενα παξιμαδι που αν το λυσω σπαω την ασφαλεια κ μετα πρεπει να δεθει με κολλα.

Αν στο μακρυνο μελλον θελω να ξαναλυσω τη βιδα, τοτε μαλλον θελω μπλε ε?

Ωρε γαμωτ, δε το ηξερα και οταν ζητησα κολλα σπειρωματων μου εδωσαν κοκκινη στα 15€.... :pinch:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεβιδωνει ρε κι η κοκκινη μην αγχωνεσαι,απλα πιο δυσκολα.

Κι αμα δεις οτι σε ζοριζει πολυ οταν ερθει η ωρα,ετσι και το επιτρεπει

το σημειο με λιγο ζεσταμα θα βγει πιο ευκολα.

Σουμι το γκριπ του γκαζιου μαν θελει 1-2χιλιοστα αερα για να κινειται ελευθερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω ηθελα κολλα για ενα παξιμαδι που αν το λυσω σπαω την ασφαλεια κ μετα πρεπει να δεθει με κολλα.

Αν στο μακρυνο μελλον θελω να ξαναλυσω τη βιδα, τοτε μαλλον θελω μπλε ε?

Ωρε γαμωτ, δε το ηξερα και οταν ζητησα κολλα σπειρωματων μου εδωσαν κοκκινη στα 15€.... :pinch:

εγω ηθελα κολλα για ενα παξιμαδι που αν το λυσω σπαω την ασφαλεια κ μετα πρεπει να δεθει με κολλα.

Αν στο μακρυνο μελλον θελω να ξαναλυσω τη βιδα, τοτε μαλλον θελω μπλε ε?

Ωρε γαμωτ, δε το ηξερα και οταν ζητησα κολλα σπειρωματων μου εδωσαν κοκκινη στα 15€.... :pinch:

Μπλέ αν θες να την ξαναλύσεις αλλά δεν ξέρω Στέλιο που αναφέρεσαι συγκεκριμένα και τι επηρεάζει αυτή η βίδα οπότε θα σούλεγα να δείς και το εγχειρίδιο σέρβις σου.

15 ευρώ πολλά είναι αλλά δεν ξέρω και πόσα ml είναι.

Συνήθως αυτές που παίρνω εγώ γύρω στα 7-8 ευρώ τις παίρνω και σταγόνα σταγόνα χρησιμοποιούνται, οπότε 5-6ml φτάνουν για πολλά λυσίματα - δεσίματα.

Σε μερικά θέματα δε πρέπει να αναλάβει ο κάθε ένας μας τις ευθύνες του και να πάρει τις αποφάσεις του.

Παράδειγμα : Η Χόντα προβλέπει όποτε λύσεις δαγκάνα (πούχει κόκκινη κόλλα σπειρωμάτων) πρέπει μετά να βάλεις νέες βίδες πάλι με κόκκινη κόλλα.

Αν δίνεις λεφτά για καινούργιες βίδες κάθε φορά που λύνεις τότε κλάφτα Χαράλαμπε...

Οπότε με ευθύνη του χρήστη είτε ακολουθεί τα προβλεπόμενα και παίρνει καινούργιες και βάζει κόκκινη ή καθαρίζει την κόκκινη, χρησιμοποιεί τις ίδιες βίδες με ευθύνη του και βάζει μπλέ κόλλα.

Ελπίζω να σούδωσα να καταλάβεις και να μας συγχωρέσει ο Οδυσσέας πούμαστε εκτός θέματος .....

Υ.Γ Ξεβιδώνει και η κόκκινη όπως λέει ακριβώς ο φίλος παραπάνω.

Απλά αναφέρω τι προβλέπεται κανονικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κεντρικο παξιμαδι στον αξονα του αμορτισερ ειναι.

Απο το εργοστασιο εχουν ασφαλεια με τσιμπλα την οποια σπαμε ξεβιδωνοντας το παξιμαδι για να λυθει το αμορτισερ εσωτερικα, και μετα συστηνεται κολλα σπειρωματων για να μην λυθει μονο του απο τυχον κραδασμους μετα απο καιρο.

Ισως να χρειαζονται σερβις μια φορα στα 10 χρονια αν γινει σωστη δουλεια.

off-topic τελος. (διαχειρηστες κ Οδυσσεα, ελπιζω να το θεωρησετε σαν μια παρενθεση)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οδυσσέα σκέφτηκες μήπως να έβαζες μια πιο μακρυά βίδα στο αντίβαρο έτσι ώστε να σου αφήνει λίγο παραπάνω ελεύθερο χώρο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κεντρικο παξιμαδι στον αξονα του αμορτισερ ειναι.

Απο το εργοστασιο εχουν ασφαλεια με τσιμπλα την οποια σπαμε ξεβιδωνοντας το παξιμαδι για να λυθει το αμορτισερ εσωτερικα, και μετα συστηνεται κολλα σπειρωματων για να μην λυθει μονο του απο τυχον κραδασμους μετα απο καιρο.

Ισως να χρειαζονται σερβις μια φορα στα 10 χρονια αν γινει σωστη δουλεια.

off-topic τελος. (διαχειρηστες κ Οδυσσεα, ελπιζω να το θεωρησετε σαν μια παρενθεση)

Κοκκινη βαλε εκει :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εεεεεπ τι λετε μωρε ολοι? Κουζουλοι ειστε ?!?

Με ενα τετοιο λυνεται το θεμα

_________________4c2c49ac98195.jpg

Δεν ειναι μπακαλιστικο Schumi, σοβαρα το γραφω. Ετσι γινεται το πραμα. Κανα τριαρι χιλιοστα το τελευταιο χειλακι του λαστιχενιου γκριπ με ενα ωραιο καθαρο κοψιμο, και "βουαλα".!!!!!! Ολα σφιγγουν εκει που πρεπει χωρις πατεντες και προσθετα.

-Ευχαριστω peterpan

-Παρακαλω Schumi

-Καληνυχτα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
:rotfl: Όχι βρε σύ, πονάει μάτι κόβει κεφάλι λύση...ότι είπε ο Νικόλας.....Παναγιώτη......θα μας κανεις να σε φοβόμαστε.....ο δολοφόνος μοτοσακών με τη φαλτσέτα......! :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε σεις. Αυτο που ειπε το παλικαρι (ο δολοφονος με τη φαλτσετα). Ετσι κανουμε στα ψηλοφτερα. Ριξε κι ενα καθαρισματακι την γκαζιερα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά. Μάλλον για την κόλλα με κόβω

Πέτρο, πριν το αντίβαρο ήταν κολλημένο αλλά γυρνούσε κανονικά το γκριπ φίλε. Τώρα πάλι κολλημένο αλλά δεν γυρνάω αν βιδωσω τέρμα τη βίδα.

Τεσπα θα το δω ξανά την Παρασκευή καλύτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

να πω και εγώ τη χαζαμαρούλα μ

μια ροδέλα να βάλεις, δεν παίζει;

πιθανόν να το έχεις και σφιχτό έτσι, οπότε δε θα σαι αγχωμένος καθόλου

Τροποποιήθηκε από τον o_xlapatsas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πως κανετε ετσι για ενα λαστιχενιο δακτυλιο των 3 χιλιοστων ρε σεις?!?

Ετσι γίνονται τα πραματα ακουστε με λιγο. Αυτα που λετε με κολλες και ροδελες ειναι ολα πατεντες για να κατσει κάπου το αντιβαρο που δεν πρεπει να κάτσει. Πρεπει να βιδωσει τερμα μεσα.

Εγω δεν θα γουσταρα να σκεφτομαι ποτε θα σπασει η σπιροκολλα και θα μου φυγει το αντιβαρο.

Ασε που θα καθετε και πιο εξω το δεξι ετσι.

Τροποποιήθηκε από τον peterpan

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πως κανετε ετσι για ενα λαστιχενιο δακτυλιο των 3 χιλιοστων ρε σεις?!?

Ετσι γίνονται τα πραματα ακουστε με λιγο. Αυτα που λετε με κολλες και ροδελες ειναι ολα πατεντες για να κατσει κάπου το αντιβαρο που δεν πρεπει να κάτσει. Πρεπει να βιδωσει τερμα μεσα.

Εγω δεν θα γουσταρα να σκεφτομαι ποτε θα σπασει η σπιροκολλα και θα μου φυγει το αντιβαρο.

Ασε που θα καθετε και πιο εξω το δεξι ετσι.

Το αυτο... Παιδια ετσι γινεται κανονικα. Παιρνεις φαλτσετα και κοβεις καποια χιλιοστα απ'το γκριπ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ντάξει ρε παιδιά...δεν εκμηδενίσαμε και καμια λύση :crazy: :P

εμένα πάντως θα με πονούσε η ψυχούλα μου να κόψω από το γκρίπ...

Οδυσσέα, το άκρο της χούφτας δεν είναι μεταξύ του αντιβάρου και του γκρίπ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικα συμφωνω με σαββα και νικολα..

Αλλα και ο παναγοςπαν δεν εχει αδικο...

Ετσι το εχω και εγω στο κτμ.

Αρχικα λυσε ολη την γκαζιερα και δεςς αν σε παιρνει να μπει λιιιγο μεσα..

Εγω με σειρα προτεραιοτητας θα..

Εβαζα λεπιδα.

Εφτιαχνα αποστατη αν ειχα τον τροπο, μηχανουργειο κλπ και μετα θα εβαζα κολλα σπειρωματων. Με ωραιο τροπο οπως λεει ο σαββας.

Απλα εγω δεν συμπαθω την κολλα. Και κατα την γνωμη μου δεν χρςιαζεται να βαζεις παντου οπως κανουν αρκετοι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οδυσσέα, ούτε κόψιμο, ούτε κόλλα, χαλάρωσε λίγο το σφίξιμο στο αντίβαρο και πιάσε το γερά με το χέρι και τράβα το προς τα έξω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ενδέχεται,τραβώντας το,να μισοβγεί απ το τιμόνι το λάστιχο που διογκώνεται και να μην πατάει καλά το αντίβαρο.

Σούμι σου επισυνάπτω ένα σκαρίφημα,είναι απλή δουλειά.Βρες μια ροδέλα χοντρή στη διάμετρο του τιμονιού-22χλστ?- και στα μαγαζιά να πας 0,20€ κάνει.Αλλοιώς κόψε ένα κομμάτι από μια ίδια σωλήνα με ένα σιδεροπρίονο ή τροχό.Μόνο να προσέξεις το μήκος της,να έρχεται έως τα χείλη της χούφτας και λίγο παραέξω ώστε να μην σου φρενάρει το γκάζι.

001grip.jpg

ΥΓ Φτιάξτο μόνος σου ρε συ,τόσα κονέ έχεις σ'απάνου στη Φτωχομάνα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να πω να πω? Το αντίβαρο δεν χρειαζεται να σφίγγει τόσο ώστε να μην κουνιεται.

Τα αντίβαρα μου γυρνάνε απο τοτε που αγόρασαν το μηχανάκι και δεν έχουν παει πουθενά....γιατί γυρίζει το αντίβαρο και όχι η βίδα απο μέσα.

Για ψαχτο λίγο ...και ΑΣΕ κόλλες βίδες κοπιδια κατσαβίδια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To grip είναι ελαστικό... μαζεύει και απλώνει... συμπίεσέ το λίγο προς τα μέσα...

Θα το βγάλεις (χώσε λίγο WD μέσα) και θα το ξαναβάλεις μόνο που θα το πιέζεις σε πολλές μεριές προς τα μέσα για να συμπιεστεί λιγάκι... 2-3 χιλιοστά γίνεται...

διαφορετικά κόψιμο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...