Jump to content
Sign in to follow this  
scorpion92

cbr600rr 05-06 διαφορες αποριες

Recommended Posts

Γεια χαρα, επειδη τα τακακια μπροστα δεν εχουν πολυ ψωμι ακομη σκεφτομαι να κανω ενα σερβις σε ολο το μπροστινο συστημα μιας και υποθετω οτι δεν εχει γινει ποτε, οποτε θελω να αλλαξω λαδι στις μπουκαλες, υγρα φρενων, να καθαρισω τις δαγκανες και να βαλω καινουρια τακακια. Εψαξα στο σερβις μανουαλ αλλα δεν λεει τι λαδι παιρνει και σε τι ποσοτητα, επισης τι τακακια προτεινετε? Ειμαι αναμεσα στα ebc hh και στα sbs dual carbon, τα δευτερα ειναι πιο αγωνιστικα κατι σαν τα ebc hh extreme pro αλλα διαβαζω οτι ειναι καλυτερα απο τα ebc και αποτι φαινεται πιο φθηνα. Επισης υπαρχει καποιο λαδι κινητηρα με το οποιο το cbr δουλευει καλυτερα (ο μηχανικος μου δουλευει τα bel ray )?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για το λάδι του μοτερ, φίλος με το 1000αρι cbr έβαλε το λάδι της honda, σε 10-30, και μου λεει οτι ειναι πολυ ικανοποιημένος.

Για τα τακάκια θα σου πρότεινα να μη βάλεις τα τερμα αγωνιστικα που μπορεις, διότι θα πληρώσεις πολλά χωρις λογο...κάτι σε hh πιστευω θα σαι κατι παραπάνωαπο τζιτζι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα sbs που σου λεω ζητημα να βγαινουν 10e πιο ακριβα απο τα απλα ebc hh οταν τα extreme pro εχουν σχεδον διπλασια τιμη....λαδι θα βαλω 10-40(προτεινεται στο σερβις μανουαλ) ή 15-50 μιας και πιο πολυ θα δουλεψει ανοιξη καλοκαιρι, απλα λεω μηπως εχουν ακουστει ποιες μαρκες δουλευουν καλα και ποιες οχι, οτι λεει honda πανω δεν το παιρνω γιατι για 5 γραμματα θα δωσω παραπανω λεφτα :mB_kalo_e:

Τροποποιήθηκε από τον scorpion92

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά ναι, αυτό ισχύει, αλλα γενικά απο οτι ξέρω είναι καλά λάδια. Τώρα κοίτα να δεις, μεγάλη συζήτηση άνοιξες, ο καθένας θα έχει να πει τη γνώμη του :mB_kalo_e: η δικιά μου, επειδή κ εγώ δεν ξέρω τι λάδι θέλω, βάλε κάτι με καλό API, τύπου το καλύτερο που μπορεί να προτείνει το manual. Τα bel ray έχουν ας πούμε api sm και τα spectro-επίσης πολύ καλά και μάλλον τα επόμενα που θα βάλω-, api sl. Ότι και να βάλεις, ρίξε κανα συνθετικό μέσα, αν έχει ςτα γκαφρα.

Τώρα για τακάκια, αν βρίσκεις τα sbs έτσι, μια δοκιμη΄θα σε πείσει, έχω ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια για αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για λαδι μοτερ με ενα συνθετικο 10-40 θα εισαι κομπλε και για λαδι αναρτησεων το μανουαλ λεει 10ρι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ipone 15-50 λάδι τα πάει πάρα πολύ καλά με τα μοτέρ της Honda.

για φρένα και εγώ για HH θα έλεγα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Oil (stock) : Showa SS-55

Oil height (stock) : 120mm (362ml)

Λέει αυτός εδώ http://www.peterverdone.com/archive/05fork.htm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για λαδι μοτερ με ενα συνθετικο 10-40 θα εισαι κομπλε και για λαδι αναρτησεων το μανουαλ λεει 10ρι

σε ποια σελιδα το λεει? ξερεις τι ποσοτητα? επισης δεν λεει για ημι ή φουλ συνθετικο οποτε βαζω φουλ επειδη θεωρειται καλυτερο? Τροποποιήθηκε από τον scorpion92

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Repsol 10w40 για το καλοκαίρι και Honda Genuine 10w30 για τον χειμώνα.

Προσωπικά τα χρησιμοποιώ και τα 2,και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος σε σχέση με άλλα.

Όσο για τα τακάκια,θα πας πίστα ; αν όχι ,ή δεν κυνηγάς χρόνους κτλ. τα μαμά είναι πολύ καλά. (έχω αλλάξει και μερικές δεκάδες φορές τακάκια και έχω χρησιμοποιήσει ότι θέλεις!)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Repsol 10w40 για το καλοκαίρι και Honda Genuine 10w30 για τον χειμώνα.

Προσωπικά τα χρησιμοποιώ και τα 2,και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος σε σχέση με άλλα.

Όσο για τα τακάκια,θα πας πίστα ; αν όχι ,ή δεν κυνηγάς χρόνους κτλ. τα μαμά είναι πολύ καλά. (έχω αλλάξει και μερικές δεκάδες φορές τακάκια και έχω χρησιμοποιήσει ότι θέλεις!)

Ετυχε να δοκιμασεις bel ray? οχι μονο δρομο αλλα θελω να εχω δυνατο φρενο(πιο πολυ σαν αισθηση) ειδικα οταν θα πιεστουν, ποια εχεις δοκιμασει και δεν σου αρεσαν? τα μανισια ποσο βγαινουν γιατι νομιζω οτι βγαινουν πιο ακριβα? Τροποποιήθηκε από τον scorpion92

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ετυχε να δοκιμασεις bel ray? οχι μονο δρομο αλλα θελω να εχω δυνατο φρενο(πιο πολυ σαν αισθηση) ειδικα οταν θα πιεστουν, ποια εχεις δοκιμασει και δεν σου αρεσαν? τα μανισια ποσο βγαινουν γιατι νομιζω οτι βγαινουν πιο ακριβα?

Υπάρχουν πολλές δυνατότητες.

1. Πας στα μαμά τακάκια από Makina που τα έχει σε προσφορά.

2. Ναι,έχω τύχει,ξανα λέω σαν το "βαπτισμένο" repsol full synthetic (synthetico repsol 10w40 δεν έχει) και μάλιστα πιεσμένο και στον δρόμο και στην πίστα.

3. Δυνατό φρένο θα έχεις έτσι και αλλίως after all it's a CBR η δουλειά του είναι να φρενάρει ,και να ξυρίζει. Οπότε και εδώ πάλι τα μαμά θα σε πώ.

4. Τώρα ΑΝ από την άλλη πας πίστα και μάλιστα συχνά τότε προτείνω να κοιτάξεις κάτι άλλο,που πάλι δεν θα κάνει όμως "την δουλειά΄του μαμά" γιατί το μαμά έχει και πάστα απο πίσω,ώστε να "κρυώνει" πιο εύκολα.Μην ξεχνάς επίσης κάτι βασικό ότι κάθε τακάκι ,μα κάθε τακάκι ΤΡΩΕΙ διαφορετικά την εκάστοτε δισκόπλακα. Το τονίζω αυτό όσο πιο πολύ μπορώ.

Πρόταση μου : ΟΕΜ τακάκια και τέλος ,κρατάνε και αρκετά σε χλμ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγινε θα δω τι τιμες παιζουν και βλεπουμε!! ευχαριστω :_thumbsup:

αν χρειαστείς τίποτα βοήθεια σφύριξε ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ξερει κανεις ποσα χλμ βγαζουν τα μπουζι ngk iridium platinum? το μανουαλ για τα μανισια λεει ελεγχος στα 24κ αλλαγη στα 48κ :shock: ...αυτα ακουσα οτι βγαζουν καπου στα 80.000...μπορει το επιβεβαιωσει καποιος γιατι ακουγεται καπως(οπως και για τα μανισια)?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ξερει κανεις ποσα χλμ βγαζουν τα μπουζι ngk iridium platinum? το μανουαλ για τα μανισια λεει ελεγχος στα 24κ αλλαγη στα 48κ :shock: ...αυτα ακουσα οτι βγαζουν καπου στα 80.000...μπορει το επιβεβαιωσει καποιος γιατι ακουγεται καπως(οπως και για τα μανισια)?

χωρίς να ξέρω πολλά, θα σου έλεγα να πας με το manual. ΕΙΔΙΚΑ στα μπουζί, και σε τόσο πουσαρισμένο μοτερ, βάζε ΑΚΡΙΒΩΣ ότι ζητάει και άλλαζέ τα ακριβώς όποτε στο ζητάει. :rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χωρίς να ξέρω πολλά, θα σου έλεγα να πας με το manual. ΕΙΔΙΚΑ στα μπουζί, και σε τόσο πουσαρισμένο μοτερ, βάζε ΑΚΡΙΒΩΣ ότι ζητάει και άλλαζέ τα ακριβώς όποτε στο ζητάει. :rolleyes:

μα και παλι 48κ ειναι παρα πολλα, με την εννοια οτι πρακτικα δεν θα τα αλλαξω ποτε....σιγα μη κανω 46.000(2.000 εχουν τωρα)...θα εχει βαρεσει μπιελα μεχρι τοτε :crazy: :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μα και παλι 48κ ειναι παρα πολλα, με την εννοια οτι πρακτικα δεν θα τα αλλαξω ποτε....σιγα μη κανω 46.000(2.000 εχουν τωρα)...θα εχει βαρεσει μπιελα μεχρι τοτε :crazy: :crazy:

ακριβώς...διότι είναι μπουζί ιριδίου! δεν είναι κάτι τυχαίο...

και δεν ξέρω αν έχεις δει τις τιμές τους...αν δεις, θα καταλάβεις.

αν έχεις δεί, έχεις καταλάβει ήδη!

Τροποποιήθηκε από τον o_xlapatsas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ακριβώς...διότι είναι μπουζί ιριδίου! δεν είναι κάτι τυχαίο...

και δεν ξέρω αν έχεις δει τις τιμές τους...αν δεις, θα καταλάβεις.

αν έχεις δεί, έχεις καταλάβει ήδη!

σε τι ακριβως αναφερεσαι ? στο οτι θα βαρεσει μπιελα? :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οχι αγορίνα μου, στην τιμή των μπουζί, δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος εγώ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οχι αγορίνα μου, στην τιμή των μπουζί, δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος εγώ!

5e διαφορα βλεπω/μπουζι, τα πλατινουμ ειναι αλλα απο τα ιριδιου? με πλατινα :peep: ιδεα δεν εχω...παντως εχω ακουσει οτι τα ιριδιου μπορει να τρυπησουν το πιστονι....αληθεια ψεματα δεν ξερω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το λάθος μπουζί μπορεί να προκαλέσει ζημιά, διότι αλλάζουν οι θερμικές διαβαθμίσεις τους. Αν εγώ πχ που παίρνω CR8E παω και βάλω CR6E πχ, που είναι ένα μπουζί που κρατάει περισσότερη θερμοκρασία, θα αρχίσω να βαράω πειράκια αβέρτα και μπορεί άνετα να γίνει ζημιά. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο και το υλικό, για αυτό και σου είπα να κρατήσεις 100% ότι σου ζητάει. Είναι εξαιρετικά κρίσιμο σημείο. Και θα δείς ότι θα στο πουν και άλλοι αν το δουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αμα ειναι με τον σωστο αριθμο το μπουζι δεν εχει διαφορα αν ειναι ιριδιου ή απλο (ksino) εγω στο κτηνος μου ιριδιου εχω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειδικά στα μπουζί θα πας με βάση το Manual.

Τώρα στα 48.000 κάνε έναν έλεγχο σε έμπιστο μηχανικό ,αν είσαι Θεσσαλονίκη θα σε πώ που αν θες.

Αν θέλουν αλλαγή θα φανεί ,γιατί έτσι θα δείς και κατά πόσο γυρισμένα χλμ .έχει η μηχανή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρωτώντας για μπουζί και λάδια,τακάκια και...τι,πως γιατί αυτό και όχι το άλλο εννοείτε ότι καλά κάνεις,διότι μαθαίνεις δύο-τρία πράγματα που θα πρέπει να ξέρεις υποχρεωτικά για το μηχανάκι σου.

Από την άλλη όμως μπλέκεσαι,γιατί υπάρχουν πολλές γνώμες υιοθετημένες από πολλούς με ίδια ή και με διαφορετικά μηχανάκια οι οποίες,όταν ερωτηθούν << εντάξει ρε φίλε..οκ,αλλά γιατί ?>> τότε οι απαντήσεις είναι,ασαφείς ή λάθος αλλά και σωστές-σωστότατες. Ετσι είναι τα fora. :_thumbsup:

Πως τις φιλτράρεις ? Μαζεύεις λοιπόν αυτές τις πληροφορίες και με τον μηχανικό σου που απ'ότι ξέρω του έχεις εμπιστοσύνη,όχι γενικώς αλλά στο συγκεκριμένο μοντέλο ( ελπίζω να είναι και συζητήσιμος σε τέτοιου είδους κουβέντες γιατί συνήθως λένε--έλα έλα όλοι ωωχχ!!όλοι με τις μ#λακίες σας :D ) του τις παραθέτεις και λαμβάνεις τις απαντήσεις,για το κάθε σου τί.

Προσοχή τίποτα μόνος σου,εάν δεν είσαι σίγουρος 100% και καταλαβαίνεις γιατί ειδικά σε εσένα σου εφιστώ την προσοχή. :_thumbsup:

Συμφωνώ πάντως με αυτό,όχι μόνο για τα μπουζί αλλά για όλα,με μια εξαίρεση κατά την γνώμη μου τα λάδια,που εγώ τα αλλάζω πάντα νωρίτερα. :cheers:

χωρίς να ξέρω πολλά, θα σου έλεγα να πας με το manual. ΕΙΔΙΚΑ στα μπουζί, και σε τόσο πουσαρισμένο μοτερ, βάζε ΑΚΡΙΒΩΣ ότι ζητάει και άλλαζέ τα ακριβώς όποτε στο ζητάει. :rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...